Προς το περιεχόμενο
  • UMG & TikTok


    Μετά από μία ανοιχτή επιστολή χθες στις 30/01/2024, η UMG (Universal Music Group) αποσύρει όλο τον κατάλογο τραγουδιών της από το TikTok.

    Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, UMG και TikTok δεν κατάφεραν να συμφωνήσουν ώστε να αποδεχτεί ή UMG συμφωνία μικρότερης αξίας από την προηγούμενη συμφωνία που είχε. Έτσι ολόκληρος ο κατάλογος τραγουδιών της UMG θα αφαιρεθεί από το TikTok μετά την λήξη της τρέχουσας σύμβασης που λήγει στις 31/01/2024.

     

     

    Πηγή: Universal Music

     

    Εδώ η απάντηση του TikTok στην επιστολή της Universal Music.

     

    • Like 1

    Feedback χρήστη

    Πρόταση



    Τί ωραία! Εκ των έσω αλληλοτρώγονται και καταρρέουν οι ληστρικοί κολοσσοί και μ'αρέσει.. πώς μ'αρέσει!

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Η επιστολή της Universal είναι καλογραμμένη, θίγει κάποια ζητήματα και αναγνωρίζει ταυτόχρονα ότι το τικτοκ είναι μια τεράστια εταιρία των σόσιαλ με πολύ κόσμο από πίσω, κυρίως νεολαία.

     

    Από την άλλη η επιστολή-απάντηση του τικ τοκ είναι σα να την έγραψε 5χρονο.

    "Εμείς είμαστε μια τεράστια εταιρία με πάνω από 1 δις χρήστες και δε σας φτάνει που σας κάνουμε τη χάρη να κάνουμε δωρεάν προμόσιον τη μουσική σας και ανακαλύπτει ο κόσμος και νέα ταλέντα, μου θέλετε και λεφτά από πάνω."

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    • Administrator

    O λόγος που το Spotify μπορεί και να κλείσει (μιας και ζει απο τα χρήματα των αρχικών επενδυτών αφου δεν έχει καταφέρει να μην έχει ζημιά κάθε χρόνο απο την ίδρυση του), είναι τα μεγάλα ποσοστά που διατηρεί στη συμφωνία τους το καρτελ των δισκογραφικών κολοσσών. Των big three. Μια είναι η Universal.

     

    Συνδυάστε τη γκρίνια των μουσικών πως πληρώνονται ψίχουλα απο το Spotify (ενω συμβαίνει το παραπάνω και πληρώνονται απο τις δισκογραφικές ΓΙΑ το Spotify) και με λίγη ορθολογική σκέψη μπορεί να καταλήξει κανείς σε κάποιο συμπέρασμα για την επικρατούσα κατάσταση και ποιος φταίει.

     

    Το ίδιο πάει να γίνει και με το Tik Tok. Βέβαια επειδή δεν είναι ανοιχτή οικονομία η κινεζική, δεν γνωρίζουμε τα οικονομικά του όπως μπορούμε να κάνουμε για το Spotify απο το χρηματιστήριο.

     

    Ας μην χτυπάμε την κούκλα που κουνιέται μπροστά μας επειδή αυτή βλέπουμε αλλά καλύτερα να συνειδητοποιήσουμε πως υπάρχει άλλος που την κουνάει. Λέω εγω.

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Τρείς γάιδαροι μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα. Όλοι αυτοί οφείλουν την ύπαρξή τους στους Μουσικούς. Χωρίς αυτούς, θα ήτανε παρκαδόροι σε κανα shrimp club στη Λουϊζιάνα. Να φαγωθούνε, να βουλιάξουνε, να τελειώνουμε πιά με τους μεσίτες, "σκουληκιάσαμε πια εδω μέσα" που έλεγε κι ο Βέγγος. Δεν τους λυπάμαι καθόλου.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    • Administrator

    Το αυγό ή η κότα βρε Πάνο;

    Κι αν δεν υπάρχουν αυτοί που παίζουν τη μουσική... πως θα ακουστεί το έργο των μουσικών;

    Εχεις καμιά ιδέα;

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Είχε ποτέ πρόβλημα η μουσική να δημιουργηθεί ή να διαδοθεί; Πριν το ίντερνετ ή πριν την τεχνολογία δεν υπήρχε μουσική στον πλανήτη; Η μουσική είναι Άνοιξη, φυτρώνει, ανθίζει και δίνει καρπούς παντού και πάντα και δε πρόκειται να σταματήσει. Αυτό που κινδυνεύει να σταματήσει απο αυτή την κρίση είναι το σελεμπριτιλίκι. Αυτό μάλιστα, πολύ ευχαρίστως. Να χαθούνε μαζί με τους μεσίτες και οι φελλοί που προμοτάρονται λες και είναι οι σύγχρονοι Μότσαρτ. Αλλά η μουσική δεν χάνεται.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    • Administrator

    Όμορφο και ποιητικό. Δεν απάντησες όμως.

    Η μουσική σου κάπως πρέπει να γίνει γνωστή.

    Και κάπως πρέπει να ακουστεί.

    Να ηχογραφηθεί, να διανεμηθεί σε όσους θέλουν να την ακούσουν.

    Παλαιότερα υπήρχαν μόνο συναυλίες, πανηγύρια ή γιορτές. Η μουσική δεν ακουγόταν καθημερινά.

     

    Άποψη μου είναι πως αντι να γκρεμίζουμε θυμωμένοι, ας δούμε τι πάει στραβά να το διορθώσουμε.

    Σίγουρα κάτι γίνεται σωστά.

     

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    5 λεπτά πριν, Yannis Methenitis είπε

    ας δούμε τι πάει στραβά να το διορθώσουμε

    Γιατί, όλοι αυτοί εμάς θα ακούσουνε; Τις απλές λύσεις δεν τις δέχονται, δεν τους συμφέρει γιατι θα πρέπει να θυσιάσουνε το 10% απο τα λεφτά τους, οπότε χάοc. Ας πρόσεχαν, μόνοι τους γκρεμίζονται, εγώ τους γκρέμισα; Εγώ άμα βγάλω ένα άλμπουμ θα το βγάλω με δικά μου έξοδα, με δικό μου label, με λίγες κόπιες που θα πάνε χέρι με χέρι σε γνωστούς, φίλους και ραδιόφωνα και όπου και όσο πάει, δηλαδή όπως πάντα. Τί να τον κάνω τον νταβ- ε σορυ, τον μεσίτη, να μου τα βγάλει 3.000 κομμάτια και να τα δίνει με εφημερίδες μπιτ παρά και να κρατάει και το 98% των εσόδων μπας και ρεφάρει αυτά που έβαλε; Και όσον αφορά το online σκηνικό, έβγαλε ποτέ κανείς λεφτά απο τη μουσική του στο ίντερνετ; Για τους μουσικούς του ΝΟΙΖ ρωτάω, όχι για την taylor swift.. Εκτός απο την περίπτωση του bandcamp που κάτι πήγε να γίνει, αλλά το βαραθρώσανε κι αυτό, δε βλέπω σε τί με βοηθάει εμένα και εμάς συνολικά το να συνεχίζουν να υπάρχουν όλοι αυτοί. Αφού έτσι κι αλλιώς μόνοι τους δημιουργούν και διαλύουν τις φήμες και τις καριέρες των φελλών που επίσης μόνοι τους κατασκευάζουν. Και ο τραγουδοποιός στην ελλαδίτσα που έχει το potential να είναι ο επόμενος Χατζιδάκις χάνεται. Άρα σε τί μας ωφέλησε η ύπαρξή τους; Για τί τους χρειαζόμαστε; Γιατί να ανησυχώ αν καταρρεύσουν; Αντιθέτως χαίρομαι, διότι αυτή η κατάρρευση δείχνει οτι ο κόσμους τους παίρνει σιγά-σιγά χαμπάρι και δε τους δίνει αξία πιά. Έχω να προτείνω πολλά ιδεατά μοντέλα που μπορούν να είναι λειτουργικά. Αλλά αφού πρώτα φύγουν όλοι αυτοί, να είναι ελεύθερο το πεδίο δράσης και οχι ο,τι πάει να βγεί να το θάβουνε. Το μπούλο που έλεγαν και οι παλιοί, αλλά τώρα δεν το λένε πιά, για τους γνωστούς λόγους..

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    • Administrator

    1. Ποιοι να φύγουν;

    2. Τα ράδια δεν είναι το ίδιο;

     

    Καλά κάνεις και δεν θέλεις δισκογραφική για τη δουλειά σου αλλά πρέπει να κάνεις εσυ τη δουλειά τους. Κι εγω έτσι κάνω. Και δεν μιλάμε προσωπικά αλλά για κάθε μουσικό.

    Πως θα πάνε όμως στα μέσα; Τα μέσα δεν είναι 1-2 και αν εξαιρέσεις τη γενιά μου και μέχρι με το ζόρι τη δική σου, που παρακολουθεί τα παραδοσιακά μέσα, απο εκει και κατω όλοι ακούν streaming.

    Και οι πλατφόρμες αυτες βοηθούν εσένα κι εμένα να απευθυνθούμε σε παγκόσμιο κοινό.

    Κοινό που δεν έχει ο οποιοσδήποτε Pepper π.χ. ο οποίος επίσης δέχεται νεες κυκλοφορίες απο δισκογραφικές ή ότι ανακαλύψει στις πλατφόρμες streaming. Διότι απευθύνεται σε μικρό ποσοστό ακροατών μιας πόλης.

    Βαριέμαι να γράφω Πάνο μου αλλά πρέπει να γνωρίζουμε πως λειτουργούν τα πράγματα και πως εξελίσσονται για να έχουμε τεκμηριωμένη άποψη. Ας μην είμαστε συντηρητικοί του στυλ "τίποτα δεν γίνεται οπως παλιά που ήταν ωραία". Ζουμε στο 2024. Κι αυτα που αναφέρεις υπήρξαν για ένα διάστημα. Η μουσική βιομηχανία (το να ακούμε μουσική ευρέως δηλαδή) ξεκίνησε το δεύτερο ήμισυ του 20ου αιώνα. Είναι νέα και σε εξέλιξη.

    Αν παρακολουθούμε λοιπόν, μπορεί να είμαστε σε θέση σαν δημιουργοί να κάνουμε τις σωστες κινήσεις για το έργο μας.

    • Like 2
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Αν πιστεύεις οτι θα σου επιτραπεί να κάνεις ο,τι καλύτερο μπορείς, χωρίς να σε εμποδίσουνε go for it, εγώ δεν μιλούσα για τη βιομηχανία, είμαι μουσικός κι οχι βιομήχανος. Ή για να το πώ καλύτερα, άλλο το music industry και άλλο το entertainment industry. Αυτοί (UMG, tiktok, spotify) ανήκουν στο entertainment industry. Εμείς, εσύ, εγώ, οι μουσικοί, ανήκουμε στο music industry. Άμα λοιπόν βουλιάξει το entertainment κομμάτι και απομείνει το music κομμάτι, τότε ναι, υπάρχει ελπίδα, ίσως να βγούν κάποιες πρωτοβουλίες με γνώμονα τον Μουσικό, που δεν θα εμποδιστούν στο (ανανεωτικό) έργο τους. Αλλά όσο υπάρχουν αυτοί, δεν υπάρχει ελπίδα. Ασ'τους λοιπόν να φαγωθούνε, να βουλιάξουνε, μπας και δούμε προκοπή. Επίσης, κάτι άλλο που ήθελα να θίξω και πρίν και μου διέφυγε: Αυτό με την αναγκαιότητα να πρέπει κάπως να ακουστεί, να γίνει γνωστή η μουσική μας, για ποιό λόγο να μας αγχώνει; Η καλή μουσική γίνεται γνωστή και διαδίδεται σχεδόν αυτοματικά, δεν έχει ανάγκη το industry, έστω και by word of mouth που λέγανε παλιά. Αυτό δεν είναι τα δημοτικά και τα νησιώτικα και τα ηπειρώτικα και όλα αυτά; Και η λαϊκή ακόμα, πώς γέμιζε τα μαγαζιά ο Χιώτης; με το τίκτοκ; Δεν τους έχουμε ανάγκη, αυτοί έχουν ανάγκη εμάς. Και το λέω πιό πολύ για τους νέους μουσικούς, να καταλάβουν τη βαρύτητα και τη σημαντικότητα του έργου τους. Μή δίνετε διαμάντια στα πιθήκια..

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Παίζει να είμαι ο τελευταίος άνθρωπας στη γη που θα συμφωνήσει σε κάτι με τον Μεθενίτη, αλλά επαέ έχει δίκιο.

    Κανένας μουσικός, δεν πρόκειται ποτέ να ακουστεί, έξω από τη ''γειτονιά'' του , αν δεν υπήρχαν παλαιότερα οι δισκογραφικές και τώρα τα σόσιαλ κλπες αηδείες δυστυχώς. Εκτός αν μιλάμε για προπολεμικά που οι άνθρωπες γίνονταν γνωστοί μέσω των πανηγυριών.

    Όσο για χρήματα, δεν γνωρίζω κανένα από τα παλιά γκρουπ 60-70-80 (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων) που να απόλαυσαν το χρήμα από τη δισκογραφία τους και τις πωλήσεις δίσκων.

    Όλοι τα κονόμησαν από τις συναυλίες και τα αναμνηστικά.

    Δυστυχώς, δεν γίνεται να είσαι και μουσικός και ατζέντης και ηχολήπτης και παραγωγός και πλασιέ και δημοσχεσίτης.

    Ο μόνος που είναι απόλυτα αυτάρκης, είναι αυτός που παίρνει τη ''κιθαρούλα'' του και κατεβαίνει καθημερινά στην Ερμού ξέρω γω  και τον μαθαίνει το χ κοινό που περνάει από εκεί. Αν αυτό σου αρκεί, εγώ μαζί σου, άλλωστε κι εγώ, είτε από ανικανότητα, είτε από έλλειψη ιδιαίτερης ζέσης, δεν απόκτησα ποτέ δισκογραφία και δεν πρόκειται  Απολαμβάνω τις μουσικές μου συντροφιά με 5-6 άνθρωπες που θα πέσουν πάνω τους και θα τους αρέσουν και τέλος

    Επεξεργασμένο από Σαμη Παραγκα
    • Συμφωνώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    7 ώρες πριν, Πάνος Χελιδόνης είπε

    Γιατί, όλοι αυτοί εμάς θα ακούσουνε;

     

    Απ΄ότι φαίνεται αυτό το προνόμιο το έχουμε μόνο εμείς.

     

     

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Ρε παιδιά δε λέω τίποτα περίεργο, λέω απλά οτι όλοι αυτοί δημιούργησαν κι εκπροσωπούν ένα σύστημα στο οποίο δεν ανήκω και δεν με αφορά. Όπως εκείνοι δε νοιάζονται για κανέναν εκτός απο τους μουσικούς με τους οποίους έχουν συμβόλαια, έτσι κι εγώ δε νοιάζομαι για αυτούς. Το αν θα χρησιμοποιήσω την χ πλατφόρμα είναι για μένα τριτοδεύτερο. Πιό πολύ με ενδιαφέρει να υπάρξει μια κατάσταση όπου όλοι αυτοί θα παίρνουν το 50% της συνολικής μπάζας (δηλ. 49% λιγότερο απο ότι παίρνουν τώρα) και εμείς το άλλο 50%. Αλλά όλοι εμείς, οχι μόνο όσοι έχουν συμβόλαιο μαζί τους. Επειδή λοιπόν αυτό το μοντέλο δεν τους συμφέρει, δεν αφήνουν και κανέναν να το πραγματοποιήσει. ΟΚ λοιπόν, έχουν και τη πίτα καί το μαχαίρι και εμείς δεν έχουμε τίποτα. Αν λοιπόν τώρα αυτοί τσακώνονται κι αν αύριο βουλιάξουν, τί με νοιάζει και πώς με επηρεάζει; απο σούπα που δε τρώω τί με νοιάζει κι αν καεί.. Απλά θα βουλιάξει ένα σύστημα που ποτέ δε μου ήτανε χρήσιμο to begin with. Απλά πράματα λέω.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Παιδιά, θέλω και εγώ από το 50%, μην ξεχνιόμαστε.

     

    (Αδελφέ, σόρυ για το χιούμορ, αλλά αν σου απαντήσω σε αυτά που γράφεις, θα υπάρξει πρόβλημα).

     

     

    • Συμφωνώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    • Administrator
    1 ώρα πριν, Πάνος Χελιδόνης είπε

     Πιό πολύ με ενδιαφέρει να υπάρξει μια κατάσταση όπου όλοι αυτοί θα παίρνουν το 50% της συνολικής μπάζας (δηλ. 49% λιγότερο απο ότι παίρνουν τώρα) και εμείς το άλλο 50%. Αλλά όλοι εμείς, οχι μόνο όσοι έχουν συμβόλαιο μαζί τους. Επειδή λοιπόν αυτό το μοντέλο δεν τους συμφέρει, δεν αφήνουν και κανέναν να το πραγματοποιήσει. ΟΚ λοιπόν, έχουν και τη πίτα καί το μαχαίρι και εμείς δεν έχουμε τίποτα. Αν λοιπόν τώρα αυτοί τσακώνονται κι αν αύριο βουλιάξουν, τί με νοιάζει και πώς με επηρεάζει; απο σούπα που δε τρώω τί με νοιάζει κι αν καεί.. Απλά θα βουλιάξει ένα σύστημα που ποτέ δε μου ήτανε χρήσιμο to begin with. Απλά πράματα λέω.

    Είδες λοιπόν που τα έχεις ΠΟΛΥ μπερδεμένα;

    Για κάθε ευρώ που βγάζει απο το streaming της μουσικής το Spotify, σχεδόν τα 2/3 αποδίδονται στους ιδιοκτήτες των δικαιωμάτων τους.

     

    1. Μουσικός > δισκογραφική > πλατφόρμα (μουσικός παίρνει το ποσοστό της συμφωνίας με την εταιρία του. Συνήθως κατω απο 10%. Είναι δική του επιλογή όμως. Απλά νομίζει πως τον κλέβει η πλατφόρμα.)

     

    2. Μουσικός > πλατφόρμα (o μουσικός παίρνει τα 2/3 απο κάθε ευρω που θα εισπράξει η πλατφόρμα)

    Αρα πολύ καλύτερα απο τα 50%. 

     

    Είναι ομως σαν να τα έχεις βάλει στα δισκάδικα αλλά χωρίς προβολή. Κι αυτό είναι κάτι που αν δεν κανεις εσυ θα το αναθέσεις μαζι με τη διανομή στη δισκογραφική. Με μεγάλο κόστος όμως. Διαλέγεις.

     

    Γι αυτό σου λέω μην κρίνεις άδικα. Διάβασε κι αυτο (κάπου το έγραψα κι εδω μέσα) για να έχεις πλήρη άποψη. 

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Ήμουν στο Spotify (μέσω Distrokid) για περίπου 8 μήνες. Ανέβασα 3 άλμπουμ, δεν παίχτηκε ποτέ τίποτα απο κανέναν, δεν έβγαλα ούτε ένα σεντ. Άρα μου είναι άχρηστο. Ήμουν και στο Soundcloud. Ο ερασιτεχνισμός προσωποποιημένος, συν οτι όλη η πλατφόρμα είναι Trapοκρατούμενη. Άντε γειά κι αυτοί. Ήθελα να μπώ στο bandcamp, νταραβερίζονται μόνο με PayPal, το οποίο έχω απορρίψει απο πιό παλιά λόγω απόλυτα αρνητικής εμπειρίας, πάν κι αυτοί. Μόνο το Youtube έχει απομείνει, που για να σου δώσει λεφτά πρέπει να είσαι το λιγότερο ο Justin Bieber. Έχω μερικές χιλιάδες views γιατι κάτι έπαθε ο αλγόριθμος και με προμοτάριζε πρόπερσι για 1 βδομάδα ανελέητα χωρίς να κάνω κάτι εγώ και that's it. Με το τικτοκ δεν ασχολούμαι και ούτε και πρόκειται γιατι είναι ξεκωλοκρατούμενο, οπότε.. Γαία πυρί μιχθήτω, κανείς τους δε μου χρησίμευσε. Πιό πολύς κόσμος άκουσε τα κομμάτια μου εδώ μέσα, παρά εκεί έξω σ'αυτούς. Αν πληρωνόμουν για τα plays έντός του ΝΟΙΖ, τώρα θα είχα πάρει καινούρια κονσόλα που λέει ο λόγος. Αν είχα όμως συμβόλαιο με τη UMG εεε; Τώρα θα έβγαζα το 4ο σπίτι μου..

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    • Administrator
    32 λεπτά πριν, Yannis Methenitis είπε

    Είναι ομως σαν να τα έχεις βάλει στα δισκάδικα αλλά χωρίς προβολή. Κι αυτό είναι κάτι που αν δεν κανεις εσυ θα το αναθέσεις μαζι με τη διανομή στη δισκογραφική. Με μεγάλο κόστος όμως. Διαλέγεις.

     

    Όσο κι αν δεν πιστεύεις στα σχολικά μαθήματα, (μαρκετινγκ, οικονομία κ.α.) το ερώτημα είναι απλό:

    ποιος θα ακούσει τη  μουσική αν δεν ξερει πως υπάρχει καν;

    Αρα παρα το γεγονός πως εκανες διαθέσιμη τη μουσική σου σε κάθε γωνιά του κόσμου (στις πλατφόρμες), ΚΑΝΕΙΣ δεν γνώριζε πως είναι εκεί για να την ακούσει.

    Το μαγαζί (πλατφόρμα) σου φταίει;

    ή ο αμέριμνος ακροατής μήπως;

    Δεν σου υποσχέθηκε κανείς πως θα το έχει πρώτη μούρη μεσα στις χιλιάδες άλλες επίσης νεες κυκλοφορίες. Ενα αποθετήριο είναι για να το βρίσκει ο κόσμος που θα ενδιαφερθεί.

    Φυσικά θα μπορούσε να φταίει και η μουσική σου.

    Αλλά αυτό δεν θα το μάθεις... γιατί δεν προσπάθησες καν.

     

    ΥΓ. Μην στενοχωριέσαι κι εγω το ίδιο κάνω. Αλλά δεν μου φταίνε οι άλλοι.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    2 λεπτά πριν, Yannis Methenitis είπε

    Δεν σου υποσχέθηκε κανείς

    Φυσικά και δεν μου το υποσχέθηκε κανείς, ακριβώς γιατι δεν είμαι δικός τους, δεν είμαι του συστήματός τους, δεν έχω συμβόλαιο μαζί τους που να κάνει τη μουσική μου δική τους και άρα να νοιαστούν, τί λέω τόση ώρα; Γιαυτό ακριβώς και θα χορεύω στον τάφο τους.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Η πρώτη πρόταση απο την επιστολή τους λέει "Our core mission is simple: to help OUR artists and songwriters attain their greatest creative and commercial potential" Απλά και ξεκάθαρα.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    • Administrator
    12 λεπτά πριν, Πάνος Χελιδόνης είπε

    Φυσικά και δεν μου το υποσχέθηκε κανείς, ακριβώς γιατι δεν είμαι δικός τους, δεν είμαι του συστήματός τους, δεν έχω συμβόλαιο μαζί τους που να κάνει τη μουσική μου δική τους και άρα να νοιαστούν, τί λέω τόση ώρα; Γιαυτό ακριβώς και θα χορεύω στον τάφο τους.

    Μα τι λες... ?

    Γιατι να γίνεις δικός τους;? ? 

    Ποιανού;

     

    Παράδειγμα:

    Φτιάχνω σάιτ.

    Για να ζήσω.

    Μεταξύ των δωρεάν υπηρεσιών, ίσως προσφέρω υπηρεσίες προώθησης επι πληρωμή φυσικά (για να ζήσω).

    Αν σε βοηθούν τις αγοράζεις. Μπορεί να κερδίσεις περισσότερα, μπορεί όχι.

    Δεν υπάρχει τιποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. 

     

    Αν όμως θεωρείς πως εσυ θα προσέφερες τις υπηρεσίες σου στη θέση τους δωρεάν, τότε πάω πάσο και δεν μπορώ να υποστηρίξω άλλη κουβέντα.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Αν είχα συμβόλαιο με κάποιον απο τους big three, τα ανεβασμένα μου άλμπουμ δεν θα περνούσαν απαρατήρητα, διότι θα φρόντιζε για αυτό η εταιρεία. Δηλαδή τους ανήκω, είμαι δικός τους. Παιζόμενα κατα επανάληψη τα κομμάτια μου, θα αποφέρουν έσοδα σε αυτούς και σε εμένα, άρα τους νοιάζει να με προμοτάρουν γιατι θα κερδίσουν. Με το να μην είμαι δικός τους λοιπόν, δεν εμπίπτω στην παραπάνω περιγραφή και άρα είμαι σαν αν μην υπάρχω. Άρα το τί προσφέρει το Spotify ποτέ δεν αφορά εμένα. Στη μία περίπτωση που είμαι καλλιτέχνης της UMG αφορά την UMG κι οχι εμένα, διότη αυτή θα χρησιμοποιήσει την υπηρεσία και στην άλλη δεν με αφορά γιατί δεν έχω την UMG να χρησιμοποιήσει την υπηρεσία για χάρη της και κατ'επέκταση για χάρη μου. Πόσο πιό μασημένη τροφή να το πώ;

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Το κλειδί για να γίνουν 200% σαφή σε κάποιον όλα όσα έχω γράψει στο ποστ αυτό είναι το εξής: Όπου γράφω "αυτοί", "αυτών", "δικός τους" "το σύστημά τους" κλπ εννοώ πάντα την UMG. Το έγραψα αρκετά νωρίς, οτι το θέμα της πλατφόρμας είναι τριτοδεύτερο. Κυρίως για τους big3 (UMG) μιλάω. Το ξεκαθαρίζω γιατι βλέπω οτι δεν έχει γίνει απόλυτα κατανοητό.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Άντε, ας γίνει μία προσπάθεια, με αγάπη και σεβασμό: από μία συμφωνία οφελούνται και τα δύο μέρη. Αν δεν συμβαίνει αυτό, είτε η συμφωνία δε συνάπτεται, είτε δεν τηρείται. Δεν αδικείται λοιπόν, κανείς. Γράφεις ότι σου είναι άχρηστοι, ναι, σου είναι άχρηστοι αλλά και εσύ τους είσαι άχρηστος. Οπότε γιατί να υπάρχει μίσος, και φράσεις όπως "νταβατζήδες" ή "χορεύω στον τάφο τους" (άσε που δεν υπάρχει και κανένας τάφος να χορέψεις, μην αυταπατάσαι).

     

    Δηλαδή, αν εγώ είχα ένα κατάστημα δίσκων, και ερχόσουν και άφηνες τα σαραντα-τέσσερα (44) άλμπουμ σου, και πέντε μήνες μετά δεν είχαν πουληθεί, κατά τη γνώμη σου αυτός θα ήταν λόγος να αφανιστώ επαγγελματικά, και να έρθεις να πίνεις ρακές έξω από το καμμένο μου μαγαζί;

     

    Η προσωπική μου γνώμη είναι πως τρεις μήνες(3) είναι ελάχιστος χρόνος και αδικείς τον εαυτό σου και την προσπάθειά σου αν λες ότι έκρινες από αυτό το ποιος είναι άχρηστος σε ποιον. Επίσης, το Paypal είναι απολύτως αξιόπιστη υπηρεσία εκκαθάρισης πληρωμών και - φυσικά - δεν έχει κάποια σχέση ούτε με τη μουσική ούτε με τις όποιες πρακτικές των μεγαθηρίων του χώρου, οπότε για ποιο λόγο αναφέρεται στη συζήτηση;

     

    Το Τικ-Τοκ επίσης δεν έχει κάποια ειδική σχέση με τη μουσική, αλλά θα μπορούσες να φτιάχνεις μικρά βιντεάκια με το (πολύ ενδιαφέρον) γραφιστικό υλικό που χρησιμοποιείς στο artwork των άλμπουμ σου και αρκετοί θα τα άφηναν να παίξουν.

     

    Δηλαδή, βλέπω ότι μέσα από μία εντελώς αδικαιολόγητη ανυπομονησία, έχεις οδηγηθεί σε φρικωδώς λανθασμένα συμπεράσματα που είναι αδιέξοδα. Ο καθένας βέβαια μπορεί να έχει όποια γνώμη θέλει, αλλά τι ιστορία και αυτή να έχεις γνώμη που βλάπτει αποκλειστικά και μόνο εσένα;

     

     

    • Like 4
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου