Προς το περιεχόμενο

soundangels

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    86
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Συμμετοχή soundangels

0

Φήμη

  1. αν θες βιομηχανικό cd θέλει από 500 και πάνω... οι εταιρίες που σου βγάζουν 100 cd συνήθως είναι από duplicator...
  2. τι να σου προτείνουμε φίλε μου σε αυτά τα χρήματα??? πάρε καλύtερα ένα άλλο set 2.1...
  3. πάντα γράφουν ήχο στο γύρισμα για να έχουν και κάποιον οδηγό! αλλά όπως είπες, όταν υπάρχει δυνατότητα ντουμπλάζ το προτιμούν... τα ποσοστά είναι από πανεπιστήμιο οπότε μάλλον ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Το Foley είναι μια κατηγορία από μόνο του! όταν το πρωτοείδα έμεινα!
  4. το 90% είπαμε ότι είναι το ποσοστό των ταινιών τύπου hollywood που δεν γράφουν τον ήχο στο γύρισμα...
  5. τι να σου πω φίλε μου... αυτά ξέρω... ενημερωτικά πάντως μία τέτοια ορχήστρα με όλο το team ηχοληπτών, studio κτλ έχει κόστος 20000 την μέρα περίπου...
  6. Νικόλα αναφέρομαι σε ταινίες ΑΑΑ και το 30% είναι τα έξοδα γιά ό,τι ακούγεται από την ταινία... από τα εφφέ voice over μέχρι το original score... σκέψου ότι για κάποιες μέρες πρέπει να ενοικιάσεις όλους αυτούς!
  7. στο σύνολο... έχει μεγάλο ρίσκο να γράφεις ήχο και εικόνα μαζί... σκέψου ότι μπορεί να έχουν το take, και επειδή έβηξε κάποιος από το συνεργείο να το έχουν χάσει... στο studio ο ήχος είναι πιο εύπλαστος και αποφεύγονται τα λάθη... λάθη=χρόνος, και χρόνος=χρήμα. όταν μιλάμε για μία ταινία blockbuster, μία μέρα παραπάνω στα studio μεταφράζεται σε μερικές χιλιάδες ευρώ!
  8. μια ευθύνη πιστεύω ότι την έχουν και οι ηχολήπτες... κάποιοι είναι πολύ καλοί στην παραγωγή ενός δίσκου, αλλά σε μία ταινία εντελώς μέτριοι. ίσως να μην έχουν την εμπειρία,την φαντασία ή την αυτοπεποίθηση να προτείνουν κάτι... πολλές φορές σε μία παραγωγή ο μόνος που ξέρει τι είναι ADR είναι ο ηχολήπτης... αν δεν προτείνει ιδέες και λύσεις για τον ήχο δεν θα τις προτείνει κανένας άλλος... υπάχει βέβαια και το φαινόμενο του αδιάφορου... "πάω, γράφω σε όλο το γύρισμα τα πάντα με ένα shootgun, τους δίνω το αρχείο, παίρνω τα 100 euro και στην υγειά μου!"
  9. το 90% των ταινιών τύπου hollywood για πρακτικούς λόγους είναι γραμμένες σε studio... γενικότερα οι ελληνικές παραγωγές έχουν την τάση να μην ασχολούνται με τον ήχο και την μουσική... ο ήχος και η μουσική θέλει περίπου το 30% του budget... μόλις το ακούσει αυτό ο παραγωγός ή ο σκηνοθέτης θα προτιμήσει να γράψει με Red One και τα υπόλοιπα να τα δώσει σε προώθηση παρά να έχει αξιόλογη ηχοληψία και soundtrack... αυτή η προτίμηση λοιπόν γίνεται αντιληπτή περισσότερο σε ταινίες απαιτήσεων... action και epic συνήθως...
  10. πες μας και για τι χρήση το θες! ;D
  11. Τι ακριβώς θες να κάνεις; αν θες να μπορείς να δώσεις σε κάποιον το cd, να μπορεί να το ακούσει αλλά να μην μπορεί να το γράψει δεν γίνεται... το μόνο που γίνεται είναι να του κάνεις την ζωή πιο δύσκολη...
  12. τι έχασα? Για την ιστορία αποφάσισα να πάρω το καλώδιο της Apogee και αν τελικά δεν μου κάνει παιρνω κάποιον ενισχυτή... σας ευχαριστώ όλους για την βοήθεια...
  13. Να σας ευχαριστήσω όλους για τις απαντήσεις σας... Η λύση του Apogee Jam μου φαίνεται αρκετά καλή σε αυτο που θέλω. Διαφορές από την mk3 του studio σίγουρα θα υπάρχουν αλλά δεν νομίζω να καταλάβω τίποτα μια και στο macbook έχω απλά ηχεία του 50αρικου. δεν με πειράζει όμως μια και σκοπός μου είναι απλα να μπορώ να είμαι άνετος όποτε παίζω αλλα και να εξερευνήσω λίγο την φάση ενισχυτών που δεν έχω καμία άποψη και εμπειρία... ;D
  14. διαθέτω home studio το οποίο εκτός της ηχομόνωσης είναι πληρως εξοπλισμένο. Κιθάρα όμως δεν ξέρω. Τώρα μαθαίνω. Θα ήθελα να μπορώ να παίζω άνετα πίνοντας καφέ καπνίζοντας κτλ και όχι στο αποστειρωμένο studio. γι'αυτο και η ερώτηση... σχετικά με την απορία μου λοιπόν, έχεις να με συμβουλέψεις κάτι?
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου