Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Πνοή και Νύξη

    • Βαθμοί

      13

    • Αναρτήσεις

      1713


  2. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      9818


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      21936


  4. Panagiotis Soulios

    Panagiotis Soulios

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      12


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 09/10/20 σε όλα

  1. Καλημέρα σε όλους! Αυτό είναι ένα απο τα τελευταία κομμάτια που έχω γράψει. Το θέμα του το συνέθεσα όταν έπαιζα με τα πληκτράκια μου πάνω σε ήχους Hammond Β-3. Ελπίζω να σας αρέσει. Καλή ακρόαση!
    4 βαθμοί
  2. Send>input GT1>output GT1>Return Φρόντισε να έχεις unity gain (δηλ. O ήχος να είναι ίδιος σε ένταση και με την πεταλιερα και χωρίς) αν η GT1 έχει cabin simulation το απενεργοποιεις
    4 βαθμοί
  3. Στο παραπάνω βίντεο είναι η ηχογράφηση φωνής και κιθάρας μόνο. Μπορείτε να βρείτε και τα υπόλοιπα όργανα στο youtube. Η συναυλία ηχογραφήθηκε σε 8 tracks, εκ των οποίων τα 7 για τα όργανα και το 8ο για timecode. Τα 7 tracks ήταν: 1. Vocal 2. Guitar 3. Bass 4. Kick Drum 5. Overhead Drum 6. Snare Drum 7. Audience
    3 βαθμοί
  4. Σε μια κιθάρα όπου το μήκος δόνησης της χορδής μπορεί να είναι από 650 έως 200mm, ποιο ακριβώς είναι το μέσο της παλλόμενης χορδής; Δεν θα συνεχίσω γιατι όντως καβαλαμε ένα ποστ και ο χρόνος μου είναι περιορισμένος. Όποιος θέλει έρχεται από το εργαστήριο να του δείξω γιατί ένα όργανο παίζει και ακούγεται στο μέγιστο με μηδέν relief(τηρουμένων των αναλογιών). 12 χρόνια δουλειάς, έχω σετάρει μερικές χιλιάδες κιθάρες, με κάποιες από αυτές στην αρχή της πορείας μου, λανθασμένα ακολουθωντας εργοστασιακές προδιαγραφές. @fusiongtr ένα δονούμενο αντικείμενο, η κιθάρα και οι χορδές, παράγουν κινητική ενεργεια που εκτονώνεται σε άλλες μορφές όπως ηχητική και θερμική. Ίσως εκεί οφείλεται η παρατήρησή σου όσον αφορά το ξεκούρδισμα, αν και προσωπικά σπάνια έχω παρατηρήσει τέτοιο φαινόμενο σε κιθάρα μου, στο βαθμό που αναφέρεις. Σε ένα ευθύ μανικι, το ύψος της χορδής αυξάνεται διαδοχικά σε κάθε τάστο λόγω γεωμετρίας. Δες το σαν ένα ορθογώνιο τριγωνο με την ταστιέρα μία κάθετο, τον καβαλάρη δεύτερη και τη χορδή ως υποτείνουσα.
    3 βαθμοί
  5. Κολλάει στα δόντια να λες καλύτερα...
    2 βαθμοί
  6. Λογικα, συνδεεται ως εξης: Send dsl >input gt1 Output gt1>return dsl Κρατω επιφυλαξη μηπως υπαρχει κι αλλος τροπος, πιο ενδεδειγμενος. Καποια στιγμη μπορεις να αγορασεις ενα ehx soul food ή ενα boss sd1. Ειναι τα πιο κλασικα για τον dsl. Omilitis = ΟΦΗ?
