Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/24/24 σε όλα
-
2 βαθμοί
-
active δεν υπαρχει λογος να παρεις εκτος αν θελεις να δουλεψεις σε live θα παρεις ομως passive ηχεια. αν παρεις passive κονσολα θα παρεις active ηχεια ετσι πανε αυτα. τωρα γισα το σπιτι/home studio δεν χρεiαζεσαι active, παρε μια xenyx1204 και θα εισαι κομπλε. https://www.thomann.de/gr/behringer_xenyx_x1204_usb.htm2 βαθμοί
-
Πραγματι η ολη φαση με τα DAW ειναι σα να μαθαινεις ενα οργανο, ενα δυσκολο οργανο μαλιστα οχι κανα καζου. Οπως ομως και εσυ γουσταρεις ΠΑΝΚΣ, και εμαθες να κοπανας αρκετα για να βγαλεις πανκς, δεν εβγαλες Μπαχ, πανκς εβγαλες ( νομιζω δηλαδη, ππαραδειγμα λαιμαι) Ετσι και ενας ερασιτεχνης χομπιστας θα μαθει τις λειτουργιες αυτες που θα του επιτρεψουν να κανει τη δουλεια του. Το 10% που αναφερεις στην ουσια δεν ειναι θεμα ερασιτεχνη εναντια του επαγγελματια, αλλα αναγκες εναντια των λειτουργιων του DAW. Γιατι αυτα τα προγραμματα εξελισσονται για δεκαετιες, και εχουν ενσωματωσει απιθανα σεναρια, τα οποια ουτε ο επαγγελματιας θα αξιοποιησει ποτε. Για παραδειγμα ας πουμε στο cubase μπορεις να αντιστρεψεις τα πληκτρα, και να ειναι τα μπασα στα δεξια και να ανεβαινουν οι νοτες προς τα αριστερα. Υπαρχει περιπτωση να το αξιοποιησεις αυτο; Η ταχυτητα που εχει ο επαγγελματιας δεν αφορα το συνολο των δυνατοτητων του προγραμματος, αλλα την καθημερινη τριβη του με το υποσυνολο εκεινο που αφορα τη δουλεια του. Αντιστοιχα και ενας ερασιτεχνης που εχει πολυωρη τριβη, θα μπορεσει να εχει μια αξιοπρεπη ταχυτητα στα πραγματα που τον αφορουν, αφου αλλωστε δεν εχει και το ρολοι του στουντιο να γραφει και να τον αγχωνει. Το συντριπτικα μεγαλυτερο μερος του audio εξοπλισμου που πωλειται αφορα οχι καθαρα επαγγελματικο εξοπλισμο αλλα consumer και prosumer προιοντα. Ετσι και τα DAW κυκλοφορουν και σε εκδοσεις πιο προσιτες που απευθυνονται σε ερασιτεχνες, και διαθετουν πραγματι ενα υποσυνολο των δυνατοτητων που ομως αρκει για να καλυψει τις αναγκες ενος home studio. Το οτι εσυ δεν ενδιαφερεσαι για τη φαση και προτιμας το στουντιο, δε λεει τιποτα ουτε για το ενδιαφερον των υπολοιπων, ουτε για το πως εχουν επιλεξει να καλυψουν τις αναγκες τους, ουτε στην τελικη για το ποιο χομπι να επιλεξουν. Αλλωστε αν ειναι μια φορα παραταιρο να κανεις μουσικη στο σπιτι σου με ενα DAW, ειναι 100 φορες πιο παραταιρο να κανεις ΠΑΝΚΣ με σεσιοναδες και ειδικους στο cubase Αν δεν το ζησεις πατροπαραδοτα σε υπογες και καταληψεις ως πιτσιρικας αστο καλυτερα.1 βαθμός
-
Χωρίς αναφορά στα προγράμματα που έχεις δουλέψει και χωρίς να αναφέρεις γιατί είναι πιο φιλικό για εσένα σε σχέση με τα άλλα δεν μπορεί να βγει εύκολα συμπέρασμα. και τα άλλα άμα τα σετάρεις σε υπολογιστή με τις προτεινόμενες προδιαγραφές θα πετάνε επίσης. Δε θα συμφωνήσω πως είναι απίθανο. Είμαι ζωντανό παράδειγμα γιατί δουλεύω με DAW και γενικά υπολογιστές και ηχογραφήσεις 40 χρόνια και μάλλον έχω πάει να γράψω σε περισσότερα στούντιο από εσένα και έχω κάνει και περισότερα demo από εσένα και επαγγελματική δουλειά από εσένα. Και ρισκάρω να πιστέψω πως οι περισσότεροι γνώστες τουλάχιστο συμφωνούν μαζί μου. Το ποσοστό "δυνατοτήτων" που θα πιάσεις είναι πολύ μεγαλύτερο, ιδιαίτερα στην εποχή που οι εταιρείες αλλά και χρήστες τσακώνονται ποιος θα κάνει tut;orial. Με τα tutorial τα επίσημα γίνεσαι γνώστης τεραστίου ποσοστού των δυνατοτήτων εν έτει 2024 αρκεί να έχεις χρόνο και να ασχοληθείς "σοβαρά" και να έχεις βασικές μουσικές γνώσεις και γνώσεις ηχογράφησης και να έχεις δουλέψει με εξοπλισμό. Σεβαστός και εξαιρετικός ο Τάκης και κομμάτι της σύγχρονης ιστορίας ο Τάκης αλλά άλλη πλάκα θα πάθεις εσύ προφανώς και άλλη άλλοι. Σίγουρα έχει σαφώς περισσότερη, απόλυτη θα έλεγα εμπειρία στην παραγωγή, αλλά αυτά που λες για το cubase είναι να παθαίνεις πλάκα εσύ λιγο παραπάνω από τους άλλους. Εσύ σίγουρα καλά κάνεις και πηγαίνεις και είναι σίγουρο πως πρέπει να μείνεις σε αυτό Σάμη μου. Δεν ισχύουν βέβαια για όλους. Από ένα σημείο και μετά κανένας δεν καθυστερεί και κανένας δεν ψάχνει. Πλεόν στην εποχή μας θεσπίστηκε και η τηλεεργασία, τα μαθήματα εξ αποστάσεως, βγάζουν σχολές και πανεπιστήμια άνθρωποι από το σπίτι τους και γενικά δεν είναι είναι ανάγκη για να πάνε όλοι στο στούντιο για να κάνουν παραγωγή γιατί δεν δουλεύουν όλοι με τα ίδια μέσα και δεν είναι όλοι στο ίδιο επίπεδο. Βγαίνουν πολύ καλά πράγματα από τα σπίτια πλέον παραγωγών. Βέβαια, στο είδος που πραγματεύεσαι εσύ που θέλει πολύ στήσιμο για να γράψεις όργανα και γνώσεις είναι λογικό να προτιμάται το στούντιο. Υπάρχουν όμως ακόμα και συμφορουμίτες που έχουν τρομερά home studio χιλιάδων ευρώ, όχι εγώ βέβαια αν και έχω software ακριβο και πίστεψε με μπορούν να τα εκμεταλλευτούν τα προγράμματα στο έπακρο και να κάνουν επαγγελματικότατες παραγωγές, ηχογραφήσεις και ότι άλλο. 2024. Προχωρήσαμε. Το παραδέχονται και οι ιδιοκτήτες στο Abbey Road στο ντοκιμαντέρ του NETFLIX. Έρχονται σε εμάς, είπαν, για την εμπειρία και το στήσιμο αλλά τα κάνουν πλέον και μόνοι τους αν θέλουν πολύ καλά γιατί υπάρχει η πληροφορία, η γνώση και τα εργαλεία διαθέσιμα......... και στην κουτσή Μαρία.1 βαθμός
-
Το juju ή τζουτζου είναι αφρικανική μαγεία με ειδώλια και φίλτρα, 10 φορές πιο ισχυρό από το γούντου ή voodoo1 βαθμός
-
Δηλαδη το μικροφωνο δουλευει μια χαρα, αλλα εσυ ψαχνεις να βρεις μια λυση σε ενα προβλημα που δεν υπαρχει; Επειδη τι ακριβως, σε ενοχλει αισθητικα να ειναι το knob στο τερμα; Κανε τη δουλεια σου εκει οπως εισαι και μια χαρα, ενα φτηνο behringer και ενα φτηνο steinberg προιον πηρες, αφου δουλευουν και γραφουν χωρις θορυβους και μαλιστα με το gain στο φουλ τραβηξες 21, τι το ψαχνεις παραπανω δεν καταλαβαινω. Αν βαλεις ενδιαμεσα και αλλη φτηνια, και μαλιστα μαρκα μ'εκαψες, θα τελειωσει η τυχη σου, αυτο ειναι το σιγουρο.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Το έχω ξαναγράψει σε παλιότερο πόστ,δέν ήθελα να το αναφέρω πρόσφατα σε άλλο tread για να μήν την χαλάσω σε ανθρώπους καθότι είδα οτί και άλλοι έκαναν,η σκέφτονται να κάνουν την συγκεκριμένη αγορά αυτής της κάρτας, που αποτελεί το πιό σύντομο δοκιμαστικό σε κάρτα ήχου που έχω κάνει στην ζώη μου,μαζί με μιά Avid που είχαν βγάλει με τα pro tools,αλλά πιστεύω οτί το να μένει κάποιος μακριά απο κάρτες ήχου που βγάζουν εταιρείες που η δουλειά τους είναι να βγάζουν DAW,θα κάνει την ζωή τους πιό εύκολη. Το μίξερ που έχεις βάλει,ότι και να γράφει,που είναι λέει και κάρτα ήχου,αποτελεί άλλη μιά ρώσικη ρουλέτα με 5 θέσεις γεμάτες και μία κενή. Εγώ λέω να κάνω 2-3 βήματα πιό πίσω και να σου προτείνω εταιρείες όπως την soundcraft σε αυτήν την κατηγορία,που δέν είχα ποτέ σπίτι,αλλά τουλάχιστον την έχω δεί και χρησιμοποιήσει έξω και κάνει μιά χαρά την δουλειά της.1 βαθμός
-
O φιλόξενος χώρος του NOIZ πρέπει να είναι σεβαστός από όλους και αυτό εκφράζεται με τον σεβασμό στους κανόνες κατά τον τρόπο συμμετοχής. Το Noiz είμαστε όλοι μας. Να είμαστε όλοι καλά και όποιος δεν μπορεί να τηρήσει κανόνες και να σεβαστεί συμφορουμίτες, να κοπεί. Από τη ρίζα. Καληνύχτα. Και να μην μπαίνει με άλλους λογαριασμούς επειδή την έφαγε γιατί δεν άκουγε για να κάνει κακό από εκδίκηση. Να δεχτεί την τιμωρία του και να κάτσει σε μια γωνία μόνος του να σκεφτεί τι έκανε. Και αν το έκανε παρ όλες τις ευκαιρίες, επανειλημμένα, ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕ! ADIOS Καληνύχτα!!! Ζήτω το NOIZ μας!1 βαθμός
-
Καλός και ο Orange, δεν το συζητώ, όμως σε αυτά τα λεφτά για λαμπατο combo made in UK εγώ θα πήγαινα καρφί στον 2525c mini Jubilee (που έχει και παραπάνω gain από τον JCM 800 2203) : https://www.thomann.de/gr/marshall_2525c_mini_jubilee_combo.htm0 βαθμοί
-
224112024.mp3 ...μια καληνύχτα με ένα έτοιμο pattern..Γεια μας. It's a beast.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
O Marc Storace είναι ο τραγουδιστής των Krokus τους οποίους έμαθα παλιά μέσα από την καταπληκτική διασκευή τους στο Ballroom Blitz των Sweet. To 1980 μετά τον θάνατο του Bon Scott του ζητήθηκε να περάσει οντισιόν για τους AC/DC αλλά αρνήθηκε γιατί λέει πήγαιναν καλά τα πράγματα με τους Krokus (υπέρτατη μ@λ@κία από μέρους του imho). Το 2016 ξαναεμφανίστηκε το όνομά του σε λίστα υποψηφίων πάλι για τους AC/DC αλλά για αντικαταστάτης του Brian Johnson αυτή τη φορά.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Solution. Ά ρε Κωστάκη, read the fucking manual. Στο midi io από multi αλλάζει σε single ή hybrid και that's it!! RTFM0 βαθμοί
-
Ο βασικός λόγος για να το γυρίσει κάποιος στο resolve είναι ο controller του πάντως. Και σε καλή τιμή, μιας και παίρνεις και την full έκδοση0 βαθμοί
-
Καλησπερίζω την παρέα! Είχα κάποιο καιρό να ανεβάσω βιντεάκι αλλά ήρθε επιτέλους η ώρα και πάλι! Πρόκειται για μια απ'τις πολύ αγαπημένες μου μπάντες και για το title track του άλμπουμ με το οποίο τους γνώρισα και κόλλησα! Nevermore και This Godless Endeavor λοιπόν! Για τα των ηχογραφήσεων έχουμε και λέμε: --- Ηχογραφημένο, μιξαρισμένο στο Reaper. --- Masterαρισμένο με T-racks. --- Τα ντραμς είναι ένας συνδιασμός MDL Ultimate Heavy Drums (το 90%) και το suite του KRIMH απ'την Bogren Digital (το άλλο 10%) --- Μπάσο είναι το Grove Bass της Submission Audio. --- Ρυθμικές και lead κιθάρες είναι με το MLC S_zero 100 της Bogren Digital. --- Κάρτα ήχου η Focusrite Scarlett 18i20. Περιμένω γνώμες!!! \m/0 βαθμοί
-
Καλησπέρα στο forum, αναρτώ ένα βιντεάκι από άλλη μια χειροποίητη κατασκευή που ολοκλήρωσα πρόσφατα. Πρόκειται για μια υβριδική, όπως λέει και ο τίτλος, κιθάρα, που (υποτίθεται τουλάχιστον ότι) ενσωματώνει και ακουστικό και ηλεκτρικό ήχο. Κι επειδή στην "τέχνη" δεν υπάρχει παρθενογένεση, να πω ότι βασίστηκα στην Taylor t5z που κυκλοφορεί, με τις δικές μου αλλαγές (βελτιώσεις...εννοείται) Δεν το συνοδεύω από φωτογραφίες της ολοκληρωμένης κιθάρας, καθώς πρόλαβα να τελειώσω μόνο το πρώτο κομμάτι της παρουσίασης, οπότε δε θέλω να κάνω spoiler που λεν και στο χωριό... Θα ακολουθήσει και το 2ο κομμάτι σύντομα.0 βαθμοί
-
Ευχαριστώ Nekkon! Καταλαβαίνω το επιχείρημά σου και η αλήθεια είναι ότι στο 2ο μέρος θα κάνω μια αναφορά στους τεχνικούς περιορισμούς που συνάντησα εγώ στο δικό μου "πείραμα", και που κάνει γενικά τις υβριδικές κιθάρες απλά μέτριες και στα δύο τερέν... Κατά τη γνώμη μου ο σημαντικότερος λόγος (πέραν πχ του μεγέθους του σκάφους) είναι οι διαφορετικές χορδές, πχ οι μπρούτζινες (της ακουστικής) δε μπορούν να παράξουν την ίδια απόκριση σε ηλεκτρικούς μαγνήτες, και αντίστοιχα οι ατσάλινες δε γίνεται να κουδουνίσουν τόσο γλυκά και γεμάτα, όσο ποιοτικό piezo "μαγνήτη" και να βάλεις. Επίσης, θα πρέπει κάθε ήχο να τον στείλεις στον αντίστοιχο ενισχυτή, αλλιώς θα βγει έτσι κι έτσι... Βέβαια, η Taylor στην t5z, όσο και η Fender στις Acoustasonic, νομίζω περνάνε τον ήχο από active κύκλωμα που με software βελτιώνει το αποτέλεσμα, κάτι σαν τα presets των modelers. Με τον καιρό γενικά βγαίνουν ολοένα και καλύτερες κιθάρες και σε αυτό τον τομέα. Πολύ ωραία πχ η Emerald virtuo που είναι και carbon fiber. Ακριβά χόμπι... Τώρα σε ποιους απευθύνονται? Τέτοια κιθάρα έχει νόημα σε λάιβ, αν έχεις και ακουστικά και γκαζωμένα τραγούδια στο setlist, βολεύει να έχεις "μία για όλα" αντί να κουβαλάς δύο κιθάρες. Επίσης, αν είσαι ο μοναδικός κιθαρίστας της μπάντας και χρειάζεται στα μισά του τραγουδιού να αλλάξεις όργανο. Κάτι αντίστοιχο ήταν παλιότερα η doubleneck του Sambora, αλλά αυτή είναι σα δίφυλλη ντουλάπα... Δεν είναι για τους πολλούς, όντως.0 βαθμοί
-
Πολυφωνία του usb audio παίζοντας από 4 φωνές και πάνω σε τι. Από ποιό controller. Σε αυτό μόνο το plug-in? Γενικά? Με το MODX να παιζει το ρόλο του interface μάλλον και να μην περνάνε πάνω από 4 νοτες over midi. Δεν ξέρω αν έχουν ρυθμίσεις οι drivers αν κατάλαβα καλά της yamaha ή να δεις το μενού του οργάνου. Κάτσε μη σε βοηθήσει κανάς χρήστης που το δουλεύει ως audio interface , εγώ δεν είμαι qualified, δεν έχω το όργανο, είμαι φτωχός.0 βαθμοί
-
ΙΜΗΟ το θέμα από έναν βαθμό και πάνω έχει να κάνει πιθανώς με το innovation. Αμιγώς ηλεκτρικές με τα καντάρια, αμιγώς ακουστικές να φάνε και οι κότες... Οπότε από κατασκευαστικής άποψης έχει ενδιαφέρον το υβρίδιο. Και βέβαια από τη στιγμή που έχουν γίνει και έχουν ξαναγίνει τα πάντα όλα με τα συμβατικά μοντέλα, τα hybrid παντός είδους, είναι μια "διέξοδος" για να ξεφύγουμε από τα "τετριμμένα". Τώρα, το αν μας αρέσουν ή όχι αυτή είναι μεγάλη κουβέντα... Ακολουθεί υβρίδιο0 βαθμοί
-
@killbill το μικρόφωνο αυτό έχει απλά χαμηλό output: Sensitivity (mV/Pa @ 1kHz): 10 δηλαδή όταν μετρήθηκε σε 94dB SPL (1 pascal) με ένα 1KHz tone έβγαλε output 10millivolt. Συγκρητικά, ένα u87 βγάζει 28millivolt, πολύ παραπάνω.0 βαθμοί
-
Δεν τα έχω δουλέψει, αλλά τα πολλά effects την κάνουν τη ζημιά. Βέβαια και τα ΝΙ και τα άλλα που έχω είναι τιγκα στα effects αλλά από τον 5600Χ και μετά δεν αντιμετώπισα ποτέ high cpu usage, προσωπικά.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ευχαριστώ πολύ Terry! Θα το δείξω στο δεύτερο μέρος, αλλά οκ.. Ας το πάρει το ποτάμι: Τρίφτηκε όλη η κιθάρα μέχρι το ξύλο και στην επόμενη (και τελευταία) προσπάθεια προτίμησα tru-oil που χρησιμοποιούν για φινίρισμα στα κοντάκια των όπλων. Αυτό πήγε εξαιρετικά και ήταν πολύ εύκολο και στην εφαρμογή!0 βαθμοί
-
Το περίμενα. Και σε εμένα, αλλά πολύ πιο σπάνια γιατί εκεί που γράφω ορχηστρικά πετάω μέτρα death metal και μετά σκυλάδικο και εκνευρίζονται.0 βαθμοί
-
Στα σπάργανα, κάτι ψήνεται, Τρώμε κάτι και συνεχίζουμε OLA KALA -BASEIS.mp30 βαθμοί
-
Δεν είδα κάποια αναβάθμιση. Χτες έτρεξα το Analog στα ίδια επίπεδα χρήσης του επεξεργαστή. Ειδικά στα Rhodes και στα Πιάνα. Το pigments δεν το έχω δει ακόμα διότι δεν το χρησιμοποιώ. Κατεβαίνουν αγαπητέ.0 βαθμοί
-
Με τα updates γίνεται δουλειά. Και το πρώτο MONTAGE ESP δε δούλευε όπως η νέα έκδοση, είχε προβλήματα και έχει ακόμα, θα βελτιωθεί κι άλλο και αυτό θέλει βελτιώσεις, όπως είχα αναφέρει π..χ στο θέμα του τι και πως γράφεται στο automation0 βαθμοί
-
Όταν δουλεύεις με αυτά γιατί ξέρω πως γράφεις και τι δυνατότητες έχεις, πες μας. Κατεβαίνουν κρυφά οι άγγελοι από τον ουρανό να ακούσουν?0 βαθμοί
-
Εγώ απλά είμαι και παιχνιδάς, ήμουν τουλάχιστο γιατί δε νομίζω να ξανααναβαθμιστώ για παιχνίδια ξανά, γέρασα γι αυτό και είχα τα οφέλη των αναβαθμίσεων και στα μουσικά προγράμματα. Έχεις απόλυτο δίκιο. Και εγώ αν το είχα το PC αμιγώς για μουσική θα το έστηνα διαφορετικά, δε θα είχα αυτά που έχω μέσα με όλο το κόστος σε θόρυβο κλπ. Ευτυχώς, η GPU με μουσική τουλάχιστο δουλεύει με μηδενικό RPM τους ανεμιστήρες, έχω ΑΙΟ υδρόψυξη και ρυθμίσεις eco για χαμηλές θερμοκρασίες και καταναλώσεις. Γενικά με τα νέα components και τις custom ή default quiet ρυθμίσεις των mobo στους PWM controllers και τα αντίστοιχα FANS κλπ. μπορείς να μειώσεις πάρα πολύ τον θόρυβο και σε ένα σχετικά τούμπανο σύστημα και να χαίρεσαι τις επιδόσεις του στα μουσικά προγράμματα.0 βαθμοί
-
Παντως, αν το PC το εχουμε για μουσικη μονο, πλεον το να ΜΗΝ βαλουμε τελειως τουμπανο cpu μοιαζει η σωστη λογικη. Αλλωστε αν δεν τραβαει και πολλα βατ ο επεξεργαστης, ειναι και ΠΟΛΥ πιο ευκολο να κανουμε ενα αθορυβο συστημα που ταυτοχρονα θα ειναι και αξιοπιστο σε μακροχρονια και παρατεταμενη χρηση, ο μεγαλο εχθρος του hardware ειναι η θερμοκρασια. Αλλωστε ποσα montage ταυτοχρονα να θελουμε τελοσπαντων0 βαθμοί
-
Και τον δουλεύω σε ρυθμίσεις eco υπόψη γιστι αν τον βάλω full να δουλεύει γιατί κάνω και αλλα πραγματα τραβάω πολλά watt χωρίς λόγο και κάνω οικονομία. Για audio εφαρμογές είναι τουλάχιστο για τα σημερινά δεδομένα overkill και είναι και γέρος πια. Ασπρομαλλης.0 βαθμοί
-
Μια χαρά είναι το usage . Τα ΑRTURIA είναι φανταστικά αλλα δεν είμαι τόσο πλούσιος για να τα έχω όλα. Το θεμα είναι και στο loading. Αν δοκιμάζεις πχ να αλλάζεις ήχους κατά την αναπαραγωγή ενός μεγάλου project με πολλα βαριά VST, αν είσαι όπως εγώ βιαστικός και βίαιος στις κινήσεις, πως αντιμετωπίζει η CPU την κατάσταση. Όσο πιο δυνατή, τόσο καλύτερα και έχουν βελτιωθεί αίσθητα τα DAW στη διαχείριση της.0 βαθμοί
-
1) Θελει μεθοδο για να τσιτωσουμε ενα PC, ειδικα αν δεν εχουμε απενεργοποιησει τις πατεντες με τα ρολογια που ανεβοκατεβαινουν κλπ η cpu ενδειξη μπορει να μας ξεγελασει και να νομιζουμε οτι ζοριζεται χωρις να ισχυει. Η πιο ασφαλης ενδειξη ειναι να αρχισουν τα κλικς και τα pops, οποτε ξερουμε οτι οντως το φτασαμε στα ορια του. 2) Τα arturia ειναι οντως βαρια, και το τραγικο ειναι οτι απο οτι λενε τουλαχιστον τα αρρωστακια που την ψαχνουν με αυτα μεγαλο μερος του βαρους ειναι για το σκευομορφικο της υποθεσης. 3) Παρολα αυτα, θα πρεπει να λαβουμε υποψη μας οτι ο 5900x ειναι 8 (!) φορες πιο γρηγορος απο τον i5 6700 και 2 φορες πιο γρηγορος απο απο τον i910900, συνεπως μπορουμε να περιμενουμε ενα σαφως χαμηλοτερο cpu load. Δεν ειναι και γραμενο στην πετρα βεβαια αυτο, τα generic benchmarks δε λαμβανουν υποψη το scaling στα low latencies κλπ, αλλα μια ενδειξη την παιρνουμε.0 βαθμοί
-
@cos_dr Δεν θέλω να αποδείξεις κάτι. Αν είχες την Arturia επειδή είναι βαριά ήθελα να δω που φτάνει ο επεξεργαστής. It's ok. Σε μένα intel 5 6th gen φτάνει για πλάκα στο 33% με το που ανοίξει. Στο dell workstation intel i9 10th gen φτάνει στο 12%0 βαθμοί
-
Δεν μπορεί το KOMPLETE SOFTWARE να ανοίξει πολλά INSTRUMENTS ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, όπως π.χ. το KONTAKT πολλά libraries Έχει ένα SLOT για ένα INSTRUMENT και ένα SLOT για FX για να φτιάξεις ένα patch π.χ. δικό σου. Μετά πρέπει να επιλέξεις άλλο για να γράψεις στο ίδιο track, στο ίδιο κανάλι μέσα από το SOFTWARE.0 βαθμοί
-
Και να φανταστει κανεις οτι το montage ειναι απο τα πιο ισχυρα hardware digital synths, αν οχι το ισχυροτερο. Αν βαλεις και στο λογαριασμο οτι πλεον εχουμε και φοβερες εξομοιωσεις κλασσικων αναλογικων, μαζι με ολα τα αλλα που μας δινει η φαση, εφε, πολυκαναλα κλπ, ενα PC ειναι πλεον κλασεις ανωτερο ακομα και απο τα στουντιο που γραφτηκαν ολα τα αριστουργηματα του παρελθοντος. Φυσικα δε μιλαμε για χωρους- ηχεια, μικροφωνα και τα τοιαυτα, αλλα σε οτι εχει να κανει με editing, post processing, ηλεκτρονικες πηγες ηχου, βιβλιοθηκες δειγματων, sound fx, mixing, mastering, πλυσιμο, σκουπισμα, καθαρισμα σιδερωμα, σε οτι εχει να κανει δηλαδη με το dsp, χτυπας το PC ακι ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΕΣ, ΤΕΛΟΣ, ολα τα αλλα hardware και μαρντγουερ ειναι για τον φετιχισμο και το φλεξαρισμα, και το ABBEY ROAD να εγραφες για τις δουλειες αυτες ενα PC θα αρκουσε.0 βαθμοί
-
Δεν είμαι ειδικός στο θέμα αλλά μιλώντας ως χρήστης, αλλα στην XLR είσοδο της ur που συνδέεις το πυκνωτικό σου μικρόφωνο, ενεργοποιείς το phantom power? Χρειάζεται στα πυκνωτικά. Διάβασε το manual της. Τέλος αυτό με το input sensitivity δεν έχει σχέση με αυτό που λες για την κονσόλα αυτή που λες. Και σε αυτή την quan θα ενεργοποιήσεις οταν βάλεις το μικρόφωνο το πυκνωτικό πάνω το κόκκινο κουμπάκι που λέει +48V. Και δεν θα αποσυνδέσεις το μικρόφωνο όταν λειτουργουν όλα και είναι ενεργοποιημενο. Δες επίσης το manual της κονσολιτσας. Τα αναγράφουν αυτά συνήθως.0 βαθμοί
-
Μπράβο σου φίλε μια χαρά για σένα δεν έχω ενδοιασμούς είσαι πολύ δυνατός προγραμματιστής στο software editing/Sound design και VST0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Αν εξαιρέσουμε σε βαθμό αναγνωρισιμότητας πως έχω παίξει στην γίδια σκηνή με το Νταλάρα για 10 βράδυα όντας μποθαρίστας στους αδελφούς Κατς, έχω να θυμάμαι πως ένα βράδυ έπαιξα με τις τηλεοπτικές περσόνες 2 τραγουδάκια στο Cat's meow μέσα 80 Γρουπάρα0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Multi/Poly, το νέο synth από την Korg που κυκλοφορεί τον Δεκέμβριο στην τιμή των €950. Εξωτερικά το Multi/Poly είναι ίδιο ακριβώς με τα Korg Wavestate, Opsix και Modwave synths, και οι μόνες διαφορές είναι στο πάνελ του οργάνου και στα ξύλινα πλαϊνά. Το τριών οκτάβων (χωρίς aftertouch) light-weight πληκτρολόγιο είναι κι αυτό ίδιο με τα υπόλοιπα synths της σειράς. Στα της sound engine τώρα, το synth είναι βασισμένο στο Mono/Poly του 1981, ένα γνωστό αναλογικό synth της Korg, αν και το Multi/Poly είναι digital. 4x VA/Wavetable/Waveshaper oscillators, 60-voice polyphony, 4-part multitimbral, διπλό modeled (MS-20/Minimoog/Prophet 5) φίλτρο, 4x DAHDSR envelopes, 5x LFOs, 3x μονάδες εφέ, Kaoss physics engine με X/Y touchpad (όπως και στο Modwave), motion sequencer και διάφορα άλλα καλούδια δείχνουν ότι έχουμε να κάνουμε με ακόμα ένα σοβαρό και βαθύ synth από την Korg. Λογικά αργότερα θα το δούμε και σαν desktop, και ίσως και σε SE edition με 61 πλήκτρα. Η τιμή του πάντως -και αν παραμείνει στα €950- είναι αρκετά τσιμπημένη σε σύγκριση με τα υπόλοιπα synths της σειράς (Wavestate mk2 €739, Modwave mk2 €759, Opsix mk2 €648), που και αυτά με τη σειρά τους ήταν τσιμπημένα σε σχέση με τις πρώτες εκδόσεις. Όπως και να'χει, τα καλύτερα synths της εταιρείας (και μερικά από τα καλύτερα synths της αγοράς γενικώς) είναι τα παραπάνω (synth-wise, το flagship "Nautilus" δεν ανήκει στα καλύτερα της εταιρείας) και κοστίζουν κάτω από €1K. Τρία βίντεο παρακάτω, το πρώτο είναι διαφημιστικό της Korg και τα άλλα δύο είναι reviews από τα γνωστά youtube κανάλια Loopop και BoBeats.0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00