Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • Ροδανθός -Ο εναλλακτικός(πανδημία)

       (3 κριτικές)

    Ροδανθός

    Ένα τραγούδια για την παραπληροφόρηση, την πανδημία, τους τσαρλατάνους, και τα θύματά τους. 

     


    • Like 2

    Feedback χρήστη

    Πρόταση



    3 hours ago, Waterfall-K said:

    Προσωπικά, δεν θα έδινα στον Dave Lombardo και στην μπάντα του ούτε 80...ευρώ, όχι 80Κ. Πέρα από αυτό, τι θέλει να μας πει ο κύριος Lombardo, ότι 80,000 από μια "world tour" είναι λίγα? Για το είδος και τη μουσική που παίζει, να λέει κι ευχαριστώ που έβγαλε τόσα. Μια χαρά χρήματα είναι σε σχέση με τον μέσο εργαζόμενο, που δεν μπορεί να κάνει "world tours" (που μπορεί στην τελική να είναι καμιά 30-40ρια lives όλα κι όλα) και να τσεπώνει 80Κ κάνοντας την πλάκα του.

     

    Σε τι? Μη μου πεις στη "μουσική" γιατί θα με πιάσει νευρικό γέλιο.

     

    Οι περισσότεροι το κάνουν αυτό, και δεν έχει σχέση με το πόσο πλούσιοι είναι αλλά με το πόσο κορόιδα -ή όχι- είναι.

     

    Μου θυμίζεις μια φράση που λέει ένας φίλος κάθε τρεις και λίγο, "Όλη η αγορά το ξέρει."

    Του έχω απαντήσει επανειλημμένως βέβαια τι ακριβώς ξέρει "όλη η αγορά", αλλά δεν λέει να το καταλάβει...

    Λεφτά στη μουσική λοιπόν δεν υπάρχουν πλέον λόγω των τραγικά μειωμένων πωλήσεων φυσικών μέσων αναπαραγωγής μουσικής. Η σωστή φράση είναι "λεφτά πολλά δεν υπάρχουν/βγαίνουν πλέον από τη μουσική", αλλά κι αυτό σχετικό είναι και παίζει ανάλογα από ποια θέση το βλέπεις. Οι μουσικοί που παίζουν σε lives/μαγαζιά με ημί/μεγάλα ονόματα βγάζουν πάρα πολύ καλά λεφτά, σε σχέση πάντα με τον μέσο εργαζόμενο στη χώρα. Αν δεν τους αρέσει να 'δουλεύουν" 8-10 μέρες τον μήνα και να καθαρίζουν κάποια χιλιάρικα (και πολλές φορές κατάμαυρα), ας πάνε να γίνουν ντελιβεράδες, γκαρσόνια ή εργάτες γης, απλά τα πράγματα.

    Δεν το κάνουν φυσικά, δεν είναι κορόιδα, απλά κλαψομ@&%$δες είναι. 

     

    Όχι, δεν κάνεις. Οι πραγματικές καινοτομίες στη μουσική έχουν σταματήσει να υπάρχουν εδώ και δεκαετίες. 

     

    Ή δε σου λένε όλη την αλήθεια (και γιατί να στην πουν άλλωστε?), ή αυτοί που ξέρεις δεν παίζουν και με τόσο...μεγάλα ονόματα. 

     

    Συνέχισε να κάνεις αυτό που κάνεις και σε ευχαριστεί.

    Και, παράκληση, στο επόμενο "σεντόνι" βάλε παραγράφους, βγάζουμε τα μάτια μας να διαβάζουμε μεγάλα κείμενα χωρίς ίχνος παραγράφου. image.gif.6f2ddf4f2853b74d1c6f7e81c74d43af.gif

    Φίλε μου η καινοτομία είναι να κάνεις αυτό που δεν κάνουν οι άλλοι και ειλικρινά από τα τέλη δεκαετίας του 90 που ασχολούμαι με αυτό δεν έχω δει κανέναν να κάνει αυτό που κάνω εγώ. Τώρα μπορούμε να μπούμε σε συζητήσεις σε εκείνο το ροκ κομμάτι πετάει ο άλλος 3 νότες μπουζουκι και 5 νότες μπαγλαμά (σχεδόν πάντα χωρίς να παίζουν κάποιον δομικό ρόλο αυτά όργανα είναι ένα afterthought της στιγμή....άντε ας πετάξουμε και κάτι τέτοιο), αλλά η ουσία είναι ότι εγώ δεν έχω δει μέχρι τα τελευταία λίγα χρόνια κάποιον να κάνει κάτι τέτοιο με σοβαρότητα. Ο πρώτο μου δίσκος με μπουζούκια ροκ και μέταλ ήταν το 2005....ούτε youtube δεν υπήρχε....το βασικό συγκρότημα που κάνει αυτό το πράγμα οι Tri State Corner κυκλοφόρησαν τον 1ο τους δίσκο το 2009 νομίζω. Και δεν θέλω να πω ότι είμαι Μπαχ ούτε Μπετόβεν. Απλά ότι έχω φτιάξει το δικό μου στυλ μέσα στο οποίο μπορώ να κάνω χιλιάδες πράγματα....να εκφραστώ....και ίσως να αποτελέσει κατεύθυνση και για άλλους μουσικούς....αυτό είναι όλο. 

     

    Όσον αφορά τον Λομπαρντο το ανέφερα μόνο σαν μέγεθος οικονομικό και όχι μουσικό, και σε πόσο κόσμο απευθύνεται η μουσική (πολύ περισσότερο από του κάθε Έλληνα). Επίσης μιλάμε για sold out 90 συναυλίες και όχι 30 με 7-50 χιλ κόσμο από κάτω. Επαναλαμβάνω αν θέωρείς ότι οικογενειακό ετήσιο εισόδημα 60 - 80 χιλ δολλάρια δηλαδή να βγάζει ο κάθενας στο ζευγάρι 40 χιλ δολλάρια αν αφαιρέσεις σύνταξη και υγειονομική περίθαλψη προκύπτει περίπου μηνιαίο εισόδημα 1200 Ευρώ για το καθένα από τα δύο μέλη της οικογένειας. Αν μπορείς να ζήσεις με αυτά στις ΗΠΑ.......καληνύχτα. Επίσης αν υπολογίσουμε ότι η περιοδεία γίνεται κάθε 4-5 χρόνια......πάρε το αυγό και κούρευτο. 

     

    Όσον αφορά τα καλά λεφτά στην μουσική στην Ελλάδα για τα μεγάλα ονόματα, την απάντηση την έδωσες μόνος σου αλλά ισως δεν το κατάλαβες.....μίλησες για μαύρα λεφτά. Οι φίλοι μου και γνωστοί μου παίζουν για τα 3-4 μεγαλύτερα ονόματα στην Ελλάδα αυτήν την στιγμή. Τα λεφτά φαίνονται πολλά, όμως δεν είναι. Πρώτον γιατί, δεν λαμβάνονται υπόψη οι κρατήσεις εφόσον είναι μαύρα. Προφανώς λοιπόν αν αποφασίσεις ότι δεν θα πληρώσεις τίποτα για υγειονομική και κοινωνική ασφάλιση και θεωρείς ότι θα μπορείς να παίζεις έτσι μέχρι 90 χρονών ή ότι δεν θα αρρωστήσεις μέχρι τότε εντάξει είναι καλά τα λεφτά αυτά. Αν λοιπόν αποφασίσεις να ασφαλιστείς να πληρώσεις κάποιο φόρο και λογικά στα 65 να παρεις σύνταξη τότε τα πραγματα είναι κάπως διαφορετικά.. Σίγουρα θα έχεις λαβει και εσύ αρκετές φορές μυνήματα για τον τάδε μουσικό που είναι ανασφάλιστος και έπαθε καρδιακό και τρέξτε να βοηθήσετε κλπ κλπ.....μα πως γίνεται ρε παιδιά αυτός έβγαζε αρκετά λεφτά κλπ κλπ. 

     

    Όσον αφορά την απάτη με τα αυτοκίνητα για να βγάλουν θεωρητικά πλούσιοι μεγάλοι Έλληνες καλλιτέχνες 3 χιλιάρικα και να φέρουν Βουλγάρικη BMW, εγώ δεν έχω δει πραγματικά πλούσιο να κάνει τέτοια απάτη για 3 χιλιάρικα και να τον κρεμάσουν στα μανταλάκια....και συναναστρέφομαι με αρκετά πλούσιους ανθρώπου μερικές φορές λόγω εργασίας. Μεγαλύτερες ναι αλλά τέτοια όχι. Υπάρχει η έκφραση money talks μας λέει πόσα χρήματα βγάζει ο κάθενας το πως διαχειρίζεται και τι κάνει με τα λεφτά του. Όταν κάνεις απάτη για 3 χιλιάρικα βγάζεις κάτι ανάλογο......οχι ότι πεινάς...αλλά όχι ότι είσαι εκατομμύριούχος.....και μιλάμε αυτά γινόταν πριν 20 χρόνια.....τώρα που δεν υπάρχει καν εισόδημα από δίσκους τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα. Εδώ μιλάμε έχουμε μεγάλα ονόματα τα οποία ήταν στην πορεία να αντικαταστήσουν την Βανδή και την Βίσση και σχεδόν όλες παράτησαν την μουσική ή μία έγινε νοσοκόμα, ή άλλη παντρεύτηκε, ή άλλη άνοιξε παιδικό σταθμό, άλλες εγιναν πολιτικοί άλλες μετανάστευσαν κλπ κλπ. Τι να σου πω.....τρελλή κονόμα. Money talks φίλε μου και μιλάμε για πρώτα ονομάτα τραγουδιστές που τους ξέρουν και οι πέτρες τι να πούμε για τους μπασίστες, ντράμερ κλπ κλπ. Εγώ δεν γνωρίζω άλλη δουλειά που να γίνεσαι εκατομμυριούχος και να την παρατάν σχεδόν όλοι όσοι ασχολούνται ..... αν βγάζει εκατομμύρια και κάνεις και το κέφι σου δεν υπαρχει καλύτερο πράγμα.....άρα προφανώς δεν βγαίνουν λεφτά ούτε για να συντηρηθεί ένα παιδάκι όχι ολόκληρη οικογένεια. Όπου ακους πολλά κεράσια κράτα και μικρό καλάθι. Σου τα λέω αυτά ξέροντας τα νυχτοκάματα από έξω και ανακατωτά. 

    Επεξεργασμένο από Ροδανθός
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    2 ώρες πριν, Ροδανθός είπε

    Φίλε μου η καινοτομία είναι να κάνεις αυτό που δεν κάνουν οι άλλοι

    Δηλαδή αν εγώ αύριο πάω και πηδήξω χωρίς αλεξίπτωτο απ'τον 163ο όροφο του Μπουρτζ Χαλίφα, θα θεωρούμαι "καινοτόμος"?🤔 Μάλλον ΤριΜάλακας θα θεωρηθώ.🥳 

    Καινοτομία είναι να κάνει κάποιος κάτι το πρωτοποριακό και εντελώς νέο, που να έχει νόημα και να ανοίξει νέους δρόμους, όχι ό,τι παπαριά του έρθει στο μυαλό ή οτιδήποτε "δεν κάνουν οι άλλοι".

     

    1 ώρα πριν, Ροδανθός είπε

    Όσον αφορά τον Λομπαρντο το ανέφερα μόνο σαν μέγεθος οικονομικό και σε πόσο κόσμο απευθύνεται η μουσική (πολύ περισσότερο από του κάθε Έλληνα). Επίσης μιλάμε για sold out 90 συναυλίες και όχι 30.  

    Το είδος που παίζει δεν απευθύνεται σε πολλούς. Σίγουρα η μπάντα του έχει περισσότερους οπαδούς σε ολόκληρο τον πλανήτη απ'ότι ο, πχ, Ρέμος, αλλά και πάλι, μιλάμε για πολύ μικρό κοινό σε σχέση με το κοινό άλλων μεγάλων ονομάτων της παγκόσμιας Rap/Pop σκηνής. Το "sold out" πάλι από μόνο του δεν λέει κάτι. Sold out σε ποιο χώρο? Άλλο είναι να κάνει κανείς sold out στο Budokan των 15,000 θέσεων και άλλο στο Blue Note των 250 θέσεων. 

     

    1 ώρα πριν, Ροδανθός είπε

    μίλησες για μαύρα λεφτά. Οι φίλοι μου και γνωστοί μου παίζουν για τα 3-4 μεγαλύτερα ονόματα στην Ελλάδα αυτήν την στιγμή. Τα λεφτά φαίνονται πολλά, όμως δεν είναι. Πρώτον γιατί, δεν λαμβάνονται υπόψη οι κρατήσεις εφόσον είναι μαύρα.

     

    Ποιες κρατήσεις? Από πότε τα μαύρα έχουν κρατήσεις? Αν υπάρχουν κρατήσεις τότε δεν μιλάμε για μαύρα.

     

    1 ώρα πριν, Ροδανθός είπε

    Προφανώς λοιπόν αν αποφασίσεις ότι δεν θα πληρώσεις τίποτα για υγειονομική και κοινωνική ασφάλιση και θεωρείς ότι θα μπορείς να παίζεις έτσι μέχρι 90 χρονών ή ότι δεν θα αρρωστήσεις μέχρι τότε εντάξει είναι καλά τα λεφτά αυτά. Αν λοιπόν αποφασίσεις να ασφαλιστείς να πληρώσεις κάποιο φόρο και λογικά στα 65 να παρεις σύνταξη τότε τα πραγματα είναι κάπως διαφορετικά..

    Υπάρχουν και οι ιδιωτικές ασφάλειες, που προφανώς είναι κλάσεις ανώτερες από τις (Ελληνικές) κρατικές. Όταν βγάζεις λοιπόν έναν σκασμό μαύρα, ε, άντε κάνε και μια σοβαρή ασφάλεια για τα γεράματα.

     

    1 ώρα πριν, Ροδανθός είπε

    Σίγουρα θα έχεις λαβει και εσύ αρκετές φορές μυνήματα για τον τάδε μουσικό που είναι ανασφάλιστος και έπαθε καρδιακό και τρέξτε να βοηθήσετε κλπ κλπ.....μα πως γίνεται ρε παιδιά αυτός έβγαζε αρκετά λεφτά κλπ κλπ. 

    Δεν είναι θέμα ασφάλισης, είναι θέμα τρύπιας τσέπης. Αν ο τάδε διάσημος μουσικός έβγαζε 1 μύριο το μήνα και ξόδευε 2, δεν του φταίει η ασφάλιση που δεν έχει αλλά η ηλιθιότητα που κουβαλάει. 

     

    1 ώρα πριν, Ροδανθός είπε

    Εδώ μιλάμε έχουμε μεγάλα ονόματα τα οποία ήταν στην πορεία να αντικαταστήσουν την Βανδή και την Βίσση και σχεδόν όλες παράτησαν την μουσική ή μία έγινε νοσοκόμα, ή άλλη παντρεύτηκε, ή άλλη άνοιξε παιδικό σταθμό, άλλες εγιναν πολιτικοί άλλες μετανάστευσαν κλπ κλπ. Τι να σου πω.....τρελλή κονόμα. 

    Η νύχτα δεν χωράει πλέον πολλές Βίσσηδες και Βανδήδες, γι αυτό και οι original παρέμειναν στη θέση τους και οι wannabe την έκαναν με ελαφριά πηδηματάκια για άλλα χωράφια. Μέχρι να την κάνουν όμως είχαν βγάλει κι αυτες ένα σκασμό λεφτά. Το τι έκαναν με αυτά τα λεφτά είναι μια άλλη ιστορία.

    Οι μουσικοί που παρέμειναν στην πιάτσα συνεχίζουν και βγάζουν μια χαρά λεφτά, όχι φυσικά όσα έβγαζαν στις εποχές που έδεναν τα σκυλιά με λουκάνικα, αλλά και πάλι πολύ καλά λεφτά σε σχέση με τα χάλια της πλειονότητας των εργαζομένων. Το ξέρουν κι οι ίδιοι γ αυτό και παραμένουν στο "μαντρί".

     

    Το "πρόβλημα", αν έχεις καταλάβει, δεν είναι τα λίγα λεφτά που βγάζουν σήμερα (που μόνο λίγα δεν είναι), αλλά το ότι δεν βγάζουν τα παλαβά λεφτά που έβγαζαν κάποτε. Ο Αδαμαντίδης είχε σχολιάσει ωραία το φαινόμενο των συναδέλφων του που περιφέρονταν απ΄το πρωί ως το βράδυ στα κανάλια "κλαίγοντας" για τη μείωση των ημερών που δούλευαν, και αφήνοντας την εντύπωση ότι σχεδόν ψοφάνε της πείνας, λέγοντας πάνω κάτω να σταματήσουν να λένε μαλακίες και να αυτοξεφτιλίζονται από δω κι από κει, καθότι ακόμα και υπό αυτές τις συνθήκες τα λεφτά που βγάζουν όλοι τους (βάζοντας και την πάρτη του μέσα) είναι πάρα πολύ καλά.

     

    2 ώρες πριν, Ροδανθός είπε

    Εγώ δεν γνωρίζω άλλη δουλειά που να γίνεσαι εκατομμυριούχος και να την παρατάν σχεδόν όλοι όσοι ασχολούνται

    Ποιος μίλησε για εκατομμυριούχους? Ή εκατομμυριούχος ή τίποτα, έτσι πάει? Αν βγάζει κάποιος 3-4-5 χιλιάρικα το μήνα παίζοντας μουσική, έστω και μουσική που δεν είναι του γούστου του, τού πέφτουν λίγα?

     

    2 ώρες πριν, Ροδανθός είπε

    Σου τα λέω αυτά ξέροντας τα νυχτοκάματα από έξω και ανακατωτά. 

    Επέτρεψε μου να έχω σοβαρές αμφιβολίες.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    54 minutes ago, Waterfall-K said:

    Δηλαδή αν εγώ αύριο πάω και πηδήξω χωρίς αλεξίπτωτο απ'τον 163ο όροφο του Μπουρτζ Χαλίφα, θα θεωρούμαι "καινοτόμος"?🤔 Μάλλον ΤριΜάλακας θα θεωρηθώ.🥳 

    Καινοτομία είναι να κάνει κάποιος κάτι το πρωτοποριακό και εντελώς νέο, που να έχει νόημα και να ανοίξει νέους δρόμους, όχι ό,τι παπαριά του έρθει στο μυαλό ή οτιδήποτε "δεν κάνουν οι άλλοι".

     

    Το είδος που παίζει δεν απευθύνεται σε πολλούς. Σίγουρα η μπάντα του έχει περισσότερους οπαδούς σε ολόκληρο τον πλανήτη απ'ότι ο, πχ, Ρέμος, αλλά και πάλι, μιλάμε για πολύ μικρό κοινό σε σχέση με το κοινό άλλων μεγάλων ονομάτων της παγκόσμιας Rap/Pop σκηνής. Το "sold out" πάλι από μόνο του δεν λέει κάτι. Sold out σε ποιο χώρο? Άλλο είναι να κάνει κανείς sold out στο Budokan των 15,000 θέσεων και άλλο στο Blue Note των 250 θέσεων. 

     

     

    Ποιες κρατήσεις? Από πότε τα μαύρα έχουν κρατήσεις? Αν υπάρχουν κρατήσεις τότε δεν μιλάμε για μαύρα.

     

    Υπάρχουν και οι ιδιωτικές ασφάλειες, που προφανώς είναι κλάσεις ανώτερες από τις (Ελληνικές) κρατικές. Όταν βγάζεις λοιπόν έναν σκασμό μαύρα, ε, άντε κάνε και μια σοβαρή ασφάλεια για τα γεράματα.

     

    Δεν είναι θέμα ασφάλισης, είναι θέμα τρύπιας τσέπης. Αν ο τάδε διάσημος μουσικός έβγαζε 1 μύριο το μήνα και ξόδευε 2, δεν του φταίει η ασφάλιση που δεν έχει αλλά η ηλιθιότητα που κουβαλάει. 

     

    Η νύχτα δεν χωράει πλέον πολλές Βίσσηδες και Βανδήδες, γι αυτό και οι original παρέμειναν στη θέση τους και οι wannabe την έκαναν με ελαφριά πηδηματάκια για άλλα χωράφια. Μέχρι να την κάνουν όμως είχαν βγάλει κι αυτες ένα σκασμό λεφτά. Το τι έκαναν με αυτά τα λεφτά είναι μια άλλη ιστορία.

    Οι μουσικοί που παρέμειναν στην πιάτσα συνεχίζουν και βγάζουν μια χαρά λεφτά, όχι φυσικά όσα έβγαζαν στις εποχές που έδεναν τα σκυλιά με λουκάνικα, αλλά και πάλι πολύ καλά λεφτά σε σχέση με τα χάλια της πλειονότητας των εργαζομένων. Το ξέρουν κι οι ίδιοι γ αυτό και παραμένουν στο "μαντρί".

     

    Το "πρόβλημα", αν έχεις καταλάβει, δεν είναι τα λίγα λεφτά που βγάζουν σήμερα (που μόνο λίγα δεν είναι), αλλά το ότι δεν βγάζουν τα παλαβά λεφτά που έβγαζαν κάποτε. Ο Αδαμαντίδης είχε σχολιάσει ωραία το φαινόμενο των συναδέλφων του που περιφέρονταν απ΄το πρωί ως το βράδυ στα κανάλια "κλαίγοντας" για τη μείωση των ημερών που δούλευαν, και αφήνοντας την εντύπωση ότι σχεδόν ψοφάνε της πείνας, λέγοντας πάνω κάτω να σταματήσουν να λένε μαλακίες και να αυτοξεφτιλίζονται από δω κι από κει, καθότι ακόμα και υπό αυτές τις συνθήκες τα λεφτά που βγάζουν όλοι τους (βάζοντας και την πάρτη του μέσα) είναι πάρα πολύ καλά.

     

    Ποιος μίλησε για εκατομμυριούχους? Ή εκατομμυριούχος ή τίποτα, έτσι πάει? Αν βγάζει κάποιος 3-4-5 χιλιάρικα το μήνα παίζοντας μουσική, έστω και μουσική που δεν είναι του γούστου του, τού πέφτουν λίγα?

     

    Επέτρεψε μου να έχω σοβαρές αμφιβολίες.

    Τέλος πάντων, ας το αφήσουμε εδώ. Μπουζούκι σε μέταλ, ρόκ και μπλούζ δεν είναι παπαριά σίγουρα. Και κοινωνικά έχει νόημα, και πολιτιστικά, και τεχνικά, και από πλευράς ιστορίας της τέχνης, και θα μπορούσε να είναι το επόμενο βήμα αν δεν υπήρχε αυτός ο σαρωτικός διαχωρισμός της ξένης με την Ελληνική μουσική το 1980 και στην τελική για αυτό έγινε γνωστός ο Παπάζογλου, Γαλάνη, Αρβανιτάκη και εκατοντάδες άλλοι, αλλά όμως ποτέ δεν τόλμησαν να το επιχειρήσουν στο ίδιο κομμάτι γιατί η κοινωνία δεν ήταν έτοιμη. Έβαλαν τις βάσεις ας το πουμε κρατώντας όμως τα στεγανά όπου το ένα τραγούδι ήταν 100% ρόκ και το άλλο 100% ρεμπέτικο ή παραδοσιακό, συγκατοικούσαν στον ίδιο δίσκο αλλά ποτέ δεν παιζόταν μαζί στο ίδιο κομμάτι. Εεεεε εγώ αποφάσισα να το κάνω την δεκαετία του 90 χωρίς να με ενδιαφέρει τίποτα και να που το κάνουν και πολλοί άλλοι και αυξανόμαστε σιγά σιγά....οι Tri State Corner παίζουν σε μεγάλα φεστιβάλ παγκόσμια και βγαίνουν με metal και το μπουζούκι τους και θα ακολουθήσουν και άλλοι. Επομένως το μέλλον θα δείξει αν αυτό είναι μια παπαριά.  

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    1 hour ago, Waterfall-K said:

    Δηλαδή αν εγώ αύριο πάω και πηδήξω χωρίς αλεξίπτωτο απ'τον 163ο όροφο του Μπουρτζ Χαλίφα, θα θεωρούμαι "καινοτόμος"?🤔 Μάλλον ΤριΜάλακας θα θεωρηθώ.🥳 

    Καινοτομία είναι να κάνει κάποιος κάτι το πρωτοποριακό και εντελώς νέο, που να έχει νόημα και να ανοίξει νέους δρόμους, όχι ό,τι παπαριά του έρθει στο μυαλό ή οτιδήποτε "δεν κάνουν οι άλλοι".

     

    Το είδος που παίζει δεν απευθύνεται σε πολλούς. Σίγουρα η μπάντα του έχει περισσότερους οπαδούς σε ολόκληρο τον πλανήτη απ'ότι ο, πχ, Ρέμος, αλλά και πάλι, μιλάμε για πολύ μικρό κοινό σε σχέση με το κοινό άλλων μεγάλων ονομάτων της παγκόσμιας Rap/Pop σκηνής. Το "sold out" πάλι από μόνο του δεν λέει κάτι. Sold out σε ποιο χώρο? Άλλο είναι να κάνει κανείς sold out στο Budokan των 15,000 θέσεων και άλλο στο Blue Note των 250 θέσεων. 

     

     

    Ποιες κρατήσεις? Από πότε τα μαύρα έχουν κρατήσεις? Αν υπάρχουν κρατήσεις τότε δεν μιλάμε για μαύρα.

     

    Υπάρχουν και οι ιδιωτικές ασφάλειες, που προφανώς είναι κλάσεις ανώτερες από τις (Ελληνικές) κρατικές. Όταν βγάζεις λοιπόν έναν σκασμό μαύρα, ε, άντε κάνε και μια σοβαρή ασφάλεια για τα γεράματα.

     

    Δεν είναι θέμα ασφάλισης, είναι θέμα τρύπιας τσέπης. Αν ο τάδε διάσημος μουσικός έβγαζε 1 μύριο το μήνα και ξόδευε 2, δεν του φταίει η ασφάλιση που δεν έχει αλλά η ηλιθιότητα που κουβαλάει. 

     

    Η νύχτα δεν χωράει πλέον πολλές Βίσσηδες και Βανδήδες, γι αυτό και οι original παρέμειναν στη θέση τους και οι wannabe την έκαναν με ελαφριά πηδηματάκια για άλλα χωράφια. Μέχρι να την κάνουν όμως είχαν βγάλει κι αυτες ένα σκασμό λεφτά. Το τι έκαναν με αυτά τα λεφτά είναι μια άλλη ιστορία.

    Οι μουσικοί που παρέμειναν στην πιάτσα συνεχίζουν και βγάζουν μια χαρά λεφτά, όχι φυσικά όσα έβγαζαν στις εποχές που έδεναν τα σκυλιά με λουκάνικα, αλλά και πάλι πολύ καλά λεφτά σε σχέση με τα χάλια της πλειονότητας των εργαζομένων. Το ξέρουν κι οι ίδιοι γ αυτό και παραμένουν στο "μαντρί".

     

    Το "πρόβλημα", αν έχεις καταλάβει, δεν είναι τα λίγα λεφτά που βγάζουν σήμερα (που μόνο λίγα δεν είναι), αλλά το ότι δεν βγάζουν τα παλαβά λεφτά που έβγαζαν κάποτε. Ο Αδαμαντίδης είχε σχολιάσει ωραία το φαινόμενο των συναδέλφων του που περιφέρονταν απ΄το πρωί ως το βράδυ στα κανάλια "κλαίγοντας" για τη μείωση των ημερών που δούλευαν, και αφήνοντας την εντύπωση ότι σχεδόν ψοφάνε της πείνας, λέγοντας πάνω κάτω να σταματήσουν να λένε μαλακίες και να αυτοξεφτιλίζονται από δω κι από κει, καθότι ακόμα και υπό αυτές τις συνθήκες τα λεφτά που βγάζουν όλοι τους (βάζοντας και την πάρτη του μέσα) είναι πάρα πολύ καλά.

     

    Ποιος μίλησε για εκατομμυριούχους? Ή εκατομμυριούχος ή τίποτα, έτσι πάει? Αν βγάζει κάποιος 3-4-5 χιλιάρικα το μήνα παίζοντας μουσική, έστω και μουσική που δεν είναι του γούστου του, τού πέφτουν λίγα?

     

    Επέτρεψε μου να έχω σοβαρές αμφιβολίες.

    Εντάξει φίλε μου αν ο χώρος χωρά μόνο την Βίσση και την Βανδή, τότε δεν είναι πια χώρος, είναι ένα κλειστό δωμάτιο για 2 άτομα. Σε κάθε δουλειά θα υπάρχουν 2-3 που θα βγάλουν πολλά. Εγώ θεωρώ δουλειά μια δουλειά που οι περισσότεροι που ασχολούνται με αυτήν βγάζουν τα προς το ζείν και όχι 2-3 και όλοι οι υπόλοιποι να πεινάνε. 

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    7 λεπτά πριν, Ροδανθός είπε

    Τέλος πάντων, ας το αφήσουμε εδώ. Μπουζούκι σε μέταλ, ρόκ και μπλούζ δεν είναι παπαριά σίγουρα.

    Όταν γράφω "ό,τι παπαριά του έρθει στο μυαλό" αναφέρομαι γενικά. 

     

    9 λεπτά πριν, Ροδανθός είπε

    οι Tri State Corner παίζουν σε μεγάλα φεστιβάλ παγκόσμια και βγαίνουν με metal και το μπουζούκι τους και θα ακολουθήσουν και άλλοι.

    Δεν ταιριάζουν όλα τα όργανα σε όλα τα είδη, οπότε μην περιμένεις να δεις κάποτε το μπουζούκι σαν main instrument στο Metal, στη Reggae, στην EDM κι εγώ δεν ξέρω που αλλού.

     

    13 λεπτά πριν, Ροδανθός είπε

    Εντάξει φίλε μου αν ο χώρος χωρά μόνο την Βίσση και την Βανδή, τότε δεν είναι πια χώρος, είναι ένα κλειστό δωμάτιο για 2 άτομα. Σε κάθε δουλειά θα υπάρχουν 2-3 που θα βγάλουν πολλά. Εγώ θεωρώ δουλειά μια δουλειά που οι περισσότεροι που ασχολούνται με αυτήν βγάζουν τα προς το ζείν και όχι 2-3 και όλοι οι υπόλοιποι να πεινάνε. 

    O συγκεκριμένος χώρος είναι πολύ πιο μικρός πλέον, τα μεγάλα ονόματα και κασέ επίσης. Αυτό δεν σημαίνει ότι όσοι έχουν μείνει πεινάνε, κάθε άλλο. Αλλού πέφτει η πείνα.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    21 minutes ago, Waterfall-K said:

    Όταν γράφω "ό,τι παπαριά του έρθει στο μυαλό" αναφέρομαι γενικά. 

     

    Δεν ταιριάζουν όλα τα όργανα σε όλα τα είδη, οπότε μην περιμένεις να δεις κάποτε το μπουζούκι σαν main instrument στο Metal, στη Reggae, στην EDM κι εγώ δεν ξέρω που αλλού.

     

    O συγκεκριμένος χώρος είναι πολύ πιο μικρός πλέον, τα μεγάλα ονόματα και κασέ επίσης. Αυτό δεν σημαίνει ότι όσοι έχουν μείνει πεινάνε, κάθε άλλο. Αλλού πέφτει η πείνα.

    Το μπουζούκι έγινε σχεδόν εθνικό όργανο των Ιρλανδών την δεκαετία του 70-80 και συνεχίζει. Λέω εγώ τώρα.....χαζομάρες. 

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    24 minutes ago, Waterfall-K said:

    Όταν γράφω "ό,τι παπαριά του έρθει στο μυαλό" αναφέρομαι γενικά. 

     

    Δεν ταιριάζουν όλα τα όργανα σε όλα τα είδη, οπότε μην περιμένεις να δεις κάποτε το μπουζούκι σαν main instrument στο Metal, στη Reggae, στην EDM κι εγώ δεν ξέρω που αλλού.

     

    O συγκεκριμένος χώρος είναι πολύ πιο μικρός πλέον, τα μεγάλα ονόματα και κασέ επίσης. Αυτό δεν σημαίνει ότι όσοι έχουν μείνει πεινάνε, κάθε άλλο. Αλλού πέφτει η πείνα.

    Δεν λέω ότι πεινάνε οι μουσικοί απλά δεν βγάζουν αυτά που πιστεύει ο κόσμος ότι βγάζουν. Αυτό είπα. 

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    1 λεπτό πριν, Ροδανθός είπε

    Το μπουζούκι έγινε σχεδόν εθνικό όργανο των Ιρλανδών την δεκαετία του 70-80 και συνεχίζει. 

    Και τι έγινε? Παίζουν Metal με αυτό? Δεν νομίζω...

     

    1 λεπτό πριν, Ροδανθός είπε

    Δεν λέω ότι πεινάνε οι μουσικοί απλά δεν βγάζουν αυτά που πιστεύει ο κόσμος ότι βγάζουν. Αυτό είπα. 

    Το τι πιστεύει ο κόσμος δεν μας ενδιαφέρει. Ας μείνουμε στο ότι δεν πεινάνε οι μουσικοί του συγκεκριμένου χώρου.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Ένα πρόχειρο Google πάντως να κάνει κανείς για τον Lombardo θα δει πως ΕΙΝΑΙ εκατομμυριούχος (έχουν δηλ. να φάνε και τα δισέγγονα του)

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



  • Ροδανθός -Ο εναλλακτικός(πανδημία)

    Ένα τραγούδια για την παραπληροφόρηση, την πανδημία, τους τσαρλατάνους, και τα θύματά τους.   

    Ροδανθός
    Ροδανθός
    Music 88

    A Roussos - Afraid of You

    Ένα χαλαρό τραγούδι με επιρροές από Maiden

    ginargiros
    ginargiros
    Music 3

    Where the sun falls

    Ετσι για να μπει δυναμικα το φθινοπωρο 😆    

    Superfunk
    Superfunk
    Music 4
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου