Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • Dimsonic - Odd (Rev. 1.0)

       (1 κριτική)

    dimsonic

    Νέες δοκιμές και πειραματισμοί

    Κάτι ακόμα θέλει, δεν ξέρω.

    Προτάσεις δεκτές. Επί τα βελτίω

     

     

    Είναι γεγονός. Η πρώτη αναθεώρηση είναι εδώ.

    Μπήκε θέμα πιάνου στο πρώτο μέρος. Οι επιρροές είναι φανερές θα έλεγα αλλά ήταν αυθόρμητες στην αρχή μετά έγιναν ηθελημένα.

    Μπήκε αληθινή τρομπέτα και τρομπόνι στο τελευταίο θέμα και αντικαταστάθηκε το ψεύτικο.

    Τα πνευστά στο τέλος επίσης τροποποιήθηκαν και προσθέθηκαν και λίγα δλ παραπάνω.

    Η κιθάρα χαμήλωσε σε ένταση και rev.

    Ακόμα θέλει κάτι, αλλά νομίζω τώρα είναι καλύτερα και λήφθηκαν υπόψη οι παρατηρήσεις.

    Το καινούργιο είναι στην παλιά θέση στο soundcloud.

    (το παλιό πρέπει να μετατραπεί σε mp3 αν χρειαστεί)

     

     

     


    • Like 17
    • Ευχαριστώ 2

    Feedback χρήστη

    Πρόταση



     Αν παιζαμε κατι σε στυλ bad bunny, τοτε μπορει να βγαιναμε απο τα αναμασηματα. Αφου αυτο ειναι το παρον. Οσο γουσταρουμε ροκ- progressive- fusion, και γενικα πραγματα του προηγουμενου αιωνα, σε φαση αναμασημα θα βγαινει, νομιζω;

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    1 λεπτό πριν, Σαμη Παραγκα είπε

    Η αυθόρμητη χαζομάρα θα ακουστεί πανέμορφα, εγώ επειδή ούτε κιθάρα ξέρω, αλλά και δεν είμαι αυθόρμητος πλέον, προσπαθώ να ξεγελάσω και τα δύο

    μια ζωή έπαιζα αυθόρμητα. Αισθάνομαι άνετα στον αυτοσχεδιασμό και μπορώ να πείσω ότι παίζω κάτι ενώ δεν παίζω τίποτα. Γι αυτό ζορίζομαι στα πολλά γραμμένα και τα αναθέτω στα μίντια. Γι αυτό παρατήρησες αυτό που παρατήρησες με την κιθάρα και ήσουν ο μόνος που το παρατήρησε. Το κομμάτι το φτιάχνω γύρω στις 20 μέρες με σημαντικά διαλειματα αλλά το σόλο/θέμα της κιθάρας υπήρχε ως ασαφές σχήμα ανάμεσα στην ενορχήστρωση. Κατέληξα σ αυτό μέσα σε μια ώρα μαζί με την ηχογράφηση. Ούτε εμένα δεν με ικανοποιεί. Δεν μπορώ να παίξω κάτι που είναι 100% γραμμένο.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Αυθορμητισμος και offline mulritracking ειναι καπως δυσκολο νομιζω, ακομα και αν σου σκασει μια αυθορμητη ιδεα, μονο που θα κατσεις και θα της βγαλεις τα ματια με επεξεργασια/ εμπλουτισμο/ σαντιγυ και κερασακια παει ο αυθορμητισμος, του εβγαλες τα ματια.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    3 λεπτά πριν, manosx είπε

    Αυθορμητισμος και offline mulritracking ειναι καπως δυσκολο νομιζω, ακομα και αν σου σκασει μια αυθορμητη ιδεα, μονο που θα κατσεις και θα της βγαλεις τα ματια με επεξεργασια/ εμπλουτισμο/ σαντιγυ και κερασακια παει ο αυθορμητισμος, του εβγαλες τα ματια.

    δεν δουλεύω έτσι.

    εγω δουλεύω με offline improvisation

    (όχι τόσο σ αυτό, σε άλλα)

    Μπαίνει η βάση, γίνεται ο πρώτος αυτοσχεδιασμός. Ανάλογα με το που παει θα πάει το δεύτερο όργανο. Αν χρειαστεί θα γίνει interaction. Πάνω στα δυο θα μπεί τρίτο. Και όσα χρειαστεί. Στο τέλος ξηλώνεται και η βάση. 

    Ο εμπλουτισμός κι η σαντιγύ είναι μεσα στην καθημερινότητά μας.

    αλλωστε εσύ έλεγες κάτι για τενοντίτιδες και 200 φορές προχτές. Δεν είσαι ο μόνος. Αν δεν έχεις υπομονή και επιμονή δεν φτιάχνεις. Η μουσική από μόνη της δεν είναι πάντα τέχνη. Θέλει και την παραγωγή.

    • Συμφωνώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Πολύ ωραίο dim, μπράβο.

    Για μένα είναι ημιτελές.

    Λείπει ένα βασικό μελωδικό όργανο (κιθάρα, πνευστό, πλήκτρα, διάλεξε όποιο θέλεις, ή και παραπάνω από ένα ακόμα καλύτερα).

    Αν έπαιζα ακόμα (έχω ξεχάσει τα πάντα πια, και τα χέρια μου είναι σαν να μην έχω πιάσει ποτέ κιθάρα), και είχα κάρτα ήχου, θα σου έδειχνα τι εννοώ γράφοντας μελωδική γραμμή πάνω του.

    Ακόμα δηλαδή είναι backing track για τα γούστα μου.

     

    3 ώρες πριν, BillTrantos είπε

    Στα αυτιά μου κάνει για 70s-80s jazz/fusion.

     

    Κάν' το 90s και τα βρίσκουμε.

    Επεξεργασμένο από fusiongtr
    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    16 λεπτά πριν, dimsonic είπε

     

    Ο εμπλουτισμός κι η σαντιγύ είναι μεσα στην καθημερινότητά μας.

    αλλωστε εσύ έλεγες κάτι για τενοντίτιδες και 200 φορές προχτές. Δεν είσαι ο μόνος. Αν δεν έχεις υπομονή και επιμονή δεν φτιάχνεις. Η μουσική από μόνη της δεν είναι πάντα τέχνη. Θέλει και την παραγωγή.

     

     

     Οχι, εγω ελεγα οτι για να μην εχω τενοντιτιδες και τετοια παει το ψαλιδι συνεφο, ακομα χειροτερα δηλαδη 😁  Ακομα πιο σαντιγυ.

     

     Και εμενα μου αρεσουν παντως τα αυτοσχεδιαστικα, κανω κατα καιρους διαφορα, αλλα τα offline και τα περασμενα με βελονακι θα ειναι παντα, αν μη τι αλλο, πιο προσεγμενα.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    ΩΡΕΜΑΝΑΜ. Πολύ δυνατά θέματα (ρυθμικώς και μοτιβικώς) αραδιάζετε κύριε dimsonic. Ακούγεται εύκολα για την πολυπλοκότητά του, που για μένα είναι ζητούμενο. Να είναι δηλαδή μια μουσική ποπ στην ουσία, προσβάσιμη από ούλον τον ντουνιά, που κάνει ταληράκια δύσκολα ακούσματα.

     

    Δεν μου έφταιγε τίποτα. Ίσως άλλο ένα τέικ την κιθάρα γιατί είναι λίγο ζεστογραμμένη. Νομίζω οτι είναι πολύ φόρα παρτίδα για τα δικά μου γούστα. (Υποθέτω ότι αυτό το σημείο είναι ένα μελωδικό μισο-tutti, και άρα θα μπορούσαν εκτός από την κιθάρα να συμμετάσχουν και τα φυσερά που υπάρχουν έτσι κι αλλιώς στο τέλος.) Τα φυσερά δεν ξέρω τι λένε από σαμπλς ή παιξιμότητα, αλλά τα σαξ κάπως τραβάνε. Δεν ξέρω αν μια γρήγορη αλλαγή σε τρομπόνια θα το έσφιγγε κι άλλο, όμως σαν σαμπλ έχουν ελπίδα για καλύτερη αττάκα.

     

    Φοβερό πάντως, φοβερό.

    • Like 1
    • Συμφωνώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    1 ώρα πριν, Ali Barout είπε

     Ίσως άλλο ένα τέικ την κιθάρα γιατί είναι λίγο ζεστογραμμένη.

    Τα φυσερά δεν ξέρω τι λένε από σαμπλς ή παιξιμότητα, αλλά τα σαξ κάπως τραβάνε.

    Δεν ξέρω αν μια γρήγορη αλλαγή σε τρομπόνια θα το έσφιγγε κι άλλο, όμως σαν σαμπλ έχουν ελπίδα για καλύτερη αττάκα.

     

     

    θα ληφθούν υπόψη.

    μια και υπήρξε αρκετό input ας πω και εγώ τι πιστεύω πριν την αναθεώρηση 1.0 (άλλωστε είπα εξ αρχής ότι δεν μου κάθεται ακόμα καλά)

     

    1. Διάρκεια. Για μένα είναι μικρό

    2. Ψάχνω θέμα ή κύριο όργανο για το μέρος 1.20

    3. μια ταμπουριά στο 2.12 που την είχα ξεκομμένη μου τη χάλασε το μαστερ 

    4. η κιθάρα δεν στέκει (εννοώ το σόλο, άλλη κιθάρα αληθινή δεν υπάρχει)

    5. θέλω κάτι σαν γέφυρα ή μετατροπία ή κάτι που να συνδέσει τα αρχικά ζαπποθέματα που στο τέλος μου ήρθε να τα κάνω πνευστά.

    6. τα μεσαία τύμπανα ακόμα δεν μου κάθονται καλά γιατί γρατσουνάνε. Δυστυχώς ή ευτυχώς είναι όλα ένα sample (υποτίθεται Cobham) και δεν μπορώ να τα συμμαζέψω εκτός αν τα διώξω

    7. Μια αλλαγή στο 1.52 έρχεται πολύ ατσούμπαλα καθώς ακούγεται το κλικ του automation του κομπρέσορα πάνω στην πρώτη νότα του σόλου και της 12χορδης

     

    συμπεράσματα: τα βιαστικά αυτά έχουν. Σημειώνω ότι σε κομμάτι των ας πούμε 30 ωρών στην τελευταία γράφτηκε και παίχτηκε το σόλο και τσονταρίστηκαν πνευστά για φινάλε

     

     

     

    9 ώρες πριν, fusiongtr είπε

    Αν έπαιζα ακόμα (έχω ξεχάσει τα πάντα πια, και τα χέρια μου είναι σαν να μην έχω πιάσει ποτέ κιθάρα), και είχα κάρτα ήχου, θα σου έδειχνα τι εννοώ γράφοντας μελωδική γραμμή πάνω του.

    Ακόμα δηλαδή είναι backing track για τα γούστα μου.

     

     

    μπορείς κάλλιστα να μου το μουρμουρίσεις..

    Επεξεργασμένο από dimsonic
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    2 ώρες πριν, FatalV είπε

    πληρέστατο...απλά πληρέστατο!

     

    Μοναδική πρόταση από μεριάς μου: ΑΞΙΖΕΙ να ηχογραφηθεί με πραγματικά τύμπανα..

    Ισως με ολα αληθινα

    • Συμφωνώ 3
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



  • Hollow Expectancy

    Ο cos_dr επιστρέφει στο music  με ένα ακόμα αισιόδοξο😃 κομμάτι. Ένα κομμάτι στο οποίο χρησιμοποιεί την αφρόκρεμα των virtual ιnstruments και effects της Native Instruments και Spectrasonics, με τη γνωστή και απαράμιλλη ικανότητά του για ένα τόσο εκπληκτικό αποτέλεσμα, άξιο θαυμασμού που θα ικανοποιήσει, θα γεμίσει την ψυχή του ακροατή.    Ένα ακόμα μέλος της Studio One Collection, του εκπληκτικού αυτού DAW με την υποστήριξη των mastering effects της σουίτας T-Racks.    Οι και

    cos_dr
    cos_dr
    Music

    Μπασκίνες

    Τούτ’ οι μπάτσοι που ‘ρθαν τώρα, τι γυρεύουν τέτοιαν ώρα;    Άρχισαν τις αγριάδες, έπιασαν τους τσαμπουκάδες, και το παίζουν κεχαγιάδες, θα μας βάλουν σε μπελάδες.    Βγήκανε με τις μπαλάσκες, και μας γράψανε για μάσκες. Εξαπολύοντας φενάκες.   Ήρθαν απ’ την Νέα Σμύρνη,  όπου επέβαλαν ειρήνη, ρίχνοντας παντού στρυχνίνη, δίχως ίχνος ντομπροσύνης.   Πέφτει απρόκλητα και χέρα, βρε

    mad_nassos
    mad_nassos
    Music 6

    Going Uphill

    Ανηφορικό και δυστροπο 😉    

    Superfunk
    Superfunk
    Music 5
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου