Come_Clarity
Μέλος-
Αναρτήσεις
76 -
Μέλος από
-
Τελευταία επίσκεψη
Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ
Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.
Συμμετοχή Come_Clarity
0
Φήμη
-
Αν και απευθυνεται κυριως σε drummers μπορεις να δεις και το dvd του Tommy Igoe "Better hands for a life time" Στο αρχικο μερος κανει αναφορα στο traditional grip και εχει αρκετες πληροφοριες! Περα απο αυτο συμφωνω με και με τον Hari και με τον Superfunk Υπομονη!
-
Έχοντας παίξει παρέα με τους 10 code δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω! Πολύ ωραίο γκρουπ με πολύ δουλεμένο υλικό! Συγχαρητήρια για την νέα δουλειά!Πραγματικά όμορφα κομμάτια!
-
Να προστεθει κατι δεν υπαρχει. Εχουν ειπωθει τα σημαντικα...μην προσπερνας ομως(οσο κ αν διαφωνεις με τον trolley ) "'Τουλάχιστον, θα έπρεπε να έχει συμφωνήσει στο πολύ-πολύ απλό, ότι όποιος ενδιαφέρεται, ρωτά ο ίδιος. Λέμε τώρα..."'
-
:( ατυχια... Όπως και να έχει σας ευχαριστώ κ τους 2 για τις απαντήσεις σας
-
χεχε.. το θέμα είναι ότι έχω πρόβλημα με τον Νακα και σκέφτομαι να τον παρακάμψω για να μιλήσω με την μια στην Ludwig
-
Καλησπέρα σε ολους Γνωρίζει κανείς πως μπορώ να επικοινωνήσω με την Ludwig?? στο site τους δεν αναφέρει κάποιο email..το μόνο που μπόρεσα να βρω τα στοιχεία επικοινωνίας μιας άλλης εταιρίας με όνομα Conn-Selmer η οποία έχει σχέση με την Ludwig. Ακόμα κ εκεί όμως δεν βρήκα κάποιο email. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Καλημέρα κ απο μένα, Το θέμα ενδιαφέρον κ συνάμμα σύνθετο.Θα προσπαθήσω ομως να εκφράσω τις σκέψεις μου,τουλάχιστον σε μερικές απο τις πάμπολες κατευθύσεις προς τις οποίες αναπτύσεται η συζήτηση. Συμφωνώντας με τον trolley σημειώνω κ εγώ πως για να προσπαθήσουμε να απαντήσουμε στα ερωτήματα, πρέπει πρώτα να συμφωνήσουμε για το τι ορίζουμε ως τέχνη.Η έστω να συμφωνήσουμε επι του γενικότερου πλαισίου γύρο απο το τι είναι τέχνη. Επειδή λοιπόν το να δώσω ορισμό για την τέχνη θα ήταν πολύ δύσκολο για εμένα θα σταθώ σε ένα χαρακτηριστικό της το οποίο θεωρώ οτι μπορεί να βοηθήσει την κουβέντα μας. Η τέχνη λοιπόν πιστεύω πως χαρακτηρίζεται απο την αχρηστία της. Θέλω να πω πως στις σύγχρονες κοινωνίες όπου τα πάντα ειναι πρακτικά κ μετρημένα, όπου οι ρυθμοί είναι απίστευτα γρήγοροι, όπου η σχέση παραγωγής/χρόνου ολοένα κ μειώνεται, η τέχνη δεν έχει θέση απο πλευράς χρησιμότητας, ωστόσο πολλοί – είτε με τον ένα τρόπο είτε με τον άλλο- αντιλαμβάνονται την σημαντικότητα της πράγμα που μας αναγκάζει να δέχτουμε πως πολλές φορές το τυπικά άχρηστο/ ασήμαντο μπορεί εν τέλει να είναι πολύ χρήσιμο/σημαντικό. Στο παραπάνω συμπέρασμα στηρίζω κ την επόμενη διαπίστωση, οτι δηλαδή η καλλιτεχνική δημιουργία κ τα κίνητρά της σπάνια μπορούν να κλειστούν στα στενά όρια των λέξεων. Ωστόσο, όσο περίεργη κ αν είναι η καλλιτεχνική δημιουργία,θεωρώ πως τα ερεθίσματα που οδηγούν σε αυτή α) ποικίλουν β)μερικές φορές (αν οχι παντα) δεν έχουν λογική εξήγηση. Τα προαναφερθέντα ερεθίσματα σε ένα μεγάλο μέρός τους θαπροέρχονται απο το περιβάλλον στο οποίο ζει ο καλλιτέχνης μιας κ σύδεση καλλιτέχνη/περιβάλλοντος είναι πρόδηλη.Η τέχνη αρχικά είχε σύνδεση με την πολιτεία τους θεούς την έννοια του «ιερού» κ την εξάρτηση αμφοτέρων απο μια εξωτερική δύναμη.Μετά την αποΐεροποίηση της δύναμης αυτης η εξάρτηση μεταφέρεται στην φύση κ την παραπάνω ‘αντικειμενίστικη’ αντίληψη έρχονται να ανατρέψουν οι μοντέρνες τέχνες. Κατα τον Marlaux η τέχνη γεννιέται απο την άρνηση της αντιγραφής θεαμάτων κ απο την επιθυμία να αποσπαστούν οι μορφές απο τον κόσμο που ο άνθρωπος υφίσταται σε εκείνον που κυβερνά εκείνος.Η μορφοποίηση δε που υφίστανται οι μορφές προκειμένου να ενταχθούν στον κόσμο του καλλιτέχνη αυτή η αναγωγή του κόσμου σε μια ανθρώπινη προοπτική αποτελεί τον ορισμό κάθε αληθινού ύφους. Πλατειάζω σκοπίμως ώστε να τονίσω την άρρηκτη σύνδεση καλλιτέχνη-κόσμου.Ωστόσο σε αυτό το σημείο δεν πρέπει να ξεχνάμε οτι η εικόνα που έχουμε για τον κόσμο δεν είνα παρα ένα πρόταγμα πανω στον πραγματικό μιας κ ο αντικειμενικός κόσμος γινεται ‘κοσμος’μεσω της αντιληπτικής διαδικασίας. Ενα άλλο κυριο χαρακτηριστικό της τέχνης είναι η ικανότητα που έχει να εκφράζει την παραπάνω συνύπαρξη. Ένα τρίτο χαρακτηριστικό της τέχνης είναι αυτό που πολύ έξυπνα διατυπώθηκε σε προηγούμενη σελίδα. Οτι δηλαδη οταν μιλάμε για την τέχνη, ο χρόνος αποκτα άλλη σημασία καθως ΄΄Είναι η φύση των έργων τέχνης να καταξιώνονται μόνο μέσα από τη διαδικασία παλαίωσης τους, και επιβάλλεται μία απόσταση από τα "τρέχοντα" για να είναι κάποιος αντικειμενικός.’’ Κάθε έργο τέχνης απο την στιγμή που δημιουργείτε εξακολουθεί να υπάρχει κ να ανοίγει ένα πεδίο έρευνας που οσο περνάει οκαιρος μπορει να αναλύεται εκτενέστερα αλλα ταυτόχρονα μπορεί να λειτουργει ως σημείο αναφοράς για νεότερους καλλιτέχνες είτε μεσω της αποιδοχής του αλλα είτε κ μεσο της απόρριψής του καθώς τέχνη μπορεί να υπάρξει κ ως προσπάθεια ορθότερης –κατα τον εκάστοτε καλλιτέχνη- απόδοσης . Απο το παραπάνω βγαίνει λοιπον η άποψη που διατυπώθηκε κ με βρίσκει σύμφωνο,οτι δηλαδή για να έχεις γνώμη στην τέχνη καλό είναι να έχει γίνει μια μελέτη στα έργα των τελευταίων χρόνων. Ίσως ακριβώς η έλλειψη αυτή της μελέτης παλαιότερων χρόνων σε συνδυασμό α)με την αφθονία της τέχνης ή της βαφτισμένης ως τέχνης που μας βομβαρδίζει σήμερα και β) με την μεγάλης αποδοχής άποψη ‘’τα πάντα είναι τέχνη’’ να οδηγεί στο συμπέρασμα πως η τέχνη σήμερα ειναι χαμηλου επιπέδου. Η άποψή μου είναι πως σήμερα εξακολου8εί να υπάρχει τέχνη απλά χάνεται μέσα στον μεγάλο όγκο πληροφορίας.Δεν πρέπει ομως να παραβλέψουμε κατι ακόμα.Ειτε με την θέληση μας είτε χωρίς γινόμαστε δέκτες του οτιδήποτε προβάλλεται στις μέρες μας. Αυτό γίνονταν πλαιότερα κ αυτο γίνεται κ σήμερα.Δεν πρεπει ομως να λαμβάνουμε ως μέτρο το οτι προβάλετε. Πρεπει να ψάξουμε για να βρουμε.Ίσως παλαιότερα η ανεύρεση ενός έργου τέχνης να ήταν ευκολότερο πράγμα ομως στις μέρες μας είναι σίγουρο πως κάτι τέτοιο δεν είναι εύκολο.Συνδέοντας αυτό το σημείο με ένα προηγούμενο θα πω πως μάλλον σήμερα το προαναφερθέν έργο κρίνεται πιο δύσκολο απο ποτέ καθώς πέρα απο την απίστευτη ταχύτητα με την οποία διαδίδεται η πληροφορία (άχρηστη και χρήσιμη) πρέπει να συνυπολογίσουμε κ τον βαθμό της πνευματικής διαύγειας που χαρακτηρίζει την εποχή την οποία διανύουμε.Κοινώς όταν επι συναπτά έτη ο κόσμος έχει μάθει να αποδίδει τον ελάχιστο κόπο κ να απολαμβάνει το μέγιστο αποτέλεσμα μας δίνει ένα μέτρο της ποιότητας της τέχνης που θα παραχθεί. Δυστυχώς λόγω δουλειάς πρέπει να κλείσω κάπου εδώ με τις ευχαριστίες για τον χρόνο σας αλλά κ τις απολογίες μου για το γρήγορο κλείσιμο
-
thnx για την προταση Βαγγελη. το βιβλιο που αναφερεις που το εχουν προτεινει ξανα στο παρελθον. Το site δεν το ηξερα μιας κ δεν εχω ασχοληθει με αγορες βιβλιων μεσω ιντερνετ. θα το κοιταξω
-
thnx για τα βιβλια που αναφερεις!
-
μηπως ξερει κανεις που μπορω να βρω το cd για αυτο το βιβλιο http://www.amazon.com/Afro-Cuban-Rhythms-Drumset-Book-CD/dp/0897245741 εχω το βιβλιο αλλα εχω χασει το cd....
-
-
http://www.noiz.gr/index.php?topic=164243.0
-
Καπως ετσι ειναι για εμενα τα πραγματα..Αν ειναι να μας χαλαει τοσο πολυ τοτε ας μην μπουμε στην διαδικασια να ανοιξουμε το φορουμ για 1-2 μερες. Μπορω να καταλαβω ποσο κουραστικο ειναι για μερικους να βλεπουν ακυρα ποστς κτλ κτλ αλλα τελικα ειναι κουραστικο κ εκνευριστικο γιατι στην μεση μπαινει ο εγωισμος μας.Εδω ειναι που κολλαει το Απο την αλλη ομως
-
Εναλλακτικά λάστιχα προστασίας πιατινιών!
Απάντηση Come_Clarity στου Spiros Poullos το θέμα Τύμπανα και Κρουστά
Σε ευχαριστω πολυ. αυτες οι τσοχες ειναι το μοναδικο πραγμα που συνεχως χανω...τις ξεχναω σε Live/Studio κ τελικα παντα ψαχνω για να βρω ;D -
Εναλλακτικά λάστιχα προστασίας πιατινιών!
Απάντηση Come_Clarity στου Spiros Poullos το θέμα Τύμπανα και Κρουστά
καμια πατεντα για αυτα εδω εχουμε???? http://www.thomann.de/gr/gewa_beckenstaenderfilz_4er_pack.htm