Προς το περιεχόμενο

Virus TI Snow


johnnyk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αναλογικες γεννητριες,αναλογικα φιλτρα με ψηφιακο χειρισμο.

Σιγουρα οχι 100% analog αλλα πιο πολυ απο VA στο οποιο ειναι ψηφιακος χειρισμος και ψηφιακες γεννητριες.

 

DCO είναι αναλογικός ταλαντωτής, ψηφιακά ελεγχόμενος

VCO είναι αναλογικός ταλαντωτης, αναλογικά ελεγχόμενος

 

Είναι αναλογικό 100% ως προς την δρομολόγηση του σήματος, το γεγονός ότι είναι DCO δεν αφαιρεί από την "αναλογικότητα", απλά το tuning του ταλαντωτή είναι ψηφιακό. Ένα άλλο super synthesizer που έχει DCO είναι το Synthex.

 

Οι περιβάλλουσες στα συνθεσάϊζερ δεν θεωρούνται τμήμα του σήματος, εκτός από πολύ συγκεκριμένα modulars στα οποία μία περιβάλλουσα μπορεί να είναι και ταλαντωτής, μπορεί να είναι και φίλτρο, μπορεί να είναι διάφορα πράγματα ανάλογα με το πως γίνεται η σύνδεση των καλωδίων.

 

οτιδήποτε λοιπόν χρωματίζει τον ήχο

 

Το 99,9% των synthesizers χρωματίζει τον ήχο, λόγω αρχιτεκτονικής φίλτρων. Ακόμα και τα equalizers που υποτίθεται ότι ισοσταθμίζουν, τα χρησιμοποιούμε για τον ακριβώς αντίθετο λόγο, δηλαδή για να μην ισοσταθμίζουν. Δεν γίνεται διαφορετικά και αν θες και την γνώμη μου ακόμα και να μπορούσε να γίνει διαφορετικά δεν θα έπρεπε. Η συζήτηση περί fat, thin, squelchy, deep και δεν συμμαζεύεται, είναι τόσο υποκειμενική όσο και η αντίληψη αλλά και η προτίμηση του καθενός. Με χρήση equalizer πολλά synthesizers μπορεί να γίνουν fat, thin, squelchy, deep και το σίγουρο είναι η αρχική κατάσταση ενός ήχου μέσα σε μία μίξη ενδέχεται να αλλάξει. Υπάρχουν άνθρωποι που αποφεύγουν τo Minimoog επειδή μερικές φορές είναι τόσο χαρακτηριστικό που ο ήχος τους καταντάει cliche, το ίδιο για το TB-303, το ίδιο για κάποια Oberheim strings-pads κ.λ.π. Για μένα ο μεγαλύτερος φόρος τιμής που μπορείς να αποδώσεις σε οτιδήποτε είναι να το αντιγράψεις, κάτι που φαίνεται "λογικό" αν αναλογιστείς πόσοι προγραμματίζουν synthesizers και σε ποιό βαθμό. Δεν είμαι υπερ της αντιγραφής ή της εξομοίωσης αλλά κυρίως ως προς την σύνθεση ήχων είναι πολύ καλή εξάσκηση. Αυτό που πραγματικά είναι "ενδιαφέρον" όμως είναι γιατί κάποιος θα έδινε χρήματα για να αγοράσει ένα Yamaha VL1 και να φτιάξει ένα ήχο και να το πει Moog Bass, άσχετα με το αν θυμίζει Moog. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 33
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Πάρα πολλά + στο τελευταίο σχόλιο περί χρωματισμού.

 

Επειδή το προηγούμενό του είναι το τελευταίο ποστ σε μια σειρά πρόσφατων άλλων που δηλώνουν ότι "απεχθάνονται τον χρωματισμό", πιστεύω ότι μάλλον δεν έχουν καταλάβει οι συνφορουμίτες ότι με οποιοδήποτε μουσικό όργανο, ηλεκτρικό ή ακουστικό, επιδιώκουμε ακριβώς αυτόν τον χρωματισμό.

 

Ποιος θέλει να βάλει την κιθάρα του καρφί, σκέτη, χωρίς ΚΑΝΕΝΑ εφφέ, σε έναν θηριώδη εργαστηριακό ουδέτερο solid state ενισχυτή (μπρρρρρρρ); Ποιος θέλει να παίζει ηλεκτρονική μουσική ΜΟΝΟ με στοιχειώδη στείρα sine waves που δεν έχουν υποστεί ΚΑΜΙΑ επεξεργασία, ούτε ένα τόσο δα oscillator, με έναν απειροελάχιστο envelope, με μια δόση delay;

 

Πάρτε για παράδειγμα τα βιολιά: Ένα Στραντιβάριους είναι αυτό που είναι λόγω του απαράμιλλου χρωματισμού που του δίνει το ξύλινο σκάφος του, και οι λοιποί χθεσινοί & σημερινοί κατασκευαστές παλεύουν για να τους δώσουν τον ωραιότερο. Παίξτε ένα πανάκριβο φλάουτο από λευκόχρυσο και θα δείτε ότι είναι μια θρησκευτική εμπειρία, ακριβώς λόγω του χρωματισμού του! Όπως και με όλα τα άλλα όργανα, αυτό που πληρώνεις είναι ο ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΣ!!!!

 

Την έλλειψή του την θέλουμε μόνο σε μηχανήματα που διανέμουν και επεξεργάζονται τον ήχο που έχουμε φτιάξει τελικά εμείς (που έχουμε χρωματίσει εμείς με το μουσικό όργανο και με έξτρα εφφέ), έτσι ώστε να μην χαλάσουν τους κόπους μας...

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την έλλειψή του την θέλουμε μόνο σε μηχανήματα που διανέμουν και επεξεργάζονται τον ήχο που έχουμε φτιάξει τελικά εμείς (που έχουμε χρωματίσει εμείς με το μουσικό όργανο και με έξτρα εφφέ), έτσι ώστε να μην χαλάσουν τους κόπους μας...

 

Συμφωνώ απόλυτα. Όπως π.χ. σε ένα studio monitor, εκεί θέλουμε το crossover να είναι όσο περισσότερο flat γίνεται δηλαδή να χρωματίζει όσο το δυνατόν λιγότερο. (Για αυτό και η σχεδίαση είναι συνήθως τύπου Butterworth, σε αντίθεση με τα synthesizers όπου τα φίλτρα είναι τύπου Chebyshev).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περίμενα κάτι καινούριο από την access βασικά μιας και το είχαν υποσχεθεί αλλά το snow το θεωρό μεγάλη ανοησία για όποιων το πάρει.Αν είναι να πάρεις κάποιος αυτή τη στιγμή κάτι από access ας προτιμήσει το desktop ή το keyboard.Ποιος δεν θέλει τα κνόμπς ενός σύνθ  πάνω στην επιφάνεια και στην τελική αν ήταν workstation no problem μπαίνεις στο menu και αρχίζεις να τροποποιείς τον ήχο(πράγμα κουραστικό και ψυχοφθόρο) αλλά μιλάμε για VA.Πες ότι εμένα στην τελική μου τη βαράει μια μέρα να φτιάξω μερικούς ήχους και μετά να το κλείσω το μηχάνημα

το ίδιο είναι να το κάνω εκείνη τη στιγμή(μιας και ο χρόνος είναι πολύτιμος)  και το ίδιο να ανοίξω μηχάνημα και υπολογιστή και software του υπάρχων? Άσε που για live δεν το συζητώ γιατί πρέπει να δώσεις extra χρήματα για να το χειρίζεσαι μέσω υπολογιστή.Και καλά για τους dance producers που ένα laptop το χρειαζόμαστε ο καημένος ο ροκάς ή ο οποιοσδήποτε άλλος τι φταίει.

Dance music will never die!!!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου