Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • Don't look for me(Piano)

       (0 κριτικές)

    Nikos Aravanis

    Χαιρετώ,

    Μιας και έχει πέσει βαρεμάρα και μηδέν όρεξη για σύνθεση,πήρα ένα κομμάτι που είχαμε φτιάξει με τον Γιώργο @gkourmoul1 το "Sea of tomorrow" και το έφτιαξα σαν σκέτο πιάνο με άλλη κατεύθυνση(κλασσικός μελαγχολικός Νίκος)

    Γνώμες/κράξιμο και τα λοιπά ελεύθερα ?

     


    • Like 8

    Feedback χρήστη

    Πρόταση



    8 λεπτά πριν, Nikos Aravanis είπε

     Θα πρέπει να κάτσουμε με τον Γιώργο και εσένα κάποια στιγμή και να βγάλουμε ένα κομμάτι οι 3 μας,δεν το έχουμε δοκιμάσει ?

     Lead guitar & vocals ο Γιώργος, πλήκτρα εσύ και τα υπόλοιπα εγώ.

     Άντε γιατί έχω να πιάσω κιθάρα και να ανοίξω DAW πριν την πανδημία....

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Να βρουμε ιδεα και το προχωραμε asap.

    Εαν θελετε vocals, θα πρεπει να εχουμε και στιχο. Εγω παθαινω αλλεργικο σοκ οποτε πιανω μολυβι και χαρτι, το οποιο μου περναει μολις πιασω την κιθαρα. Παντα εχω μια στο αμαξι για ωρα αναγκης.

     

     

     

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    14 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

    Να βρουμε ιδεα και το προχωραμε asap.

    Εαν θελετε vocals, θα πρεπει να εχουμε και στιχο. Εγω παθαινω αλλεργικο σοκ οποτε πιανω μολυβι και χαρτι, το οποιο μου περναει μολις πιασω την κιθαρα. Παντα εχω μια στο αμαξι για ωρα αναγκης.

     

     

     

     Θα γράψω κάποια στιχάκια αυτές τις μέρες και θα σας τα στείλω για έγκριση....

    Μην φανταστείτε τίποτα τρομερό, απλώς θα κανονίσω να μελοποιούνται εύκολα.

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Βρε παιδιά ειλικρινά σας χαίρομαι.

    Διαβάζοντας αυτά που γράφετε, μου δίνετε την εντύπωση μιας ωραίας παρέας που ανταλλάσει απόψεις για την διαμόρφωση ενός κομματιού, αλλά αυτή η παρέα βγάζει ζέστη και ενθουσιασμό.

     

    Δεν θέλω να κριτικάρω το κομμάτι, αλλά θα πω ότι όντως κάποιες αλλαγές θέλουν φτιάξιμο.

    Το θέμα δεν είναι να το ακούσεις δέκα φορές έτσι ώστε να μην σε ξενίζουν επειδή τις περιμένεις, αλλά πώς δένουν μεταξύ τους για μια πρώτη ακρόαση.

     

    Μια  συμβουλή που θα έδινα εγώ (αν μπορώ να κάνω τέτοιο πράγμα) θα ήταν .... δύο.

    Πρώτον, να μεγαλώσουν οι παύσεις ανάμεσα στα μέρη που θέλει κάποιος να δέσει.

    Δεύτερον (που εδώ που υπάρχει μόνο ένα όργανο, και πρέπει να παίξει το ρόλο κι άλλων οργάνων κατά περίσταση) η έννοια anticipation.

     

    Τι είναι αυτό ...

    Η προετοιμασία αυτού που έρχεται (στην προκειμένη περίπτωση, μιλάμε για ρυθμικό anticipation).

    Αν το κομμάτι είχε φουλ μπάντα, κάποιο όργανο θα φρόντιζε να προετοιμάσει την επερχόμενη αλλαγή (πχ τα τύμπανα με κάποιο break).

    Εδώ έχουμε μόνο πιάνο, και πρέπει να το κάνει αυτό μόνο του.

    Πώς να το κάνει ...

    Πολλοί οι τρόποι.

    Ένας από αυτούς ...

    Μόλις τελειώσει η παύση, δεν μπαίνει φούλ μπάντα (όλο το πιάνο) αμέσως στο νέο ρυθμικό μοτίβο.

    Μπορεί μια μελωδική γραμμή (ή μια μπασσογραμμή) να μπει (single notes) και να δώσει νύξη της επερχόμενης αλλαγής, σταδιακά και δεύτερη φωνή, και μετά φύγαμε.

    Νίκο δες το αλλιώς.

    Σαν να έχεις έναν που κάνει προπόνηση στίβο.

    Χαλαρό τροχαδάκι στην αρχή, είναι δυνατόν να πάει σε 100άρι απότομα?

    Θα του πάρει κάποιο χρόνο, να μεταβεί από το ένα στο άλλο, και χρειάζεται και κάποιο χρόνο να επιταχύνει.

     

    Δώσε λοιπόν (γενικά μιλάω, το κομμάτι αυτό είναι απλά αφορμή) τον χρόνο, και τον τρόπο μετάβασης, ώστε από την μια να "ξαφνιάζει" αν θέλεις, από την άλλη όμως να είναι πιο "φυσιολογική".

     

    Τα ρέστα μου, και δύο σέντς ακόμα.

     

    • Like 2
    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    29 minutes ago, fusiongtr said:

    Βρε παιδιά ειλικρινά σας χαίρομαι.

    Διαβάζοντας αυτά που γράφετε, μου δίνετε την εντύπωση μιας ωραίας παρέας που ανταλλάσει απόψεις για την διαμόρφωση ενός κομματιού, αλλά αυτή η παρέα βγάζει ζέστη και ενθουσιασμό.

     

    Δεν θέλω να κριτικάρω το κομμάτι, αλλά θα πω ότι όντως κάποιες αλλαγές θέλουν φτιάξιμο.

    Το θέμα δεν είναι να το ακούσεις δέκα φορές έτσι ώστε να μην σε ξενίζουν επειδή τις περιμένεις, αλλά πώς δένουν μεταξύ τους για μια πρώτη ακρόαση.

     

    Μια  συμβουλή που θα έδινα εγώ (αν μπορώ να κάνω τέτοιο πράγμα) θα ήταν .... δύο.

    Πρώτον, να μεγαλώσουν οι παύσεις ανάμεσα στα μέρη που θέλει κάποιος να δέσει.

    Δεύτερον (που εδώ που υπάρχει μόνο ένα όργανο, και πρέπει να παίξει το ρόλο κι άλλων οργάνων κατά περίσταση) η έννοια anticipation.

     

    Τι είναι αυτό ...

    Η προετοιμασία αυτού που έρχεται (στην προκειμένη περίπτωση, μιλάμε για ρυθμικό anticipation).

    Αν το κομμάτι είχε φουλ μπάντα, κάποιο όργανο θα φρόντιζε να προετοιμάσει την επερχόμενη αλλαγή (πχ τα τύμπανα με κάποιο break).

    Εδώ έχουμε μόνο πιάνο, και πρέπει να το κάνει αυτό μόνο του.

    Πώς να το κάνει ...

    Πολλοί οι τρόποι.

    Ένας από αυτούς ...

    Μόλις τελειώσει η παύση, δεν μπαίνει φούλ μπάντα (όλο το πιάνο) αμέσως στο νέο ρυθμικό μοτίβο.

    Μπορεί μια μελωδική γραμμή (ή μια μπασσογραμμή) να μπει (single notes) και να δώσει νύξη της επερχόμενης αλλαγής, σταδιακά και δεύτερη φωνή, και μετά φύγαμε.

    Νίκο δες το αλλιώς.

    Σαν να έχεις έναν που κάνει προπόνηση στίβο.

    Χαλαρό τροχαδάκι στην αρχή, είναι δυνατόν να πάει σε 100άρι απότομα?

    Θα του πάρει κάποιο χρόνο, να μεταβεί από το ένα στο άλλο, και χρειάζεται και κάποιο χρόνο να επιταχύνει.

     

    Δώσε λοιπόν (γενικά μιλάω, το κομμάτι αυτό είναι απλά αφορμή) τον χρόνο, και τον τρόπο μετάβασης, ώστε από την μια να "ξαφνιάζει" αν θέλεις, από την άλλη όμως να είναι πιο "φυσιολογική".

     

    Τα ρέστα μου, και δύο σέντς ακόμα.

     

    ❤️ αυτά κάνεις και μου παίρνεις την καρδιά.

    Θα το ξαναδώ Στράτο και λοιπά τρελά αγόρια.

    Το αφήνω στην άκρη και το ξαναματαπιάνω σε λίγο καιρό για να εφαρμόσω τις διορθώσεις.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    19 hours ago, cigaret13 said:

    Εμπνευσμένο....

     

    Aυτο ακριβως.

     

    Λιγο ατσαλο το κοψιμο στο 0,43 μεταξυ των δυο μερων-αυτο το κλικ που κανει κυριως-αλλα ποιος νοιαζεται τελικα?

    Ομορφιες.

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    3 hours ago, gvour said:

     

    Aυτο ακριβως.

     

    Λιγο ατσαλο το κοψιμο στο 0,43 μεταξυ των δυο μερων-αυτο το κλικ που κανει κυριως-αλλα ποιος νοιαζεται τελικα?

    Ομορφιες.

    Κάνω μαγικά στις παραγωγές μου και είστε πολύ πίσω για να με καταλάβετε ?(είναι το μέρος που είχα τις ενστάσεις μου και εγώ,δεν μπορούσα να δημιουργήσω το "tension" που ήθελα και το παράτησα για μελλοντική διόρθωση.

    Να είσαι καλά Αρχοντά μου!

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Πολυ ωραια και αυτη η εκδοχη Νικ οπως μου αρεσει μελαγχολικη.Εχεις μαγικα χερια φιλε μου περιμενω "τερατα" απο σενα στο μελλον.

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    17 minutes ago, Panos Kostagiannis said:

    Πολυ ωραια και αυτη η εκδοχη Νικ οπως μου αρεσει μελαγχολικη.Εχεις μαγικα χερια φιλε μου περιμενω "τερατα" απο σενα στο μελλον.

    Ευχαριστώ Πάνο,αρκετά μακρινό αυτό το μέλλον οπότε προς το παρόν θα υποστείτε τα τερατουργήματα χωρίς εισαγωγικά ?

     

     

    • Χαχα 2
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



  • Freaky Pop - Got heart

    this is my new project "Freaky Pop" it comes with all my 90's vibes.. enjoy people!

    George Falkas
    George Falkas
    Music 1

    madtown

    ειπα να ανεβασω και ενα που ψηνεται....

    komis dracoulas
    komis dracoulas
    Music 4

    The rain effect

    Καλημέρα. Εύχομαι να είστε καλά. Ενα μικρό κομμάτι όπως ήλθε με την βροχή που κατάφερε να με βάλει να πατήσω το rec μετά απο καιρό. όπως πάντα no edits.

    loucas
    loucas
    Music 15
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου