betoniera
Μέλος-
Αναρτήσεις
44 -
Μέλος από
-
Τελευταία επίσκεψη
Συμμετοχή betoniera
0
Φήμη
-
Yπάρχει αξιοκρατία στον χώρο της μουσικής;
Απάντηση betoniera στου mr_davidoff το θέμα Μουσική & Μουσικοί
εννοεις οτι το σιατλ γραφεται με ι και οχι με η γιαυτο το εχεις τονισει… εχει και αλλα ορθογραφικα τωρα που το ξαναβλεπω… λολ δεν το εβαλα εκει προς διορθωση ;) τωρα αν δεν με ειρωνευεσαι και στα σοβαρα το ρωτας αυτο, χωρις να ξερω λεω οτι δεν περιμενω μπαμ απο λαρισα! παντως ειμαι αισιοδοξος για την ελληνικη μουσικη:) -
Yπάρχει αξιοκρατία στον χώρο της μουσικής;
Απάντηση betoniera στου mr_davidoff το θέμα Μουσική & Μουσικοί
Ακομα και ροκ τουμπερλεκιστας να εισαι μπορεις να αλλαξεις τον κοσμο αν εισαι αρκετά καλός, δεν εχω επιχειρηματα ουτε παραδειγμα από την χωρα μας να αναφερω, απλα ετσι πιστευω. Εχω ενα ακραιο παραδειγμα απο το σηατλ ομως μια που αναφέρθηκε και εχει να κανει με το αρχικο ερωτημα νομιζω... Στα μεσα της δεκαετιας του 80 η πολη αυτη ηταν απομονωμενη απο την υπολοιπη αμερικη μουσικα, δεν παρηγαγε ποπ μουσικη καταλληλη για την τηλεοραση και τις disco, ηταν μουσικα ανυπαρκτη, υπηρχε ομως μια περιθωριακη νεολαια που εκανε τα δικα της, χωρις καμια υποστηριξη, δηλαδη συναυλιες χωρις εξοπλισμο, φωτα , σκηνικα, εξεδρες κτλ απο μονοι τους, (με μερικους ενισχυτες σαν αυτους που εχουμε πολλοι εδω μεσα), σε παρκα και οπου υπηρχε χωρος και χωρις εισιτηρια πολλές φορές. επαιζαν μια νεα μουσικη τοτε, που προεκυψε απο τον ''διαλογο'' τον τοπικων συγκροτηματων μεταξυ τους, ηταν μια μιξη εναλλακτικης ροκ με πανκ βασικα, με στιχο χωρις συναισθηματισμους, που μιλουσε ομως για την πραγματικοτητα της πολης (και πολλων αλλων πολεων οπως αποδειχτηκε) οπως φαινοταν απο την μερια των νεων αυτων. έκαναν λοιπον εκει τα δικα τους δεν γνωριζαν κανεναν και δεν τους γνωριζε κανεις, επαρχιωτες ρε παιδι μου… ως που το 1992 ο κυριος cobain και η μπαντα του κυκλοφορησαν το nevermind του οποιου ειτε υπηρξες φαν ειτε οχι εχεις υποψη σου το πρωτο του κομματι τουλαχιστον. και αλλαξαν την εποχη, ο κοσμος απο τα 80ς περασε στα 90ς (ναι δεν εγινε το 90 αυτο το 92 εγινε :)) και η περιθωριακη σκηνη του σηατλ εγινε mainstream σε ολο τον κοσμο, εν μια νυκτι. ενδεικτικα για cobain: μπηκε σε ενα στουντιο του mtv για συνεντευξη τσακωμενος ασχημα με ολα τα σαπουνια και τα ξυραφακια, κατεστραμμενο τζιν, χοντροαρβυλα, κορδονια χυμα, και αναρωτιοντουσαν απο που επεσε. αν φαινετε τωρα οικειο το στιλ που περιγραφω είναι επειδη εχουμε ζησει τα 90ς, τοτε ηταν αδιανοητο για την τηλεοραση. λιγο καιρο αργοτερα ο παρουσιαστης της συγκεκριμενης εκπομπης φορουσε κατεστραμμενο τζιν και dr μαρτενς με κορδονια χυμα, ενω διασημοι μοδιστροι εντυναν τα μοντελα τους στιλ cobain xD Που θελω να καταληξω… αυτοι οι τυποι δεν προσεχαν την εμφανιση τους, απο φιλοσοφια, δεν τους ενοιαζε η γνωμη των αλλων, δηλαδη ακαταλυτοι για δημοσιες σχεσεις, ηταν τεμπεληδες αντικειμενικα, εθισμενοι στα ναρκωτικα οι περισσοτεροι .. ποτε στην ωρα τους επαγγελματιες? καμια σχεση ομορφοι? ποιος ξερει… κατω απο τα ενωμενα μουσια μουστακια και μαλλια τι γινεται? μπορει.. εκαναν καριερες που θα τις ζηλευαν και pop κορυφαιοι καλλιτεχνες? έκαναν η μουσικη τους χαρακτηριστικε μεχρι και κινημα? χαρακτηριστικε δεν ειχαν κανενα απο τα χαρακτηριστικα που αναφερθηκαν εκτος απο ενα, το ταλεντο, και ενα ακομα που δεν αναφερθηκε, ηταν οι εαυτοι τους. -
Ποιο Ιεκ Προτεινεται Για Μουσικη Τεχνολογια?
Απάντηση betoniera στου dimis_69 το θέμα Μουσική & Μουσικοί
σε δημοσιο να πας που ειναι φτηνα, το ποσο καλα και σωστα θα μαθεις εξαρταται απο το ποσο θα προσπαθησεις, και με ποιον δασκαλο θα κατσεις, αυτο ισχυει απο δημοτικο μεχρι αει και ειναι θεμα τυχης, τα ιδιωτικα ιεκ δεν κανουν την επιλογη καθηγητων που θα φανταζεσαι για τα λεφτα που ζητιανε, τιποτα, καλη σου τυχη. -
μου κανει αλλα δεν γινεται για διαφορους λογουs ;) γιατι αυτο το δερμα κανει ποιο μπασο τον ηχο? παιζει ρολο και το παχος του δερματος? εκτος απο το τεντωμα και το μεγεθος (διαμετρος) του τυμπανου, το βαθος πως επηρεαζει τον ηχο? έψαξα για djembe, απιστευτος ο τροπος που τα φτιαχνουν στην αφρικη, παιρνουν ενα κομματι απο κορμο δεντρου, τον αδειαζουν απο μεσα με εργαλεια χειρος!… τον διαμορφωνουν απο και απο εξω για να παρει αυτο ο σχημα ποτηριου… αν φτιαχνοντας σε καποιο αλλο μερος του κοσμου με αυτον τον τροπο θα ζητουσε μια περιουσια ο μαστορας, και θα ειχε και δικιο… ;) ετσι νομιζω και εγω, ειναι εφικτο και μπορω να το βρω στα μαγαζια. bodrans μπορουμε να βρουμε στην αθηνα? απο οτι ειδα ειναι παρομοιο με το μπεντιρ αλλα παιζεται με μπαγκετα στην ιρλανδια… θελω μπασο παραδοσιακο (folk?) ηχο… θα προσαρμοστω…
-
περαν του νταουλιου που δεν ειναι πολυ μπασο, εχει κανεις υποψη του καποιο αλλο παραδοσιακο μπασο τυμπανο ελλανικο και οχι μονο? ψαχνω περισσοτερο για καποιο ξυλινο παραδοσιακο κρουστο απο δω που ημαστε και προς ανατολη, που να ειναι πραγματικα μπασο… (όχι αφρικανικα μακροστενα, χαβανεζικα κτλ… εξωτικα) και κατι αλλο, το ποσο μπασο θα ειναι ενα κρουστο εξαρταται βασικα απο το μεγεθος του υποθετω… και απο τι αλλο? (αν εξαρταται και απο κατι αλλο) το παχος του δερματος ας πουμε?
-
νυχια, πενες, πτυχια, αναγνωρισμενα απο το κρατος
Απάντηση betoniera στου betoniera το θέμα Περι ανέμων και υδάτων
εκει απλος οι σπουδες στην κλασικη δεν διαφερουν σε αξια απο την ηλεκτρικη, που στην χωρα μας δεν ειναι αναγνωρισμενες, σαν να πηγαινεις σε εργαστηρι ελευθερων σπουδων πως να στο εξηγησω… τωρα ποια ιδρυματα θα σε προσλαβουν δεν γνωριζω ουτε εγω τι λες.. ;D -
νυχια, πενες, πτυχια, αναγνωρισμενα απο το κρατος
Απάντηση betoniera στου betoniera το θέμα Περι ανέμων και υδάτων
καλα κανει και θελει αναγνωρισμενα πτυχια… αλλα γιατι να μην αναγνωριζει την ηλεκτρικη κιθαρα? η θεωρια ειναι ιδια, δεν μπορεις να σπουδασεις ηλεκτρικη κιθαρα και να καταληξεις σε καποιο πτυχιο στην ελλαδα οπως γινεται στην αγγλια για παραδειγμα, αυτο με εξιταρει ναι… -
νυχια, πενες, πτυχια, αναγνωρισμενα απο το κρατος
betoniera δημοσίευσε θέμα @ Περι ανέμων και υδάτων
πτυχιο ηλεκτρικης – ακουστικης κιθαρας δεν υφισταται για το υπουργειο πολιτισμου, δηλαδη η κιθαριστες που παιζουν με πενα (οι περισσοτεροι) αποκλειονται απο καποιο εγκυρο χαρτι που θα τους εδινε την δυνατοτητα να προσληφθουν απο καποιο ωδειο σαν δασκαλοι ηλεκτρικης η απλος να πιστοποιησουν οτι ειναι σε θεση να κανουν ιδιαιτερα μαθηματα… οι δασκαλοι ηλεκτρικης που διδασκουν στα ωδεια ωστοσο, πρεπει να εχουν απαραιτητα πτυχιο κλασικης, γιατι δεν υπαρχει αλλος εγκυρος τροπος να αποδειξουν οτι μπορουν να διδαξουν, οι αποριες μου ειναι πρωτον: αν η πενα θεωρειται κιτς? γιατι οποιος κραταει πενα ειναι σαν να φωναζει: δεν σκαμπαζω θεωρια? και τελος γιατι σε οποιον δεν αρεσουν τα νυχακια δεν αναγνωριζεται απο το κρατος? αυτα -
Η ρε τείνει προς ντο# και η σολ προς φα#, η σολ είχε το μεγαλύτερο πρόβλημα… μετά το φάγωμα είναι κάπως τα ίδια σκ.α και οι 2 τώρα (η κιθάρα έχει περάσει παρά πολλά, χιόνια, υγρασίες, ταξίδια, αγορασμένη το 95-96 δεν θυμάμαι, μάρκας vester η οποία έκλισε το 93 αν δεν κάνω λάθος… μπορεί και να είναι κατασκευής 80s… ποτέ δεν παρατήθηκε σε πατάρια κτλ, παίζει από τότε και αράζει στην σκληρή της θήκη) το καπάκι έχει πράγματι ένα μικρό φούσκωμα πίσω από τη γέφυρα, καθώς και ένα μικρό αντίστοιχο βαθούλωμα μπροστά από τη γέφυρα, μικρά όμως! φαίνετε μόνο από πολύ πλάγια γωνία (δεν θα φανεί σε φωτογραφία), υπάρχει εκεί πολύ πριν το σεταριζμα που της έκανα και έπαιζε αρκετά καλά… και να είχε πρόβλημα θα ήταν λίγο, ο κατασκευαστής θα σεταρε την κιθάρα με το καπάκι ίσιο και όλα τα ξύλα φρέσκοκατασκευασμένα, και έφτιαξε αυτό το κόκαλο που έχει πάνω… από τότε έχουν αλλάξει πολλά στο όργανο, έκτος από το καπάκι που έχει φουσκώσει λίγο, κάποτε είχε σκεβρώσει το μπράτσο άσχημα σε κάτι χιόνια, και το έφερα με την βίδα της, και γενικά τα ξύλα αλλάζουν με τον καιρό και της κακουχίες, και μια μέρα την έβαλα κάτω να την ισιώσω, να μικρύνω το action και ξεχείλισε το ποτήρι φαίνετε… έτσι πιστεύω… οι χορδές δεν φταίνε έχω αλλάξει 3 φορές από τον Γεναρη και δεν διορθώνεται αυτό, που λες με το νουτ, είναι όπως ήταν πάντα κολλημένο στην θέση του δεν έχει κάτι…
-
Κάτι τέτοιο θέλουμε να φτιάξουμε, αλλά κάθε κιθάρα έχει τι δικό της μοναδικό τέτοιο… αυτό ειναι… την κόλα θα την βάλω και όσο αντέξει… :) Όχι δεν το έχω δοκιμάσει πρώτη φορά το ακούω μπορεί να δουλεύει δεν ξέρω… λέω απλός ότι μου αρέσει να υπάρχει μια ομαλή διαφορά πάχους στης χορδές, δεν μου ακούγετε καλή ιδέα μια χοντρή ρε στο ξεκάρφωτο… θα κάνω καλή δουλειά... θα ανεβάσω φώτο όταν τελειώσω, ευχαριστώ για την βοήθεια!
-
Όντος δεν πρέπει να υπήρχε πριν το σεταριζμα που έκανα το χειμώνα, άλλαξα με τη μια πάρα πολλά πράγματα και λογικό είναι να χρειάζομαι άλλο κόκαλο, τώρα που ξέρω λίγα παραπάνω για το θέμα, γιατί θα είχα δώσει σημασία και παλιότερα αν φάλτσαρε… μάλλον το 2) θα γίνει όσο για το 3) δεν θα το φανταζόμουν ποτέ!… η σολ έχει το μεγαλύτερο πρόβλημα, το έγραψα λάθος για την ρε, αλλά δεν μου κάνει και σαν λύση…
-
Ναι στο άλλο θέμα με της 9ρες - 8ρες χορδές ακουστικής, δεν με πρόλαβε ο σουπερφανκ και χάλασα ένα σετ 9ρες για ηλεκτρική σαν πείραμα, έχει δίκιο ο φίλος, ντενεκές... από ότι κατάλαβα η χορδές της ηλεκτρικής λόγο του ότι είναι λεπτότερες (9), είτε λόγο του ότι είναι φτιαγμένες από διαφορετικό υλικό, είναι πολύ μαλακότερες από της ακουστικής, και μου δημιουργούν την εντύπωση ότι δεν δονούνται αρκετά δυνατά για να διεγείρουν τα ξύλα ,σαν να προσπαθώ να βγάλω ήχο με λάστιχα από σώβρακο, και δεν επηρεάζουν καθόλου το ιντοναισον, αν αυτό έχει κάποια σημασία… και αλλες χορδές έχουν πρόβλημα μικρότερο, το οποίο το διόρθωσα με το σουγιαδακι… έχει και άλλα φαγώματα το κόκαλο αλλά δεν φαίνονται στη φωτογραφία Ούτε σε εμένα αρέσει η ιδέα να πειράξω το νουτ για τον ίδιο λόγο, στην γέφυρα πρέπει να γίνει η δουλεία… τα κομματάκια στην γέφυρα θα κάνουν θαύματα!, και νομίζω ότι έτσι μπορεί να διορθωθεί οποιουδήποτε μεγέθους πρόβλημα προσθέτοντας κομματάκια (καταλλήλου πάχους αναλόγως) μπροστά ή πίσω από το κόκαλο της γεφύρας μπορείς να βάλεις την χορδή να παταει όπου θέλεις!, το μόνο που με χαλαει είναι στο άλλαγμα των χορδών θα τα χάνω θα τα ψάχνω δεν θα κάθονται κτλ, πολύ καλή μαγκιά εύγε!
-
Για κάποιο λόγο δεν είδα το τελευταίο ποστ σου τότε Ηρακλή, ως τόσο άνοιξα και άλλο θέμα http://www.noiz.gr/index.php?topic=179445.0 εν πάση περιπτώσει το φάγωμα που φαίνετε στο κόκαλο σαν να το έφαγε ποντίκι… εγώ το έκανα, μόνος μου με το σουγιαδακι μου… ;) (όταν άνοιξα αυτό το θέμα δεν το είχα φάει ακόμα) Είδα τότε μια φωτογραφία σε ένα φόρουμ με ένα κόκαλο όχι ίσιο, πήγαινε σαν φίδι μπρος πίσω… και υπέθεσα πώς έτσι σεταρονται οι ακουστικές, με φάγωμα και μένουν εκεί… τώρα αυτό το φάγωμα που το έκανα μετά από πολύ σκέψη μην το βλέπεις έτσι 8)) για το αν θέλει φάγωμα από μπροστά ή από πίσω (τελικά το βρήκα δοκιμάζοντας μπρος και πίσω, στην γέφυρα της ηλεκτρικής πώς συμπεριφέρεται) διόρθωσε λίγο την κατάσταση αλλά θέλει ακόμα άλλο τόσο… θέλω δηλαδή ένα κόκαλο το οποίο να είναι λεπτό κάτω για να μπαίνει μέσα στην εγκοπή, και πολύ παχύτερο ψιλότερα για να έχω περιθώριο να επιμηκύνω η να μικραίνω την απόσταση γέφυρα – νουτ όσο χρειάζεται, δεν ξέρω αν γίνομαι αντιληπτός παiδια, αν όχι να ξαναπροσπαθήσω… την επόμενη φορά θα χρησιμοποιήσω καταλληλότερο εργαλείο (λίμα?) το σουγιαδακι είναι ελεεινό το ξέρω… ;D
-
Χορδές 9ρες – 8ρες για ακουστική παίζουν?
Απάντηση betoniera στου betoniera το θέμα Κιθάρες και Ενισχυτές
Μου απάντησες ενώ την ανέβαζα… που λες σεταρισμενη είναι… εγώ την έσιαξα… http://www.noiz.gr/index.php?topic=174426.msg409203#msg409203 έχω ακόμα αυτό το πρόβλημα και τώρα είδα πώς ένα παιδι μου ζήτησε Φώτο … θα ανεβάσω… -
Χορδές 9ρες – 8ρες για ακουστική παίζουν?
Απάντηση betoniera στου betoniera το θέμα Κιθάρες και Ενισχυτές