Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 06/16/24 σε όλα
-
Εδώ είναι όλο το ζουμί. Στην ουσία ο άνθρωπος τα έχει δυσκολέψει που δεν ξέρει να αξιοποιήσει επαρκώς την τεχνολογία που εφευρίσκει. Καθίστε να δείτε τι έχει να γίνει με το AI2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
Έχω από το 2017, 57000 (ναι, πενήντα επτά χιλιάδες) διπλότυπα παραστατικά εκτυπωμένα γιατί "πρέπει να υπάρχουν". Πως γίνεται να πρέπει να υπάρχουν και να πιάνουν χώρο και να γίνεται όλη αυτή η περιβαλλοντική και οικονομική σπατάλη απ' τη στιγμή που υπάρχει μηχανογράφηση και MyData, ακόμα δεν έχω καταλάβει. Ψηφιακός μετασχηματισμός.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
αν τα κανεις στον γκισε ,οπως ο Λακης, θα τα πληρωσεις 100 φορες παραπανω (οπως ενας ΠΑΝΗΒΛΑΚΑΣ ? φιλος μου τα πληρωσε προσφατα ) οποτε να λες και ΦΧΑΡΙΣΤΩ ? (καλα ρε φιλωΟυζ αν ξοδευεις 2.000 το χρονο σε εξοδα τραπεζικων συναλλαγων πρεπει να εισαι ο ΩΝΑΣΗΣ ...? )1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Όχι. Κάποια από αυτά τα "θαυμάζω" σαν iconic προϊόντα της εποχής τους, και ως εκεί. Υπάρχει κάποιος με σώας τας φρένας που θα ήθελε να πετάξει με το αερόπτερο των αδερφών Wright? Δεν νομίζω. Κάποιος που αναπολεί τις μέρες του MS-DOS (πλην του LK?)? Nope. Τεράστιος μπελάς και βάρος. Κατά 99%, όχι. Η ερώτηση είναι πολύ γενική, εξού και το 99% και όχι 100% που δίνω. Εννοείται. Το έχω κάνει άπειρες φορές, και θα το ξανακάνω. Μιλάμε πάντα για πράγματα που δεν μπορούν να χαριστούν/αξιοποιηθούν/πουληθούν. Λίγα έγραψες, αυτά που κάνει πλέον ένα κινητό (και οι συσκευές που έχει -ή θα- αντικαταστήσει) είναι αμέτρητα. Για κάποιους, ναι. Για τους περισσότερους είναι τροχοπέδη. Δεν χρειάζεται να κάνεις τη ζωή σου δύσκολη μόνο και μόνο για "φετιχιστικούς" λόγους. Η ζωή είναι πολύ μικρή και δύσκολη, μην την κάνετε ακόμα πιο δύσκολη λόγω βλακείας.?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
Από ποιον άλλον?...? «The Elka Synthex, a synthesizer from the early 1980s, is cherished for its rich, warm sound and unique character. Musicians like Jean-Michel Jarre and Duran Duran have used it to create iconic tracks, solidifying its place in music history. Designed by Mario Maggi and produced by the Italian company Elka, the Synthex has a storied past. At Behringer, we're working to revive the Elka Synthex with a dedicated team of top-notch R&D engineers in Italy, where the original was created. Using advanced Field Programmable Gate Arrays (FPGAs), we're able to replicate the original circuitry and signal paths, capturing the essence of its distinctive sound. • The Role of FPGA’s FPGAs help us recreate the immensely complex inner workings of the Synthex, ensuring we maintain its unique tonal qualities while improving reliability and performance. The two large chips in the center of the main board are Xilinx FPGA’s. • Honoring a Classic Our goal is to make the classic sound of the Elka Synthex available to today’s musicians, combining its vintage appeal with modern technology. This passion project aims to respect the legacy of the Synthex while providing the enhancements needed for contemporary use. • Bringing back the Synthex Stay tuned as we work to bring the Elka Synthex back to life, celebrating its history and sound with the same passion and innovation that marked its original creation. This “labor of love” project will take a few years, but it’ll be worth the wait as the Synthex is one of the most iconic synthesizers of all times.» ?0 βαθμοί
-
Του ευχόμαστε ολόψυχα να είναι πάντα καλά και να επανέλθει σύντομα. Για όσους τον έχουν γνωρίσει εκτός των άλλων είναι και ένας καλός άνθρωπος. Δημήτρη μη μασάς, σου ευχόμαστε τα καλύτερα και σύντομη επιστροφή στις επάλξεις.0 βαθμοί
-
Μου αρέσει ο Zimmer, δε λέω... Αλλά μήπως τώρα με επηρέασε αφτός ο κανάγιας ο ινφλουένσε με τις JM; ? ?0 βαθμοί
-
Οι Jazzmaster είχαν σχεδιαστεί για ...13αρες flatwound χορδές με τις οποίες φυσικά η κλασσική γέφυρα δεν δημιουργούσε προβλήματα....για να παίξει κάποιος με 11αρες ή 10αρες χορδές με αυτή τη γέφυρα απαιτείται γερό shimming και μεγάλο ύψος στα saddles ή και σε ολόκληρη την γέφυρα, προσωπικά εγώ πάντα σήκωνα τα saddles και για να μην πέφτει άφηνα την γέφυρα χαμηλά με αποτέλεσμα την ύπαρξη μεγάλης γωνίας πίσω από τη γέφυρα και πολλές φορές επαφή των χορδών με το πίσω χείλος της γέφυρας,καλά αν έβαζες και το ανεκδιηγητο BUZZSTOP οι χορδές έβρισκαν ακόμα περισσότερο και σκληραιναν ακόμα περισσότερο. Με τις νέες γέφυρες και ειδικά τις Halon που ουσιαστικά έχουν 3 tele grooved saddles δεν χρειάζεται τόσο μεγάλη γωνία. Τα νέα tremolos έχεις δίκιο δεν έχουν καμμία σχέση με τα vintage,είναι φθηνιαρικα,τα custom shop το ίδιο. Αν θες την ίδια αίσθηση πας πάλι σε Halon. Εγώ έχω αυτό το μωρό που μου έφτιαξε ο @argytarπριν δύο χρόνια που είναι η καλύτερη JM που έχω παίξει ποτέ...full Halon ,πιπουλο και οι Fender 65 pure vintage pickups με τα 250αρια θερίζουν Και ηχητικό με τον σύντροφό συναγωνιστή @matawan0 βαθμοί
-
Υπάρχουν ήδη τέτοια. Samy, δεν πα να ποστάρεις κάνα RS λέω γω? Άντε, άργησες σήμερα...?0 βαθμοί
-
Θα του στείλω την εφορία Χαλκίδος (που την έκλεισαν για τί τους πιάσαν για φακελάκια) να του κατασχέσουν το Χαμούνδ που δεν έχει ο Κανηθιώτης ?0 βαθμοί
-
Βινταζολάγνος δεν είμαι, μάλλον της πρακτικής και της χρηστικότητας ναι. Ένα αμαξάκι 24 ετών έχω και δεν το αλλάζω, γιατί πλέον δεν βγαίνουν τουτούνια για τη δουλειά που το θέλω, γιατί μπορώ να ανοίξω το καπώ και να ακουμπήσω και 2 βίδες αν χρειαστεί, γιατί δεν ψάχνω πρίζα στο πουθενά να το φορτίσω. Γιατί είναι φτηνό σε συντήρηση και Θα υπάρχουν ανταλλακτικά μέχρι να μπορώ να το κυκλοφορώ. Έχω pc, έχω λαπιτόπι για όταν είμαι εκτός. Έχω μια φωτογραφική μηχανή 20ετίας, μια βιντεοκάμερα 25ετίας και μια τύπου gopro δεκαετίας χωρίς να τις θεωρώ βινταζ τη δουλίτσα τους τη κάνουν. Πρόσφατα αγόρασα μετά από 20 χρόνια κινητό και πήρα ένα παλαιάς τεχνολογίας με 40 ευρά, αλλά δεν το βλέπω να κρατάει όπως το παλιό μου. Έχω ξύπνιο κινητό από τους εκάστοτε εργοδότες μου, αλλά το χρησιμοποιώ μόνο για τηλέφωνο, καθότι με δίνουν και τάμπλετ. Μουαρέσει το κάθε πράμα να προορίζεται για συγκεκριμένη χρήση, φωτογραφία με φωτογραφική, τηλεφώνημα με τηλέφωνο, ιντερνέτια με λαπιτόπι. Με κουράζει αφάνταστα και γι αυτό φυσικά δεν έχω ξύπνιο κουνιστό, να χτυπάει κάθε τρεις και λίγο για μέιλ-ειδοποιήσεις από σόσιαλ-διαφημιστικά κλπ Έχω τις κιθαρούλες μου, αυτές είναι και πάπαλα, δεν θέλω άλλες, έκλεισα, όπως και ενισχυτές-έναν στο χωριό-έναν Αθήνα. Πρόσφατα αγόρασα ένα πετάλι, έκλεισα κι εκεί. Μουσική στο σπίτι ακούω απ το κομπιούτερ μέσω μόνιτορ ηχείων . Έχω ebanking γιατί είναι υποχρεωτική η χρεωστική κάρτα και βαριέμαι τις ουρές σε εφορία-ΔΕΗ-ΟΤΕ, δεν ψωνίζω τπτ διαδικτυακά και μου τη σπάει που η τράπεζα με χρεώνει 50 λεπτά τη συναλλαγή και τοκίζει τα λεφτουδάκια μου με 0,000%0 βαθμοί
-
Απο την εμπειρία μου με τις JM (είχα δυο, μια 63/64 L series pre cbs και μια 66 bound neck/block inlays) γενικά συμφωνώ με τους προλαλήσαντες. ? Οι μαγνήτες της 63 ήταν πιο επιθετικοί και αγριεμένοι, της 66 πεντακάθαροι κι ελαφρώς γυάλινοι mid scooped. Οι γέφυρες -εφόσον έπαιζες λάιβ και κοπανούσες- ήταν το βασικότερο πρόβλημα, οι δικές τους μόνο για συνθήκες δωματίου με απαλό άγγιγμα, αν έβγαινες σε πάλκα ο σώζων εαυτόν σωθήτω. Το τρέμολο καταπληκτικό και το hardware εν γένει απο άλλο πλανήτη σε σχέση με νεότερες που έχω δοκιμάσει, δεν έχω παίξει custom shop όμως για να πω περισσότερα. Στο αν είναι ή όχι όμορφες, ο γενικός τίτλος off set δίνει το στίγμα, ένας που δεν κάνει κέφι το στυλ θα μεταφράσει "στραβοχυμένες", κάποιος που γουστάρει θα πει "ιδιαίτερες, με έντονη προσωπικότητα". Σε κείνο που θα διαφωνήσω με τον @Superfunk είναι πως δύσκολα σπάνε χορδές. Φυσικά και αυτό έχει άμεση σχέση με το πως παίζει ο καθένας, σε μένα πάντως με το μπλουζ και τα διαρκή σηκώματα ήταν το μεγαλύτερο -κι εντέλει άλυτο για τότε (δεν ξέρω τι παίζει με τις σύγχρονες γέφυρες)- πρόβλημα που είχα. Έσπαζα χορδές πολύ συχνά, αυτός ήταν κι ένας απο τους 2 λόγους που άλλαξα σε στρατ και τέλε, ο άλλος η διαφορετική αίσθηση/αντίσταση στο χέρι στα bends, προφανώς απόρροια του μεγάλου μήκους χορδής, κάπως σαν να δυσκολεύεσαι περισσότερο να φτάσεις το pitch όταν σηκώνεις, στον αντίποδα εκπληκτική αίσθηση σε rhythm παίξιμο και soft single note riffs. ΥΓ. Σε αυτά που έγραψε ο @kpeyos προσυπογράφω, ειδικά για το 50s wiring που χρησιμοποιώ και στις στρατ και το συνιστώ.0 βαθμοί
-
Πλέον θα επιτρέπεται. Βέβαια ο νόμος έχει ανασταλεί ήδη 4 φορές (ψηφισμένος εδώ και χρόνια) .....αλλά θα επιτρέπεται. Καταβολή τελών κυκλοφορίας + ΚΤΕΟ κάθε χρόνο. Και εδώ μαντάρα τα έκαναν βέβαια...αλλά τεσπα...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Αναλυτικότατος και τεκμηριωμένος! Θα το δοκιμάσω σε lp…0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Σου δίνει headroom σε ένταση και πρίμα. Mε αυτές τις ρυθμίσεις μπορείς να παίζεις στον neck χωρίς να λασπώνει, να είναι ο κύριος μαγνήτης σου για single note leads και να έχεις και μια extra Τele on Steroids στον Bridge. Eίναι ο σωστός τρόπος για να έχεις το full tonal range της κιθάρας, από μπάσα μέχρι εκεί που παραμένουν χρήσιμα μέχρι πρίμα που κόβουν και από full γκάζια μέχρι ζωντανά καθαρά στις χαμηλές θέσεις των volume pots με ανοιχτά full τα tone pots. Όταν τα βάλεις όλα στο 10 και ρυθμίσεις τον ενισχυτή στον bridge, ουσιαστικά αχρηστεύεις τον neck για οτιδήποτε εκτός από σολάρισμα μετά το 12 τάστο και αχρηστεύεις και τα pots της κιθάρας γιατί όσο χαμηλώνεις ο ήχος γίνεται όλο και πιο dull. To αντίθετο. Όσο κόβεις volume o μαγνήτης χάνει πρίμα και σταματάει το ice-pick των 1Meg Pots. Eπίσης όπως είπα κόβεις και το Tone αντίστοιχα. Τώρα αν η ερώτησή σου είναι για τον bridge, αν και όταν θα παίξεις με τον bridge μιας JM, θες να ξυρίζει και λίγο. Αλλιώς ποιό το νόημα... Έτσι κι αλλιώς όμως για οτιδήποτε νορμάλ σε μια JM, ο neck είναι ο μαγνήτης επιλογής . Στις Tele γιατί ο neck μαγνήτης είναι διακοσμητικός/βοηθητικός. Στις Strat γιατί ο ήχος με κομμένα vol/tone θα ήταν εντελώς ψοφέ και είναι και πιο πολύπλοκη η φάση με τρεις μαγνήτες 3 pots. Αν προσπαθήσεις να φτιάξεις μια Esquire ή Tele με το παλιό blend κύκλωμα βάζοντας στον bridge κλασικό Tele μαγνήτη (οι μαγνήτες μιας Esquire είναι πιο hot και μεσαίοι), κόβεις ένα τσικ το vol κι ο μαγνήτης μετά έχει σχεδόν το ίδιο response που θα είχε σε μια Tele. Μετά στα solos ανοίγεις full το volume και ξυρίζεις το σύμπαν. Τώρα για τις λοιπες κιθάρες, who cares :) 1. Eννοείται δε μιλάω για κυκλώματα με treble bleed (μπλιάξ και ίου). Και στις Gibson το 50s wiring δίνει πολύ μεγαλύτερη παλέτα ήχων με αυτόν τον τρόπο σε σχέση με το modern wiring, χωρίς το σιχαμένο resonant peak του treble bleed. 2. Εννοείται ότι μιλάω για setups που ακούνε στα pots. Όλα αυτά πιθανότατα δεν ισχύουν για 17 κάναλους ενισχυτές και Metal Terminator plugins.0 βαθμοί
-
Το έκανες μια φορά. Και δεν μιλάμε για να βγάλεις φορολογική ενημερότητα. Όταν ασχοληθείς με κανα ΣΟΒΑΡΟ ζήτημα σε σχέση με το κράτος..έλα να το συζητήσουμε. Μιλάς για φορολογική ενημερότητα. Ένα εντελώς άχρηστο χαρτί, που το βγάζεις εύκολα...αλλά δεν χρειάζεται. Απευθύνεται μόνο στις δημόσιες αρχές, οι οποίες με το πάτημα ενός μόνο κουμπιού, ξέρουν αν είσαι φορολογικά ενήμερος ή όχι. Αν δεν μπορείς να καταλάβεις ότι η εύκολη ηλεκτρονική ενημερότητα είναι μια επιπρόσθετη άχρηστη ψηφιακή γραφειοκρατία....δεν θα συνεννοηθούμε ποτέ. Για τα μανούαλ, άστο Ξέρω πληροφορική σε αριστα επίπεδα , και σε κώδικα και σε hardware.0 βαθμοί
-
Εχω κρατησει vintage μηχανηματα για μουσικη, δυστυχως τα μισα τα εχω για φτιαξιμο και δεν βρισκω ανταλλακτικα.... φετες tape decks, cd player, minidisc, eq....ολοκληρη στακα τα μισα δεν δουλευουν πλεον εχω μεινει μονο με ενα sansui AU117 ενα SL1200MK2 και ενα tuner και 2 whaf diamond.... τωρα προσπαθω απο ebay να φτιαξω αυτο....0 βαθμοί
-
Δεν εχουν παρα πολυ πριματους μαγνητες, εχουν ομως 1 Μeg Pots που αν τα εχεις τερμα ξυριζουν, οι μαγνητες τους ειναι πολλοι πιο γεματοι σε ηχο και με λιγοτερα πριμα και απο strat και απο tele neck Εγω στις δικες μου παντα τα αλλαζω με 250αρια0 βαθμοί
-
Με εξαιρεση τις κιθαρες/ενισχυτες/αυτοκινητα (καθαρα για το αισθητικο μερος) οπου μου αρεσουν οι vintage (ή vintage inspired) υλοποιήσεις...ειμαι ενθερμος θιασωτης της τεχνολογιας...ποτε πριν στην ιστορια της ανθρωποΤησ δεν ειχαμε τοσες ευκολιες και δεν εξοικονομουσαμε τοσο ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΧΡΟΝΟ...συνεχης και απολυτη επικοινωνια, ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ σε οποιοδηποτε μερος της γης (ακομα θυμαμαι με ΤΡΟΜΟ τα...τουριστικα πραΧτορια) , NAVIGATION σε οποιοδηποτε μερος της γης (χωρις να ζητας οδηγιες απο τους Locals οι οποιοι σε καποια μερη του κοΖμου δεν γνωριζουν αγγλικα), και φυσικα απαλαγη απο το δημοσιουπαλληλικο καρκινωμα και τη γραφειοκρατια (πΓιερακακι αϊ λοβ γιου δε βερυ ματσ ?), α και μη ξεχναμε τα DAW παιδια προς θεου ? Τα ΒΛΑΜΜΕΝΑ ? τα παιδια μας να μην ειχαμε ολη την ημερα στα κινητα και στα ταμπλετια και στα πανηλιθια ηλεχτρονικα παιχνιδια θα ηταν η ζωη παραδεισος ? αλλα οπως λεει και το ασΘμα0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Φυσικά δεν φταίει η τεχνολογία , αυτή καθ' αυτή. Η μισή μας ζωή είναι συναλλαγή με το κράτος. Εκεί θα έπρεπε η τεχνολογία να υπεραπλουστέψει τα πράγματα. Ε, τα έκανε χειρότερα.0 βαθμοί
-
Καθόλου δεν την δυσκόλεψε, το ακριβώς αντίθετο έγινε. Είμαστε δύο τύποι τώρα που μιλάμε λες και καθόμαστε στο ίδιο τραπέζι, εσύ στην Κοζάνη κι εγώ στη Χαλκίδα. Το ίδιο κάνω καθημερινά με μια πολύ καλή μου φίλη στη Γεωργία, έναν κολλητό Άγγλο λίγο έξω απ΄το Λονδίνο, 3-4 φίλες στις ΗΠΑ, έναν φίλο -και παλιό γνώριμό του ΝΟΙΖ- στην Ολλανδία που πήγε να δει ένα live, κλπ. Κάποτε έστελνα γράμμα με το ταχυδρομείο στην γκόμενα που σπούδαζε στα Γιάννενα, και να μη σου πω πότε πήγαινε και πότε ερχόταν η απάντηση. Για '90s μιλάω, όχι τίποτα '60s. Κάποτε για να μάθω να προγραμματίζω το DX21 έπρεπε να πάω Αθήνα στου Παπασωτηρίου το βιβλιοπωλείο και να σκάσω ένα σεβαστό ποσό να αγοράσω 2-3 ξένα βιβλία προγραμματισμού, ή να σκάσω 5-6 χιλιάρικα δραχμές το μήνα για να αγοράσω το Αμερικανικό "Keyboard" mag, μπας και δω κάνα νέο synth και διαβάσω κάνα review. 5-6 χιλιαρικα στα μέσα των '80s ήταν σοβαρότατο ποσό, όταν τα περισσότερα περιοδικά κόστιζαν γύρω στις 120 δραχμές. Σήμερα δεν χρειάζεται να σου πω τι βρίσκει κανείς με ένα κλικ και εντελώς δωρεάν στο internet για το οποιοδήποτε θέμα, από την πιο τεράστια μαλακία/κουτσομπολιό μέχρι τη κατασκευή πυρηνικής βόμβας.? Όσοι πιστεύουν ότι η τεχνολογία δυσκόλεψε τη ζωή μας, ή γεννήθηκαν μετά το...2010, ή είναι εντελώς "καμένοι". Και όσοι πάλι αναπολούν τον "παλιό καλο καιρό", ας αντικαταστήσουν το αμάξι τους με ένα κάρο από βόδια, να κόψουν και το ηλεκτρικό εντελώς, και τα ξαναλέμε. Sorry, αλλά η όλη συζήτηση μού θυμίζει κάτι εγκεφαλικά κατεστραμμένους που εκθειάζουν τη ζωή στην...Κούβα, αραγμένοι στη πολυθρόνα τους στο ιδιόκτητο σπίτι τους, γράφοντας/σχολιάζοντας μέσα από το €1,500 iPhone τους και ζώντας σε μία χώρα που είναι ο ορισμός της Ασυδοσίας, αλλά κανένας από αυτούς τους γελοίους δεν κάνει την ταρζανιά να πάει να ζήσει εκεί. Σαν Κουβανός φυσικά, όχι σαν τουρίστας που πηδάει ό,τι περπατάει/κολυμπάει/πετάει με δυο φανελάκια Minerva. Όσοι πιστεύουν ότι η τεχνολογία και ο σύγχρονος τρόπος ζωής τούς "δυσκολεύει", τα βουνά και τα σπήλαια τούς περιμένουν. Και όταν αρρωστήσουν να απευθυνθούν στον...μάγο του χωριού να τους κάνει καλά.?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Bluesrock αδάμαντας από τον μεγάλο Tinsley Ellis.?? Tinsley Ellis - A Quitter Never Wins (1994) Tinsley Ellis - vocals & lead guitar Oliver Wood - guitar Chuck Leavell - Hammond James Ferguson - bass Stuart Grimes - drums0 βαθμοί
-
Δεν είναι ακριβώς το "real deal" η Mastery, είναι ΠΟΛΥ πιο σφιχτή. Εμένα όμως μου αρέσει, με αυτήν παίζω. Kαι μαγνήτες υπάρχουν δυο λογιών: είτε πιο surfάδικοι είτε πιο klangy και μουντοί αλλά Nels Cline. Το μεγάλο "κόλπο" στις Jazzmaster είναι το ίδιο με το μεγάλο "κόλπο" στις Les Paul. Σετάρεις το ενισχυτή στον neck μαγνήτη με vol & tone στο 7 περίπου.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Απουσία πάλι. Κλασικά.? Δεν είναι τυχαίο που ακόμα RS ακούει αυτό το παιδί, ζήτημα να έχει πατήσει το πόδι του στην τάξη 5-6 φορές τα τελευταία 10 χρόνια. Ας είναι, το μάθημα αρχίζει κανονικά και χωρίς αυτόνανε.? Jay Gordon's Blues Venom - Winds of Thor (2011) Jay Gordon - vocals & guitar Sharon Butcher - vocals & bass Harlen Spector - Hammond B3 Rich Gordon Lambert - drums0 βαθμοί
-
Δεν πειράζει η καλύτερη γέφυρα jazzmaster φτιάχνεται στην Θεσσαλονίκη https://halonguitarparts.com/product/jazzmaster-bridge/0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Αυτος διάβασα θα έβγαινε χθές για ποτό και κορίτσια. Λογικά τώρα θα την ξυπνάει με κρουασανάκια περιπτέρου,μίλκο και κάνα τέτοιο.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ντροπή. Δεν έχει να κάνει με τις στρατ προφανώς. Η πλειοψηφία των κιθαριστών, όταν πιάνουμε μια οποιαδήποτε ηλεκτρική κιθάρα, αυτό κάνουμε.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Δεν ξέρω αν έχει καμία σημασία , αλλα τελικά στο Pc με τα εσώρουχα έβαλα 98 SE και όχι Millennium ?-2 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00