Προς το περιεχόμενο

modern vs vintage ηχος


V.P.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

με αφορμη το θεμα του σπυρου για την "απλη" και "καθημερινη" (no offence, απο τη ζηλεια μου τα λεω!! :D) στρατ που σκεφτεται να παρει, και επειδη εγω δν εχω κανενα προβλημα να σας πρηξω με ερωτησεις  ;D ρωταω.... τι νοειται vintage ηχος και τι νοειται modern και τι hi-gain ktlp.....παιζει ρολο μονο το "γκαζι", ή μπαινουν και αλλα εφφε μεσα.... μηπως εχει να κανει μονο με το low- και high-output των μαγνητων?? 

βασικα κανα βιντεακι απο youtube με χαρακτηριστικο ηχο θα ηταν κατατοπιστικοτατο!!!

μπορει να φαινεται χαζη ερωτηση σε μερικους αλλα νομιζω οτι πολλοι δν το εχουμε ξεκαθαρο στο μυαλο μας....

 

Υ.Γ. αν πρεπει να παει στο noiz cafe δν ξερω....ασ μεταφερθει αν πρεπει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 22
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Οι λέξεις το λένε μόνες τους. Μοdern (μοντέρνος - σύχγρονος) και vintage (παλιος). Στην ουσία δηλαδή vintage είναι ο ήχος που παιζότανε και ακουγότανε περισσότερο τα παλιά τα χρόνια (60s-70s) και όσο πάει γίνεται πιο μοντέρνος κυρίως απο τα 90s.

 

Στο δια ταύτα τώρα, ο ήχος δεν άλλαξε απο τη μία μέρα στην άλλη. Σταδιακά, ο εξοπλισμός άλλαζε, καινούριες τεχνολογίες αφαρμόστηκαν. Για παράδειγμα, οι πρώτοι ενισχυτές κιθάρας λειτουργούσαν με λάμπες, αφού δεν υπήρχαν τσιπάκια.  :'( Αυτό δίνει ένα πιο ζεστό ήχο (αν δεν το ακούσεις ζωντανά δεν πρόκειται να το αντιλιφθείς. Χοντρικά σου λέω ότι είναι πιο γεμάτες και τονισμένες οι αρμονικές και κυρίως η 2η αρμονική)

 

Μετά που φτιάχτηκε το τσιπ και μπήκε στους ενισχυτάδες, ελαφρύνανε, μειώθηκε το κόστος, είναι λιγότερο "μη μου άπτου" απο τους λαμπάτους, γίνανε πιο προσιτοί σε όλους κλπ κλπ. Έτσι σιγά σιγά πήραν και αυτοί μέρος στο παιχνίδι και χρησιμοποιούνται απο το ευρύ κοινό στις μέρες μας. Το όνειρο σχεδών όλων (όχι εμενα) είναι να πάρουν λαμπάτο πάντως!

 

Το high gain και το γκάζι έχει να κάνει με το ποσοστό της παραμόρφωσης και της ενίσχυσης πριν την παραμόρφωση. Όσο περισότερο gain και γκάζι τόσο μεγαλύτερη η βρωμιά. Αυτή είναι τάση της modern εποχής και η σχολή vintage - λαμπάτοι την απεχθάνεται.

 

Αυτα απο μένα χοντρικά, περισότερες λεπτομέριες θα σου δώσουν άλλα μέλη που έχουν εντριφήσει στην διαφορά-διαμάχη modern-vintage.

 

Μήπως να γίνει ψηφοφορία το θέμα να γελάσουμε λίγο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κυριως εχει να κανει πλεον με το ΕΙΔΟΣ της μουσικης που παιζει ο καθενας ,δεδομενου οτι στην εποχη μας "παιζουν" πλεον ΟΛΑ τα ειδη μουσικης και αναπαραγονται ολες οι προηγουμενες δεκαετιες...

 

Χοντρα-χοντρα αν παιζεις...μεταλα πας για μοντερνο ηχο ενω αν εισαι του alternative και του ...reissue πας για vintage...

 

ΟΛΑ σχεδον τα κλασσικα vintage οργανα εχουν επανεκδοθει σε ολες τις μορφες τους (ενισχυτες,εφε,κιθαρες) οποτε πολυ ευκολα μπορεις να τα βρεις και να ακουσεις τον ηχο τους ...απο την αλλη η τεχνολογια κανει αλματα οποτε και πολλα ενδιαφεροντα μοντερνα οργανα βγαινουν...

 

ενας εξυπνος κιθαριστας καλο ειναι να επωφελειται και απο τις ΔΥΟ σχολες.... ;)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή είναι τάση της modern εποχής και η σχολή vintage - λαμπάτοι την απεχθάνεται.

καλά, με λαμπάτους παίζουν και πολλά (αν όχι όλα) "μοντέρνα" γκρουπ.....νομίζω δεν έγκειται εκεί η διαφορά σε vintage-modern, στα υπόλοιπα που είπες πάνω κατω θα συμφωνήσω πάντως....

 

κρατώ και την τελευταία φράση του superfunk....πολύ σωστός!

Βass is a state of mind...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

....

Το high gain και το γκάζι έχει να κάνει με το ποσοστό της παραμόρφωσης και της ενίσχυσης πριν την παραμόρφωση. Όσο περισότερο gain και γκάζι τόσο μεγαλύτερη η βρωμιά.

....

 

Επίσης, η διαφορά της κότας είναι ότι έχει ένα πόδι ακριβώς το ίδιο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά, αυτή είναι η διαφορά που υπάρχει ανάμεσα σε ένα βερίκοκο... ;D ;D ;D

 

Είναι εύκολο να ξεχωρίσεις αν κάποιος έπαιζε στα 70'ς ή αν παίζει τώρα... Παρ' όλα αυτά τις τελευταίες δεκαετίες, όπως είπε και ο SF, υπάρχει μια νοσταλγία να αναπαράγουμε παλιά μουσική... Αυτό κάνει τα πράγματα λίγο περίπλοκα, και τους κιθαρίστες (και όχι μόνο) να μπλέκονται, και να μην ξέρουν τι ήχο θέλουν, ή, ακόμα χειρότερα, τι ήχο ακούνε! Αν θες να το προσδιορίσεις χοντρά- χοντρά, είναι εύκολο, αλλα δεν νομίζω ότι θα υπάρχει το απόλυτα αντιπροσωπευτικό βιντεάκι στο youtube.....

 

Έχει να κάνει και με τα εφέ, πάντως.... Παλιά, έβαζε ο κιθαρίστας μια εφεδιέρα, και ήταν προτωπορία... Τώρα, αν παίζεις χωρίς εφέ σε λένε "κολλημένο"....

 

Τι να πιει κανείς... ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

....

Το high gain και το γκάζι έχει να κάνει με το ποσοστό της παραμόρφωσης και της ενίσχυσης πριν την παραμόρφωση. Όσο περισότερο gain και γκάζι τόσο μεγαλύτερη η βρωμιά.

....

 

Επίσης, η διαφορά της κότας είναι ότι έχει ένα πόδι ακριβώς το ίδιο.

 

 

Ειρωνια μυριζω, αλλα δεν την πιανω απόλυτα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύω ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να αφήσω το μυγάκι στο αβαταρ μου να εκφραστεί....

 

 

Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Fender να πιάνεις, Harley Benton να γίνεται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή είναι τάση της modern εποχής και η σχολή vintage - λαμπάτοι την απεχθάνεται.

 

Δεν το κατάλαβα αυτό. Τι εννοείς; Ότι ο μοντέρνος-βαρύς-μεταλλιάρικος ήχος δεν χρειάζεται λάμπες; Αν ναι τότε κάνεις τραγικό λάθος. Μάλλον ο μοντέρνος ήχος θέλει πολύ περισσότερο τη λάμπα (και σε αριθμό κιόλας) για να βγάλει τον ήχο του, από τον βιντατζάρικο. Μόνο ο Νταρελ το κατάφερε να παίξει με τρανζιστοράτο, από όλους τους "μοντέρνους" κθαρίστες, αν και τελικά οι λάμπες του krankenstein τον κέρδισαν

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή είναι τάση της modern εποχής και η σχολή vintage - λαμπάτοι την απεχθάνεται.

καλά, με λαμπάτους παίζουν και πολλά (αν όχι όλα) "μοντέρνα" γκρουπ.....νομίζω δεν έγκειται εκεί η διαφορά σε vintage-modern, στα υπόλοιπα που είπες πάνω κατω θα συμφωνήσω πάντως....

 

κρατώ και την τελευταία φράση του superfunk....πολύ σωστός!

Αυτή είναι τάση της modern εποχής και η σχολή vintage - λαμπάτοι την απεχθάνεται.

 

Δεν το κατάλαβα αυτό. Τι εννοείς; Ότι ο μοντέρνος-βαρύς-μεταλλιάρικος ήχος δεν χρειάζεται λάμπες; Αν ναι τότε κάνεις τραγικό λάθος. Μάλλον ο μοντέρνος ήχος θέλει πολύ περισσότερο τη λάμπα (και σε αριθμό κιόλας) για να βγάλει τον ήχο του, από τον βιντατζάρικο. Μόνο ο Νταρελ το κατάφερε να παίξει με τρανζιστοράτο, από όλους τους "μοντέρνους" κθαρίστες, αν και τελικά οι λάμπες του krankenstein τον κέρδισαν

 

κυριως εδω νομιζω οτι εγκειται το προβλημα... πολλοι νομιζουν οτι λαμπες = vintage κατι που δν ισχιει.....

απο την αλλη εγω διαφωνω και με αυτα που λετε περι "γκαζιου" ...αν δλδ τοποθετησουμε το modern απο τα 90's τοτε το classic hard rock ειναι vintage ηχος ...ελα ομως που εχει μια χαρα γκαζι για modern.....

 

δν ξερω αν γινομαι κατανοητος....:);)

 

ααα..και κατι αλλο...π.χ. ο ηχος των alternative συγκροτηματων θεωρειται vintage??? εγω με κριτηριο το γκαζι παντως θα το χαρακτηριζα modern...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου