Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/31/23 σε όλα
-
Μια βόλτα απο τις αγγελίες εδώ ( αλλά και reverb ) και θα δεις πόσο "σκοτωμένες" είναι οι τιμές τους! Μιλάμε για υπερκοστολόγηση full με υπότιτλο "αναζητώντας το κορόιδο" !!!2 βαθμοί
-
1000€ + ? Αναλογα την κιθαρα. Αλλο μια απαιχτη PRS του 1985 και αλλο μια απαιχτη Maya του 1985. .2 βαθμοί
-
Απόστολε είσαι μεγάλος μαέστρος, τραγουδοποιός και ποιητής! Αυτά! Καλή Χρονιά να έχουμε!2 βαθμοί
-
Εάν η κιθάρα είναι καλή, με οιονδήποτε καλό μαγνήτη θα ακουστεί καλά. Απο κει και πέρα είναι ζήτημα λεπτομερειών και "κουρδίσματος" του κάθε μαγνήτη για να σε ενθουσιάσει κάτι, οπότε οι δοκιμές (δυστυχώς) είναι μονόδρομος. Ακριβό κι επικίνδυνο σπορ αυτό. Ο μουσικός που παίζει δεν ακούει μόνο, αισθάνεται στο χέρι, κι αυτό κανένας δεν μπορεί να προεξοφλήσει πως θα σου ¨κάτσει" - ούτε ανιχνεύεται σε τεστ του Utube. Σαν γενικό κανόνα πάντως, κράτα πως μετά την κατηγορία των φθηνών μαγνητών, υπάρχουν αμέτρητες καλές επιλογές, πχ ο Duncan SSL-1 θεωρητικά ανταποκρίνεται σε όσα ζητάς, όπως και μοντέλα των Fralin & Lollar, μετά όμως αν ανέβεις κατηγορία τα πράγματα ξεφεύγουν οικονομικά, αν και όχι πάντα, πχ Budz, Rumpelstiltskin, OC Duff, Klein είναι εξαιρετικές επιλογές σε λογικά χρήματα, οι Ellis όπως αναφέρθηκε είναι πολύ καλοί αλλά πανάκριβοι, όπως και οι Foley, Sliders και πολλοί άλλοι. Ακόμα να προσθέσω (κάτω απο κατακραυγή φαντάζομαι ? ) πως κάθε φθηνό ή ακριβό μπουτίκ σετ είναι καλύτερο απο Φέντερ μαζικής παραγωγής. Ορίστε, το είπα. Σε ό,τι με αφορά ως στυλ παιξίματος και γούστο, οι καλύτεροι ίσως μαγνήτες στρατ που έχω παίξει είναι αυτοί που τύλιγε ο αείμνηστος Peter Florance.2 βαθμοί
-
Καλή χρονιά αξιότιμα μέλη, επιτυχίες, υγεία και όλα τα συναφή ?1 βαθμός
-
Μπα, δεν μπερδευτηκα για τις πληροφορίες για τις κιθάρες αλλά η αναφορά στον @vrasidas27. Αναγκάστηκα να διαβάσω απο 3 φορες το κάθε του ποστ για να καταλάβω στο τι προσβλητικό είπε. Ακόμα ψάχνω. Μάλλον παραγέρασα για αυτό το φορουμ Κωστή, συνέχισε το θεάρεστο έργο σου.1 βαθμός
-
Οι διαφορές στα muff είναι εξίσου μεγαλες όπως και στα fuzz face. Αλλάζουν τα μεσαια, η απόκριση στο tone, το clipping και άλλοι παράμετροι.1 βαθμός
-
Ποντάρω σε εκείνον με τα γυαλιά, τον 5ο από δεξιά, με το πανταλόνι.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
εδω ολοι ειν αι αγχωμενοι και συ εισαι ενας γιγαντας με την απολαυση στα ματια. ακοαμ και στο μπουζουκι γουσταρεις που κρατας οργανο........... μπορει και στον ομφαλιο λωρο να κανες ντρικι ντρικι εσυ1 βαθμός
-
Αυτό που βγαίνει "μπροστά" δεν είναι ακριβώς του γούστου μου. Τ' "από πίσω" όμως είναι σεμινάριο. Μπράβο.1 βαθμός
-
Τώρα τι ακριβώς χρειάζεται κάποιος το resonance όταν η κιθάρα φοράει 456Κ μαγνήτες, περνάει από 8 trisatanicdiabolator distortion και ένα ψυγείο με digital πολυεφε χρήζει ψυχιατρικής ερμηνείας....? Έξω από την πλάκα για metal και heavy rock ήχο το resonance είναι μείον για αυτό και οι 70s Les Paul custom που είναι ο ορισμός της βαριάς και πεθαμένης κιθάρας ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ για αυτά τα είδη.1 βαθμός
-
Συνηθως με 500 που τις εχω παρει, με ταστοδουλεια κ αλλαγη μαγνητων, εχεις ενα υπεροπλα για γκαζια κ συμπαθητικους faux ηχους στο 2 κ 4 κοντα στα 8 κατοσταρικα. Εχει κ αλλη αισθηση λογω του φθαρμενου φινιρισματος στο μπρατσο οπως ειπα πιο πριν. Θα μπω κ λιγο στα ξυλα, οποτε καθενας αυτο που θα γραψω στην επομενη παραγραφο, το αξιολογει αναλογα. Το γιαπωνεζικο basswood που εχουν οι mij Ιμπανεζ πολλοι δεν το γουσταρουν. Υπαρχουν κ καποια swamp ash Rg μοντελα (ειδικα mid 90's), που κ αυτα στις ιδιες τιμες παιζουν. Αυτες ειναι πολυ πιο resonant κιθαρες ακουστικα (παλι lo pro ειχαν) οποτε καποιος που το αναζητα αυτο μπορει να κινηθει προς τα εκει. Τα charvel μοντελα που εχω παιξει κοντα στο χιλιαρικο, ηταν υπεροχα σε ολα, εκτος απο τα ξυλα που λεει κ ο @BillTrantos πιο πανω. Το θελω το οργανο πιο resonant ακουστικα για ψυχολογικους λογους, ακομα κ αν αυτο δε μεταφραζεται, ειδικα σε higain καταστασεις για τις οποιες προοριζονται οι κιθαρες αυτες. Ασε που οι μαγνητες τους ειχαν ολες εντελως διαφορετικο κ μοντερνο ηχοχρωμα απο αυτο που περιμενω απο τετοιες κιθαρες, οποτε παλι για αλλαγη παω κ ανεβαινει πολυ η κατασταση. Για τα τωρινα τρεμολα δεν εχω αποψη, αφου ποτε σε μια γρηγορη γνωριμια δε του βγαζω τον αδοξαστο για να καταληξω1 βαθμός
-
Απόλυτα λογικό, αλλά άλλο τα 550€ και άλλο τα 1000€. Στα 550€ με τα specs αυτά αξίζει. Οριακά αξίζει ακόμη κι αν πρέπει να τις κάνεις μια καλή ταστοδουλειά.1 βαθμός
-
Είναι θαυμαστή η ικανότητά σου να γράφεις show tunes. Ελληνιστί, τα περισσότερα κομμάτια σου που έχω ακούσει, είναι φτιαγμένα για θεατρική σκηνή. Και το παρόν εξαιρετικό και με πολύ πρωτότυπη ενορχήστρωση. Το μόνο "αρνητικό" που βρίσκω και στο έχω αναφέρει ξανά στο παρελθόν, είναι ότι η ερμηνείες σου φέρνουν πολύ έντονα στο μυαλό "τραγουδιστική σχολή" Κραουνάκη (Μακεδόνας, Σπείρα Σπείρα κλπ.). Και το αναφέρω ως αρνητικό όχι γιατί δε μου αρέσει αυτός ο τύπος χροιάς/ερμηνείας αλλά γιατί αφαιρεί από το πολύ πρωτότυπο του υπόλοιπου πονήματος.1 βαθμός
-
Τι εφτιαξες παλι βρε Αποστολε? Πανεμορφο κ με προσωπικοτητα. Καλη χρονια σε ολους1 βαθμός
-
Είναι σκευρωμενη μείνε μακριά. Αποκλείεται τόσο μεγάλο ύψος στις χορδές να οφείλεται στον καβαλαρη και το nut.1 βαθμός
-
Μαζικής παραγωγής είναι ότι κυκλοφορεί σε μεγάλες ποσότητες, οτι ΔΕΝ ειναι limited runs. Sorry, αλλα απο την στιγμή που μπορεις να τους βρείς στα μαγαζιά, χωρίς κανένα limitation, και Custom Shop να γραφουν, ειναι μαζικής παραγωγής... Οπως και οι CS69. Αλλο οι CS69 που εμπαιναν ΜΟΝΟ στις Custom Shop Fender και τους τυλιγε η κυριούλα, άλλο CS69 που τους παραγγέλνεις χωρις κανένα θέμα απο amazon και thomann. https://www.thomann.de/gr/fender_fat50_cs_pu_set.htm https://www.thomann.de/gr/fender_pickup_5762_vintageset.htm Ιδια τιμή, και εβαλα τους 57/62 επειδή και με αυτους εχω περάσει 15 χρονια. Οπότε ούτε και αυτο ειναι κριτήριο. Ολοι μαζικης παραγωγης είναι εκτος απο τα oddballs σε καποιες Custom Shop ΚΙΘΑΡΕΣ (οποτε τους συγκεκριμένους ΔΕΝ μπορεις απλά να τους αγοράσεις απο κάποιο κατάστημα), ή limited runs (δεν ξερω αν το εχει κανει ποτε αυτο η Fender).1 βαθμός
-
Τα κομμάτια είναι πάρα πολύ ωραία με ωραία ατμόσφαιρα και πολύ καλή παραγωγή. Η τραγουδίστρια έχει πολύ ωραία χροιά και γενικά είναι σωστή αλλά θα συμφωνήσω με τον Άλεξ. Με ένα μικρό tunning και λίγο πιο wet output το τελικό αποτέλεσμα θα είναι σημαντικά πιο ωραίο.1 βαθμός
-
Μπορεί να έχει "λυθεί" η προβληματική που έθεσε ο killbill σε αυτό το post. Θα ήθελα να πω κι εγώ την εμπειρία μου. Σταμάτησα την μουσική λόγω του κλειδιού του ΦΑ, νομίζω. Πριν από καμιά 30αριά χρόνια αυτό. Ταυτίζομαι απόλυτα με τον killbill. Αυτό που κερδίσαν με την επινόηση του κλειδιού του ΦΑ είναι λιγότερο από αυτό που έχασαν. Ναι, πιστεύω ότι είναι ευκολότερο να μάθεις ότι στην 3 ή 4 ή και 5 βοηθητική γραμμή είναι αυτές οι νότες παρά να φέρεις όλο το Πεντάγραμμο τούμπα. Γιατί θα το μάθεις για ένα Πεντάγραμμο και τέλος. Είμαι μεσήλιξ πια και θέλω να ξαναξεκινήσω το πιάνο. Του εξήγησα του νέου μου δασκάλου. Εγώ, κλειδί του ΦΑ δεν μαθαίνω. Φέρε μου παρτιτούρες και θα τις μεταγράφω εγώ. Τρομάζουν τα καημένα τα παιδάκια, όπως ορθώς λέει ο killbill να αρχίζουν να παίζουν με τα δύο χέρια και από πάνω του λες ότι άλλο ισχύει στο ένα χέρι και άλλο στο άλλο... Σαν να διαβάζεις ένα κείμενο και μισές λέξεις να τις προφέρεις αγγλικά και άλλες γαλλικά... Το ξέρω ότι για όσους ανδρώθηκαν με την καθεστηκυία μεθοδολογία, τους φαίνεται αλλόκοτο αυτό. Κάποια στιγμή, αυτό που προτείνει ο killbill μπορεί να τύχει ευρείας αποδοχής. Εγώ πιστεύω ότι περισσότερα παιδιά θα συνέχιζαν έτι περαιτέρω τις σπουδές τους στο πιάνο, αν απλοποιούταν αυτή η κατάσταση. (killbill, χάρηκα που δεν είμαι ο μόνος που το είχε σκεφτεί. Εγώ στον γιο μου έτσι θα τον διδάξω. Ναι, δεν θα μπορέσει να διαβάσει παρτιτούρα άλλων. Ίσως βρεθεί λύση και γι' αυτό, ίσως και απλά να πρέπει να κάνει χωρίς αυτές. Σίγουρα, θα απογοητευτεί από την ενασχόλησή του με το πιάνο πολύ αργότερα απ' ότι άλλοι, άποψή μου.)1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Μπράβο παιδιά, περιμένουμε και τα επόμενα με Ελληνικό στίχο. Πιστεύω ότι θα ταιριάξει καλύτερα στην τραγουδήστρια.1 βαθμός
-
Εγώ για να πω την αλήθεια δεν εντυπωσιάστηκα όσο οι άλλοι απ'όσα διαβάζω, κυρίως για ένα λόγο. Ναι, ωραία παραγωγή γενικότερα, αλλά η φωνή με χαλάει πολύ, και γι αυτό οφείλονται πολλοί παράγοντες. 1) Είναι πολύ μπροστά στη μείξη, θα την ήθελα τουλάχιστον -1db, αν όχι 2. 2) Δεν έχει αρκετό βάθος, που την κάνει αρκετά ξερή, που την κάνει να είναι αρκετά out of place που λένε και στο χωριό μου. 3) Υπάρχουν micro-timing προβληματάκια που την κάνουν να ακούγεται σαν demo και όχι σαν τελειωμένο αποτέλεσμα 4) Υπάρχουν αρκετά micro-tonal προβληματάκια. Ένα pitch correction νομίζω χρειαζόταν, όχι γιατί η κοπέλα είναι παράφωνη, αλλά γιατί όπως είπα και στο (3), το αποτέλεσμα ακούγεται αρκετά demo-like. 5) Η προφορά είναι οκ, αλλά σε καμία περίπτωση δεν περνάει για native. Εδώ συμφωνώ πολύ με τον SF, ότι θα ταίριαζε υπερβολικά ο ελληνικός στίχος, και η αλήθεια είναι ότι όπως προχωρούσε το intro, περίμενα να ακουσω ελληνικά. Bonus: Το intro riff φαίρνει πολύ στο πρώτο μέρος του Sweet Dreams riff...1 βαθμός
-
Ταχτοποιούσα το αρχείο μου, και χαμογέλασα. Δεν είναι φωτογραφίες, αλλά VHS rip snapshot , από ένα live που είχα κάνει το 1990 σε μια Ντίσκο. 15 ετών τότε. Το πρώτο μου live ήταν έναν χρόνο πρίν, το 1989....14 ετών τότε, κάπου υπάρχει και από εκεί υλικό....αλλά δεν το βρήκα ....ακόμα. Με την πρώτη μου ηλεκτρική , YAMAHA SE 112 την οποία πούλησα και το μετάνιωσα . Το μετάνιωσα όχι γιατί ήταν καμία κιθάρα, αλλά γιατί ήταν η πρώτη μου, που αγόρασα με οικονομίες αιματηρές....και είναι κομμάτι της διαδρομής μου. Ανοίγω αυτό το νήμα, και αν έχετε παρόμοιο υλικό/ αναμνήσεις.....please share.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Φανταστικό κομμάτι. Μου άρεσε πολύ η γεφυρα και η αλλάγή μετά. Το πιάνο που παίζει από πίσω είναι όοοοολα τα λεφτα. Γείτονα τον είχα... ?0 βαθμοί
-
Ναι αλλα με εκανες tag επειδη ή παθιαστηκα ή εγραψα κατι προσβλητικο. Αρα ειναι ακυρο να εχει κ το ονομα μου. Οποτε σε παρακαλω πολυ κανε ενα edit κ βγαλε με , ειδικα απο mod χτυπαει ασχημα η παρατηρηση για κατι που δεν εκανες. Το +1 παει στο οτι συμφωνω σε πολλες αποψεις που αναλυει ο Μιξολυδιαν για τις Mij Les Pauls (αν κ ειπα πολλες φορες πως για εμενα αυτο ισχυει για τα πιο ακριβα μοντελα), οχι γιατι συμφωνω με καποιους χαρακτηρισμους του. Κ επειδη δε θελω ν'αραδιαζω post για να διευκρινιζω ακριβως που συμφωνω οταν δεν εχω να πω κατι νεο, εκανα +10 βαθμοί
-
Και πολύ πριν γίνω μασέρ. Ο @Terry RoscoeBeck5 θα σας πει την ιστορία.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Δεν νομίζω να ήταν τόσο μικρός τότε...? Ας μας διαφωτίσει ο ίδιος, ποντάρω στον δεξιό ακορντεονίστα.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
To eureka είναι το αγαπημένο μου από τα δυο. Τα έχω και τα δυο. Ειλικρινά, φοβερό πετάλι! θα δώσω περισσότερο χρόνο στο red muck. Με έψησες ;)0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Γιατί, υπάρχει άλλη κθάρα; ? Έπαιζα new wave τότε και η tele πήγαινε γάντι. Άσε που όλοι ήθελαν strat και δεν είχα τα φράγκα να πάρω.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Θα σου πω απο προσωπικη εμπειρια. Θεωρω αυτες τις σουπερστρατ που περιγραφω πιο πανω απιστευτο vfm. Με μια λεπτομερεια. Να ειναι σε αψογη κατασταση το τρεμολο. Θελει λιγο παραπανω ψαξιμο, αλλα οσες εχω παρει το τρεμολο ηταν σουπερ (καποια ηταν αλλαγμενο με πιο καινουριο, αλλα το ιδιο μοντελο). Οποτε αν προσεξεις κ πετυχεις αυτο σημαινει πως παιρνεις μια κιθαρα με τρμολο 250-300 ευρω. Κ την αγορασες 550... (μιλαω μονο για edge κ lopro edge). Επειδη λοιπον το τρεμολο σε σουπερστρατ παιζει τεραστιο ρολο κ επειδη τα δυο τρεμολα που εγραψα ειναι top of the line μαζι με τα οριτζιναλ floyd rose, κοιταω κατευθειαν προς τα εκει. Ενας αλλος λογος ειναι πως τα φινιρισματα στα μανικια ειναι worn πλεον κ αυτο εχει απιστευτη αισθηση0 βαθμοί
-
Βλέπω και sepia . Δεν είχε εφευρεθεί ακόμα το black and white όταν την έβγαλες ε;0 βαθμοί
-
Εξαιρετικό τελικό αποτέλεσμα,! Απίστευτο πως κατάφερες κάτι τέτοιο χωρίς να τους έχεις όλους μαζί. Πολύ όμορφα κάλαντα. Πόσες φωνές ακούμε στο τελικό; Μπήκε μία φωνή ανά άτομο; Καλή πρωτοχρονιά Νίκο!0 βαθμοί
-
Έχεις δει πόσο κάνουν καινούργιες οι Fender USA Strats; ?0 βαθμοί
-
Δυο τινα συμβαινουν: 1. η κιθαρα θελει neck reset γιατι εχει φουσκωσει στη γεφυρα (οποτε ουσιαστικα ειναι για τα σκουπιδια μια και η επισκευη κανει κανα 500αρικο και η κιθαρα ετσι κι αλλιως παντα φουσκωμενη θα ειναι) 2. η κιθαρα εχει πολυ ψηλο saddle ή/και nut (δυσκολο το βλεπω βεβαια να εφευγε απο την Martin με τοσο ψηλο saddle/nut) θεμα neck relief δεν ειναι μια και τοσο χαμηλα δεν κανει τιποτα το truss rod btw σε ποιο μουσικο οικο την ειδες για να ΜΗΝ παμε?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Meanwhile, επειδή έπεσε και πρόταση για CS69 και επειδή εχω "ζήσει" για 12 χρονια μαζι τους σε 3 διαφορετικες κιθάρες (3 σετς λοιπον), επειδή ειναι εξαιρετικά low output, να περιμένεις glassy πριμα, μηδαμινά μεσαία. Λιγο πολύ ότι ανέφερε ο @kpeyos Για νεκ μια χαρά αν είναι αυτό που θέλεις φυσικά...0 βαθμοί
-
Πάντως , και λίγο off topic, βλέποντας τους παλαιότερους μου, και αν εξαιρέσω τον @Nestoras (tele) και τον @Spyros Delta (strat), ακόμα και ο @ez και ο @npap, στα σπάργανα τους ήταν με δανεικές και όχι elite κιθάρες. Θυμάμαι μερικά χρόνια αργότερα εμένα, το 1989 που έπιασα μια δανεική ηλεκτρική κιθάρα και εγώ για πρώτη φορά στη ζωή μου, μια Kumika LP, μου φάνηκε σαν διαστημόπλοιο. 6 μήνες μετά....πήρα την Yamaha ,των ανωτέρω φωτογραφιών, και ίσως ήμουν ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον κόσμο. Φυσικά έρωτας. Είχα δει, ΔΕΝ θυμάμαι ρε και θα σκάσω που (εκτός πόλης μου) . για πρώτη φορά ηλεκτρική κιθάρα το 1983 , μια τύπου LP Junior (αν θυμάμαι καλά) , 8 ετών τότε και είχα μείνει αποσβολωμένος με τις ώρες. Πιτσιρικάς στην Επαρχία, στην Κοζάνη.....περνούσα από ένα κιθαρομάγαζο που υπήρχε τότε και χάζευα δυο stratocaster που τις είχε μέσα στο μαγαζί και σε ειδική βιτρίνα (μια έτσι sunburst με χρυσά κλειδιά , μαγνήτες , καβαλάρη) ...και ήταν η διασκέδασή μου! Πήγαινα πίσω σπίτι, έπιανα μια ξεκούρδιστη φτηνό κλασική που είχα....και έκανα όνειρα. Τα παιδικά απωθημένα τελικά δεν ξεπερνιούνται. Έφτασα στα σχεδόν 50......με 17 πλέον κιθάρες and counting.... Νομίζω θα παίρνω κιθάρες μέχρι να πεθάνω. ?0 βαθμοί
-
Χαίρομαι πού βρίσκω συμπαραστάτη. Ενα θα πω μόνο. Αν δεις παρτιτούρα από φλάουτο θα δεις νότες με 4 καί πάνω βοηθητικές γραμμές!!! πού αμέσως τις αναγνωρίζεις από την εμπειρία σου. Γιατί να μην γίνεται τό ίδιο και με το αριστερό? Λενε ότι είναι θέμα χώρου στο πεντάγραμμο. Μα ο γνώμονας Φα "τρώει" μόλις μια γραμμή στο πεντάγραμμο. Σιγά το χώρο πού κερδίζεις. Βλέπεις νότα στη 1η γραμμή σου λέει αυτή είναι σολ δεν είναι το μι!. Ε γραψε σολ κατευθείαν τί τό κουράζεις. Μόλις μια γραμμή πάνω στο πεντάγραμμο0 βαθμοί
-
Σε ευχαριστώ που, εμμέσως πλην σαφώς , με είπες Κω#$$$γερο.? Ωραία η yamaha και φορεμένη σουτιέν! ?0 βαθμοί
-
Στο δεξί χέρι στο πιάνο δεν υπάρχει γνώμονας ΦΑ (πολύ σπάνια) . Στο φλάουτο ποτέ, που παίζει και 2 οκτάβες πάνω από το πεντάγραμμο και χρησιμοποιείς και 5 βοηθητικές γραμμές. Στο δεξί χέρι δηλαδή δεν υπάρχει πρόβλημα με τις νότες, αλλά υπάρχει στο αριστερό και γίνεται τόση φασαρία με τον γνώμονα ΦΑ? Ένα παιδάκι μαθαίνει τις νότες στο πεντάγραμμο και ξέρει ότι στο δεύτερο διάστημα είναι το ΛΑ. Μετά του λές ότι ξέρεις στο αριστερό χέρι όταν βλέπεις δεύτερο διάστημα θα είναι ΝΤΟ και όχι ΛΑ. Αυτό εμένα μου ακούγεται πολύ άκυρο. Θες να παίξεις ΝΤΟ στο αριστερό χέρι? Γράψε ΝΤΟ στο 3ο διάστημα σε γνώμονα ΣΟΛ. Γιατί να πρέπει να μάθω διαφορετικά πράγματα για το αριστερό χέρι και διαφορετικά για το δεξί? Δεν βλέπω τον λόγο. Μόνο σύγχυση δημιουργεί αυτό. Και σιγά τη διαφορά στην έκταση. Δηλαδή που το πρόβλημα να γράψεις ΝΤΟ σε γνώμονα ΣΟΛ στο 3ο διάστημα αντί για ΛΑ στο 2ο διάστημα σε γνώμονα ΦΑ? Η διαφορά είναι μηδαμινή. Μόλις ένα διάστημα από πάνω. Πας και γράφεις ΜΙ στην 1η γραμμή σε γνώμονα ΦΑ? γιατί? Γράψε ΣΟΛ στη 2η γραμμή σε γνώμονα ΣΟΛ! Τόσο απλά! μόλις μια γραμμή διαφορά στο γράψιμο. Γιατί το ταλαιπωρείς το θέμα? Ξεφυλλίζω βιβλία για πιάνο που έχω, και για προχωρημένους, και βλέπω ότι άνετα οπουδήποτε μπορεί το αριστερό χέρι να γραφτεί σε γνώμονα ΣΟΛ. Οι νότες μετακινούνται μόλις ένα διάστημα ή μια γραμμή πάνω. Που το πρόβλημα?0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00