Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Έκτορας

    Έκτορας

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      1154


  2. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      13315


  3. kpeyos

    kpeyos

    Moderator


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      2486


  4. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      47862


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/20/24 σε όλα

  1. Ας μη εκτροχιαστεί ΚΑΙ αυτό το νήμα στο να συζητάμε για τιμές και πάλι. Αλλά όλα είναι σχετικά σε αυτή τη ζωή. Μπείτε σε ένα forum για ρολόγια και δείτε πόσα λεφτά υπάρχουν δεσμευμένα σε κοσμήματα (βασικά) όπως Rolex, Omega, Patek Philippe κλπ. Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν φάει περιουσίες στον τζόγο. Υπάρχουν άπειροι μισθωτοί εδώ που ζω, που δανείζονται για να κυκλοφορούν με SUVs των 50-60-70 χιλιάδων ευρώ. Στις αγγελίες του noiz υπάρχουν κατά καιρούς εξαιρετικές ευκαιρίες (ενδεικτικά LP Custom burst 3,800 ευρώ, LP R7 3,500 ευρώ κλπ - τιμές γύρω στις 2,000 ευρώ φθηνότερα από καινούργια). Αν κάποιος έχει υπομονή, μπορεί να βρει τρομερές κιθάρες σε τρομερές τιμές. Το τί «αξίζει» και τί όχι, είναι υποκειμενικό για τον καθένα μας. Και το πώς ξοδεύει τα λεφτά του, προσωπική του απόφαση. Ας ελπίσουμε τουλάχιστον ότι ο καθένας μας ξοδεύει λεφτα που έχει και όχι λεφτα που δεν έχει. Αυτό σίγουρα ΔΕΝ αξίζει.
    3 βαθμοί
  2. ειναι εξαιρετικο, τοσο σαν "προενισχυτης" (ακομα και με το delay κλειστο εχεις το χρωμα του echoplex και ζωντανευει καθε ενισχυτη) οσο και σαν delay (εγω το χρησιμοποιω σαν always on slapback delay αλλα και με μακριες επαναληψεις εχεις τον ηχο του RE-201 , του Echorex & του κλασσικου Echoplex).
    1 βαθμός
  3. με λάδι Λακωνίας Αν είχα και ψωμί από τον @Shelter θα ήταν ο παράδεισος
    1 βαθμός
  4. Mε maple fretboard έβγαιναν κάποιες custom LP και η L6-S. Μάλιστα μια τέτοια έπαιζε πριν κάποιες μέρες στις αγγελίες εδώ.
    1 βαθμός
  5. Έχει ενδιαφέρον το γιατί ξοδεύει κάποιος χρήματα σε κάτι. Δηλώνω άσχετος από ρολόγια. Είδα δύο επεισόδια στο Hodinkee όπου έπαιρναν συνέντευξη στον John Mayer και μιλάνε για ρολόγια. Απίστευτο, παρακολουθούσα ασκαρδαμυκτί
    1 βαθμός
  6. Ρε παιδιά δεν έγραψα τον κωδικό... BIRTHDAY15 είναι, και ισχύει μέχρι τέλος του μήνα. Αν κάποιος που ασχολείται με Virtual Instruments δεν έχει πέσει πάνω στη Spitfire Audio, τότε είναι εξαιρετικά άτυχος (ή τυχερός γιατί είναι πανάκριβα όλα).
    1 βαθμός
  7. Να φτιάχνει καφεδάκια, να σου έχει εκεί και κάνα γκομενάκι και όλα αυτά με 10 ευρώ την ώρα Και αν του σπας το πιάτο που έχει 200 ευρώ να του λες δεν φταίω εγώ Φταίει ο προηγούμενος. Τα στούντιο έχουν εξοπλισμό χιλιάδων ευρώ και χρεώνουν το πολύ 12 ευρώ Πάρε λοιπόν την κιθάρα σου και το μπάσο σου. Τα τύμπανα οκ δεν μπορείς να τα πάρεις στον ώμο και να τα πας βόλτα για πρόβα. Αλλά αν θες να λέγεσαι μουσικός πάρε το όργανο σου. Δεν είναι υποχρεωμένα τα στούντιο να στα παρέχουν. Επίσης ο ηχολήπτης μόνο για ένα μικρό τσεκ. Αν θες να τον έχεις όλη την ώρα εκεί πλήρωσε ηχογράφηση
    1 βαθμός
  8. Ααααχ, ωραίες εποχές... Τότε που εποιήσαμεν την ανάγκη "φιλοτιμία" και την πλασάραμε με μπόλικο marketing ως "καινοτομία".
    1 βαθμός
  9. Καλα ναι, γενικά μιλώντας όλα ακριβά είναι πλέον. Συμφωνώ.
    1 βαθμός
  10. ναι κινεζιά, αλλά ουσιαστικά ίδιο
    1 βαθμός
  11. Λάθος κάνεις,. "Τα ωραία σου λεφτά" ήταν χαρτιά....ούτε καν , λογιστικές εγγραφές ήταν με φθίνουσα πορεία για την αξιά που ενσωμάτωναν λόγω πληθωρισμού . Τώρα τουλάχιστον έχεις κάτι χειροπιαστό.
    1 βαθμός
  12. ...για κάποιες "μικρές" αλλαγές στο setup μου. Κατόπιν ωρίμου σκέψεως λοιπόν, αποφάσισα την άμεση αγορά των Yamaha Montage M6 και Hammond XK4. Αύριο το πρωί παίρνω τηλ. τον Νάκα να μου πει λεπτομέρειες για την διαθεσιμότητα και τον χρόνο παράδοσης του Μ6 και να δώσω την παραγγελία, και στο καπάκι παραγγέλνω από Thomann το XK4. Και έπεται συνέχεια...
    0 βαθμοί
  13. Πριν 2 χρόνια έφερα απο το Jalisco του Μεξικού σπόρους από πιπεριές Habaneros, Jalapenos και μπλέ αγαύη (Tequilera). Το τελευταίο πήγε άκλαυτο βέβαια γιατί η επικονίαση των ανθών τους εξαρτάται από τη μεξικανική νυχτερίδα που δεν έφερα... Ωστόσο δεν ήξερα και να την καλλιεργήσω σωστά. Ίσως ξαναδοκιμάσω όμως. Ο σκοπός μου ήταν να πειραματιστώ στο να φυτέψω στη Μάνη κάποια πράγματα από το Μεξικό που δεν βρίσκονται εύκολα στην Ευρώπη και να τα έχω για προσωπική χρήση. Η ιδέα μου έσκασε κοιτώντας τις φραγκοσυκιές* που είναι γεμάτες όπως και εκεί, τους αθανάτους (είδος Αγαύης) και το κλίμα. Όπως είπα λοιπόν η Αγαύη πήγε άκλαυτη λόγω διαφοράς χώματος (θέλει αρκετή άμμο). Στις πιπεριές έφερα δυο είδη δοκιμαστικά και είχα σκοπό αν πάει καλά να φέρω και άλλα. Πρώτη χρονιά φύτεψα και τρόμαξαν να σκάσουν... Το Σεπτέμβριο έβγαλαν καρπό οι Jalapenos αλλά καυστικότητα μηδέν... ούτε γευστικό προφίλ. Έκανα πείραμα και με ανθρώπους που δεν τρώνε καθόλου καυτερά. Τίποτα. Παιδικές. Οι Habneros εκεί που νόμιζα ότι δε θα καρποφορήσουν ποτέ, τέλη Οκτωβρίου σκάνε λίγο καρπό! τρελάθηκα... δοκιμάζω και ήταν τούμπανο. Κράτησα αμέσως σπόρους στην άκρη και από τις δύο και φέτος 1η Φεβρουαρίου φύτεψα. Jalapenos από τον Ιούλιο πολλές και σωστές. Habaneros τον Αύγουστο. Προφίλ σωστό και στις δυο, απλά για κάποιο λόγο στις Jalapenos κάποιες καίνε και κάποιες όχι. Φέτος θα κρατήσω καρπό από δυο σωστές από κάθε είδος. Φαίνεται ότι χρειάζεται κάποιος χρόνος προσαρμογής στο νέο περιβάλλον τους. Εδώ λοιπόν έχουμε δυο ποσότητες από το κάθε είδος, για να φτιάξουμε καυτερές σάλτσες για το χειμώνα. Πιπεριές Μεξικανο-Μανιάτικες λοιπόν. Να τις κάνω μονοποικιλιακές ή να τα ανακατέψω κιόλας? Η συνέχεια έπεται... *Η φραγκοσυκιά είναι μεξικάνικη και είναι σύμβολο εκεί. Είναι μέχρι και στη σημαία τους). Αντίθετα με εμάς εκεί τρώνε τα πάντα. Φυσικά τα φραγκόσυκα αλλά και τα φύλλα της φραγκοσυκιάς (τα τρυφερά) τα οποία καθαρίζουν επιμελώς, τα κόβουν λωρίδες και τα μαγειρεύουν όπως ακριβώς εμείς τα φασολάκια.
    0 βαθμοί
  14. Πρέπει να ήταν 1994 έχω βγεί με φίλους σε σκυλάδικο, και δίπλα καυγαδίζει ένα ζευγάρι.....χαμός. Γυρίζω αργά στο σπίτι, πιάνω την κιθάρα, και γράφω αυτό το κομμάτι που οι στίχοι του είναι περίπου κατά 80% αυτά που άκουσα στον καυγά τους. Το ηχογράφησα λίγες μέρες μετά και έμεινε στο ράφι. Πριν μερικούς μήνες το ξαναηχογράφησα. Περιπιπτόντως όταν γράφτηκε και πρωτοηχογραφήθηκε το κομμάτι αυτό ο Παντελής Παντελίδης ήταν 11 χρονών. Στα σόλα της ηλεκτρικής κάποια περάσματα είναι 11-12 νότες (6 θέσεις) ανά χορδή που μου αρέσει πολύ γιατι είναι λίγο διαφορετικό από τα συνηθισμένα. Ειλικρινά όταν το μπουζούκι παίζει συγχορδίες μαζί με την κιθάρα μου αρέσει πολύ. Βγάζει αυτήν την ατάκα στην αρχή και μετά καθώς χάνεται μένει η αγριάδα της ηλεκτρικής κιθάρας. Και στα σημεία που κάποιος θα έβαζε βιολιά-αρμόνιο έχω βάλει το μπουζούκι. Ελπίζω να αρέσει. Ίσως λίγο μπρουτάλ για κάποιους ......αλλά έτσι είναι οι καυγάδες στα σκυλάδικα. Καλή ακρόαση.
    0 βαθμοί
  15. 0 βαθμοί
  16. Υπήρχαν διάφορες - οι πρώτες ήταν η T-60, η original κιθάρα της σειράς, και T-40 που ήταν το αντίστοιχο μπάσο. Μετά βγήκαν μια σειρά απο φτηνότερα μοντέλα με πιο απλα ηλεκτρικά και διάφορες διατάξεις μαγνητών. Τις προάλλες νομίζω πήρε το μάτι μου μια T-15 στις αγγελίες. https://stringjoy.com/peavey-t-series/ Και για να επανέλθουμε, πάρτε μια 1960 Melody Maker 3/4 (!) με αλλαγμένο μαγνήτη. Now THAT is a couch guitar. https://jakewildwood.blogspot.com/2020/08/1960-gibson-melody-maker-34-electric.html
    0 βαθμοί
  17. Τη συγκεκριμένη καλύτερα που δεν είχαμε δει τόσο καιρό... Τι... ομορφιά είναι τούτη;
    0 βαθμοί
  18. Μετα απο 15 χρονια αλλαξα τα ντιλεΓια μου & πηρα δυο νεα αλλαξα και το booster μου και χρησιμοποιω πλεον αυτον το κοΜπερσΕρ
    0 βαθμοί
  19. Και οι Marauder/S1 απο τα '80s αν τις θυμαται κανενας βγαίνανε (και) με maple ταστιέρα - περίεργα όργανα με bolt on μανίκι και Bill Lawrence μαγνήτες. Είχα παίξει κανα δυο φορές με μια Marauder ενος γνωστού μου, καθόλου άσχημη. Και τις έβρισκες για πενταροδεκάρες μέχρι προσφάτως.
    0 βαθμοί
  20. Εσχάτως δοκίμασα αυτή Αν και η συγκεκριμένη είχε 5θέσιο και αυτό σημαίνει ότι δεν ειναι κλασική nashville, οι απο πάνω μαγνήτες δεν ηταν λιγότερο δυνατοι απο τον bridge. Η κλασική nashville με τον tele neck και το ποτενσιομετρο που φέρνει μέσα τον μεσαίο, δίνει τη δυνατοτητα να εχεις τους κλασικους 3 ήχους της tele όπως την ξέρουμε + τον μεσαίο. Αυτή ηταν σαν hardtail strat με πιο καλό bridge αλλά με μια αλλαγή στη συνδεσμολογία μπορείς να εχεις neck+bridge και τον μεσαίο χωριστά.
    0 βαθμοί
  21. Φίλος με πάσα ειλικρίνεια θα σου πω ότι ακόμα και αν μου την έβαζες κάτω από τη μύτη, δεν θα την έβλεπα. Ο εγκέφαλος θα βρισκόταν σε άρνηση να καταγράψει αυτή την εικόνα/πληροφορία. Έχει αρχειοθετημένο: Gibson Les Paul/ ebony - άντε rosewood fretboard, τέλος! Πάντως αυτή που ανέβασε ο @odis13 είναι ωραιότατη - έξω από τα standards, αλλά ωραιότατη.
    0 βαθμοί
  22. Boss SD-1 (I am late to the party, I know...) Boss PS-6 Radial Tonebone Hot British από τις αγγελίες (έχω και το Plexitube, αλλά ήθελα και το μικρότερο σε μέγεθος αδερφάκι του γιατί δεν πιάνει τόσο χώρο όσο το άλλο στο pedalboard) Επίσης από μη κιθαριστικά αφενός πετάλια, το TC Helicon Harmony Singer 2 το οποίο το είχα ήδη αλλά μου χάλασε και έπρεπε επειγόντως να το αντικαταστήσω άμεσα
    0 βαθμοί
  23. Με maple μπράτσο έχουν βγει αρκετές, ειδικά late '70s, και με maple ταστιέρα είχαν βγεί κατα καιρούς μερικά limited μοντέλα. Πολύ... λάθος, αλλά να πω την αμαρτία μου I wouldn't kick that out of bed.
    0 βαθμοί
  24. Μου αρέσει το είδος και μου άρεσε το κομμάτι. Το μπουζουκι λίγο πνιγμένο και η μίξη - παραγωγή θα μπορούσε να είναι λίγο καλύτερη και να το αναδείκνυε περισσότερο. ''Οχι 'οτι είναι και χάλια βέβαια, μια χαρά είναι Απλά ήθελα το κάτι παραπάνω γιατί μου άρεσε το κομμάτι. Έχεις πολύ καλό ήχο, εννοείται παίζεις και ερμηνεύεις εξαιρετικά, δεν τίθεται θέμα, είσαι πολύ powa! Δεν ξέρω πως μου τη βάρεσε και έκανα κάποιες mastering παρεμβάσεις, μιας και εξασκούμαι αυτόν τον καιρό, γιατί το βρήκα λίγο μουντό, έτσι για το χαβαλέ. Έτσι μου ακούγεται πιο ζωντανό και πιο τονισμένα τα φωνητικά. Ειδικός δεν είμαι, το αντίθετο, 'Ετσι, ιγα να παίξω λίγο Το έκανα έτσι Rodanthos cos mastering.mp3 Καλή συνέχεια στη μουσική σου!! Να σαι καλά. Είμαι fan σου!!!
    0 βαθμοί
  25. Βρε ούτε εγώ - που είμαι και fan του maple- αλλά σε Gibson LP; Θα γινόταν... επανάσταση ΥΓ: Μου έδωσες ιδέα για poll
    0 βαθμοί
  26. 0 βαθμοί
  27. Ο ράμνος είναι ένα φυτό θάμνος που ευδοκιμεί στη μεσόγειο, (φυτρώνει και μόνος του στα δάση) αυτό σημαίνει ότι αν ριζώσει λίγο δεν σε έχει ανάγκη για να επιβιώσει. Μπορείς να τον αφήσεις καλοκαίρια και καλοκαίρια χωρίς νερό και φροντίδα και δεν πρόκειται να ξεραθεί. Αν όμως τον φροντίζεις λίγο γίνεται πολύ πυκνός και δεν μπορείς να δεις από πίσω του τι υπάρχει δημιουργεί μυστικό κήπο. Έχει ωραίο σκούρο πράσινο χρώμα και δεν μαζεύει ζωύφια μέσα του, είναι καθαρό φυτό που λέμε. Όποτε θέλεις μπορείς να τον κλαδέψεις βαθιά και αυτός θα ανανεωθεί γρήγορα και θα γίνει πάλι όπως ήταν. Έχω δοκιμάσει πολλά φυτά για περίφραξη, ο ράμνος είναι ο μόνος που έχει όλα τα χαρακτηριστικά που θέλω
    0 βαθμοί
  28. Έξω από εμας που είμαστε μουσικοί, ένα μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων που αγοράζουν Fender και Gibson το κάνουν για τον ίδιο λόγο που άλλοι αγοράζουν ρολεξ και αυτοκίνητα, και πολλοί από αυτούς δεν ξέρουν καν να παίζουν. Έχω γνωρίσει ουκ ολίγους. Θεωρείται και επένδυση κατά κάποιο τρόπο για πολλούς.
    0 βαθμοί
  29. Η Crow Hill Company είναι η εταιρία που δημιούργησε ο Christian Henson, δημιουργός και πρώην CEO της πασίγνωστης. Τώρα κλείνει ένα χρόνο και κάνει δώρο ένα κουπόνι 15 GBP, που μπορείς να το χρησιμοποιήσεις χωρίς ελάχιστη χρέωση. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί όποιος θέλει να πάρει είτε το Cosmos είτε το Demon Drop/Circuit Drums δωρεάν, εφόσον κάνουν 10. Εγώ πήρα το Cosmos. Η ποιότητα των VST που έχουν φτιάξει μέχρι τώρα είναι εξαιρετική. Μπορείτε να τσεκάρετε και το free vst που έχουν, που λέγεται Vaults. Είναι φανταστικό.
    0 βαθμοί
  30. Ευχαριστούμε, κατεβάζω ήδη το Cosmos. Χρόνια τους πολλά, να τα χιλιάσουν και η Spitfire Audio φυσικά εξαιρετική. Αγόρασα πριν λίγες μέρες το TUTTI για € 99 και πραγματικά νιώθω ότι έχω άλλη μια εξαιρετική ορχήστρα στη διάθεσή μου που δουλεύει με αμεσότητα και ποιότητα και τη δουλεύω σε μια νέα μου σύνθεση. Τέλεια, τέλεια!!! Ευχαριστούμε. Ελπίζω να ξαναβάλουν κάτι τσάμπα για να τους ξαναθυμηθούμε
    0 βαθμοί
  31. 0 βαθμοί
  32. Κι εδώ πώς μπορεί κανείς να κάνει το capture του δικού του ενισχυτή με το NAM: Σίγουρα πιο εύκολο και μάλλον πιο χρήσιμο απ το να κάνει κάποιος capture το πλήρες setup, μιας και υπάρχουν άπειρα IRs εκεί εξώ.
    0 βαθμοί
  33. Εάν αγνοήσω τις τρεις επιλογές και απαντήσω στην ερώτηση του θέματος, αν είχα μία LP η απόλυτη Les Paul για μένα είναι η μαύρη Les Paul Custom. Από την εφηβεία μου πριν καν πιάσω κιθάρα η LP ήταν ο πόθος λόγω εμφάνισης και μέχρι πρόσφατα όποτε σκεφτόμουν την συγκεκριμένη κιθάρα υποσυνείδητα η Standard με κάποιο τρελό maple top σε burst φινίρισμα ερχόταν στον μυαλό. Εδώ και μερικά χρόνια με έχει γοητεύσει η Custom με το πολλαπλό binding, το διαμάντι και φυσικά το χρυσό hardware. Μου αρέσουν εξεζητημένα tops και σχεδόν όλα τα χρώματα αλλά η μαύρη με το χρυσό είναι η πρώτη μου επιλογή είτε αν είχα μία ή δέκα Les Paul. Έχω αλλαξοπιστήσει και για την Falcon, την δεύτερη πιο όμορφη κιθάρα για το γούστο μου, η μαύρη μου αρέσει λίγο περισσότερο από την λευκή. Επειδή έκανα έρευνα αγοράς το 2016 κατέληξα ότι έχουν παραχθεί και πωλούνται αρκετά λιγότερες Custom από Standard (και τα παραπλήσια μοντέλα σαν την Classic) και είναι πανάκριβες (για την τσέπη μου) ακόμα και μεταχειρισμένες. Όσο καλύτερη είναι η κατάσταση της αισθητικά τόσο ανεβαίνει η τιμή, τότε τουλάχιστον οι αχτύπητες πωλούνταν ακριβότερα από μία καινούρια. Υπήρχε βέβαια ο παράγοντας έβενος VS richlite, κάτι που ευτυχώς δεν υπάρχει πια σε όσο vintage RI γίνεται κιθάρα των 5555€ (τιμή Θωμά), τότε το συγκεκριμένο κατάστημα την είχε 3300€ αν θυμάμαι καλά και το Bon Studio 3600€. Το ίδιο ακριβές και οι λευκές/κρεμ λόγω Randy Rhoads, ακόμα λιγότερες επιλογές και οι αχτύπητες κρεμ ήταν σε υψηλές τιμές. Υπάρχουν βέβαια και οι καλές κόπιες, κυρίως από Ιαπωνία. Φθηνές δεν είναι αλλά είναι αρκετά φθηνότερες από Gibson, ειδικά την σημερινή εποχή που η Gibson είναι ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ ΑΚΡΙΒΗ.
    0 βαθμοί
  34. Kαι μετά μου λες ότι δεν σου αρέσει ο ήχος του Lex. Σύνδεσε το ρε κουμπάρε stereo και βγάλ'το στα monitors να το ακούσεις όπως πρέπει. XK1c+Lex.mp4
    0 βαθμοί
  35. Θα την γιορτάσουμε και την 28η, αν και εγώ δεν λέω "ΟΧΙ" σε κιθάρα
    0 βαθμοί
  36. Οι πληκτράδες γενικά δεν αγοράζουν πεταλάκια, εκτός κάποιων φανατικών analog freaks που παίζουν μόνο με αναλογικά synths, vintage και σύγχρονα, και τα οποία διαθέτουν από 0 ως 2-3 βασικά εφέ, οπότε η αγορά πεταλακίων κρίνεται απαραίτητη. Τα σύγχρονα synths, και μιλάω για τα digital πάντα, διαθέτουν πλέον εξαιρετικά onboard εφέ, και αν πάμε και στην κατηγορία των workstations, εκεί βρίσκουμε μια πληθώρα από εφέ και μάλιστα ποιότητας στούντιο. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις που οι πληκτράδες δεν γλυτώνουν την αγορά κάποιου πεταλιού, πχ αυτοί που παίζουν Hammond και δεν μπορούν/θέλουν να αγοράσουν ένα πραγματικό Leslie. Εκεί οι εναλλακτικές σε Leslie simulators είναι μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού και πανάκριβες. Όποιος organ player λοιπόν δεν συμβιβάζεται με τα -εξαιρετικά πλέον- onboard Leslie sims, βάζει το χέρι βαθιά στην τσέπη και αγοράζει κάποιο από τα ελάχιστα external Leslie sims που κυκλοφορούν. Οι επιλογές για τους γνωρίζοντες είναι 2 με 3, με τις top να είναι οι Strymon Lex v2 και η NEO Instruments Ventilator II. €415 το πρώτο, €509 το δεύτερο. Τραγικά overpriced πετάλια, αρκεί να πω ότι υπάρχει synth που κοστίζει φτηνότερα! Αυτά γίνονται όταν δεν υπάρχει ανταγωνισμός. Anyway, είχα το original Strymon Lex συνδεδεμένο με το Hammond XK1c και ο συνδυασμός αυτών των δύο ήταν k-i-l-l-e-r. Πόσο κρίμα που η Strymon συνεχίζει μαλακιωδώς να διαφημίζει το Lex σαν κιθαριστικό πετάλι, αυτό το sim είναι πραγματικά κρίμα να παίζει (μόνο) σε κιθαριστικά setups, χάνεται όλη η μαγεία του. Τώρα τελευταία κάποιοι πληκτράδες αρχίζουν να το ανακαλύπτουν, αλλά η εταιρεία δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται και πολύ να το προωθήσει και στους πληκτράδες/οργανίστες. Κακώς. Είχα το original Lex λοιπόν με το Hammond XK1c, τα πούλησα και τα δύο και τώρα που αγόρασα το Hammond XK4, η αγορά του Lex v2 ήταν -για τον ήχο που θέλω- μονόδρομος. Κορυφαίο και overpriced του κερατά, αλλά πολύ πολύ πολύ φτηνότερο από ένα πραγματικό Leslie (€2,400 - €7,500). Όσοι παίζετε με κάποιο Hammond, vintage ή σύγχρονο, ή με hammond ήχους και θέλετε να ανεβείτε επίπεδο, τσεκάρετε το ASAP.
    0 βαθμοί
  37. Έχω παίξει και τοποθετησει αρκετές φορές. Ακούγεται ΑΚΡΙΒΩΣ όπως ο neck pickup σε μια HARD TAIL Strat,με λίγο περισσότερο sustain μια και η γέφυρα της tele είναι πιο massive κατασκευή και με λίγο περισσότερο definition,sustain και μεσαία από μια strat με τρεμολο που λόγω των ελατηρίων και της κινούμενης γέφυρας έχει πιο "άδειο" ήχο.
    0 βαθμοί
  38. Εμένα αυτά ακριβώς μου αρέσουν και κάνουν την κιθάρα ξεχωριστή. Στην Epi που έχω και είναι melody maker copy, αυτό ακριβώς γουστάρω στους μαγνήτες, και ειδικά στον bridge. Είναι underpowered και Microphonic . Αυτά είναι unique χαρακτηριστικά σε LP, αν προσθέσω και την Wraparound Bridge βέβαια. Και μην ξεχνάμε, μιλάμε για την 25η -26η και 27η κιθάρα. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να προστεθεί ακόμα μια από τα "ίδια".
    0 βαθμοί
  39. Συμφωνώ, αλλά μετα απο 10 χρόνια αλλαξα γνώμη και τώρα περνάω τη φάση HB neck. Βέβαια πρέπει να συνυπολογιστεί ότι ο telecaster neck συμβάλει στη δημιουργία της ενδιάμεσης θέσης της tele. Όχι. Όχι ακριβώς. Θυμίζει έντονα strat αλλά δεν ειναι και το ίδιο. Ωστόσο δεν το προτιμώ. Ενδιαφέρον όμως έχει (εφόσον σου αρέσει ο standard tele neck), ενας Charlie Christian γιατί εξακολουθείς να εχεις αυτον το σκούρο ήχο που τόσο ωραια παίζει συγχορδίες, σε πολυ μεγαλύτερη ένταση και όγκο. Απλά θέλει λίγο σκαψιμο το cavity.
    0 βαθμοί
  40. Το λοιπόν, τέλη του 2023 είπα ότι το Pedalboard μου ολοκληρώθηκε, οτι δε χρειάζομαι άλλα πετάλια και για ΠΡΩΤΗ χρονιά υπήρξα συνεπής. Όντως μες το 2024 ούτε καν ψάχτηκα (πέραν της καθημερινής και αδιάλειπτης έρευνας αγοράς - τιμών). Εντάξει, αφού με πιέζετε, για να είμαι απόλυτα ειλικρινής αγόρασα τον Αύγουστο 1 πετάλι Delay για την κακή μου πεταλιέρα, αλλά μόνο και μόνο γιατί το Delay που είχα εκεί προβιβάστηκε στην Α' Εθνική καλή μου πεταλιέρα, οπότε ξέμεινα από Delay. Καλή πεταλιέρα = το Pedalboard που παίρνω στα live και που μελετώ στο σπίτι Κακή πεταλιέρα = το Pedalboard που σέρνω στις πρόβες (είναι πολλές οι πρόβες και σε πολλά διαφορετικά μέρη) Συγκεκριμένα, το NUX ANALOG DELAY μπήκε στην καλή μου πεταλιέρα διότι υπάρχει ανάγκη για 2 διαφορετικά delay pedals και στη θέση του (στην κακή πεταλιέρα) αγόρασα μεταχειρισμένο το FENDER HAMMERTONE SPACE DELAY.
    0 βαθμοί
  41. Σλόου δε βέρι ματς όιλ, ώρες είναι να μας πιεις πως ήσουν στο Τεπελένι, τη Κορυτσά , τη Κορέα , το Βιετνάμ και τη Κύπρο το 74
    0 βαθμοί
  42. Ballad time Deep Purple - Don't Make Me Happy (1998) Gillan / Morse / Lord / Glover / Paice
    0 βαθμοί
  43. Ε καλά τότε θα πώ την Junior με τον ένα P90. 'Οσο για τις σκέψεις μου για τον P90 στη neck θέση μιας Junior, θα αφήσω την SG μου να μιλήσει:
    0 βαθμοί
  44. Mία είναι η Junior η σωστή, η πρόστυχη: Το χοντρό μπράτσο της LP Junior αλλάζει τον ήχο. Όχι πολύ αλλά τόσο όσο να μην είναι τόσο πάνκικη. Κι απ' την άλλη η LP Junior ούτε τόσο καλό μπλουζοκίθαρο είναι. Αν θες μπλουζοκίθαρο με P90s, πρέπει να πας στην Std ή ιδανικά στην R4.
    0 βαθμοί
  45. Αν και δηλώνω οπαδός του ήχου των λαμπατων ενισχυτών και 9/10 φορές παίζω με τον Fender Bassbreaker 30r μου, κληθήκαμε να πλαισιώσουμε μουσικά με την χορωδία μας ένα συμβάν που διοργάνωνε ένας δήμος της Θεσσαλονίκης, και αποφάσισα να παίξω με τον Boss Katana 50 MKI που τον έχω για practice amp στο σπίτι. Οι λόγοι ήταν οι εξής: 1) Δεν υπήρχαν κρουστά πέρα από ένα καχόν, και μάλιστα δίπλα μου ήταν ακορντεόν και βιολί, που θα έπρεπε να ακούγονται κ αυτοί. 2) Δεν είχα απαιτήσεις για πληθώρα ήχων, πέρα από έναν καθαρό ήχο, και έναν με boost και delay για το σόλο. Με κάλυπτε ο Κατάνα. 3) Παίζαμε σε θέατρο, άρα θα την άκουγα από τον ηχολήπτη αν ανέβαζα ένταση 4) Ήθελα να ξεστήσω γρήγορα και να φύγω γιατί είχε και ομιλίες κλπ μετά, τις οποίες ήθελα να αποφύγω, οπότε το να περιμένω να κρυώσει ο ενισχυτής μου ήταν out of the question 5) Γερνάω και είμαι και λίγο ατσούμπαλος στο κουβαλημα Το venue Με το που ξεκινήσαμε στο soundcheck, είχα τον Katana στο 50watt setting, με Sennheiser e906 μπροστά, και μου λέει ο ηχολήπτης "Ώπα ο ενισχυτής είναι πολύ δυνατά, χαμήλωσε το όσο πιο πολύ γίνεται και θα ακούς από το μόνιτορ". Το κατέβασα στα 25watt με το volume περίπου στη μέση. Τον χαροποιησα λογικά γιατί δεν ξανασχοληθηκε μαζί μου. Τον άκουγα ίσα ίσα στο ρυθμικό καθαρό, και πολύ άνετα με το boost μπροστά. Συμπεράσματα: 1) Σαν εμπειρία το ευχαριστήθηκα όσο όλες τις φορές που έχω παίξει με λάμπα. Καταλάβαινα τη διαφορά στον ήχο, ήταν λίγο πιο τσίγκινος, αλλά όσο έπαιζα δε με ένοιαζε. ΕΙΔΙΚΑ σε τόσο χαμηλές εντάσεις. 2) Απίστευτη ευκολία το να μαζεύω αμέσως αφού τελειώσω και να φεύγω χωρίς να με νοιάζει το γυαλί στο πίσω μέρος του ενισχυτή. 3) Για τέτοιου είδους συναυλίες ίσως είναι ακόμα καλύτερα μια Direct Out λύση, τύπου πεταλιέρα. Είναι ένας τομέας στον οποίο δεν έχω εμπειρία και μάλλον πρέπει να αποκτήσω γιατί θα επαναληφθούν τέτοιου είδους εκδηλώσεις. 4) Τα εφφέ του Κατάνα είναι ΜΙΑ ΧΑΡΑ. Πολύ ωραίο το clean boost, πολύ καλό το delay. 5) Με πολλή χαρά θα ξαναπαίξω με τον Katana ζωντανά. 6) Η Gretsch είναι πανέμορφη.
    0 βαθμοί
  46. Πραγματικά, ειλικρινά, με noiz-ική αλληλεγγύη και noiz πνεύμα, εύχομαι να πάνε όλα καλά και να τα έχεις σύντομα κοντά σου. Άντε με το καλό. Μαζί με εσένα, χρόνια να έχουμε θα τα απολαύσουμε μαζί στις συζητήσεις μας, με τις απορίες μας, τα πειράγματα και όλα τα noiz καλά. Πως λέμε σε κάποιον, ευτυχώς που παντρεύτηκες, να αυτώσουμε κι εμείς Καλή συνέχεια. MONTAGE!!!
    0 βαθμοί
  47. 1:33 - Early Beatles influence 2:44 - Punk rock recordings 3:20 - NYC music scene 6:23 - First rap record production 8:58 - Using 808 drum machine 15:54 - Starting Def Jam label 18:27 - LL Cool J 25:20 - Finishing NYU degree 26:26 - Aerosmith collaboration with Run-DMC 34:25 - Working with Beastie Boys 36:58 - Playing guitar for Beastie Boys 39:38 - Hiring best studio engineers 43:52 - Producing Slayer's first album 54:23 - Tom Petty's Wildflowers record 1:01:34 - You Don't Know How it Feels (no cymbals on drums) 1:12:50 - No "right way" to make records 1:14:31 - Producing Linkin Park album 1:15:23 - Red Hot Chili Peppers album 1:26:14 - Under the Bridge origin 1:39:19 - System of a Down 1:45:43 - Johnny Cash collaboration 2:03:25 - Reflections on mortality 2:04:01 - Creativity and idea streams 2:09:33 - Discovering new music (like Marcus King)
    0 βαθμοί
  48. Μπορείς να συνδέσεις εξωτερική καμπίνα και στον combo dsl1c, δεν χρειάζεται να πάρεις το αντίστοιχο κεφάλι...
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου