Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • Λύχνος - Ο τυφλός προ του Σταυρού

       (2 κριτικές)

    Nekkon

    Μελοποιημένο το ποίημα του Ι. Πολέμη «ο τυφλος προ του Σταυρού» Το ποίημα τονίζει την ευγνωμοσύνη του θεραπευμένου τυφλού στον ευεργέτη του, τον Εσταυρωμένο που δίνει σε όλους μας τον ορισμό της πραγματικής αγάπης που φτάνει ως τη θυσία!


    • Like 6

    Feedback χρήστη

    Πρόταση



    Όμορφο και αισθαντικό , όλο το πόνημα το διατρέχει η πραγματική σας πίστη μαζί με  μια εμφανή καλαισθησία. Σίγουρα τεχνικά θα  μπορούσε να είναι καλύτερο , να έχει άλλη απόδοση το ποίημα και άλλη μορφή η σύνθεση ,όμως ούτε τις γνώσεις έχω για να σας εντοπίσω κάποια αδύναμα  σημεία, άλλα ούτε και  θέλω να σας κρίνω , γιατί μου βγάζει  μια αυθεντικότητα που για μένα ,όλα τα άλλα τα βάζει σε δεύτερη μοίρα.Παρεμπιπτόντως δεν πιστεύω πουθενά ,αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να σνομπάρω ότι γεμίζει κάποιους άλλους.  

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    • Guru

    όντως υπάρχουν κάποιες αδυναμίες στην παραγωγή (προσωπικά θα ήθελα πιο smooth προσέγγιση και στον ήχο και στην ερμηνεία), αλλά είναι ήσσονος σημασίας μπροστά στην σημαντικότητα της δημιουργικής σας έκφρασης... ασχέτως αντικειμένου... κι αυτό που προέχει είναι να αγγίξετε το κοινό στο οποίο απευθύνεστε, πράγμα το οποίο νομίζω ότι το καταφέρνετε επιτυχώς... ένα μεγάλο μπράβο κι από μένα...

     

    ΥΓ υπήρξα πολλά χρόνια προκατειλημμένος με το είδος και γενικά με τον χώρο, μέχρι που μεγαλώνοντας ήρθα τυχαία σε πιο στενή επαφή με κάποιους σημαντικούς ανθρώπους του, που αν μη τι άλλο με έπεισαν ότι ο "θόρυβος" από κάποιες μεμονωμένες "φάλτσες" ανθρώπινες συμπεριφορές δεν αντιπροσωπεύει το όλον και πόσω μάλλον την ουσία του... πλέον αν μη τι άλλο απολαμβάνει τον σεβασμό μου... πρόσφατα μάλιστα ο φίλος και μεγάλος μουσικός και μαέστρος Ευστάθιος Αρβανίτης με κάλεσε να δημιουργήσω και να αναλάβω ένα τμήμα μουσικής τεχνολογίας στο ωδείο της Ιεράς Μητροπόλεως Περιστερίου που διευθύνει... παρότι επιφυλακτικός (περίμενα να αντιμετωπίσω κάτι σαν το πάλε ποτέ συντηρητικό κατηχητικό που είχα ως εντύπωση μέχρι τώρα), όταν διαπίστωσα δια ζώσης την ευχάριστη σύγχρονη δημιουργική ατμόσφαιρα που αποπνέουν οι πολύ καλοί καθηγητές σε συνδυασμό με το ήθος και την ανταπόκριση των μαθητών (διαφόρων ηλικιών και κοινωνικού "ύφους"), δέχτηκα με χαρά... ποτέ μην λες ποτέ...?

    • Like 2
    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    9 ώρες πριν, npap είπε

    όντως υπάρχουν κάποιες αδυναμίες στην παραγωγή (προσωπικά θα ήθελα πιο smooth προσέγγιση και στον ήχο και στην ερμηνεία)

    Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο. Η γνώμη σου έχει ιδιαίτερη βαρύτητα. Πώς πραγματώνεται μια πιο smooth προσέγγιση;

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    • Guru
    12 ώρες πριν, Nekkon είπε

    Πώς πραγματώνεται μια πιο smooth προσέγγιση;

     

    o σχετικά harsh χαρακτήρας της παραγωγής σας μπορεί να οφείλεται σε οποιοδήποτε στάδιο της... από την ηχογράφηση μέχρι το mastering... δεν μπορώ να ξέρω σε ποιο σημείο "ξέφυγε" λίγο το πράγμα προς αυτή την κατεύθυνση... πάντως συνήθως υπερβάλουμε λόγω κούρασης κατά την τελική επεξεργασία... ο εγκέφαλος μειώνει σταδιακά την αντίληψη των "συχνοτικών εξάρσεων" και π.χ. είναι εύκολο να μην παρατηρήσουμε πλέον τα artifact της επίδρασης ενός κομπρέσορα που προσθέσαμε στην αλυσίδα μετά το eq...

     

    τώρα το πως θα πραγματώσουμε "μια πιο smooth προσέγγιση" είναι μια πολύ γενική ερώτηση και μόνο μια πολύ γενική απάντηση μπορώ να σου δώσω... εν γένει λοιπόν, αν ο στόχος μας είναι αυτός (γιατί θα μπορούσε κάλλιστα ένας ανάλογα πιο "σκληρός" ήχος να είναι "άποψή"), πρέπει να έχουμε συνεχώς το "νου" μας ξεκινώντας από τον δημιουργικό πειραματισμό στις ηχογραφήσεις... π.χ. στο στήσιμο κάθε φορά των mics ώστε να μην τονίζονται τα sibilance που μετά είναι δύσκολο να "μαζέψουμε" χωρίς επιπτώσεις στο σύνολο... να μην ξεχνιόμαστε ακούγοντας χαμηλά τόσο ώστε ανάλογα την ποιότητα του μόνιτόρ μας να μειώνεται η σαφήνειά του (στα 83db πάνω κάτω δεν έχουμε καταλήξει τυχαία)... να είμαστε προσεκτικοί στην επιλογή των midi ήχων και στον συνδυασμό τους... σε όλα τα στάδια της επεξεργασίας, να κάνουμε διαλείμματα ή να σταματάμε και να αφήνουμε την συνέχεια για την επόμενη αν αισθανθούμε κούραση (στην ρεαλιστική πράξη να μην υπερβαίνουμε τις 2-3 ώρες ανάλογα την εμπειρία μας χωρίς τουλάχιστον ένα μισάωρο για "απεξάρτηση")... και πολλά άλλα κατά περίπτωση πιο ειδικά τεχνικά tips που όμως το ίδιο το κομμάτι κάθε φορά θα μας ορίζει ως "ηχοληπτική συμπεριφορά"...

     

    22 ώρες πριν, npap είπε

    αυτό που προέχει είναι να αγγίξετε το κοινό στο οποίο απευθύνεστε, πράγμα το οποίο νομίζω ότι το καταφέρνετε επιτυχώς

     

    αλλά όπως σου είπα ήδη είναι ήσσονος σημασίας και να μην ξεχνάς το παραπάνω... όπως και το ότι έγραψα "προσωπικά" γιατί τα στάνταρ μου ως ακροατής δεν αντιπροσωπεύουν συχνά τον μέσο όρο ώστε να προβληματιστείς ιδιαίτερα αν δεν τα καλύψεις πλήρως (αυτό ούτε ο εαυτός μου δεν το καταφέρνει συχνά)... ?

     

    τώρα ως προς την ερμηνεία, η "θεατράλε" προσέγγιση έχει τεράστιες απαιτήσεις και υποκριτικής πλέον της ωδικής για να αποφευχθεί ο "τετραγωνισμός" στην ροή της... το θέμα απαιτούσε την λείανση των "γωνιών" γιατί πραγματευόταν την αγάπη και την ευγνωμοσύνη έννοιες που απέχουν από την "επικότητα" που τουλάχιστον εγώ προσέλαβα στον τρόπο έκφρασης του φίλου μας... 

     

    μην είμαστε όμως κι εδώ αυστηροί με τον ερμηνευτή... άλλωστε όπως αναφέρθηκε ήδη (από τον Σάμυ νομίζω), η μελοποίηση δεν τον βοήθησε... και καταλήγω για όλη την πετυχημένη ως προς τον σκοπό της προσπάθεια, στο ότι πολλές φορές το καλύτερο είναι εχθρός του καλού... ?

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



  • madtown

    ειπα να ανεβασω και ενα που ψηνεται....

    komis dracoulas
    komis dracoulas
    Music 4

    The rain effect

    Καλημέρα. Εύχομαι να είστε καλά. Ενα μικρό κομμάτι όπως ήλθε με την βροχή που κατάφερε να με βάλει να πατήσω το rec μετά απο καιρό. όπως πάντα no edits.

    loucas
    loucas
    Music 15

    Dimitris Mitropanos - 2 nyxtes (HF Bias dub mix)

    Καλησπερα. Πρωτο upload εδω μετα απο αρκετο δισταγμο. Παντα ηθελα να "πειραξω" αυτο το κομματι, γιατι ειναι απο τα αγαπημενα μου. Θα ηθελα καποιο ειλικρινες feedback. Ερασιτεχνης ειμαι και η προσπαθεια δημιουργιας μουσικης ειναι η ψυχοθεραπεια μου κατα κυριο λογο. 

    Supersonicsteve
    Supersonicsteve
    Music 5
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου