Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • Να Αρχίσουμε

       (0 κριτικές)

    roberto30

    Ευχαριστώ πολύ τον ακούραστο Γιώργο Κουρμούλη για την μίξη και το mastering! 

     

    Το είχα γράψει στην αρχή του πρώτου lock down και το ανεβάζω τώρα πριν μας έρθει το επόμενο... 

     

     

    Να Αρχίσουμε

     

    (Verse1)
    Χτίζω κλουβί από μέσα
    την πόρτα μου κλειδώνω
    να μη βγω.

     

    Ζωή που ζω από μέσα
    και κόσμος που αλλάζει
    πριν τον δω.

     

    (Chorus)
    Έλα απόψε να αρχίσουμε
    τη ζωή μας μη σβήσουμε
    πίσω από τζάμια κλειστά
    μια φωνή τραγουδά

     

    μα πόσο χρόνο να αφήσουμε

     

    Έλα απόψε να αρχίσουμε
    τη ζωή μας μη σβήσουμε
    με τα χείλη υγρά
    και τα μάτια θολά 

     

    μα πόσο χρόνο να αφήσουμε

     

    (Verse2)
    Ψάξε να βρεις ένα τρόπο
    την πόρτα μου από μέσα 
    να χτυπώ.

     

    Κάνε ξανά ένα κόπο
    στην μαύρη φυλακή μου 
    σε καλώ


    (Chorus)
    Έλα απόψε να αρχίσουμε
    τη ζωή μας μη σβήσουμε
    πίσω από τζάμια κλειστά
    μια φωνή τραγουδά

     

    μα πόσο χρόνο να αφήσουμε

     

    Έλα απόψε να αρχίσουμε
    τη ζωή μας μη σβήσουμε
    με τα χείλη υγρά
    και τα μάτια θολά 

     

    μα πόσο χρόνο να αφήσουμε
     


    • Like 4

    Feedback χρήστη

    Πρόταση



     

    9 ώρες πριν, dimsonic είπε

    Τα παρε δώσε με τον σερβιτόρο τελείωσαν και τα αρχεία έφτασαν.

     

    Καιρό είχα να ασχοληθώ με "ξένη" δουλειά και είχα αρκετή όρεξη θα έλεγα, σαν ευχάριστο διάλειμμα από τα άλλα βαρειά μου προτζεκτ που έχω φορτώσει στον κόκκορα.

     

    Με λίγα λόγια, εκτός από το σόλο της κιθάρας που είχα βάλει από χτες, διόρθωσα αρκετά πραγματάκια φανερά και μή και το έφερα αρκετά στα γούστα μου.

    Το ενδιαφέρον είναι ότι το κομμάτι έχει πάρα πολλά vocal tracks τα οποία συμμάζεψα αρκετά, ενώ προσπάθησα παράλληλα να ξεκαθαρίσω τα υπόλοιπα στοιχεία, διατηρώντας μια σχετική "βαρύτητα" που φαίνεται να έχει το κομμάτι.

     

    Πρέπει να δηλώσω ότι δεν το έφερα 100% στα γούστα μου διότι δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι είναι ένα κομμάτι με φωνητική κατεύθυνση και επίσης δεν ήξερα αν οι δικές μου κατευθύνσεις θα ήταν προς τα γούστα του συνθέτη, ώστε να προσθέσω όργανα, να αλλάξω όργανα ή να κάνω πιό δραματικές επεμβάσεις στην όλη ενορχήστρωση.

    Αλλωστε από ένα σημείο και μετά δεν μπορούσα να κάνω πολλά, καθώς είχα ένα μόνο stereo track με όλα τα τύμπανα, 3 με κιθάρες και κάπου 15 με φωνές. Και έφαγα αρκετό χρόνο να διορθώσω edits που βολτάρανε καθώς ξεκίνησα να το δουλευω στα 120 bpm ενώ μετά αναγκάστηκα να το πάω στα σωστά 125.

