Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • Dimsonic - A priori / Grandprix

       (4 κριτικές)

    dimsonic

    Τις τελευταίες μέρες της καραντίνας σκέφτηκα να καταπιαστώ με ένα από τα παλιά κομμάτια των A priori, που το είχα ξεκινήσει, αλλά όλο το άφηνα.

    Το grandprix ήταν ίσως το πιό γκαζωμένο από τα κομμάτια μας. Το έφτιαξα μαζί με τον Γιώργο Κωνσταντινίδη το 1978 και η εκτέλεσή μου πατάει επάνω στην πιό τελευταία έκδοση που είχαμε καταλήξει γύρω στο 1986-87.

    Όταν λέμε γκαζωμένο ήταν πολύ γρήγορο και συνεπώς πολύ απαιτητικό στον συγχρονισμό των οργάνων. Σπάνια θα έλεγα το παίξαμε και μείναμε ευχαριστημένοι 100%. Σχεδόν πάντα μας ξεπερνούσε, αν σκεφτείς ότι στα live τρέχεις τα κομμάτια ακόμα πιό πολύ.

    Εδώ σκέφτηκα να το παίξω ένα κλικ πιό χαλαρά για να αποκτήσει περισσότερο..."κύρος" (?)

     

    Διαφοροποιήσεις?

    Το μεσαίο μέρος όπου υπάρχει ένα σχετικά σύντομο σόλο κιθάρας, δεν είναι σε ροκ φιουζιον στυλ, αλλά περισσότερο σε ελεύθερο χαλαρό αυτοσχεδιασμό, αφήνοντας τις ροκ πινελιές για τα θέματα. 

     

    (η φωτογραφία πάει ακόμα πιό παλιά από το 1978, αν θυμάμαι στο 1969-70. Είναι από το άλμπουμ της ΜΕΛΟ που έφτιαχνε γκοφρέτες που μέσα είχανε χαρτάκια και όταν τα μαζεύαμε όλα παίρναμε διάφορα δώρα.....)


    • Like 14

    Feedback χρήστη

    Πρόταση



    Καλά, δε το συζητάω οτι συνθετικά και παικτικά είναι άψογο, μόνο θα ήθελα όλο το drumset +2dB παρακαλώ..

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    7 ώρες πριν, dimsonic είπε

     κάποια σημεία τα θέματα παίζονται σε 3 φωνές από 5 έως 6 όργανα

    Φαντάζομαι πόσο δύσκολο θα ήταν να παιχτεί συντονισμένα  στα live! 

     

    Πολύ ψαγμένο το κομμάτι συνθετικά. Στην παραγωγή βγήκε πολύ καθαρός ο ήχος. Παίζεις και πολύ ωραία. 

    Μεταξύ άλλων,  μου άρεσε πολύ και ο ήχος που έβγαλες στο μπάσο. 

     

    Τα τύμπανα μπορεί να είναι λίγο πίσω στο mix παρολαυτα το ride ακούγεται πολύ ωραία και με μεγάλη λεπτομέρεια.  Ήταν από την ίδια βιβλιοθήκη το ride ή χρησιμοποίησες κάποιο ξεχωριστό sample Δημήτρη; 

     

     

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    5 ώρες πριν, Πάνος Χελιδόνης είπε

    Καλά, δε το συζητάω οτι συνθετικά και παικτικά είναι άψογο, μόνο θα ήθελα όλο το drumset +2dB παρακαλώ..

     

    40 λεπτά πριν, Superfunk είπε

    Πολύ καλό. 

    Και εγώ θα ήθελα λίγο πιο δυνατά τα τύμπανα. 

    Οι κιθαρες εξαιρετικές. 

     

    ΟΚ 

    κατέβηκαν κιθάρες και πλήκτρα. συνολικά και οι δυο ομάδες 4 και κάτι.

    31 λεπτά πριν, roberto30 είπε

    Φαντάζομαι πόσο δύσκολο θα ήταν να παιχτεί συντονισμένα  στα live! 

     

    Πολύ ψαγμένο το κομμάτι συνθετικά. Στην παραγωγή βγήκε πολύ καθαρός ο ήχος.

    Βασικά το κομμάτι είναι ...απλό. Το θέμα είναι ο συντονισμός του, και φυσικά τα διάφορα τσαλίμια του μακαρίτη του Γιώργου μετά το σόλο καθώς και τα ελλειπτικά μέτρα πριν το τέλος που ήταν κατοπινές προσθήκες

    31 λεπτά πριν, roberto30 είπε

    Παίζεις και πολύ ωραία. 

    Προσπαθώ. Αλλά βοηθάει κι η τεχνολογία

     

    31 λεπτά πριν, roberto30 είπε

    Μεταξύ άλλων,  μου άρεσε πολύ και ο ήχος που έβγαλες στο μπάσο. 

     

    Το μπάσο που ακούς είναι βασικά 4 μπάσα. Ενα άταστο, ένα κανονικό και το ίδιο σε ακόρντα σε κάποια σημεία και ένα synth. Είναι περασμένο από το CLA bass/Waves που κάνει προσομοίωση καμπίνας και άλλα διάφορα

     

    31 λεπτά πριν, roberto30 είπε

    Τα τύμπανα μπορεί να είναι λίγο πίσω στο mix παρολαυτα το ride ακούγεται πολύ ωραία και με μεγάλη λεπτομέρεια.  Ήταν από την ίδια βιβλιοθήκη το ride ή χρησιμοποίησες κάποιο ξεχωριστό sample Δημήτρη; 

     

    Τα τύμπανα τώρα είναι πιό μπροστά. Το πρόβλημα πάντα όταν ο ίδιος παίζεις και μιξάρεις είναι ότι ξέρεις τα όργανα ότι υπάρχουν ακόμα και αν τα ακούς χαμηλά ή θαμένα.

     

    Τα τύμπανα είναι με το ez3. Το original mix του main room. Βέβαια τεράστια βοήθεια το bandmate για να πετύχω το feel του drummer μας

     

    • Like 2
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Η μπασογραμμή είναι ωραία. Θα αφαιρούσα τα πλήκτρα στην αρχή όπως και στο υπόλοιπο κομμάτι. ο ρόλος τους ειναι διακοσμητικός και δεν δικαιολογούν την ύπαρξή τους.  Στο 0:16 ωραίες ιδέες παιγμένες σχεδόν άψογα. μετά το 1:00 ωραία τα πιατίνια και το θέμα. 1:30 μπαίνουν πολλές κιθάρες και το παίξιμο φθίνει, όχι επειδή είναι κακό μα επειδή πασχίζει να είναι στο ρυθμό. Οι φράσεις σου πρέπει να ακούγονται αβίαστες. Μετά το 2:00 το κομματι δεν εξυπηρετείται ωστόσο στο 2:33 τολμηρά για άλλη μια φορά τα άψογα αρπετζιο. Το πρόβλημα είναι ότι επαναλαμβάνονται χωρίς λόγο. Πολλές, πάρα πολλες φορές με αποτέλεσμα όταν επιστρέφεις στο θέμα σου το κομμάτι να ξεφουσκώνει. Αν σου φαίνεται μεγάλο στα 4:00 λεπτά κόψε κάποια μέτρα και φρόντισε να αναπτύξεις το θέμα σου. 

    Το κομμάτι έχει ενδιαφέρον συνδυάζοντας για μένα μια ζωτική εγρήγορση με μια κατάληξη που δεν είναι παράταιρη. Επίσης δε ξέρω αν παίζεις εσύ κιθάρες ή μπάσο μα και τα δύο είναι σε υψηλά επίπεδα. 

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    18 λεπτά πριν, atreu73 είπε

    Η μπασογραμμή είναι ωραία. Θα αφαιρούσα τα πλήκτρα στην αρχή όπως και στο υπόλοιπο κομμάτι. ο ρόλος τους ειναι διακοσμητικός και δεν δικαιολογούν την ύπαρξή τους.  Στο 0:16 ωραίες ιδέες παιγμένες σχεδόν άψογα. μετά το 1:00 ωραία τα πιατίνια και το θέμα. 1:30 μπαίνουν πολλές κιθάρες και το παίξιμο φθίνει, όχι επειδή είναι κακό μα επειδή πασχίζει να είναι στο ρυθμό. Οι φράσεις σου πρέπει να ακούγονται αβίαστες. Μετά το 2:00 το κομματι δεν εξυπηρετείται ωστόσο στο 2:33 τολμηρά για άλλη μια φορά τα άψογα αρπετζιο. Το πρόβλημα είναι ότι επαναλαμβάνονται χωρίς λόγο. Πολλές, πάρα πολλες φορές με αποτέλεσμα όταν επιστρέφεις στο θέμα σου το κομμάτι να ξεφουσκώνει. Αν σου φαίνεται μεγάλο στα 4:00 λεπτά κόψε κάποια μέτρα και φρόντισε να αναπτύξεις το θέμα σου. 

    Το κομμάτι έχει ενδιαφέρον συνδυάζοντας για μένα μια ζωτική εγρήγορση με μια κατάληξη που δεν είναι παράταιρη. Επίσης δε ξέρω αν παίζεις εσύ κιθάρες ή μπάσο μα και τα δύο είναι σε υψηλά επίπεδα. 

     

     

    Το κομμάτι είναι remake παλιού κομματιού που ποτέ δεν παρουσιάστηκε με αξιοπρεπή ηχογράφηση σε studio.

    Ως εκ τούτου έμεινα στην αρχική μορφή.

    Πλήκτρα υπήρχαν στο κομμάτι από την αρχή. Δεν ήθελα να απομακρυνθώ από την αρχική του ενορχήστρωση αφαιρώντας το μοναδικό μη έγχορδο όργανο. Δεν μπορεί να σταθεί το κομμάτι με 3 φωνές ηλεκτρικές κιθάρες.

     

    Το 1.30 είναι η μόνη σχεδόν σύγχρονη προσθήκη, καθώς στην παλιά ενορχήστρωση υπήρχε εντελώς ροκάδικη αίσθηση με την οποία πλέον δεν συμφωνώ και αποφάσισα να την αλλάξω για να λείψει το μεγάλο γκάζωμα.

     

    Τα ¨αρπέτζιο" υπήρχαν στην ας πούμε τελική του μορφή και δεν ήθελα απομακρυνθώ. Δεν θα ήθελα να έρθουν κάποια στιγμή οι υπόλοιποι και να μου πούν "του άλλαξες τα φώτα". Ετσι το παίζαμε, έτσι το έπαιξα. Είναι μέρος της βασικής του δομής. Δεν είναι όπως πριν ένα σόλο, που αντί το ενός μπαίνει άλλο.

    Επίσης δεν επαναλαμβάνονται χωρίς λόγο. Γίνεται διαφοροποίηση των signatures, κάτι που κάναμε κατα κόρον τότε. Μας άρεζε να ανεβάζουμε τον πήχυ για να δούμε τι θα καταφέρναμε. Για να το καταλάβεις εκεί υπάρχει ένα μοτίβο 6/4 (το αρπέτζιο που λες) που ακολουθείται από ένα 16/4. Αυτό, επειδή διαφοροποιείται επαναλαμβάνεται για να "ξυπνήσει" τον ακροατή. Ετσι σε 4 επαναλήψεις είναι

    6/4+16/4

    7/4+16/4

    8/4+14/4

    19/8+16/4

     

    Το κομμάτι είναι το πιό μικρό που φτιάξαμε ποτέ.

     

    Σε όλα τα κομμάτια που ανεβάζω παίζω τα πάντα. Είναι σε καλό ας πούμε επίπεδο και με τη βοήθεια της τεχνολογίας γίνεται πολύ καλύτερο.

     

    Ευχαριστώ για τα σχόλια

     

     

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    16 λεπτά πριν, dimsonic είπε

    Σε όλα τα κομμάτια που ανεβάζω παίζω τα πάντα. Είναι σε καλό ας πούμε επίπεδο και με τη βοήθεια της τεχνολογίας γίνεται πολύ καλύτερο.

     

    +1

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    58 λεπτά πριν, dimsonic είπε

     

     

    Το κομμάτι είναι remake παλιού κομματιού που ποτέ δεν παρουσιάστηκε με αξιοπρεπή ηχογράφηση σε studio.

    Ως εκ τούτου έμεινα στην αρχική μορφή.

    Πλήκτρα υπήρχαν στο κομμάτι από την αρχή. Δεν ήθελα να απομακρυνθώ από την αρχική του ενορχήστρωση αφαιρώντας το μοναδικό μη έγχορδο όργανο. Δεν μπορεί να σταθεί το κομμάτι με 3 φωνές ηλεκτρικές κιθάρες.

     

    Το 1.30 είναι η μόνη σχεδόν σύγχρονη προσθήκη, καθώς στην παλιά ενορχήστρωση υπήρχε εντελώς ροκάδικη αίσθηση με την οποία πλέον δεν συμφωνώ και αποφάσισα να την αλλάξω για να λείψει το μεγάλο γκάζωμα.

     

    Τα ¨αρπέτζιο" υπήρχαν στην ας πούμε τελική του μορφή και δεν ήθελα απομακρυνθώ. Δεν θα ήθελα να έρθουν κάποια στιγμή οι υπόλοιποι και να μου πούν "του άλλαξες τα φώτα". Ετσι το παίζαμε, έτσι το έπαιξα. Είναι μέρος της βασικής του δομής. Δεν είναι όπως πριν ένα σόλο, που αντί το ενός μπαίνει άλλο.

    Επίσης δεν επαναλαμβάνονται χωρίς λόγο. Γίνεται διαφοροποίηση των signatures, κάτι που κάναμε κατα κόρον τότε. Μας άρεζε να ανεβάζουμε τον πήχυ για να δούμε τι θα καταφέρναμε. Για να το καταλάβεις εκεί υπάρχει ένα μοτίβο 6/4 (το αρπέτζιο που λες) που ακολουθείται από ένα 16/4. Αυτό, επειδή διαφοροποιείται επαναλαμβάνεται για να "ξυπνήσει" τον ακροατή. Ετσι σε 4 επαναλήψεις είναι

    6/4+16/4

    7/4+16/4

    8/4+14/4

    19/8+16/4

     

    Το κομμάτι είναι το πιό μικρό που φτιάξαμε ποτέ.

     

    Σε όλα τα κομμάτια που ανεβάζω παίζω τα πάντα. Είναι σε καλό ας πούμε επίπεδο και με τη βοήθεια της τεχνολογίας γίνεται πολύ καλύτερο.

     

    Ευχαριστώ για τα σχόλια

     

     

     

     Η εναλλαγή στους χρόνους θα μπορούσε να σταματήσει νωρίτερα. Δεν είναι ανάγκη να παίξεις πάνω από τέσσερα μέτρα, και πράγματι στην επανάληψη αυτή ακόμα και με διαφοροποίηση στους χρόνους βρίσκεται το τρωτό μέρος του κομματιού που συντελεί στην μέτρια κατάληξη στο θέμα σου. 

    Σίγουρα ένα κομμάτι μπορεί να διαρκέσει 4-5 ή ή 60 λεπτά. Το θέμα είναι τι συμβαίνει σε αυτό τον χρόνο. Θυμίσου κι αυτό που για μένα ισχύει και για τα πλήκτρα και για τις πολλές κιθάρες εκεί κάπου στο 1¨30. Πολλές φορές η διαδικασία της σύνθεσης περιλαμβάνει πρωτίστος τη διαδικασία της αφαίρεσης. Για να μη παρεξηγηθώ το κομμάτι δεν είναι άσχημο μα θα μπορούσε να γίνει ακόμα πιο ενδιαφέρον, αφού οι παικτικές ικανότητες υφίστανται,  με εκπλήξεις που θα προσφέρονταν απλόχερα μέχρι το τέλος. 

    Επεξεργασμένο από atreu73
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    49 λεπτά πριν, atreu73 είπε

     

     Η εναλλαγή στους χρόνους θα μπορούσε να σταματήσει νωρίτερα. Δεν είναι ανάγκη να παίξεις πάνω από τέσσερα μέτρα,

     

     

    Νομίζω ότι έγινα σαφής πιό πάνω.

    Το κομμάτι γράφτηκε πριν 44 χρόνια και επί σχεδόν 40 έχει καταλήξει σ αυτή τη δομή, εισαγωγή, θέμα, κυρίως θέμα, σόλο, θέμα, outtro και κάπως έτσι σώζεται σε μια κασέτα από πρόβες.

    Κατα κάποιο τρόπο η επανεκτέλεση έχει την έννοια της καταγραφής του στην ιστορία, ας πούμε κάτι σαν legacy, όπως κάνω με όλα τα παλιά κομμάτια των A priori που δεν είχαν την τύχη να ηχογραφηθούν.

     

    Σε όλα τα παραπάνω άλλαξα ουσιαστικά το ύφος στο σόλο. Ούτε καν την διάρκειά του.

     

    Ορισμένα πράγματα είναι καλύτερο να τα αφήνουμε να αντικατοπτρίζουν την εποχή που φτιάχτηκαν.

    • Like 2
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



  • Freaky Pop - Got heart

    this is my new project "Freaky Pop" it comes with all my 90's vibes.. enjoy people!

    George Falkas
    George Falkas
    Music 1

    madtown

    ειπα να ανεβασω και ενα που ψηνεται....

    komis dracoulas
    komis dracoulas
    Music 4

    The rain effect

    Καλημέρα. Εύχομαι να είστε καλά. Ενα μικρό κομμάτι όπως ήλθε με την βροχή που κατάφερε να με βάλει να πατήσω το rec μετά απο καιρό. όπως πάντα no edits.

    loucas
    loucas
    Music 15
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου