Η Musikmesse, η Musikmesse Plaza και το Musikmesse Festival δεν θα πραγματοποιηθούν τον Απρίλιο του 2022. Σχεδιάζεται νέα εκδήλωση και ιδέα του φεστιβάλ.
Οι εκθέσεις Musikmesse Plaza και Musikmesse Festival δεν θα πραγματοποιηθούν τον Απρίλιο του 2022 λόγω της τρέχουσας κατάστασης. Οι κανόνες υγιεινής έκαναν τον προγραμματισμό πολύ δύσκολο πάνω απ' όλα για συναυλίες μεγάλης κλίμακας από διεθνείς καλλιτέχνες, συναυλίες σε κλαμπ και ασυνήθιστες τοποθεσίες και εκδηλώσεις μουσικής εκπαίδευσης. Ο δραματικός μετασχηματισμός στην αγορά οργάνων, όπου πάνω από το 70 τοις εκατό των πωλήσεων αποδίδεται πλέον σε μικρό αριθμό διαδικτυακών εμπόρων λιανικής, έχει ήδη πολύ αρνητικές επιπτώσεις στην εμπορική έκθεση Musikmesse τα τελευταία χρόνια και είναι ένας από τους παράγοντες που οδήγησαν στη μεταμόρφωση από ένα συμβάν B2B σε ένα B2C. Ενόψει αυτού, η Messe Frankfurt δεν θα συνεχίσει πλέον το τμήμα B2B του Musikmesse, αλλά θα αναδιαρθρώσει τα φορμά B2C που σχετίζονται με τη μουσική σε μεταγενέστερο χρονικό σημείο.
Ως ειδική εμπορική έκθεση που εστιάζει σε επαγγελματίες του κλάδου εκδηλώσεων, η Prolight + Sound δεν επηρεάζεται από αυτό και θα πραγματοποιηθεί όπως είχε προγραμματιστεί από τις 26 έως τις 29 Απριλίου 2022, ξεκινώντας τη σεζόν της εμπορικής έκθεσης της Φρανκφούρτης στους εκθεσιακούς χώρους της Φρανκφούρτης.
Stephan Kurzawski, Μέλος του Εκτεταμένου Διοικητικού Συμβουλίου της Messe Frankfurt: «Θα θέλαμε πολύ να διοργανώσουμε μια νέα εκδήλωση τον Απρίλιο με δραστηριότητες B2C που σχετίζονται με τη Musikmesse, που οποίο θα περιλαμβάνει δραστηριότητες φεστιβάλ από άλλους ελκυστικούς τομείς στους πολιτιστικούς και δημιουργικούς τομείς, αλλά δυστυχώς αυτού του είδους οι εκδηλώσεις υπόκεινται σε συνθήκες που απαιτούν μεγαλύτερη περίοδο προγραμματισμού. Για αυτόν τον λόγο, σχεδιάζουμε να αναδιαρθρώσουμε και να επεκτείνουμε την ιδέα της εκδήλωσης B2C για μεταγενέστερο χρονικό διάστημα.»
Το τμήμα business-to-business του Musikmesse δεν συνεχίζεται προς το παρόν.
Όπως εξηγεί ο Stephan Kurzawski: «Η συγκέντρωση της αγοράς στον κλάδο των μουσικών οργάνων – όπου ένας μικρός αριθμός διαδικτυακών εμπόρων λιανικής αντιπροσωπεύει πάνω από το 70% της αγοράς μόνο στη Γερμανία και στις γειτονικές χώρες – αλλάζει σημαντικά την αγορά και τη συμπεριφορά παραγγελιών. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι εμπορικά βιώσιμο να οργανωθεί μια εμπορική έκθεση B2B. Ανέκαθεν ήταν μέρος της μακροπρόθεσμης στρατηγικής μας στο Musikmesse να παρέχουμε όλο και περισσότερο περιεχόμενο για το ευρύ κοινό πάνω και πέρα από τον κλάδο των μουσικών οργάνων και μαζί με ανθρώπους από όλο τον κόσμο, να γιορτάζουμε ένα φεστιβάλ μουσικής στη Φρανκφούρτη. Βλέπουμε το Musikmesse Festival και τη Musikmesse Plaza να έχουν ένα λαμπρό μέλλον ως μέρος μιας νέας ιδέας.»
Στο μέλλον, η εστίαση θα είναι σε ελκυστικές προσφορές που θα αυξήσουν το ενδιαφέρον του κοινού για τη μουσική και την ψυχαγωγία, που θα φέρουν κοντά τους ανθρώπους για συναυλιακές εκδηλώσεις υψηλού επιπέδου και θα επιτρέψουν στους ανθρώπους να γνωρίσουν την πολιτιστική ποικιλομορφία της περιοχής της Φρανκφούρτης.
Περισσότερα http://www.musikmesse.com/
- 1
Πρόταση
Δεν υπάρχουν σχόλια.