     

    Πέρασα ευχάριστα, ελπίζω να σας αρέσει και για περαιτέρω βελτιώσεις....το συζητάμε.

    roberto125.mp3 8 MB · 2 downloads

    Δημήτρη  σε ευχαριστώ πολύ  που ασχολήθηκες και διέθεσες χρόνο  για το κομμάτι. 

    Οι παρεμβάσεις σου είναι πολλές και δραστικές. Έχεις φέρει μπροστά το μπάσο  που ήταν χαμένο στο διάστημα.  Έχεις πειράξει τις φωνές αρκετά και ακούγονται πολύ διαφορετικά από ότι πριν.

    Το σόλο της κιθάρας μου αρέσει πολύ! 

    Γενικά το mix μου ακούγεται πιο καθαρό.

     

    Χαίρομαι πολύ που πέρασες όμορφα δουλεύοντας το κομμάτι. 

    Πέρασα πολύ όμορφα ακούγοντας την δική σου version. 

     

    Προσδοκώ μελλοντική συνεργασία σε καινούργιο κομμάτι!  

     

    Σε ευχαριστώ πολύ!   

    • Συμφωνώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Θετικό το ότι σου άρεσε!

    Αρα περάσαμε το τεστ.

     

    Δεν είναι μόνο το μπάσο, αν και ίσως αυτό φαίνεται από την αρχή, έγιναν πολλά πράγματα.

    Και επειδή δεν κρατάμε μυστικά και δίνουμε ιδέες ας πούμε πάνω κάτω τι έγινε.

     

    1. Στο μπάσο μπήκε το cla bass της waves με προσομοίωση καμπίνας, compression, παραμόρφωση, καθώς και λίγο eq προηγουμένως. Στο μπάσο έγινε και edit σε μερικά κρίσιμα σημεία γιατί δεν πατούσε καλά

    2. Στα τύμπανα ξεκινήσαμε με maximizer, μετα έπεσε το ART tg mastering της waves που καθάρισε λίγο την εικόνα και διεύρυνε το stereo, και μετά λίγο δυναμικό eq και high shelf. Επίσης μετακινήθηκαν μερικά χτυπήματα στο ταμπούρο στην αρχή. Επίσης high pass στα μέρη που είναι μαζί με το μπάσο.

    3. Οι βασικές κιθάρες δεν πειράχτηκαν. Απλά η ρυθμική έγινε κόπια για double track, έπεσε αρκετό panning και automation σε διάφορα σημεία για να μην "πατάνε" τα φωνητικά. EQ μόνο στις ρυθμικές.

    4. Το δικό μου σόλο παίχτηκε εξ αρχής double track δυο φορές στο α μέρος ενώ το β μέρος είναι ουσιαστικά διαφορετικά μέρη πάνω στην ίδια ιδέα. Φυσικά ήταν hard panned. Παίχτηκε με την deluxe στον neck, με το s-gear σε Marshall plexi με δυο καμπίνες 4Χ12, μικρόφωνα shure 57 και ribbon 160, delay και reverb

    5. Στα φωνητικά στα κύρια μέρη μπήκε το Scheps Omni chanel strip της Waves σε ένα default setting που προτιμώ που έχει de esser, pre, eq, compressor, gate. Παραδόξως δεν έβαλα καθόλου reverb (σχδεδίαζα, αλλά κάποια στιγμή είπα, αρκετά ως εδώ). 

    6. Το βασικό ρεφρεν κοπιαρίστηκε και εγινε hard pan double track. Ενώ δεύτερες, τριτες τέταρτες φωνές πέρασαν στη μέση, αριστερά δεξιά και τέρμα άκρα. Όλα τα clips ματσαρίστηκαν αρκετά σε clip gain.

    7. Τέλος στις δεύτερες τρίτες φωνές έπεσε και το σχετικό auto tune γιατί έτσι πως τραγουδήθηκαν έπρεπε να είναι καρφί, ενώ κάποιες μετακινήθηκαν κάπου και χρονικά για να σβήνουν μαζί, αν και αν ήθελε κανείς να είναι τέλειος θα μπορούσε σ αυτό μόνο να ασχοληθεί μια δυό μέρες. Ο Αποστολος έριξε πολλή δουλειά εκεί (το έχουν αυτό οι τραγουδιστές) και φρόντισε να τραγουδήσει οποιαδήποτε νότα θα μπορούσε να κολλήσει αρμονικά. Χαρακτηριστικές είναι οι καταλήξεις στις λέξεις αρχίσου-με, σβήσουμ-με, αφήσουμ-με που σίγουρα κάτι μαγείρεψε (και φυσικά δεν το πείραξα) όπου ακούγεται σαν ντουμπλάρισμα κιθάρας. Πιστεύω ότι με λίγη δουλειά ακόμα θα μπορούσε να γίνει αλλιώς, εννοώντας προς το καλύτερο. Αλλά μπορεί να χειροτερέψει κι όλας.

    8. Τα βασικά όργανα, κιθάρες, κύριες φωνές, δεύτερες φωνές, τρίτες φωνές, αρμονικές κλπ χωρίστηκαν σε group για να υπάρχει έλεγχος.

    9. Τελος στο master έπεσε το ART TG mastering και το L3 multimaximizer της waves

     

    κάπου εκεί σταμάτησα γιατί από ένα σημείο και μετά δεν γίνεται η δουλειά αυτή εξ αποστάσεως χωρίς να είναι δίπλα σου ο δημιουργός. Μια νότα στη φωνή ή ένα τρέμουλο μπορείς να αλλάξεις και να μήν του αρέσει. Το ίδιο ισχύει για προσθήκη οργάνων ή αλλαγή αίσθησης. Σημειωτέον δεν έκανα master, αλλά ουσιαστικά remix και όπως είπα τα τύμπανα τουλάχιστον ήταν μόνο 1 track.

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Εμπεριστατωμένος και τεκμηριωμένος όπως πάντα! 

    Έριξες πολύ δουλειά!

     

    Στο μόνο που ενίσταμαι είναι ότι δεν είμαι τραγουδιστής :)

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    2 λεπτά πριν, roberto30 είπε

     

    Στο μόνο που ενίσταμαι είναι ότι δεν είμαι τραγουδιστής :)

     

    σε σχέση με μένα ....είσαι σίγουρα !

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Το άκουσα πάλι πριν λίγο, μετά σχεδόν 24 ώρες...

    Όσο ακούς τόσο θες να διορθώσεις.

    Και είναι διαφορετική η αίσθηση από το όταν είναι κάτι δικό σου.

    Το ξένο έχει ένα άλλο μυστήριο μια πρόκληση θα έλεγα.

     

    Τελικά άλλο πράγμα να φτιάχνεις κάτι από το 0 και άλλο να προσπαθείς να βάλεις τις ιδέες σου, έστω διορθωτικές ή βελτιωτικές σε κάτι που φαντάστηκε και έχτισε κάποιος άλλος...

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



  • "Let's Dance" - gkourmoul1

    Κάτι καλοκαιρινό και κάπως πιο σύγχρονο, ηχητικά.  

    gkourmoul1
    gkourmoul1
    Music 3

    Η Γυναίκα μου....live Jamming.

    Από ένα live Jamming στην παραλία της Κινέττας.

    Κβαντική Διεμπλοκή
    Κβαντική Διεμπλοκή
    Music 17

    Freddie's Shuffle

    Είχα καιρό να βγάλω από τη θήκη της τη συγκεκριμένη στρατ που ακούγεται και είπα να την ηχογραφήσω σε ένα απλοϊκό shuffle. Το αφήνω εδώ να υπάρχει για όποιον κάνει κέφι.

    Jazzjoker
    Jazzjoker
    Music 11
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου