Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. marathon

    marathon

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      16590


  2. Σπινθηροβόλος γάιδαρος
  3. Kanimothrios

    Kanimothrios

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      862


  4. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      47909


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 09/16/24 σε όλα

  1. Εγώ θα ονόμαζα τη μπάντα Perry's Addiction Ούτε μπασοντράμερ χρειάζονται. Ένας πληκτράς τα παίζει όλα μόνος του
    2 βαθμοί
  2. Εγώ θα το ονόμαζα: "Θείο,άμα σε χαλάει,πιες καλύτερα ένα τσάι"
    2 βαθμοί
  3. Δεν εχω αχρησιμοποιητο εξοπλισμο, οτι δεν χρησιμοποιουσα (π.χ. χιλιαδες βινυλια και κασσετες, κασετοφωνα, μπομπινοφωνα, πικΑΠ, οικιακες συσκευες ακομα και ρουχα, αυτα τα βαζω στους ειδικους καδους του δημου στην Αθηνα ή τα παω κατευθειαν στο κεντρο για τους αστεγους στο Βερολινο γιατι ειναι σχεδον διπλα στο σπιτι μου) τα εχω χαρισει σε φιλους. Κιθαρες και πεταλια και ενισχυτες που δεν μου κανουν πΓια τις/τα πουλαω ή τις/τα χαριζω (πρεπει να εχω χαρισει 7-8 κιθαρες στη ζωη μου , δεκαδες πεταλια και 2-3 ενισχυτες...σε ανθρωπους που πραγματικα τα ειχαν αναγκη γιατι δεν ειχαν οργανο της προκοπης και περιορισμενα οικονομικα μεσα ενω μου αρεσαν πολυ ως μουσικοι/και φυσικα ως ανθρωποι)
    2 βαθμοί
  4. Από το αρχικό βίντεο μπορεί κανείς εύκολα να διαπιστώσει ότι ο Farell ούτε να περπατήσει κανονικά μπορεί, ούτε να υπολογίσει πού βρίσκεται το σώμα/πρόσωπο του Navarro όταν ρίχνει αυτή την εντελώς άστοχη και ασυντόνιστη μπουνιά. Άλλο να είσαι στη σκηνή υπό επήρεια στα 25 σου και άλλο στα 65 σου. Στα του ήχου, προφανώς από footage κινητού, εμείς δεν μπορούμε να βγάλουμε συμπέρασμα, αλλά αν μια μπάντα αυτού του βεληνεκούς δεν έχει λύσει τα όποια θέματα στο sound check, ίσως δε θα έπρεπε να παίζει.
    2 βαθμοί
  5. δεν λειτουργούν, γιατί έτσι είναι φτιαγμένες οι βιβλιοθήκες. Δεν έχουν ήχο σε όλα τα πλήκτα, αλλά σε κάποια. Τα αριστερά προγραμματίζονται (multis λέγονται?)...θα σου πούν περισσότερα οι πληκτράδες, εγώ ποτέ δεν τα κατάλαβα...
    2 βαθμοί
  6. ΟΚ οι πεταλιέρες, αλλά τι γίνεται όταν θέλεις πετάλια πάνω στο γράφείο; Να η πατέντα που έκανα εγώ.... Σε μια desktop βάση για λάπτοπ, κόλλησα 2 κοντρα πλακέ και έβαλα βέλκρο. Εκεί βάζω/βάζω ότι θέλω να είναι δίπλα στον υπολογιστή και το interface. Πετάλια στο desktop λοιπόν. Για να δούμε...
    1 βαθμός
  7. Είναι απόφοιτος των Καλογραιών και συνέχισε μεταπτυχιακό στις Ουρσουλίνες. Από εκεί του έμεινε και το Χαμούνδ
    1 βαθμός
  8. Ποιος σου είπε ότι θα παίζει αυτούς? Θα παίζει πολύ πιο ποιοτική μουσική
    1 βαθμός
  9. Analog Touch Νέα Ερυθραία αλλά κάνουν και εξυπηρετήσεις έρχονται παίρνουν κι επιστρέφουν εξοπλισμό. Effectrum Electron στη Νέα Σμύρνη. Όλοι τους εξαιρετικά παιδιά και μικρές ιδιοφυϊες.
    1 βαθμός
  10. Aν είσαι Αθήνα οι Analog Touch και ο Effectrum Electron κάνουν εξαιρετική δουλειά.
    1 βαθμός
  11. εγω θα ρώταγα πληρώνει κόσμος λεφτά να δει αυτά τα άτομα?
    1 βαθμός
  12. Στηρίγματα τοίχου, βάσεις για να μένουν οι κιθάρες εκτός θήκης και προσβάσιμες (κατά προτίμηση σκορπισμένες σε διάφορα δωμάτια ώστε να έχω λόγο να πιάσω όπου βρίσκομαι). Το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα είχε το ότι πήραμε κουνέλι κατοικίδιο που κυκλοφορεί ελεύθερα σε συνδυασμό με το ότι ο εξοπλισμός είναι κυρίως στο σαλόνι ... κρύβω πεταλιέρες, πετάλια και οτιδήποτε έχει καλώδια ή κουμπιά από μαλακό πλαστικό γιατί τα τρώνε. Αποτέλεσμα ... βάλε θήκη βγάλε θήκη ακόμα και όταν κάνεις διάλειμμα 5 λεπτά ... από ένα σημείο και μετά βαριέμαι και εν τέλει γειώνω το παίξιμο
    1 βαθμός
  13. Ατυχώς, δεν υπάρχει λύση (εάν βρεις, μου τη λες και μένα) με την Eastwest. Τη θές στο σημερινό μηχάνημα, τη πληρώνεις!!!! Όλα αυτά που περιγράφεις, τα έχω περάσει....
    1 βαθμός
  14. Ο αγαπητός @LK τα έγραψε πολύ ωραία. Μιας και είμαι σε περίοδο που "αδειάζω" το σπίτι απο περιττά πράγματα θα ήθελα να δώσω και την δικιά μου οπτική. Θεωρώ λοιπόν ότι υπάρχουν 3 λόγοι για να κρατήσεις εξοπλισμό και γενικότερα πράγματα: 1. Χρηστική αξία - δηλαδή ότι τα χρησιμοποιείς 2. Χρηματική αξία στο παρόν ή αναμένεις να αποκτήσουν αξία στο μέλλον 3. Συναισθηματική αξία Ότι έχει χρηστική αξία παραμένει. Για όσα πράγματα ανήκουν αμιγώς στην τρίτη κατηγορία χρησιμοποιώ σαν μέθοδο διαλογής το "αγαπημένο παιχνίδι", δηλαδή όταν το παιδί πάει διακοπές και δεν μπορεί να πάρει όλα τα παιχνίδια του υπάρχει ένα που είναι το αγαπημένο του, αυτο ακριβώς κάνω, κρατάω το ένα "παιχνίδι"/αντικείμενο που είναι το αγαπημένο μου. Φυσικά ότι φεύγει πάει για ανακύκλωση. Η εμπειρία μου έχει δείξει ότι τα πράγματα περιπλέκονται όταν έχεις συνδυασμούς των κατηγοριών, πχ πράγματα που δεν έχουν χρηστική αξία, έχουν μέτρια συναισθηματική και ταυτόχρονα μια μικρή χρηματική αξία. Εκεί έχω αποφασίσει είτε να τα χαρίζω σε ανθρώπους που μπορεί να τα χρειαστούν είτε να τα πουλάω σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές/σκότωμα για να φεύγουν. Προσπαθώ να ακολουθήσω μια μινιμαλιστική τακτική για την οργάνωση του χώρου μου γιατί θεωρώ ότι έχει αξία ο άνθρωπος και όχι τα πράγματα που έχει. Στην περίπτωση σου μιας και μιλάς για εξοπλισμό που ίσως αποκτήσει κάποια αξία ίσως έχει κάποιο νόημα να τον εντάξεις στη διακόσμηση του χώρου σου (δεν έχω ιδέα τι εξοπλισμός είναι οπότε μπορεί να γράφω βλακείες). πχ έχω μία γωνία στο σαλόνι που την ονομάζω "vintage" όπου έχω πράγματα τεχνολογίας από άλλες εποχές και έχω καταφέρει αρκετά καλά (πιστεύω) να δένει με την υπόλοιπη διακόσμηση του χώρου.
    1 βαθμός
  15. Και για να απαντήσω σοβαρά. Δεν θα απαντήσω ευθέως, αλλά ίσως βοηθήσω στο τί θα τα κάνεις. Όταν διατηρούσα 2 κατοικίες, η μία εκ των οποίων ήταν Θεσσαλονίκη, ήταν μικρές αμφότερες. Το ένα ήταν αποθήκη στην ουσια και το άλλο ένα minimal διαμέρισμα. Σε αυτή μου τη φάση, μη έχοντας κίνητρο να μείνω μέσα (στο ένα σπίτι το χάος-στο άλλο τίποτα, πήγαινα για έναν ύπνο και ένα ντουζ) ήμουν πιο κοινωνικός, so to speak. Θεωρούσα τα καφέ ως προέκταση του σαλονιού μου , έτρωγα σε εστιατόρια, και γενικά ήμουν έξω πολύ ...στην πιάτσα. Παραμύθιαζα (;) και τον εαυτό μου πως αυτό είναι το contemporary urban living, και μια χαρά τα έβρισκα με τη φάση και των εαυτό μου. Η μετακόμιση άλλαξε άρδην τη στάση μου - ζωή μου. Χώρου υπάρχοντος, κάθε τι βρήκε τη θέση του. Τα studios στήθηκαν, το storage αποθηκεύτηκε αλλά εκθεσιακά εγινε δωματιο βιβλιοθηκη, εγινε walkin closet....και δεν είχα καμία ανάγκη ούτε έξω να βγω ,ούτε για πολλά -πολλά. Όλη μου η ζωή είναι στον χώρο μου, και δεν μου φτάνει μια ημέρα να παω σε όλους τους χώρους. Ανάλογα λοιπόν με ποιά ζωή σου αρέσει, διάλεξε τί θα τα κάνεις ? Υ.Γ η κατοχή σημαίνει δέσμευση και φροντίδα. Το "τα πετάω όλα " σου δίνει ελευθερία. Διάλεξε τι σου ταιριάζει. Και τα δύο δίνουν χαρές και προβλήματα.
    1 βαθμός
  16. δεν είναι θέμα drivers...διάβασε ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ και με την ησυχία σου ότι έγραψα πριν. Αυτό που προτείνω είναι να κρατήσεις και το παλιό μηχάνημα σε λειτουργία (όπως κάνω και εγώ). Δουλεύεις κάποια πράγματα εκεί και τα μεταφέρεις (ατυχώς) σε μορφή wav στο καινούργιο....Το πώς γίνεται αυτό....στο επόμενο μάθημα!!!!
    1 βαθμός
  17. H Eastwest είναι από τις αγαπημένες μου εταιρίες, αλλά και από τις πιο "δύσκολες" να βρεις σπασμένα προϊόντα της. Κάποια εποχή που είχα τρέλλα με το Voices of Passion, το εγκατάστησα και πήγαινα σε ένα φίλο που είχε το ILock το δανειζόμουν για καμμιά εβδομάδα και μετά έκανα freeze τα tracks. Επί του παρόντος....γιατί έχω την εντύπωση (από αυτά που γράφεις) ότι το παλιό σου Μac ήταν επιπέδου PPC? Το ίδιο και οι βιβλιοθήκες σου. Η Eastwest είχε (και έχει) το δικό της player για να φορτώνει τις βιβλιοθήκες της (κάτι όπως του Kontakt). Παλιά τον έλεγε Play και τώρα Opus. Eδώ σου εξηγεί κάποια πράγματα https://media.soundsonline.com/docs/EW-Installation-Center-Getting-Started.pdf και εδώ είναι οι εγκαταστάσεις ανάλογα το λειτουργικό σου https://www.soundsonline.com/support/updates Με λίγα λόγια χωρίς τον Play(Opus) δεν μπορείς να εγκαταστήσεις. (ούτε τα wav δεν μπορείς να διαβάσεις!) Εαν έχεις serial number από κάποια βιβλιοθήκη, επικοινωνεις με το support, Θεωρητικά κατεβάζεις τον Opus και ενεργοποιείς. Εαν όμως -ΟΝΤΩΣ- χρειάζεσαι αυτές τις βιβλιοθήκες, μπορείς να γίνεις συνδρομητής του Cloud Composer με 20 ευρώ το μήνα, κάτι που σου δίνει ΝΟΜΙΜΗ πρόσβαση σε ΟΛΑ τα (εξαιρετικά) προϊόντα της Eastwest https://www.soundsonline.com/composercloud
    1 βαθμός
  18. Για το επίμαχο θέμα έγιναν κάποιες αποσπασματικές αναφορές σε κάποιο "νήμα". Σε live των Jane's Addiction στη Βοστόνη, ο Perry Farrell την έπεσε στον Dave Navarro, έπεσαν ορισμένες "ψιλές" και φυσικά η εμφάνιση διακόπηκε. Αυτή ήταν - γιατί πλέον δεν νομίζει κανείς ότι θα συνεχίσει- η πρώτη περιοδεία τους ύστερα από 15 χρόνια. Το γιατί έγιναν μαλλιά - κουβάρια παραμένει μυστήριο... Μην ήταν η PRS που κρατούσε ο Navarro και τσάντισε τον Farrell; Μην σκέφτηκε, "πάλι αυτή τη μπουρούχα έφερε. Που είναι η Stratocaster;". Να ήταν κακής ποιότητας ουσίες; Ανάδρομος Ερμής; Ζήλεψαν τη... "χάρη" των Oasis; Άγνωστο... Η μπάντα πάντως δεν έδωσε καμία εξήγηση για το συμβάν, αλλά ούτε και για το μέλλον της. Bottom line: Αγαπητοί τραγουδιστές μη δέρνετε τους κιθαρίστες. Μπορεί πολλές φορές να μας παίρνουν τα αυτιά (έχω κάποιο όνομα πρόχειρο) ?, να φέρνουν τις λάθος κιθάρες (ενδεχομένως), αλλά κατά βάθος τους αγαπάμε. Πείτε όχι στη βία κατά των κιθαριστών... ?
    0 βαθμοί
  19. Όλη η υψηλή κοινωνία έχει μαζευτεί εκεί στον Μαραθώνα...
    0 βαθμοί
  20. Μια χαρά είναι οι γεροντάρες, ακμαιότατοι ?
    0 βαθμοί
  21. Παλιότερα ήμουν σε χειρότερη φάση από τον πράκτορα ΛουΚου: κράταγα ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ΛΕΜΕ. Μέχρι που ξέμεινα από χώρο και πλέον ακολουθώ τον χρυσό κανόνα των τριών μηνών: ότι δεν χρησιμοποιήται για τρεις μήνες πωλείται/χαρίζεται/θυσιάζεται σε κάποια παρανοϊκή λαβκραφτιανή θεότητα ή απλά πετιέται. Πλέον μπορώ και χωράω ΚΑΙ εγώ στο mancave μου, και χωρίς να κάνω την δίαιτα της Κατερίνας της Γιουλάκη.
    0 βαθμοί
  22. ??? Ναι, στην πραγματικότητα όλα αυτά είναι άλλα όργανα. Όσο κρατούσα την Tele δεν μπορούσα να "μάθω" τη Les Paul. Aν το "κούμπωσες" σημαίνει βρήκες, τη βρήκα στις αγγελίες του Noiz. Ένα παλληκάρι έδινε τρεις ίδιες πραγματικά τζάμπα, φθηνότερα από όσο έκαναν τα μεγάφωνα. Τις είχε πολύ καιρό, τελικά αποφάσισα και πήρα την τελευταία. Αφού την άκουσα αν είχαν μείνει και οι υπόλοιπες θα τις είχα αγοράσει και αυτές. Αν το "κούμπωσες" σημαίνει σε τί ενισχυτή, κυρίως σε έναν Teisco Checkmate 25 (1966 Japan Handwired). Αυτός έβγαινε από τη μάνα του με 15άρα καμπίνα, αλλά είχα μόνο το κεφάλι. Στο ίδιο setup κουμπώνω με την ίδια Fenderoειδή, Gibsonoειδή αλλά και το Precision: λία
    0 βαθμοί
  23. Εγώ με βλέπω να στέλνω καμια 10αρια ιταλικά prince of Wales sport jackets για βρούβες. Και πρεπει να επισκευάσω και καμια 10αρια ζευγάρια παπούτσια (τα πιο πολλά derby, ενα balmoral boots και κανα δυο leafers) και κατι χρηστακέικα πουκάμισα που θα γίνουν ξεσκονόπανα. Θα πάω στην κόλαση. Έχω και 3-4 ζευγάρια αρβύλες από τις ένδοξες ημέρες που θα φύγουν και αυτές γιατι δε θελω ουτε να τις βλέπω πια. Σκέφτομαι σοβαρά να ψάξω να βρω να επισκευάσω μερικά κομμάτια (πετάλια) και να ξεφορτωθώ μερικά γιατί κάποια πραγματικά δεν πιστεύω ότι θα τα ξανακουμπήσω. Θα κρατήσω μόνο 3-4 καλά που πιστεύω ότι αξίζει τον κόπο (και εννοείται αυτά που χρησιμοποιώ).
    0 βαθμοί
  24. "Ευγενής" is my middle name...?
    0 βαθμοί
  25. Silent βύσμα πήρα για πρώτη φορά το 1979 από τον Ζοζεφ όταν είχα κατέβει για κάτι live στην Αθήνα. Εντυπωσιακό, μέχρι που κάποιος μου το έκλεψε. Όχι τόσο εντυπωσιακό, γιατί αφού μου το κλέψανε, δεν ξαναπήρα. Γυρνώντας στο θέμα μας, ενας μικρός διθέσιος καναπεδάκος που πήρα από το ικεα προς 140 ευρώ πριν 10 χρόνια περίπου. Θες να κάτσεις να παίξεις.
    0 βαθμοί
  26. Τίποτα... μετά από αυτά που είδα νομίζω ότι οι κιθαρίστες και οι τραγουδιστές (καθώς και οι κιθαρίστες / τραγουδιστές) πρέπει να εξοστρακιστούν από τις μπάντες ? ? Μόνο μπασίστες, πληκτράδες και ντράμερ - πολιτισμός ?
    0 βαθμοί
  27. όντως ο Navaro φέρθηκε επαγγελματικά στον ''υπό την επήρεια'' frontman του... σε αντίθεση με τον παρακάτω κιθαρίστα που μάλλον δεν είχε την αντίστοιχη ψυχραιμία ?
    0 βαθμοί
  28. Ή στην πχιότητα ή στα πανκς είμεθα εδώ πέρα... Ώρα για λίγο παλιό, καλό και δοκιμασμένο heavy metal από τη "σωστή δεκαετία"
    0 βαθμοί
  29. To thread θα έπρεπε να τιτλοφορείται "Ας δέρνουμε τους τραγουδιστές" Και οποιος έχει απορία να μπαινει και να βλέπει το βίντεο.
    0 βαθμοί
  30. Έτσι είπε... Αρκεί βεβαίως - βεβαίως να διασφαλίσουμε την ακεραιότητα της μηχανής του από τα κακοποιά στοιχεία που λυμαίνονται την περιοχή- καθώς εξέφρασε σχετικές ανησυχίες ? Αλλά θα έχουμε τον ninja / mortal combat warrior @cos_dr μαζί μας, οπότε η ασφάλεια είναι εξασφαλισμένη ?
    0 βαθμοί
  31. Υπάρχουν καλώδια (λίγα βέβαια αλλά υπάρχουν) που αν δεν ακούς τη διαφορά, πρέπει να κοιταχθεις ιατρικά.
    0 βαθμοί
  32. Σε γενικές γραμμές "αντικείμενα" που βελτίωσαν "το πόσο", είναι καταρχάς τα ίδια το όργανα. Όσο πιο εύηχα, άνετα και κοντά στα γούστα μας, μας κάνουν να θέλουμε να τα έχουμε στο χέρι. Το ίδιο και ένας ενισχυτής ή κάποιο πετάλι. Έτσι όπως το θέτεις και εγώ θα έλεγα για καλώδιο - Vovox Sonorus- το οποίο μου έκανε "κούκου" απ' την πρώτη στιγμή λόγω του ήχου του. Και ναι @marathon, εκτός από ξύλα και μπαταρίες, "ακούμε" και καλώδια ? Οπότε την Τετάρτη θα έχουμε πληθώρα... ακουστικών θεμάτων ?
    0 βαθμοί
  33. Δείρτε τους τραγουδιστές. Και αν δεν ξέρετε γιατί, ξέρουν αυτοί.
    0 βαθμοί
  34. Εγώ δεν εχω προσομοίωση…εχω κανονικό ενισχυτή από δίπλα σε ένα fryette ps2 για silent (φαίνονται λίγο στη φωτό) και τα υπόλοιπα στο DAW. Έχω και μια καμπίνα πιο δίπλα άμα θέλω να ακούσω και κανονικά μέσα στο δωμάτιο. Το PS2 είναι φοβερό πολυεργαλείο για αυτη τη δουλειά. Είναι και το ίδιο τελικός ενισχυτής και το συνδέω και απευθείας με το πετάλι preamp του Κουρμπή. Είτε πάλι silent, είτε στην καμπίνα.
    0 βαθμοί
  35. To ampero mini, που βρίσκεται στη μεση, μου δίδει ήχους από ενισχυτές και καμπίνες. Όλα τα υπόλοιπα, εκτός δυο, είναι αναλογικά εφέ/drives.
    0 βαθμοί
  36. Αν εννοείς τα δικά μου , το μόνο amp simulation pedal που έχω , αν εξαιρέσεις τη zoom που έχει (αλλά δεν έιναι τίποτα) , είναι το Boss FBM-1 Fender '59 Bassman. Πάρα πολύ καλό Pedal. Είναι μια σειρά που είχε βγάλει η boss (discontinued) μαζί με τα FDR-1 Fender '65 Deluxe Reverb και Boss FRV1 Fender 63 Reverb Pedal και πολύ κακώς δεν είχα πάρει όλη τη σειρά. Κατά τα άλλα με τόσα plug ins και 3 modeling ενισχυτες , τα pedals τα βγάζω μια φορά τα Χριστούγεννα ?
    0 βαθμοί
  37. Προσωπικά ενώ παίζω πολύ κιθάρα στο γραφείο, πετάλια δεν χρησιμοποιώ. Γιατί; Γιατί μπορώ να έχω αυτό το rig Αλλά να πιάνει αυτόν τον χώρο Και έχει ηχάρα!
    0 βαθμοί
  38. εκανα μια αρχη στο stotify. ακομη προχηρα πραγματα. θα εξελιχθουμε! λιγες μερες εχει
    0 βαθμοί
  39. Σου είπα, ανέβασε ένα βίντεο που να μην είσαι μέσα. Μπερδεύεις και φοβίζεις τα μέλη, δεν το καταλαβαίνεις??
    0 βαθμοί
  40. Εδώ, στο γραφείο μου, περνάω τις περισσότερες ώρες με την κιθάρα.
    0 βαθμοί
  41. Από γυφτιά και ηλιθιότητα το έκανε. Όταν σου πουλάει κάποιος ένα όργανο των €1,400 στα €800, του κουτιού και μέσα στην εγγύηση, κι εσύ του στέλνεις μήνυμα "διαθέτω €500, αν θες πες μου", τότε ή είσαι θρασύτατος, ή καραΒλάξ ή και τα δύο.
    0 βαθμοί
  42. Oι νέοι, μην το χάσετε! Θα γνωρίσετε γέρους που "ακούνε" τα ξύλα...πανάθεμά τους...εδώ δεν ακούνε το κουδούνι της πόρτας!!!!!!?
    0 βαθμοί
  43. Εγώ είμαι ήδη στο Στούντιο Ένα και λύνω προβλήματα στη νέα μου παραγωγή. Με τις σαγιονάρες.
    0 βαθμοί
  44. Είχα για πολλά χρόνια ως κύρια κιθάρα μία μεξικάνικη Fender Deluxe, την οποία δυστυχώς πούλησα για την χρηματοδότηση μίας ακουστικής. Έχοντας μείνει χωρίς telecaster, είδα πέρυσι την 25th anniversary σειρά της Harley Benton και έκανα αμέσως την αγορά. Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος, έχει τρομερά specs, double binding, και ποιοτικά είναι τουλάχιστον ισάξια της Fender που είχα. Έχω συνηθίσει ακόμη και το διαφορετικό headstock που αρχικά μισούσα.? Επόμενος στόχος, η απόκτηση μίας αμερικάνικης deluxe.
    0 βαθμοί
  45. Αν και παντα στρατ guy οπως καθε σωστος φεντερακιας που σεβεται τον εαυτο του εχω και εγω μια με την οποια μαλιστα τελευταια, το λιγο που παιζω, περναω ολο και περισσοτερο διαστημα. Σωμα απο vn guitars, μαγνητες απο καποιον που εφτιαχνε aftermarket pickups και τα πουλαγε στο reverb (αν θυμαται κανεις το ονομα του?) και μπρατσο απο classic vibe.
    0 βαθμοί
  46. Το έπαθε και ο Mike Stern , με telecaster yamaha.
    0 βαθμοί
  47. Χρόνια πολλά στην μονη κιθάρα που χρειάζεσαι. Είναι απίστευτο το πώς έπιασε σωστά με τη μία το θέμα solid body κιθάρα ο γίγαντας ο Λέο. Μου αρέσει απίστευτα η κιθάρα που έχω (American Deluxe με DiMarzio Twang Kings) και τεράστιο ρόλο σε αυτό παίζει το ότι είναι μια μοντέρνα εκδοχή του κλασικού οργάνου, κυρίως στο μανίκι και στο σώμα. Θα ήθελα μια δεύτερη, μια thinline 70s με cunife μαγνήτες πχ αυτηνανε https://www.thomann.de/gr/fender_av_ii_72_tele_thinline_mn_agn.htm Από λοιπές Τελεαγάπες, Cabronita με Bigsby και TV Jones θα με εντυπωσίαζε
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου