Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fanisatt

    fanisatt

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      304


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      20926


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      21936


  4. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      11713


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 02/21/21 σε όλα

  1. Αν σας άρεσαν οι Earth, Wind & Fire και τα bass lines του Verdine White που έδιναν το φοβερό groove πάνω σε φαινομενικά straight drum patterns, η Julia απο τον Thomann τα παρουσιάζει εδώ με άψογη ακρίβεια. Φανταστική.
    4 βαθμοί
  2. θυσίασα μια λαμπρη καριέρα στο ακορντεόν για να γίνω....κιθ..α ρίτσαρντς.....
    3 βαθμοί
  3. Πολύ καλό είναι παιδιά, μπράβο. Και με δυο τρεις μετατροπούλες εδώ κι εκεί, γίνεται μαμώ τα χιτάκια. Και μιλάω για τώρα. Ωραίοι, και ο Γιώργος όλο και καλύτερος (αυτό που πρέπει, εκεί που πρέπει, όπως πρέπει). Μπράβο!
    2 βαθμοί
  4. Πολυ ωραιο για το ειδος του. Να σου ξαναπω οτι,για τα μενα παντα ως ακροατη,εχεις τροπο να τραγουδας πραγμα που ειναι μεγαλη υποθεση. Σε οτι και να σε εχω ακουσει,διαφορετικα πραγματα. Θα συμφωνησω για το ρεφρεν,με ξενιζει καπως. Θα προτιμουσα ως ρεφρεν το prechorus oπως ακριβως ειναι. Εσυ ομως ξες καλυτερα. Ωραιο και το σολιδι του Τζορτζη. Μπραβο και παλι Αποστολε.
    2 βαθμοί
  5. But Bitcoin, Bitcoin fixes thi... oh wait
    2 βαθμοί
  6. @John Tzinieris@LK Στάθηκα πολύ τυχερός γιατί πήρα τη μητρική την εποχή που έσκασαν μυτη τα 64bit. Είναι διπύρηνος Intel ο επεξεργαστής 2Χ3 Ghz ΜΕ 6gb cash και η μητρική είναι από τις τελευταίες που διαθέτουν drivers και για XP 32 bit! Τυπικά δηλαδή απευθυνεται στα Vista και μεταγενεστερα αυτων. Εγω όμως μπόρεσα να τρεχω κανονικά τα XP και τα μουσικούλια μου τα οποία βεβαίως πετάνε ... αλλά και linux 64 bit σε άλλους δισκους στο ίδιο κουτί. Αρκετά με τον κο Gates.... Καταλαβαίνω απόλυτα τι εννοείς Χριστόδουλε !!!! Απόλυτα !!! Θα αναγκαστώ όμως κάποια στιγμή λόγω ανεπανόρθωτης βλάβης που νομοτελειακά θα συμβεί, να πάρω κάτι άλλο... John , παρελειψα να σου πω ότι χρησιμοποιώ asio4all στο VB αλλά ... κάπου διάβασα ότι για 24μπιτες EMU κάρτες ήχου τις οποίες βλέπει μια χαρά και το linux , μπορούν να χρησιμοποιηθούν μέσα στο vb οι KX drivers που παρεχουν σχεδον μηδενικο latency στις υπόψη καρτες. Μην το αποκαλεις τύχη , ειναι θέμα επιλογής . Στο χώρο του ανοιχτού λογισμικού έχεις αυτην την ελευθερια. Θελω επίσης να δοκιμάσω το respond του VB σε linux με Real Time Kernel .. όχι όμως στο δικό μου αρχαιο υπολογιστή. Ξερεις παθαινω πλάκα με το VB διότι δεν περίμενα ποτέ να δω το Cubase να τρεχει 25 tracks παράλληλα με plugins φορτωμένα σε ορισμένα εξ αυτων χωρις να γκρινιάζει....με έναν πυρήνα....με λίγη μνήμη...και με το linux να τρεχει παράλληλα κάνοντας άλλη δουλειά !!
    2 βαθμοί
  7. Μήν ασχολείσαι σου λέω :) Παιζε μουσική :)
    2 βαθμοί
  8. Φτιάξε το δικό σου DIY MIDI CONTROLLER! "Crius OctaPOT" Midi Mixer Tautorial
    2 βαθμοί
  9. Solo κιθάρας: Γιώργος Κουρμούλης Ειδικές ευχαριστίες στον gkourmoul1 για το solo στην κιθάρα και την βοήθειά του στην μίξη και το mastering Πειραματισμός σε τελείως διαφορετικό ήχο και ύφος.? Στίχοι: Μίλα Ρε (Verse1) Λες τη ζωή σου δεν αντέχεις ξανά νοιώθεις τα βράδια ότι το σύμπαν γυρνά και το κορμί σου το αφήνεις πίσω, νεράιδες να ζητά. Πας να ξυπνήσεις όμως νοιώθεις οικτρά σε μια πόλη που δεν πας πουθενά και το κορμί σου φυλακίζεις πάλι σε τοίχο να κοιτά. (Pre) Σπάσε τον τοίχο φύγε μακριά... Η φωνή σπάει τα δεσμά. (Chorus) Και θα μάθεις να φωνάζεις Μίλα Ρε πες το δυνατά. Και θα μάθεις να ουρλιάζεις Μίλα Ρε κάψτους τα αυτιά. (Verse2) Θες τη φωνή σου πάλι πίσω απλά μα όταν πρέπει δεν μιλάς πουθενά και τη ζωή σου μες τα χέρια τρίτων αφήνεις να περνά. Ρίξε τις πέτρες που στα χέρια κρατάς τι θα αλλάξει αν τον τοίχο κοιτάς; Τα πάνω κάτω αν δεν θες να φέρεις, δάκρυα μη χαλάς. (Verse3) Παρ' τη ζωή σου μες τα χέρια ξανά μη περιμένεις με τα πόδια ψηλά όπλο οι λέξεις που θα προφέρεις, στοχεύεις στα μυαλά. (Pre) Η φωνή σπάει τα δεσμά... (Chorus) Και θα μάθεις να φωνάζεις Μίλα Ρε πες το δυνατά. Και θα μάθεις να ουρλιάζεις Μίλα Ρε κάψτους τα αυτιά.
    2 βαθμοί
  10. Στίχος - Σύνθεση δικά μου . Φωνητικά - κιθάρες ο Γιώργος Κουρμούλης . (Έγινε μια μικρή τροποποίηση στα φωνητικά) Θα τραγουδώ Μια αρμαθιά του νου σου τα κλειδιά της νύχτας μυστικά κρατούσα μια φορά. Στ' ανοιχτά στα πέλαγα τ' αγνά σε μέρη μακρινά ταξίδευα μ' αυτά. Κι ήταν εικόνες γυμνές , ήταν αλήθειες βουβές. Σαν της ζωής τις χαρές, που είναι λίγες στιγμές. Μαγικές, στιγμές μοναδικές, χρυσές σταλαγματιές, σ' αγιάτρευτες πληγές, της καρδιάς, που κρατάς. Να μ' αγαπάς , θα 'μαι κοντά σου όπου κι αν πας θα ' σαι τ' αγέρι μου το αλμυρό σαν καλοκαίρι χαρωπό σου τραγουδώ ξανά δυνατά για να μ' ακούσεις να ρθεις κοντά, για να μ' ακούσεις να 'ρθεις ξανά, θα τραγουδώ.. Καλή ακρόαση !
    2 βαθμοί
  11. Ένα από τα bitcoin wallets που έχω από παλιά, είναι το Xapo, το οποίο έχει γίνει πια μόνο mobile wallet. Εγώ δεν έχω smartphone, και έτσι δανείζομαι αυτό της μάνας μου για τις συναλλαγές με το Xapo. Κάποια στιγμή λοιπόν (αργά το βράδυ), έκανα κάποια συναλλαγή, και μετά έδωσα το τηλέφωνο στην μάνα μου, που είχε ξαπλώσει, ξεχνώντας ότι θα μου έστελναν στο τηλέφωνο μήνυμα επιβεβαίωσης. Δεν περνάει κανένα μισάωρο, σηκώνεται η μάνα μου κάτασπρη σαν το φάντασμα, και έρχεται στο δωμάτιο με το τηλέφωνο στο χέρι. "Για κοίτα παιδί μου τι είναι αυτό? Μου ήρθε ένα μήνυμα απ' τον Χάρο" μου λέει ..... Έπεσα κάτω από τα γέλια.
    2 βαθμοί
  12. Μάλλον με μπερδεύεις με άλλον Απόστολε. Όπως και να έχει χαίρομαι που τον τελευταίο καιρό ξεφεύγεις από την αρμονική "μανιέρα" του έντεχνου ελληνικού τραγουδιού. EDIT: Όπως έλεγε και ένας μεγάλος σοφός, όλα να τα δοκιμάζεις, πουθενά να μην κολλάς.
    1 βαθμός
  13. Ευχαριστω για τις πληροφοριες Γιαννη. Θα τα κοιταξω αυτα που μου ειπες
    1 βαθμός
  14. καθώς περνάει ο καιρός και καταλαγιάζουν τα πράγματα ορισμένα από τα προβλήματα επιμένουν. Επιμένουν αρκετά για να στη σπάσουν όχι τόσο όσο να μην δουλέψεις. Λοιπόν στη συνέχεια αυτού έχω να αναφέρω ότι ναι μεν το πρόβλημα εντοπίστηκε και βρέθηκε ο ένοχος (CA-2A levelling amplifier), αλλά ως συνήθως θέλω και την πίτα και τον σκύλο οπότε πες ότι δεν μπορώ να κάνω χωρίς το plugin αυτό αλλά από την άλλη θέλω και να το λύσω πιό αποτελεσματικά. Συνεπώς σας βάζω ένα βιντεο με το πρόβλημα, όπου αρχικά παίζει μόνο το τρακ με τα drop outs και μετά βγάζω το plugin. Από άλλα προβλήματα που παραμένουν είναι 1. κάποιες φορές ξεκινάει το cubase και δεν έχω output. Το οποίο έρχεται αν αλλάξω τα buffers της κάρτας πχ αν ήταν στο 256 να πάνε 128 ή αν ήταν 128 να πάνε 256 (γενικά και από την ίδια την RME μου είπαν ότι φορτώνοντας ένα project μπορεί να ξελοκάρει το asio οπότε η διαδικασία που περέγραψα να κάνει ένα reset....) Γενικά είναι ενοχλητικό. Μετά από διάφορα γιατροσόφια μάλλον μπορεί...και να εξαφανίστηκε, όρκο δεν παίρνω. Είναι υπό έλεγχο. 2. Μετά από πολλή ώρα δουλειάς, πχ 2-3 ώρες συνέχεια κόψε ράψε edit στο cubase στα ξαφνικά αρχίζει απίστευτο crackling που λύνεται πάντα με ένα απλό reset του asio driver το δε παρακάτω λύθηκε και το αναφέρω απλώς για να πω ότι μια ύποπτη αιτία αντιμετωπίστηκε: 3. Συνεχή κρασαρίσματα του cubase έως και 3-4 τη μέρα και αργότερα σε start up μύνημα ότι κρασάρισε την τελευταία φορά βγαίνοντας, αποδόθηκαν στους οδηγούς της nvidia όπου αλλάχτηκαν με προγενέστερους και μάλιστα ποιότητας studio και όχι gaming και με ταυτόχρονο ξεφόρτωμα ο,τιδήποτε είχε να κάνει με gaming, 3d κλπ. Συμπεράσματα μέχρι στιγμής, πολλά θέματα με nvidia, που αν τα ήξερα σίγουρα θα πήγαινα σε άλλη μάρκα (τυχαία την διάλεξα) γιατί ήθελα να κάνω και λίγο video editing. Αν ήξερα θα πήγαινα σε onboard γραφικά που το είχα σκεφτεί έτσι ώστε να μην έχω και το θέμα το θορύβου που ενοχλεί γενικώς, ακόμα και η υποψία του. Οπότε θα δούλευα με ό,τι είχε ο προσέσορας και στα σκούρα αργότερα θα πήγαινα σε εξωτερική . Για την ώρα δουλεύω, δε λέω, με απίστευτη άνεση και ταχύτητα σε σχέση με πριν, αλλά υπάρχουν τα σπαστικά που, πού θα πάει θα τα βρώ. Αν δεν τα βρω το επόμενο βήμα θα είναι να δοκιμάσω με μακ. Για την ώρα έχω ανοίξει threads και στην RME και στην Steinberg και διαβάζω αρκετά, αλλά το βάζω και εδώ και για ενημέρωση για τυχόν μελλοντικών αγοραστών ώστε να μην καταλήξουν σε "παθόντες" ή για brainstorming μπας και βγεί κάτι...
    1 βαθμός
  15. Πάντως, το Virtual Box έχει το καλό ότι τρέχει σε ολοκαίνουργο μηχάνημα μέσω προσομοίωσης (και τρέχει και πολύ γρήγορα, βέβαια, μια που οι εφαρμογές συνήθως είναι γραμμένες για άλλες εποχές).. Οι παλιοί υπολογιστές - όσο καλοσυντηρημένοι και να είναι - τελικά θα "βγάλουν" θέματα..
    1 βαθμός
  16. Να ζητησω απο την αρχη συγνωμη για τα μαργαριταρια ή τις λαθος ορολογιες που θα πεταξω γιατι ειμαι αυτοδιδακτος και δεν τα ξερω θεωρητικα. Ξεκινησα λοιπον να πειραματιζομαι στο σπιτι με M/S ηχογραφηση της ακουστικης κιθαρας. (cubase 5) Τοποθετησα τα μικροφωνα συμφωνα με τις υποδειξεις, με το καρδιοειδες για mid mike να κοιταζει την ενωση του μπρατσου με το σκαφος (οπως εκανα μεχρι τωρα) και το figure8 απο πανω του και καθετα. Το μονο που αλλαξα ηταν η μικρη κλιση που εδινα στο μικροφωνο ελαφρα προς την τρυπα, μαλλον προς το τελος της ταστιερας. Τωρα το εβαλα να κοιταζει ευθεια της ενωση. Η τοποθετηση λοιπον και του figure8 απο πανω του, και φυσικα κι αυτο στο υψος της ενωσης. (Για αρχη) ανοιξα δυο καναλια να ηχογραφουν και εκανα mute το figure8, για να ακουω ως συνηθως το mid μικροφωνο, οπως εγραφα μεχρι τωρα. Μετα εκανα τα γνωστα, μεταφορα του side τρακ και σε αλλο καναλι, hard panning και Phase out το ενα απο αυτα. Μια χαρα μεχρι εδω. Παρατηρησα ομως οτι ενω οταν ακουω τα δυο παναρισμενα side καναλια και ειναι ισορροπημενο το balance, οταν ανεβαζω στη μιξη και το mid (που φυσικα το εχω center), τοτε η μιξη γερνει αριστερα. Εψαξα λιγο και καποιος ελεγε σε ενα βιντεο, οτι αυτο γινεται γιατι η μερια που ηχογραφει το figure8 μικ που βρισκεται απο τη μερια του σκαφους της κιθαρας, ειναι φυσικο να εχει περισσοτερη ενταση. (Και γιατι δεν γερνει και πριν μπει το Mid στην μιξη)? Ηχογραφησε τελικα μεταφεροντας τα μικροφωνα να κοιταζουν την τρυπα της κιθαρας (στη μεση δλδ της πηγης) με αποτελεσμα να μη γερνει η μιξη (δεν το εχω δοκιμασει ακομα). Οι ερωτησεις λοιπον επι της τοποθετησης: 1. (αν ειναι σωστος ο ισχυρισμος του) Θα ηταν σωστο να μεταφερθουν και τα δυο μικροφωνα στη τρυπα? 2. Θα μπορουσα να μεταφερω μονο το figure8, ή πρεπει να ειναι υποχρεωτικα πανω (ή κατω) απο το mid? Το αλλο που παρατηρησα ειναι οτι επειδη χρησιμοποιω κοινο reverb σε FX channel για να ειναι ελαφρυ το συστημα, και οταν εβαλα reverb στα καναλια που ειναι τα mid, γινοταν ακυρωση στο reverb. Eβαλα ξεχωριστο reverb και το παναρα κι αυτο αναλογα το καναλι και καθαρισε, αλλα βαραινει το συστημα αν το κανω συνεχεια. Η 3η ερωτηση: 3. Υπαρχει τροπος να γκρουπαριστουν τα δυο side καναλια σε ενα στερεο καναλι για να βαλω κοινα effects? Προσπαθησα βαζοντας τα σε group channel (μεσω των sends του καθε καναλιου) αλλα ακυρωνονται, σαν να μη λειτουγει η αλλαγη φασης οταν περνανε στο group channel. 4η ερωτηση Κατα την ηχογραφηση ειναι σωστο να κανω monitoring στερεο και ηχογραφηση σε τρια καναλια? το Mid σε ενα και το figure8 σε δυο καναλια, παναρισμενα, εκτος φασης κλπ Το δοκιμασα και πετυχε, ομως δεν θυμαμαι αν εγραφα και στα τρια ή εγραφα στα δυο και ακουγα τα τρια. Συγνωμη κι ολας αν ειπα καμια μκια, αλλα εκανα κεφαλι χτες με τις δοκιμες και δεν τα θυμαμαι ολα. Οποιος εχει ορεξη μου γραφει ή μου δινει κανενα χρησιμο λινκ. .
    1 βαθμός
  17. εχω φτιαξει και ενα μικρό πολυ συντομο βίντεο για το πως δουλέυει η συγκεκριμενη τεχνική
    1 βαθμός
  18. ναι είναι πολύ φυσικό να γέρνει και εξαρτάται φυσικά από την τοποθέτηση των μικροφώνων σε σχέση με την πηγή. Για να γίνει πιο έυκολα αντιληπτό αρκεί να καταννοήσουμε πως δουλέυει η τεχνική mid/side και πρώτα απ'όλα ποιος είναι ακριβώς ο ρόλος και η λογική πίσω από ένα μικρόφωνο figure 8. ας αρχίσουμε από το τελευταίο... ένα μικρόφωνο fig 8 λοιπόν κάθώς δεχεται τα ηχητικά κύματα με την μορφή πίεσης του αέρα και από τις δύο ανοιχτές του πλευρές είναι πολύ λογικό στην έξοδο του να εμφανίζει ένα (εντός πολλών εισαγωγικών) άθροισμα του τι συμβαίνει κάθε στιγμή σε αυτές τις δύο πλευρές του μικροφώνου. Με απλά λόγια και στην περίπτωση ενός ribbon mic για παράδειγμα, κάθε φορά που το μεταλικό έλασμα δέχεται πίεση από την εμπρόσθια πλευρά του μικροφώνου με αποτέλεσμα να τίθεται σε κίνηση και να εμφανίζει μία θετική τάση στην έξοδο, αν το ίδιο σήμα το εξετάσουμε από την αντίστροφη πλευρά θα εμφανίσει αντίστοιχα εκεινη την στιγμη μία αρνητική τιμή τάσης. Στην τεχνική mid/side λοιπόν αξιοποιούμε αυτό το γεγονός μέσω μίας διαδικασίας που ονομάζεται "sum and difference" και καταλύτης της οποίας είναι το μεσαίο στοιχείο, δλδ το καρδιοειδές μικρόφωνο. Καθώς λοιπόν διπλασιάζουμε το σide ellement και αναστρέφουμε την πολικότητα, στην ουσία ακούμε ακόμα δύο φορές το ίδιο ακριβώς πράγμα απλά με ανεστραμένη πολικότητα. Για να μπροέσουμε να αποκωδικοποιήσουμε την διαφορετική πληροφορία του κάθε ενός από τα άκρα χρειαζόμαστε το κεντρικό μικρόφωνο, το οποίο θα ενισχύσει (sum) όσα στοιχεία είναι συμφασικά στο αθροισμα που προκύπτει (το κεντρικό μικρόφωνο παίζει ισόποσα και στα δύο κανάλια) και θα ακυρώσει (difference) όσα έχουν αντίστροφη πολικότητα. Και έτσι προκύπτει μία νέα ξεκάθαρη στερεοφωνική εικόνα καθώς πλέον τα δύο ακριανά στοιχεία μας έχουν διαφορετικό περιεχόμενο. Τι έχει συμβεί λοιπόν στην περίπτωση της κιθάρας? Πολύ απλά το συμφασικό περιεχόμενο του αθροίσματος fig8 πλευρά 1 + καρδιά υπερισχύει του αντίστοιχου fig8 πλευρά 2 + καρδιά λόγω εγγύτητας του εμπρόσθιου μέρους του fig8 (δλδ της πλευράς 1 ) στην ηχητική πηγή....με ακόμη πιο απλά λόγια το αποτέλεσμα δεν γέρνει, αλλά αντίθετα αποτυπωνει με ακρίβεια την πραγματική στερεοφωνική εικόνα, όπως δλδ θα την αντιλαμβανόταν και ένα ζευγάρι αυτιά στην αντίστοιχη θέση (η περίπου καθώς τα αυτιά έχουν μία κάπως διαφορετική προσέεγιση της αντίληψης της στερεοφωνίας...αλλά άλλο θέμα αυτό) . Και κάπου εδώ προκύπτει και ένα αρκετά σημαντικό θέμα σε σχέση με τις στερεοφωνικές τεχνικές...και αυτό είναι φυσικά η σχέση τοποθέτησης απόστασης κλπ με το θεωρητικό, υπατκτόαλλα και ζητούμενο ως κεντρο. Το κέντρο λοιπόν ή έστω το ghost image που θέλουμε να δημιουργήσουμε θα προκύψει από τις δύο απλές συνισταμένες σε οποιαδήποτε τεχνική, την διαφορά στην ένταση κι την διαφορά στον χρόνο. Και ενώ θεωρητικά στις coincident τεχνικές δεν υφίσταται διαφορά στον χρόνο, εντούτοις στην mid/side η δημιουργία της στερεοφωνικής εικόνας βασιζέται εξολοκλήρου σε αυτήν ακριβώς την ιδιαιτερότητα των μικροφώνων fig8 δλδ την ταυτόχρονη "καταγραφή" της ίδιας ηχητικής πληροφορίας σε γωνία 180 μοιρών, δλδ ουσιαστικά από διαφορετική θέση στον χώρο και συνεπώς στον χρόνο.
    1 βαθμός
  19. Δεν ξερω, αλλα οκ, μνημες τις κρατας αυτες που έχεις ήδη) Εχω 3 κουτια με pentium 4 αυτη τη στιγμη (πέρα από το κανονικο ) 2 τα βρηκα στην ανακύκλωση και ένα στο πεζοδρόμιο. και τα τρια φουλ....με τους σκληρούς τις μνημες τους....ολα.....(αρα πληρωσα ΜΗΔΕΝ) Αλλα ακομα και στις αγγελίες να ψαξεις, πανω απο 40 ευρω δεν θα βρεις συστημα με Pentium 4.
    1 βαθμός
  20. Τότε μην ασχολείσαι.
    1 βαθμός
  21. Είναι η εποχή που τους pentium 4 , δηλαδή επεξεργαστες ταμαμ για xp (από SP1 -SP3), είτε τους πετάνε , είτε τους χαρίζουν ,είτε τους πουλανε με 20 ευρω. Βρες έναν ή δυο ή τρεις , και κρατα τους backup, και μην αλλάξεις ΠΟΤΕ το xp audio pc σου........ουτε virtualbox ούτε τίποτα.
    1 βαθμός
  22. Επειδή έχω αρκετά πετάλια και έχω πάρει καλά καλώδια τροφοδοτικά, πολύμπριζα, έχω να σου πω ότι κάποιους θορύβους δε θα τους αποφύγεις. Εμένα μου σπαγαν τα νεύρα αλλά κάνω ψυχοθεραπεια για να το αποδεχθώ:::))) Εν τέλει οπως λένε και οι παραπάνω κάποια είναι φυσιολογικά και δεν ακούγονται όταν παιζεις. Απλά αν σου μπει το ζιζάνιο προσέχεις πράγματα με τα οποία δεν ασχολούσουν. Επίσης ανά χώρο ίσως ακούς διαφορες. Φυσιολογικό ε είναι ο θορυβος από το sustain του κομπρεσορα, από το eq σε ορισμένες ρυθμίσεις, από το mix σε κάποια reverb, οι ανεβασμένες τιμές σε κάποια αναλογικά delay. Και φυσικά από το distortion. Επίσης από εμπειρία εγώ είχα tp link για το ίντερνετ στο δωμάτιο που έκανε παρεμβολές, παρ όλο που ταν σε άλλη πρίζα. . Το ίδιο και στο υπόγειο που κάναμε προβες. Βγήκε..... Πάντως στο χώρο που χουμε για πρόβες πέρα από το tp link ενώ ακουγόταν πιο πολύ μας ενοχλούσε λιγότερο. Όταν είσαι μόνος σου στο δωμάτιο γίνεσαι πιο ψυρας. Κατά τ άλλα πόσα μπορείς να κάνεις για την ποιότητα του ρεύματος δεν ξέρω. Επίσης δεν είχα ποτέ noise gate, περί αυτού δεν ξέρω. Σόρυ για το κατεβατό αλλά ένοιωσα ότι συμπασχω:::))))
    1 βαθμός
  23. Απο την εποχή που έπαιζα ελληνικό ροκ σίγουρα έχω πολλά αγαπημένα.... ξύλινα σπαθιά, τρύπες,σιδηρόπουλος, παπακων/νου, πορτοκάλογλου, τσαλιγοπούλου, πυξ-λαξ.... πραγματικά πλούσια η ελληνική δισκογραφία... αν έπρεπε να διαλέξω 3 θα έβαζα αυτά εδώ... μου εχουν μεινει.... 1. 2. 3.
    1 βαθμός
  24. Είναι και λίγο θέμα τύχης δηλαδή.. Πάντως για τα updates του VirtualBox συμφωνώ.. Έχω πολύ χαμηλή έκδοση (τη χαμηλότερη που δουλεύει) VirtualBox και είμαι μια χαρά.. Αποφεύγω το update δηλαδή.. Όντως και η δικιά μου η onboard στο VB δουλεύει κανονικά.. Όμως έχω κι εγώ μια ESI Juli@ (βγήκε λίγο πιο μετά από τη δικιά σου!) στο σύστημα που το VB δεν τη βλέπει γιατί είναι PCI. Βέβαια - στην περίπτωσή μου - μικρό το κακό. Απλά το GigaStudio δεν μπορώ να τρέξω.. Ένα από τα πιο βιτσιόζικα προγράμματα που έχουν βγει ποτέ για Windows.. :-) Δε νομίζω να έτρεχε έτσι κι αλλιώς.. Εσύ για το Wine τα λες πολύ καλά πάντως.. (γενικά κι εγώ το θεωρώ καλή περίπτωση όποτε το έχω χρησιμοποιήσει..)
    1 βαθμός
  25. Οσες φορες εμπλεξα με noise gates δεν εκανα ποτε δουλεια. Τις περισσοτερες φορες εκοβαν καπως το θορυβο αλλα μου χαλαγαν κ τον ηχο. Ο σωστος τροπος ειναι να ελαττωσεις τον θορυβο που εξαρχης εχει το rig σου. Ρυθμισεις, ποιοτικα καλωδια, ηλεκτρολογικη εγκατασταση του σπιτιου σου κλπ.
    1 βαθμός
  26. @John Tzinieris Τρέχω το VB σε host linux 64 bit. Τα 32μπιτα XP είναι το guest λειτουργικό. Η κάρτα ήχου που δουλεύω στα XP είναι η ESI Waveterminal , (όταν την αγόρασα την εποχή των παχέων αγελάδων δεν ήξερα από Linux...), η οποία ESI δυστυχώς δεν έδωσε drivers για Linux. Η αλήθεια είναι ότι μια τέτοια κάρτα είναι σαφώς πολύ χρήσιμη σε κάποιον που γράφει audio από μικρόφωνα ή έστω από το Line In της κάρτας. Διαθέτει drivers απ' ότι βλέπω και για τα μοντέρνα windows. Δεν γράφω όμως τίποτε από μικρόφωνα τώρα πλέον οπότε ... δουλεύω σε επίπεδο midi και μετά μπαίνω στη διαδικασία μετατροπής του midi σε κανονικό ήχο στο Cubase, οπότε η ποιότητα του project εξαρτάται αποκλειστικά από την ποιότητα των samples και την ποιότητα των vst intruments-plugins που έχω. Αυτό το δοκίμασα προσωπικά , το λέω και το υπογράφω. Είτε κάνω τη μίξη στα γνήσια XP όπου δουλεύω με την καλή κάρτα, είτε την κάνω στο VB το οποίο βλέπει μόνον την onboard κάρτα , το αποτέλεσμα της μίξης είναι ίδιο. Τα κύρια προβλήματα είναι δύο. Πρώτον το latency και δεύτερον ότι στο VB είναι δυνατή μόνον η χρήση USB midi. (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ....) Παρέλειψα να σου πω ότι όλα τα midi προγράμματα που χρησιμοποιώ τρέχουν μια χαρά στο linux μέσα από το wine. Θα σου πω τώρα τι έζησα πέρσι. Κατεβάζω και εγκαθιστώ ένα Αμερικάνικης προέλευσης Linux , δουλεύω με το VB το Cubase και παρατηρώ ότι το Latency ήταν σχεδόν ελάχιστο. Μπορούσα να δουλέψω κανονικά δηλαδή !! Και σε τι σύστημα μιλάμε ... στον φτωχό μου διπύρηνο υπολογιστή όπου, είχα διαθέσει έναν πυρήνα των 3 Ghz στο VB...και 2 GB μνήμης όλα κι όλα. Έρχεται ένα update μετά από 3 μήνες για το VB και το latency έγινε δυστυχώς ακατάλληλο για δουλειά .... Δια του λόγου το αληθές περί updates... Θεού θέλοντος λοιπόν , όταν χαλάσει τούτος εδώ ο υπολογιστής και θα πρέπει να ξηλωθώ κατ' ανάγκην για την αγορά κάποιου άλλου , εκτιμώ ότι, σε ένα μοντέρνο σύστημα με πολυπύρηνο επεξεργαστή νέας γενιάς και με τεράστια μνήμη βεβαίως-βεβαίως, κάλλιστα θα μπορώ να αναθέσω 2 πυρήνες και 4 GB στα XP (τα οποία θα είναι guest στο VB) , αν μη τι άλλο θα πρέπει να μπορώ να δουλέψω κανονικά αρκεί να φτιάξω ένα κλειστό σύστημα , σκέτο-νέτο μουσικό με ένα linux host που θα το ψάξω αρκετά ποιο θα είναι .... και όταν μου κάτσει το κατάλληλο , κλείνει το διαδίκτυο εκεί, τέλος τα updates ....και καλή δουλειά ! Αυτά John.... Καλή Κυριακή !
    1 βαθμός
  27. Μια χαρά το virtual box. Το έχω και τρέχω παλιές εφαρμογές για Windows 2000 μέσα από Windows 7. Όχι μουσικές εφαρμογές όμως.. Με την κάρτα ήχου (για μουσικούς) πώς έβγαλες άκρη στο VirtualBox; Δεν τις υποστηρίζει καθόλου όσον αφορά χρήση σε εφαρμογές όπως DAW κλπ. (σόρρυ για off-topic - αν χρειαστεί ανοίγουμε νέα συζήτηση..)
    1 βαθμός
  28. σε ευχαριστώ για τον χρόνο που αφιερώνεις. Εχοντας ασχοληθεί με υπολογιστές από το 1980 και μετά (τα χρόνια του πανεπιστημίου δεν μετράνε) έχω περάσει πολλές φορές τέτοιες καταστάσεις αλλά πρέπει δυστυχώς να επικαιροποιούμε τις γνώσεις μας και να είμαστε πιό ευέλικτοι. Ο καινούργιος υπολογιστής ξεκίνησε για να γίνει dedicated για μουσική αλλά ακόμα δεν πρόλαβε να στρωσει ώστε να κοπεί ο ομφάλιος λώρος με το περιβάλλον του. Όταν με το καλό γίνει θα απομονωθεί. Το θέμα είναι ΑΝ θα τα καταφέρει. Απαντώ α. Δύσκολο διότι πλέον ξέρεις ότι στα 10 τους λές δεν θέλω αναβαθμίσεις και αυτά ...κάνουν β. Κοντεύω, πάνω σ αυτό δουλεύω. Θα κοπούν όλα όταν όμως φορτωθούν και δουλέψουν 100% αυτά που θέλω και δούλευαν, όχι 95ή 98% γ. Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω, διότι όταν δω κάτι που μου γιαλίζει μπορεί να το θελήσω δ. σωστά ε. εννοείται ότι δεν υπάρχουν Καλημέρα και καλή Κυριακή επίσης. υγ. τον τίτλο τον κέρδισα επάξια μέσα στο νοιζ και μετά από πολλή σκέψη θεώρησα ότι αντικατοπτρίζει σωστά την κατάσταση και πολύ καλύτερα από το "υπομονετικός" που είχα πιό παλιά. Αλλωστε πλέον είναι καιρός που εχω χάσει την υπομονή μου. Απλά πηγαίνεις στο προφίλ σου και το αλλάζεις.
    1 βαθμός
  29. Είμαι ίσως ο τελευταίος που μπορεί να βοηθήσει επειδή χρησιμοποιώ ακόμη τα windows xp 32 bit με κάποιες μουσικές εφαρμογές της εποχής εκείνης. Τα έχω σε έναν εξτρα σκληρό δίσκο ενώ τα λειτουργικά μου καθημερινής χρήσης είναι σε άλλους δίσκους και είναι Linux 64 bit. Κι επειδή είναι αδύνατον να βρω τα χρήματα να κάνω τη μετάβαση αύριο-μεθαύριο που θα χαλάσει ο υπολογιστής αυτός , έχω ήδη μελετήσει τη διαδικασία λειτουργίας των XP με τα μουσικά μου applications μέσα από το virtualbox της oracle. Εκεί θα μείνω... Επειδή όμως τα είχα κι εγώ σχεδόν όλα αυτά τα προβλήματα που αναφέρεις τω καιρώ εκείνω (περίπου αυτά που λες και κατά περιόδους...) , κι επειδή τα προβλήματα αυτά εδώ και πολλά χρόνια δεν τα αντιμετώπισα ποτέ ξανά έχοντας επιτέλους ένα απόλυτα σταθερό και παραγωγικό σύστημα, θα σου αναφέρω τους λόγους που θεωρώ βασικότερους. Το σύστημα που χρησιμοποιώ : α. φοράει επάνω του ένα λειτουργικό που ΔΕΝ πήρε ποτέ ξανά updates (service pack 2 και τέλος) . β. έχω φτιάξει ένα προφίλ εισόδου όταν μπουτάρουν τα windows όπου καταργώ όλες τις συσκευές και τις υπηρεσίες που δεν αφορούν στη μουσική παραγωγή - ακόμη και το διαδίκτυο είναι απολύτως κλειστό !!! Κλείνω ακόμη και την onboard κάρτα ήχου ως συσκευή αφού για την παραγωγή χρησιμοποιώ μια άλλη καλύτερη. Και θα σου πω σ' αυτό το σημείο ότι, όσο άφηνα και την onboard να λειτουργεί δηλαδή απλά να ενεργοποιείται ως συσκευή , είχα μικροπροβλήματα με την άλλη κάρτα ήχου παρόμοια με τα δικά σου. γ. τα μουσικά applications που χρησιμοποιώ δεν παίρνουν ποτέ updates. Τo update .... δεν είναι πάντα για καλό ! αχαχχαχα δ. είναι αδύνατον να επηρεαστεί αρνητικά από καταστροφικούς ιούς πάσης φύσεως αφού δεν υπάρχει διαδίκτυο. ε. δεν επηρεάζεται από παιγνίδια και άλλες εφαρμογές ΜΗ μουσικές διότι , πολύ απλά δεν υπάρχουν στο δίσκο τέτοια πράγματα. Υπάρχουν μόνον οι δοκιμασμένες εφαρμογές μουσικής. Καλή Κυριακή ! ΥΓ. Παρακαλώ πες μου αν θέλεις πως το έβαλες εκείνο το "άσχετος" κάτω από το dimsonic γιατί σε μένα γράφει από μόνο του "Musician" (θα ήθελα να έχω τις γνώσεις ενός μουσικού αλλά δεν τις έχω...) και πρέπει να το αλλάξω αυτό !!
    1 βαθμός
  30. Καλημερα! Panorios ευχαριστω για το ενδιαφερον. Τελικα απλα αλλαξα usb port και ολα δουλευουν οκ.
    1 βαθμός
  31. Ευχαριστώ για το feedback! Λόγο COVID ήταν λίγο δύσκολο. Κιθάρες έχει κάποια στιγμή όταν χαλαρώσουν όλα με το καλό θα κανονίσω και ένα live recording. :)
    1 βαθμός
  32. Για πες μας τώρα που σε πήγε βόλτα η κοράκλα σου σήμερα.... Σε τι μαγαζά σε περπάτησε...
    1 βαθμός
  33. Κανονικα ομως. Ειναι,πιθανοτατα,ο αγαπημενος μου ροκ κιθαριστας. Λυκειοπαιδο θυμαμαι,πριν παω σχολειο ακουγα κανα δυο δισκους του και μετα εφευγα. Δεν τον αντιμετωπισα ποτε σαν μπλουζ,για του λογου μου παντα ηταν αυτο που επαιζε στο Victims,το Dirty fingers κλπ. Και τα μπλουζ του,ειναι ροκ,παιγμενα με τον δικο του τροπο. Μια μικρη ιστοριουλα(ξερει ο Φασιονας). Ειχα μια Στρατ πανω απο 15 χρονια και γενικως οπως και τωρα δεν ασχολουμουν με οργανα. Δε με ενδιεφερε ποτε το θεμα. Δεν κοιταζα,δεν εψαχνα,μονο κανα χρωματακι αν μου αρεσε και τετοια. Πως κανουν οι γυναικες με τα φουστανια,"αχ τι ωραιο που ειναι",καπως ετσι. Τοσο αδαης και ασχετος. Μια μερα μου στελνει ο Φασιον μια φωτο με μια κιθαρα τυπου 335 που πουλιοταν στο Ebay και του λεω χωρις ιδιαιτερο λογο και αιτια"χτυπα τη". Μου λεει "σιγουρα,γιατι?" Δεν ηξερα γιατι και πως,δεν υπηρχε καποιος λογος μετα τοσα χρονια να παρω κιθαρα και χωρις εκεινη την περιοδο να παιζω,σχεδον καθολου. Μπινταρει κανοντας καποιο λαθος και λογω αυτου την παιρνουμε την κιθαρα. Το ιδιο βραδυ,σε αθλητικο μαλιστα σταθμο,ακουω οτι πεθανε ο Μουρ. Μου ηρθε καπως ολο αυτο. Θα πεις "τι μας τα λες ρε φιλε ολα αυτα,τι μας νοιαζει?" Καθε φορα που ακουω κατι καινουριο,δικο του,με πιανει αυτη η ιδια συγκινηση ρε γμτο. Το γηρας πιθανα......
    1 βαθμός
  34. Μου άρεσε πολύ ο ήχος σου και στα προηγούμενα που ανέβασες. Κι αυτό πολύ καλό, ωραία παραγωγή επίσης. Δεν κάνεις καμία έκδοση με έγχορδο μπάσο, κιθάρες, κλπ; ?
    1 βαθμός
  35. Επειδή εγώ σίγουρα δεν είμαι φωστήρας, θα απαντήσω σε όσα νομίζω ότι γνωρίζω. Ερώτηση 2. Πρέπει να είναι τα δύο μικρόφωνα όσο το δυνατόν στο ίδιο σημείο. Η στέρεο εικόνα θα προκύψει από τη διαφορά σε ένταση και όχι στη φάση. 3. Τα sends στο cubase μπορεί να φεύγουν κεντραρισμένα, γι' αυτό να ακυρώνονται. Οπότε, από το Channel Settings, στην καρτέλα Sends Panning, ρύθμιση αναλόγως. 4. Αν είναι σωστά στημένα, δεν πιστεύω να έχει διαφορά. Το side μικρόφωνο θα γράφεται ταυτόχρονα σε δύο track, το mid σε ένα. Αν θέλουμε να ακούσουμε πώς ακούγεται η m/s εγγραφή, θα πρέπει να είναι ενεργοποιημένο το μόνιτορ και στα τρία κανάλια. Υπάρχει το MSED που είναι ένα δωρεάν plug-in που μπορεί να κάνει αποκωδικοποίηση από στέρεο σε m/s. Προσωπικά, δεν έχω δοκιμάσει να γράψω m/s στο χώρο μου, αλλά θα ήθελα να το δοκιμάσω με αυτό το plug-in, καταχρηστικά. (Δηλαδή να φτιάξω στέρεο κανάλι στο cubase, να αναθέσω ως L το mid μικρόφωνο, R το side, και την αποκωδικοποίηση να την κάνει αμέσως το MSED σε mid/side, ώστε εγώ να έχω μόνο ένα τρακ.
    1 βαθμός
  36. Παπαζογλου-Φυσηξε ο Βαρδάρης Παυλος - ηρωίνη Παπακωνσταντινου-δεν υπαρχω
    1 βαθμός
  37. Το κομμάτι βγήκε στις 14 Φεβρουαρίου 2021 με επιρροές σύγχρονης ποπ μουσικής και κάποια στοιχεία του '80. Στίχοι και μουσική από Billy Crabbe. Μουσική παραγωγή, Μίξη και Μαστερινγκ από Billy Crabbe.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου