Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. HellFire

    HellFire

    Μέλος


    • Βαθμοί

      11

    • Αναρτήσεις

      1487


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      21936


  3. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      15292


  4. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      11715


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 09/25/20 σε όλα

  1. Δεν είναι για μένα ,μια πρώην μου.. παντρεύεται!
    3 βαθμοί
  2. Παρά τα swing και rock n roll κοινά οικογενειακά ακούσματα ο 2,5 χρονων πιτσιρικάς μου τα σπάει με αυτόν.ολοκληρο.για πείτε κ σεις.
    2 βαθμοί
  3. Ναι, ναι, θα δυσκολευτούμε πολύ η αλήθεια είναι, αλλά έστω θα έχουν παρέα το ένα το άλλο, οπότε θα είναι ελαφρώς πιο εύκολα τα πράγματα. Έχοντας οργανώσει όσο καλύτερα μπορώ τα πάντα, πιο πολύ αγχώνομαι για τις γάτες παρά για όλα τα υπόλοιπα. +10-15% ενοίκιο λόγω γατιών, -90% των επιλογών λόγω γατιών, γενικά έκαναν το όλο εγχείρημα πολύ πιο δύσκολο, αλλά είμαστε πολύ δεμένοι, θα περάσει κι αυτό!
    2 βαθμοί
  4. Με το που το ειδα το απογευμα σκεφτηκα ακριβως αυτο Γιωργη. Κανονικα ομως ειναι ιδιος. Ο σαξοφωνιας ειναι πολυ δυνατος. Ο πληκτρας δεν ακολουθει ως πρεπει.
    2 βαθμοί
  5. Αν κρίνω από την ορχήστρα που διάλεξες πάντως, μάλλον θα παντρεύεται με μουσικό έτσι?
    2 βαθμοί
  6. Πρέπει να είναι παλιό βίντεο. Βλέπω τον Τερζή καμια 35αριά χρόνια νεότερο.
    2 βαθμοί
  7. Για αποκλειστικά ableton θα έπαιρνα novation launchkey ή impulse κατα προτίμηση 49, αλλά για να πειραματιστεις και να κάνεις ηλεκτρονική μουσική και το 25αρι φτάνει. Στην ηλεκτρονική μουσική συνηθέστερα δεν χρειάζεται εύρος σε οκτάβες γιατί ούτε πολύφωνες πιανιστικές συγχορδίες θα ΓΡΑΨΕΙΣ ούτε μεγάλο εύρος σε οκτάβες σόλο και αρπισμούς επίσης θα ΓΡΑΨΕΙΣ. Αν έπαιζες δεξί-αριστερό χέρι για μπάσο-μελωδία, μπάσο-συγχορδια/πλάτη ταυτόχρονα που και πάλι είναι συνηθισμένο στο να παίξεις πιο πολύ και όχι τόσο στο να γράψεις θα σου έλεγα να πάρεις 49 έως 61 αυστηρά. Με novation έχεις και το automap (τσέκαρε τι είναι για να καταλάβεις να μην εξηγώ τώρα και γράφω σεντόνια λολ) το οποίο είναι πολύ χρήσιμο. Εγώ χωρίς αυτό δεν ζω. Με έχει βολέψει αφάνταστα χρόνια τώρα στο mapping του daw και των vst. Είναι κ#βλα με το συμπάθειο. Αυτά από εμένα.
    2 βαθμοί
  8. Άστα αυτά ,αφού τις άλλες μας είπε ότι το είχες πάρει από Γλυφάδα!
    2 βαθμοί
  9. Tο βασικό στοιχείο υποβάθμισης της ποιότητας ζωής δεν είναι τα μηχανάκια . Τα μηχανάκια, οι μηχανές,......τα αυτοκίνητα είναι έργα τέχνης. Υποβαθμίζουν την ποιότητα της ζωής, οι χρήστες αυτών. Φαντάσου να μένεις στην εξοχή, χωρίς γείτονες ......και να έχεις στο γκαράζ σου 1 μηχανάκι, 2 μηχανές....και 3 αυτοκίνητα, Μια χαρα ποιότητα ζωής θα έχεις ?
    2 βαθμοί
  10. Η γνωστή σε όλους,μπινελικοκιθαρα! ?
    2 βαθμοί
  11. Ελάτε κύριοι. Και με σπικάζ. Εδώ τα λέμε όλα. Όσοι ενδιαφέρεστε, enjoy. @yameth @dimsonic και λοιποί εκλεκτοί καλοί φίλοι του noiz......................... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΝ! χαχαχαχαχαχαχαχα
    2 βαθμοί
  12. Τον συμπαθέστατο αυτό "άγνωστο" κιθαρίστα τον "ανακάλυψα" πριν ένα δυο χρόνια κοιτάζοντας ένα βίντεο του Norman's Rare guitars. Πίσω στα 70ς δεν είχα δώσει σημασία που έπαιζε σε ένα αγαπημένο μου το Lowdown του Bozz. Ξαφνικά ανακάλυψα μια θάλασσα τραγουδια όπου άφησε τη σφραγίδα του ανεξίτηλα. Πρόσφατα γράφτηκα στο κανάλι του όπου έχει ενδιαφέροντα πράγματα. Το συγκεκριμένο δεν χορταίνω να βλέπω, και ιδίως τα τεράστια δάχτυλά του, την τεχνική του, και στα δυό χέρια, τα πολύ μεγάλα ανοίγματα (προσπάθησα να πιάσω κανα δυο ακόρντα του μάταια), και το χαλαρό παίξιμο αν και ο ίδιος βγάζει προς τα έξω μια σχετική αγωνία που δεν ξέρω γιατί.
    2 βαθμοί
  13. ΟΚ ο τίτλος ειναι παραφραση του : "All men are created equal" is part of the U.S. Declaration of Independence, which Thomas Jefferson penned in 1776 during the beginning of the American Revolution. The phrase was present in Jefferson's original draft of the declaration. Source WIKIPEDIA Μιας και δεν έχω φτιάξει καμια telecaster?, είπα να φτιάξω (άλλη) μια για εναν πολύ καλό φιλο και εξαίρετο χαρακτήρα! H tely θα ειναι thinline και τα specs απο ξυλα ειναι: 1.Mahogany body 2.6mm maple top 3.Roasted figure maple neck with double action truss rod . 4.Nitro Varnish.
    1 βαθμός
  14. ΕΓΩ, ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ σας cos_dr, μετά από πολύχρονη απουσία (κανά δυο τρεις βδομάδες χαχαχαχαχαχαχα), παρουσιάζω: Κάθισα εχθές στο command center των πλήκτρων μου και άρχισα να παίζω κάτι θέματα και λέω, δεν γράφω τίποτα? Ξεκίνησα με κάποια σκόρπια θεματάκια στο triton, μετά τα πέρασα στο V-Synth για περαιτέρω επεξεργασία, πρόσθεσα και μερικά πράγματα και έτσι ΕΣΚΑΣΕ ΚΟΜΜΑΤΙ!!!!!! Αφιερωμένο ιδιαίτερα στους συναγωνιστές που κάνουν διακοπές στην πόλη, είτε επειδή το επιθυμούν έτσι, είτε λόγω ανωτέρας βίας ? Χαλαρώστε και απολαύστε. Απολαύστε με!!!!!!!!!! χαχαχαχαχαχχαχαχαχαχα Οποιεσδήποτε παρατηρήσεις/σχόλια ευπρόσδεκτα!!!!!! Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού φίλοι μου!!!!!!!!! Y.Γ. Κάποιος να μου δωρήσει 1100 ευρώ γιατί θέλω να πάρω το YAMAHA MODX6, το χρειάζομαι. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα EDIT 1 Λίγες διορθώσεις στο 2ο μέρος για να ακούγεται καθαρότερα EDIT 2 Μετά από παραίνεση των εκλεκτών ακροατών και φίλων συναγωνιστών μουσικών, έκανα μια αλλαγή στο ρυθμό. Δεν πείραξα κάτι άλλο προς το παρόν, για να το δω λίγο και βλέπουμε. Βλέπουμε χαχαχαχαχαχα EDIT 3 Μια προσθήκη/παραλλαγή του ρυθμού στη γέφυρα, για καλύτερη μετάβαση και σύνδεση με το τελείωμα. EDIT 4 Και επειδή ακόμα δεν μου έδενε η αλλαγή στη γέφυρα, ήταν κάπως περίεργη, άλλαξα στο σημείο εκείνο το μοτίβο της κιθάρας και νομίζω έδεσε καλύτερα. EDIT 5 Λίγη ενίσχυση στον ρυθμό γιατί ήταν ελάχιστα χαμηλότερα από ότι έπρεπε.
    1 βαθμός
  15. Χαλαρά. Εμένα με εντυπωσιάζει η ακρίβεια που έχουν, κυρίως σε σχέση με το τέμπο. Το έχω παίξει το θέμα, είναι τρομερά εύκολο να τρέξει. Άσε που, ένα 16ο να χαθεί, χάθηκε και η μπάλα μαζί.
    1 βαθμός
  16. Να πω και το γιατί (κατά την γνώμη μου). Ο ακροατής, έχει πια στο αυτί του (μέσω του μπασοτύμπανου που προηγήθηκε) το ρυθμικό μοτίβο (το οποίο είναι 7άρι αν δεν κάνω λάθος) και δεν του φαίνεται παράξενο. Κάτι τέτοια ο Fripp τα είχε για πρωινό.
    1 βαθμός
  17. Φυσικά. Αυτό κάνει ακόμα πιο εκπληκτικό το τελευταίο μέρος, όπου παίζουν μόνο οι δυο τους.
    1 βαθμός
  18. Καλέ μου Bill, ξέχνα τα προβλήματα με το πόσα keys θα έχει το keyboard που θα πάρεις. Το μεγαλύτερό σου πρόβλημα θα είναι οι γάτες. Υπάρχει τεράστια δυσκολία γι' αυτές να φύγουν από τον χώρο τους με τον οποίο δένονται υπερβολικά, και να προσαρμοστούν σε νέο περιβάλλον. Εγώ ούτε στον γιατρό δεν μπορώ να πάω την μεγάλη μας. Κάνει εμετό στον δρόμο, και χτυπιέται σαν ετοιμοθάνατη. Σου εύχομαι κάθε επιτυχία στον νέο σταθμό της ζωής σου.
    1 βαθμός
  19. Αυτο να εχεις το πρωι για ξυπνητηρι....???
    1 βαθμός
  20. Και η Κλάιν, Τέλε με άλλο σχήμα είναι.
    1 βαθμός
  21. Απλά θέλω να αναφερθώ σε κάτι που έχω ακούσει πολλές φορές και που εκ πρώτης όψεως ακούγεται σωστό αλλά τελικά δεν ισχύει. "Εάν τα μηχανάκια κρατούσαν την λωρίδα τους δεν θα φτάναμε ποτέ στη δουλειά μας" Η ροή στους δρόμους θα ήταν καλύτερη με σταθερή, χαμηλή ταχύτητα όλων των οχημάτων. Το πρόβλημα στην καθυστέρυση οφείλεται στην συσσώρευση των οχημάτων σε κάποια σημεία. Απλά τα μηχανάκια θα έφταναν αργότερα αν δεν έκαναν σφήνες. Τώρα, κατά την ταπεινή μου γνώμη είσαι καλύτερος οδηγός μηχανής εάν οδηγείς και αυτοκίνητο και το ανάποδο. Απο τότε που ξεκίνησα να οδηγώ μηχανή είχα πολύ καλύτερη αντίληψη της συμπεριφοράς των μηχανών.
    1 βαθμός
  22. Σε τι θερμοκρασίες και ώρες μηλάμε για roasted? Άρχισα να κάνω και εγώ θερμική επεξεργασία στα ξύλα που θα γίνουν μπράτσο,αλλά δεν νομίζω να φτάνω στο roasted.Μάλλον thermal processed θα το έλεγα (60-65°C για 24-25 ωρες)
    1 βαθμός
  23. Για να μη σας κρατάω άλλο σε αγωνία, ιδού!!!
    1 βαθμός
  24. Σορι βρε Στράτο, έγραψα το αντίθετο απο αυτό που ήθελα να πω.?
    1 βαθμός
  25. Ασφαλώς και έπρεπε να ισχύει ότι όποιος είναι μέσα σε roundabout έχει προτεραιότητα. Σε αντίθετη περίπτωση θα φράκαραν οι κόμβοι από αυτοκίνητα στην αυξημένη κίνηση. (Έτσι το έχουν οι Ισπανοί, προτεραιότητα πάντα σε όσους είναι ήδη μέσα και όταν χρειάζεται STOP μέσα στο roundabout).
    1 βαθμός
  26. Τι ενδιαφέρον topic που ξεκίνησες για τον ΚΟΚ Λάκη! Ερώτηξις μπας και με διαφωτίσει κανείς. Οταν μπαίνω σε roundabout (κυκλικό κόμβο - στρογγυλή πλατεία), προτεραιότητα έχω εγώ γιατί είμαι απο δεξιά. Εκτός και αν έχω Stop. Το οποίο όμως πως θα το ξέρει αυτός που κινείται ήδη στην πλατεία και έρχεται απο αριστερά; Οι δάσκαλοι οδήγησης και τα βιβλία προτείνουν όταν είσαι μεσα στην πλατεία, να ψάχνεις να αναγνωρίσεις αν έχει Stop ο εισερχόμενος! Δεν φτανει να κοιτας τα δικά σου... Αν προλάβεις δηλαδή και φυσικά ανάποδα. Εγκέφαλος ο νομοθέτης. Είναι που είναι "εκπαιδευμένοι" οι οδηγοί, κάνει και ότι περνάει απο το χέρι του για να παίζουν τα συγκρουόμενα. Πες ρε φίλε απλά πως ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΕ ΚΥΚΛΙΚΟ ΚΟΜΒΟ ΔΙΝΕΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ να έχουμε ήσυχο το κεφάλι μας! Αλλά που... Προτιμάμε το εκτός.. και αν... και μήπως. Διότι δεν είμαστε απλοί στην σκέψη εμείς σαν τους κουτόφραγκοι. Δουλεύει το νιονιο μας.
    1 βαθμός
  27. να σου πω εγώ που επίσης "προέρχομαι" από διαφορετικό background, αν και ουσιαστικά ξεκίνησα μικρός από πλήκτρα. Η πρώτη χρήση είναι λογική Η δεύτερη για μένα καθόλου ελκυστική και αυτό που βλέπω στο βίντεο είναι μόνο μια γεύση από το τι μπορεί να κάνει κανείς, αλλά...με άλλα πληκτρα. Γνώμη μου είναι ότι 2 οκτάβες είναι λίγες, πολύ λίγες. Εγώ προτίμησα 4, και αν έπαιρνα σήμερα θα έπαιρνα κι άλλες. Επίσης προτίμησα ένα που να μπορεί να ελέγξει το daw και διάφορα vst και να έχει και μερικά pads. Θα έλεγα μετά από 4 χρόνια είμαι ικανοποιημένος με ένα nektar lx49
    1 βαθμός
  28. Η πΓια; ? Έχουμε τετΓιο πράμα στην Ελλάδα; εγώ κάτι τύπους που πίνουν φραπέ και μασουλανε τΕροπιτες στα φαναρΓια έχω δει μόνο.
    1 βαθμός
  29. Αμανέπαιρνες όμως 2 κιβώτια μπύρες την φορά θα σου έλεγα εγώ άμα θα τα κουβάλαγες ασούμε με τα χέρια.
    1 βαθμός
  30. Σωστός είσαι, αλλά το πήρα από το γλυφό νερό.
    1 βαθμός
  31. Σ'ευχαριστώ θερμά που μοιράστηκες αυτό το αριστούργημα μαζί μας!
    1 βαθμός
  32. Να διεΦκρινισω εδώ ότι σε μεγάλους ανοιχτούς δρόμους ΠΟΤΕ δεν είχα πρόβλημα με μοτοσυκλετιστες. Ίσως γιατί μόνο όσοι γνωρίζουν να οδηγούν σωστά καλύπτουν μεγάλες αποστάσεις με μηχανή. Αντιθέτως έχω κινδυνεύσει πολλάκις από επικίνδυνα πιθΗκοειδη που οδηγούν ΙΧ σαν να έχουν καταναλώσει για πρωινό κοκτέιλ ηρωίνης, κόκας και Lexotanil.
    1 βαθμός
  33. Πιστευω πως έχασες πολλά αλλά είναι θεμα άποψης. Δυστυχώς όμως έχεις δίκιο να σκέφτεσαι έτσι γιατι ζεις όπως όλοι μας, στη χώρα μας με τα καλά και τα κακά της. Τη μηχανή δεν την οδηγάς για να είσαι επικίνδυνος στους άλλους και τον εαυτό σου. Οταν καβαλάς μοτοσυκλέτα ανεβαίνοντας τον Κιθαιρώνα είναι μια απόλαυση που την ξέρει μονο ο αναβάτης, καθως δεν συγκρίνεται με την εμπειρία του αυτοκινήτου μιας και γνωρίζω και τις δύο. Το πρόβλημα ξεκινάει όπως εγραψα παλιά, απο την ατάκα: "λέω να πάρω ενα μηχανάκι για την πόλη". Απο εκεί και πέρα κάνε όποια αναγωγή σε παρατυπία, παρανομία, επικινδυνότητα έχει στο νου του ο όψιμος μοτοσυκλετιστής και θα πέσεις μέσα. Πριν 40 χρόνια ήταν οι παπακιδες κι οι ινδιάνοι (βλεπε την ταινία αναφοράς των συμπολιτών μας, "ροδα, τσόντα και παπάρα") που έβριζαν οι καθωσπρέπει μοτοσυκλετιστές γιατι χαλάγανε την πιάτσα και αμαύριζαν το όνομα. Τωρα είναι όλοι το ίδιο. Είτε με BMW 1200, είτε με σκούτερ. Πήρανε πιστωτική κάρτα και διευρύνθηκε η μεσαία τάξη βλέπεις.
    1 βαθμός
  34. 1 βαθμός
  35. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! Ενας κιθαρίστας που δεν θέλει ακώμα μια λασπόλ/στραβοκάστερ/τελεκλάστερ.. Για πε σπεξ έτσι για να οργιάσει λίγο η φαντασία μας.. Να πω την αλήθεια,και εγώ ξεκίνησα να φτιάχνω μπάσα για να μην φάω αυτά τα μπινελίκια απο τα μαστόρια.. Εδώ για set up να το πήγαινα αυτό το torzal θα γινόταν χαμος,όχι να ζητούσα να μου το φτιάξουν..μην κοιτάς που ο Φάνης είναι openminded και έκατσε και ασχολήθηκε 3 μέρες..και δεν αναφέρω καν οτι στο τηλέφωνο οταν μηλίσαμε για να κανονίσουμε να το πάω ΔΕΝ του είπα τίποτα για torzal και multiscale αλλα μόνο για εργονομικό μπάσο.. Φούζιε,πάρε ρουτερ,και ΔΩΣΕ ΠΟΝΟ
    1 βαθμός
  36. Όπως έχω ξαναγράψει πολλάκις, δε χωριζόμαστε σε αυτοκινητιστές και μοτοσυκλετιστές. Όλοι οι ίδιοι άνθρωποι είμαστε και όλοι επίσης και πεζοί. Οι οδηγοί αυτοκινήτων εξίσου κάφροι είναι και το μόνο που τους σταματάει να κάνουν τα ίδια με τις μηχανές είναι ο όγκος του οχήματος.
    1 βαθμός
  37. Σοβαρά τώρα, αν είχα ποτέ τα χρήματα, θα πάγαινα σε ένα καλό μάστορα (σαν και σας εδώ μέσα) και θα του έλεγα θέλω να μου φτιάξεις αυτή την κιθάρα. Την έχω στο μυαλό μου σαν σχέδιο, υλικά, τα πάντα. Αλλά είναι τόσο διαφορετική από αυτές που κυκλοφοράνε, και τόσο ζόρι να φτιαχτεί, που ... θα φάω μπινελίκια από τον μάστορα.
    1 βαθμός
  38. Είπα να παίξω λίγο F1 2019 στο PC και το έγραψα. Δεν είμαι στα καλύτερά μου γιατί έχω να παίξω καιρό και είμαι απροπόνητος. Έβαλα ένα solo στην πίστα του βελγικού γκραν πρι Το αφιερώνω στον @yameth τον αρχηγό μας που ξέρω πως είναι λάτρης της F1, των μηχανών κλπ. Παίζω χωρίς βοηθήματα. Έβαλα για ghost τον καλύτερο χρόνο που έχει κάνει κάποιος. Είναι ωραία τα παιχνίδια αυτά στο πλαίσιο του e-sports γιατί παίζεις online με πραγματικούς αντιπάλους ή και με τους χρόνους τους. Έτσι φορτώνοντας τον καλύτερο με τον καλύτερο χρόνο στην πίστα στο παιχνίδι, παρατηρούμε πως στην προσπάθειά μου που δεν είναι και η καλύτερη έχω μια διαφορά 8 και κάτι δευτερολέπτων. Σε ένα που δεν έγραψα το έριξα στα 7. Βέβαια στη F1 τόσα δευτερόλεπτα είναι τεράστια διαφορά. Παίζω χωρίς βοηθήματα πάντα και για όσους έχουν παίξει ξέρουν πως δεν είναι και εύκολο να τρέηεις άμα δεν έχεις εμπειρία έτσι όπως τρέχω. Και συνειδητοποιείς στο σύγχρονο online gaming με τα μέσα της εποχής μας, κάτι που συνήθως παρατηρείς και στη μουσική. Όταν βλέπεις τι κάνουν οι άλλοι, καταλαβαίνεις πως δεν είσαι τόσο καλός και μάγκας όσο νομίζεις πως είσαι. χαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Η ένταση είναι λίγο χαμηλή αλλά βαριέμαι τώρα να το ξαναρεντάρω. χαχαχαχαααχ Όποιοι δεν βαριούνται να το δούν, περιμένω απόψης. χαχαχαχαχαχαχχαχαχα
    1 βαθμός
  39. Eδω ειναι και μια φωτο απο ενα roasted μπρατσο που ειχα φτιαξει το 2014 για μια στρατ, στο λινκ απο πανω εχει περισσοτερες φωτο, enjoy!
    1 βαθμός
  40. Εντάξει 300 ευρώ για μεξικάνικο μπράτσο είναι παλαβό. Όταν έρθει η ώρα ρωτά μας για δραματικά καλύτερο value for money μπράτσο και δραματικά καλύτερη πΓιοτητα. ?
    1 βαθμός
  41. Ασε. Καλυτερα την μπρεντ μεισον
    1 βαθμός
  42. Τι μου θύμισες .... Θησέως Καλλιθέα πριν μερικά χρόνια. Είμαι με το αυτοκίνητο και την ανεβαίνω προς Αθήνα και ΒΙΑΖΟΜΑΙ πολύ, πάρα πολύ. Η κίνηση μέτρια, και τρέχω να προλάβω το φανάρι που ήταν πράσινο. Μπροστά μου παπί που πήγαινε με 10 χλμ και έκανε οχτάρια χωρίς να μένει σε κάποια λωρίδα. Στην αρχή νόμιζα ότι ήταν μεθυσμένος, αλλά μετά είδα ότι είχε κολλημένο το κεφάλι του στον ώμο. Σκέφτηκα ότι θα είχε κάποιο πρόβλημα, και προσπάθησα να προσπεράσω. Στάθηκε αδύνατο, έχασα το φανάρι που έγινε κόκκινο, και σταμάτησα πρώτος με αυτόν δίπλα μου. Και τι είδα ..... Σουβλάκι στο ένα χέρι (που το έτρωγε), κόκα κόλα στο άλλο χέρι (που έπινε) και κινητό κολλημένο με το κεφάλι στον ώμο (ταυτόχρονα μιλούσε). Οι αγκώνες στηριγμένοι στο τιμόνι (από το οποίο κρεμόταν μια σακούλα) να κατευθύνουν το παπί (γι' αυτό έκανε οχτάρια). Μέχρι να ανάψει πράσινο το φανάρι, είχε μπουκώσει την τελευταία μπουκιά από το σουβλάκι, πέταξε το χαρτί στον δρόμο, και είχε ήδη βγάλει και δεύτερο σουβλάκι από την σακούλα που κρεμόταν στο τιμόνι. ΕΛΕΟΣ
    1 βαθμός
  43. Ευχαριστώ για την αφιέρωση. Οδηγάρα είσαι! Αν στον πρώτο γύρο πέρναγες την 16 όπως στον δεύτερο, θα είχες σίγουρα 1" κέρδος. Η Eau Rouge βεβαια κάνει τη διαφορά. Αν περάσεις χωρίς να σηκώσεις το πόδι απο το γκάζι (και δεν σκάσεις στον τοίχο) κάνεις καλό χρόνο. Αλλά δύσκολα γίνεται. Για φαντάσου να πηγαίνεις έτσι για 2 ώρες συνέχεια... Τι τιμονι έχεις και τι εννοείς ηλεκτρονικά βοηθήματα; Ακόμα και αυτά που είναι στανταρ στην F1; Γιατι να το κάνεις αυτό;
    1 βαθμός
  44. Προχθές άκουγα μερικά παλιά μου κομμάτια (ναι το ξέρω ότι είμαι μαζόχας...) και άκουσα κι αυτό. Παρ''όλο που είναι ενός χρόνου μίξη μου απογοητέυτικα, τζάμπα τα παιξίματα του Gvour και του Nikos Aravanis.... Το κομμάτι είναι του Αραβανή με σόλα του Γιώργου-Gvour (εκτός του τελευταίου σολακίου) και η μίξη κ.τ.λ δικά μου. Κρίμας ήταν να πήγαινε "χαμένο" με την τότε απαράδεκτη μίξη και τα τύμπανα που ακούγονταν, το λιγότερο, παράταιρα με το όλον! Edit: Μετά από την επισήμανση του Σπύρου-pipityri, το κομμάτι αλλάχθηκε με αλλαγμένα hi-hat (και λίιιγο την μπότα και το μπάσο) στο 1ο μέρος για να "μοιάζει" με 12/8... Edit No2: Ανέβασα λίγο το πιάνο και έκανα κάποιες πολύ μικρές αλλαγές σε κάποια σημεία εδώ κι εκεί στο άσμα που φυσικά ξαναλλάχθηκε...
    1 βαθμός
  45. Το μεγαλύτερο μυστικό για να ηχογραφήσουμε μια καλή ηλεκτρική κιθάρα, είναι ο ίδιος ο ήχος που βγαίνει από το ηχείο του ενισχυτή μας. Δηλαδή ο συνδυασμός της κιθάρας, του ενισχυτή και των χεριών του κιθαρίστα. Πέρα απο αυτό όμως είναι πολύ σημαντικές κάποιες βασικές γνώσεις ηχοληψίας, για την σωστή αποτύπωση του ήχου αυτού, όπως τα παρακάτω. 1. Τοποθέτηση μικροφώνων Συνήθως ένα Shure SM57 ή κάποιο δυναμικό μικρόφωνο φωνής κοντά στο ηχείο, στοχεύοντας στο κέντρο του μεγαφώνου στα 5-10εκ. περίπου, με κλίση 45 μοιρών ή εναλλακτικά 90 μοίρες στην μέση απόσταση του κώνου απο την περιφέρεια. Η κλίση ως προς το μεγάφωνο είναι σημαντική. Μη ξεχνάτε ότι ο ακροατής δεν ακούει μπροστά στο μεγάφωνο αλλά υπό γωνία και αν πειραματιστείτε φορώντας ακουστικά, θα βρείτε τον ήχο που έρχεται στ' αυτιά σας. Οσο μεγαλύτερη η κλίση τόσο πιο μαλακά τα πρίμα. Σκεφτείτε πως ρυθμίζετε το equalizer μετακινώντας το μικρόφωνο. Αν θέλουμε περιπέτεια, ένα πυκνωτικό μικρόφωνο (Neuman U87, AKG 414) μπορεί να ακολουθήσει σε απόσταση ενός μέτρου, στο ίδιο ύψος, περιμετρικά, (ακόμα και πίσω απο την καμπίνα) στοχεύοντας προς το μεγάφωνο. Αν θέλουμε να το παρακάνουμε; Άλλο ένα πυκνωτικό μικρόφωνο στη τριπλάσια απόσταση από το προηγούμενο. (δηλ. στα 2,5 - 3 μέτρα ) και στο ύψος των αυτιών μας λειτουργεί άψογα σε συνδυασμό. Με αυτό το στήσιμο έχουμε 3 πηγές που μπορούμε να γράψουμε σε τρία διαφορετικά κανάλια και να μειξάρουμε κατά βούληση αργότερα, για να πετύχουμε τον δικό μας ήχο. Προϋπόθεση για τα μακρινά μικρόφωνα είναι ο σωστός χώρος. Ένας καλός ροκ ήχος επιτυγχάνεται συνήθως με το κοντινό μικρόφωνο, περασμένο σε κάποιο compressor (από το insert της κονσόλας) με ratio 4:1 και λίγο βάθος - reverb. Πολλοί καταξιωμένοι κιθαρίστες με μαγάλη δισκογραφία δεν μπαίνουν καν στη διαδικασία περισσότερων μικροφώνων. 2. Διαφορά φάσης Λάβετε όμως υπ' όψη ότι με τις “περιπέτειες” έρχονται και τα προβλήματα. Αυτά είναι διαφορές φάσης μεταξύ των μικροφώνων, δηλαδή οι πηγές δεν φτάνουν ταυτόχρονα στο μέσο ηχογράφησης με αποτέλεσμα η μία πηγή ήχου να ακυρώνει την άλλη. Ετσι το αποτέλεσμα είναι αναιμικό και συνήθως ο ήχος εξαφανίζεται όταν κάποιος ακούσει την μείξη μονοφωνικά. Γενικός κανόνας τοποθέτησης για την αποφυγή τετοιων φαινομένων, είναι η σχέση απόστασης των μικροφώνων μεταξύ τους να είναι 3 προς 1. Δηλαδή το μικρόφωνο που ακολουθεί τοποθετείται 3 φορές την απόσταση του πρώτου από την πηγή. 3. Τα μικρόφωνα σαν EQ Aν θέλουμε να μπούμε στις “περιπέτειες” που λέγαμε παραπάνω και γράψουμε με περισσότερα μικρόφωνα, στη μείξη μπορούμε να προσθέσουμε σιγά – σιγά στο κοντινό και μέχρι την επιθυμητή ισορροπία, τον ήχο από τα άλλα μικρόφωνα. Θα έχουμε τη λεπτομέρεια του κοντινού, με τον γεμάτο ήχο του χώρου από το δεύτερο, ενώ το τρίτο θα προσθέσει μπάσα λόγω της απόστασης. Μπορούμε να δώσουμε όγκο και πλάτος με panning δεξιά – αριστερά. Πειραματιστείτε με τη σχέση των τριών μικροφώνων για το επιθυμητό αποτέλεσμα. Κανόνας δεν υπάρχει. Δοκιμάστε κάθε πιθανή τοποθέτηση μικροφώνου. Πίσω από την ανοιχτή καμπίνα, με κλίσεις κάποιων μοιρών ως προς το μεγάφωνο για πιό μαλακά πρίμα, κλπ. κλπ. 4. Προσοχή στο βάθος! Είναι προτιμότερο να γράψουμε “ξερά / στεγνά” και να προσθέσουμε αργότερα στη μείξη stereo βάθος, παρά να έχουμε το mono spring reverb του ενισχυτή και να μη μπορούμε να το αφαιρέσουμε στη συνέχεια. 5. Πειραματιστείτε Επίσης μπορείτε να γράψετε παράλληλα και ήχο από το speaker emulation ή recording-out του ενισχυτή (εφ' όσον υπάρχει). Μπορείτε να προσθέσετε κάποιο Vst εφέ μετά ή να χρησιμοποιήσετε κάποια κιθαριστική σουίτα preamp/fx και να το μειξάρετε με τα μικρόφωνα. 6. Διόρθωση Το σημαντικότερο είναι ο ήχος να είναι σωστός από την πηγή του. Αν όμως θέλουμε να διορθώσουμε κάτι, οι ύποπτες συχνότητες που επηρεάζουν την κιθάρα, είναι τα 300-500hz, τα 700hz για πιό “ξύλινο” ήχο, τα 1000hz για να ξεχωρίσει, τα 3000hz για περισσότερο bite, ενώ τα 5, 8 και 10khz θα την πριμάρουν. Προσωπικά ούτε αυτόν τον άτυπο "κανόνα" δεν ακολουθώ. Απλά ψάχνω κάθε φορά την ύποπτη συχνότητα που θέλει συνήθως υποτονισμό. Αυτά τα ολίγα αλλά σημαντικά αν ακολουθηθούν σωστά και έχετε όρεξη, θα βοηθήσουν πολύ να αποτυπώσετε τον ήχο της κιθάρας σας σε μια ηχογράφηση. Υ.Γ. Να σημειώσω εδώ πως τα παραπάνω μικρόφωνα είναι τα πιο συνηθισμένα, όμως πέρα απο τις εναλλακτικές προτάσεις άλλων εταιρειών Sennheiser, AKG στα δυναμικά και τις δεκάδες επιλογές πυκνωτικών απο παραδοσιακούς κατασκευαστες όπως Rode, Beyer και μυριάδες καλά και κακά κινέζικα, πολλοί ηχολήπτες προτιμούν κατασκευές Ribbon όπως τα Royer Labs R-121, Beyerdynamic M160 και Coles 4038 μεταξύ άλλων για τον χαρακτηριστικό τους ήχο.
    1 βαθμός
  46. 1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου