Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • Dimsonic - In the Cathedral

       (0 κριτικές)

    dimsonic

    Μια καινούργια σύνθεση που ταιριάζει κι όλας με το πνεύμα των ημερών.

     

    Ήταν μια ιδέα που ξεκίνησε σχεδόν 2 χρόνια πριν και αυτές τις μέρες βόλεψε να ασχοληθώ. Είναι λίγο ambient, λίγο samples από την συλλογή μου. Εχω το χούι να ηχογραφώ γενικά στις βόλτες μου είτε με το φορητό tascam είτε για μεγαλύτερη ευκολία με το κινητό. Ετσι προέκυψε και η ιδέα γι αυτό. Γι αυτό μάλιστα η ιδέα ήταν άμεση. Να το σώσω για να το δουλέψω όχι απλώς μήπως και προκύψει, αλλά οπωσδήποτε.

    Λίγα όργανα, λίγα σχετικά takes, αρκετό Post processing. Και μια extreme ιδέα στη μέση που ήταν μεγάλος πειρασμός που ίσως ξενίσει μερικούς.

    Κάνονικά έπρεπε να ανεβάσω πρώτα το βίντεο, αλλά με έπιασε ως συνήθως η βιασύνη. Αύριο μεθαύριο το οπτικό....

     

    Η τελε με τις καινούργιες ! χορδές, s-gear σε όλες τις κιθάρες, joyo american sound σε μια, στο αταστο μόνο ένα διπλο reverb, δυο κανάλια midi με ήχους της east-west που με πεθαναν καθώς στο export έβγαιναν dry και έκανα ένα σωρό μασονίες για να το περάσω πρωτα στο tascam όπως κάναμε ηχογράφηση τον παλιό καλό καιρό


    • Like 22

    Feedback χρήστη

    Πρόταση



    Thank you guys.

    Αλλη μια λεπτομέρεια, το κομμάτι της ηχογράφησης μέσα στο ναό από την αρχή έως το τέλος είναι αυτούσιο χωρίς κανένα κόψιμο. Δεν κατάλαβα τι ακριβώς έψαλαν, μπορεί να φαίνεται ακατάληπτο και κομμένο-ραμμένο, αλλά...έτσι ήταν.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    21 ώρες πριν, cigaret13 είπε

    Άκρως κινηματογραφικό!

     Πάνω σε αυτό θα μπορούσε να γυριστεί-γραφτεί ένα short film... animation!

     

    Ακριβώς οτι είπε ο κύριος.

    Μπράβο ρε ντιμ, πολύ μου άρεσε και πάνω απ'όλα με ταξίδεψε.

     

    "στο αταστο μόνο ένα διπλο reverb"

    Τι εννοεί ο ποιητής εδώ; Γιατί διπλό;

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    7 λεπτά πριν, gmoukou είπε

     

    Ακριβώς οτι είπε ο κύριος.

    Μπράβο ρε ντιμ, πολύ μου άρεσε και πάνω απ'όλα με ταξίδεψε.

     

    "στο αταστο μόνο ένα διπλο reverb"

    Τι εννοεί ο ποιητής εδώ; Γιατί διπλό;

    ευχαριστούμε!

     

    είναι πολύ απλό.

    Γενικά στο ρακ μου, από όπου περνάνε όλα και γενικά ηχογραφούνται όλα σε στέρεο track και έχουν στερεο εφέ, στο τέλος έχω ένα Lexicon MX200 digital reverb που είναι κι αυτό στερεο, δηλαδή έχει δυό ανεξάρτητα κανάλια όπου μπορείς να έχεις διαφορετικά settings σε κάθε ένα. Συνήθως ένα βασικό setting που χρησιμοποιώ και είναι σχεδόν πάντα ON (εκτός από κάποιες φορές που το κάνω bypass όταν θα προσθέσω εφέ στο DAW) είναι ένα που έχει στο ένα κανάλι Vocal Plate και στο άλλο ένα ελάχιστο chorus με λίγο detune αν θυμάμαι καλά.

    Στις κιθάρες υπήρχε ΚΑΙ αυτό και όλο το ambient reverb από το s-gear. Στο μπάσο ΜΟΝΟ το διπλό reverb, δηλαδή ο default "καθαρός" DI ήχος μου.

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    • Administrator

    Μάστορας στην ατμόσφαιρα και παραγωγικός.

    Θα το χαρακτήριζα abstract ambient σαν σύνολο, με φόρτε το σουρεάλ λεωφορείο.

    Να υποθέσω πως είναι άμετρο; Η εικόνα πάντως θα κάνει τη διαφορά.

     

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    47 λεπτά πριν, yameth είπε

    Μάστορας στην ατμόσφαιρα και παραγωγικός.

    Θα το χαρακτήριζα abstract ambient σαν σύνολο, με φόρτε το σουρεάλ λεωφορείο.

    Να υποθέσω πως είναι άμετρο; Η εικόνα πάντως θα κάνει τη διαφορά.

     

     

    άμετρο?

    να υποθέσω ότι εννοείς χωρίς click track?

     

    νσι χωρίς. Ας μοιραστώ μερικά "μυστικά"...άλλωστε υποτίθεται να μαθαίνουμε θέλουμε...

     

    Όπως είπα όλη η ιστορία στηρίζεται πάνω στο κλιπ με τις πρόβες των μοναχών. Δεν ξέρω τι ακριβώς κάνανε, αλλά με το που μπήκα, αμέσως είπα "ηχογραφώ" και ξεκίνησα να πηγαίνω προς τα εκεί που ερχονταν ο ήχος. Πήγα άκουσα, ένας ήταν στα πλήκτρα και οι άλλοι ψάλανε. Τώρα ...μαζί ή όχι....δεν ξέρω. Κάποια στιγμή άρχισα πάλι να βαδίζω προς την έξοδο.

    Στην όλη ηχογράφηση ακούγονται οι ήχοι, από το 3.20 που ξεκινάω από το στασίδι, στο 3.27 ο σύρσιμο του κουβά του επιστάτη που σφουγγάριζε !, τα βήματά μου και πάλι καθώς απομακρύνομαι, αν και τότε είχα σκοπό να τα αφαιρέσω, αλλά τελικά άλλαξα γνώμη.

    Πάνω σ αυτό λοιπόν, στον δικό του χρόνο έγραψα κάτι αυτοσχεδιαστικό one take με την κιθάρα με μπόλικο reverb. Εννοείται το άκουσα προηγουμένως 5-10 φορές ώστε να ξέρω περίπου τι να παίξω. Και φυσικά έχει ένα ή δυο edit κάπου.

    Αφού έγινε αυτό και είχα μια συνοδεία στον ψαλμό έπρεπε κάπως να το ...αυγατίσω, γιατί μου φαινόταν λίγο και είχα αρχίσει να ονειρεύομαι σκηνοθεσίες (ηχητικές).

    Πήρα λοιπόν το μέρος της κιθάρας και το αντέστρεψα και το έβαλα στην αρχή με επικάλυψη στο δυνατό σημείο. Ετσι στην αρχή αριστερά είναι το αντεστραμμένο και δεξιά το κανονικό. Επειδή είναι αρκετά αργό δεν ακούγεται πολύ σαν backwards guitar.

    Στη συνέχεια πρόσθεσα το μπάσο, τα καμπανάκια και το σαντούρι. Όλα αυτά πάλι one take, με κανα δυό διορθώσεις στο σαντούρι.

    Όλο τον ψαλμό τον αντέστρεψα επίσης και τον κόλλησα στο τέλος του κανονικού μεγαλώνοντας έτσι την διάρκειας της αποχώρησης και στο σημείο που έρχονται οι πρώτες ανάποδες ψαλμωδίες σκέφτηκα να φέρω το λεωφορείο, γιατί ήδη ακούγονταν "παράξενα".

    Το λεωφορείο είναι μια κανονική προσέλευση και αποχώρηση από στάση με άνοιγμα πόρτας και άνοδο επιβατών κλπ. Ερχεται στην σκηνή από αριστερά, φορτώνει στη μέση και φεύγει προς τα δεξιά.

    Στο κλείσιμο της πόρτας σταματάει και σβήνει ο ψαλμός. (όλα αυτά είναι ιδέες που έχω πάρει από διάφορα ακούσματα στο παρελθόν, πχ there's more to life than this της Bjork)

    Με το που φεύγει το όχημα, μένει μόνο η αρχική κιθάρα που είχε ηχογραφηθεί πάνω στο τμήμα του αντεστραμένου ψαλμού που πλέον είναι στο mute.

    Με τον τρόπο αυτό διατηρείται το "τεμπο" του ψαλμού και το ύφος του στο σύνολο, όποιο ήταν αυτό, χαλαρό μεν, αλλά σίγουρα όχι κλικ.

    Στο τελευταίο μέρος δεν ξαναβάζω μπάσο, απλά ένα pad, διότι γενικά δεν θέλω να επαναλαμβάνω πράγματα.

    Τελος στον κυρίως ψαλμό έχω προσθέσει ακόρντα αφού τα άκουσα και τα προβάρισα λίγο, κυρίως Am, Dm, F, G, C.

    Σίγουρα επίσης (όπως πάντα) σε κάποια σημεία αν κάτι είναι "φάλτσο" στο γενικό σύνολο δεν σημαίνει οτι απαραίτητα θα το σβήσω, πολλές φορές μπορεί ή να διορθώσω ένα άλλο υφιστάμενο όργανο προς την ίδια κατεύθυνση αν γίνεται ή θα προσθέσω κάτι εκεί, αν μου αρέσει η "παράκαμψη". Είναι όλα μέρος του post improvising ή off-line improvising όπως το αποκαλώ.

     

     

     

     

     

    Για το βίντεο ακόμα δεν αποφάσισα. Ή θα είναι με ημιστατικές εικόνες απο την ίδια τοποθεσία (διότι δεν σκέφτηκα τότε να πάρω άλλες ή να γυρίσω βίντεο - εκδρομή κάνουμε όχι σκηνοθεσία!) ή θα γίνει με υλικό από άλλες παρεμφερείς τοποθεσίες.

    • Like 2
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Είναι πολύ καλό. Ωραία χρήση των samples και πολύ ωραία ατμόσφαιρα.

     Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα παραγωγή και με εξαιρετική εκτέλεση.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    μια και δεν μπορώ να πιάσω κιθάρα, μπήκα και πείραξα λίγο το master στο περσινό αυτό άσμα.

    Μικρές επεμβάσεις, αλλά με την ευκαιρία το ξανανεβάζω

     

     

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



  • Freaky Pop - Got heart

    this is my new project "Freaky Pop" it comes with all my 90's vibes.. enjoy people!

    George Falkas
    George Falkas
    Music 1

    madtown

    ειπα να ανεβασω και ενα που ψηνεται....

    komis dracoulas
    komis dracoulas
    Music 4

    The rain effect

    Καλημέρα. Εύχομαι να είστε καλά. Ενα μικρό κομμάτι όπως ήλθε με την βροχή που κατάφερε να με βάλει να πατήσω το rec μετά απο καιρό. όπως πάντα no edits.

    loucas
    loucas
    Music 15
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου