Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/02/24 σε όλα
-
2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ωραιότατο και φανταστικός ήχος. Να πάρεις τηλέφωνο τον Tom Waits, ζητά κιθαρίστα ακούω ?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Στιβαρό στην αίσθηση, σταθερό στο κούρδισμα, και ταυτόχρονα ευαίσθητο στο παραμικρό άγγιγμα, οπότε ίσως πάρει λίγη ώρα παίξιμο σε κάποιον για να το συνηθίσει. Το σημαντικότερο, τρομερά ευέλικτο από άποψη κίνησης κι από τις δύο μεριές της μπάρας, πράγμα που το καθιστά αδιανόητα εκφραστικό μουσικά. Συνολικά, το καλύτερο από ό,τι υπάρχει εκεί έξω, αψεγάδιαστο θα έλεγα.1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Έπαιξα. Καλά δεν έγραψα και την 9η του Μπιτόβεν...αλλά ένα τζαμ το πρόλαβα.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Πάμε να του πάρουμε το Montage. Θα του ζητήσουμε λύτρα, θα του στέλνουμε βιντεο να βγάζουμε πλήκτρα με την τανάλια και του τα ταχυδρομούμε ένα ένα, μέχρι να πληρώσει. ?0 βαθμοί
-
Πάω μια μέρα εις το στούνδιο και έχω υπολογίσει να έχω μια Χ ποσότητα τσιπούρ δια τας ανάγκας της ηχογράφησης και σκάνε μούρη δυο κρασοκανάτες ( απ αυτές που όλο απολύονται κι όλο τριγύρω μένουν και εισπράττουν και ταμείο ανεργίας) και με πίνουν το τσιπούρ πριν καν ξεκινήσουμε να γράψουμε. Ξαφνικά χάνουμε το Τάκη (ο ηχολήπτης) Βρε που είναι Τάκης? Επιστρέφει μετά από ένα τέταρτο με μια φυάλη Τσιπούρ . Αυτιά όλμος οι εργατοπατέρες που έχω για μουζίκους, δεν τα υπολογίζουν και αμφιβάλω αν γνωρίζουν πόσο είχε η φυάλη τσιπούρ που εφερε ο Τάκης και πόσο τη χρεώθηκα. Ένα παράδειγμα απ τα πολλά δια το πόσο αγνώμονες είναι οι μουζίκοι μου. Εγώ φταίω, το ξεύρω, εμ τους καλοπλερώνω, εμ τους κάμνω διάσημους, εμ με ζητάν και τα ρέστα. Με βρήκαν λααααααααρζ και το παίζουν αναρχοαυτόνομοι. Να φύγετε κύριοι να πάτε στον ΣΦ που είναι και ΣΕΟς να σας δω αν θα πουλάτε μαγκιά, μέχρι και το νερό του καζανακίου που καταναλώνετε στο κατούρημα θα σας βάζει να πλερώνετε παλιοκουνάβια συνδικαλίστριες0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Σήμερα ασχολήθηκα με το Music studio. Αποφάσισα 1. Να στήσω μόνιμες βάσεις μικροφώνου (αναμονές) σε τύμπανα (μπότα- snare / hi hat/ ένα overhead) , φωνή, ενισχυτές κιθάρων (2 βάσείς.....η μία γερανός πάνω / κάτω ). 2. Να στήσω μόνιμο φωτισμό με τηλεχειρισμό για το videos στον χώρο. Μέχρι τώρα φώτα και μικρόφωνα στηνόταν κατα περίπτωση, πλέον θα είναι μόνιμα. Θα ακολουθήσει η clip ή φωτογραφικό υλικό , ανάλογα με τα κέφια....γιατί τώρα θέλω να πιω καφέ να ξεκουραστώ....έφαγα ένα 5 ώρο.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
δουλεύει τώρα, το βλέπω και από τα VST που κινεί τα bend τους και φαίνεται η κίνηση στην οθόνη. Νερό, γιατί έχανε εδώ και λίγο καιρό και εκτός ότι μου έσπαγε τα νεύρα μου χάλαγε και το παίξιμο. Σε κάνα δυο κομμάτια που είχα γράφει, διόρθωνα στον editor το bend σε κάποια σημεία στο midi track που έφευγε. ? Άμα δω πως το ξανακάνει και θέλει αλλαγή το ποτενσιόμετρο, γιατί τώρα με το καθάρισμα και το σφίξιμο λίγο, έστρωσε, αν ξαναχαλάσει θα επιστρατεύσω τα μεγάλα μέσα?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
ναι σε καταλαβαίνω Μανώλη μου ειδικά στα πάσης φύσεως multi timbral midi skills... όσο όμως αφορά τον ήχο εν γένει, εσύ μπορείς όντως να αξιοποιείς τις πολλαπλές audio εξόδους όπου σου δίνεται η ευκαιρία, επικεντρωμένος σε κάποιους σόλο ήχους που χρειάζονται ενδεχομένως ιδιαίτερη αντιμετώπιση συχνοτικά και δυναμικά αλλά και ενός x πλήθους οργάνων στο σεταπ σου που θα έχουν dedicated ρόλο... όμως είσαι η εξαίρεση καθότι (όσο μπορώ να γνωρίζω) η συντριπτική πλειοψηφία των "πληκτράδων" μας περιορίζεται στις stereo main out ενός, δύο άντε τριών οργάνων... και εκεί τι να τους κάνει ακόμα κι ο έρμος ο ηχολήπτης αν έχουν... ακόμα και με την ψηφιακή τι να σου κάνει.. πόσες σκηνές να σώσει; ή rt ρυθμίσεις πόσες να προλάβει ανά κομμάτι... γιατί αν ο μουσικός θέλει απλά ένα generic eq ας πάρει ένα deck ή πετάλι γι αυτή την δουλειά... έτσι κι αλλιώς στα σύγχρονα όργανα (πόσο μάλλον στο επίπεδο πχ του montage με τα insertion effects ανά part) και οι καθ αυτοί εργοστασιακοί ήχοι αλλά και οι δυνατότητες των μηχανών εφφέ τους στην εγγενή τους επεξεργασία (process και effect) είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο και τους υπερκαλύπτουν τις ανάγκες (ανάθεμα κι αν έχω δει όργανο με αξιοποιημένες τις εργοστασιακές του δυνατότητες του σε αυτόν τον τομέα πάνω από το 20-30%?)... από την εμπειρία μου λοιπόν στην συναναστροφή μου μαζί τους, πιστεύω ότι μαζί με μια Μ32 ο μέσος όρος τους μάλλον θα ζητούσε και δραμαμίνες... κι αυτό δεν το λέω φυσικά υποτιμητικά... είναι θέμα προτεραιοτήτων συνήθως... με μια κονσολίτσα που δεν "αλλοιώνει" το βασικό τους σήμα υποβιβάζοντας το εμφανώς και τους δίνει βασικές δυνατότητες μίξης εντάσεων, αισθάνονται (και κατά κανόνα είναι) "άρχοντες" στο live... τώρα στο studio είναι όντως άλλου παπά ευαγγέλιο...0 βαθμοί
-
Συμφωνώ, ο ασθενής οφείλει να μπει εις τη χειρουργική κλίνη, ο Γιαμάχας τα βγάνει σκάρτα, ημείς θα τον θεραπεύσομεν, χρειάζεται ολίγον γύψον δια να γίνει ανώτερος των Βου. Σου. Του. και θα γίνει0 βαθμοί
-
Άμα μου το δώσει εμένα, θα το κάνω πυραυλοκίνητο, θα φτιάξω συνθέσεις και θα σολάρω πάνω και θα ντράπει και ο Jordan Rudess, θα τα παρατήσει ? Προς το παρόν γύρισα από την μπύρα που πήγα να χαλαρώσω γιατί είχα χειρουργείο που γύρισα από τον Νακα, Χειρούργησα το V-Synth να φτιάξω επιτέλους το joystick που τζίτταρε στο pitch bending το ποτενσιόμετρο. Τα κατάφερα, δουλεύει ρολόι. ? Φέρτε το Montage να το ανοίξουμε να το δούμε από μέσα πως είναι. ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
att.Fk0tFVJFi3UkkWyKgYCx4qOhcxUleI-KLDkgxv4tjDE.mp4 Πιτζάμες και ένα σολίδιον για να φύγει η ένταση της ημέρας…0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Μια ακόμα προσθήκη, ένα μικρό work station μέσα στον χώρο του studio φωτογραφίας. Δεν ειναι ότι το χρειαζόμουν, όσο μου περίσευε ένα tower ? Βασικός του σκοπός, κυρίως η ανάγνωση απαρχαιωμένων μέσων (δισκέτες- cd- παλιές κάρτες (Μ2 κλπ.) , μουσική, συνδεση της camera και χειρισμός της από αυτο σε περιβάλον studio.....και φυσικά editing .0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Μικρό update. Μάκροθεν με απασχολούσε που να βάζω τα spare σετ χορδών , εις το στουδίον. Μετά από πολύ σκέψη και περισυλλογή, βρήκα τη λύση! Ονομάζεται , βαλιτσάκι καλλυντικών. Πήρα , το λεπόν, χθες ένα, και ορίστε το αποτέλεσμα. Βολικό, περιλαμβάνει όλα όσο χρειάζονται για να αλλάξεις χορδές, ήτοι, χορδές (διάφορα sets) , κοφτάκι, winder... Όμορφο, και ελαφρύ. Και φυσικά βρήκε εύκολα τη θέση του στο χώρο ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
LAST update, που μόλις τελείωσε., 13/11/2022, ώρα 19:43 4 (τέσσερις) από τους x IDE 3.5 HDD (που βρήκα από ανακύκλωση, που μου χάρισαν φίλοι, ....που θα πετουσαν...κ.λ.π), οι best 4, καθαριστηκαν, τεσταριστηκαν, και αποτελουν πλέον κλώνους του HDD του PC audio (δοκιμάστηκαν όλοι, ένας προς ένας και δουλεύουν άψογα) .....για να κοιμάμαι ησυχός τα βράδια.?0 βαθμοί
-
Χθες , υστερα από ένα χρόνο (!!!!), κάθησα και τελείωσα το routing στο studio. Συνδέθηκαν τα racks στην αριστερη πλευρά της φώτο, με την κονσολά στην δεξιά. Ειδικότερα και από κάτω προς τα πάνω: 1) ALTO RSA27 Sperctrum Analyzer 2) Behringer ULTRAGAIN PRO MIC2200 3) Behringer Modulizer Pro DSP1200P και 4) Behringer Ultrapach Pro PX 2000. Η δρομολόγηση πλέον είναι η εξής: κάρτα ήχου => M Audio Audiophile 192 PCI Main OUT =>(στα ηχεία) Studiophile BX5a Monitor OUT => (στο Spectrum Analyzer) για να έχω μια συνολική οπτική φασματικη εικόνα της μίξης (πέρα από την αντίστοιχη software-ικη) In της κάρτας => στο tape out της κονσόλας κάτω αριστερα ήτοι της Behringer UB-802 . Έτσι έχω 6 in να καρφώσω στην κάρτα. - Στα 2 πρωτα (1 & 2) IN της Behringer UB-802 (mono) έχω βάλει τα 2 κανάλια της Μ Audio DMP3 προενίσχυσης. Εδώ , είτε κουμπώνουν ως Hi-Z Inputs , κιθάρες (left) / basses (right), είτε χρησιμοποιούνται και τα δύο για Mics, ως mic preamps. - Στο 3 κανάλι (stereo) της Behringer UB-802 έχω βάλει (left ) το ένα κανάλι της προενίσυχης Behringer ULTRAGAIN PRO MIC2200 σαν προενίσχυση mic και (right) τo δεύτερο κανάλι της προενίσυχης Behringer ULTRAGAIN PRO MIC2200 σαν LINE (εδώ κουμπώνει AUDIO το Yamaha DD-55 ). - Στο 4 κανάλι της Behringer UB-802 πάλι stereo , το έχω για να καρφώνω synths, κυρίως το Akai Miniak, που το δουλεύω κυρίως audio και όχι Midi....και φυσικά το casio rapman rap-1. Tα IN's της προενισχυησης Behringer ULTRAGAIN PRO MIC2200 είναι συνδεδεμένα με το Behringer Ultrapach Pro PX 2000, για να έχω πρόσβαση από μπροστά. To Behringer Modulizer Pro DSP1200P συνδέθηκε στο STEREO AUX RETURN/ SEND της Behringer UB-802 MIDI: To Roland PC 180a στο MIDI IN της => M Audio Audiophile 192 PCI Το MIDI OUT του Yamaha DD-55 στο MIDI ΙΝ της => Behringer BCF-2000 (πάνω δεξιά) (USB midi interface /controller). To ΜIDI OUT της κάρτας M Audio Audiophile 192 PCI => στο MIDI IN του Yamaha DD-55. Αυτά. Πάρτε και μια νυχτερινή φώτο, όταν τελείωσα. Υ.Γ. Τα γραφω για να μαθαίνουν οι νέοι και να τα θυμάμαι εγώ.....ΑΝ ξαναμετακομίσω ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00