Flipper
Μέλος-
Αναρτήσεις
383 -
Μέλος από
-
Τελευταία επίσκεψη
Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ
Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.
Συμμετοχή Flipper
Artist (1/4)
0
Φήμη
-
Αποφάσισα να αποχωρήσω από το νοιζ, μια και δεν έχει πλέον τίποτα θετικό να προσφέρει. Με την εξαίρεση ελάχιστων θετικών στιγμών που ανήκουν πλέον στο μακρινό παρελθόν, τα υπόλοιπα είναι ένα συνοθύλεμα των αρνητικών που απαρτίζουν την εγχώρια μουσική πραγματικότητα. Ελάχιστοι είναι όσοι ενδιαφέρονται πραγματικά για τη μουσική και ενδιαφέρονται πραγματικά να βρίσκονται με ανθρώπους με τα ίδια ενδιαφέροντα. Η συντριπτική πλειοψηφία των όσων γράφουν ανήκει σε 2 κατηγορίες: 1η κατηγορία: επαγγελματίες και ημιεπαγγελματίες που δε μπορούν να συμβιβαστούν με την ιδέα ότι τα όσα έχουν κάνει (βάρδιες σε σκυλομάγαζα, αρπαχτές, συμμετοχή σε παραγωγές που αφήνουν αδιάφορους τους πάντες) δεν τους δίνουν μία θέση στο στερέωμα της τέχνης. Γιατί η τέχνη αναγνωρίζεται από μόνη της και όχι από μία παρέα 5-10 ατόμων που ο ένας φιλάει τα νώτα του άλλου, σαν τους ποιητές που ο ένας θαυμάζει την ποιητική συλλογή του άλλου. Μοιραία λοιπόν προσπαθούν να αναδειχθούν όπου μπορούν, και μετά κοροιδεύουν τον μποκο και τον καλύτερο αντί να κοιτάξουν την καμπούρα τους. 2η κατηγορία: άτομα με τη χαρακτηριστική φοιτητική νοοτροπία του ξερόλα που ζει ακόμα στην εφηβική ηλικία και προσπαθεί να χωθεί σε μία παρέα που θα παίζει ξύλο με την αντίπαλη παρέα γιατί κάποιος από τους αντίπαλους είναι παναθηναικός και μετά έγινε ολυμπιακός. Δεν είναι τυχαίο ότι αν ρωτήσεις τους φοιτητές των θετικών σχολών θα σου πουν όλοι ότι σκοπεύουν να ασχοληθούν μόνο με την έρευνα, ακόμα και όταν καταλήγουν να περνάνε όλα τα μαθήματα με σκονάκια. Νοοτροπία που τους κάνει να υπερασπίζονται με πάθος την ετερόφωτη και ανίσχυρη αυθεντία τους. Οι υπόλοιποι χάνονται μέσα στον κυκεώνα ξερολιαζόντων φιρμών και μοιρακίων, οπότε και πολλοί απλώς δεν συμμετέχουν καθόλου. ¶λλωστε οι πιθανότητες να λάβει κανείς μία χρήσιμη απάντηση είναι ελάχιστες. Αλλά και αυτές χάνονται στον ορυμαγδό μηνυμάτων που δεν εξυπηρετούν τον αναγνώστη αλλά την διαφήμιση και την αυτοπροβολή σε έναν περιορισμένο χώρο. Το αποτέλεσμα αυτού του αχταρμά είναι μία αρνητική στείρα σύνθεση. Είναι κουλ να κοροιδεύουμε τον σαιμπερτζονι για τις ίσως αφελείς ερωτήσεις του, αλλά ακόμα πιο μουράτο να λέμε σε κάποιον που πήρε κιθάρα πριν λίγους μήνες να ξοδευτεί σε μαγνήτες και ενισχυτές και κιθάρες για να μη μικροφωνίζουν. Είναι κουλ να θάβουμε ανθρώπους που άφησαν το στίγμα τους σε αντίθεση με τον μέσο "μουσικό" του μουσικού κυκλώματος, αλλά ακόμα πιο μουράτο να διαφημίζουμε τον καταπληκτικό κιθαρίστα που συναγωνίζεται τον μαγικό αυλό αλλά τυχαίνει κολλητός μας. Είναι κουλ να φθονούμε τον Σιδηρόπουλο επειδή ο κόσμος ακόμα τον ακούει, αλλά πολύ μουράτο να εκθειάζουμε τη μία νότα το πεντάλεπτο που παίξαμε με στυλ και ήθος σε μία ηχογράφηση που πήγε άπατη στον κάδο της λήθης. To αποκορύφωμα: Ρωτάνε κάποιοι πως θα μάθουν κιθάρα, και αντί για συγκεκριμένες απαντήσεις στο απλό ερώτημα βλέπει κανείς μία ατέλειωτη σειρά άσχετων κατεβατών! Ευτυχώς για αρκετούς των παραπάνω κατηγοριών, τα πράγματα έχουν μείνει ίδια από την εποχή που το εγχώριο πανκ ήταν κυριλέ είδος με τις καταπληκτικές ντραϊ παραγωγές του και τα υπέροχα φωνητικά. Δυστυχώς για τους ίδιους, υπάρχει πρόοδος που δεν τους περιλαμβάνει. Και αρκετούς τους συναντά συχνά κανείς όψιμους πλέον ιδιοκτήτες καταστημάτων και στουντιο και δισκογραφικών, να προσπαθούν να πιάσουν κάνα πελάτη, μέχρι και εκεί να κατεβάσουν ρολά. Δεν απορώ που όλοι αυτοί δεν μπορούν να δεχτούν την κριτική, γιατί η κριτική επιφέρει γόνιμες διαδικασίες που οδηγούν στην βελτίωση. Δεν είναι τυχαίο ότι επιτυχημένα περιοδικά και φορουμς είναι ανοικτά στην ακόμα και σκληρή κριτική και την δημοσιεύουν αντί να την εξαφανίζουν, σε αντίθεση με κάποια άλλα που μάζεψαν τους γραφικούς αρτηριοσκληρωτικούς και πλέον τα αποφεύγουν όλοι. Είχα την τύχη να βρεθώ σε συναυλίες "διάσημων", "ιστορικών" και "καλτ" ελληνικών σχημάτων με αναμεμειγμένο ντόπιο και ξένο κοινό. Οι ξένοι έφυγαν άρον άρον, οι ντόπιοι κάθησαν να το παίξουν κουλ με θολό βλέμμα και περιθωριακή στάση. Και όπου υπάρχει αυτή η αναλογία, είμαι σίγουρος ότι κάποιοι θα βρουν πρέπον να μείνουν. Επειδή το να βρίσκεται κανείς ανάμεσα σε ψωνισμένες φίρμες που χρειάζονται προστατευμένο περιβάλλον χωρίς κριτική για να ανθίσουν είναι αντιπαραγωγικό, και επειδή όποιος ήθελε να διαβάζει ΚΑΤΕΒΑΤΑ με διάσπαρτα ΚΕΦΑΛΑΙΑ σε μία προσπάθεια να ΠΕΙΣΘΕΙ ο αναγνώστης για το ΑΠΟΛΥΤΟ της ΟΡΘΟΤΗΤΑΣ της ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ θα διάβαζε ακόμα ποπ&ροκ, προτιμώ να ξοδεύω το χρόνο μου σε πιο χρήσιμα φορουμς, όπου υπάρχει πλουραλισμός και πραγματική πληροφόρηση.
-
Bάση του ορισμού αυτού τα περισσότερα μηνύματα εδώ μέσα είναι τρολινγκ. Ας πούμε στο http://www.noiz.gr/postp63411.html πόσοι απάντησαν επί της ουσίας στο αρχικό ερώτημα; Ευχαρίστως πάντως να μου υποδείξεις ένα μήνυμα που έχω στείλει και δεν ήταν σοβαρό ή ήταν για πλάκα.
-
SHREDING!!!! Μεχρι που μπορει να φτασει η ταχυτητα;;;;
Απάντηση Flipper στου sadromantic το θέμα Κιθάρες και Ενισχυτές
Γιατί σβύστηκε το μήνυμά μου; -
Eντύπωση μου έκανε το γωνιακό που ήταν γεμάτο επαγγελματίες.
-
SHREDING!!!! Μεχρι που μπορει να φτασει η ταχυτητα;;;;
Απάντηση Flipper στου sadromantic το θέμα Κιθάρες και Ενισχυτές
To πιθανότερο είναι να την έπαθαν από το πολύ pc/playstation και την υπερβολική χειροπαιξία. -
Καποιες αιρετικες αληθειες γυρω απο τη μουσικη!
Απάντηση Flipper στου Superfunk το θέμα Περι ανέμων και υδάτων
Και που να δεις οι μπασίστες και οι ντραμερς. -
Όλη η ευρύτερη περιοχή των βαλκανίων είναι μία άγονη γραμμή. Που να δείτε άλλες κοντινές πρωτεύουσες. Αυτά τα καταστήματα στην αλιπέδου φαινόντουσαν ενδιαφέροντα πάντως μέχρι που πήγα να τα δω κι από κοντά.
-
Flaming (και όχι flamming) είναι να γράφεις κατεβατά όπου επιτίθεσαι προσωπικά στους άλλους με ύβρεις και μανία. Όσο για το trolling, είναι όρος που χρησιμοποιούν αρκετοί για να χαρακτηρίσουν την κριτική που δεν μπορούν να αντέξουν.
-
H προσβολή της θρησκείας δεν ενοχλεί τους ευαίσθητους mods;
-
Πως θα το μεταφέρω από το κινητό στο πσ; Τα εκοου που είχα μέχρι τώρα ήταν μπερινγκερ και λαιν6.
-
Eδώ και καιρό χρησιμοποιώ αφειδώς echo στην πεταλιέρα μου προκειμένου να πετύχω ΜΕΓΑΛΟ και ΟΓΚΩΔΗ ήχο. Αν και το αποτέλεσμα ήταν ΤΕΛΕΙΟ, όμως κάπου ο ήχος φαινόταν κουραστικός και μετά από αρκετή ώρα μονότονος. Πριν λίγες μέρες πήγα εκδρομή στην Πελοπόννησο, και κάποια στιγμή περάσαμε από ένα σπήλαιο. Εκεί ο ξεναγός μιλούσε και μεταξύ άλλων έκανε επίδειξη της αντήχησης στο σπήλαιο, και το αποτέλεσμα ήταν πραγματικά ΜΑΓΕΥΤΙΚΟ και καθόλου μονότονο, αντίθετα ήταν ΦΥΣΙΚΟ και ΠΛΟΥΣΙΟ. Δεν έδωσα μεγάλη σημασία, όμως τώρα άκουγα την ηχογράφηση της ξενάγησης που είχα κρατήσει. Ακόμα και μέσα από τα ακουστικά ο ήχος ήταν πραγματικά ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΣ και ΟΜΑΛΟΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΠΑΥΣΕΙΣ. Πιστεύω ότι αυτός είναι ο πραγματικά ΙΔΑΝΙΚΟΣ ήχος για echo. Δύσκολο να τον πετύχεις, αλλά το αποτέλεσμα θα ήταν πραγματικά ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ και ΥΠΕΡΟΧΟ.
-
Από ελληνικά το βιβλίο του τουρκογιώργη.
-
Θα μπορούσε λοιπόν κανείς σας να διακρίνει το φυσικό ριβερμπ από το τεχνητό ριβερμπ αν τα ποτενσιομετρα δεν είναι στο τερμα;
-
To φυσικό ριβερμπ τι διαφορά έχει από το ριβερμπ;
-
To να ξεκλειδώνεις ένα θέμα μόνο και μόνο για να γράψεις ο ίδιος και μετά να το ξανακλειδώνεις αποτελεί μία ιδιάζουσα συμπεριφορά. Είναι σα να κλειδώνεις ένα θέμα για να μη δημιουργούνται διενέξεις, αφού πρώτα δεν παραλείψεις να πεις τα δικά σου και να προσβάλεις όποιον διαφωνείς μαζί του.