ikon Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2005 Χαίρεται. Αυτές τις μέρες γράφω ένα κομμάτι και έχω κάποια προβληματάκια... (Αρχικά πρέπει να πω ότι δεν ξέρω πολλά απο "παραγωγή", όλα τα όργανα στο κομμάτι είναι σχεδόν απείραχτα (με εξαιρέση μια ακουστική που έγραψα και της έβαλα λίγο compression και e.Q.)) To πρόβλημα είναι το εξής: Στο cubase που το δουλέυω ακούγεται μια χαρά (με την terratec). Όταν όμως το ακούω απο την κάρτα ήχου της motherboard και απο το στερεοφωνικό ακούγεται ψιλοχάλια.(Το κομμάτι το κάνω export audio mixdown και το σώζω wav) Σε αυτό το wav λοιπόν κάποια όργανα όπως άρπα και strings ακούγονται πολύ πιο χαμηλά και γενικά λείπει ο "όγκος" απο το κομμάτι. Το δουλεύω σε 16/41 ανάλυση. Το ξέρω ότι γενικότερα φταίει η πρόχειρη παραγωγή και δεν φτιάχνεται έτσι απλά, αλλα επειδή "καίγομαι" να το δώσω σε 1-2 μέρες μπορεί κάποιος να μου πεί δύο τρία βασικά πραγματάκια που πρέπει να προσέξω? επίσης πώς θα καταφέρω να το κάνω να ακούγεται "σωστό" παντού?? και τέλος αν το κομμάτι χρησημοποιηθεί για σοβαρές παραγωγές όπως π.χ. σε ένα διαφημιστικό υπάρχει κάτι που πρέπει να αποφύγω ή κάτι που πρέπει να κάνω όσο αναφορά πάντα το "σουλούπωμα" του τραγουδιού.? (για να μην με πάρουν με τις ντομάτες)... Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη!!![/url] Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sandman Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2005 επίσης πώς θα καταφέρω να το κάνω να ακούγεται "σωστό" παντού?? με σωστά μόνιτορ. Με τι ηχεία κάνεις παραγωγή? Φοβάμαι πως δε θα μπορέσεις να κάνεις κάτι χωρίς μόνιτορ. Η συμβουλή μου είναι, αν είναι κάτι σημαντικό και το βιάζεσαι, πήγαινε το έστω για μάστερινγκ σε ένα στούντιο.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Terumi Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2005 Δοκίμασε να μειξάρεις με την ένταση πολύ χαμηλά έτσι ώστε να ακούς τι είναι αυτό που ξεχωρίζει από τη μείξη. Πρέπει να ακούγονται όλα ακόμα και πολύ χαμηλά το ίδιο χωρίς κάτι να τα σκεπάζει. Φρόντισε επίσης, εάν δεν έχεις monitor ηχεία (τα οποία εγώ θεωρώ εργαλείο κανονικότατο στο να γράφεις μουσική), να αλλάξεις πολλά ζευγάρια ακουστικών/ ηχείων προκειμένου να βρείς την χρυσή τομή στο πώς ακούγεται αυτό που θές να παράξεις (αν στα ακουστικά ακούς πολύ μπάσσο, χαμήλωσέ το και ξανα επέστρεψε στα ηχεία σου να δείς τι έκανες κτλ )... Τέλος κόψε ενα cd με τις μείξεις που έκανες για κάθε set ακουστικών/ ηχείων που έκανες να δείς τι είναι πιο κοντά σε αυτό που θές. Αυτά που σου λέω σίγουρα δεν αποτελούν πανάκεια, αλλά ίσως να σε βοηθήσουν λίγο, δεδομένης της βιασύνης σου. Η καλύτερη λύση είναι να αγοράσεις monitor ηχεία και να τα μάθεις πολύ πολύ καλά. Φιλικά, Terumi Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2005 επειδή αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα , κι εγώ αφού δεν έχω κάποια σωστά ηχεία αναφοράς στο desktop μου , και δουλεύω με ενα στερεοφωνικό phillips (dynamic bass boost 7,5 rixter ) κάνω αυτά που λέει ο terumi,. (Ρε τάσοοοοο... κάμερα στο σπίτι μου έχεις βάλει?? :lol: ) Τους τελευταίους μήνες βελτίωσα θεαματικά τα αποτελέσματά μου (γι αυτά που θα πώ υπόψη δεν έχω γνώσεις, απο εμπειρία μιλάω, άρα είναι αναξιόπιστα) δουλεύωντας ως εξής. 1. Ακούω την μίξη μου αφαιρώντας από το στέρεο κάθε ρύθμιση eq , δηλαδή flat. 2. Απο την κάρτα μου τα ρυθμίζω όλα φλάτ, και πρίν την μίξη. 3. Παρόλο που κρίνεται μη σωστό, και αφού τελειώσω απο εξωτερικό άκουσμα, ακούω απο τα ακουστικά μου (Akg141) που όντως δεν χρωματίζουν, γι αυτό τα αγόρασα. 4. Ακούω κι εγώ χαμηλά για τους λόγους που εξήγησε ο terumi. 5. μετά κάνω σύγκριση με ρυθμίσεις στο eq και όταν νιώσω έτοιμος το βάζω στο αυτοκίνητο, σε άλλο στέρεο κλπ. και βλέπω την πραγματικότητα. Μπορώ να σου πώ πάντως ότι τα ακουστικά που έχω μου δείχνουν την πραγματικότητα, δηλαδή αυτό που ακούω, σταθμες μπάσων , πριμων, περιοχές, ενταση οργάνων, είναι και το σωστό όταν ακούω flat άρα τελευταία χρησιμοποιώ μόνο αυτά ως σημείο αναφοράς με επιτυχία. Επίσης τελαιυταία χρησιμοποιώ τα presets του t- racks που συνήθως βελτιώνουν την κατάσταση. Και τέλος πάντα ελέγχω το gain της τελικής μίξης. Δεν ξέρω αν αυτά βοηθήσουν, ή είναι σωστά, συνήθως οι ηχολήπτες λένε όχι σε αυτές τις μεθόδους. Είναι πρόβλημα, Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ikon Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2005 OP Share Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2005 Συγνώμη ρε παιδιά ξέχασα το πιο σημαντικό.... :oops: Έχω τα event 20/20 bas v2. Στα event που λέτε ακούγονται όλα καλά, στο στερεοφωνικό όμως είναι όπως σας είπα πρίν..το θέμα είναι ότι για να το "φτιάξω" να ακούγεται καλά στο στερεοφωνικό πρέπει να το "χαλάσω" στα event..δηλαδή για να ακούγονται τα πεσμένα όργανα στο στερεοφωνικό πρέπει να τα ανεβάσω πολύ στο mixαρισμα με τα event.. που είναι λάθος φαντάζομαι..Θα δώ αυτά που μου είπατε και θα επανέλθω. Ευχαριστώ πολύ παιδιά :wink: ps: Κοίτα να δείς...τώρα που το ακούω σε ένα τρίτο μηχάνημα ακούγεται σωστό.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Terumi Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2005 ΜΑΘΕ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΣΟΥ! Φιλικά, Terumi Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2005 Administrator Share Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2005 Κάτι το οποίο είναι πολύ σημαντικό αλλά διαφεύγει από τους περισσότερους είναι το ποσοστό παραμόρφωσης που επιδέχεται το σήμα περνώντας από κάθε σημείο της αλυσίδας ηχογράφησης. Σχεδόν στα πάντα (προενίσχυση, ενίσχυση, κλπ. κλπ.) μιλάμε για παραμόρφωση της τάξης του 0,005%. Στα ηχεία όμως μιλάμε για μεγέθη της τάξης του 14%! Σαφώς λοιπόν όταν ακούσουμε τη μείξη μας (και όχι... παραγωγή παρακαλώ) σε ένα διαφορέτικό ηχείο το πιό πιθανό είναι να ακούσουμε μεγάλες τονικές διαφορές. Στα λεγόμενα ηχεία monitor βρίσκουμε μία σχετική ισοροπία γιατί κινούνται στο ηχητικό φάσμα (από τα μπάσα στα πρίμα...) με μικρές διακυμάνσεις της τάξης του +-3db. Ενα απλό ηχείο μπορεί να έχει διακυμάνσεις +-17db. Λάβετε υπ'όψη ότι τα 6 decibel είναι διπλάσια ισχύς! Οπότε καταλαβαίνετε που πάει η γραμμικότητα... Γι αυτό μαθαίνουμε τα monitor μας όπως λέει ο φίλτατος Terumi και με πολλές παράλληλες συγκρίσεις (στο αυτοκίνητο, στο σπίτι κάποιου φίλου κλπ), ακούγοντας χαμηλά, βγάζουμε ένα μέσο όρο ώστε όταν ακούγεται το κομψοτέχνημα μας σε κάποιο μη σωστό ηχείο να μην υπάρχουν μεγάλες βυθίσεις και Ορη! :lol: Αν έχεις ένα σετ φτηνά ηχεία του υπολογιστή, κάνε άμεσες συγκρίσεις Α/Β. Πάει μακρύτερα η βαλίτσα για το τι κάνει μια σωστή μείξη, και ανήκει στη "βαθιά ηχοληψία", γι αυτό ένα-ένα τα βήματα, καθώς καθε φορά, κάτι δεν θα μας "κάθεται" καλά και θ' ανακαλύπτουμε τα κενά μας. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ikon Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2005 OP Share Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2005 ναι ναι καταλαβαίνω...σε αυτή τη φάση είμαι..(φαντάζομαι).. Να μάθεις τα ηχεία σου σημαίνει να βρείς τις αδυναμίες τους..? άρα να ξέρεις τι να πειράζεις στο mixάρισμα κιας ακούγεται λίγο λάθος στα nearfield? (λόγω της αδυναμίας που είπαμε) τότε όμως τα nearfield δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους...σωστα? όμως σε περίπτωση που τα event μου είναι "σωστά" δεν θα πρέπει να με ενδιαφέρει που στο στερεοφωνικό μου ακουγεται χειρότερα..γιατί αυτό φταίει.. Καταλαβαίνω ότι για να μάθεις τα ηχεία σου τελικά θέλει χρόνο και πολύ πειραματισμό...την έννοια της παραγωγή της είχα στο μυαλό μου ώς το "φινίρισμα" του final mix έτσι ώστε να είναι "σωστό". Τα έχω μπερδέψει? ps:δεν έχω δοκιμάσει αυτό που είπατε, να το ακούσω χαμηλά δηλαδή...καλό κόλπο μου ακούγεται.. Thanks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
BRAIN Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2005 κάτι που είναι επίσεις χρήσιμο, είναι να γνωρίζεις την σωστή ακουστική του χώρο σου μου έχει συμβεί σε επαγγελματικό studio π.χ. να ακούω μεσσαίες που σε αλλα συστήματα να θάβονται. (δεν είχε σωστή μέτρηση του χώρου) οπότε βρές το σωστό eq των ηχείων σου σε σχέση με τον χώρο που θα είναι πραγματικά flat τα ηχεία σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
whiteNoise Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 24 Φεβρουαρίου 2005 Επίσης μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα spectrum alalizer στο output του sequencer σου για να δεις τι γίνετε με τις ισορροπίες των συχνοτήτων και να επέμβεις κόβοντας η αυξάνοντας.. στη μίξη όμως όχι στο τελικό stereo mixdown-bounce. προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση