Προς το περιεχόμενο
  • Ανακαλύψτε τη μουσική του Noiz
  • Αργησες να ρθεις

       (0 κριτικές)

    takisdi

    Αλλο ενα τραγουδι για την παρεα του noiz που μπορει να αρεσει το ειδος της μουσικης,ξερω εχει το θεματακι του στον ηχο του Μπασου και καποια s στη φωνη καποια στιγμη θα διορθωθει.

    Ελπιζω να σας αρεσει.

     


    • Like 3

    Feedback χρήστη

    Πρόταση



    Η φωνή είναι ΠΟΛΥ ψηλά, και τα τύμπανα σε αρκετές φάσεις δεν ακούγονται. Και όταν ακούγονται είναι αρκετά επιθετικά, με κάτι αφύσικα γυρίσματα, ειδικά στο ταμπούρο που ακούγεται σαν κάποιος να ρίχνει με καλάσνικοβ...

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Σαν παραγωγή έχει πολλά θέματα στον ήχο.

     

    Πέρα από αυτό, γράφεις με τρόπο που σε εκφράζει, έχεις ιδιαίτερο στυλ και μπράβο σου γι' αυτό. 

    • Like 1
    • Συμφωνώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Τάκη καλό είναι να πάρεις ένα πρόγραμμα για να στήνεις τα τύμπανα καλύτερα. Δοκίμασε το ez drummer.

    Τα τύμπανα ακούγονται σαν να έχεις χρησιμοποιήσει έτοιμες λούπες ή τύμπανα από κάποιο παλιό αρμόνιο. 

     

    Η φωνή είναι αρκετά πιο μπροστά από τα υπόλοιπα όργανα

     

    Όλα φτιάχνουν, συνέχισε να κάνεις αυτό που σε ευχαριστεί. Εμείς εδώ είμαστε να ακούμε!

     

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Είναι ένα χάος φίλε Τάκη μα καλύτερο απ το προηγούμενο σε όλα τα επίπεδα. Τη φωνή την έχεις πολύ έξω και την έχεις φορτώσει με συναίσθημα που δεν μπορεί να αποδώσει. Δοκίμασε πριν τεαγουδήσεξ δέκα λεπτά για ζέσταμα ντο ρε μι κτλ και πάλι πίσω. Αυτό θα σε βοηθήσει.  

    Συνολικά ήταν μια καλύτερη από την προηγπύμενη προσπάθεια αν και δεν άντεξα να το ακούσω όλο. 

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Σπαω το κεφαλι μου ποιον  παλιο τραγουδιστη μου θυμιζεις.Το κομματι θελέι συμμαζεμα αλλα εμενα μου αρεσει ,εχει κατι το ιδιαιτερο και συμβαινουν ωραια πραγματα μεσα.

    • Ευχαριστώ 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    5 ώρες πριν, Panos Kostagiannis είπε

    Σπαω το κεφαλι μου ποιον  παλιο τραγουδιστη μου θυμιζεις.Το κομματι θελέι συμμαζεμα αλλα εμενα μου αρεσει ,εχει κατι το ιδιαιτερο και συμβαινουν ωραια πραγματα μεσα.

    Σε ευχαριστω Pano πραγματι θέλει συμμάζεμα αλλά μπράβο σου που διακρίνεις ότι συμβαίνουν ωραία πράγματα εκεί!

    Στις 10/5/2022 στις 4:39 ΜΜ, roberto30 είπε

    Τάκη καλό είναι να πάρεις ένα πρόγραμμα για να στήνεις τα τύμπανα καλύτερα. Δοκίμασε το ez drummer.

    Τα τύμπανα ακούγονται σαν να έχεις χρησιμοποιήσει έτοιμες λούπες ή τύμπανα από κάποιο παλιό αρμόνιο. 

     

    Η φωνή είναι αρκετά πιο μπροστά από τα υπόλοιπα όργανα

     

    Όλα φτιάχνουν, συνέχισε να κάνεις αυτό που σε ευχαριστεί. Εμείς εδώ είμαστε να ακούμε!

     

    Τα προγράμματα τα εχω να τα δουλέψω προσπαθώ Roberto σιγά σιγά.

    Στις 10/5/2022 στις 3:43 ΜΜ, gkourmoul1 είπε

    Σαν παραγωγή έχει πολλά θέματα στον ήχο.

     

    Πέρα από αυτό, γράφεις με τρόπο που σε εκφράζει, έχεις ιδιαίτερο στυλ και μπράβο σου γι' αυτό. 

    Gkourmoul έχει θέματα το είχα φτιάξει πριν ένα μισού χρόνο δεν το ξαναείδα.

    Σε ευχαριστω για τα ιδιαίτερα σχόλια.

    Ακουσα σήμερα τραγούδια σου βρήκα ύφος deep purple κ scorpions πολυ καλός .

    Αυτη είναι η δουλειά σου ποσά χρόνια παίζεις?

    Μπραβο σου.

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    4 ώρες πριν, takisdi είπε

    Gkourmoul έχει θέματα το είχα φτιάξει πριν ένα μισού χρόνο δεν το ξαναείδα.

    Σε ευχαριστω για τα ιδιαίτερα σχόλια.

    Ακουσα σήμερα τραγούδια σου βρήκα ύφος deep purple κ scorpions πολυ καλός .

    Αυτη είναι η δουλειά σου ποσά χρόνια παίζεις?

    Μπραβο σου.

     

     

    Ο εχθρός του καλού είναι ...το καλύτερο λένε. Υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης στον τρόπο που κάνεις τη μίξη, ώστε να ακούγεται υψηλότερης ποιότητας αποτέλεσμα. Και αυτό ισχύει για όλους εμάς τους ερασιτέχνες.

     

    Ευχαριστώ που άκουσες και δικά μου κομμάτια και χαίρομαι που σου αρεσαν. Έχω επαφή με τη μουσική από μικρός. Παίζω 5 χρόνια ηλεκτρική κιθάρα και ασχολούμαι με την παραγωγή από την πρώτη καραντίνα. Όλα αυτα ερασιτεχνικά και στον ελεύθερο μου χρόνο.

    Έχω πολύ μικρή εμπειρία, αλλά εδώ μέσα υπάρχουν πολύ έμπειρα άτομα, τα οποία σε κάθε βήμα της παραγωγής με έχουν βοηθήσει με τις συμβουλές τους. Και μόνο που ακούω τα κομματια τους, είναι ένα μάθημα για μένα. Στην ουσία, από εκείνα επηρεαστηκα και πάτησα το πρώτο μου rec στον υπολογιστή.

    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Πολλά θεματάκια σε ένα ενδιαφέρον αρχικά κομμάτι.

    Τα προβλήματα εντοπίζονται στην έλλειψη εμπειρίας στην παραγωγή. Λέγοντας παραγωγή δεν εννοώ τις τεχνικές μίξης ηχογράφησης κλπ. Λέω την έννοια της άποψης του παραγωγού, δηλαδή το τι πρέπει να ακουστεί και πως και στην συνέχεια με ποιά μέσα θα υλοποιηθεί αυτό.

    Ο παραγωγός πρέπει να έχει τεράστια γκάμα από ακούσματα ώστε να ξέρει τι ταιριάζει σε κάθε τραγούδι ώστε να το πλαισιωσει κατάλληλα.

    Εδώ βλέπουμε παράξενα πράγματα.

    Ξεκινάμε με κάποια υποτονικά υποστηρικτικά τύμπανα που παραδόξως χτυπάνε στη μπότα τρίηχα σαν του μακαρίτη του Bozo (0.03 και πέρα). Και μάλιστα αυτό το μοτίβο επαναλαμβάνεται και επαναλαμβάνεται αλύπητα μέχρι το τέλος.

    Η κιθάρα δεξιά (0.15) ενώ φωνάζει θέλω αρπίσματα παίζει 2/4 συνέχεια. Στο δε 1.10 - 1.24 κανεις δεν καταλαβαίνει τι γίνεται δεξιά.

    Οι ρυθμικές distorted (0.38) εμφανίζονται ξεκάρφωτες και με τον ίδιο τρόπο εξαφανίζονται.

    Τα τύμπανα γενικά δεν έχουν ισορροπία. Άλλα ακούγονται χαμηλά άλλα ψηλά. Τα δε γεμίσματα όπου έρχονται (0.28 - 0.54- 1.01 - 1.07 - 2.47) δεν ταιριάζουν με τον συνολικό ήχο.

    Το μπάσο με έναν άδειο ήχο έρχεται και μπερδεύεται με τη φωνή στο 0.49 και αποπροσανατολίζει, γιατί συχνά "χώνεται  ανάμεσα στα πόδια" της φωνής. .

    Το πιάνο είναι λιτο και συμπαθητικό σαν ήχος, αλλά παίζει πολύ πολύ απλοϊκά, στο στυλ γεμίζω μια δυο πάνω ή κάτω από την τονική του εκάστοτε ακόρντου και επιστρέφω και δεν λείπουν και τα "λαθάκια" (1.05) ή "ψαξίματα" (3.07 έως 3.20 και μετά) . Στις περιπτώσεις αυτές ίσως ένα ακόρντο θα ήταν προτιμώτερο από ένα μπρος πίσω. Αλλά και πάλι αφού ηχογραφήσεις τα "ψαξίματα" μετά με το midi τα γυρνάς σε κάτι πιό πειστικό.

    Λυτρωτικό το "φλάουτο" στο 1.34 και γενικά όλο αυτό το interlude, αν και του χαλάει την εικόνα και εκεί η επαναλαμβανόμενη υπερβολικά χρήση της gated/chopper ρυθμικής δεξιά. Αυτά τα ενδιαφέροντα κιθαριστικά εφέ είναι καλό να παίζονται για μερικά μέτρα και τέλος. Δεν είναι για χόρταση που λέμε. Για ο,τιδήποτε όμορφο ή "εύρημα" σε ένα κομμάτι. Απαξ και αρχίσει να επαναλαμβάνεται είναι μετά ενοχλητικό.

    Τωρα, η φωνή είναι ενδιαφέρουσα, έχει καλή χροιά, και μένα κάτι μου θυμίζει-σίγουρα ένα φίλο μου-, αλλά φαίνεται ότι είναι ερασιτεχνική, ενώ σαν θέμα η όλη ανάπτυξη φωνητικά χαρακτηρίζεται σε γενικές γραμμές φλατ, ενώ η όλη του αίσθηση δίνει μια ρετρό γεύση, πχ...ας πούμε Κώστας Καράλης και γενικά όχι μοντέρνο άκουσμα. (δεν είναι τυχαίο και άστοχο το σχόλιο για Λομπεργκ/Βόγλη, αν και πάει πολύ πιό παλιά από αυτό που λεω εγώ)

     

    Μετά από όλα αυτά τα αρνητικά, που προσωπικά είναι τα πράγματα που ζητάω να ακούσω όταν ανεβάζω ένα κομμάτι, θα σταθώ στην σοβαρή προσέγγιση της όλης δομής του κομματιού, των ωρών που φαίνεται ότι αφιερώθηκαν και το συνολικό μεράκι. Και αυτά σε συνδυασμό με τα άλλα 2 που ανέβασες.

    Εχουμε μια ερασιτεχνική προσπάθεια που θέλει να γίνει κάτι παραπάνω και έχει τα φόντα. Ξέρω εδώ παιδιά που ανέβασαν πολύ πιό μέτριες προσπάθειες και έχουν εξελιχθεί ανέλπιστα καλά.

    Δεν θέλω να ευλογήσω τα γένια της κοινότητας, αλλά αδιαμφισβήτητα έχει βοηθήσει πολύ κόσμο να σταθεί στα πόδια του και να πάει σε πολύ πιό αξιοπρεπές επίπεδο από όσο όταν ξεκίνησε.

     

     

     

    Επεξεργασμένο από dimsonic
    • Like 1
    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    1 ώρα πριν, dimsonic είπε

    Πολλά θεματάκια σε ένα ενδιαφέρον αρχικά κομμάτι.

    Τα προβλήματα εντοπίζονται στην έλλειψη εμπειρίας στην παραγωγή. Λέγοντας παραγωγή δεν εννοώ τις τεχνικές μίξης ηχογράφησης κλπ. Λέω την έννοια της άποψης του παραγωγού, δηλαδή το τι πρέπει να ακουστεί και πως και στην συνέχεια με ποιά μέσα θα υλοποιηθεί αυτό.

    Ο παραγωγός πρέπει να έχει τεράστια γκάμα από ακούσματα ώστε να ξέρει τι ταιριάζει σε κάθε τραγούδι ώστε να το πλαισιωσει κατάλληλα.

    Εδώ βλέπουμε παράξενα πράγματα.

    Ξεκινάμε με κάποια υποτονικά υποστηρικτικά τύμπανα που παραδόξως χτυπάνε στη μπότα τρίηχα σαν του μακαρίτη του Bozo (0.03 και πέρα). Και μάλιστα αυτό το μοτίβο επαναλαμβάνεται και επαναλαμβάνεται αλύπητα μέχρι το τέλος.

    Η κιθάρα δεξιά (0.15) ενώ φωνάζει θέλω αρπίσματα παίζει 2/4 συνέχεια. Στο δε 1.10 - 1.24 κανεις δεν καταλαβαίνει τι γίνεται δεξιά.

    Οι ρυθμικές distorted (0.38) εμφανίζονται ξεκάρφωτες και με τον ίδιο τρόπο εξαφανίζονται.

    Τα τύμπανα γενικά δεν έχουν ισορροπία. Άλλα ακούγονται χαμηλά άλλα ψηλά. Τα δε γεμίσματα όπου έρχονται (0.28 - 0.54- 1.01 - 1.07 - 2.47) δεν ταιριάζουν με τον συνολικό ήχο.

    Το μπάσο με έναν άδειο ήχο έρχεται και μπερδεύεται με τη φωνή στο 0.49 και αποπροσανατολίζει, γιατί συχνά "χώνεται  ανάμεσα στα πόδια" της φωνής. .

    Το πιάνο είναι λιτο και συμπαθητικό σαν ήχος, αλλά παίζει πολύ πολύ απλοϊκά, στο στυλ γεμίζω μια δυο πάνω ή κάτω από την τονική του εκάστοτε ακόρντου και επιστρέφω και δεν λείπουν και τα "λαθάκια" (1.05) ή "ψαξίματα" (3.07 έως 3.20 και μετά) . Στις περιπτώσεις αυτές ίσως ένα ακόρντο θα ήταν προτιμώτερο από ένα μπρος πίσω. Αλλά και πάλι αφού ηχογραφήσεις τα "ψαξίματα" μετά με το midi τα γυρνάς σε κάτι πιό πειστικό.

    Λυτρωτικό το "φλάουτο" στο 1.34 και γενικά όλο αυτό το interlude, αν και του χαλάει την εικόνα και εκεί η επαναλαμβανόμενη υπερβολικά χρήση της gated/chopper ρυθμικής δεξιά. Αυτά τα ενδιαφέροντα κιθαριστικά εφέ είναι καλό να παίζονται για μερικά μέτρα και τέλος. Δεν είναι για χόρταση που λέμε. Για ο,τιδήποτε όμορφο ή "εύρημα" σε ένα κομμάτι. Απαξ και αρχίσει να επαναλαμβάνεται είναι μετά ενοχλητικό.

    Τωρα, η φωνή είναι ενδιαφέρουσα, έχει καλή χροιά, και μένα κάτι μου θυμίζει-σίγουρα ένα φίλο μου-, αλλά φαίνεται ότι είναι ερασιτεχνική, ενώ σαν θέμα η όλη ανάπτυξη φωνητικά χαρακτηρίζεται σε γενικές γραμμές φλατ, ενώ η όλη του αίσθηση δίνει μια ρετρό γεύση, πχ...ας πούμε Κώστας Καράλης και γενικά όχι μοντέρνο άκουσμα. (δεν είναι τυχαίο και άστοχο το σχόλιο για Λομπεργκ/Βόγλη, αν και πάει πολύ πιό παλιά από αυτό που λεω εγώ)

     

    Μετά από όλα αυτά τα αρνητικά, που προσωπικά είναι τα πράγματα που ζητάω να ακούσω όταν ανεβάζω ένα κομμάτι, θα σταθώ στην σοβαρή προσέγγιση της όλης δομής του κομματιού, των ωρών που φαίνεται ότι αφιερώθηκαν και το συνολικό μεράκι. Και αυτά σε συνδυασμό με τα άλλα 2 που ανέβασες.

    Εχουμε μια ερασιτεχνική προσπάθεια που θέλει να γίνει κάτι παραπάνω και έχει τα φόντα. Ξέρω εδώ παιδιά που ανέβασαν πολύ πιό μέτριες προσπάθειες και έχουν εξελιχθεί ανέλπιστα καλά.

    Δεν θέλω να ευλογήσω τα γένια της κοινότητας, αλλά αδιαμφισβήτητα έχει βοηθήσει πολύ κόσμο να σταθεί στα πόδια του και να πάει σε πολύ πιό αξιοπρεπές επίπεδο από όσο όταν ξεκίνησε.

     

     

     

    Ευχαριστω για το χρόνο που αφιέρωσες για να το ακουσεις με τόση προσοχή και επίσης για τα λεπτομερή σχόλια dimsonc όπως έγραψα το έκανα mixdown πριν ενάμισι χρόνο ήξερα ότι έχει διαφορά αλλά εδώ από τα παιδιά  άκουσα πιο πολλά βοηθητικά σχόλια σιγά σιγά όσο μπορούμε θα βελτιωνόμαστε .

    Να εισαι καλα!

    Συνδέστε για να σχολιάσετε
    Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες



  • Freaky Pop - Got heart

    this is my new project "Freaky Pop" it comes with all my 90's vibes.. enjoy people!

    George Falkas
    George Falkas
    Music 1

    madtown

    ειπα να ανεβασω και ενα που ψηνεται....

    komis dracoulas
    komis dracoulas
    Music 4

    The rain effect

    Καλημέρα. Εύχομαι να είστε καλά. Ενα μικρό κομμάτι όπως ήλθε με την βροχή που κατάφερε να με βάλει να πατήσω το rec μετά απο καιρό. όπως πάντα no edits.

    loucas
    loucas
    Music 15
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου