Οι ρωγμές (ειδικά η μία η μεγάλη) δύσκολα είναι μόνο βερνίκι, πιθανολογώ ότι έχει βάθος. Θα πρέπει να ξανατσεκαριστεί από τεχνικό με feeler gauge για να δει τι βάθος έχει και δια της αφής/πίεσης για να δει αν κουνιέται.
Πιθανολογώ ότι η πτώση (ή η πίεση που δέχτηκε) ήταν αρκετά μεγάλη με πολύ έντονο κραδασμό. Σε αυτές τις περιπτώσεις εκτονώνεται ο κραδασμός σε "αδύναμα" σημεία, δηλ. ενώσεις διαφορετικών κομματιών ξύλου (skunk, μέρη σώματος) και ξεκινούν με καποια αφορμή (εδώ πχ. είναι στο ύψος των βιδών του pickguard, όπου η βίδα απωθεί ίνες ξύλου και περιμένει μια ευκαιρία για να εκτονωθεί)
To ράγισμα στο neck pocket είναι όντως το πιο κρίσιμο και εκεί πρέπει να δωθεί προσοχή στο αν είναι επιφανειακό ή όχι (μάλλον είναι επιφανειακό γιατί η γεωμετρία του σημείου δύσκολα δίνει ρωγμή.
Η λωρίδα στο μανίκι είναι εύκολα επισκευάσιμη (να χαρείτε όχι superglue, έχω ξεκινήσει σταυροφορία χρήσης "σωστής" κόλλας στην φουκαριάρα την οργανοποιία. Έχω πετύχει κολλήσεις μη αντιστρέψιμες λόγω κακής επιλογής κόλλας. Ζεστή ζωική. Hot hide glue. Aν-για κάποιο λόγο ξαναγίνει το κακό- είναι πολύ εύκολο να επανενεργοποιηθεί η ίδια κόλλα-χωρίς να χρειάζεται καθάρισμα, ή εξ' ολοκλήρου εξαγωγή του μέρους προς κόλληση. Δεν χρησιμοποιείται λόγω "μανούρας" στην προετοιμασία. Κάθε εργαστήριο που σέβεται την τέχνη του και το όργανο του μουσικού-πρέπει να δουλεύει Hot hide glue πρωτίστως. Να το ζητάτε).
Όπως και να 'χει θα πρέπει να τσεκαριστεί υπεύθυνα από τεχνικό για να σου δώσει εκτίμηση κατάστασης.