Πίνακας συμμετοχής
- σε όλα
-
Προσαρμοσμένη Ημερομηνία
-
All time
29 Οκτωβρίου 2018 - 21 Νοεμβρίου 2024
-
Ετους
22 Νοεμβρίου 2023 - 21 Νοεμβρίου 2024
-
Μήνας
22 Οκτωβρίου 2024 - 21 Νοεμβρίου 2024
-
Εβδομάδας
15 Νοεμβρίου 2024 - 21 Νοεμβρίου 2024
-
Σήμερα
22 Νοεμβρίου 2024 - 21 Νοεμβρίου 2024
-
Προσαρμοσμένη Ημερομηνία
08/23/19 - 08/23/19
-
All time
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 08/23/19 σε όλα
-
Χαίρετε. Εδώ και πολλά χρόνια είχα μία ιδέα του πως θα ήταν να συνδυάζονταν πολλαπλά timing στην ίδια μουσική, όπως πχ στη μουσική του Conlon Nuncarrow και άλλων πολυχρονιστών, αλλά σε ένα αυτοσχεδιαζόμενο setting. Μετά από πολύ ψάξιμο και με τη βοήθεια ενός μουσικού Τιτάνα που έχω τη χαρά και την τιμή να συνεργάζομαι πολλά χρόνια, του Αντώνη Λαδόπουλου, ξεκινήσαμε το PolyTempora Project, που είναι ένα σύνολο από πολυχρονικά κομμάτια. Πολυχρονικότητα (polytemporality) σημαίνει ότι ο καθένας από εμάς υπακούει σε άλλο timing από ότι ο άλλος. Οπότε ακριβώς ή ίδια μουσική την ακούει ο καθένας αλλιώς, διότι αντιλαμβάνεται τη φόρμα διαφορετικά. Τις περισσότερες φορές, οι παλμοί του ενός σε σχέση με τους παλμούς του άλλου σχηματίζουν πολυρυθμικές σχέσεις. Στα δύο πρώτα βίντεο παίζουμε δύο διαφορετικές φόρμες που ξεκινούν και τελειώνουν ταυτόχρονα, αλλά συνεχίζουν ανεξάρτητα: και η αντίστροφη αναλογία: Στο τρίτο βίντεο παίζουμε την ίδια φόρμα (3 φόρμες blues) αλλά ο ένας την κρατάει σταθερά ενώ ο άλλος αλλάζει τέμπο συνέχεια, και ξανά reset στην αρχή. Σαν να βάζει κανείς το Accelerando του Vijay Iyer πάνω από τον εαυτό του χωρίς την επιτάχυνση ένα πράμα: Kαλή ακρόαση!3 βαθμοί
-
αμάν ρε αθεόφοβοι... δέκα μέρες έλειψα και το κάνατε κούγκι για σχεδόν αυτονόητες πια παραδοχές...? παρεμπιπτόντως, αυτό που εμένα "ενοχλεί" στο θέμα (χωρίς όμως να αναιρώ την χρησιμότητα του, απλά ως προτεραιότητα), είναι ότι μεγάλο μέρος της "έρευνας" σπαταλιέται στο να κλωνοποιηθεί ψηφιακά το κλασικό αναλογικό hardware (πολλές φορές ανούσια), ενώ θα έπρεπε να ανοίγονται ήδη πολλοί περισσότεροι νέοι δρόμοι στην επεξεργασία μέσω της εκμετάλλευσης των δυνατοτήτων του ψηφιακού κόσμου... τέλος να συνηγορήσω στο ότι το μουσικό είδος, παίζει τον πρωταρχικό ρόλο στο πως και γιατί θα χρησιμοποιηθούν τα μεν ή τα δε σε κάθε περίπτωση, προσθέτοντας ότι προσωπικά (κυρίως μέσω της πρακτικής εμπειρίας), έχω καταλήξει να θεωρώ αλληλοσυγκρουόμενη (ως προς την τελική audio ποιότητα) την ταυτόχρονη τους χρήση σε κάποιο στάδιο παραγωγής...3 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Nα συνεισφερω και γω στη συζήτηση λεγοντας οτι το σωστο είναι "Της ΚΟΝΤΗΣ ψωλης της φταίνε οι τρίχες" Και οχι της ΣΤΡΑΒΗΣ όπως ειπώθηκε... Συνεχίστε...2 βαθμοί
-
Έκπληξη το μαόνι για τα αυτιά μου με τετοιο συνδυασμό μαγνητών. Βεβαια έχει μεγαλη σημασία με τι ηχεία θα το ακούσετε, καθως ανάλογα με το πόσο χαμηλά κατεβαίνουν θα ακούσετε διαφορετικά πράγματα μιας και σε αυτα ενος laptop πχ οι μεσαίες συχνότητες προβάλλονται ελλείψει μπάσων.1 βαθμός
-
να πω οτι το συγκεκριμενο προτζεκτ κατ εμε δεν ειναι για να παιχτει κανα δυο φορες στην Αφρικανα κ στο Jazz Point{υπαρχει ακομα αυτο?} Θεωρω οτι αυτη η ιδεα ειναι καθαρα φεστιβαλικη τοσο για Ελλαδα οσο κ για εξωτερικο. Τις θερμοτερες ευχες μου να σκισετε.1 βαθμός
-
Ευχαριστούμε πολύ! Μάλλον το Δεκέμβρη θα ξεκινήσουμε σιγά-σιγά να εμφανιζόμαστε...1 βαθμός
-
Πωπω μπράβο βρε μάγκες! Φανταστικοι!!!! Ευχομαι κ εις ανώτερα και να σας δούμε και λαιβ πουθενά!1 βαθμός
-
την τέχνη την "κινούν" όπως πάντα τα ταλαντούχα ανήσυχα πνεύματα... Μπράβο (πάλι)...1 βαθμός
-
Αρχηγέ NEVE 8038 είναι...είπαμε ΜΙΣΕΙ τα Plug Ins οπότε σίγουρα θέλει κάτι που να μην κοστίζει κάτω από 150Κ ΑΜΕΚ παίρνεις και με 2Κ οπότε δαιν εχι καλω ιχο ... (αν σου βρισκεται πάντως κανα....μπάζο AMEK 9098i στο αγοράζω άμεσα....100 ευρω καλά είναι?) ?1 βαθμός
-
ανεβαζω την πρωτη μου "σοβαρη" προσπαθεια δημιουργιας οριτζιναλ υλικου.το ονομα του ειναι "the gunman" μου εβγαζε κατι σε γουεστερν το ολο κλιμα...!!η αρχικη μου ιδεα ειναι να εχει και στοιχους αλλα εχω κολλησει τελειως σε αυτο το θεμα..οποτε το ανεβαζω σαν instrumental και βλεποντας και κανοντας.τα τυμπανα ειναι ενας ρυθμος απο το alesis sr-16,το μπασσο ειναι ενα yamaha trbx305(με d.i στην καρτα ηχου),η κιθαρα ειναι η telecaster squire 72 thinline καρφι σε ενα fender pro junior iv σχεδον cranked( με attenuator)η ρυθμικη ειναι με κομμενο το volume της κιθαρας στο 7 και αυτα τα στελνει ενα shure 58beta στη καρτα ηχου steiberg ur22 mkii.οι εγγραφες ειναι ολες one take οποτε κατι μικροφαλτσακια υπαρχουν(για να μην βαρεθει ο ακροατης!!).αυτο που θα με ενδιεφερε να μαθω απο τους "μαιτρ" του ειδους ειναι το εξης:αν θελησω π.χ να "κατοχυρωσω" το κοματι,κανω κατι συγκεκριμενο;(δεν εχω καμια ιδεα απο αυτα).επειδη σκεφτομαι να φτιαξω ενα ψευτοβιντεο για το youtube.η απλα το ανεβαζουμε και ο θεος βοηθος;στα του κοματιου,πιστευετε οτι θα ταιριαζαν καποιοι στοιχοι;;;(αυτο με εχει κολησει τελειως!!)και οπως παντα καθε κριτικη καλοδεχουμενη!!ευχαριστω πολυ!1 βαθμός
-
Νομίζω ότι κατάλαβα το θεωρητικό κομμάτι (το 'νομίζω' είναι η λέξη κλειδί) αλλά πιστεύω ότι είσαστε εξωγήινοι, αφού καταφέρατε να το κάνετε πράξη. Θα σας παρακαλούσα να επιστρέψετε στον πλανήτη σας πάραυτα, και να να μας αφήσετε στην ησυχία μας. Συγχαρητήρια κύριοι.1 βαθμός
-
Heavy Metal jam για πολύ headbanging !!! Αφιερωμένο σε όσους δεν πήγαν πουθενά, εμπνευσμένο στους καυτούς δρόμους της Αθήνας? Enjoy?1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Δεν το ειπε ΚΑΝΕΝΑΣ αυτο. Εκτος και αν μπορεις να το παραθεσεις. Σου ειπαμε απλα οτι αυτο που ΟΝΤΩΣ ειχες πει (δηλ. οτι μονο οι ΚΑΛΑΜΠΟΡΤΖΑΙΟΙ ερασιτεχνες χρησιμοποιουν plug ins ? ) ΔΕΝ ισχυει... και παλι θα ηθελε ΠΡΟΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ για να ...ηχογραφησει με το lap top....τωρα εχει λοιπον ...DESKTOP & ΜΕΓΑΛΕΣ σε ΟΓΚΟ προενισχυσεις (με bonus ενα απο τα κλασσικοτερα eq ολων των εποχων).... Ειμαι παντως 100% ΣΙΓΟΥΡΟΣ οτι και με μια 8αρα καρτα ηχου της Μ-AUDIO ,ενα LAP TOP & τα native plug ins των PT light.....ΗΧΑΡΑ θα εβγαζε ακομα και αν ηχογραφουσε στο...δρομο....1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ευχαριστώ. Το έχω φτιάξει σε βερσιόν για κανονικό κουαρτέτο, αλλά θέλει πάρα, πάρα πολλή δουλειά από την ομάδα για να βγει. Ήδη από εμάς που είμαστε ντουέτο 13 χρόνια τώρα και κάνουμε τακτικά πρόβες όλα αυτά τα χρόνια, για να βγουν αυτά ειδικά, και πιο πολύ από αυτά το τρίτο το φαρμακερό, μας έφυγε η ψυχή. Δεν είναι εύκολο πράμα, πίστεψέ με. Δεν είναι ένας απλός πολυρυθμός ή groupings περίεργης υποδιαίρεσης κτλ. Εϊναι μεταβαλλόμενοι μετρικοί πολυρυθμοί με συνεχώς κινούμενο offset (διαφορά φάσης των δύο στρωμάτων), και εννοείται ότι οι σχετικές θέσεις των μερών, το που είναι ο ένας σε σχέση με τον άλλο στη φόρμα, δεν μένουν ποτέ σταθερές. Και για κερασάκι στην τούρτα, ακούς και το ίδιο πράγμα που παίζεις και εσύ αλλά αλλού. Ό,τι πιο μπερδευτικό μέχρι να το συνηθίσεις. Η κόλαση η ίδια...1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Υπάρχει προσβλητικό παίξιμο. Είναι εκείνο που, όσο μεγάλος τεχνίτης κι αν είναι ο παίχτης, χρησιμοποιεί το όργανο για να ανέβει στα μάτια των άλλων και για να αποδείξει πράγματα. Και η προσβολή δεν αφορά τον ακροατή αλλά το όργανο το ίδιο που είναι το μέσον. Δηλαδή άμα το σκεφτείς ο ρόλος του οργάνου είναι απερίγραπτα σημαντικός. Είναι η οδός ή η πόρτα αν θες που επιτρέπει την είσοδο του κόσμου των ιδεών στον υλικό κόσμο. Το 'χουμε συνηθίσει γι' αυτό δεν μας φαίνεται μεγαλειώδες αλλά σκέψου ότι ο ρόλος που επιτελεί το μουσικό όργανο είναι ό,τι πιο κοντινό υπάρχει στη μαγεία. Μεταφράζει αυτό που δε λέγεται σε γλώσσα που καταλαβαίνουν οι πάντες. Οπότε ας μην το προσβάλλουμε με φλυαρίες, ανοησίες, κομπλεξισμούς και δηθενιές. Δηλαδή, τα "μπράβο" και τα χειροκροτήματα θα ξεχαστούν σε μερικές ώρες. Η μουσική που αφήνεις πίσω σου θα μείνει για πάντα.1 βαθμός
-
Είναι ξεχωριστό θέμα η σύγχρονη τεχνολογία, που είμαι υπέρ της 100%, με το loudness war. Στην κλασσική μουσική, που θα φας ντομάτες στη μούρη αν πας να της τσιτώσεις, ο ήχος είναι αδιανόητα καλός πλέον. Όμως σε πολλές περιπτώσεις το τσίτωμα καταστρέφει άλμπουμ, αυτό είναι άλλο πρόβλημα για άλλες μουσικές. "Στ'@ρχίδια σου" θα μου πείτε, και δίκιο θα έχετε, αλλά είναι γεγονός. Δεν είναι τυχαία η αναφορά που έκανε ο τύπος στους Metallica και το Death Magnetic. Δεν είναι ότι είναι σημείο αναφοράς για τις δυναμικές. Όμως μικροδυναμικές και πιθανά(και πλέον επιθυμητά ? ) κλιπαρίσματα φυσικά και έχει κάθε μουσική. Τι έγινε όμως με το Death Magnetic; Πολύ απλά: Συμπτωματικά βρέθηκε κόσμος με τα κομμάτια αυτού του άλμπουμ πριν και μετά την κατακρεούργηση του loudness war mastering που υπέστη. Πως έγινε αυτό; Απλά η εταιρία έστειλε κάποια κομμάτια για να περιληφθούν στο παιχνίδι Guitar Hero 3, και προφανώς για να προλάβει τις προθεσμίες τα έστειλε πριν το mastering. Οι χρήστες λοιπόν παρατήρησαν ότι ενώ στο παιχνίδι τα κομμάτια ακούγονταν φανταστικά, στο άλμπουμ ακούγονταν χάλια. Ακολουθεί συγκριτικό βίντεο με καλιμπραρισμένες εντάσεις. Παρατηρήστε το χάλι στα ρυθμικά "σκασίματα" της εμπορικής έκδοσης που θυμίζει ντέμο σε τετρακάναλο, σε σχέση με το γαμάτο ήχο του Guitar Hero 3. Το υπερβολικό mastering λοιπόν μπορεί να καταστρέψει, και συχνά καταστρέφει ηχητικά κάποια άλμπουμ. Τώρα αν αυτό είναι επιθυμητό, με γεια τους και χαρά τους, έτσι και αλλιώς από το ηχειάκι των κινητών ακούνε τα πιτσιρίκια όπως πολύ σωστά έγραψε ο Yameth στο άλλο θέμα, οπότε καλά κάνουν στο φινάλε. Στα πιτσιρίκια πουλάνε, εκεί απευθύνονται, ας κάνουν ότι θέλουν, εμείς πάμε για άλλα, πιο μπαρόκ και πιο μεγάλα. ?1 βαθμός
-
Γιατί ΜΠΟΡΕΙ. ? Ανάλογα με το είδος της μουσικής αυτό είναι καλό η κακό,στα ποπακια της σειράς και στο hip hop που είναι και το 90% της mainstream μουσικής ΚΑΛΑ κάνει και μπορεί.Εχασε η Βενετιά βελόνι έτσι κι αλλιώς όσον αφορά τις.... δυναμικές σε αυτά τα είδη...όπως και στο metal (ακόμα γελάω με την... δραματοποιημένη... απώλεια των .... δυναμικών του ΤΖΑΖ άλμπουμ των Metallica ? ) Σε ΑΛΛΑ είδη μουσικής δεν παρατηρείται πάντως μια και όσοι ασχολούνται με το mastering κΣερουν πολύ καλά τι κάνουν.. Γενικά υπάρχει πολύ ΜΥΘΟΛΟΓΊΑ γύρω απ'το θέμα και τεράστια ΔΑΙΜΟΝΟΠΟΙΗΣΗ ενός θέματος που,όπως συνήθως συμβαίνει με τα θέματα που δαιμονοποιουνται,ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ γνωρίζουν σε βάθος.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός