Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/12/24 σε όλα
-
Έχεις μυρίσει καμμένη πλακέτα υπολογιστή; Των συνθ μυρίζει λιγότερο..3 βαθμοί
-
Αυτό εμένα με είχε τρελάνει, είναι καλό concept και αυτό, λίγο ακριβούτσικο αλλά δινει powa!2 βαθμοί
-
Kαι του Ronnie Scott's το DVD είναι εξαιρετικό στο τρόπο που προσεγγίζει το όργανο. Εϊχα τη τύχη να τον δώ στη σκηνή το 2004 και το 2009...με εξαιρετικούς μουσικούς και τζαμαρίσματα. Τι να λέμε τώρα...2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
Ξέρεις...ήταν το Νο2 στις αμέτρητες synth λίστες που έκανα για αγορά. Την 61 ή την 39-keys version. Το ήθελα κυρίως για το sequencer του. Ώσπου ευτυχώς έπεσα πάνω σε ένα φόρουμ που έγραφαν αγανακτισμένοι χρήστες του ότι το sequencer του είναι για τον Μπέο όταν πρόκειται να οδηγήσει external devices/synths/whatever. Με απλά λόγια, σχεδόν άχρηστο στο να οδηγεί οποιαδήποτε εξωτερική συσκευή μέσω MIDI. Άγιο είχα...?1 βαθμός
-
Εννοειται και ειναι ΕΝΑ: Παρτε μεταχειρισμενες ΑμερικΛανικες γιατι τοσα λεφτα για καινουρΓιες Ινδονησια/Κινα/Μεξικο ειναι κριμαΣ1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Για πολλούς αλλά και για εμένα, είναι το κορυφαίο θα έλεγα. Και ας μην το έχω και ας μην πρόκειται να το έχω ποτέ. ? Και λίγο απο το chorus που το πλακώνουν ?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ρε Bill, ώρες ώρες πραγματικά αναρωτιέμαι, διαβάζει κανείς τι γράφει ο άλλος εδώ μέσα, ή απλά μπαίνει και γράφει αυτό που έχει στο μυαλό του να γράψει και φεύγει?? Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να το λέω, ΔΕΝ με ενδιαφέρουν τα soft synths.? 9 (εννιά) χιλιάδες ευρώ έσκασα πριν κάτι μέρες μόνο για hardware synths! Γιατί άραγε??0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Μου αρέσει και εμένα πολύ αυτό το και σκεφτόμουν για to core αλλά τελικά δεν χρειάζεται αν το θες πάρε από Arturia το pigments ?0 βαθμοί
-
Στις περιβόητες synth λίστες που σας έλεγα ότι έφτιαχνα εδώ και κάνα χρόνο, το Waldorf Iridium ήταν μέσα σε πάρα πολλά setups. Έβγαζα το ένα synth, έβαζα το άλλο, ξανάβγαζα κάποιο άλλο και πρόσθετα κάτι άλλο, μπας και χωρέσει τελικά κάπου το Iridium Keyboard και αγοραστεί. Πολύ δύσκολη η απόφαση, αν θα το αγόραζα θα έπρεπε να μην πάρω είτε το Hammond XK4 είτε το Montage M6. Τελικά το άφησα απ'εξω, τα €2,666 που ζητάει η Waldorf είναι εκτός τόπου και χρόνου γι αυτό το -κορυφαίο κατά τα άλλα- synth. Το Iridium Keyboard είναι το μόνο synth που θα ήθελα να προσθέσω στο setup μου, οτιδήποτε άλλο είτε το έχω ήδη, είτε το είχα, είτε δεν με ενδιαφέρει.0 βαθμοί
-
Και καλά κάνεις. Αν και εγώ τα προσέχω πάρα πολύ και τα δικά μου, είμαι πολύ λεπτολόγος στις κινήσεις γι αυτό και τα διατηρώ. Τους φερόμαστε με αγάπη για να μην τα γρατζουνάμε. Και το Triton έχει ένα βαθούλωμα το καημένο από μετάφορα από live στο πορτμπαγκαζ που το είχα σε μαλακή θήκη και δεν τα έβαλα καλά και το πιεσε η βάση και κάποια στιγμή θα το φτιάξω σε έναν.......... πλαστικολόγο. ? Είναι στο πλαστικό εκεί στην smart media slot και θα το φτιάξω μια μέρα, τώρα που το είπα, θα ασχοληθώ. Μήπως βρω και κανα ανταλλακτικό γιατί είναι κρίμα.? Με είχε αφήσει παλιά να παίξω στο hammond στο live του, που το είχα δοκιμάσει αν θυμάμαι καλά γιατί περνάνε και τα χρόνια και παίζει λανθάνουσα μνήμη και βλέπω και κάτι σειρές στο NETFLIX που τελικά με μπερδεύουν και χάνω την επαφή με τα πραγματικά γεγονότα τελευταία. ? Σαν παιδιά του τα έχει. Τυχερός όποιος παίρνει τα μεταχειρισμένα του.0 βαθμοί
-
"Δραχμάς δεν δίδω, Λίρας δεν δίδω, Montage M6 δεν δίδω, synths γενικώς δεν δίδω..."?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Τεράστια η αγορά. Τα πάντα έχει. Καινούρια, συλλεκτικά, μεταχειρισμένα. Τόση μεγάλη αγορά και τεχνολογικά αναπτυγμένη δεν είχαμε ποτέ. Άντε μην σας βάλω κανένα διαγωνισμό σύνθεσης με 16 midi κανάλια και μονάδα ήχου ένα roland sc55. Ο νικητής θα κερδίσει αλλά 16 κανάλια δώρο0 βαθμοί
-
τρομερό και αυτό αλλά έχω native maschine studio και Maschine Jam με Komplete M32 έτσι δεν ήθελα να μπλέξω έχω επένδυση εκεί έχω και όλο το Komplete ultimate αλλά θα το ήθελα τρελό εργαλείο.....0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Δεν νομίζω γιατί το βλέπω και στα μενού. Και φαίνεται και η σύγκριση με το παλιό Montage που σε όλα τα midi mode είναι μια χαρά. Μα είναι δυνατόν να διέκοψαν επίτηδες το note transmission του arpeggiator? Δεν υπάρχουν αυτά. Τουλάχιστο αν ήταν ανάγκη να πάρω, τώρα ξέρω πως θα πάρω το MONTAGE το προηγούμενο γιατί μιλάμε θα τα είχα σπάσει όλα εδώ μέσα, δε θα μπορούσα να δουλέψω. Τώρα, σκέφτομαι πόσες φορες και από το Triton και κυρίως από το V-Synth έχω οδηγήσει τα VST γράφοντας δικά μου arpeggios ιδιαίτερα με το δεύτερο από τον υπέροχο arpeggiator-step sequencer combo για να προχωράω και γρήγορα π.χ. γράφω την μπασογραμμή και μετά την αναπαράγω στο VST για να αλλάζω και τονικότητα στο progression μου εύκολα και γρήγορα και γίνεται transmission και όλων των άλλων midi πληροφοριών κατά το παίξιμο και πολλές φορές οδηγώ τα VST έτσι για να ψάξω ήχους. Με το Montage αυτό το καινούργιο θα άκουγα κάναν καλό arpeggiator pattern που θα γούσταρα, θα πήγαινα να το χρησιμοποιήσω στα VST και δεν θα μπορούσα απευθείας. Τουλάχιστο ελπίζω να τον γράφει στον δικό του Sequencer και να το έστελνα σαν midi file εστω, ως workaround γιατί άμα δεν το κάνει ούτε αυτό, τον παίζει μόνο αναπαραγωγή, θα το έβαφα μπλέ και θα το πέταγα στη θάλασσα. ?0 βαθμοί
-
Οι συγκεκριμένες αλλαγές στο midi implementation ακριβώς επειδή είναι αλλαγές και είναι πρωτοφανείς για τις δεδομένες ανάγκες αυτών που παίρνουν τέτοια όργανα και τις θεωρούν στανταρ ακριβώς όπως ειπώθηκε από το 1990, αποκλείοντας την ανάγκη για εξτρά εξοπλισμό δρομολόγησης, είναι ΑΔΙΑΝΟΗΤΕΣ. Αυτό με τον arpeggiator με άφησε ΧΑΖΟ, δεν είναι δυνατόν να το έχουν βγάλει και να μην μπορείς να εκπέμψεις τις νότες του. Δηλώνω πάλι ΕΞΑΛΛΟΣ και ευτυχώς που δεν είμαι κάτοχος γιατί τώρα θα διαπραγματευόμουν με τον ειδικό διαπραγματευτή της αστυνομίας για να παραδοθώ αφού θα τους είχα καθαρίσει και θα είχα ταμπουρωθεί στο εξοχικό. ? Δεν τα παίρνω ψύχραιμα αυτά. Κρίμα πραγματικά για το όργανο που και εγώ το έχω κατά τα άλλα εκθειάσει και είχα εκθειάσει και παλαιότερα την πρωτοπορία θα έλεγα της Yamaha και στο DAW integration που έχει ξεκινήσει πάνω από 15 χρόνια τώρα και αναγκάζει και τις άλλες να ακολουθήσουν και τώρα πυροβολεί τα πόδια της χωρίς καν εξήγηση, θέλω να δω τι γράφουν στα forum οι χρήστες γι αυτό πραγματικά και θα μπω να γράψω κι εγώ, μάλιστα θα τραβήξω και μια από τις φωτο του waterfall και θα το παίξω registered user, θα δω μηπως κάνω και καμια φωτό με τον φίλο τον Μάκη με το photoshop ότι το έχω και καλά. ?Έφτασα μέχρι εκεί δε το βίντεο, δεν είδα παρα κάτω μην πάθω κανα εγκεφαλικό απόψε και δω και τίποτε άλλο κουλό. Πραγματικά, κρίμα για το όργανο. Κρίμα. ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Που το είδες αυτό? Το ακριβώς αντίθετο συμβαίνει στο δεύτερο σκέλος της πρότασης σου. Η τιμή του Montage 6 ήταν στα €3,500 στην Ελλάδα. Η τιμή του Montage M6 είναι στα €3,850, σιγά τη διαφορά δηλαδή. Το Μ μοντέλο δεν είναι μια απλή αναβάθμιση του πρώτου Montage, είναι ένα πολύ διαφορετικό synth στον soft και hardware τομέα.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Η συζήτηση είναι εν τω μεταξύ ανάμεσα σε 4-5-6 χρήστες συναδέλφους. Ένας έχει το όργανο του θέματος. Προσωπικά θα έπαιρνα το K2700 της Kurzweil. Κάνα δυο που ξέρω το έχουν στην πίστα και δεν το πηγαινοφέρνουν. Η πλειοψηφία παίζει με Nord Stage λόγω ποιότητας δειγμάτων, φορητότητα κι στυλ των ειδών που παίζουν. Nautilus ξέρω μόνο έναν κάτοχο. Roland fantom X-G και μετέπειτα ξέρω πάνω από 20 συναδέλφους. Όλοι μα όλοι έχουν ένα mac ή pc ..για τα workflow τους συν και έξτρα vst όπως keyscape. Εσύ που το κατατάσσεις;0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Και οι δύο πλατφόρμες είναι δυνατές πλέον η μία αλληλεπιδρά στην αλλη.Το βλέπεις στα ζωντανά σχήματα. Το τι παίζουν τα σχήματα ..είναι μια άλλη συζήτηση που αφορά το προσωπικό ύφος, αυτί και όρεξη του καθενός. Ο παίκτης αφήνει και κερδίζει τις εντυπώσεις. Όλα τα άλλα είναι εργαλεία και πολλές φορές αχρειαστα για τις όποιες ανάγκες.0 βαθμοί
-
Ή των στούντιο οι επαγγελματίες χρησιμοποιούν workstations ,daw, γρηγορα workflows για τις τράπεζες ήχων και τα recs0 βαθμοί
-
Δεν έχουμε και κανέναν χρήστη του Nautilus να γίνεται λίγο τένις η παρέα εδώ .0 βαθμοί
-
Εγω ξέρω ότι στο λάηβ 21 Δεκεμβρίου στο Καφωδείο με τις Σταγόνες θα παίξω με αυτή την κιθάρα. Οπότε ναι λογικά προλαβαίνουμε την Πρωτοχρονιά! (Υγεία να ´χουμε).0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Βασικά το χρονοδιάγραμμα μας πήρε κάπως γιατι δεν ήμασταν 100% έτοιμοι απο την αρχή ως προσ το σχέδιο. Μας έλειπαν σημεία κλειδιά (γωνίες ένωσης, πάχη σώματος, τοπ ανάλογα κλπ). Ξεκινήσαμε έτσι χαλαρά το πρότζεκτ με τα "χοντρά" κοψίματα, και εκεί κάπου ρίξαμε ρυθμό μέχρι να γίνουν οι υπολογισμοί, οι οποίοι και έγιναν...φέτος (μετά και απο κάποιες δοκιμές κλπ). Γι᾽αυτό και μετά το καλοκαίρι που το σχέδιο ήταν 100% έτοιμο, πἠραμε φόρα.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
O Cos τη στιγμή που μπαίνει στο φόρουμ της Yamaha Synths και αφήνει το βίντεο με το MIDI πρόβλημα του Montage M. Προειδοποιούμε ότι το βίντεο περιέχει σκληρές σκηνές.0 βαθμοί
-
Ο Waterfall το υποβαθμίζει. ? Εγώ τι να πω, τα έχω χαμένα πραγματικά. Δεν έχει λογική να έχουν κάνει τέτοιο λάθος. Και πραγματικά θα μου εμπόδιζε το workflow. Εγώ θέλω να γράφω σε midi την εκτέλεση μου και από το hardware synth και μετά αφού την επιμεληθώ για να μπορώ να αλλάξω κάτι στην πορεία της σύνθεσης, να προσθέσω περισσότερο modulation. η και να αφαιρέσω, να προσθέσω effects, να γυρίσω τα knobs που και να γράφω σε δευτερο χρόνο πάνω στο παιξιμο τα διάφορα CC και στο τέλος θα κάνω εγγραφή το audio με playback από το midi. Για να πετύχω το τέλειο και να μην αγχώνομαι και με την εκτέλεση. Να γράψω την ιδεα .Και δε θα μπορούσα αυτή τη φορά διότι αν το έστελνα midi out το κανάλι θα έχανα το local Και θα έψαχνα να βρω τη ρυθμιση και ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ, ΤΗ ΒΓΑΛΑΝΕ?? Τι να πω, πραγματικά δεν ήθελα να δω αυτό το βιντεο, εκνευρίστηκα σαν να το είχα.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Οι "Συμπληγάδες Μέρες" κινήθηκαν μουσικά σε εναλλακτικoύς new rock ήχους από το 1996 μέχρι και το 2004.Ηχογράφησαν αρκετά demos και έπαιξαν σημαντικά lives στην Ελλάδα και στην Αγγλία.Σημαντικότερες στιγμές της διαδρομής αυτής ήταν η εμφάνιση στο ιστορικό live venue "London Astoria" (support εμφάνιση στα "Ξύλινα Σπαθιά" στις 18/11/1998), στο "Charlie Brown's" στο Luton, και σε Αθηναϊκές Live σκηνές όπως "στον Αέρα", "Luna Loca", "Mικρό μουσικό θέατρο", "Camel club" κ.α. Το 1997 οι "Συμπληγάδες Μέρες" κατέκτησαν τη 2η θέση στο 1ο Battle of the Bands στο επίσης ιστορικό "An club" την εποχή της ακμής του με Πέτρο Κουτσούμπα, Βλάσση κλπ...Ραδιοφωνικοί παραγωγοί όπως οι Γιώργος Αποστόλου (Rock fm), Πάνος Ανεστόπουλος (Eπικοινωνία fm) κ.α. στήριξαν το γκρουπ σε καιρούς που το "playlist" δεν είχε ακόμη καταστήσει το ραδιόφωνο μια καθημερινή ξαναζεσταμένη μουσική κονσέρβα και στην underground σκηνή ακόμη "σάλευαν" κάποια πραγματικά ταλαντούχα εναλλακτικά σχήματα. Από το 2004 το σχήμα αλλάζοντας μουσικό προσανατολισμό και αισθητική, ονομάστηκε "Περιστρεφόμενος Νόρμαν" και το 2007 "Υστερεκτομή της Barbie" (Barbie's hysterectomy).0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00