    2 βαθμοί
  7. Και ο μηχανικός συντονισμός; Το όλο σύστημα χορδών και ό,τι τις περιβάλλει, βασίζεται στη συνολική ακαμψία του συστήματος. Αλλιώς θα έχουμε χαμηλό Q factor, damping, energy loss και άλλα μηχανικοηχητικά στα οποία δεν δύναμαι να εμβαθύνω λόγω έλλειψης υπόβαθρου φυσικά. Προσωπικά δεν έχω πειράξει το truss rod της κιθάρας μου εδώ και 3 χρόνια, παρ' όλο που το κλίμα της Θεσσαλονίκης δεν είναι και από τα καλύτερα (αλλά δεν φημίζεται και για απότομες εναλλαγές). Μια φορά τα χρειάστηκα που χαμήλωσε το action αποτομα σε live σε χώρο με ζέστη/πυκνή ατμόσφαιρα. Από τότε σετάρω πάντα λίγο ψηλότερα γι' ασφάλεια. Προσωπικά θεωρώ όλη την ιστορία με τα relief και τα σπεκς overhyped. Μία ειναι η nominal ρύθμιση για κάθε κιθάρα, κι αυτή ειναι το straight. Ούτε relief ούτε backbow. Mόνο μικροαποκλίσεις, που ρυθμιζονται συνδυαστικά βέργα-γέφυρα. Όλα τα όργανα παίζουν και ακούγονται καλύτερα dead straight. Το relief δεν ωφελεί σε τίποτα και δεν ξέρω τίνος εφεύρεση είναι, αλλά υποψιάζομαι των οργανοποιών στους οποίους έρχονταν οι πελάτες τους με παράπονα για σκέβρωμα και το επινόησαν ως δικαιολογία για να αποποιουνται των ευθυνών τους. Ξέρω όργανα που εζησαν χωρις βέργα δεκαετίες ολόκληρες σχεδον αιώνα μερικά και εξακολουθούν και παίζουν ακμαιοτατα. Η βέργα είναι εκεί για να ισιώνει το μανίκι όταν αυτό στραβώνει, είτε το παθαινει κάθε εβδομάδα ειτε κάθε 20 χρόνια.
    2 βαθμοί
  8. Έχετε το προνόμιο να ακούσετε το latest κομμάτι του Άρχοντα του Variphrase, του Shogun των Synthesizers, του Τελευταίου Σαμουράι των VST, του μεγάλου, του απόλυτου, του πανέμορφου και πανίσχυρου εκκεντρικού καλλιτέχνη, του cos_dr Με αυτό λοιπόν το κομμάτι που δούλεψα έτσι για το χαβαλέ τα δυο τελευταία βράδια μέχρι να ψοφολογήσω για να σηκωθώ νωρίς το πρωί να πάω να δουλέψω για τα ψίχουλα που μας πετάνε πλέον και μας βρίζουν κιόλας γιατί δεν υπάρχει πια το λεγόμενο δίκαιο του εργάτη, αντικαταστάθηκε από το δίκαιο του εργοδότη ο οποίος παραδόξως ενώ έχει και το μαχαίρι και το καρπούζι πλέον, αργοπεθαίνει και αυτός και μαρτυρά σε ένα αδυσώπητο και αβέβαιο οικονομικό περιβάλλον, πασχίζοντας όχι για την ανάπτυξη, αλλά για την επιβίωσή του και την ρύθμιση των δυσβάστακτων χρεών του, εύχομαι σε όλους μας καλό χειμώνα με υγεία και πολλή μουσική. Όλη η επεξεργασία ήχων/δειγμάτων έγινε στο λατρεμένο μου Roland V-Synth και η εγγραφή/μίξη έγινε στο Sonar Χ3 Producer. όποιος θέλει φυσικά μπορεί να πει απόψης. Πάντως δεν μπορείτε να πείτε. Τουλάχιστο στην χρήση και τον προγραμματισμό του Roland V-Synth έχω ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ. Πρέπει να μου δώσουν τίτλο από τη ROLAND, ε? χαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχα Καλό χειμώνα και να είμαστε καλά!!!!!
    1 βαθμός
  9. Καλό θα είναι να ανοιχτεί κάποιο θέμα από ειδήμονες σχετικά με αυτό. Είναι μια καινοτομία, που δεν γνωρίζει πολύς κόσμος.
    1 βαθμός
  10. Δεν ισχύει ότι το relief κάνει καμπύλη στα πρώτα ταστα, εκτός αν είναι προβληματικό το μανίκι και πρέπει να διορθωθεί ανεξαρτήτως relief. Γενικά η συνθήκη καλής ρύθμισης του οργάνου είναι πάντα dead straight, ως σημείο αναφοράς γιατί εκεί πάντα παιζει καλά ένα όργανο, ανεξαρτήτως προτίμησης. Το relief αυξάνει τη δυσκολία παιξίματος 1-9 και παράλληλα αυξάνει -εκ των πραγμάτων- το action μετά το 9 γιατι αλλιώς θα πνίγονται τα πάντα, ακόμη και σε όργανα που δεν κάνεις κανείς bends. Σετάρισμα "χώμα" γίνεται ΜΟΝΟ με dead straight ή backbow και αυτό είναι αξίωμα. Ούτε καν ισχυρισμός. Τώρα, εδώ εσύ φτιαχνεις extreme καταστάσεις με Torzal necks και θηριώδη scale lengths + fan frets και θα κολλησεις στο relief? Πιο relief, εδώ οι περισσότεροι που θα δουν torzal neck θα πουν ότι είναι χαλασμένο. Μπορεί να πας το μπασο σου σε μαστορα και να στο γυρίσει "ίσιο". "Bro, η ταστιερα σου ειχε στρίψει και στην έφερα στα ίσα..."
    1 βαθμός
  11. Εγώ νομίζω ότι εξαρτάται και από το παίξιμο. Αν παίζεις λεγκάτα, παίζει να μην μπαζάρει πουθενά. Αν σκάβεις, και relief να δώσεις στο μπράτσο, θα σου μπαζάρει κάπου οπωσδήποτε. Από ότι κατάλαβα, το relief είναι για να έχεις μεγαλύτερο action περίπου στην μέση, που η χορδή ταλαντώνεται περισσότερο. Έτσι κι αλλιώς το truss rod λειτουργεί μέχρι κάποιο τάστο (εξαρτάται από την κιθάρα), δεν λειτουργεί σε όλη την έκταση της ταστιέρας. Όπως και να έχει όμως, ομοιόμορφο action δεν έχεις. Άσε που μπορεί να σε ενοχλεί το να έχεις μεγαλύτερο action στην μέση της ταστιέρας. Μια συνήθεια είναι όλα.
    1 βαθμός
  12. Κανεναν δεν προσεβαλα. Βοηθω, απλα, στη συζητηση...
    1 βαθμός
  13. Ειτε γιατι τους βολευει στα μερος της ταστιερας που συνηθιζουν να παιζουν...γουσταρουν μεγαλυτερο action Εκει, ειτε γιατι το ftret leveling ειναι οτι να ναι... και γω δεν το καταλαβαινω...
    1 βαθμός
  14. Μπράβο stonedterror. Το θέμα είναι να μην χρειαστεί στο μέλλον να το σφύξεις κιάλλο. Superfunk τις tele εσύ τις έκανες,ή πήρες parts και τα συναρμολόγησες? Το οτι απορρίπτεις εσυ τα λεγώμενα τις fender,θα πω οτι είναι παρενέργειες του lockdown... Και όταν αυτός http://www.xstrange.com/index.html μου έχει πει οτι πρέπει να έχουμε relief,τότε καταλαβαίνεις οτι συμφωνείς,δεν συμφωνείς...ένα και το αυτό είναι για μένα. Φάνη,σέβομαι την άποψη σου,γιατί σε σέβομαι ως μάστωρα,γιαυτό είμαι και πελάτης σου. Ομως σκέψου οτι με το relief,στο τρίγωνο που ανάφερες, η πλευρα "ύψος γέφυρας" μπορεί να μικραίνει δίνωντας μας χαμηλότερο action και δεν θα ταστάρει γιατί το relief κάνει την καμπύλη στα πρώτα τάστα μιας και εκέι το μπράτσο είναι πιο στενό και πιο λεπτό οποτε εκει "ξεσπάει" η καμπύλη (κάτι σαν πέδιλα σκι γίνετε η πλευρά του τριγώνου που είναι το μπράτσο) οπότε η γωνία "nut" δεν γίνετε πιο οξεία και η διαφορά απόστασης τάστα-χορδή δεν αυξάνει τόσο πολύ όσο πλησιάζουμε προς την γέφυρα. Όσο για το μέσο της χορδής,ένα είναι.Στα 650mm είναι τα 325,και στα 220 είναι τα 110 κτλ.Απλά σκέψου οτι αν μια κιθάρα έχει 21 τάστα,στα 9 πρώτα,το μέσο της χορδής,πέφτει μέσα στην ταστιέρα.
    1 βαθμός
  15. Ως σκληρός Scarlattiκός που είμαι,φόρεσα το πέτσινο με τα καρφιά και θα το απολαύσω!
    1 βαθμός
  16. Για άλλη μια φορά, επιβεβαιώνεται,το πόσο σπουδαίος (και) ρυθμικός κιθαρίστας ήταν. Ζυγώνει κι η δεκάτη ογδόη...
    1 βαθμός
  17. WOW! ακολούθησα κατά γράμμα τα όσα μου είπες...λίπανα με σύριγγα,ζέστανα το μπράτσο με το πιστολάκι,έδωσα μια έξτρα ώθηση στο μανίκι με το χέρι και μάντεψε...πήρα όντως την στροφή που ήθελα! Σ ευχαριστώ πολύ εσένα και όλους όσους μου απαντήσατε! p.s στο υποθετικό σενάριο πως θα ήθελα backbow θα μπορούσα να το πιέσω λίγο παραπάνω ή θα ήταν ρίσκο δεδομένου το οτί δυσκολέυτηκα μέχρι εδώ? όχι νόιζερς δεν θέλω backbow στην ταστιέρα μου ? τελείως υποθετική η ερώτηση
    1 βαθμός
  18. Μόνος μου τις φτιάχνω ? Το σωστό σετ απ περιλαμβάνει ΚΑΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΣ fret crowning and leveling. Αν βαριέσαι να τα κάνεις, επίσης ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ, εφευρίσκεις το...relief ?
    1 βαθμός
  19. Το relief χρειάζετε για έναν και μόνο λόγο. Γιατί η χορδή όταν πάλετε,στο μέσον της κάνει μεγαλύτερες αποστάσεις απο ότι στα 2 άκρα της. Οπότε και χρειάζετε περισότερο χόρο για να έχει διαθέσιμο. Μην μου πει τώρα κανείς οτι οι χορδές στην κιθάρα του πάλοντε στις άκρες όσο και στην μέση... Εδώ ένας τεχνικός που βαριέτε να σετάρει τα όργανα σωστά και ψάχνει δικαιολογίες δίνει κάποιες προτινόμενες τιμές relief. https://www.fender.com/articles/how-to/how-to-measure-neck-relief-on-guitar-or-bass// Superfunk πέτα τις tele σου στα σκουπίδια,μιας και τις φτιάχνει κάποιος που δεν ξέρει να σετάρει καν. Γίνετε γιατί το μπράτσο έχει μια κλήση (βλέπε χρήση shim) και κάπου εδώ είχα δει ενα βίντεο για το pleck και έδειχνε οτι τα sadles ειναι πιο ψηλά απο το nut οπότε οι χορδές δεν είναι παράλληλες στο σώμα-μπράτσο. Ας ανοίξουμε καινούριο θέμα,μην το χαλάμε αυτό.
    1 βαθμός
  20. Το θέμα είναι να υπάρχει επαρκές trial ....
    1 βαθμός
  21. 1 βαθμός
  22. Όχι, δεν ακυρώνεται. Το pre amp είναι κατά κάποιον τρόπο προσομοίωση γνωστών τύπων ενισχυτή. Μπορείς χαλαρά να το θεωρήσεις ως έναν τύπο overdrive. Τώρα όταν μπλέκονται δύο προενισχύσεις, το αποτέλεσμα συνήθως δεν είναι καλό, αλλά όλα είναι trial and error.
    1 βαθμός
  23. Εαν βγαλεις το cab simulation απο τη gt1 και συνδεσεις στο καθαρο καναλι με gain κατω απο τη μεση, θα βγαλει αξιοπρεπεις ηχους. Απλα επειδη ακολουθει η προενισχυτη και η τελικη ενισχυση, θα πρεπει να μειωσεις το level σε ολη την αλυσιδα στο gt1.
    1 βαθμός
  24. Όχι δεν την ακυρώνεις. Απλά περνάς τα modulation πριν την προενίσχυση, κάτι που δεν αρέσει στους περισσότερους. Αλλά κάποτες που δεν υπήρχαν λούπες στους ενισχυτές, όλα τα πετάλια τους στο input τα έβαζαν. Γι' αυτό σου λέω να δοκιμάσεις, αν δεν σου αρέσει, οκ.
    1 βαθμός
  25. Εγώ θα έλεγα να τα δοκιμάσεις όλα, και να κρίνεις μετά τι σου αρέσει. Και να σου πω και κάτι? Στην τελική, δοκίμασε ακόμα και να τα στείλεις όλα στο input του ενισχυτή να δεις πώς σου ακούγεται.
    1 βαθμός
  26. εγώ μένω στο φάληρο 800μ από την παραλία και προβάρω στο λιμάνι του πειραία οπότε τρώει αρκετή υγρασία και γενικά σχεδόν σε όλες μου οι κιθάρες το μπράτσο 2 φορές τουλάχιστον το χρόνο θέλει ίσιωμα
    1 βαθμός
  27. Distortion από το Marshall σκέφτομαι και modulation από το loop. Ειναι λίγο κρίμα βέβαια ότι δεν μπορώ να εκμεταλλευτώ τα έτοιμα preset της πεταλιερας.
    1 βαθμός
  28. Δυστυχώς η gt-1 δεν έχει effects loop για να εφαρμόσεις το 4 cable method, να στείλεις δηλαδή αλλού τα drive της και αλλού τα modulation. Οπότε πρέπει να επιλέξεις, ή να χρησιμοποιήσεις μόνο τα drive/compression, κλπ στο input του ενισχυτή, ή να χρησιμοποιήσεις τα εφφέ της (modulation/delay/reverb, κλπ) στην λούπα του ενισχυτή όπως σου έγραψαν τα παιδιά παραπάνω.
    1 βαθμός
  29. Το μαγαζι φταιει.... Μεταφορικη σιγουρα οχι
    1 βαθμός
  30. 3 καλωδια, ναι. Να παρεις φωτογραφιες με την κουτα διπλα, να φαινεται οτι μολις τον ξεπακεταρησες τον βρηκες σπασμενο. Λογικα θα στον αλλαξουν, χωρις πολλα πολλα.
    1 βαθμός
  31. Πολύς ο καιρός απραξίας, ελάχιστες συνευρέσεις στην μετα-lockdown εποχή. Βάζω κάτι από τον καιρό της καραντίνας. One way or another των Blondie. Είμαστε οι Νear Mrs και δεν ξέρουμε πότε θα ξαναπαίξουμε live. Όπως και όλες οι μπάντες άλλωστε. http://www.facebook.com/nearmrs/
    1 βαθμός
  32. Είστε πολύ καλοί! Το απόλαυσα....
    1 βαθμός
  33. Άρα χρειάζονται δυο καλώδια για σύνδεση πεταλιερας και ενισχυτή στο loop και ένα ακόμα καλώδιο για σύνδεση κιθάρας με το input του ενισχυτή, σωστά; αυτο με το unity gain το τσεκάρω με δοκιμή, δεν υπάρχει κάποια σχετική ρύθμιση έτσι δεν είναι; Απλά θα παίξω με και χωρίς την πεταλιερα και θα τσεκάρω να είναι ίδια η ένταση του ήχου. σας ευχαριστώ ρε παιδιά για τη βοήθεια γιατί είχα ψιλοπελαγώσει ? παρεπιμπτοντως τον ενισχυτή τον παρέλαβα σήμερα σπασμένο στο πλάι...αυριο θα μιλήσω με το μαγαζί, θεωρώ πώς θα μου τον αντικαταστήσουν χωρίς προβλήματα. Σουηδια βρίσκομαι, το μαγαζί λέγεται BaxMusic Χαχαχα μάλιστα!
    1 βαθμός
  34. Thanx everyone, τα (περισσότερα) live μας ειναι πολύ καλύτερα από στείρες ηχογραφησεις όπως αυτή. Κάποια είναι βατερλώ αλλα ευτυχώς σπάνια. Για ένα μάτσο μέτριοι παίκτες καλά τα πάμε. Ειμαστε μπαντα ταμάμ για IPA, Stout ή και Lager στην ανάγκη. Όχι πολλές επισημότητες.
    1 βαθμός
  35. Καλησπέρα σε όλους! Μετά από αποχή μηνών από την ηλεκτρική κιθάρα, είπα να τελειώσω ένα μικρό demo που είχα ξεκινήσει να κάνω σχετικά με VSTi drums και μπάσο. Οι κιθάρες είναι όλες παιγμένες από μένα, το μπάσο είναι γραμμένο με midi και περνάει από το Modo Bass, ενώ τα drums είναι EzDrummer 2. Και τα 2 είναι πειραγμένα στα γούστα μου, δε χρησιμοποίησα default presets. Ένα τυπικό Mix-Master έγιναν πάλι με πειραγμένα presets του EzMix, κάποιοι ίσως να το χαρακτηρίσουν fast food plugin, αλλά εμένα με έχει βολέψει πολύ. Ερωτήσεις και feedback πάντα ευπρόσδεκτα. Disclaimer: Συγχωρήστε τις πρασινάδες μου και το κόψε-ράψε, είμαι πολύ σκουριασμένος. Επίσης δεν ισχυρίζομαι σε καμία περίπτωση ότι αυτά μπορούν να αντικαταστήσουν έναν μπασίστα και έναν ντράμερ. Είναι όμως πολύ ωραία εργαλεία για demo ή για home productions.
    1 βαθμός
  36. ΄Όταν έμενα Γαλάτσι είχε όντως σούπερ κλίμα. Στην Κρήτη, ειδικά στα παραθαλάσσια μέρη του Νότου, η υγρασία ξυρίζει. Μια μέρα μπορεί να έχει 45% και την άλλη 85%. Όποτε πιάνω μια κιθάρα και είναι όλες οι χορδές ξεκούρδιστες, δεν κουρδίζω με τα κλειδιά. Επάναφέρω το truss rod....
    1 βαθμός
  37. Αν είναι biflex ή απλά USA Standard, δυστυχώς δεν μπορεί να μπει ροδέλα καθώς δεν βγαίνει η βίδα του truss λόγω walnut plug. Aν δεν υπάρχουν σημάδια μετατόπισης (να προεξέχει λίγο το skunk stripe), τότε θα πρέπει να το λιπάνεις όσο μπορείς (με σύριγγα και λίγο wd40 ή λάδι μηχανής ώστε με το τριχοειδές φαινόμενο να φτάσει στα σπειρώματα), να ζεστάνεις με σεσουάρ όλο το μανίκι, ίσα να έχει μια θερμότητα στην αφή, όχι extreme κατάσταση και βοηθώντας το μανίκι να πάρεις 1/4+ της στροφής που μάλλον θα σου είναι αρκετό. Σε άλλη περίπτωση πας για μάστορα, εξαγωγή plug, ροδέλα 8Φ (και 5Φ εσωτερική) και τεστ αν έφταιγε αυτό. Αν όχι, δυστυχώς είναι (πολύ) μεγάλη μανούρα Υ.Γ. Η ανάγκη για συχνή ρύθμιση μανικιού γεννάται από το γεγονός της ύπαρξης ρυθμιζόμενης βέργας και μόνο. Υπάρχουν χιλιάδες είδη οργάνων (παραδοσιακά, κλασσικές κιθάρες, ακουστικές vintage κλπ.) που χρήζουν μεν ρύθμισης αλλά απλά πιο φειδωλής, με εναλλακτικούς καβαλάρηδες κλπ.μια φορά το εξάμηνο/χρόνο ή και χρόνια. Επίσης κάθε κομμάτι ξύλο και κάθε μανίκι έχει άλλο επίπεδο ακαμψίας και σταθερότητας σε εναλλαγές επιπέδου σχετικής υγρασίας. Οι έχοντες τα χοντρά, είναι και οι πιο ξένοιαστοι. Υ.Γ.2. Αν δεν έχεις, θα χρειαστείς κλειδί άλεν με μακριά χειρολαβή (ή καποιο σωλήνα) για να έχεις αρκετή ροπή στην περιστροφή
    1 βαθμός
  38. Μερικά δευτερόλεπτα ακόμα μουσικής, αυτή τη φορά χρησιμοποιώντας το νέο EzBass. Κύριο συμπέρασμα: Δεν ξέρω να μιξάρω και να masterάρω. Αν ποτέ αποφασίσω να βγάλω κάτι δικό μου πρέπει αυτά τα πράγματα να τα κάνει κάποιος άλλος. Ή να φάω εκατοντάδες εργατοώρες για ένα μέτριο -στην καλύτερη- αποτέλεσμα. Βαράτε ελεύθερα!
    1 βαθμός
  39. Την καλησπέρα μου σε όλους! Επιτέλους, περασε σχεδόν 1 χρόνος πριν ασχοληθώ με το δεύτερο μου εγχειρημα...Να κανω refret στην αγαπημενη μου κιθαρα Vintage Icon V6 MRSSB, αλλα με: Stainless Steel ταστα, Jescar 55090! (ναι, θα μου πειτε οτι πρεπει να ημουν αρκετα τολμηρος -να μην πω τρελλος- που θα εκανα refret και μαλιστα με ατσαλινα ταστα, και με "οικιακα" εργαλεια και DIY εργαλεία! Λοιπον, εχοντας αγορασει απο eBay τα εν λογω Jescar SS 55090 (αντιστοιχα των Dunlop 6105), προβληματιζομουν αρκετα να ηταν συννετο να αλλαξω στο ιδιο της μανικι ή να αγορασω ενα φθηνο και να αλλαξω σε αυτο, χωρις να καταστρεψω το...mama της... Ημουν αρκετα αισιοδοξος (οντας και η 2η φορα) και σκεφτηκα οτι το πολυ πολυ να μην παει καλα, και τοτε να παρω ετοιμο καλο μανικι (ακομα και αυθεντικο Fender replacement). Παρακατω, ολοκληρωμενη... ....to be continued... Αυτή τη φορα ημουν πιο προετοιμασμενος και σε υλικα αλλα και σε ιδιοκατασκευες. Συγκεκριμενα αγοραζοντας fret claw και radius απο ebay, εφτιαξα δικη μου πρεσα με δυο κομματια ξυλο και 2 μεταλλικες γωνιες και ετσι κρατησα χαμηλα το κοστος. Για να βγαλω τα ταστα, εκτος του ζεστου καλαΪ, εκοψα απο κουτακι μπυρας (μονο κοκακολες θα πινουμε; ? ) και με μια εγκοπη τοποθετησα κατω απο το ταστο οπως το εβγαζα για να προστατευσω την ταστιερα. Δυστυχως, σε μερικα ταστα μου ξεφυγε η πιεση και την "τραυματησα" λιγο. Αλλα οκ, για εμενα την φτιαχνω ετσι κι αλλιως. Τωρα, το να κοψω τα ασταλινα ταστα ηταν οντως αρκετα δυσκολο, και προσπαθησα μερικους τροπους. Ενας ηταν να τα κοψω με το Dremel. Ομως, το μονο που καταφερα ήταν να ζεσταθουν πολυ και να πυρακτωθουν σ εκεινο το σημειο (μαλλον δεν πιεσα και πολυ, φοβουμενος μην σπασει τιποτα και τραυματιστω, ασχετα αν ειχα ειδικα προστατευτικα γυαλια...Μπορει να εφευγε κανενα κομματι απο το δισκακι σε αλλο σημειο το προσωπου κλτ...) Προσπαθησα λοιπον λιγο λιγο να τα κοψω αφου τα μετρησα στην ταστιερα, με καλη πενσα τσαλινη που ειχα. Το καταφερα, αλλα μου βγηκαν τα χερια (βεβαια, δεν ξερω τι ποιοτητας ατσαλι ειναι τα Jescar, παντως αρκετα πιο σκληρο απο τα N/S ) Το κλειδι απο ο,τι καταλαβα ηταν να μπουν πολυ καλα στην θεση τους τα ταστα. Μετα ηταν ολα ευκολα. ΕΤσι, καθαριζοντας και γυαλιζοντας την ταστιερα μεχρι ψιλο γυαλοχαρτο, εγινε καλη η επιφανεια. Με την πρεσα που εφτιαξα, και λιγη κυανοακρυλικη κολα (προσεχτικα με γαντια γιαλια κτλ, γιατι την προηγουμενη φορα παραλιγο να κολλησουν τα δαχτυλα και να μην ξεκολλαν!!!! ) στα αυλακια, σταθερη πιεση, μπηκαν στην θεση τους. Ηταν λιγο πιο φαρδια, αλλα με τα μεταλικα files που ειχα ανοιξα το αυλακι οσο χρειαζοταν (ξερω, μπακατελα, αλλα πηγε καλα) Ενα ενα, και τρια τρια τα ταστα αμεσως εβλεπα αν καποιο ηταν πιο ψηλα η οχι, πριν κολλησουν καλα. Ετσι εφερα την ταστιερα σαν σε πληρως leveled. (σαν σε πληρως γιατι 1 ταστο πρεπει να ηταν ελαχιστα πιο ψηλα.) Αφου κολληθηκαν, σειρα ειχαν να κοπουν οι ακρες....OMG... Μετα απο μερικους τροπους που λιγο ελλειψε να φαγωθουν οι ακρες της ταστιερας, το εκανα τελειως χειρονακτικα. Με μια λαμα σεγας, εκοψα οσο πιο κοντα στην ταστιερα μπορουσα τα ταστα (ειχα αφησει αρκετο να περισευει, αλλα μου βγηκε σε καλο). Αρκετη δουλεια.... Τελος, με 2 λιμες (μια χοντρη- μια ψιλη, τοποθετησα στο τραπεζι την ταστιερα. Με τη λιμα να τριβω τα απεναντι ταστα και πιεση προς το μερος μου καταφερα να κανω μεχρι και 35 σχεδον μοιρες γωνια. (επομενη φαση να αγορασω κανονικο bevel λιμα με πλαστικο). Και με μια πιο ψιλη να στρογγυλεψω τις ακρες στο τελος. (βρηκα μια ακομα συμβουλη στο ιντερνετ που βοηθησε, να τριψω τις ακρες με το μαλακο block γυαλοχαρτο. Ετσι οντως, στρογγυλεψαν καλυτερα, και στρογγυλεψε λιγο και η γωνια της ταστιερας, που τωρα εχει καλυτερ αισθηση, και δεν κοβει οπως παλια. Αφου λοιπον συναρμολογησα την κιθαρα, με περισση, του ασχετου ιδεα, καταφερα να ειναι σχεδον τελεια τα ταστα. Ετσι γλιτωσα κατι που δεν υπηρχε αυτη τη φορα με ασαλινα ταστα να πετυχω: Να κανω fret level τριβωντας τα ολα τα ταστα. Χειροτερα θα τα εκανα, παρα καλυτερα (εδω ειναι που ενας επαγγελματιας δεν μπορει να αντικατασταθει με τιποτα...Οποτε, δεν το τολμησα καν...) Εν κατακλειδει, ειμαι υπερευχαριστημενος, παιζει τελεια, πλεον ακομα και το κουρδισμα και στα 3 πρωτα ταστα νομιζω ειναι καλυτερο (ειχα την εντυπωση οτι χαναν απο το Nut στο 2-3. Τωρα η κιθαρα θα κρατησει πολυ περισσοτερο, παιζοντας και κανοντας βαρια bend και τριψιματα, κατι που στην προηγουμενη ευκολα θα εβλεπα εστω και μια χαραγη και στις μπασσες χορδες, τωρα πραγματικα δεν φαινονται να επηρρεαζονται. Ευχομαι να κρατησουν... Θα δειξει... ΥΓ. Ηταν το δευτερο μου refret σε μια φθηνη αλλα καλη μου κιθαρα, που απο τη μια αξιζε να την φτιαξω στα μετρα μου, ενω απο την αλλη, και κατι να μην πηγαινε καλα, το κοστος θα ηταν μικρο! ;D Η συμβουλη μου και αυτη τη φορα; Οσοι εχετε διαμαντια κιθαρες που αξιζουν πολλα και συναισθηματικα και οικονομκα, και δεν εχετε σκοπο να καντε μονοι σας την διδικασια, απλα πηγαινετε σε καποιον επαγγελματια που ξερει. Οσοι απο την αλλη δεν υπηρχε περιπτωση να πατε ετσι κι αλλιως ή εχετε ορεξη, διαθεση, υπομονη και σχετικη ικανοτητα σε μερεμετια, τοτε βουτατε!
    1 βαθμός
  40. Καλημέρα! Αυτό είναι το τελευταίο κομμάτι που συνέθεσα με καλοκαιρινή και μάλλον νοσταλγική διάθεση και γι'αυτό το ονόμασα Journey... Τα σχόλια και οι συμβουλές σας για τη βελτίωση του είναι πάντα ευπρόσδεκτα. Αν υπάρχει κάποιος πιανίστας στην παρέα που θα ήθελε να το ηχογραφήσει με κανονικό πιάνο, μπορεί να μου ζητήσει να του στείλω τις παρτιτούρες κι οτι άλλο χρειαστεί. Θα ήταν μεγάλη η χαρά μου να το ακούσω παιγμένο από κάποιον αληθινό πιανίστα. Σας ευχαριστώ και καλό καλοκαίρι σε όλους!
    1 βαθμός
  41. Καλημέρα σε όλους! Πειραματιζόμενος με τις λούπες του Garage Band και ηχογραφώντας όλες τις κιθάρες έφτιαξα το D.N.A. Ελπίζω να σας αρέσει! Φυσικά, όλα τα καλοπροαίρετα σχόλια είναι καλοδεχούμενα....
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου