Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • Dimsonic - Χριστουγεννιάτικος Μαίανδρος

       (2 κριτικές)

    dimsonic

    Μετά από δυο χρόνια σχεδόν ωρίμασε ο καιρός για να ολοκληρωθεί ένα αδικημένο μου κομμάτι.

    Είχε ανεβεί εδώ, σε μια βιαστική μορφή, παραμελημένο ιδιαίτερα στα τύμπανα αλλά και σε αρκετά άλλα σημεία.

     

    Για την ιστορία είναι ένα από εκείνα που ονομάζω off-line improvisation. Όπως λέει και η λέξη είναι σχεδόν αποκλειστικά αυτοσχεδιαστικό, σχεδόν μονοτονικό επάνω και γύρω από τη ρε ματζόρε. Πιο σωστά θα μπορούσε κάποιος να το περιγράψει ως σκυταλοδρομία αυτοσχδιασμού αν και πάλι δεν είναι σωστό καθώς οι δρομείς πολλές φορές τρέχουν δυο ή και τρεις μαζί παλεύοντας με τη σκυτάλη στα χέρια τους.

    Όταν το πρωτοπαρουσίασα είχα βάλει μια σχεδόν απλή λούπα στα τύμπανα που θυμιζε τον τυμπανιστή, εξ ού αργότερα και ο τίτλος και η εικόνα. Φυσικά τα τύμπανα ήταν το αδύνατο σημείο του καθώς ελάχιστα αλλάζανε μέσα στη διάρκεια των 8 λεπτών, ακόμα και στο τελευταίο μέρος που αγριεύουν οι κιθάρες.

    Ετσι εδώ και σχεδόν μια βδομάδα ασχολούμαι αποκλειστικά μετα τύμπανα για να δώσω το ύφος που χρειάζεται σε όλα τα μέρη, αλλά και να γράψω και να συμπληρώσω τα μπάσα, μια και το κομμάτι έχει δυο tracks άταστο 5άρι και ένα midi bass από το modo. (Εχω ξαναπεί εδώ παλιότερα για την αγάπη στο μπάσο, μια και η περισσότερη live απασχόληση στη μουσική ήταν με μπάσο).

     

    Εκτός από το χαλαρό σχεδόν ανύπαρκτο και επίμονο θέμα σε ρε, υπάρχει ένα ας πούμε chorus στο 4.30 και λίγο αγριεμένες κιθάρες στο 5.50. Η ηρεμία έρχεται πάλι γύρω στο 7.20 με ένα περαστικό θέμα στο συνθι και το επίσης λυρικό θέμα του φινάλε στο 7.40. Γενικά το ανύπαρκτο θέμα επανέρχεται κάθε τόσο με μικρές φράσεις που τροποιπούνται ακούγοντας τους άλλους.

     

    Μέσα στο κομμάτι αυτοσχεδιάζουν όλοι.

    Υπάρχει μια ambient κιθάρα (κόκκινη squier) που πάνω της γράφτηκε όλο το κομμάτι, δυο μπάσα με το άταστο harper, ένα μπάσο modo, τύμπανα μεγάλες αυτοσχεδιαστικές λούπες από το EZ3, με απίστευτα κουραστική επέμβαση, σχεδόν κάθε νότα αλλάχτηκε, επί σχεδόν 3 μέρες.

    Οι αγριωπές κιθάρες πρέπει να ήταν η brent mason, όλες με preset s-gear.

    Τα strings είναι από dune3, τα πνευστά ένα brass ensemble της east west, τα πρώτα συνθια το Reaktor Steam και Reaktor Photone και το τελευταίο επίσης Dune3.

     

    Επίσης τα μέτρα είναι όλα άνισα. Βασικά 3/4 αλλά αυτό καταστρατηγείται συνεχώς.

    Γενικά εκτός από 8 λεπτά είναι μάλλον δύσκολο άκουσμα.

    Γυναικόπαιδα....ανοσοκατασταλμένοι, τρίτες ηλικίες κλπ ας το αποφύγουν.

     

    (το αρχικό ακόμα υπάρχει για την ώρα στο soundcloud....αν κάποιος έχει όρεξη).

     


    • Like 11

    Feedback χρήστη

    Πρόταση



    Επειδή έχω καιρό να σε ακούσω και δεν προλαβαίνω να ακούσω όλα τα κομμάτια του Music με την ησυχία μου, ξεκίνησα από αυτό.

     Δεν ενθυμούμαι την πρώτη έκδοση.

     

     Σε αυτή όμως αφού το άκουσα προσεκτικά, το εκθειάζω φυσικά και τον δημιουργό για τις υπέροχες επιλογές θεμάτων, τη διαμόρφωση των ήχων και γενικά την ατμόσφαιρα και την εξαιρετική όπως πάντα εκτέλεση που αναδεικνύει την έμπνευση αλλά και την εμπειρία που χαρακτηρίζει κλασσικά τον δημιουργό.

     

     Όμως για την ενορχήστρωση και την παραγωγή έχω κάποιες παρατηρήσεις.

     Η ενορχήστρωση είναι στα περισσότερα σημεία πολύ φορτωμένη με όργανα.

     Και σε συνδυασμό με την προσθήκη βάθους σε κάποια στοιχεία όπως π.χ. το φλάουτο ή τι πνευστό είναι😀

     το κάνει πολύ δύσκολο στην ακρόαση αφού βαβουριάζει και χάνεται το δέσιμο των θεμάτων.

     Μπορεί οι αξίες να πέφτουν τέλεια αλλά χάνεται τελείως η μπάλα στο groove, τη ρυθμικότητα.

     

     Για να βγουν λοιπόν όλοι οι ήχοι αυτοί μαζί που κατά τα άλλα είναι διαμορφωμένοι, μιξαρισμένοι και κινούνται στην στερεοφωνία άψογα, σε κάποια σημεία οι εντάσεις τους ακριβώς επειδή είναι πολύ τους μπερδεύουν. Επίσης η επιλογή του ρυθμου - εμβατήριο και τα πολλά roll και γεμίσματά του το χαλάει το κομμάτι, όπου "ηρεμούν" τα τύμπανα τα πράγματα γίνονται αισθητά καλύτερα αλλά και πάλι είναι φορτωμένο σε σημεία.

     

     Το lead μετά το έκτο λεπτό θέλει χαμηλότερη ένταση και η ενορχήστρωση πάλι "κοψιμο"

     Είναι too much

     

     Για εμένα θέλει δουλειά σε αυτά τα παραπάνω και του αξίζει γι αυτό θα του βάλω ΤΕΣΣΕΡΑ ΜΟΝΟ ΑΣΤΕΡΙΑ χαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχ🤣

     

     Κατά τα άλλα για άλλη μια φορά ΕΥΓΕ κύριε Δημήτρη, είναι πάντα προνόμιο να σε ακούμε και υποκλίνομαι ταπεινά και με σεβασμό στο πλούσιο και πολύπλευρο μουσικό σου ταλέντο και στο πάθος σου για τη μουσική. ❤️❤️

     

     

     

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    ευχαριστούμε για τα καλά σχόλια κύριε Κώστα και για τα άστρα του αρχιστράτηγου.

    Το ότι έβαλες 4, σημαίνει ότι μάλλον το άκουσες με αρκετή προσοχή. 

    Εντάξει με πολλή θα έβαζες 5, αλλά ΟΚ.😇

    Εγώ το το ξεκαθάρισα, είναι δύσκολο. Μάλλον πολύ δύσκολο, έως αχώνευτο.

    Αλλά να ξέρεις δεν έχω αφήσει νότα στα τύμπανα να πέσει κάτω.

    Και το λεω αυτό γιατί επειδή όπως όλα τα όργανα έχουν αυτοσχεδιαστικά μέρη, έτσι κι αυτά ξεδίνουν πολύ σε κάποια σημεία, γι αυτό και αναγκάστηκα να βάλω το τρίτο μπάσο για να τα δέσω με τα υπόλοιπα. Διότι άλλο να φεύγουν τα όργανα και να μένει απο κάτω σταθερό το τέμπο και άλλο να κάνει κι αυτό τα τερτίπια του, δεν φτάνει που δεν είναι τίποτα μετά τη μέση σε 3/4.

    Επίσης επειδή είναι παααρα πολύ γεμάτο το μιξ, θέλει το καλύτερο δυνατό σύστημα, χώρια από την προσοχή του ακροατή. Αν έβγαζα λίγο απο reverb θα ήταν ίσως πιό καθαρό, αλλά θα έχανε την αίσθηση.

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Φοβερό το κομμάτι. Το ακουσα σχεδόν χωρίς αναπνοή, και πρεπει να το ξανακούσω για να το χωνέψω καλύτερα. Πάρα πολλοί (και καλοί) ήχοι, άριστα πλεγμένοι μεταξύ τους.

    Θέλει καλύτερη ρύθμιση το βάθος, διότι χάνει πολυ σε καθαρότητα. Ίσως μείωση λίγο το level ή το damping.

    Επίσης, στο 6.00 ο lead ήχος έχει υπερβολική ένταση.

     

    Έυγε!

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    41 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

     

    Επίσης, στο 6.00 ο lead ήχος έχει υπερβολική ένταση.

    Μα ακριβώς αυτο ηταν το ζητούμενο. 

    Για το βαθος θα συμφωνησω, δεν ασχολήθηκα ιδιαιτερα

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    2 ώρες πριν, dimsonic είπε

    ευχαριστούμε για τα καλά σχόλια κύριε Κώστα και για τα άστρα του αρχιστράτηγου.

    Το ότι έβαλες 4, σημαίνει ότι μάλλον το άκουσες με αρκετή προσοχή. 

    Εντάξει με πολλή θα έβαζες 5, αλλά ΟΚ.😇

    Εγώ το το ξεκαθάρισα, είναι δύσκολο. Μάλλον πολύ δύσκολο, έως αχώνευτο.

    Αλλά να ξέρεις δεν έχω αφήσει νότα στα τύμπανα να πέσει κάτω.

    Και το λεω αυτό γιατί επειδή όπως όλα τα όργανα έχουν αυτοσχεδιαστικά μέρη, έτσι κι αυτά ξεδίνουν πολύ σε κάποια σημεία, γι αυτό και αναγκάστηκα να βάλω το τρίτο μπάσο για να τα δέσω με τα υπόλοιπα. Διότι άλλο να φεύγουν τα όργανα και να μένει απο κάτω σταθερό το τέμπο και άλλο να κάνει κι αυτό τα τερτίπια του, δεν φτάνει που δεν είναι τίποτα μετά τη μέση σε 3/4.

    Επίσης επειδή είναι παααρα πολύ γεμάτο το μιξ, θέλει το καλύτερο δυνατό σύστημα, χώρια από την προσοχή του ακροατή. Αν έβγαζα λίγο απο reverb θα ήταν ίσως πιό καθαρό, αλλά θα έχανε την αίσθηση.

    Το άκουσα πολύ προσεκτικά και όχι μια φορά τουλάχιστο για να τολμήσω να γράψω τις παρατηρήσεις μου.

     Δεν κατηγορώ όμως τα συστήματά μου για την κριτική μου, είμαι σίγουρος πως δεν φταίει αυτό τουλάχιστο για αυτά που άκουσα και έγραψα😆

     Ο δημιουργός έχει τον τελικό λόγο για το κομμάτι και το κοινό έχει τον τελικό λόγο για τις πωλήσεις😀

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    2 λεπτά πριν, dimsonic είπε

    Μα ακριβώς αυτο ηταν το ζητούμενο. 

     

    Όταν ένας ήχος είναι πάνω από όλο το μιξ, δεν είναι το ιδανικό. Εάν ακούει κανείς σε υψηλή ένταση το κομμάτι, και έρθει το 6.00 λεπτό, θα σκιαχτεί και θα τρέξει να χαμηλώσει την ένταση.

     

    Εάν είναι σκόπιμο, το σέβομαι. Περί ορεξεως...

    • Like 1
    • Συμφωνώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    3 λεπτά πριν, cos_dr είπε

     

     Ο δημιουργός έχει τον τελικό λόγο για το κομμάτι και το κοινό έχει τον τελικό λόγο για τις πωλήσεις😀

     

    3 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

    Εάν είναι σκόπιμο, το σέβομαι. Περί ορεξεως...

     

    και τις δυο φορές που έγινε η ίδια παρατήρηση απο τους δυο σας, το ξανάκουσα από άλλη μια. Θα μπορούσα να πω ότι δεν κατάφερα να δώσω το 100% της έντασης που ήθελα στις κιθάρες στο τέλος.

    Κι αυτό πάνω στις τουλάχιστον 300 που το άκουσα τις τελευταίες μέρες.

    Ίσως για κάποιο λόγο σε σας δεν γεμίζει το κάτω μέρος του φάσματος αρκετά ώστε να ισορροπήσει τη διαφορά.

    Αν ήταν να χαμήλωνα κάτι έστω και τώρα μπορεί να χαμήλωνα το σύνθι αριστερά που είναι μαζί τους.

    Αλλά πάσα κριτική δεκτή.

     

    (για μένα ίσως ακόμα να έχει κάποια μικροθεματάκια, αλλού, αλλά αποφάσισα ότι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και είπα: εδώ κλείνει)

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Λοιπόν θα πω κάτι και ελπίζω να μην με παρεξηγήσεις dim.

    What are you on man?

    Επειδή ο "στόχος" της μουσικής είναι να προξενεί συναισθήματα και εικόνες, εδώ νομίζω ότι έχεις πιάσει 1000% ένα κλασσικό acid trip.

     

    painting-depicting-experience-lsd-trip-p

     

     

    Και μιλάω πολύ σοβαρά.

     

     

    Στα μουσικά τώρα ...

    Η ενορχήστρωση παραείναι ....

    Όχι απλά φορτωμένη, αλλά περισσότερο θα έλεγα "περίεργα" φορτωμένη.

    Δεν είναι δηλαδή ότι παίζουν πολλά όργανα ταυτόχρονα, αλλά το θέμα είναι ότι σολάρουν πολλά μαζί.

    Συν ότι τα υπόλοιπα όργανα εκείνη την ώρα παίζουν κάτι τελείως abstract, δίνουν την εντύπωση ότι είναι καθένα μόνο του στον κόσμο του.

     

    Το περίεργο όμως, είναι ότι όλα αυτά, αισθητικά, στην μεγάλη εικόνα, φαίνονται σαν συνιστώσες που δημιουργούν "άθελά τους", ένα χαρμάνι "χάους που έχει υπόσταση ως μη χάος".

    Σαν κάθε τι μέσα στο χάος να έχει μια τάξη, ένα νόημα στο τέλος.

     

    Αλλά αυτό είναι καθαρά αισθητηριακό.

     

    Τα τύμπανα, έτσι όπως είναι δομημένα σε όλο το κομμάτι, ενώ έχουν πολύ κόπο/ιδρώτα/αίμα, δεν με τρέλαναν.

    Συνέβαλαν όμως στην γενική "μεγάλη εικόνα" που περιέγραψα πριν.

     

    Εγώ θα πω ένα μπράβο, γιατί δεν ξέρω αν ήθελες να πετύχεις κάτι τέτοιο μεν, είναι πολύ δύσκολο δε.

     

    Συμβουλή ....

    Όταν τρως ομελέτα, να προσέχεις τι μανιτάρια βάζεις μέσα. :classic_tongue:

     

     

    EDIT: Βρε συ, μήπως εκεί που ήσουνα με τον Μακάρτνευ, σου 'δωσε τίποτα περίεργα χαρτάκια να βάλεις στο στόμα?:classic_tongue:

     

    EDIT 1: Έλα πες τώρα, σοβαρά, θα μείνει μεταξύ μας. Έφερες τίποτα καλό από την Ολλανδία?

     

    EDIT 2: Για τον δυνατό ήχο σε κάποιο όργανο που είπαν τα παιδιά, εμένα μου φάνηκε μια χαρά, και θεωρώ ότι έτσι έπρεπε να είναι.

    Νομίζω ότι θα ήταν καλύτερα όμως να έμπαινε με κάποιο fade in.

    Επεξεργασμένο από fusiongtr
    • Like 2
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    21 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

     

    Νομίζω ότι θα ήταν καλύτερα όμως να έμπαινε με κάποιο fade in.

    όχιιιιιι!

     

    πιο δυνατά να γινόταν .....

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Μου αρέσει, έτσι όπως είναι. Είναι ένα ολοκληρωμένο κομμάτι χωρίς ερωτηματικά και μετεωρισμούς - αβεβαιότητα. Μου δίνεται η αίσθηση ότι ήξερες τι ήθελες και το πέτυχες ακριβώς.

     

    Διαφωνώ με την υπερανάλυση της παρουσίασης/ιστορικό από την άποψη ότι εσύ μπορεί να έφτυσες αίμα και να πέρασες τρεις μέρες πάνω από κάθε νότα αλλά όλα αυτά τον ακροατή δεν τον αφορούν. Και το λέω γιατί ως γνωστόν, το κοινό μπορεί να αδιαφορήσει πλήρως για ένα κομμάτι που σε γονάτισε και το οποίο, όταν ολοκληρώθηκε σε γέμισε υπερηφάνεια και να εκθειάσει κάτι που σου πήρε τρία λεπτά και το έκανες στο πόδι πριν πας στο μίνι μάρκετ για φέτα. 

     

    Η σχέση μας με τα κομμάτια μας είναι βαθιά προσωπική και δεν είναι δουλειά κανενός άλλου, θεωρώ. Τώρα αν κάποιος ενδιαφερθεί και ρωτήσει λεπτομέρειες, οκ εκεί μπορεί να του πεις και 2-3 πράγματα κατ' ιδίαν.

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



  • Road Kings Muff - Long Time No See

    Πρίν λίγες μέρες μου ήρθε η όρεξη να γράψω.Εστησα λοιπόν,σύνδεσα,κούρδισα και μετά χωρίς να παίξω νότα,είδα εναν αγώνα του γιούρο και τα παράτησα όπως ήταν στην μέση μέση. Στο καινούργιο διαμέρισμα δέν εχω χώρους και περνούσαν σκύλοι ανθρώποι απο πάνω,οπότε μου λέει η συντροφός η τα μαζεύω η τα πετάει απο το παράθυρο. Αν και η δεύτερη επιλογή μου ακούστηκε πιό ελκυστική,λέω μιάς και τα έστεισα,να γράψω και κάτι. Και έγραψα αυτό. Τα ηχεία είναι αρκετά κοντά οπότε δέν ξέρω για

    MGs
    MGs
    Music 1

    Le Petit Montage

    O ΜΕΓΑΣ cos_dr o MONTAZOKTONOΣ🤣 παρουσιάζει ένα κομμάτι που έφτιαξε με φθόνο και εμπάθεια για να κάνει κακό στο πολυσυζητημένο και δημοφιλές YAMAHA MONTAGE M😄. Οι λόγοι πολλοί και διάφοροι 😄 αλλά η τραγική ειρωνεία είναι πως σκοτώνει το MONTAGE με το ΙΔΙΟ ΤΟ ΜΟΝΤΑGE καθότι χρησιμοποίησε το Synthage 1.4 for KONTAKT. Άρα το σκοτώνει με τους ίδιους του τους ήχους μέσω των VST🤣    Λοιπόν, πέρα από την πλάκα, εχθές βρήκα χρόνο να δοκιμάσω το Synthage 1.4 που το κατέβασα μιας και διατίθεται

    cos_dr
    cos_dr
    Music 12

    Out of the water

    Βαρυ και ασηκωτο 🙂  

    Superfunk
    Superfunk
    Music 13
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου