Alcodog
Μέλος-
Αναρτήσεις
60 -
Μέλος από
-
Τελευταία επίσκεψη
Συμμετοχή Alcodog
0
Φήμη
-
Πρόταση - NOIZ DRUM FESTIVAL AND BAZAAR
Απάντηση Alcodog στου Melodic drummer το θέμα Περι ανέμων και υδάτων
Αδύνατο δεν είναι να γίνει κάτι τέτοιο, απλώς θέλει πάρα πολύ δουλειά η οποία πρέπει να γίνει μεθοδευμένα. Πιστεύω πως πιό δύσκολο είναι να βρεθούν τα κατάλληλα άτομα για να δουλέψουν παρά η καθαυτή υλοποίηση αυτού του πλάνου. Κοινώς χρειάζονται άτομα αποφασισμένα να τρέξουν και να "φάνε" όλο το χώσιμο μέχρι τέλους. Και γιατί δηλαδή να μη γίνει κάτι τέτοιο; Αφού σίγουρα υπάρχει κόσμος που ενδιαφέρεται και μπορεί να αναπτυχθεί με τον καιρό σε κάτι πολύ καλό. Γιατί σίγουρα μπορεί να μην πετύχει με την πρώτη, αλλά με τον καιρό δεν ξέρεις τί γίνεται. Τέλος πάντων, άμα στηθεί το team μετά το συζητάμε. Ας το πάρουν κάποιοι απόφαση ότι μπορούν να το κάνουν και ύστερα συζητάμε τα περαιτέρω... -
Πρόταση - NOIZ DRUM FESTIVAL AND BAZAAR
Απάντηση Alcodog στου Melodic drummer το θέμα Περι ανέμων και υδάτων
Μπράβο ρε παιδιά! Πολύ καλή φάση ακούγεται!!! Απλώς πρέπει να κανονιστούν πολύ σωστά κάποια πράγματα, όπως η ημερομηνία, ο χώρος και το τι ακριβώς θα περιλαμβάνει το φεστιβάλ. Μπορεί να στηθεί μια ομάδα λίγων ατόμων που να αναλάβει πλήρως τη διοργάνωση και να συζητάνε με τα υπόλοιπα μέλη τα σχετικά με την πρόοδο που θα γίνεται και ό,τι μπορεί να προκύπτει στην πορεία. Καταρχάς σκεφτείτε την ημερομηνία. Αν το κάνετε μέσα στον Ιούνιο μπορεί να είναι πρόβλημα για κάποιους λόγω εξεταστικής περιόδου που παίζουν σε σχολές, άλλοι μπορεί να φύγουν και εκτός Αθηνών. Οπότε ίσως να χάσει και από εκεί κόσμο. Έπειτα πρέπει να βρεθεί χώρος. Θα είναι χώρος που ανήκει σε κάποιον? Εννοώ μια μεγάλη «πίσω αυλή»…! ;D ;D Θα απευθυνθείς σε κάποιο χώρο που κάνει αυτή τη δουλειά; Να διατίθεται δηλαδή για διάφορες εκδηλώσεις; Θα είναι η αίθουσα εκδηλώσεων κάποιου ξενοδοχείου ή εκθεσιακού χώρου; Γιατί στην περίπτωση που κοιτάξεις για κάποιον ιδιωτικό χώρο θα πρέπει να πληρώσεις. Οπότε τι θα γίνει, θα βάλεις κάποια είσοδο; Θα συνεννοηθείς με διάφορα καταστήματα να το χορηγήσουν; Θα μπορούσες ίσως να κοιτάξεις για κάποιο χώρο του δήμου κάποιας περιοχής. Ίσως βρεις άκρη με κάτι χώρους τύπου «κέντρα νεότητας» ή άλλα πολιτιστικά κέντρα που παίζουν σε διάφορους δήμους και θα πάρεις εύκολα άδεια. Καλή περίπτωση θα είναι και αυτό! Επίσης σκεφτείτε και το ενδεχόμενο να γίνει και σε ανοιχτό χώρο. Δεν έχω δει βέβαια ποτέ να γίνεται κάτι τέτοιο σε ανοιχτό χώρο, αλλά σίγουρα θα έχει πλάκα! Τώρα όσο αφορά το τι θα περιλαμβάνει, ίσως θα μπορούσε να σε βοηθήσει κάποιος άλλος drummer! :P :P Θα μπορούσατε να φέρετε ας πούμε κάποιο αξιόλογο μέρος από το σετ σας. Να φέρει κάποιος τα πιατίνια του ή το ταμπούρο του και να υπάρχει κάποιο μικρό stage και να το παρουσιάζει και να το παίζει ο ίδιος. Ίσως θα μπορούσατε να απευθυνθείτε σε καταστήματα και να τους ζητήσετε να γίνει παρουσίαση από διάφορα καινούρια προϊόντα. Να έρθει ας πούμε κάποιος και να παρουσιάσει το καινούριο πετάλι της «Χ» εταιρείας, καταλαβαίνεις. Αυτό θα είναι καλό και για τους ίδιους φυσικά. Παράλληλα να υπάρχει και ένα άλλο τμήμα που να γίνεται το bazaar και να φέρει ο καθένας ότι θέλει και να το πουλήσει ή να το ανταλλάξει. Δεν ξέρω αν έχετε σκεφτεί κάτι, απλώς ρίχνω ιδέες στο τραπέζι. Δεν έχω να προτείνω κάτι συγκεκριμένο προσωπικά, απλώς είναι κάποια πράγματα που πρέπει να λάβει υπόψιν όποιος κάτσει να ασχοληθεί με αυτό το θέμα. Αν μπορώ βέβαια να φανώ χρήσιμος κάπως, γιατί όχι! -
Έχω την εντύπωση ότι ως υλικό δεν είναι ιδιαίτερα φιλικό υλικό προς τον άνθρωπο. Καλό θα είναι να κοιτάξεις λίγο και πως θα το χρησιμοποιήσεις. Με τί να το "ντύσεις" δηλαδή, πώς να το στήσεις κλπ. Παραθέτω και ένα thread που βρήκα εδώ. Παλιό αλλά... επίκαιρο! ;D http://www.noiz.gr/index.php?topic=2598.0
-
Πολύ καλή προσέγγιση σε ένα τόσο ωραίο κομμάτι! Well done!!! ;)
-
Η αλήθεια είναι πως έχουμε πετύχει στις αγγελίες διάφορα μαργαριτάρια κατά καιρούς, γι' αυτό και μένουν εκεί μέχρι να λήξει η αγγελία. ;) Προσωπικά δε μου φαίνεται παράλογο να πέσει η τιμή στο 50%. Εντάξει σε κάποιες περιπτώσεις ίσως είναι πολύ, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί να μην πέσει η τιμή τόσο. Είναι μεταχειρισμένο, το "παίρνω δεύτερο χέρι" δηλαδή, μπορεί να συμπεριφέρεται "σα καινούριο" αλλά ΔΕΝ είναι καινούριο, ούτε καμιά εγγύηση έχει. Καινούριο σημαίνει πως αν όλα πάνε όπως πρέπει αυτό που θα αγοράσεις θα είναι σε άψογη κατάσταση λειτουργίας, πεντακάθαρο, χωρίς να το έχουν χρησιμοποιήσει άλλα χέρια (ή πόδια :P ). Περά απο δοκιμές κλπ φυσικά. Το 50% ίσως είναι πολύ, το 30% σίγουρα λίγο. Ένα 40% κατά την κρίση μου είναι η μέση λύση. Όπως επίσης με εκνευρίζουν τα συνοδευτικά σχόλια τύπου "σχεδόν αχρησιμοποίτητο- σχεδον καινούριο- καινούριο κοσκινάκι μου" και άλλα τέτοια χαρούμενα και δίπλα η τιμή είναι ριγμένη όσο χρειάζεται ώστε να μου φανεί αστείο!!! Εκνευρίζομαι γιατί όσο καινούριο και να είναι, πάλι δεύτερο χέρι θα το πάρω. Και μια εβδομάδα να το έχει πάλι μεταχειρισμένο είναι! Ένα πετάλι που καινούριο κάνει 120 ή 140 ευρό να πέφτει στα... 100??? Παραθέτω και ένα πολύ σωστό κατά τη γνώμη μου post: http://www.noiz.gr/index.php?topic=192.0
-
Μή σου κάνει εντύπωση. Εδώ λυπούμαστε που "δεν υπάρχει ελληνική μουσική" και τα κριτήρια που θέτουμε είναι... τα Ξύλινα Σπαθιά...
-
Αν μπορείς κάπως να βρεις το 421 της ίδιας εταιρείας θα κάνεις τη δουλειά σου. Είναι πολύ ιδιαίτερο mic και το έχω δει να χρησιμοποιείται και σε sax. Βέβαια έχει να κάνει και με το τί ήχο θες να πετύχεις οπότε, περί ορέξεως... Προσπάθησε όμως να πειραματιστείς λίγο και με την τοποθέτηση του, όπως πιθανότατα θα σου πει και ο phanzz. Δοκίμασε για παράδειγμα να το βάλεις να κοιτάει προς τις τάπες πάνω απο την καμπάνα. Ψάξ' το λίγο με τη θέση. Η ηχογράφηση έγινε σε pc φαντάζομαι, ε; Βέβαια υπάρχει και η άλλη περίπτωση, να παίζει το sax σε περιοχές που ηχοχρωματικά πέφτουν όντως κοντά σε κάποιες του κλαρίνου, οπότε πάμε αλλού...
-
Γρηγόρη τα εισερχόμενά σου έχουν φουλάρει, προσπαθούσα τώρα να σου στείλω... ;D Χαίρομαι που είχες τόση ανταπόκριση (αν είναι απο αυτό δλδ) :P
-
Πώς να πάρω περισσότερο gain από Εngl Screamer 50 combo?
Απάντηση Alcodog στου possy123n το θέμα Κιθάρες και Ενισχυτές
Κοίτα, το eq θα σου αλλάξει τον ήχο όσο το πειράζεις. Η δουλειά του είναι να ενισχύει ή να ελαττώνει κάποιες περιοχές συχνοτήτων. Άμα ας πούμε του ανεβάσεις τα πρίμα θα αλλάξει ο ήχος του. Δε νομίζω ότι θα σου χρειαστεί ιδιαίτερα, αν και σίγουρα λέει να μπουστάρεις μια distorted κιθάρα! Παρά ολ' αυτά έχεις δοκιμάσει να πειράξεις το eq του ενισχυτή να δεις ως συμπεριφέρεται σε σχέση με το gain; -
Φαίνεται καταπληκτικό μηχάνημα με απίστευτες δυνατότητες. Και το βίντεο του λινκ έχει πολύ πλάκα! Πως κοιτάζουν τα παιδιά το μηχάνημα... Τα καταλαβαίνω, κι εγώ κάπως έτσι ήμουν όταν πρωτοείδα βίντεο... ;D
-
Πετάλια που να λειτουργούν με αναλογικό κύκλωμα (τρανζίστορ και λάμπα πάνε εδώ) ή πετάλια που δουλεύουν με τσιπ, ας πούμε εντελώς χοντρικά. Η απάντηση μάλλον θα έρθει απο το αποτέλεσμα που θα ακούσεις. Εγώ χρησιμοποιώ και των δύο ειδών χωρίς να έχω πρόβλημα. Δεν είμαι απόλυτα ικανοποιημένος, αλλά αυτό έχει να κάνει με τα πετάλια και όχι με τον τρόπο λειτουργίας τους.
-
Παιδιά καταρχάς να σας ευχαριστήσω για τις απαντήσεις σας. Δηλώνετε το παρόν. Η αλήθεια είναι πως όταν πάτησα εντερ για να δημοσιευτεί κάτι μ' έπιασε και ν΄μισα ότι τώρα θα μπουν και θα με βρίζουν όλοι... Χαίρομαι που τουλάχιστον κάποιοι πιστεύουν το ίδιο! Φίλε Cyclops, όταν διάβαζα το ποστ σου ο πρώτος πληκτράς που μου ήρθε στο νου εντελώς αυθόρμητα, χωρίς να το σκεφτώ και πολύ ήταν ο Richard Barbieri, των Porcupine Tree. Δεν τους έχω "λιώσει" κιόλας, αλλά βλέπω τον πληκτρά τους (ο οπόίος είναι και αυτότς απο... "τότε") και μου αρέσει η δυνατότητα που έχει να είναι πάντα παρόν και ας μην το καταλαβαίνεις. Είναι στο background και απλά πετάει κάτι ηχάκια, φτιάχνει ατμόσφαιρες, βάζει διάφορες λούπες σιγά σιγά και όλα αυτά μπορεί να μην τα προσέξεις και με την πρώτη, αλλά είναι πάντα εκεί! Και βέβαια έρχονται και οι φάσεις που θα παίξει κάποιο lead θέμα και δε θα περάσει απαρατήρητος. Φοβερός και ο Rudess, δε λέω. Αυτός κι αν έχει φάει τα μάτια του... αλλά το στυλ του παραπάνω είναι πιο κοντά στις δικές μου μουσικές προτιμήσεις. Όλα αυτά βέβαια τα ξεχνάω όταν βλέπω πληκτράδες σα τον Keith Emereson που ανωμαλιάζουν, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία... ;D ;D Πάμε ρε πληκτράδες! Δώστε feedback!!! ;)
-
Έκατσα και διάβασα το thread (www.noiz.gr/index.php?topic=174914.0) με πολύ ενδιαφέρον. Δεν είμαι καν πληκτράς, μπάσσο παίζω. Θα ήθελα πάρα πολύ να μου επιτρέψετε να μοιραστώ τις σκέψεις μου μαζί σας. Το έχω πραγματικά ανάγκη, θέλω πάρα πολύ να το βγάλω από μέσα μου. Αν νομίζετε ότι δεν κολλάει σαν θέμα ας διαγραφεί. Απλά θέλω να πω μερικά πράγματα για τους πληκτράδες. Το θέμα είναι ότι είναι κατηγορία ανθρώπων που μπορούν εύκολα να με συναρπάσουν, με την ίδια ευκολία που μπορούν να με ξενερώσουν κιόλας. Θέλω να πω… γιατί ρε παιδιά;;; Πραγματικά είναι μεγάλο το respect που πρέπει να σας αποδωθεί γιατί πραγματικά χρειάζονται πολλά πράγματα για να συμπληρώσουν έναν σωστό πληκτρά. Νομίζω όμως ότι οι σωστοί είναι πραγματικά ελάχιστοι. Τα απαραίτητα προσόντα για έναν πληκτρά κατά τη γνώμη μου, είναι πως αρχικά θα πρέπει να κατέχει κάποια τεχνική παιξίματος ως ένα βαθμό (και δεν εννοώ απαραίτητα να αρχίσει να μου αραδιάζει φούγκες και ξέρω ‘γω… ), έπειτα θα πρέπει να έχει άριστη γνώση του εξοπλισμού του και τι δυνατότητες έχει ως προς τους ήχους που μπορεί να συνθέσει, πώς μπορεί να συνδυάσει και άλλα μηχανήματα, τα «περιφερειακά» όπως μου αρέσει να τα λέω (sequencers, controllers, samplers να παίζει και τις λούπες του κλπ), να ξέρει πώς να υποστηρίξει το κάθε κομμάτι, να έχει την άνεση να τζαμάρει με άλλους μουσικούς, να καταλαβαίνει ποιος πρέπει να είναι ο ρόλος του μέσα σε ένα σύνολο. Να μπορεί δλδ το παίξιμό του να είναι από ιδιαίτερα απλό και λιτό μέχρι πολύπλοκο και όσο περίεργο πάει. Μα αυτά που νομίζω ότι είναι τα πιο σημαντικά από όλα αυτά είναι δύο πράγματα: πρώτο και κύριο η φαντασία και δεύτερο να έχει τη διάθεση να πειραματιστεί. Αυτά για μένα αποτελούν τον απόλυτο πληκτρά και δυστυχώς μέχρι τώρα έχω δεν έχω γνωρίσει έναν τέτοιον. Έχω γνωρίσει διάφορους που έχουν κάποια από όλα αυτά, αλλά όχι όλα. Ίσως να φαντάζομαι κάτι υπερβολικό, το αντιλαμβάνομαι. Από την άλλη βλέπω άλλους στο εξωτερικό ή σε άλλες μπάντες και σκέφτομαι ότι δε μπορεί, αφού υπάρχουν αλλού θα υπάρχουν κι εδώ. Αρνούμαι να πιστέψω (ή μάλλον να παραδεχτώ) ότι το 90% θα είναι ή σκυλάδες ή pop-o-όλα-αυτά. Υπάρχει τόσο μα τόσο ενδιαφέρον σε αυτό τον κλάδο, υπάρχει τόοοοοοσο «ψωμί» σε αυτό το χώρο που αποκλείεται ρε γαμώτο να μην ψηθεί κόσμος να ασχοληθεί με αυτό το πράγμα λίγο πιο βαθιά! Οι πληκτράδες θα μπορούσαν να είναι πιο ενεργοί, όπως είναι οι κιθαρίστες. Το πιστεύω! Με όλο αυτό τον εξοπλισμό και όλες αυτές τις δυνατότητες θα έπρεπε να σας φιλάμε τα @@@@@ κάθε μέρα (αντί να το κάνουμε στους κιθαρίστες… ;)). Κάθομαι και ακούω μουσικές από ‘70s, αναλογικίλα στο foul, βλέπω αυτά τα μεγαθήρια να παίζουν, να φτιάχνουν τρελούς ήχους, να πατάνε κουμπάκια, να κατεβάζουν διακοπτάκια, να τελικιάζουν knobs, να τρελαίνονται, να γίνεται όλο αυτό το ντελίριο… ένας μουσικός οργασμός!!! Και ενθουσιάζομαι τόσο πολύ και σκέφτομαι ότι πραγματικά υπάρχει άνθρωπος-μουσικός-πληκτράς που να βλέπει όλα αυτά τα πράγματα και να μην πωρώνεται με αυτό το πράγμα;;; Καλά, σαφώς και υπάρχει… αλλά νομίζω πως τους περισσότερους δύσκολα θα τους αφήσει αδιάφορους κάτι τέτοιο. Εδώ εγώ ρε παιδιά που είμαι μπασσίστας, έχω καιρό που ζαχαρώνω ένα microkorg, κάτι samplers, κάτι moog… έτσι απλά για να κάθομαι και να «καίγομαι» μόνος μου. ;D ;D ;D Πριν από μερικούς μήνες ξεκίνησα με ένα drummer (ευτυχώς αυτό που δε βρήκα σε πληκτρά το βρήκα σε drummer) να στήνουμε μπάντα. Από τον Οκτώβρη που μας πέρασε ξεκινήσαμε να ψάχνουμε πρώτα απ’ όλα πληκτρά. Τόσοι μήνες έχουν περάσει από τότε και τα αποτελέσματα είναι τραγικά… τραγωδία!!! Μέχρι και αγγελία εδώ βάλαμε. Τίποτα. Ρωτάγαμε φίλους και γνωστούς… πάλι τίποτα. Μόνο έναν βρήκαμε (τελείως από σπόντα) αλλά και πάλι δεν ήταν ακριβώς αυτό που θέλαμε. Πραγματικά με κάνετε και έχω ανάμικτα συναισθήματα. Από τη μία σας σέβομαι και σας παραδέχομαι γιατί είναι πολύ δύσκολο το πόστο σας και το καταλαβαίνω. Από την άλλη εκνευρίζομαι πολύ όταν βλέπω πληκτράδες που έχουν ας πούμε την τεχνική αλλά δεν έχουν κάτσει να ψάξουν τα μηχανήματά τους, όπως επίσης ξενερώνω με πληκτράδες που έχουν τον εξοπλισμό και το “know-how” αλλά δεν έχουν την τεχνική να παίξουν. Και ρε γαμώτο, εδώ που έφτασα θα το πω… δε μπορώ να σας βλέπω να κάθεστε να αναλώνεστε σε σκυλάδικα και πανηγύρια ή σε clubs και κάτι μουσικές σκηνές του κώλου. Εντάξει, εκεί είναι τα φράγκα, το γνωρίζω. Κι εγώ ίσως να το έκανα αν μου καθόταν μια ευκαιρία. Αλλά δε μπορώ να διανοηθώ ότι οι μουσικές σας ανησυχίες σταματάνε σε πανηγύρια ή στο στούντιο ηχογραφώντας για τον κάθε καραγκιόζη. Όταν γυρνάτε σπίτι σας δε νιώθετε την ανάγκη να παίξετε και κάτι άλλο, να ξεφύγετε λίγο από όλο αυτό το πράγμα βρε παιδί μου; Άμα κάποιος γουστάρει και τη μουσική και «τα σπάει» με σκυλάδικα κλπ να το καταλάβω, γιατί μπορεί να γουστάρει κιόλας. Αλλά είδα κι άλλους που ενώ μεγαλώσαν με αυτά, τα φάγαν τόσο πολύ στη μάπα που όταν τελειώνει το πανηγύρι και πάνε σπίτι τους ακούνε ένα σωρό άλλες μουσικές. Ακούω και τόσες μουσικές με πλήκτρα και σκέφτομαι «πού πήγε η καύλα; Πού πήγε ο ενθουσιασμός, η πόρωση, ο πειραματισμός…;». Όλα πια τα θυσιάσαμε για να γίνουμε επαγγελματίες; Και κάπου εδώ τελειώνει το ποστ μου. Νομίζω δεν έχω να πω κάτι άλλο, αλλά άμα μου έρθει τίποτα θα το συμπληρώσω. Αυτές είναι οι σκέψεις μου για τους πληκτράδες, ειλικρινά και αυθόρμητα. Δε θέλω να «κράξω» κανέναν, και αν γίνεται το ύφος μου λίγο πιο έντονο κάποιες φορές, σας παρακαλώ μη με ξεσυνερίζεστε. Απλώς με πιάνει το παράπονο… Περιμένω τις απόψεις σας. Πείτε μου πού είμαι λάθος, τι μπορεί να μην έχω σκεφτεί ή δεν ξέρω για εσάς, «κράξτε» με κιόλας άμα θέλετε. Όλα θα τα διαβάσω. Ούφ… τα είπα και ξαλάφρωσα!!! ;D Ας πάμε για ύπνο τώρα…
-
TSotir, υπάρχουν πολλοί λόγοι που κάποιος μπορεί να θέλει να αλλάξει σε κάποια φάση το κούρδισμα, αλλά με το να το συζητάμε δε βοηθάμε το φίλο που ψάχνει να βρει μια λύση σε αυτό που ζητάει, παρά θα πρέπει να κάτσει τώρα να διαβάσει και 3-4 άσχετα ποστ. Ευχαρίστως αν θέλεις μπορείς να ανοίξεις ένα καινούριο θέμα και να συνεχιστεί εκεί η συζήτηση. ;)