Προς το περιεχόμενο

fidelis

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    235
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Mojo
    Κιθάρα
  • Gear List
    Jackson KV Elite, Cuenca No50, Bugera 6260, ΜΧR GTOD, BOSS NS-2, MXR Carbon Copy, Dunlop Wah-Wah
  • Day job
    kl
  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

825 προβολές προφίλ

Συμμετοχή fidelis

Artist

Artist (1/4)

0

Φήμη

  1. Μια μικρή γεύση από τις κατασκευές μουΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑGENERAL Orientation: Right Hand Strings: 6 Construction: Neck-through WOOD SELECTIONSBody: Korina (West Africa) Neck: Korina (West Africa) Fretboard: Ebony (Gabon) Headstock Veneer: Ebony (Gabon) Logo Inlay: Korina (West Africa) HARDWARE Tuners: Gotoh 18:1 (Japan) Frets: 24 Jumbo Nickel Silver 18% Dunlop (USA) Bridge: Floyd Rose Original (FRT-200) (Germany) Trussrod: Two-way (Germany) Knobs: Gotoh Metallic knurled (Japan) Switch: 3 way toggle switch (Taiwan) Strap Pins: Locking Schaller -Pins only (Germany) ELECTRONICS Pickups: H/H Neck :Seymour Duncan Jazz (USA) Bridge: Seymour Duncan: JB (USA) Pots: 1 Master Volume (CTS 500kΩ - Taiwan) 1 Master Tone (CTS 500kΩ - Taiwan) Resistor: 500uF (Japan) Βίντεο κατασκευών:ParkerFly Flying V type guitar built Jackson Soloist Wenge neck through built Jackson King V (all Ebony neck through):
  2. Τον τελευταίο καιρό γίνεται πολύ κουβέντα για τα τεχνολογικά άλματα στον ήχο της κιθάρας και όχι μόνο. Ευτυχώς ή δυστυχώς ζούμε σε μια περιόδο όπου ακόμα και η πιο «φτηνή» πεταλίερα μπορεί να αποδώσει ήχο ποιοτικό και αν μη τι άλλο πιστικό. Είμαι στην ευχαριστώ θέση να μοιραστώ τις εμπειρίες μου μαζί σας και να σας διαβεβαίωσω πως ακόμα και η «Κινεζιά» πεταλιέρα είναι υπέρ του δέοντος αρκετή για να καλύψει τις ανάγκες μας. Μην τρώτε τον χρόνο σας για τις μικρό διαφορές από μοντέλο σε μοντέλο... Όλες οι πεταλιέρες, ανεξάρτητου κατασκευαστή δυναται να υπερκαλύψει τις ανάγκες σας. Από Line6 Helix και Fractal AxeFX μέχρι τις πιο «βασικές» όπως Hotone, NUX κτλ, κτλ. Δείτε ποια πεταλιέρα αρμόζει στις ανάγκες σας και μην χάνεται χρόνο διερωτώνται αν σας καλύπτει ηχητικά. Σας καλύπτει και με το παραπάνω. Αυτά είναι τα 2cents μου ελπίζοντας να ανακουφήσω το GASing σας Από Death metal μέχρι country, από free jazz έως R 'n B είστε καλυμένοι, don't sweat it Just my 2 cents...
  3. Ένας ολίγον μπακαλίστικος τρόπος είναι να χρησιμοποιήσεις μαρκαδόρο οινοπνεύματος και μετά να φινιρίσεις με 1-2 χέρια tru-oil. Προσοχή μετά από λίγο καιρό το χρώμα των μαρκαδόρων παίρνουν μια είτε μπλε είτε κόκκινη απόχρωση. Επίσης καλό θα ήταν να περνάς την ταστιέρα ενα χεράκι tru oil κάθε 1-2 μήνες ώστε να μην φεύγει το χρώμα.
  4. Ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις και τα προσωπικά μηνύματα. Για Τριανδρία πλευρά με βλέπω :)
  5. Καλησπέρα παίδες χρειάζομαι τα φώτα σας. Γνωρίζει κάποιος κάποιον τεχνικό από την Θεσσαλονίκη για επισκευή ενισχυτή κιθάρας; Ευχαριστώ για τις προτάσεις.
  6. Εδώ έδωσαν νόμπελ στον ΓΑΠ ο Ντύλαν σας έκανε εντύπωση ;D
  7. Ένα ενδιαφέρων θεματάκι για το resonance και τα αναπνέοντα ξύλα :laugh: What we’ve learned. Returning to the systems we summarized a moment ago, both would immediately eat up energy from the string’s signal once we’d hit the few frequencies they are tuned to. All physical instruments will have some inevitable resonances and dampening, which is the main reason why there are so many instruments that sound different. But for a solidbody electric, the whole notion of increasing sustain with resonant tonewoods or letting a string send its vibrations into the body to resonate before returning to the string is pretty much nonsense. You’d think if one of the resonance-enhancing systems worked as promised, it would have generated at least some reaction from owners by now. It hasn’t, which gives us an idea of a body’s tonal influence on a solid electric instrument ... obviously not that much. by Heiko Hoepfinger (Premier Guitar) http://www.premierguitar.com/articles/24287-bass-bench-searching-for-resonance
  8. Δεν ξέρω για το post του Mauromouris, το δικό μου πάντως διαγράφηκε
  9. Γιατρέ μου δεν είμαι καλά τα βλέπω όλα διπλά ;D
  10. The progress so far 01. Κόψιμο του περιγράμματος της κιθάρας με τη σέγα. Δεν έχω σχόλιο όλα είναι κατανοητά από τις φωτο ;) 02. 03. 04. 05.
  11. 01. Ξεκινάω το γενικό «συμμάζεμα» για να κολλήσω τα «φτερά» του σώματος με το μανίκι. 02. Αφού διπλοτσεκάρω όλες τι μετρήσεις μου πιάνω το σώμα με σφιγκτήρες και καθαρίζω το εσωτερικό του horn. 03. Ξακρίζω χονδρικά το περίσσιο υλικό και τα ταιριάζω μετάξυ τους 04. Παραλίγο να ξεχνούσα το ρουτάρισμα για τα καλώδια των μαγνητών, ευτυχώς στο παρατσάκ το θυμήθηκα. Χρησιμοποιώ το ρούτερ για να σκάψω στο πλάι του μανικιού ένα κανάλι 6χ6mm στο μέσω των σημείων όπου θα τοποθετηθούν οι μανήτες. Λόγω της κατασκευής neck through δεν θα μπορούσα να τρυπήσω «σωστά» μετά το κόλλημα του σώματος. 05. Εφαρμόζω κόλλα, φέρνω «πρόσωπο» τα κομμάτια και τα «τσακώνω» με σφιγκτήρες. 06. Θα το αφήσω να στεγνώσει για κανα 24ωρο και ξεκινάω την χάραξη των τάστων. Έφτιαξα ένα πρόχειρο jig από μια λεπτη πλάκα MDF 0,5mm. Κατασκευή εντελώς στο πόδι αλλά 100% αποδοτική ;) 07. Έχει προηγηθεί το λεπτομερές μαρκάρισμα των τάστων πάνω στον έβενο, οπότε ήμουν έτοιμος για το πριόνισμα με το Ιαπωνέζικο πριόνι. Το βάθος που επέλεξα είναι τα 4mm λόγω του radiusing της ταστιέρας που θα ακολουθήσει. 08. Μετά από καμιά ωρίτσα επιμελούς πριονίσματος έχω αυτό το αποτέλεσμα. Σήμερα κατάφερα να τελειώσω και τις δυο ταστιέρες. Ελπίζω μέχρι το τέλος της εβδομάδας να έχω κολλήσει το σώμα της δευτερης κιθάρας ή/και να ρουτάρω το περίγραμμα της πρώτης. Είδωμεν....
  12. Ακολούθησα με το ρουτάρισμα του μανικιού για το truss rod. 01. Σχεδίασα στο illustrator το jig για το ρούτερ μου και το έκοψα με laser σε πινακιδάδικο. Προσαρμόζω το template και το κεντράρω προσεκτικά. Με μύτη 6mm ρουτάρω σε βάρος 9mm εφαρμόζοντας 3 περάσματα από 3mm έκαστο. 02. Το τελικό ρουταρισμένο κανάλι 03. Με μικρό καλέμι ανοίγω λίγο το κανάλι για να χωρέσει η «βίδα» της βέργας που είναι στα 8mm πάχους. Με αρκετό σπρώξιμο το βάζω μέσα στο κανάλι όπου διαπιστώνω οτι ταιριάζει «γάντι» 04. Τέλος πλανιαρα τα πλαινά για το σώμα και τα «ταίριαξα» όλα μαζί σχεδιάζοντας το περίγραμμα της κιθάρας με μολύβι 05, Κοντινό στο σώμα
  13. Έχουμε και λέμε 01. Το εβένινο καράουλο με ένθετο λογότυπο από Κορίνα 02. Κόλα στην κεφαλή αφού προηγουμένος έχω τρυπήσει οδηγούς στα σημεία που θα τοποθετηθούν τα κλειδιά 03. Την επόμενη μέρα 04.
  14. @geodimitri Ευχαριστώ, σίγουρα θα τα χρειαστώ και τα δύο ;) 01. Έχω κολλήσει «αυτιά» για το σχηματισμό της κεφαλής. Ακολουθώντας το centerline σχεδιάζω σχολαστικά το περίγραμα και αφήνω 1~2 χιλιοστά αέρα για ο πριόνισμα. 02. Πάντα χρησιμοποιώ της γωνία για να επιτύχω μια κοψιά 90 μοιρών. 03. Ακολούθησε περιποίηση με ράσπα/λίμα, ξύστρα και γυαλόχαρτο. Η δίδυμή της είναι στον «πάγο» μέχρι να στεγνώσει η κολλα από τα «αυτιά»
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου