Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • Mourkousis Yorgos | Modulus (2023)

       (0 κριτικές)

    gmoukou

    Ξαναματαεπιστρέφω με πιάνο (άλλη δουλειά δεν έχεις ρε μεγάλε...)

     

    Όταν ξεκίνησα να γράφω δε μου περνούσε απο το μυαλό οτι θα ανεβάσω το οτιδήποτε μιας και το έργο ξεκίνησε σαν σπουδή πάνω σε πιο παραδοσιακές μορφές θεματικής επεξεργασίας με σκοπό να αρχίσει (επιτέλους) να υπάρχει μια συνοχή και ένα (για)δέσιμο στα έργα μου.... τρέχα γύρευε...

     

    Αφού βγήκε τελικά ένα κατιτίς το πετάω εδώ μέσα και αναμένω το λυτρωτικό κατασπάραγμα.

    Έργο για δύο πιάνα λοιπόν (το πιάνο τα πιάνα; )

     

    υγ: Εννοείται VST και εννοείται οτι δεν έχει γίνει κάποια σοβαρή μίξη. Υπάρχει ένα μικρό πανάρισμα με σκοπό να είναι ελαφρώς διακριτά τα πράγματα.

     


    • Like 18
    • Ευχαριστώ 2

    Feedback χρήστη

    Πρόταση



    24 λεπτά πριν, gmoukou είπε

    Στράτο τι εννοείς με αυτό; θέμα με την κακή έννοια ή μουσικό θέμα;

    Γιατί το μουσικό του θέμα εκτίθεται κατευθείαν στην αρχή και στο τέλος ακριβώς πριν κλείσει.

     

     

    Φυσικά μιλάω για μουσικό θέμα.

    Και όταν λέω κρυμμένο, εννοώ ότι ξεκινάει με αυτό, στην συνέχεια με κάποιον τρόπο αυτό μετουσιώνεται σε άλλα μοτίβα και επαναλαμβάνεται στο τέλος σαν συνεκτικός κρίκος αυτών των μοτίβων, που αλλού είναι εντελώς "εντατικά" (από το tension) και αλλού "χαλαρωτικά έντασης" (από το release).

     

    Αυτό που πάνω κάτω είπε ο κυρ Αλής πολύ εύστοχα.

     

    Άκου εκεί με την κακή έννοια ...

    Πώς σου πέρασε κάτι τέτοιο απ' το μυαλό βρεεεεεε?

     

    Επίσης, προσωπικά δεν μου λείπει περαιτέρω ανάπτυξη.

    Μου αρέσει πολύ το γεγονός ότι καταφέρνεις πλέον (γιατί παλαιότερα σε δυσκόλευε) να είσαι ιδιαίτερα περιεκτικός σε μικρότερα χρονικά κομμάτια, σε σημείο που να μην αισθάνομαι (εγώ) ότι κάτι μου λείπει.

    Προσωπικά το θεωρώ ολοκληρωμένο.

     

    Επεξεργασμένο από fusiongtr
    • Συμφωνώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Δεν νομίζω ότι φτάνουν 10 ακούσματα για να το ανακαλύψεις πραγματικά.

    Εχει πολύ κρυμμένη ουσία.

    Μπράβο. 

    Θα επανέλθω

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    8 ώρες πριν, gmoukou είπε

    Άλεξ για elaborate και συ, ενδιαφέρον ακούγεται (είσαι γκουρού και συ, κάτι ξέρεις παραπάνω)

     

    Νομίζω πώς οι δυναμικές θα μπορούσαν να είναι πιο συνεπείς με την ένταση και τη χροιά του πιάνου. Σε κάποια σημεία, το απαλό παίξιμο ακούγεται σαν δυνατό (ακούγεται ναι μεν με χαμηλή ένταση), και το δυνατό θα περίμενα να είναι πιο δυνατό - συγκριτικά φυσικά με όλα τα υπόλοιπα. Τέλος, το συνολικό αποτέλεσμα θα μπορούσε να είναι πιο δυνατό, αλλά μάλλον δεν έχεις κάνει καθόλου mastering.

     

    Από περιέργεια, τι VST χρησιμοποιείς; Επίσης, μήπως έχεις βάλει κανέναν κομπρέσορα;

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    1 ώρα πριν, Alex Raptakis είπε

     

    Νομίζω πώς οι δυναμικές θα μπορούσαν να είναι πιο συνεπείς με την ένταση και τη χροιά του πιάνου. Σε κάποια σημεία, το απαλό παίξιμο ακούγεται σαν δυνατό (ακούγεται ναι μεν με χαμηλή ένταση), και το δυνατό θα περίμενα να είναι πιο δυνατό - συγκριτικά φυσικά με όλα τα υπόλοιπα. Τέλος, το συνολικό αποτέλεσμα θα μπορούσε να είναι πιο δυνατό, αλλά μάλλον δεν έχεις κάνει καθόλου mastering.

     

    Από περιέργεια, τι VST χρησιμοποιείς; Επίσης, μήπως έχεις βάλει κανέναν κομπρέσορα;

     

    Κατάλαβα.

     

    Ναι, δεν έκανα μαστερινκ (όχι ότι θα είχε αποτέλεσμα μιας και δε ξέρω να κάνω...).

    Αν έχεις καμία πρόταση τύπου mastering for dummies, ρίχτη να 'χουμε να ασχολούμαστε (λες και δε μας φτάνουν ολα τ' άλλα...) 

     

    Χρησιμοποιώ το Waves grand rhapsody piano (και δω αν έχεις καμία πρόταση...).

    Ναι, πρέπει να έχω βάλει κάτι σε κομπρεσορα, για να διευκολύνω τη διαδικασία σύνθεσης, αλλά θα το ξέχασα έτσι πάνω στη φούρια της απελευθέρωσης :classic_tongue:

     

    θενξ όπως και να'χει!

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    10 ώρες πριν, fusiongtr είπε

    Άκου εκεί με την κακή έννοια ...

    Πώς σου πέρασε κάτι τέτοιο απ' το μυαλό βρεεεεεε?

     

    ναι, ήταν λίγο παρεξήγησις γιατί αν ίσχυε θα μου τα είχες πει κατευθείαν....

     

    10 ώρες πριν, fusiongtr είπε

    Μου αρέσει πολύ το γεγονός ότι καταφέρνεις πλέον (γιατί παλαιότερα σε δυσκόλευε) να είσαι ιδιαίτερα περιεκτικός σε μικρότερα χρονικά κομμάτια, σε σημείο που να μην αισθάνομαι (εγώ) ότι κάτι μου λείπει.

     

    όχι και με δυσκόλευε.... ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΛΕΜΕ.

    Βέβαια εδώ να πω ότι ακόμα αισθάνομαι πολύ δύσκαμπτο και αγαρμπο τον ήχο που παράγω με αυτές τις νέες για μένα τεχνικές αλλά που θα μου πάει...

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    21 λεπτά πριν, gmoukou είπε

     

    Βέβαια εδώ να πω ότι ακόμα αισθάνομαι πολύ δύσκαμπτο και αγαρμπο τον ήχο που παράγω με αυτές τις νέες για μένα τεχνικές αλλά που θα μου πάει...

     

    Σε ποιες τεχνικές αναφέρεσαι?

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Το συγκεκριμένο VSΤ που αναφέρεις δε το γνωρίζω, αλλά οκ, δεν το λες και κακό, αλλά ούτε και κανα φοβερό. Εγώ προσωπικά έχω άπειρα πιάνο vst. Το go-to μου είναι το Maverick της Native Instruments, αλλά έχω και πάρα πολλά από Pianobook που είναι φοβερά και με αρκετό χαρακτήρα.

     

    Mastering για αρχή θα έβαζα ένα limiter/maximizer στo master bus, θα το πήγαινα -0,3db όριο, και θα έβαζα gain μέχρι η δυνατότερή σου νότα να φτάνει αυτό το σημείο. Έτσι θα πιάσεις μια "normalized" ένταση, για αρχή.

     

    Αν τώρα θες να κρατήσεις το dynamic range της κλασικής μουσικής, που είναι αρκετά μεγάλο (αυτό σημαίνει ότι τα πολύ σιγανά ακούγονται πολύ χαμηλά σε ένταση, και τα πολύ δυνατά πρέπει να αγγίζουν το όριο του normalization), τότε απλά βγάλε κομπρέσορες και άσε το ως έχει.

     

    Αν θες κάτι πιο μοντέρνο, τότε πρέπει να ελέγξεις τα λεγόμενα LUFS, όπου εκεί πρέπει να ανεβάσεις το input στο master limiter/maximizer, έτσι ώστε να πιάσεις το στόχο στα LUFS (που αλλάζει ανάλογα την πλατφόρμα που θες να ανεβάσεις τη μουσική σου). Συνήθως ο κόσμος παίζει στα -14 με -12. Αυτό θα μειώσει το dynamic range, που σημαίνει ότι το "σιγανό" και το "δυνατό" θα έρθουν πιο κοντά σε ένταση.

    • Like 3
    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    30 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

     

    Σε ποιες τεχνικές αναφέρεσαι?

     

    Νέες για μένα μεν, αρχαίες δε...

    Το πρόβλημα μου, τελικά, είναι στις αναπτύξεις και το οτι δεν βοηθούσαν στο να αναδειχθεί μια σφιχτή δομή.
    Έτσι είπα να πιάσω το πράμα απο πολύ πίσω και ξεκίνησα με κάτι τεχνικές ανάπτυξης τύπου καθρέπτης, καρκίνος, μεγέθυνση, σμίκρυνση (και συνδυασμοί μεταξύ τους).

    Μιλάμε για μπαροκ καταστάσεις.... αλλά δε νομίζω οτι γίνεται αλλιώς (για το δικό μου μυαλό)...
    Έπιασα τον σλονιμσκι, που είχε άπειρο ενδιαφέρον, και κόντεψα να κάψω φλάτζα :classic_laugh:

    • Like 2
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    54 λεπτά πριν, gmoukou είπε

     

    Έπιασα τον σλονιμσκι, που είχε άπειρο ενδιαφέρον, και κόντεψα να κάψω φλάτζα :classic_laugh:

     

    :classic_biggrin::classic_biggrin::classic_biggrin:

     

    Μια χαρά, μετά τον Slo, να πιάσεις τον Steve Coleman.:classic_smile:

     

    http://m-base.com/essays/symmetrical-movement-concept/

     

    https://core.ac.uk/download/pdf/322583522.pdf

     

    Αυτά μόνο ενδεικτικά, αν ψάξεις για Steve Coleman theory/harmony θα βρεις έναν σκασμό αποτελέσματα.

    Επεξεργασμένο από fusiongtr
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



  • Blue On Blue-Gvour

    Καλησπερα μετα απο καιρο καλοι φιλοι και συν-φορουμιτες. Πηρα καποια κομματια που ειχα εδω και εκει και τα εκανα ενα αλμπουμ.Μπλουζ κυριως. Παρεα με ενα-δυο τρακια απο τα πιο παλια αλμπουμς. Τις ευχες μου.🙂   Blue On Blue by G Vour  

    gvour
    gvour
    Music 25

    Ουίσκι/ Η εκδίκηση.

    Ήταν δύο τραγούδια με την ίδια μουσική οπότε έγιναν ένα.

    Κβαντική Διεμπλοκή
    Κβαντική Διεμπλοκή
    Music 8

    Λύχνος - Του Άη-Δημήτρη

    Χρόνια πολλά σε όλους τους Δημήτρηδες και ιδιαίτερα στον αγαπητό @sultan of string! Χρόνια πολλά και στην όμορφη Θεσσαλονίκη μας!

    Nekkon
    Nekkon
    Music 5
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου