-
Αναρτήσεις
307 -
Μέλος από
-
Τελευταία επίσκεψη
Συμμετοχή riotshield
Artist (1/4)
0
Φήμη
-
Οι Radiohead διαγράφουν κάθε ίχνος τους από το διαδίκτυο!
Απάντηση riotshield στου aggeloskrv το θέμα Ακουσα - Είδα
Ας δουμε που θα κατσει η μπίλια και βλέπουμε. Σε κάθε περίπτωση, ποιος μπορεί να τους κατηγορήσει που ακολουθούν αντισυμβατικές μεθόδους, όταν αντί να προμοτάρουν μήνες πριν μέχρι αηδίας, απλά ...αδειάζουν τα SoMe τους και χωρίς να κάνουν πρακτικά τίποτα πετυχαίνουν το σκοπό τους; -
Τι θυμισες τώρα... http://www.youtube.com/watch?v=COF5qxlx20Y
-
Έχω "κόψει" 2 φορές στο Σάββα. Σε γενικές γραμμές ευχαριστημένος αν εξαιρέσεις ενα ελαφρύ στατικό φόρυβο τη μία φορά και λίγο warbling τη δεύτερη. Είχα ψάξει (όχι φανατικά) για εναλλακτική λύση αλλά ήταν πιο η λογική λύση βάσει κόστους για λίγα αντίτυπα (1 στην περίπτωσή μου)
-
αν τον βαλεις στη neck θεση, πολυ πιθανόν εχει πολυ χαμηλό output αλλα και παραπανω απότι χρειάζεται bright ηχο. αν δεν βαριεσαι μπορείς να το δοκιμασεις αλλα αν σου αρεσει ο ηχος θα δυσκολευτεις να "ζυγίσεις" το output με τον μαγνητη που θα βαλεις στη bridge θέση.
-
Ιδού και το 1ο clip από το album
-
Επειδή λόγω εργασίας βρίσκομαι στο χώρο των φαρμακείων καθημερινά πίστεψε με το παράδειγμα δεν είναι καθόλου ακραίο. Μην κολλάς στα 100 μέτρα, προφανως αναλόγως με το που μένει κάποιος είναι πάντα πολύ πιθανό να υπάρχουν 2 φαρμακεία τα οποίο είναι εξίσου κοντα και αρα τίθεται θέμα επιλογής,
-
Πέρα από τον κάθε παππού που παει να παρει τα φαρμακα του απο το κοντινότερο φαρμακείο, υπάρχουν πολλοί πελάτες που πανε να αγοράσουν καλλυντικά, παραφάρμακευτικά προϊόντα γενικώς απο ριζογκοφρέτες και βιταμίνες μέχρι προφυλακτικά, και στους οποίους η ατμόσφαιρα του φαρμακείου υποσυνείδητα ή όχι είναι ένα κριτήριο για το κατάστημα που θα επιλέξουν. Οταν στον ίδιο δρόμο υπαρχουν δυο φαρμακεία στα 100 μετρα προφανώς τείνει κάποιος να επιλέξει αυτό στο οποίο νιώθει πιο άνετα αν πρόκειται να μπεί μέσα να ψωνίσει και όχι απλά να εκτελέσει μια συνταγή
-
Ο φαρμακοποιός χρησιμοποιεί τη μουσική που παίζει απο cd για να δημιουργήσει ευχάριστη ατμόσφαιρα στο χώρο ώστε να προσελκύσει πελάτες. εμμέσως δηλαδή έχει κέρδος χρησιμοποιώντας πνευματική ιδιοκτησία άλλου
-
enjoy (ndnikola) Το link, αν και σφάζω, αφαιρέθηκε. Η ταυτότητα στο vimeo για όποιον θέλει να το ψάξει ειναι 15252531, και το όνομα του video '030' by The Good The Bad (UNCUT).
-
προς αποφυγή παρεξηγήσεων έκανα copy/paste αυτούσιο email που έλαβα από την ΑΕΠΙ
-
Α Π Α Ν Τ Η Σ Η ΤΗΣ Α Ε Π Ι ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ «ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΤΗΣ ΠΑΝΔΩΡΑΣ» Η Ελληνική Μυθολογία είναι ένας -αστείρευτος- πλούτος σοφίας και συνετών παραινέσεων. Από τους πιο χαρακτηριστικούς μύθους, είναι η ιστορία της Πανδώρας, με ιδιαίτερη ηθική και σατυρική σημασία. Ο Ησίοδος (Έργα και Ημέραι 42-105) αφηγούμενος την οργή του Δία για την κλοπή της φωτιάς, περιγράφει το μαρτύριο του Προμηθέα στον Καυκάσιο βράχο, και την δημιουργία της Πανδώρας, την οποία ο Δίας έστειλε σαν δηλητηριασμένο δώρο, για να εκδικηθεί τους θνητούς. Όλοι γνωρίζουμε τις συμφορές που έπληξαν τον κόσμο, όταν η Πανδώρα παρ΄ όλες τις παραινέσεις του Προμηθέα, απερίσκεπτα άνοιξε το κουτί της. Ο κόσμος θα ήταν καλύτερος, εάν το κουτί της Πανδώρας είχε μείνει κλειστό. Ας πάμε στο σήμερα. Στις 17 και 24 του μηνός Απριλίου, η κρατική τηλεόραση ΝΕΤ προέβαλε δυο εκπομπές αντίστοιχα με θέμα 17.4: Όταν μια ΑΕ εισπράττει στο όνομα των Πνευματικών Δικαιωμάτων 24.4 : Μία ΑΕ με κρατικές υπερεξουσίες παραγωγής της εταιρείας Pan Entertainment με το διακριτικό τίτλο «Tο κουτί της Πανδώρας». Όσοι ασχολούνται σοβαρά και υπεύθυνα με τα θέματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας, γνωρίζουν πολύ καλά τις περιπλοκότητες και ιδιαιτερότητες που αυτά εμπεριέχουν από την ίδια την φύση τους. Όμως γνωρίζουν ακόμα περισσότερο, πόσο ευαίσθητη και δύσκολη είναι η προστασία αυτών των δικαιωμάτων, από τις δυστροπίες και τα μικρά ή μεγάλα εμπορικά συμφέροντα με τα οποία συγκρούονται και τα οποία λένε: «Δεν θέλω να πληρώσω Πνευματικά Δικαιώματα». Κάθε κριτική για να είναι εποικοδομητική πρέπει να είναι και αντικειμενική και να γίνεται με γνώση. Αλλιώς δημιουργεί κακοφωνία και σύγχυση, και τελικά εξυπηρετεί ηθελημένα ή όχι, τα συμφέροντα αυτών που εκμεταλλεύονται παράνομα την περιουσία και τα δικαιώματα των Πνευματικών Δημιουργών. Οι εκπομπές με το διακριτικό τίτλο «Κουτί της Πανδώρας», που αφορούσαν στα Πνευματικά Δικαιώματα και την ΑΕΠΙ, διακρίθηκαν από εμπάθεια, λάθη, ανακρίβειες, παραποιήσεις, λάσπη, παρουσιάσθηκαν δε με τρόπο και ήθος, που δεν αρμόζει σε καμία υπεύθυνη και αντικειμενική δημοσιογραφική έρευνα. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι τα σοβαρότατα ατοπήματα της εκπομπής, πρέπει να οφείλονται στην άγνοια των συντελεστών της για τα Πνευματικά Δικαιώματα. Σαφέστατα, δεν θέλουμε, δεν μπορούμε ούτε καν να υποψιασθούμε ότι η «επίθεση» της εκπομπής αυτής εναντίον της ΑΕΠΙ, έχει οιαδήποτε σχέση με τις δικαστικές διαμάχες που έχει η ΑΕΠΙ από το 2009 για την άρνηση καταβολής Πνευματικών Δικαιωμάτων εναντίον γνωστής εταιρείας παροχής πρόσβασης στο Διαδίκτυο, η οποία είναι και συνιδιοκτήτης της Εταιρεία Pan Entertainment A.E., που κάνει την παραγωγή για την συγκεκριμένη εκπομπή της Πανδώρας. Αυτά για την αποκατάσταση της αλήθειας. Από το Γραφείο Τύπου της ΑΕΠΙ
-
My 2 cents από την μεριά του μουσικού. Γράφτηκα στην ΑΕΠΙ πριν από κάποια χρόνια. Πριν γραφτώ στην ΑΕΠΙ δικαιώματα μας απέδιδε η δισκογραφική (η πιο δραστήρια τότε από τις πολυεθνικές) που χοντρικά ήταν κάποιες εκατοντάδες ευρώ (κάτω από 1000) το χρόνο μαζί με ότι αντιστοιχούσε από τις πωλήσεις (το album πουλησε γυρω στις 3000 σε περίοδο 2 χρόνων χοντρικά). Σταδιακα τα ποσά αυτά μειώθηκαν μέχρι που έφτασαν στο 0, παρόλο που ακόμα τα κομμάτια μας έπαιζαν (σπανιως βέβαια) στο ραδιόφωνο, και το album πουλαγε έστω και λίγο, αλλα αυτό ειναι αλλη ιστορία. Απο τότε γράφτηκα στην ΑΕΠΙ αρχισαν να έρχονται εκκαθαρίσεις, για μικρά ποσά μεν αλλα σε αντίθεση με το τιποτα που έπαιρνα πριν ήταν μια καλοδεχούμενη αλλαγή. Το πιο σημαντικό όμως στη συνεργασία μας σαν συγκρότημα με την ΑΕΠΙ είναι ότι όταν κάποια περίοδο προσπαθούσαμε να βρούμε κονδύλια για καποιες συναυλίες στο εξωτερικό η ΑΕΠΙ μας χορήγησε χωρίς κανένα αντάλλαγμα και χωρίς να το ζητήσουμε - απλα αναφερθηκε το θεμα σε μια κουβέντα και το πρότειναν μόνοι τους αργότερα- κάποιες χιλιάδες ευρώ για τα αεροπορικά εισιτήρια! Αυτό που μας ζήτησαν είναι μόνο να αναφέρουμε την στήριξη τους αλλα και αυτό με χαλαρό τρόπο. Αν με ρωτήσει κάποιος αν είμαι ευχαριστημένος από την συνεργασία μου με την ΑΕΠΙ, προφανώς και νίωθω ευχαριστημένος, νομίζω ότι τα χρήματα που ειπράττω αντιστοιχούν στο πόσα κομμάτια μας παίζονται και επίσης η επαφή με την εταιρία είναι άψογη. Βλέποντας την εκπομπή βέβαια, και διαβάζοντας κάποια πράγματα νιώθω μια ντροπή που εποφελούμαι κατα κάποιο τρόπο από αυτές τις πρακτικές που - εκ πρώτης όψεως τουλάχιστον - φαίνονται εξαιρετικά ασχημες. Ξανασκεφτόμενος την κίνηση της ΑΕΠΙ τότε να μας βοηθήσει, καταλαβαίνω ότι ήταν μια πολύ έξυπνη κίνηση καθώς μιλήσαμε από μόνοι μας μετα σε όλους τους γνωστούς μας μουσικούς με τα καλύτερα λόγια και εξαιτίας αυτού πολλοί γράφτηκαν και αυτοί. Δείχνει η κίνηση αυτή ότι προσπαθούν να "αγοράσουν" την άποψη των μουσικών προκειμένου στον ευρύτερο κύκλο της τοπικής σκηνής να έχουν καλή εικόνα και νομίζω το έχουν πετύχει.
-
-
Στη δουλειά είμαι ο μόνος που δουλεύω με mac και οι αλλοι μου γκρινιάζουν που δεν μπορουν να δουλέψουν αν χρειαστεί στο γραφείο μου. Σε καθημερινή βάση έρχονται 2-3 spam emails με ιούς για τα οποία έχω ενημερώσει πολλές φορές οτι ειναι επικίνδυνα αλλα καθε τόσο κάποιος την πατάει, παρά τα antivirus. Δυστυχώς δεν υπάρχει ούτε η γνώση ούτε τα χρήματα να δουλέψει όλη η εταιρία με mac. Πάντως είμαι σίγουρος ότι το επίπεδο τεχνογνωσίας στην (μικρή) εταιρία που δουλεύω κινείται σε έναν μέσο όρο άρα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε είναι κοινή περίπτωση για τον μέσο χρήστη pc. Όσο για τα ψεματα των διαφημιστικών της Apple, είναι δικό τους θέμα. Εγώ κάνω τη δουλειά μου και είμαι ευχαριστιμένος και αυτό μετράει. Τα περι μπόρας θα τα δείξει το μέλλον...