Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/22/23 σε όλα
-
Μια ενδιαφέρουσα λειτουργία που, νομίζω, υποστηρίζει η πλατφόρμα είναι το "spoiler". Εάν θέλει να κάνει χαβαλε κάποιος, το βάζει μέσα σε σποιλερ, και όποιος θέλει να διαβάσει ποστ, απλά ανοίγει το κειμενακι από ένα κουμπί. Πρακτικον, διότι παραμένει καθαρό το θρεντ.4 βαθμοί
-
Εγώ νομίζω ότι δεν είναι η φύση της συζήτησης αλλά των συζητητών. Μπορώ να μιλήσω για τα πάντα χωρίς να τσακωθώ. Είναι λάθος να το ρίχνουμε στη θεματολογία. Αν κάποιος είναι ανόητος, μπορεί να τσακωθεί για το ο,τιδήποτε.4 βαθμοί
-
Το στουντιο σου παίζει να είναι πιο αυστηρό απο τον κανονισμο των αεροπορικών... ? Εχουν μεινει κάτω αεροπλάνα σε ξένα hubs γιατι πλακώθηκε το πιλοτήριο για πολιτική και έφυγε νέο πλήρωμα standby για να πάει να ανατικαταστήσει. Με 4-8 ώρες delay όπερ 16000-17000$ πρόστιμο στον αερομεταφορέα συν τις αποζημειώσεις στους επιβάτες. Και φυσικα αποζημίωσαν τα πάντα και ο υπαίτιος πετάει ακόμα... όπως και άλλοι που παραβίασαν χοντρά κανονισμούς ασφαλείας. Για τέτοιο moderation μιλάμε. Mε μια σύντομη αναγνωση των νέων κανόνων αποκομίζεις την εντύπωση ότι επαναδιατυπώνεται το ίδιο περιπου πράγμα αρκετές φορές. Η διατύπωση είναι ένα θέμα σημαντικό αν θέλει κάποιος να εφαρμόσει σκληρό moderation, γιατι για αιτιολόγηση θα αναφέρεται συνεχώς σε αυτό. Οι κανονισμοί δεν ειναι τίποτα χωρίς τους λειτουργούς τους και ο @LK το ξέρει καλά αυτό, αλλά είναι αγνωστο αν ένα σκληρό moderation θα περιορίσει την διασκέδαση απο το σκοπό χωρις να συμπαρασύρει τη συμμετοχή. Ωστόσο, Σαν χρήστης θα ήθελα να είναι σαφές αν το αντικείμενο του περιεχομενου του forum είναι η μουσική τεχνολογία ή η μουσική τεχνολογία και η μουσική τέχνη... Αν ισχύει το πρώτο (γιατι έτσι αναφέρεται στους νέους κανονισμους) τότε περιπου το μισο forum πρέπει να διαγραφεί (όλο το Noiz Cafe). Μαζι με αυτό και το ενδιαφέρον αρκετών απο εμάς και τους υπολοιπους που διαβάζουν και δε γράφουν. Ήταν και ο λόγος που προσωπικά πήρα μια παύση αρκετών ετών απο τη συμμετοχή και είναι και ο λόγος που πολύ αξιολογα μέλη με σημαντικότατη συμμετοχή στη γνώση που έχει μοιραστει εδω μέσα, έχουν σταματήσει να γράφουν ενώ γνωριζω ότι ψιλοδιαβάζουν που και που. Μερικές φορές εμφανιζονται αν παρουσιαστει αξιολογο μουσικο περιεχόμενο και όχι για να συζητήσουν για gear και μουσική τεχνολογια. Αυτοι οι άνθρωποι έχουν μοιράσει γνώση αφιλοκερδώς εδώ και σε μεγάλη έκταση (πράγματα που καποιοι απο αυτούς πληρώνονται για να διδάσκουν). Την ίδια στιγμή που είχαμε και μέλη που μας έτριβαν στη μουρη την επαγγελματική τους ιδιότητα ως conversation killer για οποιαδήποτε διαφωνια (ακομα και εν αγνοία τους σε πολύπειρους επαγγελματίες που εγραφαν με ψευδώνυμο) δίνοντας συμβουλές που ήταν στα όρια της ευστάθιας. Ποιός απο αυτούς θα πάρει badge αξιόλογης συμμετοχής? Επίσης ότα τα fora έχουν ομπρέλα που καλύπτει θεόρατο εύρος. Ακόμα και άσχετα θέματα με το κύριο αντικείμενο του forum. Όπως είπε και ο @fusiongtr το αν έχουμε φτάσει στο σημείο τα φαινομενικα ασχετα να εχουν μεγαλυτερη συμμετοχη απο τα θεματα modeling και recording είναι θέμα που απασχολεί αλλά με λάθος τρόπο... Η διαγραφή τους πιστεύετε ότι ειναι λύση? Το noiz έχει φιλοξενήσει όλα αυτά τα χρόνια την πλειονότητα των ανθρώπων που ασχολούνται ενεργά με τη μουσική στη χώρα και μερικούς απο εκτός αυτής. Τουλάχιστον έχουν κάνει εγγραφή. Το οτι δεν συμμετέχουν ενεργά είναι αξιο μελέτης όπως και η αιτια της παύσης τους εαν υπήρξαν ενεργοι στην κοινότητα. Αν κάποιοι θεωρείτε ότι υπάρχουν ζητήματα που είναι ενδιαφέροντα, τότε γράψτε περισσότερο για αυτά ασχέτως της προσδοκίας συμμετοχής σε συνάρτηση με την πραγματική συμμετοχή.3 βαθμοί
-
Μερικές σκέψεις. Υπάρχουν δύο δρόμοι: α) Ο δρόμος της αδιαπραγμάτευτης ελευθερίας, όπου ο καθένας μπορεί να λέει ό,τι θέλει, και οι διαχειριστές να δουλεύουν υπερωρίες για να λογοκρίνουν, και να κατευθύνουν, να πλάθουν, να φιλτράρουν τις συζητήσεις, κατα περίπτωση και κατα κρίση. Αυτή είναι μια δουλειά δύσκολη, επίπονη, που μάλλον θα έπρεπε να πληρώνεται αδρά. Απ' όσο έχω καταλάβει δεν είναι αυτή η επιθυμητή κατεύθυνση. β) Ο δρόμος της αυτοσυγκράτησης, της αυτολογοκρισίας. Το "αυτο-" μετριάζει το πρόβλημα κατα την κρίση του μέλους πλέον. Υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν πρόβλημα να κάθονται σιωπηλοί ακόμα κι όταν τους συκοφαντούν, ή όταν ακούνε κοτσάνες μεγατόνων, και ΔΕΝ έχουν ανάγκη να διορθώσουν ή να διαφωνήσουν. Υπάρχουν και άνθρωποι που θέλουν να έχουν τον τελευταίο λόγο, να εκμαιεύουν τη συμφωνία για κάθε τι ώστε να νιώθουν ότι ο κόσμος συμφωνεί με την κοσμοθεωρία τους. Οπότε, επειδή οι μεν "ήσυχοι" έχουν μεγαλύτερη ικανότητα αυτολογοκρισίας, ενώ οι "ζωηροί" μικρότερη ικανότητα αυτολογοκρισίας, ναι μεν γίνεται ευκολότερο το έργο των διαχειριστών, αλλά πολλές συζητήσεις μπορούν να μείνουν στα ρηχά, ακριβώς λόγω μιας υπέρμετρα συγκρατημένης στάσης των χρηστών. Περί αυθεντίας, πολιτικής, θρησκείας: Μερικές φορές, κάποια πράγματα για να συζητηθούν ΠΡΕΠΕΙ να γίνει πολιτική συζήτηση. Π.χ.. Ας υποθέσουμε ότι εγγράφεται ο "Χ" παίκτης στο φόρουμ. Εμπειροτέχνης, κομιστής τουμπέκας ψιλοκομμένης, και γενικώς τυχών μέγιστου σεβασμού από μεγάλη πλειοψηφία, εκτός κάποιας μερίδας φυσικά. Κι ας υποθέσουμε ότι έτερον μέλος του φόρουμ, κάτοχος πτυχίου από ωδείο της γειτονιάς διαφωνεί μαζί του γενικώς. Επώνυμα κι οι δύο. Ποια είναι τα τεκμήρια επίλυσης της διαφωνίας; Η δια βοής επιδοκιμασία και συμπόρευση; (Υπολογίζοντας το ανωτέρω σημείο β), μάλλον οι "ζωηροί" θα επιβάλουν την άποψή τους.) Η προτίμηση της διαχείρισης; (κανένα πρόβλημα, όμως δημιουργείται μια κάστα, κλίκα, παρέα, όπως θέλουμε να το πούμε - με καμία μομφή - άλλου τύπου.) Τα επίσημα πτυχία που αναγνωρίζει το ελληνικό κράτος; Πώς θα μπορέσει ο εμπειροτέχνης να υπερασπιστεί τη θέση του όταν δεν είναι "όσο μουσικός" όσο ο ωδειακός; Πώς να υπερασπιστεί τη θέση του ο ωδειακός έναντι του ΤΕΙτζή, κι αυτός έναντι του ΑΕΙτζή; Η σχέση όλων αυτών με την εφορία, με την ασφάλιση, με σειρά ζητημάτων, δεν είναι θέματα που τα διαπερνά ΚΑΘΕΤΑ η πολιτική; Αν γίνει συζήτηση γι' αυτά τα θέματα, είναι πρόβλημα; Και αν είναι πρόβλημα, είναι η ίδια η η ουσία της συζήτησης που ενοχλεί; Ή ο τρόπος που διεξάγεται; Ή είναι επιθυμία της διαχείρισης αυτά τα θέματα, που επεκτείνονται και στη ζωή των χρηστών του φόρουμ ως επαγγελματιών - αν είναι - να συζητιούνται σε άλλα φόρουμ, π.χ. συλλόγων αν υπάρχουν, και άλλων τέτοιων συλλογικοτήτων; Ή περι θρησκείας. Όταν κάποιος κάνει αναφορές στα ευαγγέλια, ποστάρει βίντεο μιας καντάτας ή ενός ύμνου, ένα δικό μας τροπάριο στα πλαίσια της βυζαντινής μουσικής, δεν είναι καθαρά θρησκευτικό περιεχόμενο; Άρα, το πρόβλημα είναι η ίδια η θεματολογία; Ή η αδυναμία μας να συζητήσουμε γι' αυτά τα θέματα χωρίς να βυθιστούμε στον συναισθηματισμό και τον οπαδισμό, παράγοντας συζητήσεις τραγικά χαμηλής ποιότητας;3 βαθμοί
-
Και το ότι είσαι Άγιος φαντάζει... ύποπτο. ? Σοβαρά τώρα... Είναι απλά οι κανόνες που σε γενικές γραμμές πάντα ήταν εν ισχύι. Δεν ανακαλύπτουμε τον τροχό. Και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω όλον αυτό τον κουρνιαχτό που σηκώθηκε.2 βαθμοί
-
Υπάρχει μια γενική διάθεση να παίρνουμε κάποιον από τους νέους (και μη) κανόνες και να τους ξεχειλώνουμε to prove a point. Παρ'όλα αυτά point δεν υπάρχει. Η κοινή λογική λέει ότι το "καλά Χριστούγεννα" δεν αποτελεί θέμα, αλλά για παράδειγμα μια συζητήση για την επιρροή της Ελληνικής ορθόδοξης εκκλησίας στα μουσικά δρώμενα της χώρας απαγορεύεται. Μπορούμε όλοι απλά να είμαστε λογικοί σε ανθρώπινο και τυπικό πλαίσιο; Δεν πάμε να ξαναφτιάξουμε αλφάβητο, ένα μπούσουλα θέλουμε να βάλουμε για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις από εδώ και πέρα.2 βαθμοί
-
Αυτες ακριβως τις "τεχνικες", το πως κινουνται δηλαδη οι φωνες με την εναλλαγη των συγχορδιων ωστε να εχουμε ευηχο αποτελεσμα, εξεταζει η αρμονια. Ειχες υποβαλλει πριν καποιες μερες το ερωτημα του αν θα σου εκανε καλο να τη μελετησεις. Τωρα ξερεις.2 βαθμοί
-
Δε συμφωνώ... Νομίζω ότι συμβαίνει το αντίθετο... Οι λίγοι μπαχαλοποιουν τη συζήτηση και οι πολλοί αποχωρουν... Τεσπα νομίζω ότι οι νέοι κανονισμοί μπήκαν για να δώσουν ένα πλαίσιο, το οποίο φαντάζομαι στην αρχή θα είναι λίγο πιο αυστηρό, ώστε στη συνέχεια όλοι να αυτομονταρομαστε και να αυτοελεγχομαστε... Ότι γίνεται με τους νόμους στα προηγμένα κράτη...2 βαθμοί
-
Αυτό που γράφεις είναι αντιφατικό. Αδιαπραγμάτευτη ελευθερία (υποθέτω ότι εννοείς περισσότερο απόλυτη ελευθερία, αν όχι το παίρνω πίσω) σημαίνει καμία ρυθμιστική παρέμβαση. Μηδέν κανόνες δηλαδή οπότε και απουσία λόγου ύπαρξης moderation. Αυτό δε λειτουργεί ποτέ και πουθενά, Είναι αντίθετο με την ανθρώπινη φύση. Οι άνθρωποι που μπορούν να το εφαρμόσουν στους εαυτούς τους είναι τραγικά λίγοι και εκ των πραγμάτων πολύ γρήγορα παραδίδουν τη θέση τους στους υπόλοιπους οι οποίοι, χωρίς κανέναν έλεγχο/ρύθμιση, απλά μετατρέπουν το όποιο σύστημα/σύνολο σε χάος με πολύ κακές συνέπειες και για τους ίδιους.2 βαθμοί
-
@Ali Barout ωραίες σκέψεις. Όσον αφορά τη πολιτική συζήτηση, μπορεί οριακά να υπάρξει λίγο ανοχή όταν έχουμε να κάνουμε καθαρά και ΜΟΝΟ για θέματα που αφορούν τη μουσική. Οτιδήποτε ξεφεύγει θα δημιουργήσει προβλήματα. Ακόμα και αυτά θέλουν προσοχή γιατι μπορούν να πυροδοτήσουν συζητήσεις για κόμματα κτλ. Κατα τα άλλα, η πολιτική συζήτηση δεν έχει λόγο ύπαρξης σε τεχνικό σάιτ. Οι επισκέπτες του Noiz ενδιαφέρονται για κιθάρες, ποιος μαγνήτης μου κάνει, τι μικρόφωνο μου κάνει, τι monitor να πάω κτλ κτλ. Βλέποντας πολιτικές συζητήσεις απλά χάνει το Νοιζ την μοναδικότητά του: το niche του site είναι μουσική τεχνολογία. ΑΥΤΟΣ είναι ο λόγος που ο άλλος/η έρχεται εδώ. Οι πολιτικές συζητήσεις έχουν -όντως- διώξει κόσμο. Μπορεί και να ειναι. αλλά συμβαίνει παντού. Το αποτέλεσμα μετράει. Στα airline (πιλότοι) τους απαγορεύεται να έχουν πολιτικές συζητήσεις γιατί ανάβουν τα αίματα, και δεν πρέπει να υπάρχει τέτοιο κλίμα σε περιβάλλον ενός αεροπλάνου. Το ίδιο ισχύει και στα στούντιο (και εγώ το επιβάλω) γιατί απλά καταλήγουμε να γίνουμε κ@λος και δεν γίνεται δουλειά.2 βαθμοί
-
Ενα κομμάτι που είχε πολύ επιτυχία πριν απο 25 σχεδόν χρόνια, κυκλοφορεί επιτέλους όπως του αρμόζει. Φυσίκα δε θα μπορούσε να φτάσει σε αυτήν την αριστουργηματική εκδοχη του χωρίς τη μαεστρία του @Ali Barout Αφιερώμενο εξαιρετικά στον ένα και μοναδικό @fusiongtr , που ειχε κ την ιδέα να βάλω τον Μανώλο να περιγράφει στην αρχη. Το κομμάτι ειναι παντού φασολάδες (ώς γνήσιο μεταεφηβικό χεβμέταλ με λίγο ζεμπέκικο) κ δε ντρεπεται καθόλου γι'αυτο Απολάυστε ελέυθερα. Για ακόμη μεγαλύτερη απόλαυση, δείτε κ το βίντεο Στίχοι: Ήσουν μεγάλο ταλέντο τρελός γκολτζής, που η μοίρα όμως σου έμελλε να γίνεις ταξιτζης. Στα δεκαοχτώ σου τα χρόνια, στης πρώτης εθνικής τα σαλόνια, τα γκολ να πέφτουν βροχή και πρώτη μουρη να είσαι εσυ. Μα ο πρόεδρος της παράγκας είχε το γιο του στην ομάδα και για να κάνει αυτός καριέρα, δε ξαναείδες εντεκάδα. Ο πληγωμένος εγωισμός σου, μα κι ο πατέρας σου κι ο αδερφός σου, που απο εσένα περιμέναν πολλά, σε ώθησαν να βρεις δουλειά. Να φέρεις στο σπίτι λεφτά, σπουδαίος να νιώσεις ξανά, να νιώσεις χρήσιμος κι εσυ κ έτσι πηρες το ταξί. Δώδεκα ώρες τη μέρα, απο Αμπελόκηπους στη Δραπετσώνα, για εσένα που όλοι λέγαν να'τος ο νέος Μαραντόνα Ο νέος Μαραντόνα (Φώωωωωω-τηηηης) Από μάγος της μπαλας Σε ταξιτζή Χαχ... είδες τα όνειρά σου να βουλιάζουν ...Έτσι ειναι φίλε μου η ζωή.....1 βαθμός
-
Λίγο το άκουσα έχει κανονική δεύτερη φωνή αλλά είναι μια οκτάβα πιο κάτω και αρκετά χαμηλά σε ένταση οπότε δυσκολεύομαι μόνο με το αυτί να καταλάβω όλα τα διαστήματα που τραγουδάει. Επίσης όλο το track έχει επίσης το στυλ μίξης και εφέ στη φωνή του Mick Guzauski που τον έκανε διάσημο στις δουλειές του με τις 90s divas (Whitney Houston, Mariah Carey κλπ): Διπλασιάζεις το track της φωνής, κάνεις extreme highpass σε αυτό το δεύτερο track αφήνοντας μόνο τον "αέρα" της φωνής και μετά το κομπρεσσάρεις αυτόν τον "αέρα" μέχρι θανάτου και τον προσθέτεις με προσοχή στο αρχικό track. 'Ετσι, όλο αυτό το κομπρεσαρισμένο high end κρατιέται εκπληκτικά σταθερό και προσθέτει λάμψη και shimmer στη φωνή χωρίς να ξύνει. Κάποιες φορές προσθέτει στον "αέρα" και λίγο chorus για να έχει και μια δόση swirl (περιστροφής). Υπάρχουν αρκετά βίντεο στο youtube που εξηγούν την τεχνική. Στη μίξη της Βανδή βέβαια είναι πολύ πιο brutal, κάνει μπαμ και έχει πολύ λίγότερη φινέτσα και προσοχή στη λεπτομέρεια από αυτή που έχουν οι Αμερικάνικες υπερπαραγωγές.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Δεν υπάρχετε? Έχω λόγια που δεν χρειάζεται να γράψω γιατί τι να πω........... Μπράβο σε όλους σας, μας στείλατε. Η αλλαγή με το μπουζούκι όλα τα λεφτά. Τη φωνή της ΑΙ τραγουδιάρας λίγο πιο μπροστά στη μίξη, παίξτε λίγο με τον ΚΟΜΠΡΕΣΣΟΡΑ? Έυγε, ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ, ΣΠΑΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ?1 βαθμός
-
Άμα ο άνθρωπος είναι γερο-περίεργος (Αργύρης Ζήλος)... ? Και για να μη μακρηγορώ: ΛΑ ΤΡΕ ΨΑ ? Μπράβο στο συνθέτη, μπράβο και στον ενορχηστρωτή... Μπράβο γενικώς!1 βαθμός
-
Παντα ειναι μια προκληση για δοκιμη τα EV. Ειχα παιξει στα 90's τον ιδιο marshall 30th anniversary combo (6101) με δυο διαφορετικα μεγαφωνα. Το default για Ευρωπη που ηταν το Celestion G12-Gold S303 8Ω 200W, και με της αμερικανικης version το μεγαφωνο, που ηταν ενα EV G200-L. Το EV εσκιζε. Νομιζω πως ο ενισχυτης μαλλον ειχε στηθει για το EV1 βαθμός
-
Δεν αρέσουμε. ? Περί αυτού πρόκειται. Και συζητάμε τι πρέπει να κάνουμε, ώστε να αρέσουμε.1 βαθμός
-
Να με συγχωρείς αλλά πιστεύω ότι τo κουρνιαχτό σηκώθηκε γιατί αποφασίσατε να το εφαρμόσετε πάνω στον Φούζιο.1 βαθμός
-
https://www.thomann.de/gr/ev_evm_12l_classic_8_ohm.htm Σκέψου ότι θα είναι σαν να εχεις μια 4 Χ 12 και απειρα καλύτερη ποιότητα...1 βαθμός
-
Δεν τα ξέρω το EV, αλλά το γεγονός ότι παίζουν πολύ καλά σε χαμηλές εντασεις, ακούγεται πολύ ενδιαφέρον1 βαθμός
-
1) Αφου υπαρχει η μουσικη τεχνολογια, τοτε θα υπαρχει και σκετο μουσικη και σκετο τεχνολογια, αναγκαστικα. 2) Δεν ειναι οι διακρισεις και τα badges το προβλημα. Το προβλημα ειναι να βγαινει καποια στιγμη και καποια ακρη με τις συζητησεις. Ειδικα στην εποχη μας, οπου υπαρχει θριαμβος του κανακεματος και του "ολα παιζουν", θα πρεπει καποια στιγμη να μιλαμε και με ορους υλικης υποστασης, μιας καποιας επιστημονικης τεκμηριωσης. Φυσικα αυτο δεν αφορα φιλοσοφικα ερωτηματα, ετσι; Ουτε συζητησεις περι γουστου και γενικοτερης φασης. Αλλα σε θεματα που υπαρχουν ευρυτερα αποδεκτες απαντησεις, ειναι κριμα να αναλωνομαστε σε ανουσιες κοντρες επειδη καποιοι αγνοουν η επιλεγουν να αγνοουν τις απαντησεις αυτες. 3) Και εγω ειχα καποιες επισημανσεις για το κειμενο των κανονισμων, αλλα μην το παμε στο αλλο ακρο: Μια γενικη κατευθυνση δινουν, και νομιζω λιγο πολυ ολοι συμφωνουμε. Στην πραξη αλλωστε θα φανει. 4) Αυτο που για μενα ειναι το πιο σημαντικο, ειναι να καταλαβουμε ολοι μας οτι οταν εκθετουμε τις αποψεις μας σε ενα δημοσιο βημα, το αμεσως επομενο πραγμα που θα γινει ειναι η κριτικη επι των αποψεων αυτων. Και ναι μεν σε καθαρα πρακτικα- υλικα- τεχνικα ζητηματα, υπαρχει συνηθως και μια καποια σταθερα, μια ευρεια αποδοχη σε μερος τουλαχιστον των εφαρμογων, αλλα ομως σε γενικοτερα ζητηματα αισθητικης- ηθικης- φιλοσοφιας- πολιτικης, εκει οι αποψεις διιστανται. Οτι και να πιστευει κανεις, και οσο και αν νομιζει οτι κατεχει την απολυτη αληθεια, στην πραγματικοτητα τα φιλοσοφικα αυτα ζητηματα παραμενουν στο μεγαλυτερο μερος τους αλυτα. Και αν στο κεφαλι μας υπαρχουν ακομα και μας οδηγουν οι ντουντουκες που κραζουν τη βεβαιοτητα, ειμαστε υποχρεωμενοι στον εαυτο μας να τις επανεξετασουμε συνειδητα. Και επειδη αυτο στην πολιτικη στην Ελλαδα (και οχι μονο ) δεν εχει γινει τα τελευταια 3.000 χρονια, ας αφησουμε αυτη τουλαχιστον απεξω.1 βαθμός
-
για τους μη...εχοντες υπαρχει και η εξισου καλη poor man's version (το χρησιμοποιουσα στους Mesa Boogie μου (ΜARK I) οταν επαιζα με ΜΒ & δεν ειχαν σε τιποτα να ζηλεψουν απο αυτους που φορουσαν EV απο το εργοστασιο) https://www.thomann.de/gr/eminence_delta_pro_12_tieftoener.htm?glp=1&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAhJWsBhAaEiwAmrNyq8nvDBqj1blNN2VokhuPGPN5vcoHgic6phCVIFbKsvAxb-TRkaXwABoCO_sQAvD_BwE#bewertung1 βαθμός
-
Προφανώς από την απαντηση σου καταλαβαινω οτι δεν γνωρίζεις για τα EV .... Άπειρα καλυτερη απόκριση από εντάσεις ψιθύρου μεχρι σπασίματος τυμπάνου και χωρίς χρωματισμό από οποιοδήποτε μεγάφωνο σε οποιαδήποτε Watt εκεί έξω.... Μία που θα το βάλεις και μία που θα τα πετάξεις ΟΛΑ μετά....εξ ου και η τιμή τους1 βαθμός
-
Η απάντησή σου είναι on topic ακόμα και αν δε βοηθάς ιδιαιτέρως αυτόν που ρωτάει. Off topic θα ήταν αν άρχιζες να του λες για καλά ενοικιαζόμενα στη Μονεμβασιά. Κανένας mod δε θα έκοβε τέτοια απάντηση με γνώμονα το εκτός θέματος.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Φυσικά είναι και η μουσική τέχνη. Πως προκύπτει ότι δεν επιτρέπουμε μουσική τέχνη;1 βαθμός
-
Ξέρεις ποιο ήταν το αγαπημένο μου σημείο; Αυτή η δρακουλιάρικη ανταπόκριση στο "Απο μάγκοους της μπάλλαζ σε taxi G", που έφερα τις κεφαλές από τον μαθητεύομενο μάγο του Dukas, και την εισαγωγή του ταξιτζή του διονυσίου. https://en.wikipedia.org/wiki/The_Sorcerer's_Apprentice_(Dukas) για τον ταξιτζή του διονυσίου δεν βάζω λιένκ, το ξέρουνούλοι.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Έχοντας υπάρξει moderator σε άλλης φύσεως φόρουμ παλιότερα και μέλος του noiz για πολλά χρόνια (χωρίς να γράφω και να συμμετέχω σε πολλά νήματα βέβαια), απλά να πω σαν γενικό σχόλιο τα παρακάτω: 1) Οι κανόνες είναι υπεραναλυτικά διατυπωμένοι και μάλλον αχρείαστα πολλοί. Ένα μικρότερο κείμενο θα βοηθούσε στο να διαβαστούν πιο εύκολα. 2) Επί της ουσίας, οι κανόνες 7 και 8 θεωρώ πως πρέπει να αφαιρεθούν αφενός σαν αυθαίρετες γενικεύσεις, αφετέρου επειδή αφήνουν περιθώρια ανάπτυξης επικίνδυνων παρερμηνειών... Ο σεβασμός σε επίπεδο ύφους και έκφρασης πρέπει υποχρεωτικά να υπάρχει προς όλους τους συνομιλητές μας, καθώς αποτελεί τη βάση για να γίνει η οποιαδήποτε ανταλλαγή απόψεων ή επίλυση αποριών, ενώ ο σεβασμός σε επίπεδο γνώσεων και βαρύτητας μιας άποψης κερδίζεται βάσει περιεχομένου του λόγου κάποιου, και όχι βάσει badges ή ονόματος στην πιάτσα.. κι αυτό γιατί ακόμα κι ένας ταλαντούχος άνθρωπος ή καλός επαγγελματίας, αν είναι αναιδής, απρόθυμος ή χωρίς ιδιαίτερες αρετές στο να μεταβιβάζει τις γνώσεις του, μάλλον ούτε badges αξίζει να κουβαλάει, ούτε έχει να προσφέρει και πολλά με τα γραφόμενά του. 3) Προσωπικά μιλώντας, επί της αρχής διαφωνώ και με τον κανόνα 4, αλλά εντάξει.. μόνο και μόνο για να διευκολύνεται η δουλειά των moderators, αντιλαμβάνομαι την επιλογή να υπάρχει. Έτσι κι αλλιώς, όσα επιλέγουμε να σχολιάζουμε, ακόμα και σε όχι σχετικά με πολιτική θέματα, αποτελούν εντέλει κι αυτά με κάποιον τρόπο πολιτική πράξη.. άρα και να νομίζει κάποιος ότι μπορεί να αυτοπεριορίζεται και να τηρεί απόλυτα τον κανόνα, αυτό τελικά ίσως και να μην γίνεται κατά την ταπεινή μου άποψη.1 βαθμός
-
Είμαστε αχόρταγοι. Pure GAS είναι η φάση, και ίσως και λίγο "κατοχικό σύνδρομο" για τους παλιότερους που έχουμε προλάβει στο παρελθόν synths πανάκριβα και τα οποία δεν υπήρχε περίπτωση να αποκτήσουμε ποτέ, και τώρα με την φτηνή τεχνολογία και την πληθώρα επιλογών είμαστε μονίμως σε "κυνήγι mode".? Στην δε περίπτωση των soft/vst ο πειρασμός να ξεφύγει κάποιος είναι μεγαλύτερος λόγω χαμηλότερων τιμών, οι οποίες μεμονωμένα φαίνονται οκ, αλλά η τελική σούμα μπορεί να τσούξει άσχημα. Λίγα και καλά λοιπόν(λέμε τώρα...)1 βαθμός
-
Δεν θα είναι πλήρες απ'οτι θυμάμαι, κατά το καλοκαίρι θα βγει η full version. Τώρα φαντάζομαι κάποια στιγμή θα αρχίσουν να την πουλάνε κανονικά σε όλους, σε τι τιμή θα το δούμε. Αν είναι ακριβής κόπια του hardware, δεν τη βλέπω να είναι και πολύ φτηνή.?1 βαθμός
-
Πες στο λογιστή σου να σου βγάλει το μη αναλωθεν κεφαλαιο από την ημέρα που ξεκίνησες να κάνεις φορολογική δήλωση,το υπολογίζεις πανευκολα και μόνος σου. Το μόνο πράγμα που κοιτάζει η εφορία είναι τα discrepancies μεταξύ των ποσών που διακινούνται στους λογαριασμούς σου και τις κάρτες σου καθώς και τα υπόλοιπα των καταθέσεων των λογαριασμών σου σε σχέση με αυτά που δηλώνεις αφού υπολογίσει και το μη αναλωθεν κεφαλαιο περασμένων ετών. Γενικά μην ασχολείσαι...μια και η εφορία έχει πολύ πιο σοβαρές προτεραιότητες όσον αφορά τα ποσά και επικεντρώνεται κατά 90% σε ελεύθερους επαγγελματίες. Υπαλλήλους που έτσι κι αλλιώς δίνουν σε φόρους το 20%-40% του εισοδήματος τους κάθε μήνα αυτόματα δεν ενοχλεί μια και αυτοί και να θέλουν δεν μπορούν να φοροδιαφυγουν. Πάντα βέβαια στα πλαίσια της λογικής,δεν μπορεί να έχεις μισθό 1000 ευρώ το μήνα και να έχεις ξοδέψει 30000 με κάρτες και να έχεις στην τράπεζα 500000,εκεί ναι θα σε πάρουν.... τηλέφωνο 1000%. Για τα 50 ευρώ το χρόνο που θα πάρεις από το Σπετζοφαι δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα.1 βαθμός
-
Επικό, ενθουσιώδες, τρομερό όπως και όλο το SOUNDTRACK!!!!!! Συγχαρητήρια!!!!!!1 βαθμός
-
Όλο το soundtrack και αυτό το κομμάτι με ενθουσίασαν. Είναι καταπληκτική δουλειά, το λέω για άλλη μια φορά, καταπληκτικό το σόλο και άκουσα και το προηγούμενο. Και για το παιχνίδι δίνει ατμόσφαιρα έτσι όπως το φαντάζομαι και ας είναι λίγο άγριο σε σχέση με το σενάριο, πάντως τα άκουγα πριν 2 ώρες στο Home Gym μου? σηκώνοντας βάρη και κάνοντας έλξεις και μου έδωσαν την ώθηση που χρειαζόμουν? Ναι, δηλώνω ενθουσιασμένος, ακούγεται υπέροχα, έχει τρομερά θέματα, εξαιρετική ενορχήστρωση, ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ και ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ!!!!!!! ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!!???️?1 βαθμός
-
Το νέο νομοσχέδιο πιάνει αυτούς που βγάζουν 20 χιλιάδες και δηλώνουν 10.Αυτοι που βγάζουν 100.000 και πάνω απλά γελάνε. Όσο ανεβαίνει το εισόδημα τόσο πιο εύκολη γίνεται η φόροαποφυγή.Και λέγοντας φοροαποφυγη εννοώ νόμιμο τρόπο να μην δηλώνεις υψηλό εισόδημα.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Μια διευκρίνηση θα ήθελα κι εγώ. Ο κανόνας Νο 17 είναι ο εξής. "Τα μέλη συμφωνούν να μη προωθούν, να διαφημίζουν ή να δυσφημίζουν έμμεσα, αλλά και άμεσα προϊόντα δικά τους ή άλλων και τις έμμισθες υπηρεσίες τους. Η αναφορά σε προϊόντα και υπηρεσίες μπορεί να γίνεται μόνο αν έχει ρόλο ενημερωτικό στην συζήτηση." Αυτό σημαίνει ότι κάποια μέλη που άνοιγαν τέτοια threads (σαν ένα παράδειγμα και μόνο, θα αναφέρω τον γνωστό guitar coach), τώρα απαγορεύεται να το κάνουν? Αυτά τα threads θα διαγράφονται? Επίσης υπάρχουν εδώ κάποιοι επαγγελματίες, οι οποίοι είναι αξιόλογα μέλη κατά την γνώμη μου, και οι οποίοι κάνουν αναφορά σε προϊόντα ή υπηρεσίες που παρέχουν, ή με τα οποία έχουν άμεση σχέση (χωρίς να γράφουν ότι έχουν σχέση με αυτά, αλλά αυτό είναι ήδη γνωστό σε όλους). Αυτό κόβεται? Αν πχ εγώ πουλάω προϊόντα της fender, θα μπορώ να ανοίγω νήμα γι' αυτά τα προϊόντα? EDIT: Έτσι όπως είναι γραμμένος ο συγκεκριμένος κανονισμός ... "να μη προωθούν, να διαφημίζουν ή να δυσφημίζουν έμμεσα, αλλά και άμεσα προϊόντα δικά τους ή άλλων ..." ... κανονικά δεν θα μπορεί κανείς να ανοίξει νήμα υποστηρίζοντας οποιοδήποτε προϊόν (και ας μην έχει σχέση με αυτό). Πχ κανείς δεν μπορεί να ανοίξει ένα θέμα για το πόσο καλή είναι μια κιθάρα, γιατί έτσι διαφημίζει κάποιο προϊόν άλλων. Αυτό το τελευταίο, έχει να κάνει μόνο με το τυπικό του συγκεκριμένου κανονισμού φυσικά.1 βαθμός
-
ας χαλαρώσουμε λίγο. Δεν το κάνω poll, αλλά θα δώσω μερικές ιδέες τι γίνεται εδώ? 1. Η Μαιρούλα την έπεσε στον Ρικ 2. Ο Ρικ την έβαλε να τον σπρώξει να πάει στα 4 εκατομύρια 3. Το σκέφτηκαν μαζί για να πάει αυτή στο εκατομύριο 4. Αγνή συναδελφικότης 5. Ο Ρικ παίρνει διαζύγιο 6. Τιποτα απο τα παραπάνω, όλα για τη δόξα 7. Αλλο. Προτείνετε εσεις0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Πολύ ωραίο τραγούδι και δεν καταλαβαίνω γιατί έπρεπε να το πει η Annie κι όχι η κοπέλα που ήδη το είπε άψογα και με χαρακτήρα. Η δε ovation λίγο λεπτή και πριμάτη αλλά για το είδος ό,τι πρέπει.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Montage και για ΑΜΠΙΕΝΤ https://www.youtube.com/watch?v=l4uSsSqeqD40 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Όχι. Εννοώ ότι ο χρήστης δεν έχει κάποιο πλαίσιο ρυθμιστικό μέσα στο οποίο πρέπει να κινηθεί, αντιθέτως αμολάει τη στοματάρα του αφιλτράριστη, και μετά επαφίεται στη διαχείριση να κάνει "ξεσκαρτάρισμα" σβήνοντας ποστ, λέξεις, παραγράφους, μπανάροντας, ώστε το περιεχόμενο που μένει τελικά να αντιπροσωπεύει τις αξίες της διοίκησης. (σαν κανάλι του youtube π.χ. με ελεγχόμενα σχόλια, αλλά αυτό να γίνεται σε δεύτερο χρόνο - αντί τα σχόλια πρώτα να αξιολογούνται, κι αν περνούν τη βάση του καναλάρχη τότε μόνο να δημοσιοποιούνται.) Δεν εννοώ αναρχία. Ο συλλογισμός μου και η διατύπωση αξιωματικά υπονοεί ότι η αισθητική, η επιθυμία, η θέληση της διοίκησης είναι πάνω από όλα, και στις δύο περιπτώσεις. Έχει τον τελικό λόγο για το τι δημοσιοποιείται, και τι όχι. Σύμφωνοι, αλλά αν το 90% των χρηστών δίνουν τόπο στην οργή, σκέφτονται δύο φορές πριν γράψουν, και τελικά γράφουν το 1-10% αυτών που θα έγραφαν προσπαθόντας να βρουν κοινό τόπο και να μην δημιουργούν τριβές, σημαίνει ότι δεν απασχολούν τη διαχείριση. Αυτοί που θα πουν και 10 κουβέντες παραπάνω, μπορούν να ελεγχθούν από τη διαχείριση, ακριβώς για να μη δημιουργηθεί χάος. Συνήθως, όσο νωρίτερα, τόσο καλύτερα. Χοντρικά τα λέω αυτά, δεν ψάχνω αλγόριθμο αποδεκτής συμπεριφοράς και "καλύτερου παιδιού". Όλοι έχουμε, και είμαστε με, τις μέρες μας. Το θέμα είναι να βγαίνει κάποιος να λέει "ώπα ρε συ, άραξε λίγο" και να πιάνει. Να αράζουμε λίγο, να το σκεφτόμαστε, να λέμε οκ, πάμε πάλι αλλά αλλιώς. Αλλά να γίνεται, να πιάνει.0 βαθμοί
-
Οχι, δεν ευχαριστιομαστε. Αφου, και για να γυρισουμε στο θεμα με την Korg, αυτη τη στιγμη στο πακετο των vst της μπορεις με λιγα σχετικα λεφτα να παρεις το M1, το triton, το prophecy, το wavestation, καθως και μια σειρα απο εξομοιωσεις των αναλογικων της. Και αντι να λεμε ουαου και τι καλα, σε καθε θεμα για τα vst της korg εχεις χρηστες να αναρωτιουνται το τι θα πρεπει να εξομοιωσει στη συνεχεια η εταιρια, και να ξεθαβουν κατι οργανα που ουτε η korg η ιδια δεν τα θυμαται πια ? μιλαμε για παρανοια, λες και αν δεν εχουμε ΟΛΑ τα synth απο ΚΑΘΕ εταιρια για να παιζουμε, δεν μπορουμε να κανουμε μουσικη ? Για αυτο προσπαθω να μεινω σε οτι εχω ηδη, γιατι αν κανεις το λαθος να μπεις στο τρυπακι της "συλλογης" παει, την εκατσες τη βαρκα. Θα ψαχνεις να βρεις στο τελος στα αρχεια του Βατικανου, για το μυστικο synthesizer του Ριχαρδου του Λεοντοκαρδου.0 βαθμοί
-
Συλλαλητήρια! Παίξατε πολύ ώρα!?? Περα απο την πλάκα, αν το πιάσει κανας ινφλουενσερ μπορεί και να γίνει βάιραλ.0 βαθμοί
-
Έχω το πρώτο Wavestate όπως ξέρεις, το οποίο είναι κατά 99% το ίδιο synth με το mk II, εσωτερικά και εξωτερικά. Τα έχουμε ξαναπεί σε άλλο θρεντ, αυτές οι mkII κυκλοφορίες, και ιδιαίτερα οι SE editions αυτών των synths, είναι μεγάλη αρπαχτή απ'την Korg. Πήραν το Wavestate, του αύξησαν την πολυφωνία από 64 σε 96, του κότσαραν ένα "mk II" δίπλα στο όνομα και το έβγαλαν στην αγορά, αλλά €300 ακριβότερο από το mk I. Μάγκες...? Πέρα από αυτό όμως, το Wavestate είναι ένα πολύ πολύπλοκο και με απίθανες δυνατότητες synth, ένα πρωτοποριακό synth, και όσο κι αν μας τα χαλάει η Korg με τις εξυπνάδες που κάνει, αξίζει να ασχοληθεί κανείς μαζί του. Το θεωρώ "Must Have" synth.0 βαθμοί
-
Εδώ ο κόσμος καίγεται κι εγώ έφαγα 1.5 ώρα για να γράψω 8 μέτρα σε notation software. Παράνοια.0 βαθμοί
-
Αυτό εδώ τώρα έρχεται σε συνέχεια αυτού που έλεγα στο διπλανό thread... Το "πολιτική" Είπε κάτι ο Νίκος, το οποίο φυσικά είναι η άποψη του (απολύτως σεβαστό), αλλά θέτει τις προϋποθέσεις για να πάει το θέμα αλλού. Και πριν το πείτε εσείς, το είπα εγώ - θα κερδίσω το badge του... χμμμ του forum. Άπαντες έχουμε τις απόψεις μας για τα πάντα, αλλά δεν είναι απαραίτητο να τις επικοινωνούμε σε ένα forum μουσικής τεχνολογίας. Brave new world κύριοι. Adapt.0 βαθμοί
-
Οι διαχειριστές και οι συντονιστές προσπαθούν να διατηρούν το περιεχόμενο του Noiz.gr καθαρό από μεμπτό περιεχόμενο επεμβαίνοντας και ενίοτε διαγράφοντας το. Επειδή όμως είναι αδύνατο να ελέγχονται όλα τα μηνύματα που αναρτώνται, γι' αυτό αποδέχεστε πως ό,τι αναρτάται εκφράζει μόνο τον δημιουργό του μηνύματος και όχι την άποψη των διαχειριστών, των συντονιστών και του webmaster (εκτός από τα μηνύματα τα οποία αναρτήθηκαν από αυτούς) και δεν φέρουν καμία ευθύνη γι' αυτά. Ο πιο σημαντικός κανονισμός είναι να υπάρχει σεβασμός από όλους και προς όλους και να γίνεται πολιτισμένη συζήτηση. Κανονισμοί forum (ισχύουν από 21/12/23) Κάθε μέλος επιτρέπεται να έχει έναν λογαριασμό και μόνο. Δεν επιτρέπεται η πολλαπλή εγγραφή και η χρήση πάνω από ένα λογαριασμό. Επιτρέπεται μόνο η χρήση Ελληνικών χαρακτήρων όταν μιλάμε Ελληνικά. Δεν επιτρέπονται τα “Greeklish”. Επιτρέπεται η χρήστη λατινικών χαρακτήρων όταν κάποιος γράφει κάποια ξένη γλώσσα. Δεν επιτρέπεται η μόνιμη χρήση κεφαλαίων. Επιτρέπεται η χρήση κεφαλαίων μόνο όταν θέλουμε ΤΟΝΙΣΟΥΜΕ κάτι. Δεν επιτρέπεται η συζήτηση πολιτικού η θρησκευτικού περιεχομένου. Απαγορεύεται και άμεση ή έμμεση αναφορά σε οτιδήποτε πολιτικής φύσεως που μπορεί να πυροδοτήσει πολιτική συζήτηση. Ένα παράδειγμα είναι τα σοβαρά κοινωνικά θέματα που εξελίσσονται σε πολιτικές συζητήσεις. Το Noiz έχει θεματολογία τη μουσική τεχνολογία και οτιδήποτε γύρω από τη μουσική. Οποιαδήποτε μηνύματα έχουν πολιτική ή θρησκευτική αναφορά θα διαγράφονται. Σε περίπτωση που το μέλος δεν συμμορφώνεται, θα γίνεται αποκλεισμός. Δεν επιτρέπεται να ξεφεύγουμε από τη αρχική θεματολογία του νηματοθέτη. Επειδή μπορούν να υπάρχουν πολλές ερμηνείες στο συγκεκριμένο θέμα, πιο αναλυτικά και με παραδείγματα: Κάποιος ανοίγει τεχνικό θέμα για κιθάρα ή μικρόφωνο. Είναι λογικό η συζήτηση να κλίνει προς διαφορετική κατεύθυνση. Για παράδειγμα μπορεί ο νηματοθέτης να κάνει μια ερώτηση για μαγνήτες κιθάρας, και η συζήτηση να πάει προς τα καλώδια. Αυτό επιτρέπεται. Με βάση το παραπάνω, σε περίπτωση που το θέμα αρχίζει και ξεφεύγει, ο εκάστοτε moderator έχει το δικαίωμα είτε να παρέμβει ώστε να συνεχιστεί η συζήτηση πάνω στο αρχικό θέμα, είτε να κάνει διαχωρισμό των μηνυμάτων που είναι εκτός του αρχικού θέματος ώστε να δημιουργηθεί νέο θέμα. Άλλο παράδειγμα. Κάποιος ανοίγει τεχνικό θέμα για κιθάρα ή μικρόφωνο. Δεν επιτρέπονται απαντήσεις που δεν έχουν καμία σχέση με το αρχικό μήνυμα. Για παράδειγμα, αναρτήσεις για έργα στη τηλεόραση, για αθλητικά, τον καιρό, το κατοικίδιο μου ή “τι έκανα το ΣΚ” θα διαγράφονται. Άλλο παράδειγμα. Κάποιος ανοίγει τεχνικό θέμα για κιθάρα ή μικρόφωνο. Η συζήτηση αρχίσει να πηγαίνει προς την οικονομία και την ακρίβεια. Αυτό δεν επιτρέπεται. Μην χρησιμοποιείτε το Noiz σαν καφενείο. Πιο συγκεκριμένα, αναφέρομαι στο κλίμα της υπερβολικής πλάκας και του χαβαλέ, επι της ουσίας της κατάχρησης και ανοχής της κοινότητας, ειδικά όταν γίνεται συστηματικά ανάμεσα σε 2 μέλη και ανταλλάσσοντας μηνύματα σε ένα θέμα, σαν να μιλάνε οι δύο τους, με προσωπικές αναφορές, οπαδικά (αθλητικά) αστεία, αστεία τα οποία γνωρίζουν μόνο αυτοί (inside jokes), αγνοώντας ότι το Noiz είναι ένα community με χιλιάδες μέλη, και αγνοώντας το γεγονός ότι τέτοιου είδους “προσωπικής χροιάς” μηνύματα δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα στο thread. Σε περίπτωση που γίνεται κατάχρηση, ο moderator θα διαγράψει τα μηνύματα. Το Noiz απαρτίζεται από μέλη όλων των ηλικιών, με διαφορετική εμπειρία στον κόσμο της μουσικής τεχνολογίας και της μουσικής γενικότερα, επαγγελματίες & gurus του χώρου, καθηγητές, αλλά και απολύτως αρχάριους που προσπαθούν να βρουν το δρόμο τους θέλοντας να συμμετέχουν στο forum. Τα νέα παιδιά είναι απολύτως ευπρόσδεκτα στη κοινότητα, και οφείλουμε όχι μόνο να βοηθήσουμε αλλά και να δημιουργήσουμε παράδοση και να μεταφέρουμε τη γνώση στις νέες γενιές. Παρακαλούμε μην φέρεστε με ασέβεια στους αρχάριους και μην απαντάτε αν πραγματικά δεν γνωρίζετε αυτό που ερωτάται. Στον ίδιο τόνο με τη προηγούμενη παράγραφο, στο Noiz συμμετέχουν σοβαροί επαγγελματίες, άνθρωποι που έχουν αφιερώσει όλη τους τη ζωή στο αντικείμενο του audio/μουσικής και έχουν κερδίσει τον σεβασμό στη μουσική κοινότητα στην Ελλάδα. Παρακαλούμε μην φέρεστε άνευ σεβασμού στα καταξιωμένα μέλη του Noiz. Ως καταξιωμένο μέλος εννοούμε επαγγελματίες που εργάζονται καθημερινά σαν μουσικοί, ηχολήπτες, παραγωγοί κτλ.. Είναι λογικό να πούμε ότι η άποψη κάποιου που έχει εμπειρία και έχει έμπρακτα αποτελέσματα έχει μεγαλύτερη βαρύτητα από κάποιον που δεν έχει. Το πρώτο post καθορίζει την ποιότητα του θέματος. Παρακαλούμε να είστε όσο το δυνατότερο περιγραφικοί, και φροντίστε να είναι σωστά δομημένο, ολοκληρωμένο και τεκμηριωμένο. Μην ανοίγετε θέμα βιαστικά. Ο τίτλος του θέματος πρέπει να περιγράφει το θέμα, και να μην είναι κάτι αφηρημένο όπως π.χ. "Δείτε εδώ..." Μην απαντάτε πολλές διαδοχικές απαντήσεις που είναι υπερβολικά μικρές και χωρίς νόημα (π.χ. ΟΚ, ναι, όχι, :D κτλ.) Συμφωνείτε να μην αναρτήσετε: παραπλανητικά, δυσφημιστικά, ανακριβή μηνύματα ή με συκοφαντικό, υβριστικό, άσεμνο, πρόστυχο, χυδαίο, απεχθές, απειλητικό, με πορνογραφικό προσανατολισμό, φυλετικού χαρακτήρα ή οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο που υπόκειται στην νομοθετική αρχή. Δεν επιτρέπονται κάθε είδους προσωπικές επιθέσεις, προσβλητικά σχόλια, αγενή και εριστικά μεταξύ των μελών. Παρακαλούμε να φέρεστε κόσμια και με σεβασμό στα άλλα μέλη. Προσωπικές επιθέσεις, γελοιοποίηση απόψεων, και γενικότερη αγενής συμπεριφορά δεν θα γίνει ανεκτή. Σε σχέση με τα παραπάνω, τα υγιή επιχειρήματα είναι απολύτως δεκτά και θεμιτά. Απαγορεύονται τα προκλητικά post που χαρακτηρίζουν αρνητικά κάτι, κάποιον ή κάποιους αφού οδηγούν σε flame wars. π.χ. "Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι φασίστες του αντικαπνιστικού νόμου, είναι ότι περιορίζουν τα δικαιώματα και τις ελευθερίες άλλων.” Λάθος! Η σωστή διατύπωση είναι: "Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι υποστηρικτές του αντικαπνιστικού νόμου, είναι ότι…”. Δεν επιτρέπεται η προώθηση και αναζήτηση πειρατικού λογισμικού και μουσικής ή οτιδήποτε άλλο παραβαίνει τον νόμο, μέσα από τη σελίδα. Δεν επιτρέπονται υπογραφές που αποτελούν διαφήμιση ή είναι προσβλητικές για τον οποιονδήποτε. Επίσης δεν επιτρέπονται εικόνες στον χώρο των υπογραφών. Δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιείτε το forum σαν μέσο προώθησης του επαγγέλματός σας, και συγκεκριμένα αναφερόμαστε σε περιπτώσεις εγγραφής και άμεση δημοσίευση με σκοπό την διαφήμιση των υπηρεσιών σας / ιστοσελίδας σας. Μην παρενοχλείτε ή προσβάλλετε άλλα μέλη μέσω του συστήματος προσωπικών μηνυμάτων. Τέτοιου είδους προσωπικές επιθέσεις θα προκαλέσουν σε αποκλεισμό. Δεν επιτρέπεται η αντιδεοντολογική εκμετάλλευση της σελίδας από site με ανταγωνιστικό περιεχόμενο προκειμένου να προσελκύσουν μέλη. Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, διανομή, μεταφορά, μεταποίηση, μεταπώληση, δημιουργία παραγωγής εργασίας ή παραπλάνηση του κοινού. Τυχόν αναπαραγωγή επανέκδοση, φόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του περιεχομένου μας με οποιονδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης γραπτής άδειας του Noiz.gr ή οιουδήποτε άλλου δικαιούχου των πνευματικών δικαιωμάτων. Ο παρών δικτυακός τόπος εμπεριέχει παραπομπές σε δικτυακούς τόπους τρίτων. Το Noiz.gr δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο των σελίδων αυτών καθώς και για οποιαδήποτε ζημιά προκύψει από τη χρήση τους, καθώς ο επισκέπτης έχει πρόσβαση σε αυτές με δική του ευθύνη. Όταν γίνεται παράθεση πηγών/links προς υποστήριξη μιας θέσης, καλό είναι να συνοδεύεται από τον σχετικό σχολιασμό σας, που θα αποτελεί ένδειξη κατανόησης, τοποθέτησης και θα επιτελεί χρέη περίληψης της πηγής. Περικοπές κειμένων δημοσιευμένες σε άλλα μέσα (περιοδικά, εφημερίδες, βιβλία, ιστοσελίδες κλπ) μπορούν να δημοσιεύονται μόνο με σαφή αναφορά της πηγής, του συγγραφέα και μέσα στα πλαίσια ενημερωτικού χαρακτήρα. Η γενικευμένη αρνητική/εριστική συμπεριφορά από ένα μέλος δεν μπορεί να γίνει ανεκτή στη κοινότητα. Μη συμμόρφωση στα παραπάνω μπορεί να οδηγήσει σε διαγραφή της δημοσίευσης ή και σε άμεση και μόνιμη διαγραφή του μέλους. Ο παραβάτης θα ειδοποιείται είτε με μήνυμα είτε με προσωπικό μήνυμα από κάποιον moderator. Σε περίπτωση σοβαρής (κατά την κρίση του administrator) παραβίασης, θα ενεργοποιείται η απαγόρευση πρόσβασης στο forum (ban). Η διεύθυνση IP του εκάστοτε μηνύματος καταγράφεται για να διασφαλιστεί το περιεχόμενο των αναρτήσεων όπως ήδη ορίστηκε. Συμφωνείτε ότι ο webmaster, ο διαχειριστής ή ο συντονιστής έχουν το δικαίωμα να διαγράψουν, να επεξεργαστούν ή να μετακινήσουν οποιαδήποτε ανάρτηση ή Θ. Ενότητα το περιεχόμενο της οποίας δεν πληροί τους όρους χρήσης. Οποιαδήποτε απορία για κλείδωμα ή διαγραφή μηνύματος ή θέματος ή τη διαχειριστική διαδικασία θα πρέπει να υποβάλλεται με προσωπικό μήνυμα (PM) ή e-mail στους αρμόδιους moderators ή τον administrator και όχι με δημιουργία θέματος (topic). Οποιοδήποτε παρόμοιο θέμα δημιουργηθεί, θα κλειδώνεται ή σβήνεται αμέσως. Ως μέλος αποδέχεστε να αποθηκευτούν τα κείμενα και οι πληροφορίες που θα εισάγετε, σε βάση δεδομένων. Θα παραμείνουν όσο εξυπηρετούν την ροή των συζητήσεων κατά την κρίση του διαχειριστή. Οι πληροφορίες αυτές δεν πρόκειται να γνωστοποιηθούν σε τρίτο πρόσωπο ή φορέα χωρίς την άδειά σας, όμως ο webmaster, ο διαχειριστής ή ο συντονιστής δεν φέρει την ευθύνη απώλειάς τους από κακόβουλους χρήστες σε περίπτωση εισβολής τους στον διακομιστή. Θυμηθείτε: Η πρόσβαση σε αυτό το forum δεν είναι κεκτημένο δικαίωμα κανενός. Πρέπει λοιπόν να το χρησιμοποιείτε με σεβασμό στους κανόνες. Αν αυτοί οι κανόνες δεν σας αρέσουν, θυμηθείτε πως κανένας δεν σας ανάγκασε να γίνετε μέλος στο forum μας. Σε περίπτωση αίτησης διαγραφής εκ μέρους των μελών ενεργεί η διαχείριση κατόπιν εντολής. Η πράξη είναι μη αναστρέψιμη. Η επανένταξη με διαφορετικό όνομα για την εκ νέου συμμετοχή στο φόρουμ είναι επιλήψιμη. Αυτό το σύστημα της Δ. Συζήτησης βασίζεται σε cookies τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας. Τα cookies αυτά δεν περιέχουν καμία απολύτως πληροφορία από τα στοιχεία που θα εισαγάγετε παρακάτω, εξυπηρετούν μόνο στο να βελτιωθεί η περιήγησή σας στην Δ. συζήτηση. Η e-mail διεύθυνσή σας χρησιμοποιείται μόνο για την επιβεβαίωση των στοιχείων εγγραφής σας και του κωδικού σας, καθώς και για την αποστολή νέου κωδικού σε περίπτωση που λησμονήσετε το τρέχοντα ενεργό κωδικό σας. Οι όροι χρήσης αφορούν το σύνολο του noiz.gr, τηρούνται επιμελώς και μπορούν να αλλάξουν οποτεδήποτε. Με την εγγραφή σας δεσμεύεστε με τους ανωτέρω όρους.0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00