Προς το περιεχόμενο

Υπάρχει κάτι νέο στα synthesizers;


IxNiLaTiS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και σκέψου πως δεν ήταν τίποτα περισσότερο από το περίβλημα,

έναν pc Celeron και ένα software.

 

Κάτι σα το σύμπαν δηλαδή... :) :) :)

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 113
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ναι αλλά έκατσε να δει κανείς τι μπορεί να κάνει με το Neuron ή απλά όλοι έπεσαν στην "λούμπα" του να προσπαθήσουν να δημιουργήσουν ήχους ίδιους με τους υπάρχοντες και να μην εμβαθύνουν παραπάνω? Σίγουρα η τιμή πώλησης ηταν απαγορευτική αλλά εκεί δεν πληρώνεται μόνο το hardware αλλά και ο κατασκευαστής. Όσο για την δύναμη του επεξεργαστή μακάρι κάποια synth να χρησιμοποιούσαν την δύναμη ενός Celeron εξ ολοκλήρου για το synth.  Τέλοσπαντων εγώ έφερα το Neuron σαν παράδειγμα... Δεν θέλω να γίνω δικηγόρος της εταιρίας. Απλά λέω οτι υπάρχουν πολλά πράγματα που ούτε καν τα έχουμε χρησιμοποιήσει και ζητάμε κι άλλα....

Nothing is said that has not been said before...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tο Neuron  παρόλο που χρησιμοποιούσε άλλη τεχνική σύνθεσης,

δημιουργούσε ήχους παρόμοιους με τους ήδη υπάρχοντες.

 

Όντως, πολλοί από τους χρήστες με τους οποίους μίλησα πριν το δοκιμάσω εγώ ο ίδιος μου είπαν πάνω κάτω το ίδιο πράγμα. Πάντως σαν πρωτοποριακό synthesizer δεν είχε την ανταπόκριση που θα περίμενε κανείς για διάφορους λόγους, κατά την γνώμη μου περισσότερο λόγω εσωτερικών προβλημάτων στην εταιρεία. Δεν ξέρω αν το έχει δοκιμάσει κάποιος άλλος στο forum αλλά προσωπικά ο ήχος του μου φάνηκε πολύ μέτριος.

 

γιατί στην βασική της μορφή ο carrier και ο modulator ήταν απλά ημιτονοειδή κύματα.

 

Ναι, για λόγους απλούστευσης θεωρούμε ότι είναι ημιτονοειδή κύματα. Όσον αφορά στα χαρακτηριστικά που κάνουν ένα όργανο (κυρίως ακουστικό) να διαφέρει από ένα άλλο οφείλεται στην ύπαρξη formants και κυρίως κατά το attack portion του ήχου. Πάρτε ένα π.χ. ένα sample από σαξόφωνο και ένα από κλαρίνο και κόψτε 1 δευτερόλεπτο και θα δείτε ότι θα δυσκολευτείτε αρκετά στο να τα αναγνωρίσετε. Formants σε ένα φάσμα, είναι περιοχές υψηλής ενεργειακής συγκέντρωσης και προκύπτουν από την αλληλεπίδραση των επιμέρους αρμονικών. Επίσης και η φωνή έχει formants σε πολύ συγκεκριμένες συχνότητες για κάθε φωνέν (formant frequencies). Μπορεί κάποιος να συνθέσει τέτοιου είδους ήχων είτε με bandpass φίλτρα σε αυτές τις συχνότητες είτε με Formant FM, μόνο σε κάποια ψηφιακά synthesizers στις οποίες ο modulator είναι 0 Hz.

 

Πάντως γενικά, η FM και η physical modelling σύνθεση που έθιξα νωρίτερα μόνο ξενέρα δεν είναι... αυτό που γράφεις μπορεί να είναι ξενέρα για αυτούς που νοιάζονται μόνο για το "just play the damn thing" (που λέει και η υπογραφή μου) αλλά δεν είναι καθόλου για αυτούς που τους αρέσει να σκαλίζουν τα πάντα και πεθαίνουν από την περιέργεια για να δουν τι θα βγει... 

 

Ναι συμφωνώ, είναι πάρα πολύ εύκολο να χαθεί κανείς με εξισώσεις και θεωρίες και όλα αυτά δεν μεταφράζονται εύκολα σε μουσική, και όταν μεταφράζονται τα αποτελέσματα δεν είναι πάντα αρεστά. Αλλά ok υποθέτω ότι στο βαθμό στον οποίο μπορεί κάποιος να αντλήσει πληροφορίες κάνοντας μία τέτοιου είδους ανάλυση, χωρίς να ξεχνάει το ότι μιλάμε για μουσική, ας το κάνει. Προσωπικά, τα παραπάνω περί Formant FM τα ανέφερα γιατί προέκυψαν από μία συζήτηση με έναν Ολλανδό που είχα σε ένα ξένο forum πριν κάποια χρόνια και ορμώμενος από κάποιες απορίες περί sidebands σε FM. Προσπαθώντας να λύσω τις εξισώσεις δεν τα κατάφερα, ούτε εκείνος τα κατάφερε και δεν ξέρω και κανέναν που να τα κατάφερε. Ο λόγος είναι ότι, συχνά σε διάφορες πηγές, ακόμη και σε βιβλία πανεπιστημίων (όπως έγινε και στην συζήτηση που αναφέρω), παραλείπονται να αναφέρονται όλες οι εξισώσεις όπως πρέπει, και κάποιος μπορεί πολύ άνετα να οδηγηθεί σε λάθος (ή εν μέρει λάθος) συμπεράσματα. Άρα κακώς ασχολήθηκα με το μαθηματικό θέμα της υπόθεσης, και μία αναφορά στον Chowning στην συγκεκριμένη περίπτωση θα αρκούσε. Το ίδιο φαινόμενο το παρατηρώ και σε διάφορα άλλα θέματα, στα οποία είτε έχω διαφορετική γνώμη είτε διαφορετική προσέγγιση.

 

περνωντας ημιτονο παντως απο spectrum analyser σε ζωντανο χρονο μια συχνοτητα βλεπεις

 

Προφανώς. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και σκέψου πως δεν ήταν τίποτα περισσότερο από το περίβλημα,

έναν pc Celeron και ένα software.

 

Κάτι σα το σύμπαν δηλαδή... :) :) :)

 

ναι αλλά είναι κάτι που κοστίζει 1000-1500€

Άντε ... 2000

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά λέω οτι υπάρχουν πολλά πράγματα που ούτε καν τα έχουμε χρησιμοποιήσει και ζητάμε κι άλλα....

 

Φίλε μου, τίποτα δεν εξαντλείται 100% ;) 

 

Απλά έχει δώσει γρήγορα το μεγαλύτερο και ουσιαστικά χρήσιμο μέρος του,

οπότε τα υπόλοιπα μπορεί να είναι  μη αξιοποιήσιμα

τουλάχιστον από εμάς που ζητάμε κάτι νέο αλλά χρήσιμο (σε εμάς).

 

Η έκρηξη της κακώς ονομαζόμενης  ηλεκτρονικής μουσικής

οδήγησε τους κατασκευαστές στην τσουβαλιδόν παραγωγή virtual Analog μηχανές

(που είναι και εύκολες) γιατί εκεί υπήρχε η ζήτηση και άρα το κέρδος.

 

Εκεί αποδίδω εγώ την ύφεση στον ρυθμό ανάπτυξης νέων τεχνικών σύνθεσης.  >:(

 

 

 

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν 2 πράγματα θα πω.

 

Πρώτον:

Αφενός για τον φίλο Ιχνηλάτη. Δεν μπορείς να ζητάς synth σκαπανείς νέων τεχνολογιών και μεθόδων σύνθεσης (soft ή hard) όταν σε όλη τη διαδικασία παραγωγής από το R&D process μέχρι το κατάστημα απο το οποίο θα το αγοράσεις εμπλέκεται αυτό που λέμε Marketing. Το έχουμε πει χιλιάδες φορές.

 

Ο Ιχνηλάτης μπορεί να είναι ο μεγαλύτερος γκουρού στη σύνθεση ήχου αλλά δυστυχώς είναι ένα πολύ μικρό κομμάτι του συνόλου. Αν o R&D engineer της Χ εταιρείας synth έχει μια τρομερή ιδέα για την εξέλιξη μιας νέας μεθόδου σύνθεσης αλλά αυτή απευθύνεται σε εξειδικευμένο κοινό θα φάει πόρτα απο το Marketing Dpt. Αν με ρωτήσετε προσωπικά θα απαντήσω κακώς αλλά παίζει μεγάλο ρόλο για τη βιωσιμότητα της εκάστοτε εταιρείας.

 

Δεύτερον.

Όσο και να θέλω να πω τη γνώμη μου για όλο το φυσικομαθηματικό κυκεώνα που παρατέθηκε παραπάνω δεν θα το κάνω. Αντί αυτού θα πω μόνο οτι η τελευταία σκηνή απο την ταινία "Ο Δικηγόρος του Διαβόλου" τα λέει όλα. Όποιος την έχει δει πιστεύω οτι καταλαβαίνει.

 

Φιλικά Νίκος  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tο Neuron  παρόλο που χρησιμοποιούσε άλλη τεχνική σύνθεσης,

δημιουργούσε ήχους παρόμοιους με τους ήδη υπάρχοντες.

 

Όντως, πολλοί από τους χρήστες με τους οποίους μίλησα πριν το δοκιμάσω εγώ ο ίδιος μου είπαν πάνω κάτω το ίδιο πράγμα. Πάντως σαν πρωτοποριακό synthesizer δεν είχε την ανταπόκριση που θα περίμενε κανείς για διάφορους λόγους, κατά την γνώμη μου περισσότερο λόγω εσωτερικών προβλημάτων στην εταιρεία. Δεν ξέρω αν το έχει δοκιμάσει κάποιος άλλος στο forum αλλά προσωπικά ο ήχος του μου φάνηκε πολύ μέτριος.

 

 

 

Είχα την τύχη να το πάρω στα χέρια μου στο σπίτι του τότε αρχισυντάκτη

του περιοδικού Sound Maker

ο οποίος το είχε πάρει για να γράψει ένα τεστ - review  στο περιοδικό.

 

Προσπαθούσα να βρώ ένα preset ήχο που να μου αρέσει και δεν έβρισκα.

Το Absynth ήταν  ανώτερο και φθηνότερο.

Για ποιο λόγο να δώσει κάποιος 5500€

όταν ούτως ή άλλως έχει ήδη τους ήχους αυτής της τάξης;

 

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Για ποιο λόγο να δώσει κάποιος 5500€

όταν ούτως ή άλλως έχει ήδη τους ήχους αυτής της τάξης;

 

 

για το φετιχ της υποθεσης  :P

Presets Suck!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και σκέψου πως δεν ήταν τίποτα περισσότερο από το περίβλημα,

έναν pc Celeron και ένα software.

 

ΝΑΙ!  :o :o :o ::) Το διάβασα κι αυτό!!

 

...άλλο "software" κι άλλο dedicated λειτουργικό linux φτιαγμένο ειδικά για το μηχάνημα και ειδικά για το ηχητικό του hardware...  ::)

 

Σε λίγο θα πεις ότι κι οι servers είναι απλά πισιά με πιο "καλούς" επεξεργαστές... άσε που δεν έχουν και... κάρτα γραφικών.

 

 

ΣΣ. Όχι, δεν έχω παίξει μαζί του γιατί ήταν σπανιότατο και ηλιθιωδώς ακριβό, όπως και το εγκαταλελειμμένο του plugin, όπως ηλιθιωδώς ακριβό ήταν και το Resonator Neuronium (τα πρώτα μηχανήματα έκαναν 12 χιλιάδες ευρώ, τώρα υπάρχουν λίγα που πωλούνται στα δυόμισι). Το τελευταίο όμως έχω μια ελπίδα να το βρω στο κοντινό μέλλον. Αλήθεια, τι λέει η τελευταία σκηνή της ταινίας "Ο Δικηγόρος του Διαβόλου" και γιατί αναφέρεται (ή μάλλον ΔΕΝ αναφέρεται) σαν σχόλιο για την συζήτηση που προηγήθηκε;

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελοσπάντων εγώ όπως ανέφερα και πιο πριν το Neuron το έφερα σαν παράδειγμα. Σίγουρα η τιμή ήταν απαγορευτική και ίσως αυτός να είναι και ο κύριος λόγος που δεν ασχολήθηκε και πολύ κόσμος με το μηχάνημα. Πιστεύω πως η μοναδική ελπίδα μας να δούμε κάτι ουσιαστικά καινούριο και χρήσιμο ειναι άνθρωποι όπως οι φίλοι συμφορουμίτες Ixnilatis και Ourdarkness.... Ρε παιδιά , αρχίστε μια έρευνα πάνω στο Physical Modelling και στείλτε τα αποτελέσματα στη Roland (γιατί η Korg και η Yamaha έχουν ασχοληθεί ήδη) μήπως και δούμε κάτι καινουριο ....  :D  :D  :D

Nothing is said that has not been said before...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου