Room101 Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2008 Παιδιά, εγώ έγραψα "ημιμαθείς ερασιτέχνες" και "ολοκληρωμένοι επαγγελματίες", ακριβώς για να προλάβω αυτή την αντίρρηση. Ισως διαφωνω λιγο με τον ορο "ολοκληρωμενοι επαγγελματιες"......Επισης ενας "ημιμαθης ερασιτεχνης" ,(οχι αμαθης) μπορει να ξερει τοσα ωστε να ειναι πολυ χρησιμος στο forum......η ημιμαθεια εχει παμπολλες διαβαθμισεις......Εξαλλου ολοι οι μουσικοι, σε οποιο επιπεδο κι αν ανηκουν, ισως θα επρεπε να αυτοχαρακτηριζονται ως "ημιμαθεις"..........Anyway.. :) ;) Δεν γνωριζω τιποτα, δε φοβαμαι τιποτα, ειμαι λεύτερος!!! Τσάμπα τα ειπε ο πατριωτης??? Προτεινω λιγοτερη ''μοστρα'' και περισσοτερη μουσικη και τεχνολογια!!! Το πρωτο γιατι ειναι αυτο που μας ολοκληρωνει και το δευτερο για να γινομαστε καλυτεροι και εμεις οι νεοτεροι!!! Υ.Γ. οποιος με βρίσκει γραφικο να το πει γιατι ειναι αργα και δεν εχω ορθο κριτηριο!!! Έσβησ' αέρας το κερί που κράτουνα στη χέρα...
menelaos Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2008 Κανείς άσχετος δεν έγινε μουσικός overnight αγοράζοντας μία PRS Α, αυτό μπορώ να σας το υπογράψω ;D ;D ;D Πάντως να σας πω και κάτι αντίθετο; (παρ'ότι συμφωνώ 100% με τις τοποθετήσεις σας) Και μόνο η ψυχολογία σου αγοράζοντας μια νέα κιθάρα, ή ένα νέο εφέ, ή ακόμα και 1gb ram παραπάνω για το daw σου (;D) μπορεί να σου δώσει (έμμεσα βέβαια) ένα υπέροχο κομμάτι. ;) Αλλιώς αισθάνομαι όταν παίζω με την PRS μου που χρόνια περίμενα ;) Φυσικά it's just a state of mind, a point of view, αλλά μέρος της ανθρώπινης ιδιοσυγκρασίας δεν είναι κι αυτό ρε παιδιά; ;) Πολύ καλό clip ;) EDIT: ΚΑΙ ΝΑΙ!!!! ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟ POST 2000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D 8)
Room101 Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2008 Πολύ καλό clip ;) Αυτο το παλικαρι εμαθε να παιζει στα βουνα, μονος του!!! Και να τραγουδαει!! Οποιος θελει να παει να του πει, οτι δε ξερει απο μουσικη!!! Έσβησ' αέρας το κερί που κράτουνα στη χέρα...
longshadow Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2008 Η μοστρα φιλε room101 ειναι θεμα ιδιοσυγκρασιας και οχι γνωσης......και ενας που γνωριζει απειροελαχιστα πραγματα επι του θεματος μπορει να την πουλησει.....
Room101 Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2008 Η μοστρα φιλε room101 ειναι θεμα ιδιοσυγκρασιας και οχι γνωσης......και ενας που γνωριζει απειροελαχιστα πραγματα επι του θεματος μπορει να την πουλησει..... Το ιδιο πραγμα λεμε!!! Έσβησ' αέρας το κερί που κράτουνα στη χέρα...
Superfunk Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2008 Wow!, ο διαχωρισμος σε επαγγελματιες και ερασιτεχνες σε ενα θεμα οπως η μουσικη νομιζω οτι μπερδευει τα πραγματα....Γιατι εισαι σιγουρος οτι ενας "επαγγελματιας" ειναι ντε και καλα ανωτερος απο εναν "ερασιτεχνη"??....Ισως ειναι λαθος να βλεπουμε την τεχνη σαν επαγγελμα...Εχεις υποψη σου ποσοι ημιμαθεις "επαγγελματιες" μουσικοι υπαρχουν?? Κοιτα δεν ειναι απαραιτητο ενας επαγγελματιας να γνωριζει τα παντα γυρω απο το Gear,υπαρχουν τρομεροι κιθαριστες που δεν εχουν ιδεα απο Gear και παιζουν με "κουφο" εξοπλισμο ή ακομα και κακοσεταρισμενες κιθαρες και παρ'ολα αυτα ακουγονται εκπληκτικα... Δεν θα ξεχασω ποτε μου π.χ πριν 2 χρονια που ειχε ερθει να παιξει στην Ελλαδα ο Morris Tepper (θρυλικος κιθαριστας και μεγας σεσιονας απο Captain Beefheart μεχρι PJ HARVEY (η οποια παιζει...μπασο στη μπαντα του......"δασκαλος" του Mark Ribbot & του Nels Cline και δε συμαζευεται γενικα... ) ο τυπος επαιζε με μια τελε του 54 και ενα sparkle drive σε εναν αθλιο τραντζιστορατο Fender & παρολα αυτα ακουγονταν απιστευτα....ε,γνωριστηκαμε εκεινο το βραδυ (δυσκολο να μη γνωριστουμε αφου ολα κι ολα 4 ατομα πηγαν να τον δουν.... ::)) και το επομενο πρωϊ τον πηγα για βολτα και μετα για καφε στο σπιτι μου... Ανοιγοντας την πορτα του ταπεινου μου home studio κοντεψε να παθει πλακα "with all these guitars".. :) :) και με ρωτησε "do you play ALL of these?cause I only have ONE...." ;D μετα επαιξε σε κανα δυο ενισχυτες μου και μου λεει "man this sounds really good,I've got to get me one of these.... :)" το αποκορυφωμα :ειχε την κιθαρα του μαζi και οταν την επαιξα ανακαλυψα οτι ο λαιμος ηταν καρασκευρωμενος,το action στο θεο και το intonation αστα να πανε... τον παρακαλεσα να του τη σεταρω λιγακι και μου ειπε "do whatever you want man...." ε,ισιωσα το μπρατσο,εφτιαξα το intonation,αλλαξα και χορδες (θα πρεπει να ειχαν να αλλαχτουν απο την εποχη του Beefheart.. :)" και οταν του την εδωσα εκανε σαν ..παιδακι απο τη χαρα του! Τι "εισαι μεγαλος","εισαι τρομερος,παιζει μονη της" κτλ ακουσα δεν φανταζεστε.... :) :) :) κι ομως παρα πολλοι μεγαλοι μουσικοι ετσι ακριβως αντιμετωπιζουν το gear και τις "λεπτομερειες" τυπου σεταπ κτλ.... :) :) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
haryy Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2008 @Wow! Δεν είναι κανόνας αυτό που λες. Στο εξωτερικό υπάρχουν άνθρωποι ΠΟΛΥ μεγάλοι στο χώρο του audio που μοιράζονται απλόχερα τις γνώσεις τους σε όποιον ρωτήσει χωρίς να ρωτάνε πρώτα "ποιος είσαι, τι κάνεις" ώστε να δεχτούν να σου απευθυνθούν. Αν αναφέρεσαι σε Έλληνες "επαγγελματίες" πάντως, θα συμφωνήσω σε αυτό που είπες, και θα προσθέσω πως καλά κάνουν. ;) ;D ;D. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio
trolley Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2008 @Wow! Δεν είναι κανόνας αυτό που λες. Στο εξωτερικό υπάρχουν άνθρωποι ΠΟΛΥ μεγάλοι στο χώρο του audio που μοιράζονται απλόχερα τις γνώσεις τους σε όποιον ρωτήσει χωρίς να ρωτάνε πρώτα "ποιος είσαι, τι κάνεις" ώστε να δεχτούν να σου απευθυνθούν. Αν αναφέρεσαι σε Έλληνες "επαγγελματίες" πάντως, θα συμφωνήσω σε αυτό που είπες, και θα προσθέσω πως καλά κάνουν. ;) ;D ;D. Μπαα, δε νομίζω να έχεις δίκιο. Πρόσεχε: άλλο να συμμετέχεις σε μία συζήτηση (καταδεκτικά, και καλά) και άλλο το να λες πραγματικά μυστικά της δουλειάς. Έχεις κανένα παράδειγμα να μου δείξεις; Mea Culpa
haryy Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2008 Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2008 Βεβαίως. :) Αν π.χ. γνωρίζεις το gearslutz, τότε δεν χρειάζεται να σου πω. Προσωπικά έχω εξυπηρετηθεί από τον Bob Katz (top mastering engineer στον κόσμο), τον tchad Blake (κορυφαίο παραγωγό) και τον Paul Frindle, δημιουργό των Oxford plug-ins. Οι άνθρωποι δίνουν απλόχερα γνώσεις και αν ανατρέξει κάποιος στα post τους δίνουν ελεύθερα πληροφορίες για τον τρόπο και τα εργαλεία που δουλεύουν. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio
Guru Alter Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2008 Guru Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2008 κι ομως παρα πολλοι μεγαλοι μουσικοι ετσι ακριβως αντιμετωπιζουν το gear και τις "λεπτομερειες" τυπου σεταπ αυτο, οπως και ολα τα αλλα που εγραψες για τις πολλες κιθαρες κ.τ.λ., συμβαινει και για ενα αλλο λογο: για το οτι απειροι απιστευτα καλοι μουσικοι στο εξωτερικο, εχουν κανει μεγαλες θυσιες, και εχουν περασει μεγαλη πεινα (ακομα και κυριολεκτικα πολλες φορες), και η νοοτροπια τους, (οπως και γενικα η νοοτροπια σε καθε καλλιτεχνικο χωρο στο εξωτερικο) ειναι πολυ μακρυα απο το χρημα και τη χλιδη.. ουτε τα ονειρευονται τα λεφτα που ενας ελληνας επαγγελματιας μουσικος μπορει να βγαλει.. συνεντευξεις που θυμαμαι ειναι του brent mason (κορυφαιος tele session παικτης για οσους δεν τον ξερουν), που ελεγε οτι οταν μετακομισε στη nashville ζουσε με τη γυναικα του με foodstamps), του alan holdsworth που δεν ειχε να πληρωσει τη ΔΕΗ και του κοβανε το ρευμα, του steve morse που ελεγε οτι αν θες να γινεις μουσικος πρεπει να ζεις απλα, χωρις δανεια για σπιτι κ.τ.λ. και αλλοι τοσοι.... YouTube | Instagram
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση