Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Σαμη Παραγκα

    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1939


  2. kpeyos

    kpeyos

    Moderator


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      2470


  3. methylene blue

    methylene blue

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      575


  4. Ροδανθός

    Ροδανθός

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      80


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/21/24 σε όλα

  1. Η αγαπημένη μου, το πρώτο άλμπουμ δεν το ξεπέρασαν ΙΜΟ. Δεν με νοιάζει που ο μακαρίτης δεν είχε τις φωνητικές δυνατότητες του Βρασίδα, την χροιά του την προτιμώ, στουντιακά τουλάχιστον γιατί έχω διαβάσει ότι στα (πολλά) live είχε πρόβλημα. R.I.P.
    1 βαθμός
  2. Το ακατάλληλο χώμα, το λίπασμα (κοπρια) και το πολύ νερό μειώνουν το κάψιμο των πιπεριών. Όσο πιο πολύ άζωτο έχουν τα φυτά επικεντρώνονται στην αύξηση φύλων κλπ και μειώνεται το κάψιμο.
    1 βαθμός
  3. Από τη δικιά μου εμπειρία, είναι πιο μουντές και έχουν λιγότερο sustain Στο άταστο θα έλεγα ότι "κοντραμπασίζουν" λίγο
    1 βαθμός
  4. Είχα για ένα φεγγάρι tapewound χορδές σε Warwick άταστο. Νομίζω ότι ο σύντροφος @Terry RoscoeBeck5 κάπου έχει μπερδευτεί. Οι tapewound είναι ακόμη πιο μουντές από τις flatwound. Έχεις πολύ βαθύ fundamental tone και σχεδόν καθόλου αρμονικές. Όσον αφορά τη δική μου εμπειρία, ήταν σα να παίζω συνέχεια με το tone κάτω από το μισό χωρίς να αισθάνομαι ότι μου δίνει κάτί πίσω που να δικαιολογεί αυτόν τον περιορισμό. (EDIT: Η μαλακή αίσθηση στο χέρι, λόγω μάλλον και του χαμηλότερου tension, ήταν ωραία). Οι χορδές που είχα δοκιμάσει ήταν οι La Bella 760N Deep Talkin' Bass Black Nylon Tape Wound. Η πρότασή μου είναι αν δεν έχεις δοκιμάσει τις απλές flatwound LaBella Deep Talkin' Bass, να ξεκινήσεις από εκεί. Κόβοντας το tone θα έχεις σχεδόν το ίδιο effect με τις Tapewound αλλά θα έχεις και πολλούς ακόμη κλασσικούς ήχους blues, jazz, motown κλπ με το tone ανοικτό (εγώ παίζω κυρίως ροκ με αυτές για να καταλάβεις). Για την ιστορία, το μπάσο το πούλησα με τις tapewound χορδές σε έναν κολλητό που παίζει έτσι κι αλλιώς χωρίς πολλά πρίμα (επίσης είναι και πολλές κλάσεις καλύτερος άταστος απ' ότι είμαι εγώ). Έκτοτε μου έχει γράψει και στείλει κάποια μπασάκια για tracks με το συγκεκριμένο μπάσο που είναι μια χαρά, δε θα καταλάβαινα ότι είναι tape οι χορδές αν δεν ήξερα το όργανο.
    1 βαθμός
  5. Μόνο εγώ, Δρίτσα ετοιμάσου θα σε σεμεντώσω μαζί με τον Κατάρ-Κ, τροφή για το ποσειδώνιο λιβάδι της Κανήθου Βράχος ηθικής και τσι Ρουόκ , ουχί ότιναναι κιμβούρδαι
    1 βαθμός
  6. Ο μεγάλος πληκτρομουσικοσυνθέτης, ένας από τους πιο σημαντικούς μουσικούς influencers του noiz, ο Εμβληματικός cos_dr, ανεβάζει σήμερα προς βορά και τέρψη των απανταχού φανατικών followers του, ένα νέο κομμάτι, οπού έδωσε μια πραγματικά γενναία μάχη για το καλόν της παραγωγής. Το "Crowd Control" λοιπόν, είναι ακόμα ένα κομμάτι της Studio One Collection μου, δηλαδή είναι κομμάτι που δούλεψα μέσα στο Presonus Studio One, το πλέον αγαπημένο μου DAW και μάλιστα το πρώτο στο οποίο δουλεύω τη μίξη αλλά και το mastering ταυτόχρονα στο project, παίρνοντας θάρρος και από άλλους φίλους που κάνουν το ίδιο, αφού και το DAW το υποστηρίζει αυτό με πολύ βολικό, εύχρηστο τρόπο και έχω και υπολογιστή που αντέχει την ταυτόχρονη χρήσης πληθώρας VST instruments και effects plugin, χασμουριέται κιόλας θα έλεγα. Ο καλλιτέχνης, με τη μουσική του παραπέμπει σε ένα δυστοπικό περιβάλλον στο οποίο κυβερνά ένα ΚΑΘΑΡΜΑ και το πλήθος καταπιέζεται, βρίσκεται σε απόγνωση, σύγχυση, διαμαρτύρεται και το απολυταρχικό καθεστώς αντιδρά με βία, για να διατηρήσει τον έλεγχο και να περάσει και μήνυμα στον φτωχό, πεινασμένο και αδικημένο λαό, για να κάμψει κάθε άλλη μορφή αντίστασης. Η αλήθεια είναι ότι έγραφα στην τύχη και μου βγήκε έτσι, δεν ξέρω πως μου ήρθε και έψαχνα να βρω κανα sample με πλήθος να φωνάζει από το youtube και τα υπόλοιπα μου ήρθαν όταν το άκουσα μέσα στο κομμάτι και το πήγα εκεί θεματικά το πράγμα, εξου και ο τίτλος. Ελπίζω να σας αρέσει!!! Κάθε τεχνική κλπ. παρατήρηση, όπως πάντα, ευπρόσδεκτη. Noiz Music, forever!!!
    0 βαθμοί
  7. Αλάνι μας αντίο!
    0 βαθμοί
  8. Τον είδα και τον άκουσα τέτοιο καιρό πριν από 11 χρόνια στις Σέρρες.
    0 βαθμοί
  9. Πριν 2 χρόνια έφερα απο το Jalisco του Μεξικού σπόρους από πιπεριές Habaneros, Jalapenos και μπλέ αγαύη (Tequilera). Το τελευταίο πήγε άκλαυτο βέβαια γιατί η επικονίαση των ανθών τους εξαρτάται από τη μεξικανική νυχτερίδα που δεν έφερα... Ωστόσο δεν ήξερα και να την καλλιεργήσω σωστά. Ίσως ξαναδοκιμάσω όμως. Ο σκοπός μου ήταν να πειραματιστώ στο να φυτέψω στη Μάνη κάποια πράγματα από το Μεξικό που δεν βρίσκονται εύκολα στην Ευρώπη και να τα έχω για προσωπική χρήση. Η ιδέα μου έσκασε κοιτώντας τις φραγκοσυκιές* που είναι γεμάτες όπως και εκεί, τους αθανάτους (είδος Αγαύης) και το κλίμα. Όπως είπα λοιπόν η Αγαύη πήγε άκλαυτη λόγω διαφοράς χώματος (θέλει αρκετή άμμο). Στις πιπεριές έφερα δυο είδη δοκιμαστικά και είχα σκοπό αν πάει καλά να φέρω και άλλα. Πρώτη χρονιά φύτεψα και τρόμαξαν να σκάσουν... Το Σεπτέμβριο έβγαλαν καρπό οι Jalapenos αλλά καυστικότητα μηδέν... ούτε γευστικό προφίλ. Έκανα πείραμα και με ανθρώπους που δεν τρώνε καθόλου καυτερά. Τίποτα. Παιδικές. Οι Habneros εκεί που νόμιζα ότι δε θα καρποφορήσουν ποτέ, τέλη Οκτωβρίου σκάνε λίγο καρπό! τρελάθηκα... δοκιμάζω και ήταν τούμπανο. Κράτησα αμέσως σπόρους στην άκρη και από τις δύο και φέτος 1η Φεβρουαρίου φύτεψα. Jalapenos από τον Ιούλιο πολλές και σωστές. Habaneros τον Αύγουστο. Προφίλ σωστό και στις δυο, απλά για κάποιο λόγο στις Jalapenos κάποιες καίνε και κάποιες όχι. Φέτος θα κρατήσω καρπό από δυο σωστές από κάθε είδος. Φαίνεται ότι χρειάζεται κάποιος χρόνος προσαρμογής στο νέο περιβάλλον τους. Εδώ λοιπόν έχουμε δυο ποσότητες από το κάθε είδος, για να φτιάξουμε καυτερές σάλτσες για το χειμώνα. Πιπεριές Μεξικανο-Μανιάτικες λοιπόν. Να τις κάνω μονοποικιλιακές ή να τα ανακατέψω κιόλας? Η συνέχεια έπεται... *Η φραγκοσυκιά είναι μεξικάνικη και είναι σύμβολο εκεί. Είναι μέχρι και στη σημαία τους). Αντίθετα με εμάς εκεί τρώνε τα πάντα. Φυσικά τα φραγκόσυκα αλλά και τα φύλλα της φραγκοσυκιάς (τα τρυφερά) τα οποία καθαρίζουν επιμελώς, τα κόβουν λωρίδες και τα μαγειρεύουν όπως ακριβώς εμείς τα φασολάκια.
    0 βαθμοί
  10. R.I.P Paul Di’Anno (1958 – 2024) Monday 21st October 2024 We are all deeply saddened to learn about the passing of Paul Di’Anno earlier today. Paul’s contribution to Iron Maiden was immense and helped set us on the path we have been travelling as a band for almost five decades. His pioneering presence as a frontman and vocalist, both on stage and on our first two albums, will be very fondly remembered not just by us, but by fans around the world. “It’s just so sad he’s gone,” comments Steve Harris. “I was in touch with him only recently as we texted each other about West Ham and their ups and downs. At least he was still gigging until recently, it was something that kept him going, to be out there whenever he could. He will be missed by us all. Rest in peace mate ⚒⚒.” We were very grateful to have had the chance to catch up a couple of years ago and to spend time with him once more. On behalf of the band, Rod and Andy, and the whole Iron Maiden team, we extend our deepest sympathies to Paul’s family and close friends. Rest In Peace Paul.
    0 βαθμοί
  11. 0 βαθμοί
  12. Αγαπητέ φίλε kpeyos σε ευχαριστώ για την διευκρίνηση, totally makes sense. Fully understand the difference of the two words, I just had to apply it to the context. Νίκος
    0 βαθμοί
  13. Τελικά η σύζυγος μου την έφερε άτιμα και σκουλικιάρικα, και αντί για λεμονάτο με πιλάφια εμφάνισε τηγανιά με τηγανητή πατάτα. Ήμουν στο όριο να πάρω τηλέφωνο τον δικηγόρο μου, αλλά έκανα την καρδιά μου πέτρα και έφαγα. Και έφαγα. Και έφαγα.
    0 βαθμοί
  14. Πάρε ένα πινέλο μαγειρικής... Βάλε λίγο λάδι πέρασε τις χορδές και ύστερα παίξε - αυτή την αίσθηση έχω με τις flats όταν ιδρώνω/λαδώνω. Και καθώς έχω μια απέχθεια για τις λαδερές αισθήσεις, στις flats μου είναι unbearable. Όχι ότι δεν ιδρώνω/λαδώνω και με τις round, αλλά καμία σχέση με αυτή τη greasy αίσθηση που έχω με τις flats. Ως εκ τούτου round με εξαίρεση μια και μοναδική φορά που δοκίμασα Elixir- λόγω της "λαδίλας" που στις δύο ώρες tops βγάζει off καινούργιο set. Εκεί ΟΚ... λιγότερα πρίμα/"zing" εξ αρχής, αλλά ας πούμε μεγαλύτερη διάρκεια. Πάντως το coated δεν με ενθουσίασε, οπότε επέστρεψα στις round. Όταν ήταν "ανάγκη" άλλαζα σετ. Αν προέκυπτε κάτι έκτακτο έπεφτε ένα βράσιμο να φύγει η μπίχλα και να υπάρξει ένα πρόσκαιρο bright. Στην πορεία ασπάστηκα τη "σχολή" JJ (James Jamerson): Δεν έχουμε κανέναν λόγο να αλλάζουμε χορδές, εκτός και αν σπάσουν (ο αείμνηστος βέβαια έπαιζε με flats).
    0 βαθμοί
  15. Πρικουελ: Κυριακή ήμασταν σε σουβλακογιορτή, πολλά από τα σουΓλάκια δεν πουλήθηκαν, οπότε επειδή έχουμε μέσον στο ΠΑΣΟΚ και στην ΕΒΡΩΠΑΗΚΗ ΕΝΟΣΟΙ πήραμε τσάμπα μπόλικα άψητα, τα οποία θα γίνουν λεμονάτα να γουστάρουν τα κορμιά μας. Φωτό θα ακολουθησουν αν το θυμηθώ. Πες ναι στην ανακύκλωση, πες ναι στην ζωή.
    0 βαθμοί
  16. επίσης είναι γενικά χοντρές, (αν και δεν έχουν υπερβολικό tension) Ίσως ομως χρειαστεί κάποια επέμβαση στο nut
    0 βαθμοί
  17. φίλε μου σε δύο πραγματάκια να δώσεις προσοχή σε ότι αφορά αυτές τις χορδές. ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ στην τοποθέτηση... εάν πας να τις κόψεις μπορεί το tape κατά πάσα πιθανότητα να "λύσει" και οι χορδές να καταστραφούν. την έχω πατήσει πάνω από δύο φορές. επίσης εάν σου αρέσει το χαμηλό set up, μην τις πάρεις. ετοιμάσου για medium-hi set up. είναι όλες χαμηλού tension. δεν έχουν ηχητικά και μεγάλη σχέση με τις flat. ταιριάζουν περισσότερο σε ακουστικά ή semi-acoustic μπάσα και σε άταστα αλλά όχι για τον κλασσικό άταστο ήχο που έχεις στο μυαλό σου. ταιριάζουν για ένα πιο natural ΞΥΛΙΝΟ ήχο (δύσκολα μπορεί να περιγραφεί γενικά ο ήχος). τις είχα σε ένα holllow ηλεκτρικό ibanez για country και 50's rock n roll και ήταν υπέροχες, αλλά σε ένα pbass δεν μου άρεσαν καθόλου. σταμάτησα να τις χρησιμοποιώ γιατί δεν μου άρεσαν οι παραπάνω ιδιοτροπίες τους. είναι περίεργες χορδες
    0 βαθμοί
  18. ενα κακό που έχουν οι tape είναι ότι εάν έχεις θέματα γείωσης, ο πιθανός βόμβος δεν σταματάει ακουμπώντας τις χορδές
    0 βαθμοί
  19. Ενα πέρασμα στο Clarity plug in του OZONE για τόνωση βάθους και παρεμβάσεις με EQ και brickwall limiter από αντίστοιχα plugin του T-Racks.
    0 βαθμοί
  20. Πρέπει να ήταν 1994 έχω βγεί με φίλους σε σκυλάδικο, και δίπλα καυγαδίζει ένα ζευγάρι.....χαμός. Γυρίζω αργά στο σπίτι, πιάνω την κιθάρα, και γράφω αυτό το κομμάτι που οι στίχοι του είναι περίπου κατά 80% αυτά που άκουσα στον καυγά τους. Το ηχογράφησα λίγες μέρες μετά και έμεινε στο ράφι. Πριν μερικούς μήνες το ξαναηχογράφησα. Περιπιπτόντως όταν γράφτηκε και πρωτοηχογραφήθηκε το κομμάτι αυτό ο Παντελής Παντελίδης ήταν 11 χρονών. Στα σόλα της ηλεκτρικής κάποια περάσματα είναι 11-12 νότες (6 θέσεις) ανά χορδή που μου αρέσει πολύ γιατι είναι λίγο διαφορετικό από τα συνηθισμένα. Ειλικρινά όταν το μπουζούκι παίζει συγχορδίες μαζί με την κιθάρα μου αρέσει πολύ. Βγάζει αυτήν την ατάκα στην αρχή και μετά καθώς χάνεται μένει η αγριάδα της ηλεκτρικής κιθάρας. Και στα σημεία που κάποιος θα έβαζε βιολιά-αρμόνιο έχω βάλει το μπουζούκι. Ελπίζω να αρέσει. Ίσως λίγο μπρουτάλ για κάποιους ......αλλά έτσι είναι οι καυγάδες στα σκυλάδικα. Καλή ακρόαση.
    0 βαθμοί
  21. Πολύ σωστά, ειδικά το νερό προς το τέλος έχει πολύ μεγάλη επίδραση. Πρέπει να αφήνεις λίγο τα φυτά να "στρεσσάρονται" από (σχετική) έλλειψη νερού, μην τα καλομαιθαίνεις και τα καταντήσεις... δημόσιους υπάλληλους επι ΠΑΣΟΚ...
    0 βαθμοί
  22. Στό άρθρο της Wikipedia γράφει ότι τα περισσότερα σπέρματα είναι στείρα και υποδηλώνει ότι ο τρόπος με σπέρματα είναι πολύ προβληματικός για αυτό χρησιμοποιούν μέρη του φυτού που τα βάζουν στο έδαφος. Υποθέτω το κάνουν αυτό ακριβώς για τον λόγο που πήγε άκλαφτη η αγκάβη σου......δεν δουλεύει και πολύ καλά με σπόρια.
    0 βαθμοί
  23. Ναι, αλλά σίγουρα μπορείς να την μεγαλώσεις στην Μάνη. ΑΠό ότι ξέρω την μεγαλώνουν σε άλλες Μεσογειακές χώρες και με ίσως λιγότερο θερμά κλίματα από την Μάνη.
    0 βαθμοί
  24. Ααααα... Όπως ανέφερα εξ αρχής για εμένα οι χορδές είναι μόνο roundwound. Με μια και μοναδική φορά (και εξαίρεση) που δοκίμασα Elixir (coated), ever never δεν έχω χρησιμοποιήσει κάτι άλλο. Taperwound, tapewound ήμαρτον...
    0 βαθμοί
  25. Αυτο εξηγεί πολλά που πήγαν λάθος στις πρώτες μου αποπειρες. Ευχαριστώ.
    0 βαθμοί
  26. Εγώ ψήφισα Gibson LP TV Yellow Special μόνο και μόνο για τους 2 μαγνήτες και το χρώμα. Η Melody Maker ήταν και είναι μια entry level μαθητική κιθάρα που πάντα κάτι θα σου λείπει. Πάρε ότι θέλεις αλλά πρόσεξε να ΜΗΝ είναι Gibson Murphy Lab... https://www.thegearpage.net/board/index.php?threads/murphy-lab-guitars-are-still-flaking.2598097/&utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=trending_threads
    0 βαθμοί
  27. Χίλια ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Το μπουζούκι, αποφάσισα να το ηχογραφήσω φυσικό χωρίς μαγνήτη γιατί ήθελα αυτό το παιχνιδισμα στον ήχο του, αλλά όταν βγαίνει μέσα σε τόση βαβούρα κομπρεσάρεις για να ακουστεί και χάνει τον χαρακτήρα του κατά κάποιο τρόπο. Από την άλλη όταν παίζει συγχορδίες μαζί με την κιθάρα ήταν τέλειο. Χϊλια ευχαριστώ και για το μάστεριγκ, απρόσμενο δώρο. Το μάστεριγκ σου είναι πάρα πολύ πιο δυνατό, κόβεις πολύ περισσότερα db από εμένα. Εγώ κόβω το πολύ 5-6 db. Προσπάθησα να κόψω λίγο παραπάνω αλλά χάνεται κατά κάποιο τρόπο αυτό που παίζει το μπουζούκι μαζί με την κιθάρα συγχορδίες και βγαίνει αυτός ο τραχυς ήχος. Στο δικό σου μάστεριγκ αυτό κόβεται λίγο, χάνεται λίγο η ατάκα του μπουζουκιού σε αυτές τις περιπτώσεις. Αλλά όντως γενικά κερδίζεις σε άλλους τομείς. Είναι πιο καθαρό το δικό σου μάστεριγκ. Τι χρησιμοποίησες; Πως το έκανες; Πολλά ευχαριστώ για το κομπλιμέντο και για την κριτική.
    0 βαθμοί
  28. Νίκο καλημέρα. Αρχικά να σου πω ότι δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ taperwound- είμαι με τις "κλασικές" roundwound χρόνια και ζαμάνια (GHS Boomers συγκεκριμένα). Τώρα, σε "θεωρητικό" επίπεδο... Με τις taperwound κερδίζεις αυτό το "πιάνο εφέ" στον ήχο. Πιο bright, περισσότερες αρμονικές και γενικότερα καλύτερο και ευκρινέστερο τόνο. Βέβαια, σύμφωνα με τους χρήστες τους, εκεί που κερδίζεις τα περισσότερα είναι στην Β χορδή, που σονάρει καλύτερα σε σχέση με μια roundwound- αλλά εσύ θέλεις να τις χρησιμοποιήσεις σε τετράχορδο. Αυτά σε γενικές γραμμές.
    0 βαθμοί
  29. Quilter Phantom Di και Hall of Fame 2 mini, εντελώς πρόσφατα. Πολύ ωραία και τα δύο, αν και στο Hof 2 mini έσβησα το factory preset δοκιμάζοντας άλλα και τώρα δεν μπορώ να το βρω! :) Με το Quilter παίζω direct πανευτυχής, και το Hof το πήρα λόγω μικρού μεγέθους. (Τα δίπλα είναι δύο μαγνήτες ακουστικής Fishman που ακόμη δεν τους δοκίμασα).
    0 βαθμοί
  30. Λίγο βιαστικά, κόψαμε την εισαγωγή του Φώτη στην εκφώνηση, μα θα ανέβει όταν φτιάξω το οβίνδεο. Προσθέσαμε μια μπουθάρα και ένα μουουουουγκ στο τέλος για τους τίτλους τέλους στο οβίνδεο. Κωσταντίνος Σιαχάμης πλήκτρα-παραγωγή Τάκης Αργυρίου Τύμπανα-ηχοληψία-μείξη-παραγωγή Σάμυ κιθάρες-φωνή-παραγωγή RAGOY-MOOG.mp3
    0 βαθμοί
  31. Μου άρεσε, ωραίο κομμάτι, μια βελτίωση τη χρήζει στην παραγωγή.
    0 βαθμοί
  32. Χθές άνοιξα το θέμα για το πετάλι που βασίζεται στο Neural Amp Modeler: Ανακάλυψα ότι το συγκεκριμένο πετάλι βασίζεται στον open source κώδικα τον οποίο μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν εδώ Έχει ήδη μεγάλο community στο Tonehunt με πάρα πολλά δωρεάν captures ενισχυτών, IRs κλπ το οποίο μπορείτε να βρείτε εδω Όσο για την ποιότητα, το δοκίμασα ήδη, προσωπικά το θεωρώ όσο καλό όσο οποιοδήποτε modeler με τους γνωστούς περιορισμούς των profilers που όμως δεν είναι καθόλου σημαντικοί αν το χρησιμοποιείς στον υπολογιστή ή στο studio ή αν το έχεις σε μορφή πεταλιού με 3-4 άμεσα διαθέσιμα presets. Εδώ και βιντεάκι σύγκρισης του Neural Amp Modeler με γνωστά πετάλια:
    0 βαθμοί
  33. Aν και παλιό το βίντεο και για όσους δεν το έχουν δει ακούστε τη σύγκριση μεταξύ ενός Behringer TO800 των 30 ευρώ και ενός Ibanez TS808
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου