Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • "Glimpse of Hope" - Aravanis/cigaret13/gkourmoul1

       (0 κριτικές)

    gkourmoul1
     

    Μια ροκ μπαλαντίτσα....

     

    Στίχοι/Απαγγελία: Φώτης Τσίγγος

    Πλήκτρα: Νίκος Αραβανής

    Παραγωγή: Γιώργος Κουρμούλης

     

     

    Στίχοι:

     

    Στο διπλανό μου σπίτι
    τα φώτα σβήνουνε στις δέκα
    αμίλητοι ο άντρας κι η γυναίκα
    σηκώνονται νωρίς, για την δουλειά
    γυρίζουν στην φωλιά τους, το σούρουπο αργά
    βλέμματα θλιμένα, όνειρα χαμένα
    και πάλι εκεί στις δέκα, όλα σκοτεινά.

     

     Έχουν δυο παιδιά, δυο ήσυχα παιδιά
    που τους 'δώσαν την δική τους την σκιά
    αόρατα κι αυτά σε έναν κόσμο εικονικό
    κοινός για όλους κι αυτό είναι βολικό.

     

     Κάποιες στιγμές, το νιώθω, πνίγονται
    θέλουνε να βγούνε από την θλίψη
    να αρχίσουνε να λύνονται
    πριν η ημερομηνία λήξει
    κάποιες στιγμές, την βλέπω , 
    στα μάτια τους μια λάμψη
    ίσως διαρκεί για λίγο,
    μα είναι η αρχή και υπάρχει.

     

     Κι εγώ εδώ πίσω απ'τα στόρια
    παρέα με τα κομμάτια μου τα σκόρπια
    μόνος σ'ένα δωμάτιο σκοτεινό
    έχοντας πολλά να φοβηθώ.
    Ξημερώνει,πρέπει να ετοιμάσω πρωινό
    να πλυθώ και να ντυθώ
    να μην αργήσω στην δουλειά,
    μια ζωή που ξεψυχά.

     


    • Like 14

    Feedback χρήστη

    Πρόταση



    4 minutes ago, cigaret13 said:

    προσέχω από που και τι "δανείζομαι".....Πάντως μη νομίζεις, "δανείστηκα" ιδέες σε 2-3 μόνο κομμάτια μου, αλήθεια! 

     

    δεν νομίζω να ασχοληθεί κανείς, ούτε υπάρχει κανένα κληροδότημα Μπουκόφσκι

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    • Guru

    Φώτη, είναι φάουλ που δεν το ανέφερες εξαρχής. Εμένα, ας πούμε, όταν το άκουσα χθες με ενόχλησε-το ότι δεν το ανέφερες, εννοώ-σε βαθμό που δυσκολεύτηκα να πάρω το όλο πράγμα σοβαρά. Επιπλέον, κερδίζεις και έχτρα πόντους γιατί, τελικά, είσαι σε διάλογο με το πρωτότυπο, το γυρνάς τούμπα με πολύ ωραίο τρόπο. 

     Για μένα, το κομμάτι έχει τρία πολύ ωραία στοιχεία. Τους στίχους, όπως είπα σε σχέση με τον διάλογο με το Safe, το καταπληκτικό intro σόλο  της κιθάρας και το ριφ που παίζει το Hammond σε δύο σημεία-το οποίο θα μπορούσε να γίνει η μουσική σφραγίδα του κομματιού,  αλλά δεν γίνεται γιατί αφενός  το τσιγκουνεύεστε, αφετέρου γιατί την δεύτερη φορά που μπαίνει είναι σε τελείως λάθος σημείο. Τι λάθος σημείο κλπ, θα πείτε, και γω θα πω το εξής. Σας έχει τύχει ποτέ να σας ρωτήσουν...τι χρώμα να βάψουμε αυτόν τον τοίχο, αυτό ή αυτό?....Τώρα, εσείς ορκίζεστε πως τα δύο χρώματα που σας δείχνουν είναι απλά, ξερώ γω, κόκκινο. Δεν μπορείτε να δείτε αυτό που βλέπουν οι άλλοι, ότι δηλαδή πρόκειται για δύο απολύτως διακριτές αποχρώσεις εκ τον οποίο η μία δένει απόλυτα με τα έπιπλα ενώ η άλλη όχι. ( παράδειγμα βασισμένο σε προσωπική εμπειρία). Έχω την εντύπωση πως αυτό περιγράφει με αρκετή ακρίβεια το πως ο Γιώργος αντιλαμβάνεται τα θέματα ισορροπίας σε ένα κομμάτι. Θέλω να πω, τρία σόλο σε μπαλάντα διάρκειας 5 λεπτών, όπου το βασικό focus είναι στον στίχο. ? 

    Η χρήση της αρμονίας με προβλημάτισε. Αναρωτιέμαι, πως το γράψατε? Τι γράφτηκε πρώτο. μουσική ή στίχοι?

    Επεξεργασμένο από pipityri
    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Το κομμάτι πρωτογράφτηκε με μορφή ακόρντων. Ξεκίνησα με Mi aeolian, στην πορεία το γύρισα σε Mi ionian, και στο δεύτερο ρεφραίν επαναφέρω το Mi aeolian. To κομμάτι ήταν σχεδόν έτοιμο, από πλευρά ενορχήστρωσης, πριν μπουν οι στίχοι. Μετά που μπήκαν οι στίχοι, έγιναν επιμέρους προσαρμογές/επεκτάσεις.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    12 λεπτά πριν, pipityri είπε

    Φώτη, είναι φάουλ που δεν το ανέφερες εξαρχής. Εμένα, ας πούμε, όταν το άκουσα χθες με ενόχλησε-το ότι δεν το ανέφερες, εννοώ-σε βαθμό που δυσκολεύτηκα να πάρω το όλο πράγμα σοβαρά. Επιπλέον, κερδίζεις και έχτρα πόντους γιατί, τελικά, είσαι σε διάλογο με το πρωτότυπο, το γυρνάς τούμπα με πολύ ωραίο τρόπο. 

     Για μένα, το κομμάτι έχει τρία πολύ ωραία στοιχεία. Τους στίχους, όπως είπα σε σχέση με τον διάλογο με το Safe, το καταπληκτικό intro σόλο  της κιθάρας και το ριφ που παίζει το Hammond σε δύο σημεία-το οποίο θα μπορούσε να γίνει η μουσική σφραγίδα του κομματιού,  αλλά δεν γίνεται γιατί αφενός  το τσιγκουνεύεστε, αφετέρου γιατί την δεύτερη φορά που μπαίνει είναι σε τελείως λάθος σημείο. Τι λάθος σημείο κλπ, θα πείτε, και γω θα πω το εξής. Σας έχει τύχει ποτέ να σας ρωτήσουν...τι χρώμα να βάψουμε αυτόν τον τοίχο, αυτό ή αυτό?....Τώρα, εσείς ορκίζεστε πως τα δύο χρώματα που σας δείχνουν είναι απλά, ξερώ γω, κόκκινο. Δεν μπορείτε να δείτε αυτό που βλέπουν οι άλλοι, ότι δηλαδή πρόκειται για δύο απολύτως διακριτές αποχρώσεις εκ τον οποίο η μία δένει απόλυτα με τα έπιπλα ενώ η άλλη όχι. ( παράδειγμα βασισμένο σε προσωπική εμπειρία). Έχω την εντύπωση πως αυτό περιγράφει με αρκετή ακρίβεια το πως ο Γιώργος αντιλαμβάνεται τα θέματα ισορροπίας σε ένα κομμάτι. Θέλω να πω, τρία σόλο σε μπαλάντα διάρκειας 5 λεπτών, όπου το βασικό focus είναι στον στίχο. ? 

    Η χρήση της αρμονίας με προβλημάτισε. Αναρωτιέμαι, πως το γράψατε? Τι γράφτηκε πρώτο. μουσική ή στίχοι?

    Προς υπεράσπιση μου..., το κομμάτι το ανέβασε εδώ ο Γιώργος....το είδα χθες αλλά σήμερα πρωί έγραψα...

    Πρώτα γράφτηκε η μουσική (τα πάντα όλα) και μετά έγραψα τους στίχους και την φωνή πάνω στο χαλί.

     Για τα σόλο συμφωνούμε (σόρυ Γιώργο...), αλλά η ενορχήστρωση, η όλη ιδέα (εκτός του θέματος των στίχων και αυτών καθ'αυτών των στίχων και της πρόζας) είναι του Γιώργου. Το θέμα του χάμοντ είναι του Νίκου όπως και κάνα δυο δικές μου ρυθμικές, πάνωόμως στην αρμονία που έγραψε ο Γιώργος

     

    Σε όλα τ΄άλλα θα σου απαντήσει ο Γιώργος...

     

    Edit: σου απάντησε...

    Επεξεργασμένο από cigaret13
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    • Guru
    2 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

     To κομμάτι ήταν σχεδόν έτοιμο, από πλευρά ενορχήστρωσης, πριν μπουν οι στίχοι. Μετά που μπήκαν οι στίχοι, έγιναν επιμέρους προσαρμογές/επεκτάσεις.

    Φαίνεται. Θεωρώ πως έπρεπε να γίνουν πιο εκτεταμένες προσαρμογές/προεκτάσεις. 

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Το καλό πάντα μπορεί να γίνει καλύτερο. Είναι νόμος της φυσικής.

    Σε σχέση με το πως ήταν κομμάτι δυο μέρες πριν, η τελική έκδοση είναι πολύ βελτιωμένη. Σίγουρα σηκώνει παραπάνω βελτίωση.

    Η παρούσα έκδοση με αφήνει πλήρως ικανοποιημένο, καθώς έχω μια συγκεκριμένη αισθητική και βάση αυτής κάνω τις επιλογες μου, και μετά από αρκετή συζήτηση με τους υπολοίπους. Το ίδιο κάνει ο Φώτης όταν πρόκειται για δική του παραγωγή. (Ο Νίκος δεν παράγει ακόμα, αλλά κάνει όλα τα υπόλοιπα).

    Στη παρούσα φάση, δεν θα άλλαζα απόλύτως τίποτα. Είναι κομμάτι που με κάνει υπερήφανο καθώς έκανα ακριβώς αυτό που ήθελα. Εάν το ξαναακούσω σε 6 μήνες, σίγουρα θα σκεφτώ διάφορες αλλάγες που θα έπρεπε να είχαν γίνει. Εάν το ξαναακούσω σε 6 έτη μπορεί και να μη μου αρέσει. Εξελισσόμαστε διαρκώς.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    • Guru
    5 λεπτά πριν, cigaret13 είπε

    Πρώτα γράφτηκε η μουσική (τα πάντα όλα) και μετά έγραψα τους στίχους και την φωνή πάνω στο χαλί.

     Για τα σόλο συμφωνούμε (σόρυ Γιώργο...), αλλά η ενορχήστρωση, η όλη ιδέα (εκτός του θέματος των στίχων και αυτών καθ'αυτών των στίχων και της πρόζας) είναι του Γιώργου. Το θέμα του χάμοντ είναι του Νίκου όπως και κάνα δυο δικές μου ρυθμικές, πάνωόμως στην αρμονία που έγραψε ο Γιώργος

    Είπα ήδη τι θεωρώ δυνατά-για την ακρίβεια πολύ δυνατά-στοιχεία στο κομμάτι. Κατά τ΄άλλα, αν εσύ είσαι ευχαριστημένος με το πως δένει η μουσική με τους στίχους σου και με την τελική γεύση που μένει στον ακροατή, εμένα δεν μου πέφτει κανένας λόγος.

    Ένα από τα πράγματα που μαθαίνεις όταν ασχολείσαι με την μουσική καιρό είναι το εξής...μπορείς να κλείσεις τα μάτια και να "δεις" ένα κομμάτι σαν μια στιγμή, σαν ένα κάδρο στον τοίχο. Όταν το κάδρο δεν είναι αλφαδιασμένο, γέρνει. Δυστυχώς, όπως και με το παράδειγμα με τα χρώματα που ανέφερα πιο πάνω, είναι δύσκολο να το εξηγήσεις σε κάποιον που απλά δεν το βλέπει.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    • Guru
    5 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

    Το καλό πάντα μπορεί να γίνει καλύτερο. Είναι νόμος της φυσικής.

    Σε σχέση με το πως ήταν κομμάτι δυο μέρες πριν, η τελική έκδοση είναι πολύ βελτιωμένη. Σίγουρα σηκώνει παραπάνω βελτίωση.

    Η παρούσα έκδοση με αφήνει πλήρως ικανοποιημένο, καθώς έχω μια συγκεκριμένη αισθητική και βάση αυτής κάνω τις επιλογες μου, και μετά από αρκετή συζήτηση με τους υπολοίπους. Το ίδιο κάνει ο Φώτης όταν πρόκειται για δική του παραγωγή. (Ο Νίκος δεν παράγει ακόμα, αλλά κάνει όλα τα υπόλοιπα).

    Στη παρούσα φάση, δεν θα άλλαζα απόλύτως τίποτα. Είναι κομμάτι που με κάνει υπερήφανο καθώς έκανα ακριβώς αυτό που ήθελα. Εάν το ξαναακούσω σε 6 μήνες, σίγουρα θα σκεφτώ διάφορες αλλάγες που θα έπρεπε να είχαν γίνει. Εάν το ξαναακούσω σε 6 έτη μπορεί και να μη μου αρέσει. Εξελισσόμαστε διαρκώς.

    Ηδη απάντησα.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



  • Freaky Pop - Got heart

    this is my new project "Freaky Pop" it comes with all my 90's vibes.. enjoy people!

    George Falkas
    George Falkas
    Music 1

    madtown

    ειπα να ανεβασω και ενα που ψηνεται....

    komis dracoulas
    komis dracoulas
    Music 4

    The rain effect

    Καλημέρα. Εύχομαι να είστε καλά. Ενα μικρό κομμάτι όπως ήλθε με την βροχή που κατάφερε να με βάλει να πατήσω το rec μετά απο καιρό. όπως πάντα no edits.

    loucas
    loucas
    Music 15
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου