Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. trolley

    trolley

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      12244


  2. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      10541


  3. odis13

    odis13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      6324


  4. nklshp

    nklshp

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      377


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 07/10/24 σε όλα

  1. Αυτά ισχύουν για το ροκ και την ποπ, η τζαζ και η κλασσική είναι πολύ καλά, το ίδιο ευχόμεθα και δι υμάς. Αυτό που διδάσκεται κανείς, είναι πως σε μία εποχή που υπάρχουν τόσες ευκολίες, πρέπει να δημιουργήσει τεχνητές δυσκολίες στον εαυτό του αν είναι να μείνει δημιουργικός. Δηλαδή, όχι στους 8500 ήχους, 452 κανάλια, 3234 plugins και 2452452 followers. Όχι στα σκουπίδια σε θάλασσες και ακτές. Ναι, στην απλότητα, την πραγματική δεξιοτεχνία, τις σωστές ηχογραφήσεις χωρίς περιττό ρηβέρμπ. Ναι στο βινύλιο των 180 γρ (το στάνταρ - επιτέλους - στις μέρες μας), όχι στα αγνώστου ταυτότητας / ποιότητας flac και mp3, ναι στα CD, γενικά όχι σε too much information που δεν χρειάζεται και δεν μπορεί να επεξεργαστεί κανένας μας. Θα έγραφα και για το ΑΙ, αλλά περιμένω να εφευρεθεί πρώτα.
    3 βαθμοί
  2. 'Εχει ενα δίκιο ο nklshp - αν μιλάμε για μασιφ όργανο με ελαφριά κατασκευή η απότομη μεταβολή υγρασίας ενα μικρό πατατατρακ θα το προκαλέσει. Όχι οτι δε γίνεται προφανως να φέρεις, αλλα πρέπει να προσέχεις λίγο το prep/πακεταρισμα/acclimatisation. 'Ηταν μεγάλο θέμα ειδικά σε παλαιότερες δεκαετίες όπου η ιδέα του climate control κατα την παραγωγή/μεταφορά ήταν επιστημονική φαντασία, και ένας απο τους λόγους που οι Ιαπωνικές κιθάρες κατα τα '60s με '80s ηταν σχεδόν αποκλειστικά all laminate κατασκευές. Και πρωτύτερα δηλαδή - θυμάμαι να διαβάζω για τα μέσα 19ου αιώνα όπου άρχιζαν να εμφανίζονται οι πρώτες κιθάρες απο την Cadiz της Ισπανίας στην Αμερική, και παρότι ήταν ηχητικά έτη φωτός μπροστά απο τις Martin της εποχης δεν έπιασαν γιατί με το ζόρι επιβίωναν την μεταφορά.
    1 βαθμός
  3. Ισως γιατι… - οσες ακουστικες επιασα στα χερια μου απο τροπικα μερη ηταν laminated η σκυλια (takamine με παχυ καπακι) οποτε δεν παιζει σοκ….Μιλήσαμε νομιζω για μασιφ και μαλιστα ΑΑΑ (παρα το γεγονος οτι οι υποψεις διαφερουν στην επιδραση των πυκνοτητας των νερων στην ποιοτητα του ηχου.). Ασχετως του γεγονοτος οτι η κιθαρες μου ειναι τουλαχιστον… ΑΑΑ.και σε αυτες αναφερομαι, η εμπειρια που μοιραζομαι αφορα μονο αμερικανικα η ευρωπαικα οργανα. - εξασκουμαι στην οργανοποια (ακουστικα οργανα) και γινομαι γερο παραξενος… - τρεμω με την ξηρασια μην παρω τα οργανα στα χερια ( και εξασφαλιζω στα ακουςτικα μου οργανα ιδανικες συνθηκες) - φρικαρω με τον μουντο ηχο των ακουστικων οργανων οταν εχει υγρασια… Γιατρε μου ειμαι καλα?
    1 βαθμός
  4. κοιτα εχει 40 βαθμΟι και 90%-99% υγρασια, μεχρι 8 χιλιομετρα βγαινουν και τα κανεις θελεις δεν θελεις μια και οι αποστασεις ειναι τεραστιες ακομα και μεσα στους σταθμους (θες καμμια 800αρια μετρα για να φτασεις στις αποβαθρες σε καθε σταθμο) αλλα δεδομενου οτι η ατμοσφαιρικη ρυπανση ειναι εξωφρενικη το καλοκαιρι (μονιμα κοκκινη και πολλες φορες ...ΜΩΒ ...) το πολυ περπατημα δεν λεει εδω...θα το κανω στην Οζακα.....
    1 βαθμός
  5. Γράφει με χυμό λεμονιού, όπως έκαναν στα παλιά χρόνια και οι Ninja. Για να διαβάσεις τι έγραψε, πάρε ένα πιστολάκι μαλλιών και ζέστανε για μερικά δευτερόλεπτα την οθόνη σου, πάνω ακριβώς από το ποστ του.
    1 βαθμός
  6. Πηρε καπου το ματι μου κανα δυο SGV, απο τις πρώτες ηλεκτρικές της Yamaha. Mπανανοκιθάρες! EDIT: Βασικα αυτες είναι reissue τωρα που τις βλεπω.
    1 βαθμός
  7. Καταρχάς αυτό που άκουσα μου άρεσε. Όμως... όταν είδα τον τίτλο νόμιζα ότι είχες πιάσει τον Bowie Ωραίο το να "μπλέκουμε" με διαφορετικά είδη, να σπάμε τη μονοτονία.
    1 βαθμός
  8. Έχω κάτι φιλαράκια που σίγουρα θα διαφωνούσαν ως προς το σκέλος της κατώτερης ηχητικής ποιότητας του βινυλίου έναντι του CD. Βέβαια οι συγκεκριμένοι είχαν πετάξει δεκάδες χιλιάδες ευρώ σε deck, ηχεία, λαμπάτους ενισχυτές κλπ... Το ήθελαν 100% αναλογικό στην πιο pure μορφή του. Και πάντα μου έλεγαν ότι το CD και το digital έκοβαν αρμονικές, έκοβαν "λεπτομέρειες", κομπρέσαραν υπερβολικά κλπ... Πάντως τα συστήματα που είχαν στήσει έπαιζαν υπέροχα.
    1 βαθμός
  9. Η δεύτερη γενιά της σειράς Player της Fender είναι γεγονός! Οι κιθάρες κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Ensenada - Mexico, και οι σημαντικές διαφορές σε σύγκριση με τις παλιότερες είναι ότι πλέον οι ταστιέρες τους έχουν rosewood και μάλιστα με "smooth rolled edges", το σώμα είναι είτε alder, είτε chambered ash ή chambered mahogany, ενώ «φοράνε» ClassicGear tuners. Μαγνήτες S-S-S, H-S-S, S-S και H-H. Χρώματα όμορφα και ξεχωριστά. https://www.fender.com/en-GR/new-releases/
    0 βαθμοί
  10. Τι να σου πω, απλα την τρώμε στη μούρη - στο σπίτι μου στο δωμάτιο που έχω τις κιθάρες είναι μόνιμα σε 60-85% υγρασία all year round. Κάποιες μέρες τις ακούω μπουκωμένες αλλα τι να κάνεις. Το μόνο ευτυχές είναι πως δεν έχουμε μεταβολές έντονες και απότομες, που είναι και ο μεγαλύτερος κίνδυνος.
    0 βαθμοί
  11. Ναι, όταν λέω τροπικά μέρη την Ινδονησία είχα στο μυαλό μου αλλά εννοώ και όλα εκείνα τα μέρη που έχουν υγρασία
    0 βαθμοί
  12. Να ποστάρω κι εγώ το αγαπημένο μου (τηρώντας το format του @Waterfall-K) Uriah Heep - July Morning (1971) David Byron - vocals Mick Box - lead guitars Ken Hensley - keys, guitars, back vocals Paul Newton - bass Ian Clarke - drums
    0 βαθμοί
  13. Οκ, συνεχίζω με την γκρουπάρα. Uriah Heep - Weep In Silence (1976) David Byron - vocals Mick Box - lead guitars Ken Hensley - keys, guitars, back vocals John Wetton - bass & back vocals Lee Kerslake - drums & back vocals
    0 βαθμοί
  14. Εγώ λέω να το συζητήσουμε στο topic που θα ανοίξω , όχι τίποτε άλλο, απλά για μην χαλάει το thread και χάνεται και η πληροφορία.
    0 βαθμοί
  15. Τα Gen 4 τα 5 θα έπαιρνα αλλά τα Presonus τα προτίμησα για λόγους που θα γράψω στο προσεχές review μου.
    0 βαθμοί
  16. Tα Rokit 6 / G3. Φέτος κλείνουν 10 χρόνια μαζί μου.
    0 βαθμοί
  17. Κάτσε να βάλουμε κάνα βινύλιο να ακούσουμε... Uriah Heep - Rainbow Demon (1972) David Byron - vocals Mick Box - guitar Ken Hensley - Hammond & back vocals Gary Thain - bass Lee Kerslake - drums & back vocals
    0 βαθμοί
  18. Ένας φίλος, φανατικός hi-fi junkie της CD περιόδου, είχε δώσει δεκάδες χιλιάδες ευρώ σε εξοπλισμό και μιλούσε με ενθουσιασμό για την ανάλυση, την στεροφωνική εικόνα, το λόγο σήματος-προς-θόρυβο κλπ. Ήτο δε, φανατικός φίλος της συμφωνικής μουσικής. Κάποια στιγμή, στα 40+ παρακαλώ, πήγε για πρώτη φορά στη ζωή του να ακούσει μία συμφωνική ορχήστρα σε ζωντανό περιβάλλον, στο Μέγαρο. Με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει "Μαλάκα, το πρώτο πράγμα που παρατήρησα είναι ότι δεν υπάρχουν "στερεοφωνικές εικόνες" και τέτοια" και μετά μουρμούραγε κάτι ακατάληπτα. Δεν ξαναέδωσε ποτέ χρήματα για τίποτε τέτοιο, γενικώς πλέον ακούει μόνο χιπ-χοπ από το κινητό του.
    0 βαθμοί
  19. οχι ρε συ, τι να πΣωνισω ? εχω 14 κιθαρες...ασε που τιποτα δεν με εντυπωσιαζει πλεον...γερασα.... ειδα βεβαια μια ωραια μαυρη 80s MIJ Fender Tele 1972 reissue μεταχειρισμενη στα ....280 ευρω πουπουλο ash/maple , σε μαυρο χρωμα και με DiMarzio Twang Kings....και κολαστηκα...αλλα επΕκρατησε η λογικη.....
    0 βαθμοί
  20. βγαλε και ενα 10% γιατι οι κΣενοι αγοραζουν tax free στο Japan οποτε V.A.T δεν πλΕρωνουν, γενικα ερχομαι πολλα χρονια στην Ιαπωνια και πρωτη φορα ειναι ολα ΤΖΑΜΠΑ να φανταστεις παιρνουμε συχνα ΤΑΞΙ κατι που ουτε για ΠΛΑΚΑ δεν εκανες πριν το 2019..... το τρελλο ειναι οτι ενω εχει πεσει το νομισμα 30% απο το 2019 ο πληθωρισμος ειναι αστειος...(κατω απο 2% αν και παλια ηταν μονιμα αρνητικος) τα καλα του να εχεις μεν τεραστιο δημοσιο χρεος αλλα να ειναι μονο ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ.....
    0 βαθμοί
  21. Ήμαρτον φίλος... ανέβαζε λιγότερες φωτό. Μπλόκαρε ο εγκέφαλός μου με τόση εικόνα/πληροφορία. Ψώνισες τίποτε; EDIT ΥΓ: Λοιπόν σου κάνω ένα money transfer για να μου ψωνίσεις κάτι που είδα στις φωτό. Θα έχεις PM για λεπτομέρειες. ΥΓ1: Μην ξεχάσεις το ταπεράκι
    0 βαθμοί
  22. Τα πληκτραδικα ειναι σε αλλη γειτονια (καμμια 100αρια χιλιομετρα μακρια ), εδω εχει μονο κιθαρες (και φαντασου πηγα μονο στις ΗΛΕΧΤΡΙΚΕΣ....για ακουστικες παιζει αλλη φαση σε παραλληλο δρομο.....
    0 βαθμοί
  23. Εμ και αυτοί οι γονείς του λέει ότι στα πέντε του του πήρανε μία κρίμυ φέντερ στρατ. Έτσι τα κακομαθαίνουμε τα παιδιά μας.
    0 βαθμοί
  24. Σχεδόν,από την τελευταία φορά που ήρθα είναι 30% κάτω το γιεν,χαμηλό 35ετιας...αφού σκέφτονται να ρευστοποίησουν τα δολλάρια του συνταξιοδοτικού ταμείου των ΔΥ (1,5 τρις) για να στηρίξουν το νόμισμα. Οι τιμές είναι γελοίες για όποιον έχει EUR και USD.
    0 βαθμοί
  25. 0 βαθμοί
  26. Μιλαμε για τετοιο overdose που δεν θα μπορουσα να ψωνισω τιποτα απο το κοκομπλοκο.
    0 βαθμοί
  27. Μην παίρνετε κιθάρες κάτω από τριχίλιαρο, είναι πεταμένα λεφτά. Και στα βίντεο βάζουν τύπους με μούσια να παίζουν τις φτηνιάρικες αλλά είναι playback και αυτές που ακούγονται στην πραγματικότητα είναι κάστομ σοπ.
    0 βαθμοί
  28. Ακόμη δραχμή έχουν αυτοί;
    0 βαθμοί
  29. Εμένα η Telecaster μου δεν το κάνει αυτό ασούμε
    0 βαθμοί
  30. Κάτι καλοκαιρινό και κάπως πιο σύγχρονο, ηχητικά.
    0 βαθμοί
  31. Είδα απ΄το παράθυρο ότι περίμεναν καμία 15ριά γιοτ να περάσουν τη γέφυρα και έβαλα την live κάμερα να τα δω. Μόλις έκλεισε. https://olne.gr/el/evripos-bridge/evripos-bridge-live-stream
    0 βαθμοί
  32. Αγόρια IMHO το θέμα - μέσες άκρες- έχει ως εξής: Το βινύλιο, το αναλογικό βινύλιο είναι τέζα συνυφασμένο με ότι μεγαλειωδέστερο έχει παρουσιάσει μουσικά η ανθρώπινη διανόηση του 20ου αιώνα. Ασχέτως μουσικού είδους, προσανατολισμού κλπ... Παραγωγές βγαλμένες από τα όνειρα, από "μάστορες" παραγωγούς που δεν είχαν τις ασύλληπτες ψηφιακές ευκολίες, αλλά έβγαλαν τους ήχους που οριοθέτησαν τα πάντα. Έγιναν το απόλυτο reference. Το CD και η ψηφιακή επανάσταση, έκανε πιο εύκολα τα πάντα, αλλά σιγά- σιγά αρχίσαμε να χάνουμε την "ουσία"- τη μουσική. Το σήμερα, με τις πλατφόρμες, το "περιεχόμενο", και φυσικά τη σούπερ ψηφιακή "μαλακοποίηση" της όλης διαδικασίας - της παραγωγικής, της παικτικής, της συνθετικής- για εμένα σημαίνει ένα πράγμα. Η μουσική όπως την ξέραμε μας έχει κουνήσει προ πολλού μαντίλι. Δίσκοι- μνημεία όπως αυτά που ανέβασε ο @sultan of string (και άλλα πολλά) δεν θα βγουν ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ. Και ας βγαίνει απίστευτα μεγαλύτερη "ποσότητα" μουσικής σήμερα σε σχέση με τότε. Σας το έχω ξανά πει: Είμαστε είδος προς εξαφάνιση Βέβαια, όπως και το βινύλιο, από καιρού εις καιρόν, έτσι και κάποιοι μελλοντικοί "εμείς" θα κάνουν ένα revival, ένα comeback, αλλά έτσι... Για το retrospective, την τιμή των όπλων κλπ... Οπότε ας βολευτούμε τώρα με κάνα... The Tortured Poets Department- από πλατφόρμα "περιεχομένου" φυσικά- και ας απολαύσουμε την καλοκαιρινή νύχτα.
    0 βαθμοί
  33. καποιος θα πρεπει να ενημερωσει τον κυριούλη που δεν ξέρω ποιός είναι ότι οι παρακάτω δίσκοι (που τυχαίνει να τους έχω στην φτωχή δισκοθήκη μου) όλοι ηχογραφήθηκαν σε ταινία και πρωτοκυκλοφόρησαν σε master για βινύλιο. Συνεπώς αν κάποιος θέλει να τους ακούσει όπως τους φαντάστηκαν οι μουσικοί και ο ηχολήπτης (όχι αυτός,αυτός σίγουρα τότε ήταν στο νηπιαγωγείο) πρέπει να αναζητήσει βινύλιο που τυπώθηκε το πολύ έως το 1985 βαρια βαρια, οσο παλιότερο τόσο καλύτερα Τα άλλα για τα οποία λέει,προφανώς δεν αφορούν όλους και σίγουρα μέσα σ αυτούς δεν είμαι και γω
    0 βαθμοί
  34. To 1991 η Roland κυκλοφόρησε το JD800 και ο Bryan Adams κυκλοφόρησε αυτό Και το November Rain οι Guns & Roses
    0 βαθμοί
  35. To μόνο μέρος που με ξεκουράζει , είναι η οικία μου. Θα περάσω τις διακοπές μου (τις οποιες κάνω όλο τον χρόνο- έτσι το αισθάνομαι ) στα studios μου , στο γραφείο και στην βιβλιοθήκη μου. Το βράδυ, στην ταινιοθήκη μου. Με τις δικογραφίες μου, τις μουσικές μου, τις ταινίες και τις φωτογραφιές μου. Επίσης με ξεκουράζει αφάνταστα η γυμναστική , και πλέον τα γυμναστήρια είναι άδεια, οπότε κάθε πρωί είμαι εκεί. Τέλος , σε Ελληνικό νησί ή Ελληνικό παραθαλάσσιο μέρος δεν θα πήγαινα ούτε και αν μου έδινες 500 € / ημέρα, πόσο μάλλον να πληρώσω . Το εξωτερικό δεν με ενδιαφέρει , γιατί βασικά βαριέμαι τις μεγάλες μετακινήσεις. Στο σπίτι μου , λοιπόν.
    0 βαθμοί
  36. Οι Jazzmaster είχαν σχεδιαστεί για ...13αρες flatwound χορδές με τις οποίες φυσικά η κλασσική γέφυρα δεν δημιουργούσε προβλήματα....για να παίξει κάποιος με 11αρες ή 10αρες χορδές με αυτή τη γέφυρα απαιτείται γερό shimming και μεγάλο ύψος στα saddles ή και σε ολόκληρη την γέφυρα, προσωπικά εγώ πάντα σήκωνα τα saddles και για να μην πέφτει άφηνα την γέφυρα χαμηλά με αποτέλεσμα την ύπαρξη μεγάλης γωνίας πίσω από τη γέφυρα και πολλές φορές επαφή των χορδών με το πίσω χείλος της γέφυρας,καλά αν έβαζες και το ανεκδιηγητο BUZZSTOP οι χορδές έβρισκαν ακόμα περισσότερο και σκληραιναν ακόμα περισσότερο. Με τις νέες γέφυρες και ειδικά τις Halon που ουσιαστικά έχουν 3 tele grooved saddles δεν χρειάζεται τόσο μεγάλη γωνία. Τα νέα tremolos έχεις δίκιο δεν έχουν καμμία σχέση με τα vintage,είναι φθηνιαρικα,τα custom shop το ίδιο. Αν θες την ίδια αίσθηση πας πάλι σε Halon. Εγώ έχω αυτό το μωρό που μου έφτιαξε ο @argytarπριν δύο χρόνια που είναι η καλύτερη JM που έχω παίξει ποτέ...full Halon ,πιπουλο και οι Fender 65 pure vintage pickups με τα 250αρια θερίζουν Και ηχητικό με τον σύντροφό συναγωνιστή @matawan
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου