Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Dr. Lonnie

    Dr. Lonnie

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      32


  2. BillTrantos

    BillTrantos

    Moderator


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      4446


  3. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      6395


  4. stavros_d80

    stavros_d80

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      1851


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/22/19 σε όλα

  1. Καλησπέρα παιδιά. Στον παρακάτω (ή παραπάνω) σύνδεσμο μπορείτε να ακούσετε (και να δείτε) το πρώτο single του επερχόμενου δίσκου μας (Bag of Nails - ''The Wolf Inside Me'') που θα κυκλοφορήσει σε βινύλιο απ' την Nasoni Records, Berlin το Νοέμβρη που μας έρχεται. Καλή ακρόαση. Πάνος από Bag of Nails.
    6 βαθμοί
  2. . Να πεις του μπαμπά ότι όλα τα χρυσοψαρα είναι ψοφηστερα αν μπαίνουν σε μικρά ενυδρεία με ανεπαρκή φιλτρα ή και ανύπαρκτα και χωρίς σωστές αλλαγές νερού. Επίσης η θερμοκρασία του νερού να ειναι σταθερή με απόκλιση έως 2-4C και να κυμαίνεται από 18-28C ανάλογα την εποχή του χρόνου. Τα χρυσόψαρα, ανάλογα το είδος, ζούν 10-40 χρόνια και κανονικά είναι ψάρια λίμνης που φτάνουν τα 20- 50 εκ. Σε ενυδρείο μόνο αν είναι πάνω από 250 λίτρα, 1.20 μήκος μίνιμουμ. Το ότι δεν έχουν μνήμη, είναι μύθος. Για μικρά ενυδρεία 25-40 λίτρα κάνει μόνο ο μονομάχος.
    4 βαθμοί
  3. Καλησπέρα. Aρκετά χρόνια μετά την κυκλοφορία του (2011), αποφάσισα να "ανεβάσω" ολόκληρο το album, "Για μια λυτρωμένη ψυχή". Είναι ένα θεματικό album, που μιλάει για την αγάπη, το μίσος, τα όνειρα και την πραγματικότητα. Με τους στίχους, τους χαρακτήρες και την περίληψη της ιστορίας. Καλή ακρόαση/θέαση. https://www.youtube.com/watch?v=WcCAwdNZAck Όποιος/α απο εσάς έχει την υπομονή να το ακούσει, ας γράψει, αν θέλει, τις εντυπώσεις και τα σχολιά του.
    2 βαθμοί
  4. εγώ θα πώ πως μπορούμε να κάνουμε την ίδια δουλεια αν κάνουμε την αντίστοιχη προεργασία, δηλαδή το ίδιο με την τελευταία παράγραφο. Αλλα και με το NI ανάλογα με τις ανάγκες μας θα πρέπει να κάνουμε αρκετή προεργασία. Τίποτα δεν είναι έτοιμο για αυτό που θέλει να κάνει ο καθένας. Και στα demo που βλέπουμε που είναι σχεδιασμένα για να αναδεικνύουν τις δυνατότητες που πιθανών να μην τις χρειαστούμε σε casual σενάρια όλες ταυτόχρονα, π.χ. για την παραγωγή ενός εμπορικού κομματιού από αυτά που συνήθως κυκλοφορούν, έχει γίνει από τους παίκτες η αντίστοιχη προεργασία. όσο πιο εντυπωσιακά και εφφετζίδικα είναι ιδιαίτερα σε real time κατάσταση, τόση αντίστοιχη προεργασία έχει γίνει από το χρήστη. Εγώ αυτό καταθέτω. Και εξάλλου τι με νοιάζει. Εγώ οτι και να μου δώσετε παιχταράς είμαι και προγραμματισταράς και θα φτιάξω παπάδες. Θα τα συνδέσω και θα τα στίψω αν έχω χρόνο και κέφι. Το ξέρω και όσοι με ξέρουν και με έχουν δει το ξέρουν κι αυτοί. χαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχ
    2 βαθμοί
  5. Μάλλον ήταν και η τύχη του πρωτάρη στα Stainless ταστα.? Ή ήταν η άγνοια, που δεν λειτούργησε ως τροχοπέδη, και έτσι το προσπάθησα ? Το αποτέλεσμα είναι όμως ότι πλέον αυτή η αρκετά φτηνή κιθάρα, με καλά όμως hardware, καινούργια ηλεκτρικά, tonerider μαγνήτες, ένα Tusq nut και τα αδταλινα ταστα, είναι η πιο απολαυστική κιθάρα που εχω? Και πάλι, θα ξανασημειωσω πως, απλά ήμουν ίσως και τυχερός. Αλλά έμαθα πλέον ότι το μανίκι κάνει όλη τη διαφορά στην κιθάρα. Το προφίλ, τα ταστα, το καλοκομμενο nut κτλ Και αυτά, για σίγουρο, χωρίς άγχος, και cost efficient αποτέλεσμα σε ακομα πιο ακριβά αλλά και καλα όργανα, αξίζει τον κόπο να γίνεται σε ένα καλό μάστορα.
    2 βαθμοί
  6. Εβαλα πριν σε ένα ποστ του tamtam ένα παλιό κομμάτι της ορχήστρας του Horst Wende, ενός δίσκου του πατέρα μου που άκουγα όταν ήμουν 7-8 ετών... όπου παίζει κιθάρα ο Ladi Geisler, ένας σπουδαίος κιθαρίστας ποπ της ορχήστρας του Bert Kaempfert και James Last μόλις ανακάλυψα ένα βίντεο του Geisler λίγο πριν πεθάνει... αξίζει να βλέπουμε τα shapes of things to come !
    1 βαθμός
  7. Ωχ, καλά, σε αδίκησα σε αυτό που είπα με τους στίχους, έχασα όλη την υπόθεση επειδή μόνο άκουγα το βίντεο, δηλαδή πραγματικά στο πρώτο κομμάτι έβγαζες αυτή την ματαιοδοξία του «πρωταγωνιστή» και τώρα έχουν και λογική οι τίτλοι και οι στίχοι («ποιός είναι ξαφνικά αυτός ο Πέτρος;;;»). Το γράφεις κάτω από το βίντεο, αλλά επειδή δεν βρήκα την περίληψη της ιστορίας στην περιγραφή, δεν του έδωσα παραπάνω σημασία και το άφησα να παίζει. Οπότε, αυτό· ήταν ωραία μουσική και δε λέει να την περάσεις κοιτώντας γράμματα στην οθόνη. Για 'μένα χάνεται η περιγραφή της υπόθεσης, θα την πετούσα από κάτω να υπάρχει και σε κάποιο σχόλιο.
    1 βαθμός
  8. Ωπ, ωραίος. Το μουσικό πριόνι, τα ηλεκτρονικά και η κιθάρα, εμένα μου άρεσε πάρα πολύ σαν ατμόσφαιρα. Να ξέρεις, δεν είμαι ειδικός, ας πούμε στο «Μαύρο» με χάνεις, αλλά στο 25ο λεπτό που μπαίνει θέρεμιν κι ύστερα κιθάρα με ξαναβρίσκεις. Στο «παραμύθι» ήμουν «ίιιχ, όχι αυτή τη συγχορδία» μέχρι που μπαίνει αλλοπρόσαλλη η κιθάρα, καλά, δεν μου άρεσε και η φωνή σε αυτό. Ε, στιχουργικά, μάλλον μου βγάζει μια απλοϊκότητα, δεν μου έλεγε πολλά,μπορεί απλά να μην μου άρεσαν οι φωνές -πλην της απαγγελίας. +353.000 για το ομότιτλό σου. Βλέπω ένα κομμάτι έχεις ανεβάσει πρόσφατα,καλή επιτυχία στα επόμενά σου. edit: α,έχασα την περίληψη που ήταν μέσα στο βίντεο, γι' αυτό θα έχασα τη συνοχή της ιστορίας.
    1 βαθμός
  9. εγώ το έχω σταματήσει το άθλημα εδώ και χρόνια δίνω μόνο συμβουλές εγκυκλοπαιδικά εις τους νέους και τας νέας κορασίδας.... ρεμιξάρω μόνο σκυλοπανηγυρια άντε και καμια γιορτή τσίπουρουκάστανου, εποχιακά είδη, είδη μπιτσομπαρ καφέ και ήδη προικός????
    1 βαθμός
  10. Θέλουμε να βγάλουμε κάνα χαρτζιλίκι στα ξένα, από άλλες δουλειές το προτιμώ! ?
    1 βαθμός
  11. Μεγάλο το δίκιο σου αδελφάκι μου ? Και να πω και το άλλο, όσα κλαβιέ και κοντρόλλερ και να βάλεις, το αποτέλεσμα του off line δεν το φτάνεις. ΟΚ είναι διασκεδαστικό, και απαραίτητο αν μιλάμε για ντιτζεϊλίκι φάση, αλλά την φροντίδα και το προδέρμ του off line δεν το 'χει όμως κανένα. Αν δε βρέξεις κ*λο ψάρι δεν τρώς, τι να προκάμουν τα δυο χέρια και τα δυο πόδια, τι να πρωτοκουλαντρίσουν. Αν δεν πέσει βελονάκι, η πιθανότητα της ανιαρής επαναληψημότητας αυξάνει γεωμετρικά.
    1 βαθμός
  12. Θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τι εννοούμε με τον όρο "ίδια δουλειά". Ποιο συγκεκριμένα, το όλο ζήτημα είναι όταν λέμε δουλειά εννοούμε διαδικασία ή αποτέλεσμα; Αν εννοούμε αποτέλεσμα, τότε σαφώς με μια offline, δηλαδή μια ΟΧΙ real time διαδικασία μπορούμε να έχουμε το ίδιο ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. Εδώ μπορούν να βγούν συμφωνικές από το DAW, το... house είναι το πρόβλημα; ? Το θέμα είναι όμως αν με τον όρο δουλειά εννοούμε διαδικασία. Τότε, αν μιλάμε για REAL TIME δουλειά, τότε εννοείτε ότι χρειαζόμαστε πρώτα από όλα controllers, για να μπορούμε και να δουλέψουμε σε πραγματικό χρόνο. Τώρα, αν χρειαζόμαστε συγκεκριμένα τον controller της NI, αυτό δεν έχει ιδιαίτερη σημασία, χρειαζόμαστε controller, θα κάνουμε την έρευνα αγοράς μας και θα αποφασίσουμε. Με ένα απλό midi keyboard σίγουρα δε θα κάνουμε την ίδια δουλειά, αν τώρα αυτό έχει και knobs, και faders και pads και buttons, την Άρτα, τα Γιάννενα, μια μακαρονάδα πουτανέσκα, το σεμεδάκι της γιαγιάς και εισιτήριο διαρκείας για το χάντμπολ του θρύλου, τότε ΟΚ.Βέβαια θα πρέπει να έχουμε και την υπομονή, τη γνώση και το software να το προγραμματίσουμε κατάλληλα. Αλλιώς χτυπάμε το ΝΙ και καθαρίζουμε.
    1 βαθμός
  13. γιατί όχι ρε συ. Κανονικά μπορείς να το κάνεις με τα δημοφιλή daw και με ένα controller και το αντιστοιχο mapping.
    1 βαθμός
  14. με 1Κ παίρνεις maschine+control 49 και είσαι καλυμένος για τα επόμενα 5-10 χρόνια από ήχους samples loops και ότι άλλο θες δεν χρειάζεται να ξαναασχοληθείς.... εναλλακτικά AKAI MPC Roland MC707 υπάρχουν και άλλα αλλά κανένα δεν έχει τις βιβλιοθήκες τις Native Instruments δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω σε αυτό το θέμα δεν έχω κάτι.... αν μπορεί ένα άλλο μέλος να κάνει κάποια πρόταση υπάρχουν πολλές προσφορές σε free daw
    1 βαθμός
  15. Μπορείς να στείλεις κάνα link με σοβαρά tutorials να κοιτάξω; Έχω κάποια software synths και αρκετά μεγάλη βιβλιοθήκη samples, θέλω να δω αν θα μπορέσω να κάνω δουλειά με ένα midi keyboard. Δε μιλάω για prog house, αλλά για tech house, melodic techno.
    1 βαθμός
  16. Αυτή είναι για μένα η απόλυτη αλήθεια σχετικά με parts. Ποτέ δεν κατάλαβα ανθρώπους που λένε "άλλαξα στην κιθάρα μου μανίκι". Δεν αλλάζεις μανίκι, αλλάζεις κιθάρα. Το μανίκι είναι πολύ σημαντικότερο του σώματος σε ήχο και feel.
    1 βαθμός
  17. Είχα για ένα χρόνο ενισχυτή με Torpedo Captor χωρίς ποτέ να συνδέσω τον ενισχυτή μου με καμπίνα, καθώς δεν είχα καν μία. Δεν προέκυψε ποτέ το παραμικρό θέμα. Ο κατασκευαστής λοιπόν καλά τα λέει, αλλιώς θα είχε φάει ένα κάρο μηνύσεις. Ελπίζω να μην έβγαλες το Captor πριν κλείσεις τον ενισχυτή. Αν δεν έκανες κάτι τέτοιο, κοίτα μήπως σου ψοφάει καμιά λάμπα.
    1 βαθμός
  18. @sharpshooter δεν μας έχεις δώσει budget... δεν πιστεύω να θέλεις να τη βγάλεις τσάμπα και ΧΩΡΙΣ MAC τη δουλειά??? είμαστε στα 2 χιλιαρικα (μαζί με το μακ) αυτή τη στιγμή χωρίς μόνιτορ βάσεις, καλώδια, κάρτες ήχου (αν πάρεις το maschine δεν χρειάζεσαι κάρτα ήχου προς το παρόν είναι αυτόνομο)... υποθέτω έχεις μακ, μόνιτορς, bitches για τα φωνητικά κτλ?....
    1 βαθμός
  19. Ξανά στο προσκήνιο οι μικρές μου ανηψιές (δίδυμες). Καθάρισε η μάνα τους κάποιους τοίχους στο δωμάτιό τους, και όταν επέστρεψαν από το νηπιαγωγείο, έμειναν με το στόμα ανοιχτό. Όταν ήρθε ο πατέρας τους από την δουλειά τον βούτηξαν από το χέρι και του έδειχναν τους τοίχους. "Κοίτα μπαμπά, ήρθε ο βαφτιστής". "Ποιός είναι αυτός?" "Αυτός που έβαψε τους τοίχους"!!!!!!!!! Είναι το δεύτερο χρυσόψαρο που τους ψοφάει στο μικρό ενυδρείο. Λέει η μια "μπαμπά, γιατί όλα τα ψάρια που παίρνεις είναι ψοφηστερά?" "Η Βάγια μου φάγωσε όλες τις πατάτες". "Δεν είναι τσάλτσα, είναι τσέπατ (κέτσαπ)". "Δεν είναι κρέας σου είπα, είναι μίτσελ (σνίτσελ)". "Μου αρέσουν τα ψάρια και οι ψαδέλες (σαρδέλες)".
    1 βαθμός
  20. Λέω να κρεμάσω όλα τα έγχορδα στον τοίχο και να τα κοιτάω. Χάσαμε κύριοι.
    1 βαθμός
  21. 1 βαθμός
  22. Κάποιος καλός άνθρωπος έκατσε και έφτιαξε αυτόν τον οδηγό. Έχει μέσα τα πάντα για να προωθήσει ένας δημιουργός, μόνος του και δωρεάν, τη μουσική του με ονόματα και διευθύνσεις. Να είναι καλά. https://fortheloveofbands.com/2019/10/20/submit-to-indie-music-blogs-and-music-review-sites/
    1 βαθμός
  23. Παρόλο που είναι προφανώς υγιές τα πρωτόκολλα μεταφοράς δεδομένων να εξελίσσονται συνεχώς και να επωφελούνται από τις νέες τεχνολογίες, όπως αύξηση της ταχύτητας κτλ – τα πρόσφατα update στα πρωτόκολλα USB και στις ποικιλίες σύνδεσης έχουν προκαλέσει σύγχυση. Εδώ ελπίζουμε να απαντήσουμε σε μερικές από τις συνήθεις ερωτήσεις σχετικά με το πρωτόκολλο USB και να δώσουμε κάποια εικόνα γιατί η Focusrite έχει αποφασίσει να παραμείνει σταθερά στο USB 2.0 ως πρωτόκολλο επιλογής για τα υψηλής ποιότητας Audio Interfaces Scarlett και Clarett USB. Οι Σκοτεινές Εποχές Στις πρώτες μέρες του USB, υπήρχαν διάφορα προβλήματα σε επίπεδο bandwidth που επηρέαζαν σοβαρά την εγγραφή και την αναπαραγωγή ήχου. Η αρχική προδιαγραφή USB v1.1, για παράδειγμα, προσέφερε προδιαγραφή bandwidth για την αποστολή στερεοφωνικού ήχου 24 bit / 48 kHz και στις δύο κατευθύνσεις ταυτόχρονα. Αλλά αυτό ήταν πριν από περίπου 20 χρόνια και, ευτυχώς, αυτοί οι περιορισμοί είναι παρελθόν. Το USB 2.0 έδωσε στους χρήστες ήχου όλα όσα θα χρειάζονταν για γρήγορη εγγραφή με high – channel count recording. Με μια θεωρητική ταχύτητα μεταφοράς δεδομένων 480Mbps, ένα Interface USB 2.0 έχει περισσότερο από ένα επαρκές bandwidth που απαιτείται για τη διαχείριση τουλάχιστον 48 καναλιών στερεοφωνικού ήχου. Ο ρυθμός bit του μονοφωνικού ήχου 24 bit / 48 kHz είναι 1,15 Mbps, οπότε ο θεωρητικός μέγιστος αριθμός καναλιών κυμαίνεται από εκατοντάδες, αν και οι πρακτικοί περιορισμοί το επηρεάζουν. USB 3.x Τα τελευταία χρόνια έχουν εισαχθεί τα USB 3.0, USB 3.1 Gen 1 και USB 3.1 Gen 2. Προσφέρουν τεράστιες βελτιώσεις όσον αφορά τις δυνατότητες μεταφοράς ακατέργαστων δεδομένων - με μέγιστες θεωρητικές ταχύτητες δεδομένων 5 Gbps για το USB 3.0. , 10Gbps για το USB 3.1 Gen 1 και το επιβλητικό 20Gbps για το USB 3.1 Gen 2 - το οποίο φαντάζει εκπληκτικό για σκληρούς δίσκους και άλλες συσκευές που χρησιμοποιούν μεταφορές δεδομένων. Αλλά αυτές οι αυξήσεις της απόδοσης δεν έχουν πρακτικό όφελος για τους χρήστες ήχου. Αυτό οφείλεται στην αρχιτεκτονική των audio drivers (και του φαινομένου συσσώρευσης δεδομένων) των host computers και τον χειρισμό του USB audio ο οποίος περιλαμβάνει “isochronous” δεδομένα. To φαινόμενο της συσσώρευσης απορρέει από τον προγραμματισμό μεταφοράς δεδομένων προς και από τους audio drivers ανά χιλιοστά του δευτερολέπτου, πράγμα που σημαίνει ότι, ανεξάρτητα από το πόσο γρήγορα μετακινούνται τα δεδομένα μέσω του USB bus, οι Audio drivers ορίζουν ένα όριο ελάχιστης δυνατής καθυστέρησης. Για τα Windows είναι 1ms ενώ για MAC OSX 1/8 ms. Ένα καλό παράδειγμα που μπορεί κανείς να σκεφτεί είναι το παρακάτω: Ας θεωρήσουμε ότι έχουμε ένα δοχείο συνδεδεμένο με μία σωλήνα στην κορυφή υπό κλίση και ένα μπαλάκι τένις. Το μπαλάκι του τένις είναι τα δεδομένα . Το πλάτος του σωλήνα (που χωράει ένα μπαλάκι) υπό κλίση είναι το διαθέσιμο bandwidth . Αφήνοντας από την κορυφή της υπό κλίση σωλήνας το μπαλάκι θα φτάσει στο κάτω μέρος δηλαδή στο δοχείο σε ένα δεδομένο χρονικό διάστημα. Αυτός είναι ο λανθάνων χρόνος σας, ο χρόνος που χρειάζεται για να πάτε από άκρο σε άκρο. Το USB 3.x προσφέρει ένα πολύ ευρύτερο σωλήνα, ο οποίος από την άποψη της αναλογίας σημαίνει ότι θα μπορούσε να επιτρέψει μεγαλύτερο αριθμό σε μπάλες τένις (περισσότερα κανάλια ήχου) να ταξιδέψουν κάτω από τον αγωγό. Αλλά οι μπάλες δεν θα ταξιδεύσουν μέσα στον σωλήνα ταχύτερα επειδή η κλίση είναι η ίδια. Με τον ίδιο τρόπο γίνεται και η σύγκριση μεταξύ USB 3x με USB 2 από την άποψη του τρόπου με τον οποίο μεταφέρουν τα δεδομένα ήχου. Αυτό δεν σημαίνει ότι το υψηλότερο bandwidth που προσφέρεται από το USB 3.x δεν έχει πρόσθετο πλεονέκτημα σε ορισμένες περιπτώσεις, για παράδειγμα αν θέλετε ένα Audio Interface με πολύ μεγάλο αριθμό εισόδων και εξόδων ήχου. Ωστόσο, για Audio Interface USB με πολλά κανάλια όπως τα Clarett 8Pre USB και Scarlett 18i20 το USB 2.0 παρέχει περισσότερο από ένα επαρκές bandwidth για την μεταφορά 18 καναλιών εισόδων και 20 καναλιών εξόδων ήχου ταυτόχρονα. Συμβατότητα Ένα άλλο ζήτημα είναι αυτό της συμβατότητας προς τα πίσω. Αν και οι περισσότεροι νέοι υπολογιστές περιλαμβάνουν θύρες και συμβατότητα με USB 3x πολλοί χρήστες εξακολουθούν να εργάζονται σε συστήματα υπολογιστών που δεν έχουν καθόλου συνδεσιμότητα με USB 3x. Οι συσκευές USB2.0 λειτουργούν χωρίς κανένα πρόβλημα σε θύρες USB 3x όχι όμως και το αντίθετο προς τα πίσω. Για την Focusrite η μετατροπή των Interfaces της σε USB 3x. σημαίνει αποκλεισμό πολλών χρηστών που εργάζονται με υπολογιστικά συστήματα παλαιού τύπου, χωρίς ουσιαστική αναβάθμιση απόδοσης βάσει των παραπάνω και επιπλέον αύξηση των τιμών λόγω κόστους που σχετίζεται με την κατασκευή. The USB-C Confusion Η εμφάνιση του USB Type- C έχει δημιουργήσει μία σύγχυση. Επί της ουσίας το USB Type-C είναι η ορολογία που περιγράφει τον τύπο βύσματος που βρίσκεται στις σύγχρονες συσκευές ευρείας κατανάλωσης όπως οι νέοι φορητοί υπολογιστές της Apple, ορισμένα Smartphones και σε ένα μεγάλο αριθμό νέων μηχανημάτων τεχνολογίας. Ο όρος USB Type-C δεν αναφέρεται στην ποικιλία ή την ταχύτητα του πρωτοκόλλου μεταφοράς δεδομένων αλλά στην εξυπηρέτηση εκτός δεδομένων USB όπως για παράδειγμα πληροφορίες οθόνης HDMI και Display Port. Επί της ουσίας αν θέλαμε να μαντέψουμε με ποιον τύπο καλωδίου USB θα μπορούσαν να μεταφερθούν τα δεδομένα με USB Type-C βύσματα θα ήταν USB 2.0 !!! Όλα όσα λοιπόν Audio Interfaces της Focusrite περιλαμβάνουν USB Type-C όπως για παράδειγμα οι νέες 3rd Gen Scarlett ή Clarett USB μπορούν χωρίς κανένα πρόβλημα να συνδεθούν με υπολογιστικά συστήματα που χρησιμοποιούν USB 2.0 θύρες και πρωτόκολλο μεταφοράς δεδομένων αρκεί να έχετε προμηθευτεί το κατάλληλο καλώδιο. Η Focusrite παρεμπιπτόντως περιλαμβάνει με κάθε Interface της ένα τέτοιο καλώδιο USB to USB Type-C για εύκολη σύνδεση. Εν Κατακλείδι Ελπίζουμε με τις πιο πάνω πληροφορίες να δώσαμε κάποιες απαντήσεις που αφορούν το πρωτόκολλο USB. Από την μία η ασυμβατότητα του USB 3x. και από την άλλη τα μηδενικά πρακτικά οφέλη με ζητήματα round – trip latency όσον αφορά την μετάδοση δεδομένων ήχου, το πρωτόκολλο USB 2.0 παραμένει η πιο αποδοτική επιλογή όσον αφορά τα USB Audio Interfaces για επαγγελματικές multichannel ηχογραφήσεις κτλ. Παρόλα αυτά η Focusrite έχει προχωρήσει και σε νέα πρωτόκολλα ψηφιακής μεταφοράς δεδομένων ήχου όπως το Thunderbolt με την Clarett Series και για μεγάλα Έργα, Studios, Live Touring, Post Production με το πρωτόκολλο DANTE (Ethernet Audio) με την σειρά Audio – over IP Interfaces που ακούει στο όνομα REDNET. Δείτε όλη τη σειρά Clarett εδώ! Δείτε όλη τη σειρά Scarlett εδώ!
    1 βαθμός
  24. πάντως αρκετά από αυτά θα έλεγα ότι τα χρησιμοποιώ, χωρίς βέβαια να μπορώ να τα αναλύσω ή να τα δικαιολογήσω όπως αυτός...
    1 βαθμός
  25. πολύ τίμια παιχτούρα ο χέντερσον και ωραιότατο το βιντεάκι!
    1 βαθμός
  26. Απο ενα προσφατο λαιβ στην Αφρικανα, το πρωτο μας ουσιαστικα με αυτο το σχημα! ΟΙ μουσικοι ειναι: Αποστολος Λεβεντοπουλος κιθαρα Κωστης Χριστοδουλου πληκτρα Χαρης Χαραλαμπους μπασο Δημητρης Κλωνης τυμπανα Ενα λικν με αλλα κομματια απο το ιδιο λαιβ αν καποιος θελει να ακουσει παραπανω. Τα κομματια ειναι ολα συνθεσεις της μπαντας.
    1 βαθμός
  27. ενα χαλαρο κοματακι ενοψει του χειμωνα που ερχεται(γιατι θα ερθει καποια στιγμη..που θα παει!!)
    1 βαθμός
  28. ..θα μοιραστώ το βασικό κανάλι. ήταν και η πηγή έμπνευσης. Καλή ακρόαση. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας..και εύχομαι λύπες λίγες και χαρές πολλές σε όλους σας.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου