Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/09/24 σε όλα
-
2 βαθμοί
-
Είχα τη χαρά και την τιμή να βρίσκομαι πριν λίγες ημέρες στην Γερμανία και συγκεκριμένα στο Mannheim, σαν επίσημος παρουσιαστής-δοκιμαστής (exhibitor-testman) για τις κιθάρες s.p.custom guitars https://spcustomguitars.com του δικού μας Σπύρου Πανουργιά. Η εμπειρία μοναδική αφού η συγκεκριμένη έκθεση συγκεντρώνει κατασκευαστές κιθάρας από όλο τον κόσμο καθώς και προιόντων που είναι άμεσα συνδεδεμένα με την κιθάρα (πεταλάκια-ενισχυτές-αξεσουάρ-εργαλεία κλπ) Για τις κιθάρες S.P.Custom δεν θα πω πολλά. Μόνο το ότι παίζω και ηχογραφώ με αυτές τα τελευταία επτά χρόνια, έχοντας αφήσει πίσω όλες τις άλλες ηλεκτρο-κλασικές κιθάρες μου, κάτι λέει. Ο Σπύρος έχει καταφέρει στον τομέα της electric-nylon κιθάρας να είναι πρωτοπόρος στην παγκόσμια σκηνή με συνεχείς βελτιώσεις σε ήχο, εργονομία και design. Μάλιστα στην έκθεση παρουσίασε σε παγκόσμια πρώτη, την electro-nylon headless, μια ελεκτροκλασική κιθάρα που χωρά σε μια μέτρια βαλίτσα ταξιδίου, πανάλαφρη με κανονικό scale και τον κλασικό ήχο και ήταν αυτή που τράβηξε τα βλέματα και το ενδιαφέρον των επισκεπτών! Είδα κι έπαιξα κιθάρες Ελλήνων κατασκευαστών όπως τις ακουστικές και ηλεκτρικές κιθάρες του Γιάννη Παβέζα (https://paveza.gr/) που είναι σε άλλο επίπεδο κατασκευής, με ωραίο design, ξύλα και εκπληκτικό ήχο! Απέναντι από το δικό μας stand βρίσκονταν οι επίσης δικοί μας Neti Neti με καταπληκτικές κατασκευές ακουστικής κιθάρας. Στο 1ο επίπεδο βρίσκονταν πεταλιέρες, πεταλάκια και συναφή όπου φυσικά δεν έλειπαν οι δικοί μας JAM https://www.jampedals.com/ και Crazy Tube Circuits https://crazytubecircuits.com/ με την γνωστή υψηλή ποιότητα που έχει σαν αποτέλεσμα την διεθνή τους αναγνώριση τα τελευταία χρόνια! Η έκθεση ήταν τόσο περιεκτική με εκατοντάδες κατασκευαστές από ολόκληρο τον κόσμο, με καλλιτέχνες διεθνούς ακτινοβολίας, παρουσιάσεις, σεμινάρια και συναυλίες. Μάλιστα ήταν τόσο βαρύ το πρόγραμμα που δεν κατάφερα λόγω χρόνου να παίξω κάποιες κιθάρες κάποιων κατασκευστών που μου κέντρισαν το ενδιαφέρον. Ακολουθεί φωτορεπορτάζ με στιγμιότυπα από την έκθεση…1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Εξαιρετικό, πολύ καλός ήχος όπως πάντα, μου άρεσε πάρα πολύ, πολύ ωραίο κομμάτι, το εμβατηριακό τέλος θα το ήθελα να συνεχίζει ακόμα πιο τρελά με progression άγριο, σαν κάτι τρελά που κάνω εγώ ανά καιρούς που μου τη βιδώνει? Ωραίο, πολύ ωραία εκτελεσμένο.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Έχεις κόλλημα με την Sia, ε?? Καλό είναι, αν μου έλεγες ότι βγήκε στα '80s θα σε πίστευα.1 βαθμός
-
Νομίζω ζητά φωνητικά το κομμάτι. Μου άρεσε πολύ το κλεισιμο. Στο export συμπεριέλαβες κενό track στο τελος.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
H μισή Ελλάδα ή μάλλον το 65% είναι Strat και το υπόλοιπο LP. Είναι πολύ πιο εύκολο να βρεις used σε καλή τιμή σε αυτά τα 2 μοντέλα. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει με τις 335.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Η εσωτερική κάρτα του Macbook είναι 5 κλάσεις καλύτερη από αυτή που δείχνεις. Κράτα τα 100 ευρώ για κάτι καλύτερο. Eαν είναι να πάρεις τη 4th gen Scarlett στα 189, παίρνεις τη Motu στα 235 και ξεχνάς όλες τις ερωτήσεις... https://www.thomann.de/gr/motu_m2.htm1 βαθμός
-
Δυστυχώς οι δύο μεγάλοι Gibson και Fender εμμένουν στην αποψή τους τα τελευταία χρόνια να μη συμμετέχουν σε εκθέσεις. Ούτε στο NAMM δεν πηγαίνουν, πόσο μάλλον εδώ. Δεν πειράζει ας αναδειχθούν και κάποιοι καινούργοι και αξιόλογοι! Η PRS και η Martin ήταν εκεί και ήταν προς τιμή τους!1 βαθμός
-
Είχε μπεί ενα βιντεάκι απο την έκθεση νωρίτερα σήμερα, και αφού το είδα μπήκα στο τριπάκι και είδα αλλα 3-4 απο διάφορους youtubers όπως μου τα πέταγε ο αλγόριθμος. 'Ολα τους ήταν κατα κόρον τα ίδια 6-7 περίπτερα, σε βαθμό που άρχισα να απορώ για το αν η εκθέτες γεμίζαν πούλμαν ή αν το κιθαριστικό youtube έχει τερμα αυστηρά οριοθετημένα ενδιαφέροντα κονσέρβα. Απο τις φωτογραφίες σου και μόνο έχω δει 35 πράγματα απείρως πιο ενδιαφέροντα απο άλλη μια fanned fret ποζεροκιθάρα ή ενα νεο impulse loader και τα οποία δεν είδα σε κανένα βιντεο, να'σαι καλα! Πρέπει αν ήταν εξαιρετική εμπειρία. Y.Γ. Θυμάμαι τις S.P. Custom να τις βλέπουμε πριν απο χρόνια εδω σε ενα thread αλλά απ'οτι βλέπω έχει απο τότε εξελιχθεί πολύ το πράγμα, μπράβο!1 βαθμός
-
Οι Headless κατασκευές αρχίζουν να παίρνουν τα πάνω τους, κάποιες με πολύ έξυπνο και εργονομικό design και λόγω των περιορισμών στις μεταφορές γίνονται πιά ανάγκη! Και οι DV Mark εκεί ήταν με ολόκληρη τη γκάμα! και ο Tube Amp Doctor με πολύ όμορφο περίπτερο! Γενική άποψη του 1ου ορόφου με όμορφες παρουσίες γενικότερα!! Ο Rob Chapman δοκιμάζει τις S.P.Custom Guitars κι ενθουσιάζεται!! όπως και ο 'πολύς' Matteo Mancuso... αλλά και ο Martin της Darkglass Electronics εδώ με την S.P.Custom Headless! και οι φίλοι Τούρκοι με τις super advanced-engineered κιθάρες τους Shark που είχαν τον εκπληκτικό κιθαρίστα Cenk Erdogan στο περίπτερο τους. και φυσικά ο ίδιος ο Lakewood των ομώνυμων κιθαρών. και ατελείωτα jams με φίλους, καλλιτέχνες, εκθέτες, περαστικούς!1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Αν απαντούσα εγώ σ'αυτή την ερώτηση, θα σου έλεγα "ο μέγα-πληκτράς της JazzRock/Fusion υπεργκρουπάρας Mahavishnu Orchestra". Αν σου απαντούσε κάποιος λίγο μικρότερος σε ηλικία από μένα και άσχετος με τη μουσική, θα σου έλεγε "ο τύπος που έγραψε τη μουσική για τη σειρά 'Miami Vice' ". Ένας σημερινός πιτσιρικάς θα σου απαντούσε "έλα μου ντε...?"0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Έγραψα ένα άλλο εχθές, στυλ 80's Να, ακούστε το, έκανα καλή μίξη και mastering? Ακούγεται ωραία?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Εγώ την έκανα να ακούγεται έτσι όπως την έκανα πετώντας ένα ετοιματζήδικο voice effect chain από το Studio One. Άμα ήξερα να τα κάνω αυτά, θα ήμουν τώρα στη βίλα στη ΦλΩριντα και θα περίμενα τον τυφώνα?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Πας καλά ρε?Εδώ δέν μπορούμε να κάνουμε ενα απλό,της προκοπής, agressive θα κάνουμε ? Αν θες καλή παραγωγή,η μάλλον την καλύτερη που έχει γίνει σε αυτό το στούντιο,πιστεύω κάποιο παιζάκι θα έλειπε,γι αυτό, άκου το παρακάτω. Το wav,αν και άκουγα αρκετές ώρες μουσική,με είχε εντυπωσιάσει. Και είναι,για το είδος(80ς retro,synthwave,οπως θές πές το)μία απο τις καλύτερες που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια.0 βαθμοί
-
Ας μην είμαστε τόσο τυπολάτρες ? Πάντως η Kramer μου θύμισε τα νιάτα μου και τις ποζερόμπαντες που έπαιζα. Εννοείται ότι λατρεύω τα συγκεκριμένα κούτσουρα εκείνης της εποχής γιατί είχαν χρώμα και "ντιζαϊνιά" σε σχέση με τις "γεροντοκιθάρες" που κυκλοφορούσαν τότε- Fender / Gibson. ? Όπως φυσικά εννοείται ότι είχα τρέξει στο Λυρικόν για να αποκτήσω το ακόλουθο μόλις είχε έρθει Ελλάδα στα μέσα των μακρινών '80s ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
@Terry RoscoeBeck5 Βάλε και συ μια τζίφρα στην μετάφραση κάτα τον κανονισμό ?0 βαθμοί
-
Είχα παλαιότερα την επανέκδοση - όχι καλές εμπειρίες (quality control στο εργοστάσιο), τα specs δεν είναι original (R2 αντί για R1, αδιάφορο Neck profile, δεν έχει full shred αλλά JB Duncans, τα τάστα όχι καλά - καλά κομμένα κ.λ.π.). Σε εκού για το 20% πιθανότητα τα trem posts να είναι ίσα αλλά....θέλω original τι να κάνω ? . Με συγχωρείτε για τα greeklish, είναι προσωρινό. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ ΑΝΩ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗΣ Ακριβής και πιστή μετάφραση στην Ελληνική , έχοντας επαρκή γνώση των greeklish του προηγούμενου Post Ο Μεταφράσας Mod LK LK Terry RoscoeBeck50 βαθμοί
-
Ήμουν ερωτευμένος με μία σπουδαία κοπέλα που δεν ήταν άλλη από τη μητέρα μου… Όταν πήρα το πρώτο άριστα και γύρισα σπίτι, της είπα «μανούλα αρίστευσα», με αγκάλιασε, και μου είπε «ευχή και κατάρα των γονιών σου, μην γίνεις μουσικάντης» και πέθανε . Και μουσικάντης δεν έγινα, αλλά έκανα τους μουσικάντες, μουσικούς... Την ώρα που έγραφα ένα τραγούδι, δεν υπάρχει μέθοδος. Οταν έβλεπα έναν στίχο που μου άρεσε – επειδή είχα μία ευκολία, οπως έχουν οι τζαζίστες, να γράψω επάνω σε στίχο που με ενέπνεε- έγραφα τρία κομμάτια. Και από αυτά επέλεγα το καλύτερο! Τα άλλα έμεναν πίσω. Μουσικά είμαι αυτοδίδακτος. Δεν είχα έτοιμο κοινό και δισκογραφική εταιρία, και αρνιόμουν πεισματικά, να βάλω οπουδήποτε την υπογραφή που θα δέσμευε την ελευθερία μου.. Έτσι λοιπόν, με αυτή μου την επιμονή να μην ανήκω σε εταιρία, έμεινα και πάμπτωχος γιατί χάρισα όλες μου τις επιτυχίες. Τις χάρισα. Ακόμα δεν έχω πάρει δεκάρα από εκεί που έπρεπε να με πληρώσουν. Έχω χαρίσει στη Μαρινέλα το ''Άνοιξε πέτρα''. Είχα χαρίσει στον Στράτο, το ''Βρέχει φωτιά στην στράτα μου''. Για αυτό παινεύομαι. Ποιος να έρθει και τι να μου προσφέρει για να παραβώ την αρχή μου: Δωρεάν έλαβα, δωρεάν θα δώσω. Εγώ δεν έγραφα τραγούδια για τον Πουλόπουλο, για να μου το χρωστάει. Τα έγραφα γιατί πίστευα ότι η χροιά της φωνής του ήταν μοναδική και μπορούσε να τα ερμηνεύσει με τον καλύτερο τρόπο. Αν ήμουν άδικος μαζί του, του ζητώ συγνώμη… Πως μπορώ όμως να είμαι άδικος σε ένα παιδί που ήταν δημιούργημά μου… Ήταν ένα παιδί που δεν ήξερε να μιλήσει ελληνικά και έφτασε κάποια στιγμή να ορίζει τη μόδα του τραγουδιού. Δεν ξεχνιέται η εποχή που πήγαινα εκεί που έβαφε στον Άγιο Ιερόθεο, στο Περιστερι,τον έβαζα πάνω στη μηχανή και τον πήγαινα στον Ορφέα και τον καμάρωνα… Το ίδιο με τον Τόλη Βοσκόπουλο. Το ίδιο με την Μαρινέλλα, με την Κουμιώτη, με τον Στράτο Διονυσίου. Όσο και να ψάξεις, κανένα τραγούδι μου δεν μοιάζει με το άλλο. Εχω δημιουργήσει 3220 τραγούδια και άλλα τόσα με την ελπίδα, ότι κάποια στιγμή, θα ακουστούν αλλά θα αγγίξουν και τις επόμενες γενιές... Πηγή: Πρώτο Θέμα - Έλενα Κατρίτση. Μίμης Πλέσσας Καλό ταξίδι , αγαπημένε μας συνθέτη. Θα ζεις πάντα στις καρδιές μας μέσα από τα τραγούδια σου.0 βαθμοί
-
Από το 2007 περίπου έχω πάνω στην στρατ μου το τίμιο σετάκι Tonerider Pure Vintage και είπα να κάνω μια δοκιμή στην γέφυρα με τον AlNiCo4 Trembucker της Tonerider. 1)μετρημένος 8,6khm,nikel silver base plate, υπάρχει και καλωδίωση για split. 2)στα καθαρά ωραίος ανοιχτός αρκετά ήχος ισορροπημένος με μικρή εμφάνιση στα πρίμα.οτι περιμένεις από έναν low output μαγνητη.καπώς μου φάνηκε παραπάνω πριμος όταν παίζει με gain.οχι όμως όπως Burstbuckers που έχω πaνω στην SG μου που είναι αρκετά πιο πριμαριστοι. 3) περισσότερο καλός από όσο φανταζομουν στην θέση μαζί με τον μεσαίο και εύκολα βρίσκεις το sweet spot με το ύψος για να έρθει σε ισορροπία με το vol των υπολοίπων μονών μαγνητών. 4)για τα 56€ που μου κόστισε μαζί με τα μεταφορικά νομίζω από banzai δεν μπορούσε να είναι καλύτερα.και δεν θυμάμαι αν από παλιότερα η Tonerider έδινε και 5 έτη εγγύηση. Τον προτείνω ανεπιφύλακτα για όλο το κλασσικό εύρος blues,rock κτλ.0 βαθμοί
-
Όλοι οι ενισχυτές είναι ωραίοι αν σε αφήνουν να τους παίζεις δυνατά ??? Εγώ παίζω με τον σουηδικό ebs drome combo μου από το 2006... Επίσης τώρα τελευταία για να δικαιολογήσω και το αρχικό επιχείρημα μου με την ένταση χρησιμοποιώ έναν φαινομενικά πολύ αταίριαστο συνδιασμό.... Με πολύ vintage αποτέλεσμα... Η κεφαλή είναι μια kustom k200 του 69 made in usa.0 βαθμοί
-
Προφανώς εννοείς τον alnico 4 classic και όχι trembucker. Είναι πάρα πολύ καλός μαγνήτης. Είμαι fun της tonerider και έχω τους περισσοτερους διπλούς μαγνήτες της στις κιθάρες μου. Ο alnico 4 θυμίζει πολύ τον alnico 2, αλλά έχει ελαφρώς πιο defined/σφικτά μπασα, και λίγο πιο έντονα πρίμα. Οι διαφορές είναι μικρές, αλλά αισθητές. Ο alnico 5 bermingham, έχει πιο έντονο χαρακτήρα, όντας κλασικός A5 με κοφτερά πρίμα και σφικτά μπάσα. Εξαιρετικός paf μαγνήτης και αυτός. Μετά έχουμε τον Αlnico 2 rocksong, είναι κάπως πιο hot PAF, με κάπως έντονα μεσαία. Ωραίος και κρεμώδης μαγνήτης για blues kai rock. Και τέλος, ο generator, ένας hot alnico 5 που μπορεί να παίξει άνετα από μπλούζ μέχρι μέταλ. Έχει ελαφρώς πιο μοντέρνο ήχο σε σχέση με τους υπόλοιπους, αλλά παίζει τα παντα και το κάνει πολύ καλά, με έμφαση τους 80s ροκ ήχους. Εδώ έχω τον Α2 στη θεση neck και τον A2 rocksong στη γεφυρα. Οι μοναδικοί μονοί που έχω είναι οι pure vintage και είναι πολύ διαφορετικοί σε σχέση με ο,τι άλλο έχω ακούσει. Είναι πολύ στρογγυλοί, με vintage προσανατολισμό και κάπως ψηλό output. Δεν έχουν τα κρυστάλλινα και defined καθαρά, αλλά έχουν μια στρογγυλάδα και τονισμό σε όλες τις συχνότητες, με έμφαση τις "σωστές" ψηλομεσαίες. Το αποτέλεσμα είναι ότι μόλις τους βάλεις από ελαφρύ overdrive, εώς heavy distortion, έχουν τεράστιο πλεονέκτημα. Με overdrive 453778279_7823177174418493_8218656367157611650_n.mp4 Mε τέρμα το fuzz 453901845_26432818259696302_3858594913905935573_n.mp40 βαθμοί
-
Και όμως επιμένω. Soundsation = ΠΑΡΑ πολύ καλές κιθάρες με τέλειο φινίρσμα και play ability με vintage specs και σχέδιο και πολύ φθηνές. Κιθάρες που τις πάιζεις -κουβαλάς άφοβα και τις φχαριστιέσαι. HARLEY BENΤON = ΠΑΡΑ πολύ καλές κιθάρες με τέλειο φινίρσμα και play ability και πολύ φθηνές. Στα μείον τους κάποια headstock , που αποκλίνουν πολυ από τα vintage specs. Θα έβαζα και τις epi και τις squier (ειδκά τις CV) , αλλά πλέον δεν είναι φθηνές. Έχουν όμως λόγο υπαρξης. Να αγοράσεις μοντέλα με vintage specs, που το real thing είναι πανάκριβο και ίσως δεν σε πολυενδιαφέρουν και σαν κιθάρες για άμεση χρήση.. Π.Χ (για εμένα μιλάω) Flying V- Explorer- Firebird, Jazzmaster. ΜΟΝΑΔΙΚΗ εξαίρεση η 335, που τη θεωρώ την ΑΠΟΛΥΤΗ κιθάρα, αλλά σε Gibson δεν πλησιάζεται. Ήταν η Δεύτερη κιθάρα που αγόρασα στη ζωή μου. Βολεύομαι για πάνω 26 χρόνια με την EPI dot cherry. Αν αξιωθώ πριν πεθάνω να πάρω μια Gibson.....335 , θα φύγω πλήρης . Καμία από τις 4 κιθάρες της φωτογραφίας δεν τις παίζω. Εϊναι για τη συλλογή.0 βαθμοί
-
Εχεις ένα stereo synth που παίζει χαμηλά,στην αρχή κάθε μέτρου,με το που ξεκινάει το κομμάτι,θα του έκανα low cut.Με το που μπαίνουν τα drums εχεις ένα ελαφρύ κατέβασμα των άλλων οργάνων,το έχω και εγώ και μάλιστα περισσότερο.Θα το διορθώσω η με αυτοματισμό η απο τα limiter στο master. Δεν θα τα τελειώσουμε ποτέ!??0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Harmony, Heritage και Magneto σε κοινό περίπτερο. FGN guitars. Πολύ ωραίες Ελληνικές δημιουργίες της 'ΜΜ' στο περίπτερο της Xylofan! και το μεγάλο και περιεκτικό περίπτερο της Music Store. Πολύ ωραίες κατασκευές από την Vidar! και από την Legator! Να και κάποιες κιθάρες που αν ξεμείνεις, μπορείς να τις καπνίσεις, αφού η πλάτη είναι κατασκευασμένη από αγνή cannabis!?0 βαθμοί
-
Υψηλή τέχνη στο περίπτερο του Jens Ritter, όμως για έχοντες! Μαζί με τον Nik Huber ο γνωστός Youtuber που ξέρουμε όλοι... Λιτό αλλά με όμορφα, ποιοτικά όργανα το περίπτερο του Patrick James Eggle. Μεγάλο και πολύ περιεκτικό το περίπτερο της Eastman! Αυτή η semi-hollow με εντυπωσίασε με την κατασκευή την αίσθηση και τον ήχο της!0 βαθμοί
-
Ο χώρος που πραγματοποιήθηκε η έκθεση στο κέντρο του Mannheim. Μερική άποψη από το δικό μας stand 'S.P.Custom Guitars' Με τον εκπληκτικό νέο κιθαρίστα Matteo Mancuso. Με τον κιθαρίστα του Bon Jovi, Phil X. Πολύ ωραίος τύπος, έξω καρδιά! Με τον ιδρυτή-ιδιοκτήτη της Chapman, Rob Chapman. Το περίπτερο της Chapman. Με τον Chris Buck. Στο περίπτερο της Ibanez γινόταν ο κακός χαμός με κάποια μοναδικά κομμάτια και την παρουσία της Nita Strauss!0 βαθμοί
-
Το χει παθει και ο Θειος μου, πλησιαζει τα 80 καλα να ναι. Δηλωνει στους παλιους του μαθητες οτι πλεον ασχολειται με την ερευνα … ολη μερα ψαχνει τα γυαλια του, το πορτοφολι του και τα κλειδια του…?0 βαθμοί
-
Ακυρώστε τα. To hardware είναι τρες μπανάλε. Πάρτε πολύχρωμα VST με σχεδιακια 3D και controller δύο τρία κα φανέλες, καπέλα και δύο uzi να γίνετε τραπερς με bitches να είστε in. Και youtubers και τικτοκερς. Ε? Έτσι δεν είναι? ?????0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Φίλες και φίλοι καλησπέρα. Έκανα μια προσπάθεια αυτές τις μέρες σποραδικά μεν αλλά με πάθος να στρώσω ακόμα περισσότερο ηχητικά αλλά και ενορχηστρωτικά το εν λόγω κομμάτι. Για να εξασκηθώ κιόλας στο mixing και το mastering. Είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζω να χρησιμοποιήσω τα εργαλεία για mastering, όπως το T-Racks μέσα από το DAW και να πειράζω παράλληλα τη μίξη, δε συνηθίζω να το κάνω έτσι, συνήθως βγάζω τη μίξη και δουλεύω στο T-RAcks ξεχωριστά στην standalone σουϊτα του. Αυτή τη φορά τα έκανα όλα στο DAW λοιπόν χρησιμοποιώντας modules σαν post effects με πολύ πρακτικό τελικά θα έλεγα workflow γιατί μπορώ να διορθώνω ταυτόχρονα τη μίξη και να παρατηρώ και τα μετρικά. Πήρα θάρρος από άλλους φίλους που το κάνουν. Πραγματικά, είναι φανταστικό να βλέπω το project μαζί με τα mastering effects να αναλώνουν μόλις ένα 7% της CPU που δουλεύει μάλιστα τους πυρήνες σε συχνότητα χώμα, δηλαδή ουσιαστικά κοιμάται η CPU, που να τα δούμε αυτά 10-20χρόνια πριν. Ο 5900Χ μου είναι overkill για εμένα τουλάχιστο που μάλιστα χρησιμοποιώ αρκετά βαριά VST Instruments και effects. Ένα screenshot που δειχνει τη χρήση του 5900X και άλλα στοιχεία του συστήματος κατά το play του project αλλά και την real time επεξεργασια με το T-Racks 5 ως post effect στο Studio One. Ο επεξεργαστής λειτουργεί θα έλεγα με χαμηλή πίεση 3? το rendering δε, γίνεται σφαίρα, τελικά γλυτώνοντας μου πολύ χρόνο από το να κάνω export τη μίξη και μετά mastering. Θα ήθελα παρακαλώ πολύ όσοι μπουν στον κόπο να ακούσουν το νέο remix να πουν πως τα πήγα.? Αν τα κατάφερα ή οποιαδήποτε άλλη παρατήρηση. Feel Me Forever O .mp3 https://www.bandlab.com/post/dfcc2b38-0084-ef11-8474-6045bd375453 Yeah!!!0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00