Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      5295


  2. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      12695


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      47622


  4. Άγιος

    Άγιος

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1564


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 07/25/24 σε όλα

  1. Νομίζω ότι εκτός από τεχνική υποστήριξη του λάπτοπ, χρειάζεται να κάνεις και μια επαναξιολόγηση σε αυτούς που εμπιστεύεσαι για την παραπάνω υποστήριξη.
    3 βαθμοί
  2. Είπαμε κάτι διαφορετικό? Μήπως πιάσαμε κανέναν απ'τον λαιμό και τον αναγκάσαμε να ακούσει CD αντί τα αγαπημένα του βινύλια? Το έχουμε πει αμέτρητες φορές, ας ακούει μουσική ο καθένας σε ό,τι μέσο γουστάρει. CD, πικάπ, κασέτα, μπομπίνα, γραμμόφωνο, 8 track κασέτα, φωνογραφικό κύλινδρο κλπ. Who cares? Τα προβλήματα αρχίζουν όταν αρχίζει και η γνωστή "κατήχηση" περί της ανωτερότητας ενός συγκεκριμένου μέσου, του οποίου η -αντικειμενικά- τεχνική και ηχητική κατωτερότητα σαν μέσο αναπαραγωγής μουσικής έναντι των ψηφιακών είναι αποδεδειγμένη και γνωστή εδώ και δεκαετίες. Αυτή η ιστορία έχει πραγματικά κουράσει, και οι περισσότεροι μάλλον δεν θα μπαίναμε καν στον κόπο να απαντήσουμε, αν τα απίθανα που έχουν γραφτεί δεν γράφονταν σε ένα τεχνικό μουσικό φόρουμ. Ελπίζω να είναι η τελευταία φορά που συζητάμε το θέμα αυτό, ταλαιπωρούμεθα ήδη αγρίως από τη ζέστη, την υγρασία και τον Samy, μη μας κάνετε τη ζωή ακόμα πιο δύσκολη.
    2 βαθμοί
  3. Φυσικά και όχι. Χιλιάδες vintage strat και vintage strat reissue λειτουργούν χωρίς κανένα πρόβλημα εδώ και μισό αιώνα και βάλε.
    1 βαθμός
  4. αναλογικα μεσα βινυΛιου Μου πρόλαβες την ατάκα γιατί ετοιμάζω δικό μου βινύλιο και δεν πρόλαβα να το ποστάρω, θέλει κάτι ακόμα, αλλά θα κάνει αίσθηση Το κομμάτι το απολαμβάνω στα εξαιρετικά, θα έλεγα ειδικά για το είδος EDIFIER ηχεία μου, μου με τέτοια κομμάτια και ηχόχρωμα δικαιώνουν τη φήμη τους για το ότι ακούγονται πραγματικά ως πολλαπλάσια ακριβότερα ηχεία για το κόστος τους, δίνοντας εξαιρετική δυναμική και soundstage, σε μουσική αλλά και παιχνίδια. Το ακούω ακόμα τώρα που δουλεύω στον υπολογιστή, είναι εμπνευσμένο, μακάρι να έπαιζα και εγώ λίγη κιθάρα έτσι να φτιάχνω με πραγματικές δεν αξιώθηκα να τη δουλέψω. Ωραίες αλλαγές που δουλεύουν με τις εβδόμες τέλεια φτιάχνοντας μια δροσερή και νοσταλγική ως συνήθως ατμόσφαιρα. Εξαιρετικός ήχος. Πιο μετά που θα ασχοληθώ με το δικό μου, θα το ακούσω και στα καινούργια Ε5 για πιο .... critical listening που λένε και οι youtubers που τα ΠΟΥΛΑΝΕ Εύγε. Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού με ξεκούραση αλλά και άλλες τέτοιες εμπνευσμένες μουσικές στιγμές Και εγώ θα προσεύχομαι στον Αείμνηστο ΑΝΔΡΕΑ, να κάνει το θαύμα του να πέσουν οι τιμές.
    1 βαθμός
  5. Γιατί; Μάλλον έτσι θα δεις εάν είναι πρόβλημα του τροφοδοτικού. Δεν ξέρω, απλά λέω, δεν είμαι και σχετικός με αυτά... Τέλος πάντων...
    1 βαθμός
  6. τρια ηταν τα βασικα μπασα του 1.το ΚΛΑΣΣΙΚΟ και αγαπημενο ολων των φαν του δηλ. το Fender DimosioProslipseitor 2.το πολυ προχωρημενο για την εποχη τους Gibson Proorosintaxeitor 3.το πολυ δυνατο Rickenbacker Daniseitor και με τα τρια εγραψε επιτυχιες που λατρεΦτηκαν απο ολους τους Γρεκούς και τωρα κλΑΙνε οταν τις θυμουνται.
    1 βαθμός
  7. Γεια σου Πένυ. Νομίζω ότι η ερώτησή σου είναι υπερβολικά εξειδικευμένη για ένα φόρουμ μουσικής τεχνολογίας και δε θα πάρεις ακριβή απάντηση παρά μόνο απόψεις. Προσωπικά θα αναζητούσα διευκρινίσεις μέσω του online support του καθαριστή αέρα που αγόρασες. Στείλε τους ένα email προτείνω με άλλα λόγια.
    1 βαθμός
  8. Μάλλον παρεξήγησα τη φράση σου "Αυτό που παίζει τώρα είναι πολύ πιο άσχημο απ' το ρικ". Τώρα που το ξαναβλέπω φαντάζομαι εννοούσες το τωρινό του μπάσο, ενώ εγώ το εξέλαβα σαν σπόντα στη μουσική που παίζει. Αν είναι έτσι, Mea Culpa.
    1 βαθμός
  9. Ναι 30 δίσκοι σε όλη τη ιστορία της μουσικής κυρίως κλασσική που φυσικά με το που βγήκε το digital ΟΛΟΙ σε digital το γύρισαν και είναι απολύτως λογικό μια και έχει μεγαλύτερη πιστότητα.
    1 βαθμός
  10. Ενα χαλαρο και ΖΕΣΤΟ κομματι Χρησιμοποιηθηκαν 100% αναλογικα μεσα βινυΛιου
    0 βαθμοί
  11. Με βάρεσε η ζέστη και είπα να κοπανήσω λίγο.
    0 βαθμοί
  12. Εγώ έβαλα έναν υγραντήρα στο στάντ να μου κρατά σταθερή την υγρασία. Από 30-33% μου το έχει στο 50 περίπου. Η θερμοκρασία δεν παίζει ρόλο. Η υγρασία κάνει τη διαφορά. Βέβαια οι αλλαγές θερμοκρασίας είναι αλληλένδετες με εκείνες της υγρασίας.
    0 βαθμοί
  13. Έχω καιρό να ενθουσιαστώ έτσι. Νότες γεμάτες αισιοδοξία και όρεξη. Μπράβο σου! Με τη Γιαμαχα παίζεις?
    0 βαθμοί
  14. με όλο το θάρρος της γνώμης μου, ανάλογες απαντήσεις είναι "ντροπή" για ένα τεχνικό φόρουμ... ο φίλος μας ρώτησε αν ισχύει μια τεχνική πληροφορία... όσοι έχουμε την διάθεση να προσφέρουμε ουσιαστικά σε αυτόν τον χώρο κι όχι απλά να περνάμε την ώρα μας χαβαλεδιάζοντας, πρέπει (λέω εγώ τώρα βέβαια γιατί μπορεί να έχουν αλλάξει τα πράγματα εδώ και να μην έχω ενημερωθεί) να δίνουμε πρώτα την τεκμηριωμένη απάντηση που (δικαίως) περιμένει ο φίλος μας και μετά να αφήνουμε τον ίδιο να αποφασίσει αν θα τηρήσει και κατά πόσο το "σωστό" τεχνικά... δεν είναι όλα τα θέματα ίδια και σίγουρα δεν μπαίνουν όλα σε καλούπια αλλά στα καθαρά τεχνικά οι διατυπώσεις των θέσεων "επιβάλλεται" να αυτολογοκρίνονται... αν δεν ξέρουμε (κι αυτό σίγουρα δεν είναι ντροπή) δεν μιλάμε απλά για να πούμε κάτι και πάμε δίπλα στο noiz καφέ όπου μπορούμε να εκφραζόμαστε κατά το δοκούν (στα πλαίσια των κανόνων του φόρουμ πάντα)... πάντα έτσι λέω εγώ που μπορεί να γέρσασα και να παραξένεψα..... ------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------- συγνώμη από τον op για την παρέμβαση... ας προσπαθήσω τώρα να λύσω την απορία του σεβόμενος την ανάγκη που τον οδήγησε να απευθυνθεί εδώ... σε μια αναπαραγωγική αλυσίδα, είναι σημαντικό (και για τον λόγο που ανέφερες), στο προενισχυτικό στάδιο το κέρδος του σήματος να είναι ισχυρό... τόσο ισχυρό βέβαια όσο δύναται να του επιτρέψει το headroom της συσκευής αν θελήσει να υπερβάλλει λίγο... με πιο απλά λόγια προβλέποντας το δυνατόν και κάποιες απρόβλεπτες κορυφώσεις καλό είναι να κινούμαστε πάντα λίγο κάτω από το όριο της ακουστής παραμόρφωσης... βασική εξαίρεση μια κακή και πολύ θορυβώδης πηγή που θα μας βάλει αυτή τα όρια... σε περίπτωση σαν την δική σου που υπάρχει monitor out και μέχρι να φτάσουμε στη χρήση του, ξεκινάμε από το ψηφιακό volume των windows που πρέπει να το έχουμε πάντα στο 100 για να μην χάνονται bit (ιδανικά πρέπει να το παρακάμψεις χρησιμοποιώντας wasapi ή asio drivers και player που τους υποστηρίζει, αντί των τυπικών MME)... από κει και πέρα αν η κονσόλα μας (ιδανικά) έχει PFL σε κάθε κανάλι, ρυθμίζουμε την κάθε πηγή ξεχωριστά με αυτό ενεργοποιημένο σύμφωνα με τον "κανόνα" που ανέφερα αρχικά και κατόπιν έχοντας το main out στο μηδεν (ξέχνα το εκεί) μιξάρουμε τα fader μεταξύ τους με το συνολικό σήμα πλέον στις ενδείξεις του main out κι αυτές με τον ίδιο τρόπο... τα pfl θαναι απενεργοποιημένα πλέον αλλά γνώμονας κι εδώ είναι το 0 και τα πρώτα "κόκκινα"... τώρα αν μας δίνει η συσκευή πορτοκαλί ένδειξη πάνω από αυτό το υπερβαίνουμε ακολουθώντας την ελαφριά την καρδία πάντα όμως έχοντας "ανοικτά αυτιά"... συνεχίζοντας το monitor out το ρυθμίζουμε χωρίς φόβο και πάθος... ένας πρακτικός τρόπος είναι να βάλουμε να παίξει ένα κομμάτι με πυκνό και έντονο περιεχόμενο σε χαμηλές και μεσαίες συχνότητες που θα μας φέρνει συχνά στα όρια τις ενδείξεις του main out... κατόπιν ανοίγουμε το monitor out περίπου στη μέση (12 η ωρα κι ούτε ένα τηλεφώνημα) και τέλος αρχίζουμε σταδιακά να ανοίγουμε την ένταση των ηχείων μας μέχρι το σημείο που είτε τη θεωρούμε πολύ δυνατά, είτε έχει αρχίσει να διεγείρει "άσχημα" τον χώρο μας... τριξίματα, μπουμινκγ στις χαμηλές, θόλωμα μεσοχαμηλά και γενικά το σημείο που αντιλαμβανόμαστε ότι ο ήχος αρχίζει εμφανώς να υποβαθμίζεται... εκεί λογικά θα είμαστε εντάξει και καλυμμένοι στο πλείστον της σπιτικής χρήσης... μετά από αυτά βέβαια μπορείς άνετα και συ να μην δώσεις πανελλαδικές και να τα ρυθμίζεις όπως γουστάρεις... ΥΓ. το ότι κάποιος είναι "ικανοποιημένος" από αυτό που ακούει, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει καλύτερο γι αυτόν που ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ αξίζει να τo ψάξει... έλεος (κι εδώ)...
    0 βαθμοί
  15. αμ έτσι ρε μεγάλε... αυτό θα πει χιούμορ... το ότι θα μου πεις "εσύ" προστακτικά "μάθε"... είσαι απίστευτος.. ντάξει νερό κι αλάτι μου έφτιαξες το κέφι... αν περιορίσεις και την "πλάκα" σου στους άλλους που "καταλαβαίνουν" θα μαστε αγαπημένοι...
    0 βαθμοί
  16. αυτό θα ήταν καλό για το φόρουμ live and let live. Πλήκτρα θες? ΟΚ κιθάρες ? ΟΚ βινύλια ? ΟΚ σιντι? ΟΚ εδώ μάλλον
    0 βαθμοί
  17. Καλύτερα να τον δέσετε σε μια καρέκλα και να τον βάλετε να ακούει όλο το 24ωρο πανκ
    0 βαθμοί
  18. John Mayall, Legendary Pioneer of British Blues, Dies at 90 (rollingstone.com)
    0 βαθμοί
  19. Αγαπητή κυρία Δεν μπορώ να φανταστώ καν, ποιες ειδικές συνθήκες σας οδήγησαν σε αυτές τις αποφάσεις. Που μπορεί να κατοικείτε ώστε να χρειάζεστε αυτό το είδος ατμοσφαιρικού καθαρισμού; Και που βρήκατε τις πληροφορίες για το ότι χρησιμοποιούνται σε νοσοκομεία, στο κυβερνητικό μέγαρο κλπ; Επειδή μου αρέσει να μαθαίνω νέα πράγματα, διαβάζω εδώ και δύο ώρες και προκύπτει ότι το HEPA (high efficiency particulate air) είναι τύπος φίλτρου και όχι απαραιτήτως Brand Name. Άρα, εφ' όσον μιλάμε για σπίτι, δεν έχετε φίλτρα HEPA αλλά φίλτρα τύπου HEPA, από κάποιον κατασκευαστή που δεν μας λέτε ποιος είναι. Σύμφωνα με το παρακάτω κείμενο: "Is there a certification process for residential HEPA filters (consumer-grade)? A manufacturer making air purifiers for use in your home cannot go to the DOE and get a HEPA seal of approval to use on their packaging. If an air filter claims to be a HEPA filter, you are basically trusting that the manufacturer had the filters tested and that they meet the DOE standard. The EPA notes that, “there is no widely accepted definition of HEPA performance in consumer products. Thus, they are unlikely to be equivalent in performance to HEPA-designated filter systems used in health care buildings and industrial processes, but still have very high removal efficiency (i.e., usually 99% or higher) for the reported particle sizes tested.” (Πηγή: https://molekule.com/blogs/all/true-hepa-filter-what-it-is-and-what-it-isnt) Το ότι "περιέχουν υαλοβάμβακα" του οποίου βλέπετε τις "ίνες", δεν τα θεωρώ βέβαια, εκτός αν όντως έτσι σας ενημερώνει ο κατασκευαστής των προϊόντων που επιλέξατε. Τέλος, υποθέτω ότι κάποιος ειδικός σας προέτρεψε να τα κάνετε όλα αυτά, δηλαδή ελπίζω ότι δεν τα έχετε αποφασίσει μόνη σας στο όνομα κάποιας προϊδέασης ότι το μωρό πρέπει να μεγαλώνει σε αποστειρωμένο περιβάλλον (το οποίο, επί τη ευκαιρία, δεν ισχύει εκτός αν υπάρχει κάποιο χρόνιο πρόβλημα κάτι που απεύχομαι).
    0 βαθμοί
  20. Όλες οι ίνες είναι βλαβερές αν τις εισπνεύσουμε, οι ίνες του υαλοβάμβακα είναι χοντρές και μακριές, και είναι δύσκολο να τις εισπνεύσει κανείς, το αναπνευστικό θα αντιδράσει στην αρχή του, στη μύτη και θα φταρνιστούμε. Ο αμίαντος είναι άλλη ιστορία, το αναπνευστικό δεν αντιδρά γιατί οι ίνες είναι μικροσκοπικές, φτάνουν στα πνευμόνια και κάθονται εκεί για πάντα, συσσωρεύονται, σκουριάζουν, (περιέχουν και σίδηρο) με τα γνωστά αποτελέσματα
    0 βαθμοί
  21. Η συζήτηση που διάβασε η Πένυ προφανώς αναφέρεται σε καταστάσεις που έχουμε ζήσει παλιά όπου τα τότε προβάδικα κυρίως είχαν χυμα υαλοβαμβακες εξωτερικά στις εσωτερικες τοιχοποιιες και τα χωρισματα, χωρίς κανένα απολύτως επιχρεισμα ή υλικό κάλυψης. Το αποτέλεσμα ήταν να φθείρονται και να τρίβονται. Εικόνες που όλοι έχουμε απο παλιά προβάδικα. Φυσικα υαλοβαμβακες χρησιμοποιούνται και σαν θερμομονωτικά περιπου 100 χρόνια τώρα στην οικοδομική και συγχρόνως σε πλήθος άλλων εφαρμογών (φίλτρα για ηλ.σκουπες, απορροφητήρες, φιλτρα καμπίνας και αέρος σε αυτοκίνητα κλπ). @Πενυ Τα Hepa υπάρχουν περιπου 70 χρόνια αλλά φυσικά έχουν βελτιωθεί πολύ απο τότε που παρουσιάστηκαν και υπάρχουν πλέον παντου, φυσικά πιστοποιημένα για το οτι δεν ειναι επιβλαβή. Νομίζω ότι αν στειλεις ένα μειλ στην εταιρεία κάτι τέτοιο θα σου απαντήσει, δινοντας σου ενδεχομένως και την πιστοποιηση. Γνώμη μου είναι ότι αν ανησυχείς για αυτό άλλο τόσο θα έπρεπε να ανησυχείς και για πλήθος άλλων δυνητικά επικίνδυνων παραγόντων που δεν μπορεις να ελεγξεις. Παλιά οι εργάτες που έκαναν μονώσεις και έρχονταν σε άμεση επαφή με τον υαλοβάμβακα, γκρίνιαζαν για ερεθισμούς στα μάτια, το βλεννογόνο της μύτης και καμια φορά και στα δάχτυλα (απο αυτό έχω και εγώ ίδια πείρα). Αλλά τότε ούτε γαντια, ούτε μασκες ούτε στον ήλιο μοίρα. Αν δεν έχετε ενοχλήσεις όπως λες, και μαλιστα αισθάνεστε και καλύτερα, δεν θεωρώ συντρέχει λόγος ανησυχίας. Έξω απο την πόρτα σου η ρύπανση του αέρα είναι μεγαλύτερη.
    0 βαθμοί
  22. Επειδη βγηκε το Epiphone Mnimoneitor & το σταματησαν το μονΔελο δεν εχουν μεινει πολλα αλλα θα κιτΑΚσο
    0 βαθμοί
  23. Ψάχνω μεταχειρισμένο, Αμα δεις κάτι, αγοράζω ακομα και με ζημιά.
    0 βαθμοί
  24. Ακόμα και η διασπορά ινών υαλοβάμβακα να υπάρχει στην ατμόσφαιρα κατά τη λειτουργία τέτοιων φίλτρων, η επίδρασή τους στο ανθρώπινο σώμα είναι αμελητέα. Τα φίλτρα αυτά και οι συσκευές που είναι κατασκευασμένα ιδιαίτερα από επώνυμες και γνωστές εταιρείες είναι ελεγμένα και απόλυτα ασφαλή για την υγεία. Τα οφέλη σταθμιστικά είναι απείρως μεγαλύτερα.
    0 βαθμοί
  25. Μπορεί να μην είναι υαλοβάμβακας στην μορφή που γνωρίζουμε και βάζουμε σε κάποιες άλλες εφαρμογές. Μάλλον θα είναι ένας άλλος τύπος υαλοβάμβακα, μάλλον - δεν γνωρίζω. Το σωστότερο είναι αυτό που σου είπε πιό πάνω ο @Jazzjoker, δηλαδή:
    0 βαθμοί
  26. 0 βαθμοί
  27. ο συνονόματος παππούς μου, ίσως ο "πνευματικότερος" και πολυγραφότατος στρατιωτικός της χώρας τον προηγούμενο αιώνα, δεν έμεινε στην ιστορία τόσο για τα πολλά παράσημα στους πολλούς πολέμους που έλαβε μέρος, ούτε για τα πάμπολα υψηλά αξιώματα που του ανατέθηκαν κατά καιρούς και υπηρέτησε με σθένος και ήθος (πέθανε στην ψάθα προς τιμήν του), ούτε για τους ολυμπιακούς του 36 που έλαβε μέρος ως δεινός ξιφομάχος... είχε γράψει πολλά δικά του βιβλία (κυρίως ιστορικά και στρατιωτικά), αλλά παράλληλα κατέχοντας άψογα πολλές ξένες γλώσσες και ζώντας αρκετά χρόνια στο εξωτερικό ως στρατιωτικός ακόλουθος σε πρεσβείες μας, είχε μεταφράσει πολλαπλάσια σε αριθμό... μην τα πολυλογώ ευλογώντας τα γένια του προγόνου μου, λίγους μήνες πριν φύγει, τον είχα ρωτήσει φορώντας την φρεσκοπλυμένη εφηβική μου αφέλεια, ΓΙΑΤΙ δεν γράφει περισσότερα δικά του βιβλία και ασχολείται τόσο με το να μεταφράζει βιβλία άλλων... η απάντησή του ήταν η εξής μες τις άκρες όπως την θυμάμαι: - μεταφράζω κάποια βιβλία που έχω διαβάσει και θεωρώ σπουδαία, πριν προλάβει να τα μεταφράσει κάποιος άλλος, ενδεχομένως "ξαναγράφοντάς" τα... παραφράζοντας την ρήση του στα καθ ημάς, να πω με την σειρά μου ως NΠαπ ο νεότερος (τρομάρα μου), ότι στους χαλεπούς πνευματικά καιρούς του απέραντου διαδικτυακού σκουπιδοτενεκέ που βιώνουμε, ένας μη κατέχων την γνώση ενός αντικειμένου (κι ακόμα χειρότερα ο ημιμαθής), μπορεί να βουτήξει πρόθυμα με τα μούτρα σε αυτόν αναζητώντας την, αλλά δυστυχώς βγαίνοντας κατά κανόνα είτε παπαγαλίζει ένα ασύνδετο και παραπλανητικό μέρος της, είτε την "μεταφράζει" απλοϊκά και άστοχα στο επίπεδο που να μπορεί να την κατανοήσει, αδιαφορώντας για την πρωταρχική επιστημονική "αλήθεια" της... κι αυτή η γ@μημένη πλέον "γνώση" ανακυκλώνεται και φέρεται παραποιημένη... και δυστυχώς, η ανάλογη της πρακτική ενίοτε παγιώνεται ως γενική αυτοαθωωμένη συμπεριφορά σε επίπεδο ατομικό ή χαβαλοπαρέας, με αποτέλεσμα (ειδικά στα τεχνικά φόρουμ), κάποιοι μαζόχες να κυνηγάνε τα "κακάκια" που αφήνονται στον τομέα τους από την ανεξέλεγκτη πνευματική αφόδευση... έλα Λόλα λοιπόν... να ένα μήλο... take or leave it αλλά προς θεού... μακριά από μένα μετά... ήδη με κόπο σου απαντώ (μη πουν όσοι με ξέρουν ότι η γαλατική μου ευγένεια περνάει κρίση)... ουπς!... και να θέλω να αγιάσω δεν μ αφήνεις... να και το πιο πρόσφατο "διαμαντάκι" που ξεφούρνισες... τι λες ρε φίλε σοβαρά... έχει "λυθεί";... αναπουπουλιάστηκα... αυτό τι σημαίνει δηλαδή; ότι η εταιρεία που απλά επέβαλε ένα κοινό equalization για να μην παίζει ο κάθε δίσκος ότι νάναι ανάλογα την κάθε χώρα και το κάθε πικάπ όπως γινόταν πριν, έκανε μαγικά και εξαφάνισε τα εγγενή φυσικά προβλήματα του μέσου;... έλεος όμως... λοιπόν για να τελειώνουμε... το βινύλιο ήταν (τηρουμένων των αναλογιών και πάντα ως προς το απωλεστικό φαινόμενο του πράγματος) το "mp3" της ταινίας... πρώτο ΑΛΛΑ ...χωνέψτε το και αγαπήστε το όλοι με τις αδυναμίες του όμως... αγαπήστε το γιατί κάποτε κάποιοι μεγάλοι μηχανικοί ξεπέρασαν τον εαυτό τους και τις αδυναμίες του μέσου και σε ηλεκτρικές μουσικές που δεν είχαν φυσικές αναφορές, απογείωσαν κάποια μουσικά αριστουργήματα ενσωματώνοντας τους έμμεσα τα artifacts στο αποτέλεσμα που έφτασε στο αυτί του μέσου ακροατή... αυτού φυσικά που αποκτούσε μια έκδοση από master που σεβόταν οριακά τον ρόλο του... αγαπήστε το γιατί ο έστω μη "τέλειος" ήχος του έχει ενσωματωθεί στο dna σας... καλώς και Πάγκαλος... αγαπήστε το γιατί σε κάποιους κουβαλάει κομμάτια από την ζωή σας και χίλιους άλλους λόγους που στην τελική αφορούν μόνο τον καθένα σας και λογαριασμό μη δίνετε... δεύτερο ΑΛΛΑ... από αυτό μέχρι την θρασεία παραποίηση της πραγματικότητας υπάρχουν και αντικειμενικά τεχνικά όρια... πχ η ημιμαθής αναφορά που γράφηκε πρόσφατα σε άλλο θέμα επίσης από τον από πάνω, ότι δηλαδή: "...ηχογραφήθηκαν σε ταινία και πρωτοκυκλοφόρησαν σε master για βινύλιο. Συνεπώς αν κάποιος θέλει να τους ακούσει όπως τους φαντάστηκαν οι μουσικοί και ο ηχολήπτης (όχι αυτός,αυτός σίγουρα τότε ήταν στο νηπιαγωγείο) πρέπει να αναζητήσει βινύλιο που τυπώθηκε το πολύ έως το 1985 βαρια βαρια, οσο παλιότερο τόσο καλύτερα..." αγγίζει τα όρια της φαιδρότητας... ο μόνος τρόπος να γίνει αυτό είναι η να παιχθεί η ίδια η ταινία σε ένα κορυφαίο open reel ή αυτή να μεταγραφεί μέσω ενός κορυφαίου ADC σε ένα ψηφιακό μέσο υψηλής ανάλυσης που θα αναπαραχθεί ακολούθως οπουδήποτε αλλού... μόλις η ψηφιακή τεχνολογία ξεπέρασε τις φυσιολογικές παιδικές της ασθένειες το θέμα και η παραφιλολογία του έως σημείο "ψεκασμού" έληξε... το γεγονός ότι συχνά πυκνά συντηρείται και αναζωπυρώνεται εκτός των ορίων που έθεσα παραπάνω από ένα σημείο και μετά αγγίζει όντως την γραφικότητα... και για να κλείσω επιτέλους, ένα παράδειγμα που ελπίζω μην μπει πάλι κάποιος στον κόπο να παραποιήσει ως προς τον στόχο του... αν κάποιος γνώστης της μουσικής με φυσικά όργανα ακούσει την κορυφαία ηχογράφηση βινυλίου που έχω αναφέρει παραπάνω στο καπάκι με την ψηφιακή της μορφή σε ένα κορυφαίο σύστημα, θα κάνει άμεσα το βινύλιο φρίσμπι από την πόρτα από το παράθυρο κι από όπου βρει χώρο να αναπνεύσει... αν από την άλλη κάνει το ανάλογο πείραμα με το DSoTM τα αποτελέσματα δεν θα ναι ίδια... κάποιοι (ειδικά νεότεροι) θα προτιμήσουν την ψηφιακή version, κάποιοι (ειδικά παλιότεροι που στα νιάτα τους το είχαν λιώσει), το βινύλιο... πιο λιανά δεν δύναμαι να το θέσω... τελεία και παύλα μήπως και πάω για ύπνο επιτέλους... ΥΓ... μη ξεχάσω... ρε MGs... ρε MGs... το ότι παραποίησες "πονηρά" το παράδειγμά μου που είχε ως αφορμή την τελευταία αποστροφή του ποστ του τρόλεϊ περί επιδίωξης αντιπαραθέτοντας της την πολυπλοκότητα της ανθρώπινης αίσθησης της ακοής και δεν άφηνε περιθώρια παρανόησης μιας και έκλεινε σαφέστατα ως: με απογοήτευσε ταμάλα, γιατί δεν ανήκεις τελικά στους καλόπιστους όπως κακώς νόμισα βραχυχρόνια... παρεμπιπτόντως σου χει στείλει κανας κριτικός αρχεία με wetransfer να μου τον συστήσεις και μένα;... κρίμα ρε μεγάλε... με γύρισες στην γνώμη που αποκόμισα για σένα στην πρώτη "επαφή" μας εδώ, που θυμάμαι ότι μου την είπες με θράσος και αγένεια χωρίς να με ξέρεις και χωρίς να σου έχω απευθύνει καν τον λόγο για το ότι και καλά κρατάω τα "μυστικά" της τέχνης για την πάρτι μου και κάτι τέτοια κουλά... πρώτη φορά ακολούθως κόντεψα να πειστώ ότι εξηνταρίζοντας σιγά σιγά έπεσα έξω σε κρίση για κάποιον έστω και εκ του μακρόθεν, αλλά δεν γ@διέται... τι είχες Νίκο μ' τι είχα πάντα... στην τελική εχ3σθην... κάθε κατεργάρης στον πάγκο του...
    0 βαθμοί
  28. Rodney Jones - The 'Pink Panther' Theme (1996) Rodney Jones - guitar George Coleman - sax Will Boulware - Hammond B3 Benjamin Brown - bass Eric Harland - drums
    0 βαθμοί
  29. Πάντα ξεκινάω ελέγχοντας αν τα έχουν παίξει τα Windows. Μία φορά το αμέλησα, και είδες τι έγινε παγκοσμίως....
    0 βαθμοί
  30. Διασκευή στο γνωστό κομματι των ΖΖ TOP. Από το LIVE μας στο ROCKFOOD Cafe.
    0 βαθμοί
  31. Οχι. Μαλλον το ομορφότερο και ίσως το πιο επιδραστικό ή ριζοσπαστικό
    0 βαθμοί
  32. Οι κλασικοί μουσικοί είναι ψύχραιμα όντα
    0 βαθμοί
  33. Ναι, αλλά...χάνει σε ζεστασιά. Να τα λαίμε κιαφτά φείλωσ...
    0 βαθμοί
  34. Εδώ δεν βρίσκεις μαγαζί με υπολογιστές που να χει στημένη motherboard που να παίρνει ide να δοκιμάσεις κανένα πεταμένο σκληρό ή optical drive πριν πάρεις , για μπομπίνες ψάχνουμε;
    0 βαθμοί
  35. Εγω είχα ρωτήσει παλιά έναν, γιστι ρε παιδιά δεν συντηρείτε ή πετάτε τα μάστερ ρε παλιοβλαχοι και χάνονται τέτοια ιστορικά κειμήλια που θα μπορούσαν να γραφτούν σε σύγχρονα μεσα και να επανεκδοθουν κλπ. Και μου λέει τότε, ΑΙ ξέρεις τι είναι ρε? Ξέρεις τι θα γίνει σε λίγα χρόνια. Θα τα κάνα φτιάχνουν καλύτερα με AI και θα αλλάζουν και τους στίχους, θα ακούς Ξυλουρη να τραγουδά Deep Purple, τρολαρω παιδιά , συνεχίστε
    0 βαθμοί
  36. Ωωωωωωω Λιλιπουπολη. Οπου μεγαλο μερος του αρχειου σβηστηκε και εγινε overwrite απο τους προαναφερθεντες βλαχους ερασιτεχνες. Τις προαλλες σκαλιζοντας καποια οικογενειακα κειμηλια βρηκα καποιες κασσετες που ακουω τον εαυτο μου 3ετων κ στην αλλη μερια της κασσετας καποια επεισοδια της Λιλιπουπολης (προφανως γραμμενα απο την ραδιοφωνικη εκπομπη) που δεν υπαρχουν σε καποια απο τις γνωστες συλλογες. Προς στιγμη σκεφτηκα να τα ψηφιοποιησω οπως μπορω κ να επικοινωνησω με την Ερτ αλλα θυμηθηκα κ εγω τους ερασιτεχνες βλαχους…..
    0 βαθμοί
  37. Και επίσης με ενοχλεί η εκμετάλλευση κάποιων. Το να φτιάχνουν δίσκους σε cd (δεν ξέρω με τι τρόπο φτιάχνουν παράνομα δισκάκια κανονικά και όχι cd-r). Έχω άλλο γνωστό που είναι συλλέκτης και έδωσε 30-40 ευρώ για κάποια (από άκυρη εταιρεία Throwback) που ο ήχος ήταν από youtube (και μάλιστα και από συγκεκριμένα κανάλια του youtube τα είχαν πάρει, γιατί είχαν ακριβώς σκρατς στα ίδια σημεία και ήταν πειραγμένα σε συγκεκριμένα σημεία). Παλιότερα αυτά τα unofficial τα πουλούσαν κανονικά στο discogs αλλά κάτι τέτοιοι έχουν άλλο τρόπο να τα πουλάνε σε άτομα που λόγω νοσταλγίας πείθονται και αγοράζουν. Επίσης φτιάχνουν και σε unofficial βινύλια κάποια.
    0 βαθμοί
  38. Το πιο πιθανό είναι να μην ξέρουν τι τους γίνεται. Το εννοούν όταν σου λένε ότι τα έχουν, το εννοούν όταν σου λένε ότι θα σου κοστίσει (άλλωστε, είναι προφανές ότι "καίγεσαι"), το εννοούν όταν σου λένε ότι τελικά δεν ξέρουν που τα έχουν. Είχα σκεφτεί (όταν πρωτοέγραψες, πριν μερικές εβδομάδες) ότι στη θέση σου θα απευθυνόμουν απ' ευθείας στον καλλιτέχνη, αλλά μετά είδα ότι έχουν περάσει τόσα χρόνια που έχουν σίγουρα ξεπεράσει τα... 70 και το πιθανότερο είναι πως ούτε αυτοί θα θυμούνται που (και αν) έχουν τα CD τους.
    0 βαθμοί
  39. ΟΙ ερωτήσεις σου με έχουν απασχολήσει στο παρελθόν. Κατέληξα στο (τυπικό για τη νοοτροπία μου) συμπέρασμα πως, όπως και σε κάθε άλλο τομέα, επίσης σε αυτόν τον τομέα, η στελέχωση είχε γίνει κυρίως από βλάχους ερασιτέχνες που δεν είχαν κάποια αντίληψη της σημασίας του υλικού που διαχειρίζονταν. Φοβάμαι ότι όλα έχουν χαθεί για πάντα.
    0 βαθμοί
  40. 1+1= 2 Τι ειναι το συμβολο 1; Ειναι το Ενα. Το Ενα γραφεται με 1. Αξιωμα Τι ειναι το συμβολο + ; Ειναι το Συν. Το Συν γραφεται με + Αξιωμα. = ειναι το ισον. 2 ειναι το δυο. Αξιωμα. Θα μπορουσε το ενα να γραφεται με 2 και το δυο με 1 σα συμβολο; Θα μπορουσε, και τοτε θα γραφαμε 2+2= 1 και θα ηταν σωστο. Δε γραφεται ετσι ομως, διοτι αποφασισαμε αλλιως. Η θεωρια της μουσικης λοιπον, η θεωρια δηλαδη που προηγειται της αρμονιας, ειναι ακριβως αυτο. Αξιωματα. Το ντο στο κλειδι του Σολ γραφεται στην πρωτη βοηθητικη γραμμη. Θα μπορουσε να γραφεται αλλου; Θα μπορουσε, αλλα αποφασισαμε ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΑ να το βαλουμε ετσι. Βολευει βεβαια, υπαρχει λογος, οπως και το ενα, το 1 ειναι το πιο απλο σχημα, ξεκιναμε με αυτο, αλλα στην πραξη δε σε απασχολει, διοτι ακομα και αν δεις την ιστορια των γραμματων, η της παρτιτουρας κλπ, παλι στην ουσια καταληγουμε σε αξιωματα, που ομως εχουν μια ιστορικη και πρακτικη βαση. Θα κανεις λοιπον λιγο υπομονη να μαθεις τα αξιωματα, οπως εκανες υπομονη πιτσιρικας στο δημοτικο να μαθεις τα αξιωματα του τυπου 1+1= 2. Αν εχεις την υπομονη να το κανεις αυτο, θα αμειφθεις πλουσιοπαροχα οταν θα μπεις στις διαφορικες εξισ.... ε συγνωμη, στην αρμονια και την προχωρημενη θεωρια ηθελα να πω.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου