Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • Καλογερικό

       (4 κριτικές)

    Ali Barout

    Ένα κοινότυπο 32μετρο θεματάκι "καραμέλα". Πολύ θα ήθελα να το έχω κάνει με την τρομπόνα, αλλά ας όψεται η ψυχοσύνθεσή μου. Προς το παρόν, έγραψα κιθάρα για πολλές φάπες. Το θέμα είναι εύκολο, το σόλο είναι δύσκολο. Κι αν παραμυθιάστηκα την πρώτη ώρα ότι "μπορεί να θέλει λίγο μελέτη", όχι. Θέλει μετάγγιση εγκεφάλου. Ως εκ τούτου, παραθέτω κάτωθι επιπροσθέτως το πλεαλόν, προς εξέτασιν και κεφαλοκλείδωμα.

     

     


    • Like 18

    Feedback χρήστη

    Πρόταση



    12 λεπτά πριν, dimsonic είπε

    Και γω χειριστής πλήκτρων είμαι, αλλά μετά πέφτει το ποντίκι της αρκούδας

    Καλά αν μου ήταν εύκολο και είχα μεγάλη όρεξη, θα είχα ρίξει τρελό πετσόκομμα! Αλλά σε τέτοιο τέμπο πελαγώνω να κάνω πετσοκόμματα. Ό,τι έπαιξα έπαιξα.

    11 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

    Εσείς είστε χειρισταί, εγώ είμαι χείριστος.

    Στις σέντρες με αριστερό εξωτερικό φάλτσο που δε σε έχω δει, μπορεί. Σε όλα τα υπόλοιπα άριστος. (Δεν πιστεύω να πήρες TSLA τελικά; 🤔)

    • Χαχα 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    2 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

    Καλά αν μου ήταν εύκολο και είχα μεγάλη όρεξη, θα είχα ρίξει τρελό πετσόκομμα! Αλλά σε τέτοιο τέμπο πελαγώνω να κάνω πετσοκόμματα. Ό,τι έπαιξα έπαιξα.

     

    άλλο midi άλλο audio.

    Εκεί το πετσόκομμα είναι μπελάς.

    Αλλά μην έχεις τύψεις. Οι πρώτοι διδάξαντες ήταν οι Beatles

    • Συμφωνώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    3 λεπτά πριν, dimsonic είπε

    Αλλά μην έχεις τύψεις.

    Μπαααα! Ποτέ! Όλα παρα φύσιν είναι, και η ηχογράφηση η ίδια. Οπότε το πετσόκομμα δεν το θεωρώ ιδιαιτέρως κλεψιά. (Έχω παρατηρήσει όμως ότι οι περισσότεροι φίλοι μου μουσικοί το θεωρούν κλεψιά, αλλά δεν καταλαβαίνουν οτι προτιμώ τα φρέσκα τέικ που έχουν το κατιτίς τους κι ας έχουν και 5 νότες τζούφιες που φτιάχνονται από το τέικ 100 που εχουν λιώσει το κορμί τους, εχει χαθει κάθε ενθουσιασμός και ας έχει όλες τις νότες σωστές)

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    3 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

    Μπαααα! Ποτέ! Όλα παρα φύσιν είναι, και η ηχογράφηση η ίδια. 

     

    έτσι ακριβώς

    το αποτέλεσμα μετράει.

    Αν κάτσω και σου αραδιάσω όπως είπα πιό πάνω τι μαιμουτζουλιές κάνανε οι beatles δεν θα τελειώνουμε.

    Το παν είναι το αποτέλεσμα να είναι καθηλωτικό.

    Η μουσική δισκογραφία (στο στούντιο) είναι μεγάλη κοπτοραπτική

    • Συμφωνώ 3
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    51 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

     

    Αυτό σηκώνει συζήτηση. Δεν ξέρω εάν έχεις δίκιο. Εάν οπότε πιάνεις κιθαρα, τη χειρίζεσαι με τέτοιον τρόπο, τύφλα να έχουν κάποιο παίχτες που ξέρουν 30 τραγουδια και 5 σολίστες.

     

    Έχεις δίκιο οτι σηκώνει συζήτηση. Εγώ θα το θέσω ως εξής. Μου μείνανε, από 4-5 χρόνια σκληρης μελέτης στα 10 μου στο μπουζούκι, κάποια δάχτυλα, που ακόμα λειτουργούν στα 38. Τυχαίνει να μπορώ και κάποιες γνώσεις θεωρίας που έχω να μπορώ να τις εφαρμόσω σε οποιοδήποτε όργανο. Πέραν τούτου, ουδέν.

     

    Αυτός που ακούει μια μουσική πολύ, έχει και τη δυνατότητα να αντλήσει ιδέες και αναφορές από την παράδοση της μουσικής. Μπαίνει στο γήπεδο και παίζει μπάλα. Απλή; Απλή. Σύνθετη; Σύνθετη. Εγώ μπαίνω στο γήπεδο και κάνω ποουλ ντάνσινγκ στα δοκάρια και παίζω μποξ με τα σημαιάκια του κόρνερ. Ενδιαφέρον θέαμα, δεν αντιλέγω, αλλά δεν ειναι μπάλα.🤣

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    11 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

    Αυτός που ακούει μια μουσική πολύ, έχει και τη δυνατότητα να αντλήσει ιδέες και αναφορές από την παράδοση της μουσικής. Μπαίνει στο γήπεδο και παίζει μπάλα. Απλή; Απλή. Σύνθετη; Σύνθετη. Εγώ μπαίνω στο γήπεδο και κάνω ποουλ ντάνσινγκ στα δοκάρια και παίζω μποξ με τα σημαιάκια του κόρνερ.

     

    Ώπα κυρ Αλή μου, τι είναι αυτά που λες?

    Είναι δυνατόν δηλαδής να έχεις γράψει αυτό το κομμάτι (για την σύνθεση και το feel μιλάω), χωρίς να έχεις ακούσει πολύ Τελώνη?

    Γιατί αν όντως δεν έχεις ακούσει πολύ, είσαι μουσικός-θαύμα.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Έχεις απόλυτο δίκιο στον παραλληλισμό σου. Αλλά...

     

    10 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

    Μου μείνανε, από 4-5 χρόνια σκληρης μελέτης στα 10 μου στο μπουζούκι, κάποια δάκτυλα που λειτουργούν...

     

    Όταν μπαίνεις στο γήπεδο και βάζεις γκολακι, από το πουθενά, και βάζεις και δεύτερο, τότε κάτι τρέχει. 

     

    Έχεις τόσο καλή επαφή με τις χορδές, βγάζεις σωστό ήχο, και ΞΈΡΕΙΣ τι να παίξεις όταν χρειαστεί να το παίξεις. Δεν τα βρίσκεις εύκολα αυτά τα συστατικά, ακομα και σε άτομα που είναι κιθαριστες. Ξέρεις να παιζεις κιθάρα. Μπορεί να μην έχεις υλικό δουλεμένο, από επιλογή σου, αλλά αυτό αλλάζει οπότε εσύ θέλεις.

     

    Όπως λέει και ο Βάι, δεν χρειάζεται κανείς να δουλέψει τις αδυναμίες του. Αν επικεντρωθεί εκεί που είναι δυνατός, θα γίνει πολύ ξεχωριστός παιχτης (ή κάτι παρόμοιο). Άρα, μη επικεντρώνεται σε όλα αυτά που δεν ξέρεις. Ασχολησου με αυτά που κάνεις καλά στην κιθαρα, αξιοποίησε τα και συνέχισε να μας εκπλήσσεις.

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    2 ώρες πριν, gkourmoul1 είπε

    Όταν μπαίνεις στο γήπεδο και βάζεις γκολακι, από το πουθενά, και βάζεις και δεύτερο, τότε κάτι τρέχει.

     

    Ή είσαι πολύ κωλόφαρδος, ή έχεις πεντάρι πιασμάν το κοράκι.

    Γιατί ως γνωστόν, υπάρχουν δύο ειδών άνθρωποι.

    Οι καλοί άνθρωποι, και οι διαιτητές.

    • Χαχα 2
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



  • Return

    Ενα κομμάτι για το φθινόπωρο που ερχεται (και αλλα τετοια ρομαντικα 🤣)        

    Superfunk
    Superfunk
    Music 3

    A Roussos - Afraid of You

    Ένα χαλαρό τραγούδι με επιρροές από Maiden

    ginargiros
    ginargiros
    Music 4

    Γιώργος Αβραμίδης - Το παιχνίδι γυρίζει

    Ο Θεσσαλονικιός τρομπετίστας τον οποίον γνωρίσαμε από τους Επισκέπτες και τους 100°C του Γιάννη Αγγελακα αλλά και από τους Polkar και τους Εκμέκ, για πρώτη φορά ύστερα από 5 προσωπικούς δίσκους κυκλοφορεί ένα τραγούδι του οποίου όλα τα συστατικά (στίχοι, μουσική, ερμηνεία) τα υπογράφει ο ίδιος. Ένα τραγούδι με τόνο αισιοδοξίας αφού στην τελική...το παιχνίδι γυρίζει. Έντονες οι επιρροές από  Γιάννη Αγγελακα, Παύλο Παυλίδη αλλά και Στερεο Νοβα χωρίς να λείπει και το προσωπικό ύφος του τρομπετίστα

    g.avram
    g.avram
    Music 5
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου