Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 08/31/20 σε όλα
-
Καλημέρες, η Corona Bird κέρδισε τον διαγωνισμό “guitar of the month” του Project guitar! http://www.projectguitar.com/guitar_of_the_month/august-2020-r112/4 βαθμοί
-
Καλησπέρα Noiz-άδες, Είμαστε οι ' Rain Or Shine' και πριν κάποιες μέρες κυκλοφορήσαμε τον δεύτερο δίσκο μας με τίτλο " The Darkest Part Of Me" από την Perris Records. Μπορείτε να ακούσετε ολόκληρο το album στις περισσότερες digital πλατφόρμες online (Spotify, ITunes, Amazon κτλ. θα βάλω όλα τα link στο τέλος) ή να αγοράσετε το CD μας στέλνοντας μας, ένα μήνυμα στη σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/rainbandshine/ . Κυκλοφορήσαμε 2 lyric videos, για τα 2 πρώτα singles του δίσκου και ετοιμάζουμε και άλλα ωραία πραγματάκια. (Subscribe) Comment, Like, Subscribe και γενικά πείτε μας τη γνώμη σας. Σε κάθε περίπτωση, κριτική και σχόλια μας κάνουν καλύτερους. ? Όπως πάντα spread the word για να μας ανακαλύψει περισσότερος κόσμος ! Και ακολουθήστε μας σε όλα τα social media για να βλέπετε νέα μας ! Rock On! Spotify: Amazon: https://music.amazon.com/albums/B07MTN6R3Y?tab=CATALOG&ref=dm_wcp_albm_link_pr_s ITunes: https://itunes.apple.com/us/album/the-darkest-part-of-me/1449600291 FACEBOOK: https://www.facebook.com/rainbandshine/ INSTAGRAM: https://www.instagram.com/rain_or_shine_band/ YOUTUBE: https://www.youtube.com/channel/UCHrQBW-cwJfHCUkDh3EmqFw TWITTER: https://twitter.com/RainOrShineBand3 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Το 1983 λοιπόν ήμανε 16 χρονών, και διάβασα ότι ερχόταν οι UFO στο sporting. Ευτυχώς ήταν ένας θείος μου στο σπίτι (από επαρχία και είχε έρθει Αθήνα για λίγο), και μου λέει "θέλεις να πάμε?" Πέταξα την σκούφια μου και πήγαμε. Πολύ ωραίο το live, είδα και κάποια από τα τότε ινδάλματά μου ζωντανά. Τον μπασίστα όμως δεν τον ήξερα, δεν ήταν μέλος των UFO. Φοβερός μπασίστας, έκανε και ένα εκπληκτικό σόλο, και μόλις το τελείωσε, γύρισε το μπάσο ανάποδα, και ήταν γραμμένη η ακόλουθη λέξη πίσω από το μπάσο. TALAS. Ήταν ο Billy Sheehan. Και είναι οι Talas .....2 βαθμοί
-
Γειά και χαρά σε όλους! Ελπίζω να είστε όλοι καλά και ασφαλείς από Covid! Πρόσφατα ανέβηκε αυτό το όμορφο Jam, πιστεύω θα βρείτε αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα/παιξίματα, προσωπικά λάτρεψα Sfogli και Eller!! Ελπίζω να σας αρέσει!2 βαθμοί
-
Μια συνεργασία (τηλεφωνικά και απ'το messenger...) με τον Γιώργο. Μου έστειλε ένα ριφάκι και κάποιες ιδέες του, έγραψα κάποια στιχάκια, έβαλα μια γέφυρα και έτοιμο. Γιώργος: μπάσο, ρυθμική και σόλο κιθάρα. Φώτης: ρυθμικές κιθάρες και φωνή. Edit: Επειδή η "κόλληση" της γέφυρας με τα προηγούμενα parts δεν ήταν και η καλύτερη (όπως επισήμανε κι ο Dimsonic), έκατσα και έκανα κάποιες αλλαγές σε εκείνο το σημείο. Δοθείσας της ευκαιρίας έκανα και μια κάποια αναθεώρηση στην μίξη του άσματος όπως και κάποιες μικρές αλλαγές εδώ κι εκεί στα όργανα.... Το κομμάτι έχει αλλαχθεί στο Soundcloud και στο συνημμένο του Noiz. Στο youtube βαρέθηκα να το αλλάξω τώρα, οπότε εκεί υπάρχει η παλιά έκδοση... Edit No2...: Μου έστειλε ο Γιώργος την ρυθμική του κιθάρα χωρίς reverb οπότε κι εγώ έκανα μια καινούρια μίξη με αυτήν (με δικό μου βάθος). Το κομμάτι είναι ξαναμανά αλλαγμένο (3η φορά..) στο Soundcloud και στο συννημένο στο noiz. Στο youtube υπάρχει η πρώτη βερσιόν.1 βαθμός
-
Ευχαριστούμε πολύ Νέστορα! ? ? Spread the word! ?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
αμα ήταν έτσι δεν θα το έκανε θέμα ο Vai, θυμάμαι καθαρά οτι έλεγε οτι είναι θέμα κιθάρας. Ηταν φυσικό sustain, οχι freedback.1 βαθμός
-
Ενδεχομενως, βεβαια, η κιθαρα που της εχεις βελτιωσει το sustain (μεσω ακουστικων), οταν την χρησιμοποιησεις σε ενα jam με σχετικη ενταση στον ενισχυτη, να μην μπορεις να ελεγξεις το εντονο feedback. Απο τη στιγμη, ομως, που δουλευεις μονο ακουστικα, τοτε καλα κανεις και την στηνεις βασει αυτης της αναγκης. Οποιαδηποτε μετατροπη ηχει καλα στα αυτια σου, ειναι σωστη για σενα. Ο gary moore, μιας και τον ανεφερες, επαιρνε το περισσοτερο sustain του απο την μεγαλη ενταση των ενισχυτων του, και απο το μελετημενο σημειο που στεκεται ορθιος. Με ακουστικα δεν θα μπορουσε να εχει τετοιο effect.1 βαθμός
-
συγγνώμη, κατσε να τα γραψω neck joint : εκει που το σώμα ενώνεται με το μπράτσο, είτε είναι κολημένη όπως LP, είτε ένα μονοκόματο σώμα όπως neckthrough, είτε βιδωμένο όπως strat neck pup : μαγνητης στην θεση neck, δηλ προς το μπράτσο μαλακό basswood : μαλακό basswood!!! ξυλο που χρησιμοποιείται στα σωματα κιθαρών, και μόνο, τινει να είναι στα όρια του σκληρου ξυλου, δηλ να μπαινει στην περιοχη "μαλακο ξύλο" μαλακό maple ή walnut : ξυλα μπράτσου ιδίως σε laminate εφαρμογες, δηλ πολλών κοματιών (3,5,7) κολημένα μεταξύ τους για περισσότερη σταθερότητα neck heel : το μέρος του μπράτσου που ενώνεται με το σώμα heel joint = neck joint έβαλε (maple) καβίλιες στο basswood, καλυψε τις 4 τρυπες στο σώμα στο σημείο του neck joint, με σκληρο maple ξύλο. Στην συνέχεια άνοιξε νέα πάσα (σπείρες) μονοκόματα στο σώμα / neck heel. Χμμμ οσον αφορά την κιθαράκλα σου τι να σου πώ, πρέπει να την δώ, αν και ο μάστορας που ανέφερα ειναι εγγύηση, πες του απο τον τύπο με την universe θα καταλάβει. παντα με ακουστικά, με ενισχυτη είχα sustain ακομα και πρίν την πάω στο μάστορα, αλλά τυχαίο, άναρχο, χαζό, επιλεκτικό μη εγγυημένο.1 βαθμός
-
Τρίχες. Πριν το ντερνετ ΟΥΔΕΙΣ είχε πρόβλημα με το 7,25". Για αυτό άλλωστε ΟΛΟ το ροκ με 7,25" έχει γραφτεί. Από τη στιγμή που ο Danny Gatton,o Keith Richards,o Brent Mason,o Vince Gill, ο Hendrix,o Gallagher,o Gilmour,o Clapton,o Edge,o Johnny Marr,o Page, o Blackmore και χιλιάδες άλλοι υπερπαικτες δεν είχαν πρόβλημα με το 7,25 " δεν θα έχεις και εσύ ? Επίσης,για να είμαστε και σοβαροί, καμμιά από τις δύο δεν έχει πραγματικά παχύ μπράτσο ,δηλ 1" στο πρώτο ταστο. Απλά η 50s εχει μεσαίο μπράτσο και η 60 s λεπτό ,σαν αυτό που έχουν όλες οι μοντέρνες Fender. Και οι δύο είναι μια χαρά, προσωπικά επειδή προτιμώ τα jumbo frets, θα έπαιρνα την mod.1 βαθμός
-
Δεν έχω φάει φόλα ποτέ (ίσως μια vintage 62 ήταν πιο πρίμα απ' ότι ήθελα). Θα μου πεις γιατί αγοράζεις, αλλάζεις, πουλάς κλπ. Γιατί θυμάμαι τη ρήση του παππού μου "το καινούργιο κόσκινο το κρεμάς πιο ψηλά".1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Δεν αντεχω την πολλη δημοσιοτητα. Ασε που δεν με αφησει η γυναικα μου διοτι θα φοβαται μη με κλεψει καμια γκρουπυ... ? Στρατο, εαν ημουν πιο νεος και με ορεξη να ανοιγω τετοιες ιστοριες, οκ. Η σημερινη εποχη παρουσιαζει μεγαλες δυσκολιες, ειδικα, στην κατηγορια ροκ. Φτασμενοι δεν προχωρανε και θα κατσω εγω ο αμπαλος να μπω στη διαδικασια αυτη? Εχω τις δουλειες μου και την ησυχια μου. Κανω και 5-6 live τον χρονο για να γουσταρω. Δεν ζητω πραμα αλλο. Ισως αργοτερα να καταφερω να γραφω μουσικη για power trio και να λεμε και δικα μου κομματια, ετσι για αλλαγη. Βεβαια, δεν μπορω να ξερω τι μου επιφυλασσει το μελλον. Πριν 3-4 χρονια δεν ηξερα τι σημαινει power chord. Πριν ενα χρονο δεν ηξερα τι σημαινει daw. Σε τρια χρονια δεν ξερω που θα εχω φτασει. Γιαυτο, καλο ειναι ποτε να μην λες ποτε...1 βαθμός
-
Η απομυθοποίηση ακριβού εξοπλισμού έρχεται μόνο όταν σου δωθεί η ευκαιρία να πληρώσεις τα ίδια λεφτά για μια αμερικάνικη και μια κινέζικη strat πχ. κι εσύ διαλέγεις την κινέζικη. Επίσης, τι ειναι ακριβό; Για ρωτήστε έναν πιανίστα, έναν κοντραμπασίστα ή έναν φαγκοτίστα. Η ρε ξεκουρδίζει περισσότερο απο τη σολ στις Gibson. Αλλα υπάρχει ενα πραγμα που λέγεται προκατάληψη και όλοι αναφέρουμε τη σολ. Περιμενουμε επισης από ένα όργανο που εχει φτιαχτεί στην άλλη άκρη του κοσμου, και ίσως για πολύ καιρό ΔΕΝ εχει συντηρηθεί να ειναι τσίτα. Όλες οι 3+3 κιθάρες ξεκουρδίζουν λόγω γεωμετρίας. Με λίγη εξτρα φροντίδα στρώνει. (Δεν μπορεί εκατομμύρια κιθαριστες σε όλο τον κοσμο να είναι λάθος) Ο καθένας πορεύεται και βολεύεται ανάλογα με τις οικονομικοκοινωνικες προτεραιότητές του και καλώς πράττει. Τώρα όλα αυτα περί απομυθοποίησης περισσότερο περσινά ξινά σταφυλια μου φαινεται, αλλά αν έβρισκα κάτι να πω αυτό είναι το απίστευτο hype αλλά και το "καπέλο" που διέπει τα κιθαριστικα παρελκόμενα με κατι πυκνωτές των 50€, κάτι fossil mammoth ivory κόκκαλα, κάτι brazilian κσύλα, κάτι nitro και δε συμμαζεύεται, πράγματα δηλ. που αγγίζουν τα όρια της ανοησίας. Προσωπικα δεν έχω αγοράσει ποτέ πολύ ακριβή κιθάρα, ταβάνι ήταν η US std Τele, not much of a guitar όταν ούτως η άλλως δεν υπήρχαν many guitars. Ό,τι ακριβό έχω παίξει άξιζε τα λεφτά του το καθένα για τους δικούς του λόγους.1 βαθμός
-
ο πρωτος καπαπληκτικός και γνησιότατος. εσυ απλά φοβερός, ελαφρά υποψία απο marty friedman o 3oς τεχνικά άρτιος, πολλά που έπαιξε δεν μου έκαναν κλικ μουσικά ο μπεν σταθερή αξία andy wood.... εχμμμ πολυ buttenecourt γιαννη μου, καιρός για μάθημα, κοιτα τα λιγο τα βιντεο μου, και πες μου αν θα με αναλάμβανες... κουράστηκα να παίζω τα ίδια και τα ίδια 40 χρόνια.. Αναφορά στον συντονιστή 46.198.224.311 βαθμός
-
Είσαι μεγάλη παικτάρα και δικαίως βρέθηκες ανάμεσα σε τέτοια παρέα με τρομερούς κιθαρίστες. Πολύ ωραίο jam!1 βαθμός
-
Ημουν ξαπλα στον καναπε με την κιθαρα, βραδακι. Εκει που τη γρατζουνουσα, αρχισα να παιζω αυτο το ριφ. Σταματω, πεταγομαι σφεντονα ορθιος (η γυναικα μου με κοιτουσε με απορια) και παω στο pc. "Καινουριο κομματι" της λεω....1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Να συμπληρωσω επισης οτι αν γραφεις πολυκαναλα (κατι που σου επιτρεπει η X18), καλο ειναι να γραφεις flat, (pre-eq, pre-fader, χωρις εφφε κλπ) ετσι ωστε να εχεις την πληρη ελευθερια μετα να κανεις οτι θελεις στο daw σου.1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00