Προς το περιεχόμενο

Catalyst

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    13
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή Catalyst

0

Φήμη

  1. Τι έγινε τελικά με το πρόβλημα? Βγήκε άκρη?
  2. Λοιπόν τον διαχυτή τον εφτιαξα. Ενα πανελ 100 x 70. Αλλά δεν το προτεινω γιατί παρόλο που δεν κοστίζει, θελει πολύ δουλειά, θελει να ξερεις τα pattern, πιανει πολύ χώρο και ειναι γενικά φασαρία για να φτιαχτεί.
  3. menelaos Ενταξει είπαμε ορισμενες συνήθειες ειναι καταστρεπτικές για τη φωνή, αλλά μη πάμε και στο άλλο άκρο και το αναγουμε σε επιστήμη.
  4. Από την λίγη εμπειρια που έχω νομίζω οτι "το παιχνίδι" με τα πάνελ κ ολα αυτά κρίνεται στην καλυπτόμενη επιφάνεια και οχι τοσο στην πυκνότητα, την ποιότητα η το αν ειναι αυτοσχέδια η αγορασμένα. Οπότε και ο πιο ελαφρύς κάνει, αρκει να έχεις αρκετά πάνελ να καλύψεις επαρκώς το χώρο στα σημεία που χρειάζεται (με πρώτα και κύρια τις γωνίες). Επίσης η τοποθέτηση καλύτερα να γινεται σε καποια αποσταση απο τον τοιχο (δηλ με καποιο κενό μεταξύ πάνελ και τοιχου) Και ελπίζω να εχεις κλιματισμό μεσα, γιατί αλλιως με τοσο πετροβαμβακα την εβαψες.
  5. Το πανί δυστυχώς δεν κανει καλή δουλειά. Είναι χαμηλής πυκνότητας και έχει βάθος λίγα χιλιοστά οπότε απορροφά μονάχα τα πρίμα. Αν θελεις κάτι σε zero budget λύση μπορείς να δοκιμάσεις τα εξής: 1.Ψηλά έπιπλα (βιβλιοθήκες ραφιέρες κτλ ) στις γωνίες η πολύ κοντά σε αυτές. 2.Χαλιά τυλιγμένα ρολό στις γωνίες. 3.Να τοποθετήσεις τα μονιτορ στον μακρύτερο τοιχο (ετσι η θέση ακρόασης θα απέχει την μεγιστη απόσταση από τις γωνίες) 4. Να κατασκευασεις έναν διαχυτή του τύπου qrd http://www.subwoofer-building.com/goNlearn/ από πολύ σκληρό μακετόχατρο (triplex λεγεται νομίζω). Το κόστος ειναι περίπου 10 Ε ανα 3 φυλλα (που φτάνουν για ένα πανελ) Ο διαχυτής πρέπει να καταλαμβάνει εμβαδόν τουλάχιστο 1 τετραγωνικό μέτρο και να έχει κ ενα ικανοποιητικό μεγιστο βάθος (γύρω στα 20 εκ) για να κανει δουλειά. Σκοπέυω να φτιάξω κ εγώ έναν τέτοιον αυτές τις μερες οπότε θα σου πώ αμα δουλεύει ή οχι.
  6. Τα πάνελ μπορεί να ειναι ή αυτοσχέδιοι διαχυτές η μπασοπαγίδες. Και επιπλα (όπως βιβλιοθήκες) μπορείς να βάλεις σε επιλεγμένα σημεία. Συνήθως είναι και αυτά αποτελεσματικά λόγω οτι έχουν μεγάλη επιφάνεια κ όγκο. Προτίμησε να καλύψεις τις γωνίες με αυτά.
  7. Κατα τη γνωμη μου μη μπλέξεις με usb καρτες.... παρε καμια εσωτερική σαν τη m- audio delta 1010 (γυρω στα 140- 150 Ε κανει αν θυμάμαι καλά) Με τα άλλα 150, νομίζω παιρνεις ενα αξιοπρεπες μικρόφωνο....
  8. Τα μονιτορ χλωμό. Το πιο πιθανόν να ειναι το δωμάτιο. Εμένα μου έχει τύχει και κιθάρα (δηλ το όργανο από μόνο του) σε direct ηχογράφηση να συντονίζεται και να βουίζει σε συγκεκριμένες νότες.
  9. Απλά ο Melodic drummer έκανε την δική του εμπειρία του στα ντραμς πανάκεια. Υπάρχουν τοσοι καταξιωμενοι ντραμερς που παίζουν με πολύ δύναμη, κατεβαίνουν από τη σκηνή μούσκεμα και δε χαλιεται ούτε το κοινο ούτε οι άλλοι μουσικοί. Τα προβλήματα διημουργούνται οταν ο ένας θαβει τον άλλον δηλαδή όταν δεν μπορεί να βρεθεί ένας κοινός τόπος μεσα στην μπάντα. Ειμαι υπέρ του δυνατού παιξίματος εκεί που ταιριάζει και υπέρ του ηρεμου πάλι εκεί ταιριάζει. Στο κάτω κάτω αυτό είναι και θέμα γούστου. Κανονες και πανακειες στα γούστα δεν κολλάνε, αφού τον π.χ. ήχο που λέω εγώ "λασπωμενο" κάποιος άλλος τον λέει punchy κ.ο.κ. christosdrummer μπορείς να δοκιμάσεις και τα λαστιχένια tips της tama που μειώνουν το attack (αρκεί να μην χρησιμοποιέις το ride) http://www.tamadrum.co.jp/usa/products/accessories/TCP10D.html
  10. Διαφωνώ καθετα με το συμφορουμίτη. Πιστεύω τα πράγματα είναι διαφορετικό στον κάθε ντραμερ. π.χ. φανταστείτε την κωμική εικόνα ενός Lars Ulrich να "χαιδεύει" τα τύμπανα μη τυχόν και σκίσει κανενα καλσόν Το πρόβλημα με το κοπάνημα έιναι μόνο σε αυτούς που δεν μπορούν να παίξουν και απλά σου παίρνουν τα αυτιά με τη προσπαθειά τους να βουλιάξουν τα δέρματα. Προσωπικά κι όλας ο κυριότερος λόγος που έχω παρατησει τα τύμπανα είναι οτι για χρόνια δεν μπορούσα να τα κοπαναω ελεύθερα.
  11. Παιδιά, δεν είναι και τόσο δραματικό το θέμα του χρωματισμού. Η επίδραση του χρωματισμού ενος ηχείου στην μιξη, μπορεί να αντιμετωπιστεί χρησιμοποιώντας αποσπάσματα επαγγελματικών ηχογραφήσεων που θα λειτουργήσουν ως κομμάτια συγκρισης και αναφοράς. Επίσης η τονική ισσοροπια ενός κομματιου μπορεί να ελεγχθεί και γραφικά, στην πορεία της μίξης.
  12. Σωστά! Σε αυτή τη φάση spimav_z σε σύμφέρει να ακούς και να μιξάρεις καλύτερα παρά να γράφεις με φυσικό ambience. Ουτως η αλλως για κατι τετοιο μάλλον θα έπρεπε το δωματιο να είχε προβλεψη και για διαχυτές που απ'οτι είδα δεν υπάρχουν. Από πλευρας ακουστικής δεν γίνεται να έχεις και τα δύο δωματια σε ένα (δηλ listening room και recording room μαζί, εκτός κι αν χρησιμοποιηθούν κινητά πανελς κ διαχυτές). Οπότε καλύτερα να προσθέσεις π.χ. 4 γωνιακές μπασοπαγίδες να το κάνεις δωμάτιο listening room και να τελέιωσεις με το θέμα ακουστική. Υπάρχουν πολλά πολύ καλά reverb για να κάνεις τη δουλεία σου από εκεί και πέρα. Πιο "πνιχτο" δεν νομίζω να γίνει ισως τα μπασσα να καθαρίσουν κι αλλο λίγο. Αν τυχόν το δωμάτιο στεγνώσει τελείως νομίζω οτι μπορείς να αφαιρέσεις καποιο απο τα ρικοφόν.... Πάντως, δύσκολα μπορεί να βγουν συμπεράσματα για την ακουστική ενός δωματιου αν δεν υπάρχει καποια ακουστική μετρηση (π.χ. αποκριση συχνότητας δωματιου, χρονοι αποσβεσης κ.α.)
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου