BRAIN Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2005 Διάβαζα μια συνέντευξη σε ελληνικό περιοδικό που ασχολείται με τον επαγγελματικό ήχο, από δύο γνωστούς έλληνες ηχολήπτες για τον εξοπλισμό του studio τους. και έλεγαν " για να παράγεις ισάξιο αποτέλεσμα με αυτό που κάνουμε εμείς εδώ, δηλ περνώντας το σήμα από προενισχυτή Neve 1081 και Prism converter, πρέπει να έχεις τουλάχιστον μια SSL 9000. Aν χρησιμοποιούσες μια ΑMEK, πιστεύω πως δεν θα είχες καλύτερα αποτελέσματα, είναι σίγουρο αυτό." εξοπλισμός: pro tools mix3 / apple G4 pro control prism converter ADA8 2X Digidesign 888/24 I/O interfaces, adat bridge 24- bit, Universal slave driver etc........ η αληθεια είναι ότι εντυπωσιάστηκα, θα ήταν ενδιαφέρον και χρήσιμο κάποια σχόλια για τον εξοπλισμό από τους πιο ειδικούς. *σερφάροντας έβλεπα converter από 1000 ευρώ μέχρι και 12.000 ευρώ θα ήταν ενδιαφέρον να μαθαίναμε κάτι για τους converter. *ενδιαφέρον επίσεις θα είχε να γράφατε οι ειδικοί και για άλλα set up που μπορούν να συγκριθούν με SSL 9000 ή Αmek. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nyquist Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2006 Share Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2006 Διάβαζα μια συνέντευξη σε ελληνικό περιοδικό που ασχολείται με τον επαγγελματικό ήχο' date=' από δύο γνωστούς έλληνες ηχολήπτες για τον εξοπλισμό του studio τους. και έλεγαν " για να παράγεις ισάξιο αποτέλεσμα με αυτό που κάνουμε εμείς εδώ, δηλ περνώντας το σήμα από προενισχυτή Neve 1081 και Prism converter, πρέπει να έχεις τουλάχιστον μια SSL 9000. Aν χρησιμοποιούσες μια ΑMEK, πιστεύω πως δεν θα είχες καλύτερα αποτελέσματα, είναι σίγουρο αυτό." εξοπλισμός: pro tools mix3 / apple G4 pro control prism converter ADA8 2X Digidesign 888/24 I/O interfaces, adat bridge 24- bit, Universal slave driver etc........ η αληθεια είναι ότι εντυπωσιάστηκα, θα ήταν ενδιαφέρον και χρήσιμο κάποια σχόλια για τον εξοπλισμό από τους πιο ειδικούς. *σερφάροντας έβλεπα converter από 1000 ευρώ μέχρι και 12.000 ευρώ θα ήταν ενδιαφέρον να μαθαίναμε κάτι για τους converter. *ενδιαφέρον επίσεις θα είχε να γράφατε οι ειδικοί και για άλλα set up που μπορούν να συγκριθούν με SSL 9000 ή Αmek.[/quote'] Χωρίς να θέλω ν'αμφισβητήσω τις γνώσεις και την εμπειρία κανενός, το παραπάνω statement μου ακούγεται λίγο(έως πολύ) άκυρο. 1ον: Ο ήχος της Neve ουδεμία σχέση έχει με τον ήχο της SSL 2ον: Ο ήχος της Amek ουδεμία σχέση έχει με τον ήχο της Neve(πέραν του ιδίου 'μπαμπά' Rupert Neve) ή της SSL. 3ον: Ποιά SSL 9000; Την 9000 J ή την 9000 K; Υπάρχει διαφορά. Επίσης ποιά ΑΜΕΚ; Έχει μεγάλη σημασία. 4ον: Το Prism Dream είναι ένας πολύ ουδέτερος μετατροπέας(και γι'αυτό και πολύ ακριβός) ο οποίος έχει τη δυνατότητα να αποτυπώνει πολύ ρεαλιστικά τις πηγές που συνδέονται με αυτόν. Οι συγκεκριμένοι προενισχυτές(1081) είναι γνωστοί για την έντονη μουσικότητά τους, πράγμα για το οποίο δέν φημίζονται οι προενισχυτές της SSL. Aπο ποιάς πλευράς λοιπόν κάποιος μπορεί να έχει ισάξιο αποτέλεσμα με μία SSL; 5ον: Δέν μπορώ να καταλάβω τί εννοούν με τον όρο 'καλύτερα αποτελέσματα'. Σε αυτά τα επίπεδα, και τα συγκεκριμένα μοντέλα, είναι όλα ικανά να παρέχουν πολύ καλά αποτελέσματα. Το καθένα έχει το δικό του χρώμα χωρίς αυτό να σημαίνει ότι κάποιο υστερεί ποιοτικά. Εάν π.χ τα 'καλύτερα αποτελέσματα' καθορίζονται από την καθαρότητα του σήματος τότε π.χ ένα GML pre ή ένα Avalon M5 σε συνδυασμό με DCS/Prism/Weiss κλπ μπορεί να έχει ΄καλύτερα αποτελέσματα΄ απο το συνδυασμό Neve+Prism. 6ον: Το Neve 1081 με Prism σε σχέση με SSL και ΑΜΕΚ και τί μετατροπέα; Συγγνώμη για το ύφος μου άν φαίνεται επιθετικό αλλά δέν είναι. Απλά ήθελα να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα γιατί έτσι γίνονται μπερδέματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ottomo Δημοσιευμένο 14 Ιουνίου 2006 Share Δημοσιευμένο 14 Ιουνίου 2006 ...συμφωνω απολυτα....αν μου δωσει καποιος την ιδια κουζινα με που εχει ο αλυτερος σεφ στο σπιτι του παει να πει οτι θα κανω το ιδιο καλο φαγητο?...παντα γελαω με δηλωσεις του στυλ καλυτερο απο το ταδε κτλ...δεν υπαρχει καλυτερο...υπαρχει καλυτερο για τον συγκεκριμενο σκοπο......δεν ξερω ποιος εχει πει την παραπανω φραση αλλα μου φαινεται οτι γινεται η προσπαθεια να πεισουν τον κοσμο οτι η κοσολα απο μονη της κανει τους δισκους ...αν ηταν ετσι θα ειχαμε ακουσει πολλες διεθνους επιπεδου κυκλοφοριες... www.fabliquid.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
BRAIN Δημοσιευμένο 14 Ιουνίου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 14 Ιουνίου 2006 χαίρομαι πού έστω μετά από ένα χρόνο υπήρξαν κάποια χρήσιμα σχόλια, για να μην παρεξηγηθώ η σχέση μου με τον ήχο είναι τελείως ερασιτεχνική και απλά μου φάνηκανε ενδιαφέρον οι δηλώσεις κάποιον ηχοληπτών και τις ποσταρα για συζητηση, όπως πολύ ενδιαφέρον είχαν και τα σχόλια που κάνατε, εμένα προσωπικά μου λύσατε κάποιες απορίες. "Συγγνώμη για το ύφος μου άν φαίνεται επιθετικό αλλά δέν είναι. Απλά ήθελα να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα γιατί έτσι γίνονται μπερδέματα." όχι φίλε μου το ύφος σου είναι μια χαρά, όπως και χαίρομαι που κατάθεσες τις εμπειρίες σου :wink: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 14 Ιουνίου 2006 Administrator Share Δημοσιευμένο 14 Ιουνίου 2006 5ον: Δέν μπορώ να καταλάβω τί εννοούν με τον όρο 'καλύτερα αποτελέσματα'. Σε αυτά τα επίπεδα' date=' και τα συγκεκριμένα μοντέλα, είναι όλα ικανά να παρέχουν πολύ καλά αποτελέσματα. Το καθένα έχει το δικό του χρώμα χωρίς αυτό να σημαίνει ότι κάποιο υστερεί ποιοτικά. [/quote'] Αυτό. Κατα τ' άλλα μου θυμίζει συζήτηση : "Εμείς πήραμε τον Καρεμπέ που είναι... ενώ εσείς με τον... Κακά μόνο μακρινά σουτ από δεξιά, και ο πρόεδρος σας βόσκει πρόβατα, ενώ τα παίρνει από... κλπ, κλπ..." 'Εχω ακούσει ηχογραφήσεις από ΗΧΟΛΗΠΤΕΣ με... Μπέρνιγκερ :lol: που έχουν πιάσει ατμόσφαιρα... που δέκα ηχολήπτες να μαζευόντουσαν αριστερά και δεξια της SSL δεν θα' βλεπαν στον ύπνο τους. Daniel Lanois και U2. - Ένα δημιουργικό άκρο. (It doesn't matter how, as long as you get the vibe) Roger Nichols και Steely Dan - Το άλλο άκρο που συνδιάζει μουσική/ ενορχηστρωτική μαεστρία και διύληση του κώνωπα στον ήχο. Αλλά το αποτέλεσμα τους δικαιώνει! Και οι δύο σχολές σωστές και με άποψη. Μη μασάτε. Το αποτέλεσμα μετράει![/b] Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fleamail Δημοσιευμένο 14 Ιουνίου 2006 Share Δημοσιευμένο 14 Ιουνίου 2006 yameth +10000000000000000000000000000000000000000000000000000 Επίσης για μένα το παίξιμο είναι πάνω απ'όλα, σε όλα τα όργανα. http://www.mixitonline.com http://tuber.bandcamp.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ottomo Δημοσιευμένο 14 Ιουνίου 2006 Share Δημοσιευμένο 14 Ιουνίου 2006 ...εδω θα διαφωνησω βασικα...θα ηταν ενδιαφερον να ακουσουμε ενα παραδειγμα σχετικο...ναι μεν αν βαλει κανεις τον michael brauer να μιξαρει ενα καλα παιγμενο δισκο σε μπερινγερ θα βγαλει ενα αξιοπρεπεστατο αποτελεσμα αλλα ουτε κατα διανοια δεν θα φτασει το αποτελεσμα που βγαζει στο δικο του στουντιο(SSLμε ολα τα απαριατητα αναλογικα παιχνιδια). δεν μπορει κανεισ να αμφισβητησει την υποβαθμιση του σηματος λογω φθηνης κατασκευης/ελειπη τεστ/εξαρτημαων κατωτερης ποιοτητας κτλ. Αυτα στοχευουν στον αγοραστη που θελει να κανει ενα ντεμακι σπιτι του. Περα απο αυτο ο ακριβοσ εξοπλισμος...και παντα στα σωστα χερια υπαρχει ακριβως για να μπορει να παει τον ηχο μερικα σκαλοπατια πιο πανω...εκει που η ηχογραφηση θα ακουγεται οπως περιμενει καποιος που αγοραζει το δισκο....ειναι πολυ απλο στην τελικη....αν δεν μπορει καποιος να ακουσει την διαφορα δεν χρειαζεται τιποτα πιο ακριβο...κανεις δεν θα παει να αγορασει ssl χωρις να ξερει να μιξαρει... www.fabliquid.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nyquist Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2006 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2006 Όπως είπε και ο Οττομο, σίγουρα μπορείς να βγάλεις αξιοπρεπή αποτελέσματα με μία Μπέρινγκερ, αλλά ο καλύτερος εξοπλισμός έιναι εκεί για το επιπλέον σκαλί στην κλίμακα ΄ποιότητα'. Στα χέρια ενός ικανού ηχολήπτη, μία Μπέρινγκερ μπορεί να κάνει θαύματα. Στα χέρια ενός ικανού ηχολήπτη, μία SSL μπορεί να κάνει αριστουργήματα. Ειδάλλως γιατί να δίνουμε τόσα πολλά για το 'κάτι παραπάνω' σε καλύτερους προενισχυτές, κομπρέσσορες κλπ; Όπως είχε πεί κάποιος σ'ένα review για ένα high end compressor: 'To να δώσεις $4000 για ένα κομπρέσσορα, θα σου δώσει 20 φορές 'περισσότερο' κομπρέσσορα από ένα μηχάνημα των $200; Σίγουρα όχι, αλλά άμα ήταν έτσι, ο κόσμος δέ θα αγόραζε ποτέ Mercedes αντί για Nissan, ή Dom Perignon αντί για Brut' Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση