Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      13551


  2. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      15149


  3. marathon

    marathon

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      16585


  4. Τρώμε κάτι και συνεχίζουμε

Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/12/24 σε όλα

  1. Έχεις μυρίσει καμμένη πλακέτα υπολογιστή; Των συνθ μυρίζει λιγότερο..
    3 βαθμοί
  2. Αυτό εμένα με είχε τρελάνει, είναι καλό concept και αυτό, λίγο ακριβούτσικο αλλά δινει powa!
    2 βαθμοί
  3. Kαι του Ronnie Scott's το DVD είναι εξαιρετικό στο τρόπο που προσεγγίζει το όργανο. Εϊχα τη τύχη να τον δώ στη σκηνή το 2004 και το 2009...με εξαιρετικούς μουσικούς και τζαμαρίσματα. Τι να λέμε τώρα...
    2 βαθμοί
  4. Ξέρεις...ήταν το Νο2 στις αμέτρητες synth λίστες που έκανα για αγορά. Την 61 ή την 39-keys version. Το ήθελα κυρίως για το sequencer του. Ώσπου ευτυχώς έπεσα πάνω σε ένα φόρουμ που έγραφαν αγανακτισμένοι χρήστες του ότι το sequencer του είναι για τον Μπέο όταν πρόκειται να οδηγήσει external devices/synths/whatever. Με απλά λόγια, σχεδόν άχρηστο στο να οδηγεί οποιαδήποτε εξωτερική συσκευή μέσω MIDI. Άγιο είχα...
    1 βαθμός
  5. Εννοειται και ειναι ΕΝΑ: Παρτε μεταχειρισμενες ΑμερικΛανικες γιατι τοσα λεφτα για καινουρΓιες Ινδονησια/Κινα/Μεξικο ειναι κριμαΣ
    1 βαθμός
  6. κι η συζήτηση κι η συζήτηση...
    1 βαθμός
  7. Ο κόσμος είναι .... και μάλλον η Yamaha το κατάλαβε.
    1 βαθμός
  8. Για πολλούς αλλά και για εμένα, είναι το κορυφαίο θα έλεγα. Και ας μην το έχω και ας μην πρόκειται να το έχω ποτέ. Και λίγο απο το chorus που το πλακώνουν
    1 βαθμός
  9. Άμα κάμω ή λέω κάτι κακό να με μπανάρουν.
    1 βαθμός
  10. Δοκίμασε να στησεις σε συγχρονο PC τα winxp σε vm.
    1 βαθμός
  11. Εδω και μια βδομάδα το North Sea Jazz Festival ανέβασε μεταξύ άλλων τη συναυλία του Jeff Beck το 2006, στο Youtube. Η μπάντα φυσικά σπέρνει και η επιλογή των κομματιών, ραδιοφωνική. Η σκηνοθεσία και το camera work μοναδικά. Δεν έχω ξαναδεί τέτοια λεπτομέρεια για μουσικούς. Φαίνεται πως οι καμεραμεν ήταν κιθαρίστες και μας δίνουν κάθε λεπτομέρεια του παιξίματος του Jeff αποκαλύπτοντας το πως χειριζόταν την Stratocaster. Ο Jeff στην ακμή του επάνω. Τι ωραία... Εννοείται πως με πήραν τα δάκρυα κάποιες στιγμές. Γι αυτό φροντίστε να έχετε μια ωρα μπροστά σας όταν θα ανοίξετε το βίντεο γιατί δεν θα το κλείσετε πριν το τέλος. Συνοδεύεται με ένα ποτήρι Αγιωργήτικο εξαιρετικά. Απολαύστε!
    0 βαθμοί
  12. Από τον φίλο μας τον Scotty. Μερικές από τις προτάσεις του μπορεί να ενδιαφέρουν και κιθαρίστες.
    0 βαθμοί
  13. Πω πω ζαλάδα πάλι τα ίδια θα λέμε πάρτε ένα Roland Fantom - EX να τελειώνετε ......
    0 βαθμοί
  14. Στο νέο Fantom και linear, πάντα είχαν linear. Διότι υπάρχει και TR type record. Κακώς... έδωσε βαρύτητα σε άλλα πράγματα και άφησε αυτό το κομμάτι εκτός. Βέβαια είναι και θέμα συνήθειας. Δηλαδή, εάν βγάζεις το ίδιο αποτέλεσμα αλλά με διαφορετικό τρόπο είναι και αυτό αποδεκτό. Απλά ο τρόπος είναι διαφορετικός και μπορεί κάποιους να μην τους βολεύει. Το ελπίζουμε, μακάρι. @Waterfall-K Είδες που σιγά σιγά αρχίζεις και το καταλαβαίνεις; Δεν είναι μόνο το sound engine και η πολυφωνία σε αυτά τα όργανα. Υπάρχουν κάποια άλλα περιφερειακά πραγματάκια που είναι τόσο σημαντικά για κάποιους που τελικά σε κάνουν να επιλέγεις άλλο μηχάνημα, ανάλογα τις γνώσεις τις απαιτήσεις και γιατί όχι τις συνήθειές σου.
    0 βαθμοί
  15. Σου είπα ήδη, το MODX είναι κλάσεις ανώτερο. Αλλά μιλάμε για synths που έχουν 15 χρόνια διαφορά μεταξύ τους (2007 το XS vs 2022 το MODX+). Όχι, δεν είναι. Το XS είναι, και το ακόμα πιο όμορφο είναι το XF, το τελευταίο Motif μοντέλο που κυκλοφόρησε τo 2010. Τα Montage/MODX περιέχουν όλους τους ήχους/performances/arpeggios/waveforms των Motif XS/XF και MOX/MOXF μοντέλων και μπορούν να φορτώσουν επίσης όλες τις sound libraries τους. Οπότε με ένα MODX+ είσαι υπερκαλλυμένος με πάρα πολλές χιλιάδες ήχους, και δεν βάζω μέσα τους αμέτρητους ήχους που μπορείς να έχεις πρόσβαση απ'τις sound libraries των DX μοντέλων. Τα Motif/ΜΟ synths δεν διέθεταν FM engine όπως τα Montage/MODX, έτσι δεν μπορούσαν να φορτώσουν ήχους από κάποιο DX synth, ένα DX7 πχ.
    0 βαθμοί
  16. Καλό χειμώνα είπαμε?
    0 βαθμοί
  17. Ναι είναι πανακρίβου και πανακρίβου γωνία, αλλά εκπληκτικό. Βέβαια, πελατάρες κυρίως θα γίνουν τα επαγγελματικά στούντιο και τίποτα... "μπρούκληδες" ιδιώτες
    0 βαθμοί
  18. Οι Νemesis ιδρύθηκαν το 1976 στην Αθήνα. Κινούνταν στον χώρο του progressive rock με hard επιροές.Διαλύθηκαν το 1980 και ενω πριν ειχαν περιοδεύσει στην Ελλάδα μαζί με τους Socrates Vasilis Kapanikis - guitars,flute Chris Vogiatzis - bass,voices Panagiotis Dimitrakopoulos - Keyboards,piano,violins Thanassis Kipenis - Drums Alexandros Tripidakis - Organ,keyboards
    0 βαθμοί
  19. Να μη σου πω ψέμματα... Μόλις είδα τον τίτλο η πρώτη σκέψη ήταν "τι αγόρασε πάλι ο @LK νο2;" Εντυπωσιακότατο- όπως άλλωστε και η τιμή του
    0 βαθμοί
  20. Γιατί θα μου ήταν άχρηστα, σαν controller τα χρησιμοποιώ τα παλιά και έχουν ότι ηχο χρειάζομαι. Δεν χρειάζομαι νέα performances, φτιάχνω δικά μου. Γι αυτό δεν το παίρνω προσωπικά όσο και να μου αρέσει να παρακολουθώ την αγορά. Μόνο το komplete KONTROL θέλω να μου φύγει και θα πσρω το πιο καινούργιο σίγουρα κάποια στιγμή. Έχω εκατομμύρια ήχους στη συλλογή μου που τα συμβατικά synths όσο και ενδεχομένως νς διαφωνείς δεν μπορούν να παράγουν, ιδιαίτερα σε ρυθμικά, ορχηστρικά και πόσα αλλα για σύνθεση, το πως τα έχω είναι άλλο θέμα αλλα δεν φταίω εγώ γι αυτό. Κάτι που για εμένα και τις ανάγκες μου καθιστά την αγορά ενός νέου Workstation άχρηστη. Το workstation μου είναι το Studio One. Αν έπαιζα έξω είπαμε θα άλλαζα, αλλα και με το triton μου έτσι όπως παίζω κανένα συγκρότημα δεν θα παραπονουνταν και έχω ηχαρες και ξέρω να φτιάχνω ηχαρες, έχω τρελή συλλογή ήχων από το triton. Ασε που με το triton VST παίζω και σε συγκρότημα με το Surface μου και το ES. Είναι σαν να έχεις το triton extreme μαζί σου. Δεν τα λέω για να μειώσω τα πραγματικά όργανα και είμαι λάτρης τους αλλα για εμένα αυτή είναι η πραγματικότητα που με βολεύει εδώ κσι χρόνια και κάθε αγορά αλλη υα ήταν άτοπη. Για τον sultan θα ήταν μια καλή περίπτωση. Το komplete kontrol software με τον διξο του controller πραγματικά αξίζει. Εδω το χειρίζομαι με τα δικά μου, το novation, έχω φτιάξει τρελό προφίλ για το komplete KONTROL software και για το triton.θα φτιάξω βιντεάκι προς επίδειξη ενημέρωση, για την πάρτη μας και θα μοιραστώ και το script για όσους έχουν τα παλια novation. Sl και είναι αρχάριοι με τον editor, you 're welcome.
    0 βαθμοί
  21. παρακολουθώ αυτό και σκέφτηκα να πατήσω το cc στο youtube.... καλείστε να μαντέψετε ....
    0 βαθμοί
  22. Βασικά το χρονοδιάγραμμα μας πήρε κάπως γιατι δεν ήμασταν 100% έτοιμοι απο την αρχή ως προσ το σχέδιο. Μας έλειπαν σημεία κλειδιά (γωνίες ένωσης, πάχη σώματος, τοπ ανάλογα κλπ). Ξεκινήσαμε έτσι χαλαρά το πρότζεκτ με τα "χοντρά" κοψίματα, και εκεί κάπου ρίξαμε ρυθμό μέχρι να γίνουν οι υπολογισμοί, οι οποίοι και έγιναν...φέτος (μετά και απο κάποιες δοκιμές κλπ). Γι᾽αυτό και μετά το καλοκαίρι που το σχέδιο ήταν 100% έτοιμο, πἠραμε φόρα.
    0 βαθμοί
  23. Κριμα.... Και θα το επαιρνα τη μαυρη Παρασκευή....
    0 βαθμοί
  24. Μετά από αρκετές μέρες βγήκαν τα σφιγκτήρια. Κόλλησε γερά και εφαρμοστά. Ώρα για τελικό heel shaping και πάμε για σηλάρισμα με ολίγη γομολάκα.
    0 βαθμοί
  25. 0 βαθμοί
  26. Λοιπόν? Τα Χριστούγεννα? Το Πάσχα? Το καλοκαίρι?
    0 βαθμοί
  27. O Cos τη στιγμή που μπαίνει στο φόρουμ της Yamaha Synths και αφήνει το βίντεο με το MIDI πρόβλημα του Montage M. Προειδοποιούμε ότι το βίντεο περιέχει σκληρές σκηνές.
    0 βαθμοί
  28. @cos_dr Κοίτα στο παρακάτω link: https://europe.yamaha.com/en/support/updates/montagem_os_updater.html αναφέρει... V2.00 to V2.01 Fixed problems; Fixed a problem in which the instrument would freeze during subsequent keyboard playing after keys were released while the generated sound was being delayed if the Key On Delay Time Length or Key On Delay Note Length was set to a value other than 0 for an AWM2 part. Fixed other minor problems. ◄ εδώ μπορεί να υπάρχει η συγκεκριμένη διόρθωση.
    0 βαθμοί
  29. Ο Waterfall το υποβαθμίζει. Εγώ τι να πω, τα έχω χαμένα πραγματικά. Δεν έχει λογική να έχουν κάνει τέτοιο λάθος. Και πραγματικά θα μου εμπόδιζε το workflow. Εγώ θέλω να γράφω σε midi την εκτέλεση μου και από το hardware synth και μετά αφού την επιμεληθώ για να μπορώ να αλλάξω κάτι στην πορεία της σύνθεσης, να προσθέσω περισσότερο modulation. η και να αφαιρέσω, να προσθέσω effects, να γυρίσω τα knobs που και να γράφω σε δευτερο χρόνο πάνω στο παιξιμο τα διάφορα CC και στο τέλος θα κάνω εγγραφή το audio με playback από το midi. Για να πετύχω το τέλειο και να μην αγχώνομαι και με την εκτέλεση. Να γράψω την ιδεα .Και δε θα μπορούσα αυτή τη φορά διότι αν το έστελνα midi out το κανάλι θα έχανα το local Και θα έψαχνα να βρω τη ρυθμιση και ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ, ΤΗ ΒΓΑΛΑΝΕ Τι να πω, πραγματικά δεν ήθελα να δω αυτό το βιντεο, εκνευρίστηκα σαν να το είχα.
    0 βαθμοί
  30. Ήρεμα. Μπορεί να το έχουν διορθώσει ήδη. Επίσης, μπορεί αυτός στο βίντεο να φοράει παλαιότερο λειτουργικό. Όπως και να έχει δεν θα το αφήσουν έτσι.
    0 βαθμοί
  31. Δεν υποβαθμίζεται έτσι ένα τόσο σοβαρό θέμα, πραγματικά είναι συγκινητική η προσπάθεια να υπερασπιστείς την ΥΑΜΑΗΑ και το Workstation που πήρες. Αλλά αυτή η ΑΣΤΟΧΙΑ στο πρόγραμμα διαχείρισης, πραγματικά είναι ΠΡΟΒΛΗΜΑ και πρέπει να φτιαχτεί το συντομότερο δυνατό και μπράβο σε αυτόν που έφτιαξε το βίντεο για να το αναδείξει και εγώ αν το είχα εκτός του ότι θα είχα σπαστεί και δε θα μπορούσα να δουλέψω θα είχα κάνει μεγάλη φασαρία γι αυτό. Δεν έχω κανένα σκοπό να υποβαθμίσω το όργανο, το αντίθετο, το θεωρώ απαράδεκτο και το ενδιαφέρον μου είναι για το όργανο και ας μην το έχω. Φυσικά και δεν θα το έπαιρνα εφόσον χρειάζομαι τη λειτουργία και είναι φυσιολογικότατο να τη χρειάζομαι, εγώ που είμαι τόσο μεγάλος παικταράς που γράφω καλύτερα απευθείας από τον καθένα, αλλά όταν συνθέτω εννοείται πως θέλω να γράψω την καλύτερη μου εκτέλεση και σε midi για να την εμπλουτίσω μετά αν χρειαστεί και να αλλάξω κάτι στο expression, (bending, modulation και οτιδήποτε άλλο και τα γράψω realtime ξεχωριστά. Είναι τρέλα πραγματικα΄και μπορώ να δώσω και άλλα παραδείγματα που οι πραγματικοί πληκτράδες θα καταλάβουν και ήδη που θα με διαβάζουν θα έχουν πραγματικά θορυβηθεί με το πρόβλημα. Τρέλα, ελπίζω πραγματικά να φτιαχτεί ΑΜΕΣΑ, κρίμα για το όργανο.
    0 βαθμοί
  32. 0 βαθμοί
  33. To MONTAGE M δεν είναι μια αναβάθμιση του MONTAGE? Είναι! Και υπάρχει αυτό το θέμα? Γιατί είναι θέμα ξεκάθαρα γι αυτό και ο φίλος το έκανε βίντεο. Εγώ θα γινόμουν έξαλλος αν το είχα και το συνειδητοποιούσα και ΔΙΠΛΑ ΕΞΑΛΛΟΣ αν έβλεπα πως το προηγούμενο ΜΟΝΤΑGE είχε αυτή τη λειτουργία... πλήρως λειτουργική. Εγώ αν ήμουν ο ΙΑΠΩΝΑΣ ΤΣΕΟ της YAMAHA θα τους είχα καλέσει το τμήμα στα κεντρικά στην Ιαπωνία και θα τους έδινα το σπαθί Σαμουράι να κάνουν αυτό που πρέπει μπροστά μας για να το δουν και οι άλλοι που θα τους συνόδευαν να παραδειγματιστούν για να μην ξαναγίνει.
    0 βαθμοί
  34. Δεν νομίζω ότι είμαι κάτι από αυτά. Έχω 3 ηλεκτρικές με μακρά πιο αγαπημένη από όλες τους την πρώτη μου. Strat AM Standard 50th anniversary. Μετά την αγορά της LP πούλησα ή χάρισα 335, SG και Τele Αm Standard (έτσι για να αποφύγω το "νοητικό βάρος" που λες και εσύ). H τρίτη και τελευταία μου, η White Falcon, προέκυψε από μια συζήτηση που παρακολουθούσα στο Noiz. Εκπληκτική κατασκευή (οι Γιαπωνέζοι είναι ικανοί για το απολύτως τέλειο σε πολλά είδη), ιδιαίτερος ήχος από τους TV Jones και το σκάφος, αλλά, αν η Strat είναι γάτα αυτή είναι γαϊδούρι - και ποιός θέλει ένα γαϊδούρι στον καναπέ του? Θα την κρατήσω όμως έτσι για να τη βλέπω, να τη χαϊδεύω και να την γρατζουνάω όταν έχω όρεξη να παίξω το Southern Man. Θέλω όμως ακόμα μία προτελευταία, αλλά δεν έχω βρει κάποια να μου αρέσει. ΥΣ. Η Κ. είναι πλάσμα της φαντασίας μου. Αν ξέρετε κάποια με αυτά τα χαρακτηριστικά παρακαλώ να μου τη γνωρίσετε και μένα
    0 βαθμοί
  35. Ακουγα που ακουγα μονο 60s Boleros & Perouvian cumbia απο τον Αμαζονιο, ηρθε και ο @Shelter με τους LA LOM και με αποτελείωσε
    0 βαθμοί
  36. Καλησπερα. Πρωτο upload εδω μετα απο αρκετο δισταγμο. Παντα ηθελα να "πειραξω" αυτο το κομματι, γιατι ειναι απο τα αγαπημενα μου. Θα ηθελα καποιο ειλικρινες feedback. Ερασιτεχνης ειμαι και η προσπαθεια δημιουργιας μουσικης ειναι η ψυχοθεραπεια μου κατα κυριο λογο.
    0 βαθμοί
  37. βρε 30ετια σε βγαζει αυτο σου λεω,,,!!!!! 2 θα ειναι οι σταθερες σε 30 χρονια! Το μηχανημα σου, και Μητσοτακης για προθυπουργος!!!!!!!!!!
    0 βαθμοί
  38. Οι "Συμπληγάδες Μέρες" κινήθηκαν μουσικά σε εναλλακτικoύς new rock ήχους από το 1996 μέχρι και το 2004.Ηχογράφησαν αρκετά demos και έπαιξαν σημαντικά lives στην Ελλάδα και στην Αγγλία.Σημαντικότερες στιγμές της διαδρομής αυτής ήταν η εμφάνιση στο ιστορικό live venue "London Astoria" (support εμφάνιση στα "Ξύλινα Σπαθιά" στις 18/11/1998), στο "Charlie Brown's" στο Luton, και σε Αθηναϊκές Live σκηνές όπως "στον Αέρα", "Luna Loca", "Mικρό μουσικό θέατρο", "Camel club" κ.α. Το 1997 οι "Συμπληγάδες Μέρες" κατέκτησαν τη 2η θέση στο 1ο Battle of the Bands στο επίσης ιστορικό "An club" την εποχή της ακμής του με Πέτρο Κουτσούμπα, Βλάσση κλπ...Ραδιοφωνικοί παραγωγοί όπως οι Γιώργος Αποστόλου (Rock fm), Πάνος Ανεστόπουλος (Eπικοινωνία fm) κ.α. στήριξαν το γκρουπ σε καιρούς που το "playlist" δεν είχε ακόμη καταστήσει το ραδιόφωνο μια καθημερινή ξαναζεσταμένη μουσική κονσέρβα και στην underground σκηνή ακόμη "σάλευαν" κάποια πραγματικά ταλαντούχα εναλλακτικά σχήματα. Από το 2004 το σχήμα αλλάζοντας μουσικό προσανατολισμό και αισθητική, ονομάστηκε "Περιστρεφόμενος Νόρμαν" και το 2007 "Υστερεκτομή της Barbie" (Barbie's hysterectomy).
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου