Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 09/21/23 σε όλα
-
Οποιος θελει να το αποκτησει δωρεάν, μένουν 11 ώρες ακόμα. https://eu.positivegrid.com/products/bias-fx-2 Κωδικός. FREEYOURMUSIC3 βαθμοί
-
O μέταλ ήχος, σε μια κιθάρα, δεν έχει να κάνει με τα χαρακτηριστικά του ήχου, αλλά με το τι παίζει ο κιθαρίστας, πως το παίζει, και με ποια ενορχήστρωση. Με τον ίδιο ήχο που θα έχω όταν σολάρω ή θα παίζω ρυθμικά σε μεταλ κομμάτι, θα μπορώ να παίξω και άλλα ήδη όπως ροκ και μπλουζ. Το μόνο που αλλάζει είναι το τι παίζω και πως το παίζω. Και φυσικά το context μέσα στο οποίο παίζω. Το ίδιο ισχύει για τον τραγουδιστή. Ο ίδιος τραγουδιστής, μπορεί με τον ίδιο ήχο στη φωνή του να τραγουδήσει από όπερα μεχρι μέταλ. Το μόνο που θα αλλάξει είναι ο τρόπος που τραγουδάει.3 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Ολη η γνώση και η σοφία ενός παλαιού μουσικού μαζεμένη εδω.Μαζί της όλες οι επιρροές πιστεύω. Εξαιρετικό και ανωτέρου επιπεδου.2 βαθμοί
-
Δε νομίζω Γιώργο. 100% έκπτωση στη Standard έκδοση κάνουν και ισχύει μέχρι αύριο.1 βαθμός
-
Εύχομαι μια μέρα να το αποκτήσεις και να σου boostάρει τη δημιουργικότητα στο επακρο ;-)1 βαθμός
-
Οι εταιρίες είναι προσβλητικές φιλε μου , εγω συμπάσχω... και αυτή η ΝΙ σιγή ιχθύος... Η plugin boutique ο,τι παει να προσφέρει ? Καλή επιτυχία λοιπόν , και αν τελικά το κερδίσω εγώ , θα σου το δανείζω τις περιόδους της απραγίας μου . Και πίστεψέ με είναι πολύ μεγάλες ?1 βαθμός
-
Κάνε του ένα τηλεφώνημα για λεπτομέρειες, πολύ εντάξει τύπος ο Φάνης. http://musicrepair.weebly.com/deltaiotaalphaphiomicronrhoepsilonsigmaf-epsilonpiiotasigmakappaepsilonupsilonepsilonsigmaf-restoration-kappaiotathetaalpharhoalphasigmaf-mupialphasigmasigmaomicronupsilon.html1 βαθμός
-
Εναν καλο μικρο λαμπατο combo θες και θα εισαι μια χαρα. Η tonelab τους λατρευει φτανει να απενεργοποιησεις τα cabinet sims https://www.thomann.de/gr/bugera_v22_infinium.htm1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Αυτή χρησιμοποίησα, εν τέλει. Μικρή διαφορά έχει, αλλά μιας και είναι κάτι που ακούγεται συνέχεια, μάλλον είναι προς το καλύτερο.1 βαθμός
-
Περίεργη συζήτηση. Να πω όμως ότι αν και ακούω και έχω παίξει metal στη ζωή μου, ποτέ δε με χαρακτήρισα "μεταλλά". Όλα τα παρακάτω είναι metal: Έχουν όλα τα ίδια στυλιστικά χαρακτηριστικά; Όχι. Έχουν απαραίτητα χαμηλοκούρδισμα; Όχι. Έχουν ίδιες ενορχηστρωτικές αρχές; Πάλι όχι. Τελικά τι είναι metal; ?1 βαθμός
-
Ζηλεύω την πειθαρχία και την υπομονή σου. Όσον αφορά τη μουσική καθεαυτή, προσωπικά προτιμώ τα δικά σου.1 βαθμός
-
Να τα λαιμε κι αΦτΑ γιατί για μια υπολιΠσισ ζουμαι. Μη νομίσει κανείς ότι είχα κιθάρα με χαΜπουκερΣ δηλαδή και λερωθεί το όνομα μου.1 βαθμός
-
Δύο σχόλια: 1. Όσα λέει ο @Alex Raptakis είναι σωστά. Το πιο σωστό απ' όλα είναι να ΜΗΝ τηρήσεις τα βιβλία μόνος σου, αλλά σε λογιστή. Γενικά ένας καλός λογιστής αξίζει τα λεφτά του. 2. Σχετικά με τον τίτλο κτήσης: ο τίτλος κτήσης απευθύνεται σε ανειδίκευτους εργάτες/υπαλλήλους όχι για δραστηριότητες που έχουν ΚΑΔ στην εφορία. Πχ ένας γιατρός ΔΕΝ μπορεί να πληρωθεί με τίτλο κτήσης. Βέβαια επειδή είναι δουλειά του εξωτερικού δεν παίζει καν αυτή η επιλογή.1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
Σε συνεχεια του παραπανω θεματος, και μετα απο προσφατες αναλογες συζητησεις, αποφασισα να επεκταθω στα περι της συνθεσης ηχου. Και επειδη τα πολλα λογια και τα πολλα θεωρητικα ειναι φτωχεια, η επεκταση αυτη θα ειναι τοσο πρακτικη οσο δε γινεται. Σηκωθηκα λοιπον πρωι πρωι, και κατεβασα το charlatan, διοτι ειπαμε, ειναι η συνεχεια του θεματος που παραθεσα. Αφου λοιπον στο θεμα εκεινο αναλυσαμε τις παραμετρους του charlatan με ορους που και οι κιθαριστες καταλαβαινουν, θα φτιαξουμε τωρα ενα κομματακι οπου ΟΛΟΙ οι ηχοι, και οταν λεμε ΟΛΟΙ εννοουμε ΟΛΟΙ, θα ειναι φτιαγμενοι με αυτο. Εχω κανει screen capture τον καθε charlatan ηχο, ολοι οι ηχοι φτιαγμενοι ειδικα για την περισταση απο τον yours truly, και θα λεω καποια λογια για το πως φτιαχτηκαν. Εχουμε συγκεκριμενα μποτα- hihat- ταμπουρο, μπασο, pad, αρπομπλιμπλικι, lead και Sound FX. Οτι χρειαζεται δηλαδη κανεις για να γουσταρει! Το κομματακι το παραθετω στο τελος, μπαμ μπαμ εγινε, μην εχουμε απαιτησεις, και φυσικα ειναι ενα electro μπλιμπλικακι, το charlatan δεν εχει δειγματα και τετοια, αν περιμενετε εξομοιωση συμφωνικης θα περιμενετε πολυ. Τo charlatan ειναι ενα synth με βασικες παραμετρους, ουτε καν εφε δεν εχει, οποτε δεν μπορουμε να κανουμε τα υπερκουφα που μπορουμε να κανουμε με αλλα vst. Αλλα η λογικη ειναι ιδια, και η κατανοηση ευκολοτερη. Το θεμα μας αλλωστε ειναι η συνθεση ηχου, κανα delay και κανα reverb που εβαλα και εγω για να γλυκανει λιγο το κομματακι νομιζω ολοι ξερουν πως να τα βαλουν. Παμε να δουμε πως φτιαχτηκε ο καθε ηχος ξεχωριστα, πανω κατω με τη σειρα που μπαινει στο κομματι Μποτα Αρχικα, η περιβαλλουσα του ενισχυτη ( amp env) πρεπει να ταιριαζει με τον ηχο μιας μποτας. Οταν κοπαναμε μια μποτα, ο ηχος της σκαει κατευθειαν, και καπακι σβηνει. Οποτε εχουμε στο amp env 0 attack, decay οσο “γεματο” θελουμε το σωμα της μποτας και 0 sustain. Ο λογος που εχουμε και καμποσο release ειναι ωστε να μπορουμε να κανουμε trigger τον ηχο με καποιο midi note, χωρις να μας νοιαζει η διαρκεια του, να σβηνει δηλαδη φυσικα ο ηχος ανεξαρτητα το ποσο κραταμε το πληκτρο πατημενο, ειναι βασικη λεπτομερεια αυτο αν τριγκαρουμε π.χ. με καποια midi drums. Στις γεννητριες εχουμε επιλεξει τριγωνικη κυμματομορφη, και τωρα το βασικοτερο: Διαμορφωνουμε το pitch τους, το τονικο τους υψος δηλαδη, με τη δευτερη περιβαλλουσα, το mod env. Αυτη ειναι και η χαρακτηριστικη διαμορφωση για να κανουμε μια electro μποτα, μπορειτε να δειτε οτι ειναι επιλεγμενες και οι δυο γεννητριες στο pitch section, με πολυ ψηλα το mod button, ενω η περιβαλλουσα στην ουσια κανει ενα drop στο pitch. Εχουμε επισης σαν κερασακι λιγο θορυβο απο τη γεννητρια θορυβου ( noise) , με ηπιες ρυθμισεις στο shape Hihat H περιβαλλουσα του ενισχυτη (amp env) δε διαφερει στη λογικη με αυτην της μποτας, με τη διαφορα οτι το “σωμα” ενος closed hihat ειναι πολυ πιο συντομο απο της μποτας, οποτε οπως μπορειτε να δειτε το decay ειναι πολυ χαμηλοτερα ρυθμισμενο. Οσο αφορα τη γεννητρια, για τετοιου ειδους κρουστους ηχους το μονο που χρειαζομαστε ειναι θορυβο (noise). Οπως μπορειτε να δειτε το volume του noise ειναι αρκετα ψηλα, στην ουσια φροντιζουμε το gain staging πριν το φιλτρο. Και το shape επισης ειναι ψηλα, ο θορυβος δηλαδη εχει φουλ συχνοτητες και “δαγκωνει”. Στη συνεχεια ρυθμισα και το φιλτρο, με την επιλογη band pass (το παραθυρακι με το βυζακι και τον αριθμο δυο) με μπολικο resonance και υψηλο cut off, για να ειναι φωτεινος και διαπεραστικος ο ηχος, οπως ειναι δηλαδη το hihat. Ταμπουρο Για την περιβαλλοuσα του ενισχυτη μην τα ξαναλεμε, απλα παρατηρηστε οτι το decay ειναι μεγαλυτερο απο το hihat αλλα οχι οπως της μποτας. Απο αποψη γεννητριων παλι ο βασικος ηχος ειναι ο θορυβος, που προσομοιωνει, σε electro επιπεδο παντα, τις χορδες του ταμπουρου, με ηπιοτερες ρυθμισεις στο shape. Εχουμε βαλει σε μικρη ενταση και τον osc 2 με τριγωνη κυμματομορφη, για να δωσει μια μικρη παρουσια κατι-σα-νοτας, που αντιστοιχει στο ξυλο του ταμπουρου. Στο δε φιλτρο εχουμε ενα πολυ ελαφρυ low pass με το mod envelope να κλεινει απαλα το φιλτρο στην πορεια του ηχου, ωστε η ατακα του ταμπουρου να ειναι πιο φωτεινη και να ξεχωριζει. Μπασο Παμε στο μπασακι. Περιττο να πουμε βεβαια οτι θα πρεπει να παιζουμε στα καταλληλα πληκτρα, στις χαμηλες οκταβες του πληκτρου μας, διαφορετικα δε θα βγει μπασο. Μα το θεο. Εχουμε επιλεξει κυμματομορφη square που δινει ωραια χροια για μπασο, αλλα και οι αλλες κυμματομορφες μπορουν ανετα να χρησιμοποιηθουν. Εχουμε δυο γεννητριες, με τη δευτερη να ειναι ρυθμισμενη μια οκταβα χαμηλοτερα, πραγμα που δινει εξτρα παρουσια στον ηχο. Η περιβαλουσα του ενισχυτη δε διαφερει ιδιαιτερα απο τα κρουστα που εξεταζαμε πριν, οπως ξερουμε μια χορδη μπασου εχει αμεση ατακα και σβηνει σταδιακα. Αυτο που δινει ομως χαρακτηρα στον ηχο ειναι η περιβαλλουσα του φιλτρου. Οπως ξερουμε και απο το ακουστικο μπασο, η νοτα οταν τη βαραμε ειναι φωτεινη και σκαει καλα, ενω στη διαρκεια της γινεται πιο μουντη καθως παυει σταδιακα να παλεται. Αυτο ακριβως προσομοιωνουμε με την περιβαλλουσα mod env που αναθετουμε στο φιλτρο, με decay λιγοτερο απο την περιβαλλουσα του ενισχυτη. Τι σημαινει αυτο; Πολυ απλα σημαινει οτι το φιλτρο θα κλεισει πιο γρηγορα απο οτι θα σβησει ο ηχος, με αποτελεσμα το τελευταιο μερος της νοτες να ειναι πιο φιλτραρισμενο, πιο μουντο. Pad Εδω επιτελους θα δουμε μια αλλη περιβαλλουσα για τον ενισχυτη. Ο στοχος με το pad αυτο ηταν να εχουμε μια “πλατη” που μπαινει με αργη ατακα και ριχνει την ενταση του πριν ερθει το επομενο μετρο. Αφθονο attack λοιπον, αθονο decay, και sustain υπαρκτο μεν, αλλα οχι τερματισμενο. Αυτη η κινητικοτητα της εντασης, συνοδευεται απο κινητικοτητα και στο pitch και στο φιλτρο μεσω του δευτερο envelope, το οποιο ειναι ηπια ρυθμισμενο στο να επηρεαζει ελαφρως την ατακα του ηχου σε στυλ pitch slide, ενω στο φιλτρο η περιβαλλουσα ειναι αντεστραμενη (inv) ωστε να διαφοροποιειται η φορα της κινησης. Στις γεννητριες εχουμε κυμματομορφη square, με το πλατος του παλμου να διαμορφωνεται απο το LFO. Ειναι μια κλασσικη συνταγη για pad που φερνουν προς φαση strings, ενω την πηγη του ηχου συμπληρωνει η δευτερη γεννητρια με τριγωνη κυμματομορφη και ρυθμισμενη μια οκταβα πανω, που κανει το pad περισσοτερο φωτεινο και πλουσιο. Αλλα η βασικη ρυθμιση που δινει πλουσιο ηχο ειναι η ρυθμιση unison. Οπως τo string section εχει πολυ πιο πλουσιο ηχο απο το σολο βιολι γιατι παιζουν πολλα βιολια μαζι, ετσι ακριβως και εδω εχουμε μεχρι και 7 ταυτοχρονες φωνες, που μπορουν να παιζουν με ελαφρα διαφορετικο pitch. Στον συγκεκριμενο ηχο επελεξα 5 φωνες στο unison, και το detune σε ηπια ρυθμιση, ενω και το stereo spread ( το διπλανο κουμπακι με τα κυκλακια) μου φανηκε οτι κατι εκανε. Αρπομπλιμπλικι Εδω εχουμε αξιοποιηση του LFO. Επελεξα square κυμματομορφη, ωστε να εχουμε εναλαγη μεταξυ δυο αξιων. Το αναθεσα στο pitch του osc 1, και με την καταλληλη ρυθμιση του mod amount (mod) εκανα τη γεννητρια να εναλλασεται με διαστημα οκταβας. Με ρυθμισμενο λοιπον το LFO σε sync ρυθμο ογδοων, εχουμε τον ηχο να ανεβοκατεβαινει οκταβες, κατι σαν arpeggiator ας πουμε. Με τις καταλληλες ρυθμισεις στο amp env ο ηχος ακολουθει οσο αφορα τις δυναμικες λογικη παρομοια με του pad που φτιαξαμε προηγουμενως, ενω εχει πολυ πιο εντονο και κινητικο φιλτρο με το mod envelope, την επιλογη band pass και το υψηλο resonance. Προσθετοντας μαλιστα μια δευτερη γεννητρια χωρις LFO διαμορφωση, αλλα και λιγο θορυβο απο το noise generator, η κινηση του φιλτρου γινεται ακομα πιο χαρακτηριστικη καθως διαμορφωνει περισσοτερες και σταθεροτερες συχνοτητες. Lead Εδω και παλι εχουμε μια αλλη προσεγγιση στην περιβαλλουσα του ενισχυτη. Ενας lead ηχος εχει αμεση ατακα μεν, αλλα εχει και sustain, πως λεμε η les paul κανει για lead επειδη εχει sustain; Ακριβως αυτο. Εχουμε λοιπον μηδεν attack αλλα ανεβασμενο το sustain. Κατα τα αλλα εχουμε saw και triangle στις γεννητριες, low pass φιλτρο με περιβαλλουσα να δινει την κινητικοτητα, ενω το unison που ειναι τερματισμενο δινει αυτην την πολυ παχια χροια. Μια πολυ σημαντικη λεπτομερια ειναι οι ρυθμισεις που αφορουν την πολυφωνια του οργανου. Ειναι στο global section, και απο εδω ρυθμιζουμε αν θα ειναι πολυφωνικο η μονοφωνικο το οργανο. Οπως καταλαβαινουμε, στην περιπτωση των pads πρεπει να το ρυθμισουμε να ειναι πολυφωνικο. Οταν ομως εχουμε εναν lead ηχο, πολλες φορες θα εχουμε καλυτερο αποτελεσμα με τη ρυθμιση legato. Διοτι, τι ειναι το legato και στην κιθαρα; Ειναι οταν οι νοτες ειναι “ενωμενες”, οταν δηλαδη δεν “μπισταμε” την πενα, αλλα παιζουμε με ροη pull off και τετοια. Αυτο ακριβως κανει και το legato στο synth, δεν ενεργοποιει τις περιβαλλουσες αν οι νοτες υπερκαλυπτουν χρονικα η μια την αλλη, με αποτελεσμα πιο smooth ηχο. Βαζεις και λιγο glide για να υπαρχει smooth μεταβαση και απο αποψη τονικου υψους, και γουσταρεις. FX Αφησα τελευταιο τον FX ηχο που εφτιαξα, παροτι στο κομματακι μπαινει νωρις μετα τα ντραμς. Γενικα η συνθεση ηχου δε διαφερει απο τη shred κιθαρα, οταν παιζεις γρηγορα γουσταρεις αλλα δε μπορει να σε ακουσει ο αλλος. Ετσι και με τα synth, οταν πας στα ακρα γουσταρεις, αλλα το αποτελεσμα δεν ακουγεται. Παρολα αυτα μεσα σε μια ενορχηστρωση, να βαρεσεις και ενα one shot εφεδακι δε χαλασε ο κοσμος. Ετσι λοιπον εδω εχουμε ενα μλιμπλικιβαραμαγκαοτιβρεις, με βασικο συστατικο το LFO που επηρεαζει το τερματισμενο απο αποψη resonance φιλτρο, ενω το pitch των γεννητριων ειναι υπο διαλυση απο το mod envelope. Αυτα συμβαινουν αμα το παρακανεις, ενω η λεπτομερεια που κανει τη διαφορα ειναι στο delay του lfo, που κανει αυτο το ουμπλε ουμπλε να σκαει σταδιακα και να κανει τον χαμο. Επιλογος Πιο απλο synth απο το charlatan δε νομιζω να υπαρχει. Και ομως, μας εδωσε ολα τα εργαλεια για να κανουμε μια πληρη ενορχηστρωση, παντα στο electro στυλ που ταιριαζει σε ενα αφαιρετικο synth. Ακουσττε το κομματακι. Με δυο envelopes, ενα LFO, δυο γεννητριες και ενα φιλτρο, βγαζεις τοσα πολλα πραγματακια. Τι αλλο να πεις, απο το οτι τα synthsizer ειναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ. manosxnoiztutorial.mp30 βαθμοί
-
Κατεβηκε! Ευχαριστω πολυ @Vale Rossi κ @gkourmoul1 ο ενας που ανοιξε το θρεντ κ ο αλλος που με ειδοποιησε!0 βαθμοί
-
Μαθηματική σταθερά. Μου ταιριάζει και γι’ αυτό το πρόσεξα.0 βαθμοί
-
Ας ευχηθούμε και να προσευχηθούμε όλοι μαζί να μου το φέρει ο Θεός. Ο Θεός είναι μεγάλος!!!!!?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
κάποτε το σύμπαν συνωμότησε και πήρα το V-Synth μεταχειρισμένο σε τέλεια τιμή και άριστη κατάστσση από φίλο του forum που το έδωσε σε τέλεια τιμή επειδή ήμουν εγώ, με ΤΙΜΗΣΕ. έτσι θα συνωμοτήσει μια μέρα και θα έχω ένα ΚΟΝΤROL στα χέρια μου, το ξέρω και τότε θα δείξω και θα αποδείξω πόσο χρήσιμο είναι, θα πείσω και τους πιο δύσπιστους, θα καταλάβουν γιατί το θαυμάζω αυτό το όργανο και γιατί είναι έτσι αλλά και γιατί αξίζει τόσο. Μια μέρα......................................χαχαχαχαχαχχαχα?0 βαθμοί
-
Δεν με προσβάλλεις, δήλωσα συμμετοχή ήδη αφού ΠΕΙΝΑΜΕ. Μην μπείτε, αφήστε εμένα που ΠΕΙΝΑΩ 41%? Το θέλω, έχει βγάλει το thomman το παλιό στα 400 ευρώ το 49 To καινούργιο το 61 θα πωλείται εδώ πάνω απο 899 ευρώ, τον κόβω? Το εργαλείο είναι η ΑΠΟΛΥΤΗ ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ του SOFTWARE της NI και των τρίτων κατασκευαστών!!!!! Το καταλαβαίνετε? Είναι αυτό που θέλω και το θέλω πολύ.0 βαθμοί
-
Αυτό το λινκ είναι για τον @cos_dr . Ξέρω πως ένα γητευτή του συνθεσαιζερ δε μπορείς να τον προσβάλεις έτσι με giveaways, αλλά με διαθεση του προϊόντος για περεταίρω διαφήμιση της εταιρίας επικαλούμενη την αυθεντία του . Αλλά φιλε cos υπάρχει αχαριστία, οποτε μπορείς να σφίξεις τα δόντια και απλά να μπεις στην κλήρωση ?Μπορείτε να μπείτε στην κλήρωση και οι υπόλοιποι, αλλα να ξέρετε οτι θα μειώσετε κατα μία πιθανότητα (δεν ξερω στις πόσες) να αποκτήσει το πολυπόθητο για αυτόν midi. Εγω δεν μπηκα στην κλήρωση ας πούμε , θα μπω λίγο αργότερα?0 βαθμοί
-
Όπως αρέσκομαι να λέω, με έκλεψαν βρέφος από την θερμοκοιτίδα μου στη Στοκχόλμη ?0 βαθμοί
-
Το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να παρεις το p125 καινουργιο, να εχεις και την εγγυηση, να εχεις και ενα τιμιο οργανο που θα αρκεσει και με το παραπανω για τα πρωτα χρονια του παιδιου. Απλα τρεναρε το για ενα μικρο διαστημα, για να εισαι σιγουρος οτι το παιδι γουσταρει οντως. Εχε του εκει το 49αρι ανοικτο με κανα ωραιο ηχο, και αν το βλεπεις να καθεται εκει, και να γουσταρει να γρατζουναει, τοτε κανε την κινηση. Αμα το βλεπεις να βαριεται και να μην το ακουμπαει, δε νομιζω οτι θα αλλαξει αυτο με το yamaha.0 βαθμοί
-
4Jimmy.m4a Έκανα μια ψευτοδιαχείρηση στο κινητό μου. Είχα προ καιρού κάνει κάτι ψευτοεγγραφές στο Garageband του iphone. Παραδοσιακά Αγίου Δημητρίου πάντα κάτι σκάρωνα για κάτι φιλαράκια ως ευχές. Εφέ και μίξη ό,τι μπορούσαν να κάνουν τα ακουστικά μου από το κινητό. Στο πόνημα έχει χρησιμοποιηθεί η παρακάτω κυρία Σωματάκι από Ibanez '80ς Μαγνητες EMG H4 Seymour Dancan Vintage και μπρατσάκι Mighty Mite . Καρφί σε έναν Marshal Valvestate 20 με το μικρόφωνο του handsfree κρεμασμένο εμπρός στη γρύλια μια καμπίνας 2χ10 DIY με κάτι Jensen 15ετίας. Χωρίς πολλά πολλά , έτσι για να μου βγει. Ηχογραφημένο απόγιομα με τις εντάσεις οριακά στα 48db. To θυμάμαι γιατί στα 50 db ο γείτονας βαρούσε την μεσοτοιχία. :) Enjoy0 βαθμοί
-
Ετσι ειναι, το γκαζι ενος τυπικου jcm marshall, και μαλιστα με το gain ουτε καν στο τερμα, φτανει και για το πιο ακραιο μεταλ.0 βαθμοί
-
Δεν μπορεις να απαντησεις σε μια τοσο γενικη ερωτηση, αν δε δεις τη συνολικη εικονα. Αν δηλαδη δε δεις το metal μεσα στο συνολο της μουσικης, και επιπλεον αν δεν το δεις ως φαινομενο της εποχης του. Το μεταλ λοιπον ειναι η συνεχεια του hard rock, ειναι δηλαδη η ακραια εκφραση, μια μουσικη που εκφραζει τα ακραια αισθηματα, σε ροκ πλαισια. Απο εκει προκυπτει το image ( μαλλια- μουσια κλπ), απο εκει προκυπτει η αισθητικη (εμφαση στις κιθαρες, στα σολο, στην ενταση της μουσικης και των παιξιματων) απο εκει προκυπτει ακομα και ο λεγομενος "τροπος ζωης" (ντρογκια, αμφισβητηση, τσαμπουκατουτου και οτι αλλο). Φυσικα αφου μιλαμε για ακραια εκφραση, ολα αυτα πανε στον ακραιο βαθμο, με τις κιθαρες να ουρλιαζουν και να γκαζωνουν στο 11, τους στιχους να φτανουν μεχρι τελετες αιματος και δε συμμαζευεται. Αλλα ολα αυτα προηρθαν απο το ροκ, για αυτο η πηγη τους ειναι οι Beatles ?, για αυτο ακομα και οι πατερες του metal οι sabbath θεωρουσαν εαυτους χιπια και στραβωναν λιγο αν τους ξεκοβες απο τη φαση και τους ονομαζες κατι τελειως διαφορετικο, και, το σημαντικοτερο, για αυτο υπαρχουν πραγματα στο μεταλ που μοιαζουν παραταιρα, μπαλαντες, ηρεμα σημεια με πληκτρα και τι αλλο, ακομα και σαγαπωμαγαπας στιχοι, τα οποια δεν εξηγουνται ευκολα, παρα μονο αν βαλεις το μεταλ στο σωστο πλαισιο, δηλαδη σαν εξελιξη και σαν παρακλαδι της ροκ. Ομως η καρδια και ο πυρηνας του metal ειναι η ακροτητα, τα ακραια συναισθηματα δηλαδη σε τελικη αναλυση, το μισος, η απογνωση, ο ακραιος πονος, ο θανατος και ολα αυτα. Και για να εκφραστουν ολα αυτα σε μια ροκ βαση, και οι κιθαρες θα πανε στο 11, και οι κλιμακες θα γινουν σκληρες με ημιτονια και τριτονα, και η αρμονια θα γινει αγρια με power chords, ελαττωμενες, chromatic medians και οτι εχετε ευχαριστιση, και βαρατε κλαμπατσιμπανα γενικως, διοτι πρεπει να περιγραψουμε την κατασταση συο Αουσβιτς ξερω γω, και πως θα γινει αυτο, με δωδεκαμετρα και χορευοντας τουιστ δε γινεται, θελει αλλα κολπα. Αν το δεις ετσι λοιπον ερχονται τα πραγματα στη θεση τους, και οχι μονο αυτο: Καταλαβαινεις οτι το μεταλ δεν ειναι τιποτα αλλο απο μια συνεχεια, ενα μικρο κεφαλαιο της μουσικης που, καθως εκφραζει ολα τα ανθρωπινα συναισθηματα, εκφραζει ανα τους αιωνες και τα πιο ακραια απο αυτα, παραθετω ενα απλο παραδειγμα, ειναι γραμμενο πριν τον ηλεκτρισμο αλλα ειναι μεταλ, αν δηλαδη αποφασισουμε να ονομαζουμε μεταλ καθε ακραιων συναισθηματων μουσικη.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Αναγκαία συστατικά: Distortion Noise gate Palm mute Σκληρή πένα Μαύρα t-shirt Μπύρα Μακρύ μαλλί ή ξυρισμένο κεφάλι Μούσι Προαιρετικά: Ταχύτητα παιξιματος Ακριβό εξοπλισμό Superstrat ή οποιαδήποτε κιθάρα με κέρατα να εξέχουν Mοντέρνα τεχνική (απλά παίζεις ότι μπορείς και εν ανάγκη το βαφτίζεις "old school") Κούρδισμα (αστειακι) Οτιδήποτε έχει λίγη παραμόρφωση δεν ειναι metal. ?0 βαθμοί
-
Τα φλόιδ τα δοκίμασα, και αποφασίσαμε να μη χαλάσουμε τις καρδιές μας. Δεν τα ξαναματαβάζω - ξαναματαγοράζω και δεν έρχονται στις δουλειές μου.. ΠΑΝΤΑ metalhead ήμουν.0 βαθμοί
-
Φίλος είσαι ένα Floyd Rose short- αφού το πας για super strat ? Να αναβαθμιστείς και να επιστρέψεις ? ΥΓ: Είσαι και heavy metallας απ' ότι ακούω ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Όχι δυστυχώς, οπότε έπρεπε να κουβαλάω ξεχωριστό eq και τροφοδοτικό ή να αλλάζω τα patches.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ποια Wiki? Έχω τα άπαντα από Soft Machine, ακόμα και bootlegs μ'εσένα μέσα. Το ότι εσύ δεν τα έχεις με προβληματίζει...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Εσένα Dim, εσένα. Εμένα μου πήρε να το σκεφτώ και να το γράψω 7".?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Παγκράτι - Κυψέλη πάει το τρόλεϊ και αναγκαστικά και ο @Nestoras για βόλτα. Πόσο ν' αντέξει την προπαγάνδα πια. Εγω όσες κι αν πήγα, μια Les Paul πήρα απο τον ΣΦ. Όχι και Τελεκάστερ...0 βαθμοί
-
O Dim τούς άφησε και πήρε τη θέση του Allan Holdsworth στους Soft Machine, οπότε λιγο μετά οι A Priori διαλύθηκαν....0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Εγώ παίρνω πετάλια και digital πολυεφφέ από τότε που βγήκαν :) πιτσιρικάς. Είχα το quadraverb, midiverb και δε συμμαζεύεται, διάφορα rack και μισό rack, κατι μικρά yamaha, όλα τα alesis reverb καθώς βγαίνανε, καναδυό lexicon, τότε που ήταν της μόδας είχα κι εγώ τετραπλό rack, κάτι art προενισχυτές, πολλά αναλογικά στυλ sansamp κτλ, διάφορα άλλα που ξεχνάω.. Είχα όμως και ένα Mesa boogie, ένα Marshall, Fender και μερικά πετάλια Boss κτλ, και αυτά μου φαινόταν καλύτερα και πιο απλά στα λαιβ. Μόλις άρχισα να παίζω πολλά λάιβ (γύρω στα 20), σταμάτησα να χρησιμοποιώ ενισχυτές σπίτι και συνήθως μελετούσα unplugged ακόμη και με τις ηλεκτρικές (μια Gibson SG είχα μόνο για δέκα χρόνια). Οπότε ελαττώθηκε το ενδιαφέρον για πολυεφφέ. Πάντα είχα όμως ένα πολυεφφε για ήχους διαστημόπλοιο σε θέατρα κτλ, αλλά ποτέ δεν τα έχω χρησιμοποιήσει σε λαιβ εκτός θεάτρου και χορού, με εξαίρεση ένα line6 M5 που το είχα για modulation σε πεταλιέρα. Εκεί έχω δύο πεταλιέρες μια pedaltrain jr και μια nano, με ένα sansamp για όταν παίζω direct. Αργότερα είχα ένα podxt (έχει βγάλει σεζόν ολόκληρες στα θέατρα με εξωτερικό controller όταν χρειαζόταν), κατι line6, boss gt-1, τώρα έχω ένα hx stomp (είναι στις αγγελίες) και ένα boss gt1000 core (που το προτιμώ από το stomp βασικά για το λούπερ του). Γενικώς επειδή όλη τη ζωή μου έπαιζα με καλούς λαμπάτους (έχω και solid state βέβαια), είναι μέρα με τη νύχτα για μένα λάμπα, solid state και digital. Όπως και είναι χαμένη υπόθεση για μένα ο καλός ηλεκτρικός ήχος σε χαμηλές εντάσεις σπιτιού, δεν έχω ασχοληθεί ποτέ. Ευτυχώς είναι πολύ εύκολο να βγάλεις καλό ήχο στις ηχογραφήσεις στο σπίτι παρόλα αυτά. Έχω παίξει με δανεικά axe FX, Kemper μια φορά αλλά δε με έψησαν, οπότε εκεί μέχρι 5-6 κατοστάρικα τα μικρά που έχω είναι ότι πρέπει. Γενικά κάθε γενιά digital ποιοτικά κάνει άλματα προς τα μπροστά. Τα χρησιμοποιώ σπίτι κυρίως για μαθήματα και ηχογράφηση direct για ευκολία. Καμμία φορά παίζω κιόλας με τα στούντιο μόνιτορ, αλλά σπάνια. Σήμερα πάντως, τα digital interface είναι ο κανόνας στις δουλειές, λόγω ευκολίας, silent stages, in ear, μεταφορές κτλ.. Γενικώς αν είναι να πάρω κάτι ακριβό παίρνω λαμπάτους και κιθάρες που είναι έρωτας, το digital για μένα είναι εργαλείο (που απαξιώνεται κιόλας σε αντίθεση με τα άλλα).. Περιμένω τώρα ένα Marshallάκι studio classic κεφαλάκι! :) Τυπική χρήση πολυεφφέ σε θέατρο παρακάτω, είναι από μία προβολή (αποσπάσματα μόνο) του Nosferatu που είναι βουβή ταινία και αυτοσχεδίαζα live τη μουσική με το pod xt και ένα Boss Rc-300 λούπερ.. :)0 βαθμοί
-
Πρωτη επαφη με digital ηταν το 1996 με το αμερικανικο ART SGX 2000 (στο τσακ γλυτωσα απο τα rockman) το οποιο μπορει να μην ειχε speaker simulation και ηταν για να παιζει με τελικο ενισχυτη ή και κανονικο ενισχυτη στο input με τις καταλληλες ρυθμισεις (το εκανα λαιβ με ενα fender vibrolux κι ολοι ρωταγαν με τι παιζω και εχω τοσο καλο ηχο), αλλα εγραψα και στο στουντιο connect απειρες φορες και ολοι ηταν ευχαριστημενοι. Με αυτο εμαθα να στηνω ηχους απο το μηδεν και να καταλαβω πως λειτουργουν τα effects. Βεβαια εφαγα ενα μηνα 8 ωρες την ημερα για αυτο. Απειρες παραμετρους σε καθε εφφε για να το φερεις ακριβως εκει που θελεις. Μπορεις να το πεις στουντιακου επιπεδου. Το εχω ακομα και το χρησιμοποιω στη λουπα του JCM800 γιατι μετα απο δοκιμες με κανονικα πεταλια πανω σε Carl Martin Combinator II, δεν ειχα το λειτουργικο αποτελεσμα που περιμενα και ο ηχος δεν ηταν και καλυτερος. Μιλαω παντα για modulation και delay effects. Τα booster, drive, wha, fuzz παντα κανονικα πεταλια και στο input του ενισχυτη. Την midi πεταλιερα του (X-15 ultrafoot με 10 preset και 2 expression pedals on the fly) συνεχισα να τη χρησιμοποιω στα λαιβ και με το 2ο μηχανημα που πηρα και ηταν το POD xt το φασολι περιπου το 2002. Το οποιο μου φανηκε παιχνιδακι στις ρυθμισεις, μετα το ART. Kαι εβγαλα και ηχο που ψαχνοντουσταν ολοι (και ψαχνονται ακομα). Εχω κανει απειρα λαιβ και δισκογραφια με αυτο. Μεχρι και Ηρωδειο εχει παει το φασολι. Το εχω ακομα. Το Pod xt το χρησιμοποησα πολλα χρονια, αφου εκανα τη δουλεια μου τελεια. Καπου στο 2015 ειπα να παω στο POD HD500, πιο πολυ για να μη κουβαλαω ξεχωριστα πεταλιερα και φασολι. Αυτο ειχε τελικα καλυτερο ηχο και μου αρεσε που η φιλοσοφια του ηταν σαν αληθινο rig. Oτι πειραζες ανταποκρινοταν σαν το αληθινο. Και εκ πειρας αφου ειχα δουλεψει με τα αληθινα μηχανηματα που προσομοιαζε, μπορω να εχω αποψη. Βεβαια, εγω δεν χρησιμοποιω ολη τη γκαμα που εχει, αλλά συγκεκριμενα πραγματα που τα εχω και στα αληθεια και μου αρεσουν. Για αυτο, ισως υπερβαλλω σε αυτο που ειπα πριν. Το 2021 περασα στο POD HD500x, που ειναι ιδιο, απλα εχει περισσοτερη μνημη και σηκωνει πιο βαρια και περισσοτερα εφφε. Παρολο που ειμαι σουπερ ευχαριστημενος, σκεφτομαι να παρω και ενα Kemper, αν και ξερω οτι δεν θα κερδισω πολλα πραγματα περισσοτερα για τη διαφορα του κοστους που εχουν με το hd500. Ετσι πιο πολυ για να δοκιμασω να "περασω" και τους ενσιχυτες μου μεσα του. ΥΓ1 software δοκιμασα διαφορα αλλα ηταν τραγικα τα αποτελεσματα. Δεν τα "ενιωθα στα χερια μου". Δεν μπορω να το εξηγησω αλλιως. Οτι και να εκανα στο παιξιμο, αυτα εβγαζαν τον ηχο που ηθελαν. Δεν ενιωθαν. ΥΓ2 σκεφτομουν και για Universal Audio OX ή Two Notes Torpedo Captor X 8, αλλα δεν ψηνομαι γιατι ξερω οτι ο ενισχυτης θελει γκαζια για να παρεις αυτο που περιμενεις απο το μεγαφωνο. Αυτο το παραμυθι "η λαμπα κοκκινιζει αλλα η ενταση ειναι μικρη και δεν ενοχλει", ειναι καπως ... παραμυθι. Λες και θα καταλαβεις διαφορά, απο ενα καλο simulator τυπου kemper οταν παιζεις και ακους σε χαμηλη ενταση. .0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00