Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • Καλογερικό

       (4 κριτικές)

    Ali Barout

    Ένα κοινότυπο 32μετρο θεματάκι "καραμέλα". Πολύ θα ήθελα να το έχω κάνει με την τρομπόνα, αλλά ας όψεται η ψυχοσύνθεσή μου. Προς το παρόν, έγραψα κιθάρα για πολλές φάπες. Το θέμα είναι εύκολο, το σόλο είναι δύσκολο. Κι αν παραμυθιάστηκα την πρώτη ώρα ότι "μπορεί να θέλει λίγο μελέτη", όχι. Θέλει μετάγγιση εγκεφάλου. Ως εκ τούτου, παραθέτω κάτωθι επιπροσθέτως το πλεαλόν, προς εξέτασιν και κεφαλοκλείδωμα.

     

     


    • Like 18

    Feedback χρήστη

    Πρόταση



    χωρίς να θέλω να μειώσω την προσπάθεια ή τα σχόλια των υπολοίπων εμένα ως παίξιμο μου φάνηκε σαν παίξιμο σεσιονά που διαβάζει πρίμα βίστα ή έστω σε δεύτερη ή τρίτη (μέχρι εκεί) και ηχογραφεί.

    Για άνθρωπο που δεν είναι κιθαρίστας δεν το συζητώ είναι σχεδόν απίστευτο.

    Αλλά σαν καθαρά κιθαριστικό, ως τυπικός γκρινιάρης έχω τις ενστάσεις μου.

    Οι νότες δεν έχουν σώματα, υπάρχει περισσότερη επιλογή των ανώτερων ρέτζιστερ, και κάποιες σβήνουν γρήγορα, ενώ υπάρχει αέρας γύρω τους ώστε να έχουν λίγη διάρκεια.

    Δεν ξέρω πως γράφτηκε, εγώ θα είχα μεγάλη δυσκολία και θα έφτιαχνα και 50 takes και κοπτοραπτική.

     

     

    μπήκα στη μαύρη λίστα?

    • Συμφωνώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Πέρα από την πλάκα. Καταλαβαίνω ότι όταν ένας άνθρωπος είναι ψυχοπαθής έχει πολλά διαφορετικά ακούσματα (όπως εγώ), και μπορεί να παίξει ΜΕΤΡΙΟΤΑΤΑ πολλά όργανα, έχει ένα wow factor όλο αυτό. Σα να δεις παπά να κάνει break dance ξέρω γω, ή να κάνει τριπλό κίκφλιπ. Αλλά αν το δεις πιο ψύχραιμα το νούμερο τσίρκου πέρα από την πρώτη ακρόαση/ανάγνωση, βλέπεις ότι δεν έχει αυτά που κάνουν τον παίχτη παίχτη. Δεν είναι ότι είμαι και του πεταματού μουσικά, αλλά και σε κανένα όργανο δεν έχω να επιδείξω κάτι το ιδιαίτερο. Και δεν το λέω ούτε με θλίψη, ούτε κρυφοπερήφανα, ούτε τίποτα. Το λέω μετα λόγου γνώσεως, ψύχραιμα, ξέροντας να ακούω επαγγελματίες παίχτες, μέτριους, ερασιτέχνες, να εκτιμάω στοιχεία του καθένα, και επίσης ξέροντας να μην διστάζω να παίζω προκειμένου κάτι από τη σφαίρα της φαντασίας να το φέρω στον κόσμο τον υλικό, να το κάνω ήχο. Αλλά το πράγμα το δουλεμένο, ο πρότερος έντιμος βίος σε ένα όργανο, η μελέτη, οι αναφορές, φαίνονται.

     

    Αν είχα κερδίσει το τζόκερ και είχα στη μπάντα καμια 20αρια εκατομμύρια δε θα έπαιζα νότα. Θα φώναζα σεσσιονάδες και θα έλεγα "για παίχτε ρε παιδιά εδώ κάτι που μου ήρθε τώρα." Και θα κάλυπτα την ανάγκη μου 100%. Η ανάγκη μου εμένα είναι να ψάχνω, να σκαρώνω, όχι να παίζω. Με πιάνετε πώς το βλέπω εγώ το πράγμα;

    • Like 4
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    • Moderator
    1 ώρα πριν, dimsonic είπε

    Αλλά σαν καθαρά κιθαριστικό, ως τυπικός γκρινιάρης έχω τις ενστάσεις μου.

     

    Καλά τα λες, αλλά με αυτή τη λογική ίσως δεν πρέπει αρκετοί από μας να δηλώνουμε κιθαρίστες.

     

    Δηλαδή για forum με κυρίως ερασιτέχνες, αυτό το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό και σίγουρα ανήκει στο τοπ 5% (σαν συνολικό αποτέλεσμα, χωρίς να απομονώσω τα κιθαριστικά μέρη).

     

    Ενστάσεις πάντα μπορούν να υπάρχουν και καλό είναι να υπάρχουν, δεν συζητάω αυτό, μην παρεξηγηθώ.

    • Συμφωνώ 2
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    14 λεπτά πριν, BillTrantos είπε

     

    Καλά τα λες, αλλά με αυτή τη λογική ίσως δεν πρέπει αρκετοί από μας να δηλώνουμε κιθαρίστες.

     

    Δηλαδή για forum με κυρίως ερασιτέχνες, αυτό το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό και σίγουρα ανήκει στο τοπ 5% (σαν συνολικό αποτέλεσμα, χωρίς να απομονώσω τα κιθαριστικά μέρη).

     

    Ενστάσεις πάντα μπορούν να υπάρχουν και καλό είναι να υπάρχουν, δεν συζητάω αυτό, μην παρεξηγηθώ.

     

    δε με διαβάζεις Μπιλ

    2 ώρες πριν, dimsonic είπε

     

    Για άνθρωπο που δεν είναι κιθαρίστας δεν το συζητώ είναι σχεδόν απίστευτο.

     

    Δεν ξέρω πως γράφτηκε, εγώ θα είχα μεγάλη δυσκολία και θα έφτιαχνα και 50 takes και κοπτοραπτική.

     

     

    μπήκα στη μαύρη λίστα?

     

    κιθαρίστες δεν δηλώνουμε.

    όπως βλέπεις έχω και τον εαυτό μου μέσα.

    Όμως έχουμε ακούσματα και μπορούμε να πούμε πως ακούγεται.

     

    Πιστεύω ότι το κοινο του νοιζ έχει ανεβεί πολλές σκάλες και ως τα επιτεύγματα των ερασιτεχνών μουσικών αλλά και αντίστοιχα ως προς την κριτική ικανότητα.

    Αλλο να επαινούμε εδώ την συνολική προσπάθεια, άλλο την συνθετική ικανότητα, άλλο την ηχοληπτική, άλλο την ερμηνευτική, εκτελεστική.

    Νομίζω ότι γενικά πλέον μπορούμε να είμαστε πιό προσεκτικοί στους επαίνους μας για να βοηθάμε τον κάθε φίλο που εκτίθεται. 

    Με αφορμή το συγκεκριμένο που ως κιθαριστική προσέγγιση από άνθρωπο που δεν δηλώνει καν σαν κύριο όργανο την κιθάρα το επίτευγμα είναι σημαντικό και άξιο επαίνων, θέλω να πω ότι μπορούμε πια να είμαστε πιό φειδωλοί στα λόγια μας. Και αυτό συμπεριλαμβάνει όλους.

    Είναι μια παγίδα που μπορεί να πέσουμε και τελικά να είμαστε 20-30 νοματαίοι που ευλογάμε τα γένια μας.

     

    (σας το είπα ότι θα μπω στη μαύρη λίστα)

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    15 λεπτά πριν, BillTrantos είπε

    Καλά τα λες, αλλά με αυτή τη λογική ίσως δεν πρέπει αρκετοί από μας να δηλώνουμε κιθαρίστες.

     

    Δηλαδή για forum με κυρίως ερασιτέχνες, αυτό το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό και σίγουρα ανήκει στο τοπ 5% (σαν συνολικό αποτέλεσμα, χωρίς να απομονώσω τα κιθαριστικά μέρη).

    Όχι. Διαφωνώ. Αυτό είναι το ακριβώς αντίθετο απ' ό,τι θέλω να επιτύχω, και ολισθαίνουμε σε δρόμους άδικης και στενάχωρης εσωστρέφειας έτσι. Σίγουρα δεν είναι 5%, έχω εδώ μέσα ακούσει απείρως καλύτερα πράγματα. Έχω ακούσει και απλά πράγματα ψυχωμένα. Έχω ακούσει και πράγματα που είναι έτοιμες επιτυχίες.

     

    Πάμε αλλιώς: Ξέρεις ποιον θεωρώ εγώ καλόν μπαγλαμά; Αυτόν που κάνει κρρρρΡΡΡΡΑ ΚΑ κρρρρρΡΡΡΡΡΡΑ ΚΑ και σε πάει τραίνο. Δύο ακκόρντα; Δύο ακκόρντα. Αυτά χρειάζονται γι' αυτή τη μουσική. Αυτόν που παίζει καπρίτσια του παγκανίνι στον μπαγλαμά δεν τον έχω σε υπόληψη. Χάνει την ουσία. Μπράβο του δηλαδή, αλλά οκ. Ο πρώτος για μένα είναι μπαγλαμάς, ο δεύτερος όχι. Εγώ κάτι τέτοιο κάνω, όπως ο δεύτερος. Αυτός είναι ο διαχωρισμός.

     

    Μην ψαρώνετε με καθρεφτάκια ρεεεεει! Βαράτε και ανεβάζετε!❤️💖❤️

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    • Moderator

    Υπάρχει μεγάλη εσωστρέφεια γενικά κυρ Αλί μου, εδώ στην κοπέλα μου μπροστά δεν παίζω, θα παίξω σε σας που αρκετοί είστε και γνώστες;

     

    Κι εγώ σαν κι εσένα ψυχασθενής περίεργος είμαι με κουλά ακούσματα, πάνω στο χαρτί δε βγαίνουν όμως.

     

    Χαίρομαι παρ'όλα αυτά να ακούω κι εσένα και τον dimsonic και τον gkourmoul και τα άλλα παιδιά που ανεβάζετε τη δική σας ουσία στο New Music. Και ειλικρινά, δεν είστε αποτρεπτικός παράγοντας, ίσα ίσα που καμιά φορά θα πιάσω κιθάρα/πλήκτρα εκτός "προγράμματος" χάρη σε σας. Αλλά αυτή είναι άλλη κουβέντα, άσχετη με το κομμάτι σου.

     

    Μπράβο από μένα και πάλι, θα ήμουν πολύ χαρούμενος/γεμάτος αν έγραφα έτσι, οπότε δεν έχω λόγο να γράψω ενστάσεις. Αυτό ήθελα να πω με τα παραπάνω μου σχόλια, αλλά μάλλον δεν το εξέφρασα σωστά.

    • Like 3
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    6 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

    Αυτόν που παίζει καπρίτσια του παγκανίνι στον μπαγλαμά δεν τον έχω σε υπόληψη.

    Υπαρχει ατομο που παιζει καπριτσια του Παγκανινι σε μπαγλαμα? Αυτο θα ηθελα να το δω! Δε ξερω τι νοημα θα ειχε αλλα πλακα θα ειχε σιγουρα. Κ μαλλον θα ηταν 8 χρονων απο Κινα.

    • Like 1
    • Χαχα 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Μόλις τώρα, billaraskats27 είπε

    Υπαρχει ατομο που παιζει καπριτσια του Παγκανινι σε μπαγλαμα?

    Σίγουρα θα υπάρχει! Με πολλή μελέτη όλα γίνονται. Αξίζει όμως τόση μελέτη για μια φάρσα; Χμμμμ...🤔

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    7 λεπτά πριν, billaraskats27 είπε

    μαλλον θα ηταν 8 χρονων απο Κινα.

     

    Είναι σίγουρο, ανατομικά μιλώντας, καθώς έχουμε ιδανικά πάχη δακτύλων...

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



  • Hollow Expectancy

    Ο cos_dr επιστρέφει στο music  με ένα ακόμα αισιόδοξο😃 κομμάτι. Ένα κομμάτι στο οποίο χρησιμοποιεί την αφρόκρεμα των virtual ιnstruments και effects της Native Instruments και Spectrasonics, με τη γνωστή και απαράμιλλη ικανότητά του για ένα τόσο εκπληκτικό αποτέλεσμα, άξιο θαυμασμού που θα ικανοποιήσει, θα γεμίσει την ψυχή του ακροατή.    Ένα ακόμα μέλος της Studio One Collection, του εκπληκτικού αυτού DAW με την υποστήριξη των mastering effects της σουίτας T-Racks.    Οι και

    cos_dr
    cos_dr
    Music 12

    Μπασκίνες

    Τούτ’ οι μπάτσοι που ‘ρθαν τώρα, τι γυρεύουν τέτοιαν ώρα;    Άρχισαν τις αγριάδες, έπιασαν τους τσαμπουκάδες, και το παίζουν κεχαγιάδες, θα μας βάλουν σε μπελάδες.    Βγήκανε με τις μπαλάσκες, και μας γράψανε για μάσκες. Εξαπολύοντας φενάκες.   Ήρθαν απ’ την Νέα Σμύρνη,  όπου επέβαλαν ειρήνη, ρίχνοντας παντού στρυχνίνη, δίχως ίχνος ντομπροσύνης.   Πέφτει απρόκλητα και χέρα, βρε

    mad_nassos
    mad_nassos
    Music 6

    Going Uphill

    Ανηφορικό και δυστροπο 😉    

    Superfunk
    Superfunk
    Music 5
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου