Προς το περιεχόμενο

Βγάζετε ποτέ το kick και το μπάσο από το κέντρο;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γνώμη μου είναι ότι αν βγάλεις μπότα-μπάσο από το κέντρο πρέπει να είσαι πολύ μάγκας για να πετύχεις καλή στερεοφωνία (εκτός κι αν υπάρχει λόγος για το αντίθετο).

Λογικά το κέντρο θα είναι ασαφές και ακαθόριστο ενώ σίγουρα η μίξη προς τα κάπου θα γέρνει, πράγμα που εγώ προσωπικά δεν θα το ήθελα.

Άσε που για μένα ένα μεγάλο ποσοστό μιας επιτυχημένης μίξης είναι το δέσιμο μπότας και μπάσου.

Πάντως στην παγκόσμια δισκογραφία το έχουν κάνει κάποιοι ενώ λίγους μπορώ να θυμηθώ που τους πέτυχε (π.χ. μια παραγωγή του Daniel Lanois που δεν θυμάμαι τον τίτλο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 24
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ki ¨ομως...

 

Στο βιβλίο

The Art of Mixing: A Visual Guide to Recording, Engineering, and Production, Second Edition by David Gibson που αγόρασα 53 ευρώ απο Ελλάδα την δευτερη edition και θεωρείται για πολλούς ιστορία στον τρόπο μιξαρίσματος και ηχοληψίας (αλλοι τόσοι το έχουν μισήσει βέβαια), εχει ενδεικτικά πως μιξάρονται τα είδη της μουσικής.

Ενδεικτικά να πω ότι στην ακουστική jazz η μποτα παναρεται αντιστρόφως με το μπάσο.. κι όμως άκουσα κομματια και εμεινα στήλη άλατος γιατι ισχύει...

Αν και δεν μου αρέσουν οι κανόνες, ουτε καν στην ηχοληψία ,το βιβλίο ειναι αν μη τι αλλο η βίβλος του μιξαρισματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.box.net/shared/zzic28k8c4  Αργούν λίγο να μπουν τα τύμπανα-μπάσο

 

Nice! Παράξενο μεν (πολύ παράξενο αυτό το panning, πραγματικά!), αλλά για κάποιο λόγο μου άρεσε ως άποψη. Για κάποιον ανεξήγητο λόγο μου δημιουργείται η αίσθηση πως ταιριάζει στο ύφος της σύνθεσης...

 

Anything goes, τελικά...

bass @ vertigo

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Το θέμα με τους Beatles (και διάφορες άλλες ηχογραφήσεις εκείνης της περιόδου) είναι το εξής, κατά την άποψή μου. Το stereo μόλις είχε αρχίσει να διαδίδεται, και ο κόσμος έκανε εντελώς υπερβολικές επιλογές για να είναι σίγουρο ότι δε θα τους πούνε mono  ;D ;D Σιγά δηλαδή που δε μπορούσαν να αφήσουν στο κέντρο τα βασικά όργανα και να τα διαχωρίσουν με κανα reverb ή EQing. Δεν την έκανα εγώ τη μίξη, στα Abbey Road ήτανε!!  ;D Απλά αντί γι αυτό επέλεξαν να πετάξουν το ένα στο αριστερό κανάλι και το άλλο στο δεξί - θέμα μόδας του stereo κατά τη γνώμη μου..... και κακή χρήση του - ευθέως. Ακόμα και από το μεγαλύτερο (imo) συγκρότημα της ιστορίας....

 

ενδιαφερουσα αποψη μενελαε . πολυ πιθανον να ειναι και ετσι. παντως  μην ξεχνατε οτι τα πρωτα χρονια του στερεο οι πρωτες κονσολες δεν ιχαν ποτενσιομετρο για το pan αλλα διακοπτη τριων θεσεων για full left full right και κεντρο. Ισως να επαιξε και αυτο τον ρολο του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα εννοείται ότι αν υπήρχε "συνεχές" panάρισμα δε θα γινόταν αυτό ;) Απλά ακόμα και με το 3-way, μπορούσε να μη γίνει αυτό το υπερβολικό πανάρισμα :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου